Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11401 Әлеуметтік жұмыс в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік ұйымдарды, жобалар мен процестерді тиімді басқаруға, әлеуметтік деректерді өңдеуді жүзеге асыруға, инновациялық кәсіби шешімдерді әзірлеуге және енгізуге, заманауи сандық технологиялар көмегімен әлеуметтік модельдерді іске асыруға және тестілеуге қабілетті әлеуметтік қызметкерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M146 Әлеуметтік жұмыс
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M114 Әлеуметтік жұмыс
  • Әлеуметтік саясат және әлеуметтік әл ауқат
    Несиелер: 5

    Пәнде әлеуметтік саясатты қалыптастырудың қазіргі заманғы аспектілері, «әлеуметтік денсаулық» тұжырымдамасы және оның әлемдік тәжірибеде дамуы, осы тұрғыдағы елдердің салыстырмалы талдауы, әлеуметтік жүйенің әлеуметтік қауіпсіздігінің индикаторы ретінде жақын болашақтағы әлеуметтік тәжірибені жетілдірудің қолданыстағы модельдеріне талдау жасалады. Тренинг барысында магистранттар аналитикалық, презентациялық дағдыларды дамытумен байланысты тұрақты тапсырмаларды орындайды, ағылшын тіліндегі тиісті деректерді таба алады және жұмыс жасай алады, жергілікті мақсатты топтар үшін де, сыртқы мигранттар, босқындар және басқа да жағдайларға қатысты ситуациялық мәселелер мен нақты істерді шешеді. Курс Алматы қаласының әлеуметтік мәселелерінің нақты шешімдерін ұсынатын жеке немесе топтық жобаларды қорғаумен аяқталады. Қонақтар жобаларды бағалайды - МЕҰ мен қаланың әлеуметтік құрылымдарының өкілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Оқу аяқталысымен магистрант халықаралық қатынастар аясында алған теориялық білімін беруге мүмкіндік алып, студенттерді оқытушылық қызмет саласында тәжірибелік қабілеттерге үйрете алады.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зертеу семинар
    Несиелер: 5

    Зерттеу семинары қоғам қажеттіліктеріне және заң талаптарына назар аудара отырып, ұлттық экономиканы дамытудың заманауи әлеуметтік-саяси және экономикалық проблемаларына ғылыми талдау жүргізудің әдістемелерін қамтиды. Жұмыс берушілерді, жетекші ғалымдар мен докторанттарды тарта отырып, магистранттар ғылыми мақалалар, монографиялар, өздік зерттеулер нәтижелерін талқылау барысында осы проблемаларды шешудің жолдарын әзірлейтін және талдайтын болады, әрі қарай даму тенденцияларын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зерттеулердегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс заманауи АТ-ны, мәтіндік, графикалық, кестелік ақпаратты өңдеу жұмысының негіздерін, ДБ құру және жүргізуді қарастырады, заманауи зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби саладағы ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыруға ықпал етеді. Магистрант заманауи АТ, ақпаратты өңдеу әдістерін қолдануды; ғылыми деректерді талдау және жүйелендіруді, кәсіби және ғылыми ақпаратты болжау моделін құруды және олардың дәлдігін бағалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Адамның мінез-құлқы мен әлеуметтік орта
    Несиелер: 5

    Курста әлеуметтік мінез-құлық және когнитивті-мінез-құлық психологиясының тұжырымдамалары мен теориялары бар. Магистранттар мінез-құлықтың үлгілерің, мінез-құлық парадигмаларын, жеке адамның мінез-құлқы мен оның қоршаған ортасы арасындағы байланыс теорияларын зерттейді. Жағдайлық есептерді шеше отырып, магистранттар адамның мінез-құлқын және мәдениет пен қоғамның эволюциясын түсінудің әртүрлі тәсілдерін түсінеді. Пәнді игеру іскерлік ойындар мен пікірталастар, панельдік сессиялар форматында жүзеге асырылады. Қонақ лекторлар - философтар, антропологтар және қаланың психологиялық орталықтарының өкілдері, Алматы қаласының Әлеуметтік қамсыздандыру департаменті, МЕҰ басшылары мен қызметкерлері болады, олар нақты, өзекті әлеуметтік жағдайларды модельдеу барысында магистранттардың қорытынды жобаларының бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зерттеудегі сапалық әдістер
    Несиелер: 5

    Бұл курс сапалы зерттеулердің негізгі әдістерінің кеңейтілген талдауын қамтиды. Сапалы зерттеулерді іріктеу және деректерді талдау ерекшеліктеріне көп көңіл бөлінеді. Вербалды және вербалды емес деректерді сапалы талдаудың негізгі теориялық тәсілдері мен практикалық әдістері қарастырылады. Есепті дайындаудың негізгі ережелері мен зерттеу нәтижелерінің презентациялары ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы (озық курс)
    Несиелер: 5

    Курста қазіргі ғылыми жұмыс психологиясының өзекті мәселелері, оның бағыттары, әдістері мен әдістері, танымал ғылыми журналдарда келтірілген мақалалардың зерттеу тақырыбы болып табылады. Курс әлеуметтік осал топтардың жұмыс істеу, даму заңдылықтарын, мүгедек және әлеуметтік қолдауға мұқтаж адамдармен қарым-қатынас және өзара әрекет ету тетіктерін анықтауға көмектеседі. Магистранттар пікірталастар мен дөңгелек үстелге, психологиялық тренингтерге (бағдарлама серіктестері өткізеді), психологиялық мәселелер мен жағдайларды шешуге қатысады. Курс осы саладағы зерттеу нәтижелеріне эссе мен әдебиетке шолумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Отбасылық демографиялық саясат пен әлеуметтік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Курс дамыған және дамушы елдердің демографиялық саясатының қазіргі теориялары мен тұжырымдамаларынан тұрады. Магистранттар компаративтік талдау, отбасылық-демографиялық саясатты бағалау критерийлерін әзірлеу дағдыларын игереді, жалпы демографиялық саясатқа әсер ету факторларын талдайды. Өңірлік бөліністе халықтың дамуының болжамдау үлгілерін әзірлеу дағдысын қалыптастырады. Курсты меңгеру аясында қонақ дәріскерлерді тарту, мәселеге назар аударатын әлеуметтік халықаралық және жергілікті ҮЕҰ-ға бару, мастер-класс өткізу, кейстер мен жағдайлық міндеттерді шешу ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік-саяси деректерді талдау технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистранттар R бағдарламалық ортасын және SPSS деректерді басқару және статистикалық талдау жүйесін меңгереді. Магистранттар жеке зерттеулер аясында алынған, соның ішінде әлеуметтік деректер базасындағы Әлеуметтік және саяси деректерге талдау жүргізеді. Деректерді түрлендіруді үйренеді, статистикалық талдау әдістерін зерделейді (жиіліктік талдау, статистикалық сипаттамаларды есептеу, ұштастыру кестелері). Практикалық сабақтар барысында өздерінің ғылыми қызығушылықтары саласына сәйкес пилоттық әлеуметтік зерттеулер жүргізеді, мәліметтер базасын қалыптастырады және SPSS және R массивін талдайды.

    Оқу жылы - 1
  • Интернет-деректерін талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс аналитиканы оқытуда Интернет-деректерді талдаудың негізгі концепциялары мен қосымшаларын қарастырады. Igraph және statnet R пакеттерінің көмегімен желілік деректерді манипуляциялау, талдау және визуализациялау үшін, магистранттар нақты деректерді пайдалана отырып, желідегі маңызды тораптарды талдаудан бастап қауымдастықтарды анықтау, ақпараттың таралуын қадағалау және пікірді қалыптастырудың бірқатар есептерін шешетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика - кәсіптік құзыреттілікті меңгеруге, атап айтқанда, тиісті департамент базасында оқу практикалық сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын тереңдету арқылы оқыту үдерісінде алынған педагогика және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді бекіту және тереңдетуге бағытталған. Педагогикалық практиканы өту барысында магистранттар педагогикалық кәсіби қызметтің компоненттерімен, оқу-әдістемелік кешенімен, оқу сабақтарын өткізу құрылымымен, формалары мен әдістерімен танысады, оқу ұжымының қызметін басқаруды және ұйымдастыруды, магистранттардың білімін бағалауды, есептілікті құрастырады және толтырады, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Педагогикалық практикасының және практикалық сабақтарды өткізудің нәтижелері бойынша магистранттар есепті жасайды және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
  • Тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Курс тұрақты даму теориясы мен концепцияларын және жаңартылатын энергия көздерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар тұрақты даму концепциясының пайда болу және даму тарихын білетін болады. Ғылыми зерттеулерде орнықты дамудың құралдары мен принциптерін пайдалануды үйренеді, әлеуметтік-экологиялық талаптарды ескере отырып, қоршаған ортаның жай-күйіне талдау жүргізеді және Қазақстанда тұрақтылық құралдарын енгізу жөніндегі өңірлік жобаларды, бағдарламалар мен іс-қимыл жоспарларын жасайды.

    Оқу жылы - 1
  • Зерттеудегі сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Курс сандық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасының кешенді түсінігін қалыптастырады. Зерттеу нәтижелерін статистикалық бағалау және оларды интерпретациялау саласындағы жалпы тәсілдер мен оларды дамытудағы қазіргі заманғы үрдістер ұсынылған. Әдістемелік негіздер, әдістердің теориялық негіздері және әдістердің өздері теориялық тұрғыда да, сонымен қатар статистикалық пакеттерді қолдана отырып практикалық қолдану деңгейінде де беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.

    Оқу жылы - 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 9

    Зерттеу практикасы нақты кәсіптік тапсырмаларды орындауға зерттеу құралдарын қолдану арқылы пәндік теориялық білімді пайдалану мақсатында жүзеге асырылады. Магистр ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, кәсіптік есеп беру, ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс құру принциптері мен әдістерін меңгереді; кәсіби талдау әдістерін қолданады; серіктес ұйымдарда практика негізінде әлеуметтік, экономикалық, статистикалық ақпараттарды іздеп тауып зерттейді; магистерлік диссертацияның тақырыбын таңдау үшін негізгі проблемаларды анықтап, олардың шешімдерін табады.

    Оқу жылы - 2
  • Психодиагностика және психокоррекция (тереңдетілген деңгей)
    Несиелер: 5

    Курс аясында магистранттар клиенттердің классикалық және заманауи экспресс психодиагностикасын жүргізуге арналған құралдар спектрін кеңейтеді, таным процестерінің психодиагностикалық әдістерін (есте сақтау, зейін, ойлауды зерттеудің жаңа әдістері) және эмоционалды сфераның психодиагностикалық әдістерін игереді. Магистранттар түрлі түзету алгоритмдерін игереді. Білім беру психологиялық тренингтерге, нақты жергілікті жағдайларды шешуге, ғылыми-практикалық семинарларға, магистрантармен қатар Алматыдағы тәжірибелік психологтар «Әмбебап ми орталығы», «Кидо» орталықтарынан қатысады. Қорытынды жұмыс ретінде магистранттар психодиагностикалық және түзету әдістерін іріктеу түрлері мен диагностикалық мысалдар бойынша ұсынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жоғарғы мектептегі психология мен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Курста студенттердің іс-әрекетін, психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік көзқарастарды әлеуметтік-психологиялық талдаудың тиісті теориялары мен тұжырымдамалары бар. Магистранттар жастар мен жастар топтарының психологиясының ғылыми бағыттарын, олардың құндылық бағдарларын қалыптастыру және қайта құру, білім беру, кәсіптік және әлеуметтік іс-әрекеттерді түсіну мен ынталандыруды игереді және қолданады. Магистрантардың қорытынды жұмысында- электронды портфолиосында әр түрлі галереясы болады - студенттердің және студенттік топтардың психологиялық портреттері, олардың сұраныстары, шешім қабылдау әдістері мен жолдары. Мастер-кластардың қонақ дәрістері мен модераторлары, қалалық әлеуметтік қызмет сарапшылары, Алматы қаласының ғалымдары магистрантардың қорытынды е-портфолиосына бағалайды және  түсініктеме бере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы рефлексия: әдістер мен құрастыру
    Несиелер: 5

    Пән рефлексия, тұлғалық құрылым, ойлау, қабылдау механизмдері, жеке тұлғаның шешім қабылдау және әрекет ету тәсілдері туралы жүйелі білімді жалпылайды. Магистранттар рефлексия, өзін-өзі қалпына келтіру, жағдайларды модельдеу және күрделі әлеуметтік-кәсіби шындықты барабар қабылдаудың басқа да тәсілдерін меңгереді. Оқыту іскерлік және рөлдік ойындарды белсенді пайдалануды, жергілікті кейстерді талдауды көздейді. Мемлекеттік ұйымдардан, сондай-ақ мемлекеттік емес құрылымдардан кәсіби әлеуметтік қызметкерлерді тарту көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Әйелдермен, балалармен және жасөспірімдермен әлеуметтік және психологиялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар халықтың осал әлеуметтік топтары ретінде әйелдермен, балалармен және жасөспірімдермен әлеуметтік жұмыс ерекшелігін анықтайды. Тәжірибеде осы топқа тән өзекті әлеуметтік мәселелерді шешудегі қазіргі заманғы технологиялар, тәсілдерді меңгереді: зорлық-зомбылықтың түрлі түрлері, құқықтарға қысым жасау және шектеу, буллинг, психологиялық осалдықтар және т. б.. Білім алушылар әлеуметтік және психологиялық денсаулық диагностикасын жүргізеді, шұғыл әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету дағдылары мен іскерліктерін алады, соның ішінде медициналық және әлеуметтік ұйымдарға барып, мастер-кластарға қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қиын өмірлік жағдайдағы отбасылармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән аясында магистранттар халықтың осал топтарымен, атап айтқанда табысы төмен көп балалы отбасылармен, толық емес отбасылармен, асырап алушы балаларды тәрбиелеп отырған отбасылармен және ерекшеліктері бар отбасы мүшелерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Магистранттар отбасы мүшелерін, олардың жақын шеңберін және қоғамдастықты оқыту және өзіне-өзі көмек көрсетуді ұйымдастыру техникасын меңгереді. Магистранттар менторлар ретінде қатыса отырып, халықтың осал топтары арасында масылдық көңіл-күйді жоя отырып, өз бетінше әрекет ету, өз міндеттерін шешуде жауапкершілік дағдыларын қалыптастыратын болады. Пәнді табысты игеру Нұр-сұлтан және Алматы қалаларының қауымдастықтарымен әлеуметтік жұмыс бойынша Каритас жобасының қатысушылары, әлеуметтік қызметкерлердің қатысуымен шетелдік және жергілікті практикадан нақты және заманауи кейстерді, іскерлік ойындар мен тренингтерді қолдану арқылы жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Әлеуметтік супервизия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар Әлеуметтік сала мамандарының қызметін кәсіби талдау және супервизиядан өту кезеңінде оларға қатысты барабар кері байланыс қалыптастыру дағдылары мен дағдыларына ие болады. Нәтижесінде, әлеуметтік қызметкерлер өздерінің кәсіби күйзелістерінің себептерін және олардың қызметіндегі кедергілерді анықтай алады, олардың оң және әлсіз жақтарын анықтай алады және олардың кәсіби өсуінің нұсқаларын болжай алады. Пәнді зерделеу шеңберінде шақырылған дәріскерлер ретінде кәсіби әлеуметтік қызметкерлер Альянсынан тиісті жұмыс тәжірибесі бар әлеуметтік саланың сарапшы - супервизорларын тарту көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік-психологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курс бірқатар әлеуметтік-психологиялық зерттеулер жүргізу туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, ақпаратты жинау, талдау және өңдеу әдістерін таңдау және қолдану дағдыларын игеруге бағытталған. Іріктеуді есептеу біліктері мен негіздеуді, зерттеу бағдарламаларын әзірлеу және таныстыру, деректерді өңдеу. Материалды бекіту мақсатында магистранттардың топтық пилоттық зерттеулерін жүргізу болжанып отыр, олардың шеңберінде SPSS, R және басқа бағдарламалық статистикалық өнімдер пайдаланылатын болады. Курс шеңберінде қонақ дәріскерлерді-тәжірибеші әлеуметтанушыларды, тәуелсіз зерттеушілерді тарту міндетті болып табылады. Мастер-кластар мен зерттеу семинарларын өткізу жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON9

    Жүйелік талдау және бағалау әдістерін қолдана отырып, ұйымның әлеуметтік даму стратегиясының міндеттерін шеше отырып, ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдіснамасын бейімдеуге.

  • Код ON12

    Әлеуметтік өзара іс-қимылдың түрлі деңгейлерінде әлеуметтік тәуекелдердің пайда болу мүмкіндігін алдын ала отырып, олардың тұрақтылығын қамтамасыз ете отырып, үдерістерді, жобалар мен ұйымдарды басқаруға.

  • Код ON13

    ТЖ жағдайында осал қабаттардың сыртқы әсерлеріне қауіпсіздік пен тұрақтылық жөніндегі халықаралық стандарттарға сәйкестігіне және тұтастай алғанда әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға, қоғамдастықтар мен ұйымдардың ерекшелігін ескере отырып, олардың алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларды айқындай отырып, елеусіз және елеулі сәйкессіздіктерді анықтай отырып әлеуметтік аудит жүргізуге.

  • Код ON11

    Зерттеудің сапалық және сандық әдістерін қолдана отырып, зерттеу деректерін жинау және интерпретациялау кезіндегі әлеуметтік, этикалық және ғылыми нормаларға негізделіп, тұрақты әлеуметтік даму мақсаттарына жету үшін әлеуметтік-қолданбалы міндеттерді шешу үшін пәнаралық ғылыми зерттеулер жүргізуге.

  • Код ON8

    Халықтың осал топтарының әлеуметтік жағдайына экономикалық, мәдени және саяси факторларды әсерін тәжірибелік, салыстырмалы, талдау әдістерін, оның ішінде өз бетінше әзірленгендерін пайдалана отырып бағалауға.

  • Код ON10

    Өз зерттеулерінің нәтижелерін енгізе отырып, әртүрлі білім беру әдістері мен технологияларын қолдана отырып, білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті және кәсіби салада өзіндік жұмыс дағдыларын жандандыру.

  • Код ON1

    Сараптамалық, кәсіби және басқарушылық ақпараттарға сараптама жасап және жүйелі, анық түрде ішкі және сыртқы қызығушылық танытқан тараптарға, кәсіби қауымдастық пен ауқымды қоғамдастықтар үшін ұсына алады.

  • Код ON6

    Өмір сапасын көтеру бойынша зерттеудің белгіленген түрлі нормативті әдістемесін меңгере отырып халықтың осал топтарының әлеуметтік жағдайына сыртқы және ішкі факторлардың теріс әсерінің алдын алу бойынша ұсыныстар әзірлеуге.

  • Код ON2

    Әлеуметтік басқару саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыруға сандық технологияларды, құралдар мен теорияларды қолдануда озық білімдерін көрсете отырып, ірі мәліметтерді талдауды қосқанда және R, SPSS мәліметтерді өңдеу бағдарламаларының көмегімен әлеуметтік-экономикалық есептер жүргізуді және т.б. қолдануға.

  • Код ON4

    Түрлі әлеуметтік қатерлердің алдын алу тәсілдерін болжауды қоса алғанда, нақты және әлеуетті әлеуметтік міндеттерді шешудің дәстүрлі емес мүмкіндіктерін анықтай отырып, сараптамалық әлеуметтік жобаларды әзірлеуге.

  • Код ON5

    Талдау дағдыларын қолдана отырып, сыни ойлауды, сандық және сапалық әдістерді пайдалана отырып, әлеуметтік белгісіздік және әлеуметтік тәуекелдер жағдайларын ескере отырып, шешім қабылдауға, оның ішінде стандартты емес шешімдер қабылдауға.

  • Код ON3

    Әлеуметтік көрсеткіштер бойынша, мүмкін болатын тәуекелдерді, әлеуметтанулық зерттеулер нәтижелерін, әлеуметтік мониторингті, Адамдық даму Индекстерінің нормативтерін, мемлекеттік бағдарламалардың мақсаттық индикаторлары мен Бәсекеге қабілеттіліктің жаһандық индексін ескере отырып әлеуметтік көрсеткіштер бойынша мекеменің есебін құрастыруға жетекшілік етуге.

  • Код ON7

    Әлеуметтік көмекке жүгінетін адамдардың, топтардың мәртебесін, әлеуметтік - психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін стандартты емес жағдайларда заманауи жедел психодиагностикалық әдістемелерді қолдануға.

Top