Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Бастауыш білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    «Бастауыш білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі» курсы білім алушыларға білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі, оның ерекшеліктері туралы мәлімет беріп, аталмыш жүйенің теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгертуге бағытталған. Бастауыш мектептегі бағалаудың халықаралық жүйесімен таныса отырып, магистрант өзінің педагогикалық қызметінде білім сапасын бағалау мәдениетін көрсететін жеке сапаларын ашуға үйренеді. Магистранттар бағалау жүйесіне қатысты негізгі ұғымдарды талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-білім алушылардың жалпы ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық ғылыми тұжырымдамаларды философиялық пайымдаумен, қазіргі ғылымның жетістіктері мен өзекті әдіснамалық проблемаларымен және ізденушілік ойлаудың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырумен; ғылымды дамытудың ішкі және сыртқы детерминанттарымен байланысты негізгі проблемаларды игеруі. Өркениеттің дәстүрлі және техногендік түрлері-Батыс пен Шығыстың ғылымы. Ғылыми таным теориясы мен практикасы және қазіргі өркениеттің өлшемдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО жеке пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты болашақ мамандарда жоғары мектепте жеке пәндерді оқытудың қазіргі заманғы кешенді әдістемелік-әдіснамалық, ғылыми-зерттеушілік, шығармашылық ойлауын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар ЖОО-ның білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру, қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеуді және қолдану, жеке пәндерді оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау, оқыту әдістемесін жетілдіру контексінде Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО жеке пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты болашақ мамандарды жоғары мектепте жеке пәндерді оқытудың теориялық негіздері туралы біліммен қаруландырып, теориялық ойлауын дамыту үшін оқытудың заманауи технологиясы негізінде шығармашылық ойлауын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар ЖОО-ның білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру, қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану аясын кеңіту арқылы жеке пәндерді оқытудың тиімді стратегиясын таңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнінің курсы магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде жоғары білім беру мәселелерін игеру процесін басқару мәселелерін шешу бағытында ғылыми негіз беруге арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, дене тәрбиесіндегі өзекті педагогикалық проблемалардың ғылыми-теориялық негіздерін ашуға, кәсіби - педагогикалық қызмет объектісі, оқу-тәрбие процесін басқару негіздері үшін қажетті алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Шет тілі пәнінің мазмұны және кәсіби шет тілі вариативтік бөлімі шет тілдік құзыреттіліктің интегративтілігіне байланысты өзара тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас салалары және тақырыбы: әлеуметтік-мәдени білім: лингвистикалық білім. Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ маманның кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінде пән бойынша алған білімдерін көрсету. Мамандық пен мамандықты игеруге бағытталған қызығушылықты қалыптастыруды қамтамасыз ету, кәсіби дайындықтың шарттары мен формаларына бейімделуді жеделдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Оқу курсы тиімді басқару мақсатында әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеру негізінде менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу үшін басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық іс-әрекеттің қиын жағдайларында өз мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын бақылау. Дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерінің өзгеру ерекшеліктерін білу. Спорттағы қарым-қатынас пен жетілдірудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың іс-қағаздарды дайындау және жүргізу технологиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-курс магистранттарымен білім беру сапасын бақылаудың технологияларын, нысандары мен әдістерін пайдаланудың практикалық дағдыларын, сондай-ақ білім беру мен тәрбие нәтижелерін бағалау қағидаттарын меңгеру. Оқыту нәтижесінде магистранттар оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және іске асыру дағдыларын меңгереді, сондай-ақ оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда пайдалану үдерісінің нәтижелерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи гуманитарлық білім берудің өзекті мәселелері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарға заманауи гуманитарлық білім берудің əдіснамалық, психолого- педагогикалық, əдістемелік негіздерін меңгереді. Дүние жүзінде жəне Қазақстанда білім берудің даму тенденцияларын және білім берудің теориялық-əдістемелік негіздерін тұжырымдайды. Қазіргі білім беру ұғымының базасы жəне баламалылғының мазмұнын; бүгінгі білім беру мазмұнын жаңарту мен қайта қарау бойынша жұмыстар жұргізуді зерделейді (ғылыми мақалалар негізінде). Модификациялық инновация.Түбірлі инновация. Комбинаторлық инновация ұғымдар туралы түсінік қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерін, оқыту-тәрбиелеу үрдісін жоспарлау және басқару ерекшеліктерін зерттеуді меңгереді; студенттердің іс-әрекеттрін ұйымдастыру, тәрбие жұмыстарын жоспарлау және жүргізу қалыптасады. Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесі моделінің тақырыбы мен оқу бөлімдерін өздігімен жоспарлауды пайымдайды оқыту жәәне тәрбиелеу жұмысының барысында оқу бағдарламаларының талаптарын, оқулықтардың әдістемелік мүмкіндіктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың іс-қағаздарды дайындау және жүргізу әдістемесі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    «Педагогтың іс-қағаздарды дайындау және жүргізу әдістемесі» курсы магистранттарда әр түрлі салаларда практикалық қызметті жүзеге асыру үшін ресурстық-ақпараттық базаны қалыптастыру, түрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру қызметін ұйымдастырудың, білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану мен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым мен білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу кезінде қолдану құзыреттіліктерін дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте оқыту тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктерін, оқыту тәрбиелеу үрдісін жоспарлау және басқару ерекшеліктерін меңгередіт зерттеу оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыруды, тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу және инновациялық технологияларды пайдалануды пайымдайды.. Пәннің әдістері, принципі және мақсат- міндеттері мен бастауыш мектепте оқыту тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру формалары айқындайды. Мән-мағынасын анықтайтын теориялық ережелерді, мақсаты мен міндеттерін, ерекшеліктерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық педагогика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Цифрлы педагогиканың зерттеу әдістері, принципі, мақсат- міндеттері туралы түсінік қалыптасады. Бастауыш мектепте цифлы оқыту тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру формаларын меңгереді. Педагогикалық үрдісті цифрлы форматта ұйымдастыру ерекшеліктері, цифлы оқыту -тәрбиелеу үрдісін басқару, жоспарлау спецификасы; оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу меңгертіледі. Цифлы педагогиканы дамытудың принциптері мен жолдарын, қазіргі заманғы технологиялар, білім беру мен қоғам арасындағы байланыс туралы талдауды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың ғылыми ойлауын, гуманитарлық білімнің бөлігі ретінде бастауыш мектеп педагогикасы ғылымының көкейкесті мәселелерін, бастауыш білімнің әдіснамалық, әдістемелік негіздері туралы түсінігін қалыптастырады; қазіргі ғылым, бастауыш білімді талдау жасайды; кәсіби міндеттерді шешуде қазіргі бастауыш білім мен ғылымның меңгерген білімдерін пайдалануға даярлайды; кәсіби әрекеттің типтік міндеттерін шеше отырып, кәсіби әрекетте қазіргі ғылым мен білімнің жетістіктерін, технологиялар мен әдістерді оқыту үдерісінде пайдалануды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Магистранттардың болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзіреттілігінің тұтас құрылымы туралы түсінігін қалыптастыру. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі мен құзыреттілігінің теориялық негіздері. "Құзыреттілік" және "құзыреттілік" ұғымдарының анықтамасын жүйелейді Педагогикадағы кәсіби құзыреттілік теориялары. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзіреттілігінің мазмұны. «Құзыреттілік» және «құзыреттілік» ұғымдарының болжамды анықтамаларын тұжырымдайды. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілік құрылымын анықтау және модернизациялауды пайымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаратылыстану- математикалық циклі пәндерін оқытуға даярлау (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Қазіргі жаратылыстану ғылымын ұйымдастыруды және қазіргі жаратылыстану ғылымының жүйелі әдістерін айқындау. Тіршілікте энтропияныминимизациялау жүйесін, Вернадскийбойынша тіршілік белгілері. Коэволюция концепциясы. Жер - гея. Басты ашық жүйе - биосфера. Биоәрқилылық. Жалпылама дамудың прогрессивтілігі. Кризис түсінігі. Адам және техникалық эволюция. Басты мәселелер. «Жиын», «Бейнелеу», «Қатынас», «Математикалық логика» және де бастауыш курс математиканың негізі болатын «Теріс емес бүтін сандар жиыны» туралы ұғымдарды қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоғамдық-гуманитарлық циклі пәндерін оқытудағы кәсіби құзіреттілік (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Магистранттарды қоғамдық-гуманитарлық ғылымдарды оқытудың теориясы мен практикасы; Қоғамдық-гуманитарлық циклі пәндерін оқытудағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыруға арналған оқу-әдістемелік кешендерді талдау және сабақтарды ұйымдастыру формалары; Бастауыш сыныптарда қоғамдық-гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесінің бағдарламасына сәйкес қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарының негіздері және қоғамдық-гуманитарлық циклі пәндерін оқытудағы кәсіби құзіреттілік қалыптастырудағы жаңа педагогикалық технологиялар туралы қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстануды оқытудың негізгі ерекшеліктері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән эволюция туралы, табиғат құрылымының әртүрлілігі мен көп деңгейлілігі, тірі және өлі табиғаттың өзара байланысы, адамның қоршаған ортаға әсері, табиғаттағы маусымдық құбылыстар, табиғаттың жеке компоненттері: топырақ, су, атмосфера және т. б. туралы мәлімет береді. Пәннің ерекшелігі жас оқушының табиғи ақпаратты әлемнің тұтас, тірі бейнесіне біріктіруді талап ететін дүниетанымын ескеру қажеттілігімен түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи білім беру менеджменті (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу магистранттардың білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаларын, әдістері мен тетіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби өсуіне және кәсіби сапасын арттыруға мүмкіндік береді. Курс білім беру менеджментінің теориялық негіздерін, қазіргі білім берудегі менеджменттің әлеуметтік аспектілерін айқындайды. Білім берудегі менеджмент жүйесіндегі ұйымдастырушылық қатынастар мен білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш білім беру жүйесіндегі IT технологиялар (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарға цифрлық білім беру қорларын құру негізінде танымдық белсенділігін дамыту əдістерін, тәсілдерін, цифрлық білім беру қорларын құру технологиялары арқылы оқытудың тиімділігін арттыру дағдысын түсіндіреді. Цифрлық білім беру қорларын құру мен оқыту үдерісіне тұрақты мотивация қалыптастырады. Пән оқу үдерісінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуін, компьютерлік оқыту жүйелерін құруда мультимедиа құралдарын пайдалануды, электрондық оқулықтардың жасалуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы бойынша білімдерді пайдаланады және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қатыстырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстар жүргізеді; креативті ойлайды және жаңа проблемалар мен жағдаяттарды шешуге шығармашылықпен қарайды.

  • Код ON10

    Жоғары оқу орнындағы оқу үдерісінің тиімділігін болжайды және педагогикалық іс-әрекеттің балама моделін жасай алады.

  • Код ON3

    Бастауыш білім беру жүйесін оқытудың жаңа парадигмасы тұрғысынан түсіндіреді және жаңа, бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін кіріктіреді, пайымдаулар жасайды және ішінара немесе шектеулі ақпараттар негізінде шешім қабылдайды.

  • Код ON6

    Ғылыми-зерттеулер мен диссертациялардың, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазбалар және т.б. аналитикалық жұмыстардың нәтижелерін жинақтайды.

  • Код ON9

    Оқытудың жалпы заңдарын біледі және жоғары оқу орындарында дидактикалық талаптарға сай сабақтар өткізеді, оқытуға қатысты зерттеулер барысында анықталған өзекті мәселелерді талдайды.

  • Код ON5

    Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын пайдаланады, болжау мен жоспарлау әдістерін тәжірибеде модуляциялайды, сондай-ақ зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша білім мен пәнаралық білімді синтездейді.

  • Код ON1

    Ғылыми педагогикалық зерттеу мазмұны мен түрлерін түсінеді, теориялық білімдерді оқыту үдерісін жобалауда және кіші мектеп жасындағы оқушыларды тәрбиелеуде жаратылыстану, әлеуметтік, экономикалық ғылым салаларында қолданады.

  • Код ON7

    Оқу үдерісінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдаланып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді және стандартты ғылыми міндеттерді шешеді.

  • Код ON8

    Күнделікті кәсіби қызметте және докторантураны жалғастыру үшін қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді.

  • Код ON2

    Жеке пәндердің өзекті мәселелерін, ғылыми таным мен жоғары мектеп педагогикасының дамуындағы қазіргі тенденцияларын бағалайды.

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top