Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01801 Әлеуметтік педагогика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Әлеуметтік-педагогикалық супервизия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларда әлеуметтік-педагогикалық жұмыста қадағалау туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі бақылаудың мәні. Маманның саналы және бейсаналық мүмкіндіктерін талдау. Клиенттермен қарым-қатынаста педагогтің құндылығын арттыру. Кәсіби қиындықтарды шешу жолдары. Мамандармен кері байланысты жүзеге асыру әдістері. Әлеуметтік-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, кәсіби «күйіп қалудың» алдын алу және алдын алу тәсілдері. Цель: формирование у обучающихся знаний и умении о супервизии в социально-педагогической работе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Бағдарлама ағылшын тілі аясында тиісті лингвистикалық білімі, дағдылары мен шетел коммуникациясын негізделген. Пәннің мақсаты - күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді пайдалану үшін күнделікті сөйлеудің және мамандықтың тілін практикалық меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің мәні. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің мазмұны, кезеңдері, ұйымдастырылуы. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістері. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің диагностикасы, мониторингі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті әкімшілдендіру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық қызметті әкімшілендірудің теориялық негіздерін игеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқарудың мәні. Әлеуметтік-педагогикалық қызметті әкімшілендіруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Басқару құрылымы. Ұйымдастырушылық басқару құрылымдарын жіктеудің негізгі тәсілдері. Білім беру жүйелерін басқару ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың адам туралы ғылымның бір бөлігі ретінде әлеуметтік педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсініктерді меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: Әлеуметтік педагогика мазмұнының мәдени-тарихи аспектілері. Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері. Әлеуметтену және әлеуметтік тәрбие жеке тұлғаның қалыптасуының әлеуметтік-педагогикалық феномені ретінде. Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің негізгі компоненттері, кезеңдері, әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұны: білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау ұғымдарының мәні, функциялары. Білім беру бағдарламаларын жобалау ерекшеліктері. Білім беру бағдарламаларына сараптама жүргізу тәсілдері. Заманауи талаптарға сәйкес білім беру бағдарламаларын жетілдіру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі жағдайда ұйымдарды басқару мәселелерін шешуде қолданылатын психологиялық білімнің практикалық дамуына ықпал ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқару психологиясының даму тенденциялары. Кәсіби қызметте басқару саласындағы психологиялық білімді пайдалану тәсілдері. Топтық және тұлғааралық процестерді, өз мінез-құлқын және басқалардың мінез-құлқын басқарудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік бейімделу және реабилитация практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік бейімдеу мен оңалтудың заманауи тұжырымдамалары мен бағыттарын меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік бейімдеу мен оңалтудың тұжырымдамалары мен бағыттары. Әлеуметтік бейімделу мен оңалтудың мәні. Тұлғаны әлеуметтік бейімдеу әдістері мен технологиялары. Қиын өмірлік жағдайға тап болған адамдарды әлеуметтік-педагогикалық оңалтуға бағытталған тиімді бағдарламалар құру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың білім берудегі заманауи цифрлық технологияларды меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: қазіргі қоғамдағы цифрлық білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен тенденциялары. Білім беру жүйесін цифрландыру саласындағы мемлекеттің саясаты. Цифрлық педагогиканың қалыптасуы-педагогика ғылымының жаңа бағыты. Сандық оқытудың дидактикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттардың жоғары мектеп педагогикасының негізгі ережелерін, білім беруді дамыту тенденцияларын, педагогикалық процестің мәні мен заңдылықтарын, оны университетте ұйымдастыру тәсілдерін меңгеруін қамтамасыз ету. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: ғылым жүйесіндегі пән және оның орны. Жоғары білім беру құбылыстары мен процестерінің мәні. Жоғары мектептің педагогикалық процесі. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогикалық тренинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық ұйымдарда әлеуметтік-педагогикалық тренингті әзірлеу және өткізу теориясы мен технологиясын меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық тренингті дамыту теориясы мен технологиясы. Әлеуметтік-педагогикалық тренингтің түрлері мен мақсаты. Әлеуметтік-педагогикалық тренингті ұйымдастыру және өткізу жолдары. Әлеуметтік-педагогикалық тренингтің рефлексиясы мен бағасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кеңес берудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың кредиттік оқыту технологиясы жағдайында студенттерді академиялық қолдаудың әдіснамалық және әдістемелік негіздерін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында студенттерді академиялық қолдаудың әдіснамалық негіздері. Студенттерді академиялық қолдаудың мәні мен мазмұны. ЖОО-да шетелдік білім беру практикасында және Қазақстанда студенттерді академиялық қолдауды ұйымдастыру модельдері. Академиялық қолдау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастырудың әдістемелік және теориялық негіздерін білім алушылардың меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: психологиялық қауіпсіздік тұрғысынан білім беру ортасының оқу-тәрбие жағдайлары, сондай-ақ білім беру практикасындағы зорлық-зомбылық проблемалары, тәрбиедегі зорлық-зомбылық, зорлық-зомбылықты анықтау және алдын алу ережелері, Қауіпсіз өзара іс-қимыл процесін ұйымдастыру, қолайлы психологиялық ахуал жасау тәсілдері қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі әлеуметтік серіктестік
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік әріптестікті ұйымдастыру технологиясын меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік серіктестіктің мәні мен мазмұны. Қазақстан Республикасының заңнамасы негізінде білім берудегі әлеуметтік әріптестікті жүзеге асырудың әдістері мен технологиялары. әлеуметтік әріптестік. Әлеуметтік серіктестіктегі Еңбек және өзге де өзара қарым-қатынастарды реттеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау жолдары мен тәсілдерін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың жолдары мен тәсілдері. Әлеуметтену процесінде проблемалары бар тұлғаның дамуын әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың әдістері мен әдістері. Халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ғылым ретінде педагогикалық акмеологияның негізгі ережелерін оқытуды дамытуға ықпал ету. Мазмұны: педагогикалық акмеологияның түсінігі мен мәні. Педагогикалық акмеологияның мақсаттары, міндеттері, бағыттары. Педагогикалық рефлексияның психологиялық-акмеологиялық негіздері. Педагогикалық қызметке этикалық-мәдени және акмеологиялық көзқарастар. Педагогикалық қоғамдағы толеранттылық. Кәсіби акмеологиядағы шығармашылықты дамытудың психологиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: қазіргі отандық және шетелдік ғылымда әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің теориялары мен тұжырымдамалары. Теориялық және практикалық бағыттағы әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық және технологиялық ерекшеліктері. Әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі эргономика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: магистранттардың педагогикалық эргономика негіздері бойынша кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыруға, қолжетімді, сапалы инклюзивті білім беру процесін ұйымдастыруды басқаруға ықпал ету. Мазмұны: тиімді, қол жетімді және эргономикалық білім беру кеңістігін қамтамасыз ету саласындағы білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін нормативтік - құқықтық актілер. Инклюзивті ұйымдарда тиімді, қолжетімді және эргономикалық білім беру кеңістігі мен білім беру процесін қамтамасыз етуге қойылатын заманауи талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық іс әрекетті тьюторлық сүйемелдеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік тьюторлықтың теориялық негіздері мен технологияларын меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік тьюторлықтың түсінігі мен мәні. Білім беру ұйымдарындағы тьютордың рөлі. Халықтың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік тьюторлық бағдарламалар. Тьютордың әлеуметтік-педагогикалық қызметінің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады

  • Код ON2

    психологиялық-педагогикалық қызметте оқытудың заманауи технологияларын қолдану және практикада коммуникативтік қабілеттерді басқаруды тексеру

  • Код ON3

    теориялық білімді дәлелдеу және кибертехнологияның кәсіби қызметте қолданылуын негіздеу, білім беру бағдарламаларын жобалау және бағалау, әлеуметтік серіктестікті басқаруды дәлелдеп көрсете алу

  • Код ON4

    оқытудың қолайлы жағдайларын жасау және әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінде пайдалану мақсатында жеке және кәсіби қажеттіліктерді іске асыру үшін білім беру ортасын қолдану

  • Код ON5

    әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің құралдарын халықтың әртүрлі санаттарымен әзірлеу және біріктіру

  • Код ON6

    ғылыми зерттеу нәтижелерін интерпретациялау және оны әлеуметтік-педагогикалық қызметке енгізуді ұсыну

7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top