Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02105 Креативті индустриялар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарының ғылыми-білім беру саласы үшін кәсіби кадрларды сапалы даярлау, креативті индустрияның ғылыми негіздерін үйренуге қабілеттілігі, өнім мен қызметтің инновациялық нарығының шығармашылық кластерінде іргелі білімді пайдалану, тұрақты даму мақсатында ойлау үлгілерін ықпалдастыру және ілгерілету, сондай-ақ білім экономикасы, мәдениет және цифрлық медиа саласында ерекше траекториясын құрастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M032 Аудиовизуалды өнер және медиа өндіріс
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі принциптерін, әдістерін, стратегиялары мен нысандарын оқып-меңгеруге, дереккөздермен және мәліметтермен жұмыс істеуді үйренуге бағытталған және белгілі бір саласында зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс магистранттарға жаңа білімді өз бетімен алудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басты ғылыми категориялармен жұмыс істеуді және зерттеуді практикалық тұрғыдан жүзеге асыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми креативті идеялар мен жобалар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - магистранттардың ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; ғылыми идеяның тиімділігін тексеретін құралдармен жұмыс жасау және оларға иелік ету. Курста Big Idea модулын тексеруге, Big Idea-мен жұмыс істеу үшін бақылау парағын құруға, ақпараттық шуды, аудиторияның өзектілігін, көпарналығын, қатысуын анықтайтын негізгі және қосымша модульдер, сондай-ақ ғылыми идеяларды жүзеге асыруға оңтайлы тәсілдер енгізілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Креатитві мода индустриясы және макроүрдістер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - магистранттардың дизайн өнерінің, киім мен аксессуарлардың, сән фотосуреттерінің және сән индустриясындағы әмбебап жобалардың тенденцияларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс сән индустриясында мансап бастау, сән коллекциясын құру, сән индустриясында бренд жасау және сән журналистикасы бойынша жұмыс дағдылары туралы түсінік береді. Аталмыш пән бойынша сән индустриясындағы стильдеу және креативті басқару мәселелері, шығармашылық процестің тұжырымдамасы, сән коллекциясы шоуын ұйымдастыру, брендтің жарнамалық кампаниясы, жұлдыздың жеке стилін құру және мәдени базаны қалыптастырудың тиімді жолдарын көрсететін әдіс-тәсілдер оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Креативті индустрияның даму тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – магистранттардың заманауи медиа кеңістіктегі шығармашылық индустриялардың даму процесінің негізгі факторлары мен сипаттамаларын және осы құбылыстың әлеуметтік-гуманитарлық салада көрініс беру ерекшеліктерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән магистранттарға шығармашылық индустрия саласындағы кәсіби қызметті игерудің негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіздерін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Креативті мәдени құндылықтар индустриясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - магистранттардың мәдениет саласындағы шығармашылық индустрия мәселелеріне қатысты ақпаратты синтездеу қабілетін қалыптастыру. Сондай-ақ, аталмыш пәнде «мәдени индустриялар», мәдени өнім және оның ұдайы өндірілуі туралы мәселелер зерттеледі. Мәдени саясаттың басымдықтары, мәдени саясат векторының өзгеруі, жүйелеу және жіктеу, құралдарды іздеу, картаға түсіру әдістері, жаңа анықтамаларды іздеу тәсілдері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Креативті кино, театр және медиа индустрия
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - магистранттардың кино, театр және медиаиндустрия бағытындағы жұмыстардың ерекшеліктері мен құрылымдарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Төмендегі шығармашылық салалардың негізгі бағыттары оқытылады: бейне, DVD, телевизиялық фильмдерді ескере отырып киноиндустрия; театр және пантоним, музыкалық театр, мұражайлар мен медиа-мәдени ұйымдар, бейнелеу өнері, БАҚ және әдебиет, баспа ісі, мәдени туризм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Креативті индустрияның шығармашылық кластері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық кластерді дамыту үшін маңызы бар ғылыми-практикалық әдістер мен әлеуметтік-мәдени технологиялардың негізгі принциптері мен жүйеленуін ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі қоғамдағы шығармашылық салалардың генезисін зерттеуге, осы процестің негізгі факторларын анықтауға, даму тарихындағы негізгі кезеңдерді негіздеуге, шығармашылық индустрияның қазіргі жағдайын, олардың өзгеру факторларын және даму тенденцияларын талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Креативті IT стартаптар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық стартап-жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Сондай-ақ, аталмыш пән бойынша хабарлама нарығының стартап-жобалары, блогосфера, ойындарды тікелей трансляциялау, виртуалды шындық мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиаиндустриядағы музыкалық кластер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты магистранттардың музыкалық кластер саласында шығармашылықпен ойлау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы теледидардың ажырамас бөлігі ретінде музыкалық теледидар туралы түсінік береді, оның өзіндік ерекше функциялары, жанрлары, өндірісті ұйымдастыру әдістері және құқықтық ерекшеліктері бар. Студенттер халықаралық желіні құру, әлеуметтік-мәдени практика тұрғысынан шығармашылық климат, заманауи өнер нарығы мен инфрақұрылым, өнер нарығындағы аукциондар, инвестициялар және арт-банкинг туралы білімдерге ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық креативті идеялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты магистранттардың цифрлық креативті технологиялар саласындағы жұмысты ұйымдастыру қабілетін, мазмұны мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды біріктіретін жаңа бизнес моделін қалыптастыру болып табылады. Аталмыш пән бойынша шығармашылық индустрияны талдау және түзету дағдыларын дамыту, цифрлық экономикаға интеграциялау, сондай-ақ тұтынушылардың мінез-құлқының өзгеруіне және олардың күтуіне бейімделу мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім экономикасы және креативті капитал
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - магистранттардың «шығармашылық капитал», креативті экономика, антропологиялық капитал, әлеуметтік капитал, постматериалдық құндылықтар ұғымдарын талдау қабілеттерін қалыптастыру, сонымен қатар шығармашылық капиталдың индексін анықтау. Шығармашылық капиталдың ерекшеліктері, модернизациялау тәжірибесі, «креативті экономика» теориясының қалыптасуы мен жетілдірілуі, цифрлық технологиялардың өсуі, мәдениеттің бизнеске қосылуы зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Креативті IT индустриялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық ІТ индустриясын алға жылжыту қабілетін қалыптастыру, IT білім экономикасы саласындағы инновациялық менеджментті меңгерту. Аталмыш пән бойынша ІТ-ді басқарудың негіздері, жаңа шығармашылық жобаларды құру және ұсыну технологиясы мен стратегиялық жоспарлау мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON11

    Академиялық ғылымда да, шығармашылық индустрия нарығында да шығармашылық ойлаудың жаңа өлшеміне көшу жағдайында қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін философиялық принциптер бойынша түсіндіру.

  • Код ON4

    Қазақстанның креативті индустриясы саласындағы проблемаларды айқындау жөнінде бағдарламалар әзірлеу, олардың іске асырылуын қамтамасыз ету, капиталды одан әрі дамыту үшін алынған нәтижелерді корреляциялау.

  • Код ON6

    Креативті индустрия нарығының болашақ үрдістерін талдау және инновациялық технологиялық құралдарын, сондай-ақ салыстырмалы және кейс-стадия әдістерін пайдалана отырып, даму модельдерін болжау. Анализировать будущие тенденции рынка креативной индустрии и прогнозировать модели развития, используя инструментарий инновационной технологии, также сравнительные методы и кейс-стади. ON6. Analyze future trends in the creative industry market and predict development models using innovative technologies tools, as well as comparative methods and case studies.

  • Код ON7

    Мультимәдени орта үшін креативті схема жасау бойынша базистік білімді іске асыру, креативті индустрия саласындағы тұжырымдамалық міндеттерді шешу үшін олардан өзекті және негізгі идеяны іріктеп алу.

  • Код ON8

    Креативті индустрия және түрлі кластерлерде стратегияны ілгерілету бойынша нарық үрдісін негіздеу, сондай-ақ ұлттық шолудың ерекшеліктерін жинақтау, осы ережелерді инновациялық жобаларды дайындауда қолдану.

  • Код ON10

    Креативті тәсілдер мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, тұрақты даму мақсаттары аспектісінде креативті урбанизм бойынша жаңа алгоритмдер мен процестік жүйені құру.

  • Код ON12

    Шығармашылық топта жұмыс істеу, инновациялық мүмкіндіктердің эмпирикалық әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, индустриялық магистральдар мен креативті технологияларды қоса алғанда, инновациялық платформаларды пайдалану.

  • Код ON3

    Креативті жобалар жасау технологиясын салыстыру және орнықты даму алгоритмін модельдеу мен ілгерілету бойынша креативті экономика міндеттерін шешу.

  • Код ON9

    Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдарды қоса алғанда, білім экономикасына әсер ететін креативті индустрия саласындағы толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пайымдау, қызметтің осы саласы үшін инновациялық өнім жасау.

  • Код ON1

    Креативті индустрияның өнімдері мен көрсетілетін қызметтеріне бағдарланған креативті кластер моделін құру.

  • Код ON2

    Цифрлық технологияларға негізделген мода, музыка, театр және кино индустриясын дамытуға бағытталған креативті шеберхананы әзірлеу.

  • Код ON5

    Шығармашылық стартап құру процесінде креативті ойлаудың зерттеу дағдыларын құзіретті қолдана білу.

Top