Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07223 Металлургия және пайдалы қазбаларды байыту в Satbayev University

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу мақсаты - магистранттарда ғылым тарихы мен философиясының даму кезеңдері, ғылыми танымның орны мен рөлі, ғылыми танымның танымдық модельдері, принциптері мен әдістері туралы терең білімді қалыптастыру. Курсты оқу философия мен ғылым арасындағы байланысты ашуға, ғылым мен ғылыми танымның философиялық мәселелерін, ғылым тарихының негізгі кезеңдерін, ғылым философиясының жетекші тұжырымдамаларын, ғылыми-техникалық шындықты дамытудың заманауи мәселелерін бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Флотациялық үрдістер теориясының арнаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Бұл курста флотациялау процесінің теориялық негіздері баяндалған. Флотациялық әдіспен минералды шикізатты байыту, флотациялық пульпада өтіп жатқан физикалық және химиялық процестердің түрлі және күрделі негізгі түсініктер берілді. Флотациялық теориясының өзекті мәселелері заманауи жай-күйі сипатталады: флотация, өзара фазааралық іс-қимылдар, флотациялық реагенттердің әрекет механизмі, флотация кинетикасы және т.б. іс-шаралар тетігіне минералдар дайындау. Флотация саласындағы жаңа үрдістерге назар бөлінді: көбікті сепарацияға, иондық және бағаналы флотацияға, электрофлотация және электрохимиялық қолдану технологиясына. Капиллярлық физика теңдеулер негізінде флотация мәселесін шешу мүмкіндігі көрсетілді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кен дайындау және орталандыру
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде: кенді дайындау және байытудың технологиялық процестері; қолданылатын жабдықтарды жобалау; негізгі және қосалқы жабдықтарды есептеу және таңдау әдістері; ұсақтау-ұсақтау және байыту жабдықтарын пайдалану оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясының пәніне адамдар арасындағы қарым қатынасының мәселелері және басқару жағдайының көз қарасының қатынас әрекеттері жатады.«Басқару психологиясы» пәнін оқыту арқылы –басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтарын зерттейтін психология бөлімі. Басқару психологиясының негізгі міндеті – басқару жүйесіндегі қызмет сапасы мен нәтижелігін жоғарылату мақсатымен басқару қызметінің ерекшеліктерін және психологиялық шарттарын анализдеу. Басқару процесі басшы қызметімен жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс барлық мамандықтар бойынша ғылыми-педагогикалық магистратура магистранттарына арналған. Курс шеңберінде магистранттар жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін игереді, Заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануды үйренеді, оқыту және тәрбиелеу процестерін жоспарлайды және ұйымдастырады, ЖОО-ның білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Пайдалы қазбаларды байыту процестеріндегі еңбек және қоршаған ортаны қорғау
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны ластау көздері. Ағынды және айналымдағы суларды тазарту. Шаңды басу және шаңды ұстау. Қалдықтарды жинау. Қауіпсіздік техникасы және өндірістік санитария. Машиналар мен механизмдерге қызмет көрсету кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Өндірістік жарақат. Аварияларды жою жоспары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Уранқұрамды кендер мен концентраттарды өңдеу теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде уран кендерінің заттық құрамы оқытылады. Уран кендерін өңдеу технологиясы. Уран өндірісінің негізгі кезеңдері. Кенді байыту. Кендер мен концентраттардан сілтілеу арқылы уранды алу. Өнімді ерітінділерді өңдеу. Өнімді ерітінділерді өңдеудің сорбциялық технологиясы. Тауарлық десорбаттардан уранды шоғырландыру және бөлу әдістері. Уран кендері мен концентраттарды өңдеудің экологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
  • Байыту процестеріндегі минералдарды бөлу теориясы
    Несиелер: 5

    Байыту процестерінің теориялық негіздері, түрлері мен көрсеткіштері, байыту аппараттары мен технологиялық схемалардың жұмыс аймақтарындағы минералды бөлшектердің бөліну заңдылықтары, бөлу процестерін модельдеу әдістері қарастырылады. Бөлінетін минералдардың қасиеттеріндегі айырмашылықтарда кенді байыту процестеріндегі минералдардың бөліну мәселелері зерттеледі. Бұл жағдайда минералдар бетінің физика-химиялық қасиеттеріндегі айырмашылық қолданылады, атап айтқанда олардың қоршаған ортаны және олардың қасиеттерін бөлетін бос беттік энергияларындағы айырмашылық: тығыздық (нақты ауырлық), тұтқырлық және т. б.

    Оқу жылы - 1
  • Алтынқұрамды шикізатты қайта өңдеу теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде алтын кендерінің нақты құрамы оқытылады. Байыту және металлургиялық операцияларды пайдалана отырып, алтын кендерін өңдеу технологиясы. Аффинаж. Мыс және мырыш концентраттарын өңдеу кезінде Алтынды ілеспе алу. Құрамында асыл металдар бар қайталама шикізатты қайта өңдеу технологиялары. Құрамында алтын бар шикізатты қайта өңдеу кезіндегі экологиялық аспектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба).

    Оқу жылы - 1
  • Кедей минералдық шикізатты кешенді өңдеудің геотехнологиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнде пайдалы қазбаларды қазудың геотехнологиялық әдістері, сол сияқты бөлінетін пайдалы компоненттерді қозғалмалы күйге келтірудің мүмкіндігін анықтау мақсатымен пайдалы қазбалардың және тау жыныстарының қасиеттерін сипаттау оқылады. Геотехникалы процестердің физико-химиялық негізі қаралады. Уранның, алтынның, марганецтің, темір кендерінің және металсыз пайдалы қазбалардың геотехнологиялық өндеу сұлбалары, сол сияқты геотехнологиялық өнімдерді өңдеу процестері оқылады. Пайдалы қазбаларды геотехнологиялық байыту әдістерінің әлеуметтік, экологиялық және экономикалық аспектілері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қайта өңдеу және байыту өнімдерін сүзу және кептіру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері: магистрантта шикізатты өңдеудің оңтайлы сұлбасын таңдау кезінде оның ерекшеліктерін ескере отырып проблемалық жағдайларды шешу білім жүйесін қалыптастыру. Курстың қысқаша сипатталуы: пән флокулянттардың қатысуымен байыту және гидрометаллургия өнімдерін сусыздандыру процестерінің теориясы мен механизмдерінің негіздерін қамтиды; осы процестер үшін қолданылатын жабдықтар мен аппаратурамен, осы процестерді технологиялық есептеу әдістемесімен егжей-тегжейлі таныстырады. Курстың аяқталуы бойынша білім, білік, дағды: минералды шикізатты сусыздандыру және қоюландыру заңдылықтарын, сусыздандырудың технологиялық сұлбаларын есептеу әдістемелерін білу, минералды шикізатты өңдеудің оңтайлы сұлбасын таңдау кезінде технологиялық есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Минералды шикізатты қоюландыру және сусыздандыру
    Несиелер: 5

    Пән байыту өнімдерін сусыздандыру және гидрометаллургия процестерінің, флокулянттардың қатысуымен сусыздандыру процестерінің теориясы мен механизмдерінің негіздерін қамтиды; осы процестер үшін қолданылатын жабдықтармен және аппаратурамен, осы процестерді технологиялық есептеу әдістемесімен егжей-тегжейлі таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Пайдалы қазбаларды байыту объектілерін жобалаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнде тау-кен-металлургиялық кәсіпорындардың жобасы және жобалануы туралы жалпы мәліметтер, жобалау үшін бастапқы мәліметтер, байыту көрсеткіштерін таңдау және негіздеу, фабрикалар мен жеке цехтардың өнімділігі оқытылады. Байытудың технологиялық және сулы-шлам сұлбаларын таңдау және есептеу, негізгі және қосалқы жабдықтарды таңдау және есептеу. Ғимараттар мен құрылыстарды жобалауды ұйымдастыру, жабдықтарды құрастырудың жалпы принциптері. Жөндеу, қойма және қалдық шаруашылығы, Бас жоспар. Байыту фабрикаларын жобалау кезіндегі САПР элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Минералды шикізат пен техногенді қалдықтарды байытудың және өңдеудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Сульфидті кендерді байыту схемалары. Шикізатты пайдаланудың кешенділігі. Сульфидті кендерді флотациялау режимдері. Түсті металдар кендерінің тотыққан минералдарын флотациялау режимдері. Тұз тәрізді минералдар мен металл оксидтерін флотациялау режимдері. Байыту қалдықтарынан алтын алу технологиясы. Флотация қалдықтарын өңдеудің цианидті технологиясы. Техногендік шикізатты қайта өңдеудің хлоридті технологиялары. Флотация процестерін жүйелі талдау.

    Оқу жылы - 1
  • Байыту өндірісінің қалдықсыз технологиялары
    Несиелер: 5

    Осы пәнде өндірісті қамтамасыз ететін барынша толық пайдалануға, шикізаттың және пайда болған қалдықтарды мұндай тәсілдер зерттеледі. Қалдықсыз технологиялар принциптері, қалдықсыз өндірісі үшін талаптар оқыған болады, қалдықсыз және аз қалдықты технологияларды, қалдықтарды кәдеге жарату және пайдалану негізгі бағыттары қаралатын болады. Дайын құрылыс материалдарымен тау-кен байыту комбинаттарының көп тоннажды үйінді қалдықтарды өңдеу шығара отыру туралы ақпарат берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Түсті металдар кендерін өңдеудің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Түсті металдардың кендерінің типтері және кен орындары. Олардың техникалық сипаттамалары және химиялық, минералогиялық кұрамдары бойынша саралануы. Түсті металдардың түпкілікті кендерін алдын ала байыту. Түсті металдардың түпкілікті кендерін өңдеуде жүргізілетін кен дайындау операциялары. Негізгі типті түпкілікті байыту технологиялары және кешенді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Флотациялық үрдістің беттік құбылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Флотациялық процестің әмбебаптығы, егер бөлінетін минералдардың беттік энергиясы мәндеріндегі "табиғи" айырмашылық аз және тиімді флотациялық бөліну үшін жеткіліксіз болса, онда ол флотациялық деп аталатын арнайы реагенттердің көмегімен ұлғайтылуы мүмкін, оларды белгілі бір минералдардың бетінде іріктеп бекітілуі олардың беттік энергиясын берілген бағытта өзгертеді. Флотациялық жүйе фазаларының параметрлері мен қасиеттері және сұйық фаза көлемінде және минералды бетінде фазалардың өзара әрекеттесуі кезінде өтетін негізгі процестер сипатталған: гидратация, еріту және гидролиз. Реагенттер-жинағыштар мен көбік түзгіштердің негізгі физика-химиялық және флотациялық қасиеттері, сондай-ақ олардың минералды беттермен өзара әрекеттесу механизмі қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Байыту фабрикаларының ыласты суларын тазалау үрдістері
    Несиелер: 5

    Байыту фабрикаларының ағынды суларының құрамы. Байыту фабрикаларының ластанған және шартты түрде таза сарқынды сулары. Гравитациялық, алтын шығару және флотациялық байыту фабрикаларының ағынды суларының құрамы. Негізгі ластаушы қоспалар ірі дисперсті қоспалар, қышқылдар мен сілтілер, металл иондары, органикалық реагенттер, цианидтер, родонидтер, фенолдар мен крезолдар, мұнай өнімдері, өзге де флотореагенттер. Ағынды сулардың ШРК. Ағынды суларды шекті рұқсат етілген ШРК дейін тазарту әдістері. Ағынды суларды механикалық тазарту.

    Оқу жылы - 2
  • Кен дайындау үрдістерінің аппараттық-технологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Бұл пән егжей-тегжейлі оқытылады: Кен дайындау мен байытудың технологиялық процестері; қолданылатын жабдықтардың конструкциялары; негізгі және қосалқы жабдықтарды есептеу және таңдау әдістері; ұнтақтау-ұнтақтау және байыту жабдықтарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сирек металдар кендерін өңдеудің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Сирек металдардың кендерінің типтері және кен орындары. Олардың техникалық сипаттамалары және химиялық, минералогиялық кұрамдары бойынша саралануы. Сирек металдардың түпкілікті және шашыранды кендерін алдын ала байыту. Сирек металдардың түпкілікті және шашыранды кендерін өңдеуде жүргізілетін кен дайындау операциялары. Негізгі типті түпкілікті және шашыранды кендерді (вольфрамды және вольфрам-молибденді, қалайы және калайы-полиметалды, титан- цирконды, тантал-ниобийді кендерді және шашырандыларды және т.б.) байыту технологиялары және кешенді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Полиметалды кендерін өңдеудің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Қорғасын, мырыш, мыс минералдары, асыл металдар құнды компоненттері болып табылатын полиметалл кендері, кейбір жағдайларда қалайы минералдары механикалық байыту үшін өте күрделі объект болып табылады. Асыл металдарды ілеспе алу осы минералдық шикізатты қайта өңдеудің рентабельділігіне елеулі әсер етеді. Полиметалл кендерін өңдеудің оңтайлы әдісі флотациялық байыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Минералды шикізатты өңдеудің перспективтік бағыттары
    Несиелер: 5

    Радиометриялық бөлу әдістері. Энергия әдістері-микротолқынды өңдеу, электрогидродинамикалық, магнитті импульсті өңдеу және күшті наносекундтық импульстар. Қиын минералды шикізатқа әсер етудің әртүрлі әдістері: ультрадыбыстық өңдеу, механохимия, электрохимиялық өңдеу. Ультрадыбыстық генераторлардың, электрохимиялық кондиционерлердің, планетарлық диірмендердің өнеркәсіптік өндірісі. Биогидрометаллургиялық өңдеу.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    өндірістік қызмет жағдайында бағдарлау және жаңа жағдайларда бейімделу қабілеті; кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында шет тілін (ең алдымен ағылшын) меңгерген; жаратылыстану философиялық концепцияларын, ғылыми дүниетанымды қалыптастырудағы жаратылыстану ғылымдарының рөлін түсінеді. байыту және металлургия саласындағы зерттеулердің неғұрлым өзекті бағыттары туралы түсініктері бар.

  • Код ON2

    байыту және металлургия саласында ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қазіргі заманғы ғылыми аппаратурада жұмыс істей алады және жұмыс принциптерін түсінеді; дербес ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеу және ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және беру кезінде қолданылатын қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды меңгерген; ғылыми әдебиеттерді талдайды, мәселелерді анықтауға және талдауға, оларды шешу стратегиясын жоспарлауға қабілетті.

  • Код ON3

    байыту мен металлургиядағы физикалық және эксперименттік зерттеу әдістерінің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгерген; ғылыми пікірталастарға кәсіби қатысу тәжірибесі бар; педагогикалық бақылау және оқыту үрдісінің ұйымдастыру формалары мен принциптерін біледі.

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдейді және бағалайды; техникалық-экономикалық талдау әдістерін қолдана біледі; зерттеу әдістерін таңдай алады, қажетті эксперименттерді жоспарлай және жүргізе алады, нәтижелерді түсіндіре алады және қорытынды жасай алады; байыту және металлургия бойынша жобалардың элементтерін орындай алады.

Top