Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02107 Кескіндеме (түрлері бойынша) в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Кескіндеме (түрлері бойынша)" білім беру бағдарламасының мақсаты - авторлық туындыларды жасау, өнер туындыларын реставрациялау үшін кәсіби шығармашылық және практикалық дағдылары бар монументалды, станоктық кескіндеме және реставрация саласындағы жоғары білікті кәсіпқойды, мәдениет және бейнелеу өнері саласындағы сарапшыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы – нақты ғылыми пәндерге қатысты да, әлеуметтік және мәдени тәжірибеге қатысты да ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі. Курсты меңгеру магистранттарды жанды философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа қосуды білдіреді. Ғылым тарихы мен философиясын зерттеу тәсілінің өзі ойлау еркіндігі мен өз ойын дәлелдей білу қабілетін дамытуға, ғылымның тарихи даму барысында қалыптасқан ғылыми зерттеулердің стратегияларын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы магистранттарды басқару психологиясы саласында теориялық және практикалық дайындауға бағытталған, пәнді игеру барысында алған білімдері магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтіп, олардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, бұл кәсіби тұрғыдан қазіргі заманғы менеджердің маңызды қасиеттері. Курсты игеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындықты қалыптастыруға негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнердегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер саласындағы менеджер өнімді дамыту және жылжыту жоспарын жасайды. Пән мақсатты аудиторияны зерттеуге және әртүрлі жарнамалық және маркетингтік әрекеттерді ұйымдастыруға бағытталған. Инвесторларды тарту үшін түрлі презентациялар зерттеліп, дайындалуда, коммерциялық ұсыныстар әзірленуде, келіссөздер нұсқалары әзірленуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдістеме және ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу өнері контекстінде ғылыми зерттеу жүргізудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады. Зерттеудің әдіснамасы, заманауи әдістері мен әдістері ашылады. Алынған нәтижелерді өңдеу және түсіндіру бойынша әдістемелік ұсынымдар беріледі. Ғылыми зерттеудің тұжырымдамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы қарастырылады. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу бойынша стандарттар келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақсаттарға арналған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: тілдік этикет, академиялық ортадағы тілдік мінез-құлықтың ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композиция, түрі бойынша
    Несиелер: 3

    Пән магистранттарды композицияны оқытудың теориялық негіздерімен таныстыруға, композиция жасаудағы кәсіби дағдыларды дамытуға, бейнелі және көркем ойлаудың шығармашылық қабілеттерін, таңдаған білім беру бағдарламасына байланысты кескіндеме композициясын жасаудағы дағдылар мен кәсібилікті дамытуға бағытталған. сонымен қатар педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру. Пәнді меңгеру үшін таңдалған білім беру бағдарламасына байланысты негізгі тақырыптар бөлінеді: Шығарма түрлері. Кескіндеменің әртүрлі жанрындағы кескіндемеде жұмыс істеу техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттердің оқытылатын тілді іс жүзінде пайдалану дағдыларын жетілдіру бойынша жұмыстарға көңіл бөлінеді. Осы мақсатта шет тіліндегі әдебиеттерді оқу бір міндетке бағынады-студенттер өздерінің оқу немесе ғылыми жұмыстарында қолдана алатын жаңа ақпаратты алу, мысалы, ғылыми мақалалар, баяндамалар мен хабарламалар жазу және т.б. бұл кезеңде магистранттар өз көзқарастарын қорғауға және өз бақылаулары мен зерттеулеріне сүйене отырып, ағылшын тілінде пікірталастар жүргізуге үйренеді. Пәнаралық байланыстарды орнату маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем білім педагогикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны: көркем білім беру педагогикасының негіздерін зерттеу; өнер мен білімнің өзара байланысының жүйелі көрінісін қалыптастыру; өзіндік гуманитарлық мәдениетті өзін – өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру; теориялық білімді практикалық іске асыруға дайындық;-педагогикалық қызметке жеке – құндылық қатынасын қалыптастыру; - кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрі бойынша кескіндеме
    Несиелер: 5

    Сурет бойынша практикалық жұмыстарды қайталау және орындау, түрлі-түсті және түсті композициялармен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін қолдану. Таңдаған бағытына байланысты осы пәнді оқытуда педагогикалық шеберлікті меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи стильдік бағыттар
    Несиелер: 4

    Кескіндемедегі стильдік ағымдар мен стильдердің тарихын қоғамның қазіргі мәдениетінің элементі ретінде қабылдауды қалыптастыру, отандық және шетелдік кескіндеме дамуының негізгі кезеңдерін білу, қазіргі кескіндеменің ерекшеліктері мен тенденцияларын түсіну, кескіндеме стилі. білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылым ретінде ол оқыту мен тәрбиелеудің ең тиімді әдістерін әзірлеумен айналысады, оқу үдерісін құрудың ережелері мен заңдарын белгілейді және эксперименталды зерттеулердің психологиялық-педагогикалық әдістерінің көмегімен оқытудың жаңа әдістерін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәні кәсіби музыкант-маманды ғылыми-педагогикалық бағытта тәрбиелеудің заңдылықтары мен дәстүрлерін тереңдетіп оқытуға бағытталған. Барлық дәуірлер мен стильдердің орындаушылық өнерінің тарихын зерттеудегі ғылыми-зерттеу тәсілінен тұрады. Пәндер практикалық дағдыларды және оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Ғылыми зерттеулер арқылы оқытудың баламалы әдістерін іздеу. Ғылым мен практиканың теориялық және әдіснамалық жетістіктеріне негізделуге және нақты практикалық ұсынымдарды қамтуға тиіс. Шығармашылық бастама және өнертапқыштық, білім алушылардың алдында нақты міндеттер қоя білу, педагогикалық шеберлікті меңгеру үдерісінде қажетті сапаны жеңуге дұрыс жол табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арт инновациалар қашықтықтан
    Несиелер: 5

    Шығармашылық ойлауға қабілетті, қазіргі ғылыми-техникалық прогрес деңгейінде техникалық білімнің көлемін меңгерген, бұл үшін жеткілікті іргелі негізі бар, ғылыми-зерттеу міндеттерін өз бетінше шешетін және кәсіби міндеттерді шешудің жаңа технологияларын тез игеретін инновациялық типтегі маман даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық пәндерді оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік, жастық, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға қабілетті инновациялық үлгідегі маманды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Зерттеу практикасы магистранттар практика кезінде ғылыми-зерттеу тапсырмаларын орындауды қарастырады және зерттеу жұмысының жалпы логикасын түсінуге сүйенуі тиіс. Практика мазмұны зерттеу нәтижелерін жариялау және алу мақсатында магистранттың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем шығармалардың шығармашылық талдауы
    Несиелер: 5

    «Көркем шығармаларды шығармашылық талдау» - курстың мазмұны өнердің эстетикалық теориясын зерттейді, өнерді көркем мәдениеттің проблемалық саласы, дүниені тану формаларының бірі, шындықтың көркемдік-бейнелі үлгісі ретінде анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түсті қабылдау психологиясы
    Несиелер: 5

    «Түсті қабылдау психологиясы» - курстың мазмұны бір-бірін толықтырушы категориялар ретінде тон мен түс ерекшеліктерін қарастырады. Кескіндемедегі реңк пен түсті қабылдау негізінен тон мен түс контрастына негізделген. Контраст әсерінің тиімділігі кескіндемелік кенепті қабылдау шарттарына айтарлықтай әсер етеді. Түс теориясының негіздерін, түстің негізгі сипаттамалары мен қасиеттерін, түс жүйелерін, колориметрия негіздерін, түстерді қабылдау психологиясы мен физиологиясының негіздерін оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Иллюстрациялық-көркем шығармалардың түрлері
    Несиелер: 4

    Иллюстрациялық және көркем шығармалардың түрлері, олардың мақсаты мен жіктелуі. Иллюстрациялық материал дәстүрлі түрде кез-келген басылымның маңызды құрамдас бөлігі болып саналады, ол мәтіндік материалды органикалық түрде толықтырады, материалды қабылдау үшін көрнекі тірек жасайды, оны визуалды кескін түрінде бекітеді. Иллюстрациялық және көркем шығармалардың ерекшелігі туралы кешенді түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әр дәуірдегі түсті қабылдауды талдау
    Несиелер: 5

    Дүниені қабылдауда көру маңызды ақпараттық рөл атқарады. Бейнелеу өнері, бұл тұрғыда, бейнелеу қабылдау аясында қарастырылса ғана, хабардың бір түрі болып табылады. Өнердің әлеуметтік маңыздылығы суретті немесе кез келген басқа өнер туындысын көрерменнің немесе автордың өзінің қабылдауына байланысты. Түсті қабылдау – көркем шығармадағы сезімдер, бейнелер, әсерлер кешенінің құрамдас бөліктерінің бірі. Әр дәуірде қоғамның белгілі бір эстетикалық ұстанымы қалыптасады. Пән психология мен өнер саласында әртүрлі дәуірлерден бері қалыптасқан түсті қабылдаудың негізгі түсініктерін зерделеуге және талдауға, бейнелеу өнері шығармаларындағы түсті қабылдау саласындағы ортақ тұстарды талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ұлтаралық қарым-қатынас нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.

  • Код ON2

    Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалай білу; пәнаралық іздеудің тиімді стратегияларын таңдауда бағдарлай білу. Эмпирикалық және эксперименттік деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтау, жеке еркін ғылыми шығармашылықты ұжым нәтижесіне жауапкершілікпен байланыстыра білу.

  • Код ON3

    Басқарушылық қызметті психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын; өнер саласындағы қызметте функционалдық жағдайлармен жұмыс істеу әдістерін меңгеру; педагогикалық инновацияларды қолдана отырып, білім беру процесін ұйымдастыру.

  • Код ON4

    Кескіндемеде және композицияда заманауи әдістерді қолдана білу; шығарманы құру кезінде дайындықтың практикалық дағдыларын меңгеру.

  • Код ON5

    Әр түрлі кезеңдегі көркем шығармаларға, шығармашылық бағыттары мен трансформацияларына өнертану және ғылыми талдау жасай білу.

  • Код ON6

    Қашықтан, қашықтықтан өнер туындыларын көрсетуге мүмкіндік беретін инновациялық бағдарламаларды білу. Қашықтық сессияларын өткізу үшін арт алаңын құра білу.

  • Код ON7

    Түсті қабылдау психологиясының негізгі түсініктері, қазіргі кезеңдегі осы бағыттың ерекшеліктері туралы біліңіз. Өнер туындыларының көркемдік құндылығын түсіну. Иллюстрациялық және көркем шығармалардың түрлерін түсіну.

  • Код ON8

    Ғылыми журналдарда ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі нәтижелерін жариялау; ғылыми әдебиеттерге үнемі шолу жүргізу; ғылыми зерттеулерді сыни талдау және бағалау дағдыларына ие болу.

Top