Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02123 Арт-менеджмент в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттерге маркетингтің мәні мен маңызын түсінуге, оны нарықтық экономикасы дамыған елдердегі кәсіпорындарда қолдану тәжірибесі және оны қазақстандық кәсіпорындар мен ұйымдардың тәжірибесінде қолдану шарттары туралы білуге мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында студенттер маркетингтің пайда болу тарихымен, оның негізгі тұжырымдамаларында, маркетингтің түрлері мен түрлерінде, маркетингтің негізгі принциптері мен функцияларында көрінетін эволюциясымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс мәдениеттегі менеджментті оның негізгі бағыттары бойынша игеруге, студентте менеджмент туралы білім кешенін қалыптастыруға, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, басқару тетіктерін талдау мен жобалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теория негіздері және өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Студенттерді тарихи процестегі өнердің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстыру, өнердің дамуының негізгі тарихи кезеңдері мен көркемдік стильдердің қалыптасуы туралы түсінік беру. Эстетикалық мұраттарға заманауи адамның мәдени бағдарлары мен көзқарастарын қалыптастыру, өнер тарихын зерттеуге деген қызығушылықты ояту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Тыңдаушылардың жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру, ақпараттық көздермен жұмыс істеу, ақпаратты сын тұрғысынан бағалау, өз идеяларын ұсыну және кәсіби мәтіндік құжаттарды жасау талап етілетін бөлігінде маманның табысты кәсіби қызметі үшін қажетті құзыреттіліктің тұтас кешенін игеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • HR - менеджмент
    Несиелер: 5

    Студенттерге теориялық білім негіздерін беру және ұйымның тиімді қызметін арттыру үшін адами ресурстарды басқарудың заманауи нысандары мен әдістері бойынша практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Командақұру
    Несиелер: 5

    Студентті командалық өзара әрекеттесу білімімен және дағдыларымен, командада жұмыс істеу қабілетімен қаруландыру, командалық жұмыстың күшті және әлсіз жақтарын және оның тиімділігін арттыру әдістерін білу. Бұл пән топтық өзара әрекеттесуді басқару әдістерін және топтық жұмыстың тиімділігін арттыру, психоэмоционалды шығындармен қажетті нәтижелерге қол жеткізу, топтық талқылауға қатысушылардың эмоционалды қатынасын түзету және топтық шешім қабылдау мақсаттарымен топтағы және бөлімдегі көшбасшының қызметі мен байланысын қарастырады. Оқу пәнінің маңызды мақсаты студенттердің қызметкерлерді белсенді топтық оқыту әдістерін игеруі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Пән XVIII-XIX ғасырлардағы кәсіби музыкалық өнердің тарихи даму процесін зерттейді; ағартушылық музыкалық мәдениеттің дамуы, композиторлардың көркем ойлауына дәуір идеяларының әсері, классицизм стилистикасының дамуы, жаңа жанрлық құбылыстардың қалыптасуы, классикадан романтикалық стильге көшу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениет саласындағы сегменттеу және позициялау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың ерекшелігі, мақсатты нарықты таңдау, бір жағынан, бизнестің сыртқы жағдайларының, маркетингтік ортаның талаптарын, нарықтың жекелеген сегменттері мен тұтынушылардың сұраныстарын бағалауды, екінші жағынан, оқу процесінде студенттердің назарын аударатын мәдени өнімнің ерекшеліктерін ескеруді қамтиды. Басқаша айтқанда, сыртқы талаптар мен мәдени өнімнің ерекшелігі сипатының оңтайлы сәйкестігін немесе тепе-теңдігін табуды үйрену керек. Бір жағынан, нарықтың әртүрлі сегменттерінің тартымдылығын, екінші жағынан, мәдени өнімнің бәсекелестік артықшылықтарын анықтау қажет. Мұндай "салмақ" мақсатты нарықты табуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел музыка тарихы - 2
    Несиелер: 3

    "Шетел музыкасының тарихы" курсы батыс еуропалық композиторлардың өмір жолы мен шығармашылық қызметі, көркемдік-стильдік бағыттары туралы музыкалық-тарихи мәліметтер береді және музыкалық тілді, түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, үйлесімді және құрылымдық ерекшелігін ашумен байланысты теориялық мәселелерді жинақтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер индустриясын маркетингтік зерттеу
    Несиелер: 5

    Шаруашылық жүргізуші субъект қызметінің маркетингке бағдарлануы тұтынушылардың, делдалдардың, жеткізушілердің, бәсекелестердің және тұтастай алғанда нарықтың барлық конъюнктурасының мінез-құлқын зерделеудің қажеттілігін алдын ала анықтайды. Осыған байланысты маркетингтік зерттеулер жетекші рөл атқарады, оларды уақтылы және сауатты жүргізбей және олардың нәтижелерін есепке алмай, кейіннен шаруашылық жүргізуші субъектінің практикалық қызметі сәтсіздікке ұшырайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
    Несиелер: 3

    Студенттердің қазіргі заманғы жарнамалық қызметке жүйелі ғылыми және іс жүзінде бағдарланған көзқарасын дамыту, өзгеріп жатқан экономикалық, медиа және әлеуметтік-мәдени ортадағы жарнама нарығының даму тенденциялары туралы білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Форматты ТВ жобаларын жасау ерекшеліктері (Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
    Несиелер: 4

    Теледидардағы музыкалық бағдарламаларды продюсерлеудің негізі ретінде телевизиялық продюсерліктің ерекшелігін зерттеу; телевизиялық хабар таратуды ұйымдастырудың негізгі принциптерін анықтау; теледидардағы музыкалық контентті продюсерлеудің заманауи технологияларын зерттеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қауымдық музыка мәдениет менеджменті
    Несиелер: 5

    "Бұқаралық музыка мәдениетін басқару" пәнін меңгерудің мақсаты қазіргі заманғы мәдениеттің негізгі үрдістері, бағыттары мен жанрлары бойынша білім жүйесін қалыптастыру; дәуірдің әлеуметтік-мәдени контексіндегі мәдени құбылыстар мен туындылардың ерекшеліктерін бейнелі, стильдік және жанрлық талдау дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концерттік менеджменттің тарихы (Minor үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
    Несиелер: 3

    Студенттерді концерттік орындаудың және шетелде ұйымдық нысандарының қалыптасуы мен дамуының жалпы бейнесімен таныстыру; концерттік істің шығармашылық, ұйымдастырушылық және экономикалық әдістерінің эволюциясын зерделеу; сахна өнерінің даму процесінде жинақталған отандық және шетелдік концерттік істің тәжірибесін түсіну. Курсты меңгеру бүгінгі концерттік істе бар қағидаттар мен проблемаларды түсінуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аудиовизуалды продюсирлеу негіздері (Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
    Несиелер: 3

    Уақытша, ақпараттық және қаржылық ресурстардың үнемі жетіспеушілігі, сондай-ақ ұжымдық еңбек синергиясын қолдану болып табылатын ағынды медиа өндірісі жағдайында түпнұсқа мазмұнды құруда қолданылатын шығармашылық және технологиялық құралдарды қолдануға үйрету;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы 1
    Несиелер: 3

    Ұлттық музыканы қалыптастырудың қайнар көздері туралы белгілі бір түсінікке ие, алдағы педагогикалық жұмыста өз білімдерін қолдана алатын болашақ мамандарды даярлау. әр түрлі зерттеу әдістерін қолдану арқылы қазақ музыкасының генезисін анықтау; студенттерге музыкалық фольклорды қазақ музыкасының тарихы курсынан ажыратуға қажетті дағдыларды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Уақытты басқару
    Несиелер: 3

    Студенттердің уақытты ұйымдастыру және мақсатты болжаудың жеке жүйесі саласында қажетті теориялық және практикалық білімді меңгеру.Жағдайды – жұмыс уақытын пайдаланудың ұтымдылығын, оның себептерін бақылауға мүмкіндік беретін процесті талдауды жүзеге асыру, сондай-ақ олардың ішінде әсер етуі уақытты пайдалануға неғұрлым қолайсыз негізгі болып табылады. Мақсатты қою - бұл уақытша процестерді басқарудағы қажетті кезең, уақыт басқаруды жүзеге асырудың басымдықтары анықталады, содан кейін олар сараланады және ұйымдастырушылық, топтық және жеке мақсаттар, олардың уақытша мерзімдері мен іске асырылу дәрежесі анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медиа жоспарлау
    Несиелер: 5

    Медиажоспарлау технологиясын оқу, медиажоспарларды әзірлеу үшін қажетті білім мен дағды кешенін қалыптастыру. Бұқаралық коммуникация құралдарын таңдау процесінің мазмұны туралы қазіргі заманғы түсініктерді және, сайып келгенде, кәсіби қызметте коммуникацияларды жоспарлау мен ұйымдастыруды жүзеге асыру туралы түсініктерді зерделеу; медиа жоспарлау технологиялары, қажетті құжаттарды, жоспарларды әзірлеу нысандары мен әдістерін зерделеу; жарнамалық науқандардың нәтижелілігін бағалау, жалпы жарнамалық қызметтің тиімділігін арттыру резервтерін анықтау және атап айтқанда, медиа жоспарлау үшін алынған білімді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнердегі медиа және коммуникация
    Несиелер: 5

    Заманауи медиакеңістіктің икемді, жылжымалы ортасын қалыптастыратын, пайдаланушымен интерактивті өзара іс-қимылды қамтамасыз ететін, мультисенсорлық сипатқа ие медиа-дизайн жобаларын құрудың практикалық білімін, іскерлігін және дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссерлік-қойылымдық өнер негіздері (Міпог үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
    Несиелер: 4

    Білім алушыларды ғылыми тұжырымдамалармен, театрландырылған көріністер мен мерекелердің теориясы мен тарихының өзекті мәселелерімен таныстыру, алынған білімді ғылыми-зерттеу және режиссерлік-қойылымдық қызметте өз бетінше игеруге және пайдалануға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық өнер менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны басқарушылық қызметтің әртүрлі салаларын қамтиды, бірақ музыкалық өнерді басқару мәселелеріне және оны іс жүзінде жүзеге асыру тәсілдеріне көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киноиндустриядағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Кино және медиа индустриясы, шындық және әлемдік нарық ойыншылары. "Киноөндіріс" ұғымы, киноөндіріс процесінің негізгі кезеңдері және кинода продюсерлеудің негізгі технологиялары. Команданы тарту. Кино түсіру саласындағы байланыс техникасы және этика. Кино жобасын құқықтық қамтамасыз ету. Қаржыландыруды тарту, инвесторлармен және серіктестермен іздеу және келіссөздер жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы 2
    Несиелер: 3

    "Қазақ музыкасының тарихы" маңызды Жалпы кәсіби пәндерге жатады және қазақ музыкасының қалыптасу мен дамуының тарихи кезеңдерін ежелгі дәуірден 1930-ж.ж. дейін. жақты және терең зерделеуге арналған. Пән бағдарламасы деректері жүйеленіп, өткен ғасырдың соңғы ширегіндегі оқу-әдістемелік басылымдарда айтарлықтай жаңартылған музыкалық археология, музыкалық деректану және ауызша тарихнама артефактілеріне негізделген. Қазақ музыкасының даму тарихын тұтас кқрсету үшін курс барысында музыкалық-поэтикалық фольклордың ерте үлгілері, сондай-ақ ауызша және жазбаша дәстүрлердің кәсіби музыкасы қарастырылады. Пән студенттің музыкалық және жалпы интеллектуалдық білім көкжиегін кеңейтіп, дұрыс азаматтық ұстаным мен музыканың тарихи даму процесі жөніндегі білімін жүйелейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Продюссерлеу дағдысының негіздері
    Несиелер: 5

    Тәуекелдің экономикалық категориясының табиғаты, ұйымды тәуекелдерді басқару жүйесін құру тәсілдері, тәуекел мониторингі бағдарламаларын жүзеге асыру саласында теориялық және әдіснамалық білім алу. Студенттердің бойында әлеуметтік-мәдени жобалар мен бағдарламаларды жасау саласында кәсіби білімді, дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру және оларды мәдениет ұйымының басшысы мен маманына қажетті тиісті кәсіби және жеке қасиеттерге тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сценография негіздері (Мinor үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
    Несиелер: 4

    Өнердің синкретикалық түрі ретінде сценография негіздері туралы түсінік беру.Студенттерді сахнаның механикалық құрылғысымен, жарықтандыру және дыбыс аппаратурасының ерекшеліктерімен таныстыру. Сахналық дизайн әдістері туралы түсінік беру. Әртүрлі мәдени-демалыс іс-шараларының сценографиясының ерекшеліктерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Этика негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет діннің пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтарын зерделейді, қазіргі қоғамдағы діннің рөлі мен функциялары, еліміздегі діни ахуал қаралады; шығу тегі табиғатын, сыбайлас жемқорлықтың орнықтылығының себебін ашады, ҚР-дағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық өнер саласындағы жобаларды ілгерілету
    Несиелер: 5

    Студенттердің орындаушылық өнер саласындағы жобаларды продюсерлеу саласындағы бастапқы міндеттерді қажет болған жағдайда шешуге мүмкіндік беретін білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркемөнер нарығы және БАҚ
    Несиелер: 5

    Қазіргі баспасөздің дамуына байланысты ҚР арт-нарығының негізгі заңдылықтарын, ерекшеліктері мен қалыптасу факторларын зерттеу. - өнер бизнесіне қатысты қоғамдық қатынастардың негізгі кәсіби және технологиялық ұғымдарын зерттеудегі теориялық тәсілдермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректі,ойын киносы мен телесериалдарды продюсерлеудің ерекшеліктері (Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
    Несиелер: 4

    Заманауи технологияларды қолдана отырып, телевизиялық және мультимедиялық өнімді шығарудың өндірістік процесін жүйелі түрде құруға қабілетті. Кинематография және телевидение саласындағы көркем жобалардың шығармашылық идеяларына бастамашы бола алады, аудиовизуалды жұмыс авторларымен кино және тележобаның шығармашылық, қойылымдық тұжырымдамасын, оны дайындаудың оңтайлы тактикасын және жүзеге асыра біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Контент индустриясы (Контент-менеджмент)(Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
    Несиелер: 3

    Курс студенттерді осы теориялардың элементтерімен таныстырады, сонымен қатар басқа салалардағы компаниялардың активтерімен салыстырғанда медиа компаниялардың активтерінің ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курсты құру принциптерінің бірі-динамикадағы құбылыстардың осы шеңберін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-индустриядағы жарнама және PR
    Несиелер: 5

    Студенттерде заманауи жарнамалық қызметке жүйелі ғылыми және іс жүзінде бағытталған көзқарасты қалыптастыру, экономикалық, медиялық және әлеуметтік-мәдени ортада жарнама нарығының даму үрдістері туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаһандық арт-нарық
    Несиелер: 5

    Студенттерді қазіргі заманғы арт-нарықтың ұғымдары мен проблемалары шеңберіне енгізу, қазіргі заманғы арт-нарықтағы ахуалда бағдарлануға мүмкіндік беретін машықтар мен дағдыларды қалыптастыру; әлемдік және қазақстандық арт-нарықтағы қазіргі заманғы тарихи және қоғамдық-экономикалық жағдайға сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және сыни ойлау
    Несиелер: 5

    "Көшбасшылық және сыни ойлау" пәні білім алушылардың жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін, сыни ойлауын қалыптастыруға, өзін-өзі ұйымдастыру және топты басқару қабілетін дамытуға, өзінің ойын анық, айқын, дұрыс жеткізе білуге, сонымен қатар көшбасшылық дағдыларын дамытуға, жаңашылдыққа бейім болуға, құндылықтарды бағдарлауға, әрдайым жаңарып отыратын ақпараттық ағында мәтінмен жұмыс істей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-индустриядағы бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің түпкі мақсаты-брендинг саласындағы негізгі өтемақыларды дамыту, яғни студенттердің болашақта бәсекеге қабілетті шығармашылық жобаларды жасауға, олардың орналасуы мен имиджін анықтауға, олардың дамуын басқаруға көмектесетін брендтерді құру және басқару қызметіне кәсіби көзқарасын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-нарықтың креативті индустриясының инфрақұрылымы (Мinor үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
    Несиелер: 3

    Сандық технологияларға негізделген сән, музыка, театр және кино индустриясын дамытуға бағытталған шығармашылық шеберхананы дамыту. Креативті жобалар жасау технологиясын салыстыру және орнықты даму алгоритмін модельдеу мен ілгерілету бойынша креативті экономика міндеттерін шешу. Қазақстанның креативті индустриясы саласындағы елеулі проблемаларды айқындау жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу, олардың іске асырылуын қамтамасыз ету, капиталды одан әрі дамыту үшін алынған нәтижелерді корреляциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    "Стратегиялық менеджмент" пәні стратегиялық ұстанымдарды таңдау арқылы басқаруды, стратегиялық міндеттерді саралау арқылы басқаруды, стратегиялық тосынсыйлар жағдайында басқаруды, күрделі жағдайларды басқаруды, әлсіз сигналдарды басқаруды зерттейді. Бұл тәсілдер енді ғана дами бастады және оны әлемнің жетекші корпорациялары ішінара қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениаралық басқару
    Несиелер: 5

    Халықаралық ұжымдар мен халықаралық іскерлік ұйымдарды басқару саласында негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағды алу. Менеджменттегі мәдениетаралық қатынастардың негіздерімен, мәдениетаралық ортада өз функцияларын тиімді орындау қабілетімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Концерт-жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Концерттік-шығармашылық іс-әрекетті еркін түсінетін, жан-жақты талдай алатын, бағалай алатын, бақылай алатын сауатты, жоғары білімді басшы болып қалыптасуы үшін студенттерге қажетті қосымша білім мен дағдыларды беру; жинақталған білімдерін концерттік-шығармашылық қызметтің шығармашылық жобаларын ұйымдастыру және жүзеге асыруда пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Көшбасшылық" курсын оқу барысында "Арт - Менеджмент" бағыты бойынша оқитын студенттер ұйымдардағы көшбасшылық мәселелерін теориялық және практикалық шешуге ғылыми көзқарастың мәні мен әдістерін меңгеруі, менеджерге қажетті білім алуы және іскерлік коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын дамытуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фестиваль менеджменті
    Несиелер: 5

    "Фестиваль менеджменті" пәнін меңгерудің мақсаты: мәдени туризмді жылжыту құралы ретінде фестивальдердің ерекшелігі туралы түсінікті қалыптастыру; мәдениет экономикасы дамуының негізгі үрдісі ретінде фестиваль қозғалысын дамытудың негізгі бағыттарын зерделеу; фестивальдерді басқарудың тәсілдері мен құралдарын қолданудың негізгі білімдері мен дағдыларын алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Жобалық қызметке жүйелі әдістемелік тәсілді қалыптастыру және жобалық жұмыстың практикалық дағдыларын игеру, жоғары жобалық мәдениетті қалыптастыру. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер жобаны басқару әдістері туралы білім алады, жобаны құрылымдау, оның мазмұнын басқару дағдылары мен дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қаржы менеджменті креативті индустриядағы жобалау-сметалық құжаттаманың негізі ретінде(Мinor үшін Концерттік-жобалық менеджмент)
    Несиелер: 4

    Арт-индустрия саласындағы қаржылық қатынастарды, ақша ағындарын, инвестицияларды және ұйымның пайдасын басқару бойынша қаржылық басшылықтың теориялық негіздері және практикалық дағдылар бойынша білім кешенін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коммуникация теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттерде коммуникация процесі күрделі жүйе ретінде және оны білу құралы ретінде қарым-қатынас теориясы туралы ғылыми түсінікті болашақ арт-менеджердің кәсіби қызметінде қолдану үшін қажетті көлемде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    «Ғылыми зерттеу негіздері» музыкалық және орындаушылық мамандықта оқитын студенттерге арналған және олардың ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл курсты оқу барысында студенттер өздігінше ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын шыңдап, ғылыми зерттеу әдістерін және алынған деректерді өңдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Продюсерлік қызметті қаржылық қамтамасыз ету (Minor үшін Аудиовизуалды саланы басқару)
    Несиелер: 4

    Продюсерлік қызметті қаржылық қамтамасыз етудің ерекше белгілері, қаржылық операциялар, қаржылық ресурстар және олардың қалыптасу көздері. Қаржы жүйесі түсінігі, оның салалары мен буындары. Продюсерлік қызметтегі қаржылық механизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дағдарысты басқару
    Несиелер: 5

    Курс дағдарысқа қарсы менеджмент саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи тақырыптарымен және әдістерімен таныстырады. Студенттер экономикалық дағдарыстың циклдік басталуының заманауи теорияларын, кәсіпорындардың қаржылық дағдарысын ерте диагностикалау әдістерін, кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару стратегиясын таңдауды зерттейді. Қазіргі жағдайда ҚР кәсіпорындарында дағдарысқа қарсы менеджментті ұйымдастыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саундпродюсирлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студенттердің зияткерлік және кәсіби құзыреттілігін арттыру, кәсіби өндірістік қызмет дағдыларын қалыптастыру, теориялық мазмұнды практикалық жұмыс мәселелерімен біріктіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Режиссерлік және музыкалық бейнелерді шығару негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің өндіріс, коммуникация және әлеуметтік медиа, медиа тұтыну әлеуметтануы саласындағы білім негіздерін, жоба өндірісінің өндірістік жоспарын құру қабілетін, медиа процестерді жобалау және сүйемелдеу кезінде медиа өнім форматтарының жаңа түрлерін әзірлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған; шығармашылық ұжымдар үшін жобалық міндеттерді құру, шығармашылық қызметкерлер арасында міндеттерді бөлу және олардың қызметін бағалау, кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық реттеуді жүзеге асыру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аудио-визуалдық продюсирлеу
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы аудиовизуалды мазмұнды құру принциптерін студенттер арасында медиа-тәжірибенің жеке шығарылымдарын жоспарланған түрде шығаруға бағытталған дәйекті қолданылатын технологиялар жүйесі ретінде түсінуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Телевизиялық музыкалық жобаларға жетекшілік ету
    Несиелер: 3

    Пәнді (модульді) игеру мақсаттары: дыбыстау-бейнелеу ойлауын және дыбыс режиссері студенттердің медиа коммуникативтік білімділігін дамыту, жоғары көркем теле және радио бағдарламаларын өз бетінше құру, тікелей эфирлер жүргізу қабілетін айқындайтын әртүрлі білім мен дағдыларды меңгерген жоғары білікті дыбыс режиссерін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Креативті индустириядағы медиаөндіріс
    Несиелер: 5

    Пән бұқаралық коммуникацияны, оның ішінде отандық коммуникацияны ірі зерттеушілердің негізгі теориялық тұжырымдамаларына шолуды қолданбалы элементтермен, соның ішінде жаппай-коммуникациялық құбылыстарды эмпирикалық зерттеу әдістерімен танысуды біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық Publishing және басқару
    Несиелер: 5

    Қазіргі баспасөздің дамуына байланысты ҚР арт-нарығының негізгі заңдылықтарын, ерекшеліктері мен қалыптасу факторларын зерттеу. - өнер бизнесіне қатысты қоғамдық қатынастардың негізгі кәсіби және технологиялық ұғымдарын зерттеудегі теориялық тәсілдермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Мәдениет және өнер ұйымдарының, оның ішінде коммерциялық, маркетингтік, жарнамалық және ақпараттық-насихаттау саласындағы, қызметкерлермен жұмыс, концерттер және басқа да шығармашылық іс-шаралар ұйымдастырудағы ағымдағы және перспективалық қызметін жоспарлай білу; Стратегиялық жоспарлау және іске асыру тактикасы процесінде инфрақұрылымдық ресурстарды креативті бағалау.

  • Код ON2

    Ойлау мәдениетін, жалпылау, талдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау, өзінің шығармашылық әлеуетін пайдалану қабілеттерін меңгеру. Шығармашылық, сыни және рефлексивті ойлау мен тәжірибе арқылы музыкалық идеяларды, тұжырымдамалар мен процестерді дамыту, зерттеу және бағалау. Аудио-визуалдық және концерттік-жобалық салалардың өндірістік технологияларын біріктіретін шығармашылық ұжымдарды құру және басқара білу.

  • Код ON8

    Шығармашылық және өндірістік қызметті әкімшілік басқару әдістерін меңгергенін көрсету, шығармашылық жобаның өтелу дәрежесін, ықтимал тәуекелдер мен перспективаларды бағалай білу. Форматтық және жанрлық бағыттарда электронды БАҚ-тың заманауи технологияларын білу. Мәдени-ақпараттық кеңістіктегі контенттік ресурстар ретінде заманауи, өзекті ақпараттар ағынын жіктеп, жүйелендіре білу.

  • Код ON7

    Кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешу үшін ақпаратпен жұмыс істей білу және оларды тұжырымдамалық диаграммалар, карталар және т.б. түрінде ұсыну, аудио-визуалды қолдаумен сөйлеуді дайындау. Эксперименттік мәліметтерді, ақпаратты кәсіби мәселелерге сәйкес жинаудың және өңдеудің заманауи технологияларын, әлеуметтанулық зерттеулер жүргізу технологияларын, оның ішінде дипломдық жұмыс қажеттіліктері үшін пайдалану. Музыкалық шығармаларды мәдени-тарихи тұрғыда талдау.

  • Код ON12

    Зерттеу дағдыларын қолдана білу, атап айтқанда талдау (сыни талдау дағдылары); қосымша ақпарат жинау; дәлелдерді табу және тұжырымдау; бір нәрсені дәлелдеу және теріске шығару; зерттеу қызметінің нәтижелерін болжау және сипаттау.

  • Код ON11

    Мәдениет және демалыс саласындағы тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін; мәдени мақсаттағы тауарлар мен қызметтер нарығының сыйымдылығын бағалау әдістерін, болжамдарды, маркетингтің перспективалық және ағымдағы жоспарларын әзірлеу тәртібін; паблик рилейшнз ұйымдастыру ерекшеліктерін, жарнама ісін, жарнамалық құжаттаманы қарау және дайындау тәртібін; делдалдармен, дистрибьютерлермен, БАҚ-пен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін білу және түсіну

  • Код ON13

    Әріптестік пен ынтымақтастық қатынастарын орнату, аудиторияның жас және психофизикалық ерекшеліктерін ескеру негізінде тиімді жеке стиль жасау, әріптестермен, әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимылды ұйымдастыру, өз білімін және жеке өсуін жүзеге асыру бойынша дағдыларды іс жүзінде қолдану. Салауатты өмір салтының білімдері мен дағдыларын меңгеру, әртүрлі дене жаттығулары арқылы денсаулықты сақтау және нығайту тәсілдерін көрсету

  • Код ON4

    Қазақстанның мәдени мұрасын сақтау және дамыту, Авторлық және сабақтас құқық, бухгалтерлік есеп пен қаржылық қызметті ұйымдастыру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік-құқықтық актілерін, шығармашылық-өндірістік қызметке қатысты ұйымдастырушылық - өкімдік, нормативтік-әдістемелік құжаттарды білу және түсіну.

  • Код ON6

    Мәдени және тарихи контекстерді қолдана отырып жасалған көркем шығармалар және олармен байланысты мәдени дәстүрлерді, музыкалық өнердің шығармашылық қызмет түрі ретіндегі ерекшелігін білу және түсіну. Көркем фильмдер мен телехикаялар үшін сценарийлік және драмалық негіз бола алатын өнер туындысының көркемдік тұжырымдамаларын түсіну.

  • Код ON9

    Мәдениет және өнер саласындағы заманауи қызмет көрсету нарығының талаптарына сәйкес іс-шараларды, баспасөз конференцияларын, концерттерді, фестивальдерді, көрмелерді, көрсетілімдерді ұйымдастыра білу; мәдениет және өнер мекемелерінің стратегиялық мақсаттарын, ұйымдық құрылымын, бизнес-жоспарларын әзірлеу. Кәсіби қызметтегі моральдық жанжалды жағдайларды шешу. Сахналық қойылымды жүзеге асыру процесінде шығармашылық ұжымның жұмысына басшылық жасау; театрдың, театр-ойын-сауық ұйымының бас режиссері (көркемдік жетекшісі) міндеттерін орындау қабілеті.

  • Код ON1

    Концерттік-театр ұйымдары қызметінің ерекшелігін, мазмұны мен заңдылықтарын, мәдени саланың ерекшелігін білу және түсіну, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімі болуы; қоғамдық маңызы бар әлеуметтік ақпаратты қабылдау, талдау, синтездеу.

  • Код ON10

    Мәдениет және өнер ұйымдары экономикасының ерекшеліктерін; математикалық модельдеу және статистикалық талдау әдістерін; мәдениет және өнер ұйымдары тауарлары мен қызметтерінің сапасына қойылатын стандарттар мен техникалық талаптарды, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру әдістерін; мәдениет саласындағы баға белгілеу ерекшеліктерін; компьютерлік технологияларды, ақпараттық өнімдер мен операциялық жүйелерді, байланыс құралдарын; тарифтік саясат және белгіленген есептілікті жасау тәртібін; құжат айналымы ережелерін және мәдениет, өнер мекемелері қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеу жүйесін білу.

  • Код ON5

    Әлемдік және қазақ өнерінің тарихын, олардың дамуының қазіргі заманғы үрдістерін білу және түсіну, халықтық-кәсіби, кәсіби музыка мәдениетінің үздік үлгілерін және әлемдік, отандық сценография мектептерінің дәстүрлерін білу. Тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қызметті шешу үшін ҚР мемлекеттік тілінде және шет тілінде коммуникацияға дайындық.

Top