Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01404 Дене шынықтыру және спорт в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – зерттеу әдістемесін, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ, зерттеу әдістемесін, зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жоба мен зерттеудің айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды таңдау критерийлері. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жұмыс істеуге дайындығын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спортта ақпараттық технологиялар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнына спорттағы дене шынықтырудағы ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары кіреді. Дене шынықтыру білімін ақпараттандыру. Дене шынықтыру мен спорттағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдары. Дене шынықтыру және спорттағы бағдарламалық-педагогикалық құралдар. Дене шынықтыру туралы оқу ақпаратын компьютерлік визуализациялау. Математикалық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Ақпараттық жүйелерді жіктеу. Дене шынықтыру және физикалық даму деңгейінің деректерін өңдеуге арналған компьютерлік бағдарлама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми зерттеудің әдіснамасы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән курсы спорттағы ғылыми зерттеу әдіснамасын жүзеге асырудың ерекшеліктері мен нысандарын қамтиды. Жеке оқыту бағдарламаларының пайда болуының жаңа тұжырымдамалары мен алғышарттары. Жалпы дайындық теориясы саласындағы білім мен дүниетанымды қалыптастырудың негізгі әдістемелік парадигмалары, оның бейімделу теориясымен интеграциясы, спортшы денесінің резервтерін іздеу. Кешенді тәсіл, әмбебап, интегративті және нақты зерттеу принциптерінің бірлігі. Ғылыми танымның тәсілдері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қызметкерлерді психологиялық басқарудың заңдылықтарын, принциптері мен әдістерін зерттеу, басқару жүйесіндегі жеке тұлғаның жіктелуін, еңбек әрекетін және тұлға аралық қатынастарды және ұжымның әлеуметтік-психологиялық атмосферасын басқаруды қамтамасыз ету. Басқару жұмысының темперамент, мінез-құлық және кәсіби сапалары мен ерекшеліктері мәселесі қарастырылады. Менеджменттің қалыптасу теориясы, әртүрлі елдердегі психологиялық менеджмент теориясы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт саласында биохимиялық бақылау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі кезеңде дене шынықтыру мен спорттағы биохимиялық бақылау бойынша іс-қимылдардың тұтас кешенін әзірлеуді және іске асыруды қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық құрылымдардың жиынтығын қамтиды. Бұлшықет белсенділігінің биоэнергетикасы, әртүрлі қуаттылық пен ұзақтықтағы жаттығуларды орындау кезіндегі ағзадағы биохимиялық өзгерістер, өнімділіктің биохимиялық факторлары, физикалық белсенділік кезіндегі тамақтанудың биохимиялық негіздері. Өзін-өзі реттеу, кәсіби өсуге дайындық, кәсіби жетілу, тұрақты кәсіби ынталандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдары мен ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін. аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорттық-сауықтыру жұмысының фундаментальдық негіздері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында спорттық-сауықтыру жұмыстарының іргелі негіздерінің әдістері қарастырылады. Жеке және топтық спорттық-сауықтыру жұмыстарының тәсілдері. Логикалық және бүйірлік ойлау. Спорттық-сауықтыру жұмыстары туралы ғылыми баяндама, реферат, ғылыми мақала дайындау. Қолданудың әртүрлі салаларындағы эксперименттік деректерді өңдеу, компьютерлік диагностиканың заманауи әдістері, экспериментті кезең - кезеңмен модельдеу, көп факторлы талдау және осы негіздерді дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесінің инновациялық технологиялары (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны дене шынықтыру мен спорттағы инновациялық технологиялардың негізгі ұғымдарын қарастырады. Дене тәрбиесін кешенді бағалау әдісі мен әдістемесі. Дене шынықтыру және спорт саласын ақпараттандыру. Адам қозғалысын математикалық модельдеу негізінде биомеханикалық талдау. Адам қозғалысын бейнекомпьютерлік талдау. Инновациялық-анықтамалық, қаржылық, төрешілік компьютерлік жүйелер, интернет-сайттар құру, компакт-дискілер шығару. Жоғары оқу орындарындағы студенттердің дене шынықтыру дайындығына арналған жаңа технологиялар мен оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орнында дене шықтырудың теориясы мен әдістемесінің фундаменталдық ғылыми мәселелері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәннің құрылымы келесі тақырыптарды қамтиды. Қазіргі кезеңде дене тәрбиесі жүйесін реформалаудың ғылыми-теориялық алғышарттары. Батыс Қазақстан өңірінің дене тәрбиесі жүйесін құраушылар деңгейінің серпіні. Өңірлердің физикалық даму процесін жетілдірудің әдіснамалық аспектілері және олардың эксперименттік негіздемесі. Университеттегі дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негізгі ғылыми мәселелері және дене тәрбиесі зерттеулеріндегі бағыттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру мен спорт саласында ғылыми зерттеулердің қазіргі әдістері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Әдіс ұғымының мәні, зерттеудің негізгі әдістерінің жіктелуі мен мазмұны; дене шынықтырудағы ғылыми зерттеу әдістері. Спорттағы ғылыми зерттеудің статистикалық әдістері; дене шынықтырудағы талдаудың математикалық әдістері. Педагогикалық эксперимент-оқытудың жаңа мазмұны мен әдістерін, тәсілдерін қолданудың тиімділігін анықтау мақсатында жүргізілетін арнайы ұйымдастырылған зерттеу. Теориялық, логикалық тұжырымдар мен жалпылау негізінде сапалы және сандық жағынан алынған нәтижелерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орнында "Дене шынықтыру" пәнін оқыту барысында құзыреттілік көзқарас (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Оқу пәні қазіргі кезеңде оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың құзыреттілік тәсілін жүзеге асырады. Жоғары мектептің инновациялық дамуы жаңа буынның еңбек нарығында қажетті нарықтық экономика жағдайында білікті мамандарды даярлауға көшуімен байланысты. Университетте дене шынықтыру пәнін оқытудағы негізгі құзіреттіліктің құрамдас бөліктері-проблемаларды шешу құзыреті; ақпараттық құзіреттілік; коммуникативті құзыреттілік. Пәнді оқытудағы құзыреттілік тапсырмаларды сауатты ұсыну және оларды біртіндеп қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-педагогикалық негіздерін зерттеу әдіснамасын ұсынады. Педагогиканың теориялық -әдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық тәсілдің мазмұны-кәсіби қызмет объектісі, дене тәрбиесі теориясы, ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу, ғылыми-педагогикалық процесті басқару және олардың өсу резервтерін анықтау мақсатында қызметтің тиімділігін бағалау. Дене тәрбиесі және спорт жүйесінің тұжырымдамасы, оның қоғамдағы жұмыс істеу шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт саласында бақылаудың физиологиялық әдістері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән курсы жаттығу кезінде спортшылардың дене функциясының өзгеруін қамтиды. Оқу-жаттығу сабақтарын өткізу кезінде жас-жыныс ерекшеліктерін есепке алу. Дене шынықтыру мен спорттың студенттер мен спортшылардың физикалық, функционалдық дамуына, жұмысқа қабілеттілігі мен денсаулық жағдайына әсері. Дененің негізгі жүйелерінің даму динамикасы және циклдік жүктеме көлемінің ұлғаюы. Жеке даму-бейімделу процесі және нәтижесі. Жүктеме қарқындылығының әртүрлі деңгейлерінде болатын физиологиялық бейімделу өзгерістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорт түрлерінде психологиялық бақылау (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән курсы дене тәрбиесіндегі оқу-тәрбие процесін психологиялық бақылауды және ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеуді қамтиды. Білім алушылардың кондициялық және үйлестіру қабілеттерін тестілеу. Өңірді физикалық жетілдірудің кешенді бағдарламасы. Республикадағы дене дайындығы мен дене дамуының өңірлік стандарттарының ерекшелігі және олардың уақыт бойынша өзгеруі. Спортшының теориялық, физикалық, техникалық, тактикалық және интегралдық дайындығы. Жаттығу және бәсекелестік жүктемелер, дайындықтың жекелеген кезеңдерінде жүктемелердің көлемі мен қарқындылығын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спортпен айналысу барысында өзін - өзі бақылау түрлері мен әдістері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің құрылымында антропометриялық индекстерді стандарттау әдістері, дененің физикалық жағдайын, физикалық дайындығын бағалау үшін жаттығулар-тесттер бар. Денсаулық көрсеткіштері, диспансерлеу, кешенді бақылау, ғылыми диагностика. Өзін-өзі бақылаудың негізгі әдістері, объект және тақырып. Өзін-өзі бақылау күнделігі, өзін-өзі бақылауды бағалау критерийі. Дене шынықтыру және спортпен жүйелі түрде айналысу кезіндегі ағзаның жағдайын диагностикалау. Микроциклдердің шағын циклдарында, мезоциклдердің орта циклдарында спорттық жаттығуларды құру құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 5

    Практиканың мақсаты – жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіптік құзыреттіліктерге ие болуды дағдыландыруды көздейді. Міндеттері: жоғары білім беру мекемелерінде оқытушылық қызметке дағдыларын қалыптастыру және бекіту; оқу процесін іске асыру үшін пәннің (модульдің) білім алушыны даярлау оқу жоспары шеңберінде оқу-әдістемелік құжаттарды қамтамасыз ету дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми жұмыстарды орындаудың әдістемесі (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеулердің пәні мен міндеттері қарастырылады. Дене шынықтыру мен спортта өлшенетін ғылыми тәсілдер мен параметрлер. Бірлік жүйелері. Өлшеу сапасына әсер ететін факторлар. Ресурсты үнемдеу стратегиясы. Ғылыми жұмыстардың орындалуын ұйымдастырудағы Математикалық талдау. Дене тәрбиесі жүйесінің құрамдас бөліктері деңгейінің динамикасын ұйымдастырушылық-техникалық дамыту стратегиясы. Ғылыми жұмыстарды орындау сапасын арттыру стратегиясы. Дене шынықтыру және спорттағы өлшемдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорт түрлерімен шұғылданатын спортшылардың функционалдық дайындылығы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында спорттық-сауықтыру жұмыстарының іргелі негіздерінің әдістері қарастырылады. Спортшылардың жеке, топтық және функционалдық дайындық әдістері. Дене жаттығуларын орындау кезінде денеде пайда болатын физиологиялық механизмдер туралы түсінік, Дене шынықтыру, спорттық жаттығулар үшін қажетті спорттық жаттығулар кезінде өнімділікті арттыру. Дененің қатаю және мүмкіндіктерін жақсарту процесінде физиологиялық қасиеттерді дамыту контекстімен сипатталатын моторикалық құзіреттіліктер. Дене шынықтыру-тәрбие қызметін жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру мен спорт дамуының қазіргі тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Пән курсы үрдістердің сызықсыз дамуының жалпы заңдылықтары туралы білім. Ағзаның негізгі жүйелерінің даму динамикасы және циклдік жүктеме көлемінің артуы. Жеке даму-бейімделу үрдісі мен нәтижесі. Жүктеме қарқындылығының әртүрлі деңгейлерінде болатын физиологиялық бейімделу өзгерістері. Зерттеудің теориялық мәні адамның биосоциалық-мәдени мәнін түсінуге, оның жалпы мәдениетпен байланыстарының детерминирленген сипатын есепке алуға негізделген интегративті және жандандырылған дене тәрбиесін қалыптастыру тұжырымдамасын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Студенттердің дене тәрбиесінің ұйымдастыру – әдістемелік негіздері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің негізгі мақсаты - болашақ мұғалімдерді әлеуметтік жауапкершілікпен, педагогикалық іс-әрекеттің гуманитарлық маңыздылығымен және кәсіби іс-әрекеттің қалыптасуымен, педагогикалық іс-әрекетке қажетті педагогикалық ашықтықпен таныстыру. Жаңартылған білім беру бағдарламасының жаңа кезеңіндегі басымдықтардың бірі - оқушылардың денсаулығын нығайту, олардың денсаулық құндылықтарын, салауатты өмір салтын қалыптастыру, жасына сәйкес білім беру технологияларын таңдау. Жаппай дене шынықтыру қозғалыстарында дене белсенділігінің жаңа және дәстүрлі емес түрлерінің пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Студенттердің кәсіби-қолданбалы дене дайындығының қазіргі мәселелері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің құрылымы келесі тақырыптарды қамтиды: қазіргі кезеңдегі дене тәрбиесі жүйесін реформалаудың ғылыми-теориялық алғышарттары. Студенттердің кәсіби-қолданбалы дене дайындығының заманауи мәселелері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы процесін жетілдірудің әдіснамалық аспектілері. Студенттердің кәсіби-қолданбалы дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негізгі ғылыми мәселелері және дене тәрбиесі зерттеулеріндегі бағыттар. Маман моделі және кәсіби-қолданбалы дене дайындығы бағдарламасын құрастыру профессиограммасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Кәсіби салада инновациялық - басқарушылық, педагогикалық, әдістемелік тәжірибені жүйелеудің, жинақтаудың және таратудың әртүрлі нысандарын қолдану қабілетін көрсетеді

  • Код ON9

    Дене шынықтыру және спорттағы инновациялық үдерістерде тәжірибелік-эксперименттік жұмыс жүргізу технологияларын меңгерген

  • Код ON2

    Жоғары мектеп педагогикасын, тарихты, философияны, шет тілі грамматикасының теориялық негіздерін жобалаудың, спортшыларды психологиялық-педагогикалық даярлаудың және адами ресурстарын басқарудың интегралдық білімін қолданады

  • Код ON11

    Дене шынықтыру мен спорттағы инновациялық үдерістер бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыс жоспарын әзірлеу және оны іске асыру

  • Код ON12

    Ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне жүктемелердің тиімділігі мен барабарлығын бағалау кезінде ғылыми зерттеу әдіснамасының іргелі мәселелерінде құзыретті.

  • Код ON5

    Дене шынықтыруда кәсіби-қолданбалы дайындығы мәселелерімен өзін-өзі бақылау әдіснамасының іргелі ғылыми проблемаларын үйлестіреді

  • Код ON8

    Таңдалған зерттеу тақырыбының бағыты бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыс бағдарламасын әзірлеу қабілетін көрсетеді

  • Код ON10

    Білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде ғылым мен білім берудің қазіргі заманғы мәселелерін зерттеуге негізделген білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON3

    Функционалдық спорттық жаттығуды бақылау мен жоспарлаудың физиологиялық әдістерін іске асыру негізінде жоғары мектепте іргелі ғылыми негіздерін іске асыру бойынша жүйелі тәсілді қолданады

  • Код ON7

    Дене шынықтыру және спорттағы инновациялық қызметті жоспарлайды

  • Код ON1

    Дене шынықтыру білімі бойынша іргелі ғылыми зерттеулерді мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жоспарлауды ұйымдастыру мәселелері бойынша өз пікірін ұсынады және дәлелдейді

  • Код ON6

    Спорттық технологиянының тәжірибесінде зерттеу міндеттерін шешу үшін кәсіби-қолданбалы шеберліктің біліктілігін арттыру бойынша әдіснамалық және ситуациялық талдау, болжау және жоспарлау әдістерін қолданады

Top