Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг білім беру бағдарламасының мақсаты - табысты мансапқа бағытталған және Қазақстан Республикасы мен халықаралық қоғамдастық алдында тұрған әлеуметтік-экономикалық, гуманитарлық және рухани міндеттерді шешуге белсенді тарту және қатысу үшін қазіргі заманғы жүйелі білімі, қажетті біліктілігі мен дағдысы бар маркетинг саласында жоғары білікті кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 5

    "Дискретті математика" пәні студенттерде математикалық объектілерді теориялық-көпше сипаттау мәселелерін, графтар теориясының негізгі мәселелерін және математикалық логика мен Кодтау теориясының аппаратын пайдалану әдіснамасын зерделеу кезінде іргелі білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Оқу процесінде студент дискретті математиканың негізгі бөлімдері туралы білім алады, дискретті математиканың қолданбалы есептерін шешуде оларды ұтымды және тиімді қолдануды үйренеді. Пәннің мақсаты студенттің логикалық және математикалық мәдениетін қалыптастыру, қосымшаларда әрі қарай қолдану үшін заманауи математикалық аппаратты игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • «Мәңгілік ел» құндылықтары пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Курс аясында "Мәңгілік ел" ұлттық идеясы контекстінде ұлттық сана-сезімнің, ұлттық тәрбиенің, этникалық әлеуметтендіру мен бірегейліктің, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетінің мәні оқытылады. Курс ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сананың және әлеуметтік есте сақтаудың жоғары деңгейдегі қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеуге бағытталған; біздің мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау жөніндегі белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа да мәдениет өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсіби шеберлік пен бәсекеге қабілеттілік рухын қалыптастыру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің экономикалық есептерді моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеруіне; студенттердің әлеуметтік-экономикалық процестерді мемлекеттік басқару саласындағы процестер мен құбылыстарды зерделеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді меңгеруіне; өз бетінше зерттеулердің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысты дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны қазіргі қоғамдағы иудаизм, даосизм, конфуциандық, буддизм, христиандық, католицизм, православие, протестантизм, ислам дінінің мәнін, пайда болу тарихын, дамуын, рөлі мен орнын зерттеуге бағытталған. Пән негізгі діни бағыттар туралы білім; конфессияаралық қарым-қатынас, толеранттылық мәдениеті; діни экстремизм идеологиясына қарсы тұру және дәстүрлі емес тоталитарлық діни бірлестіктердің, қозғалыстар мен мәдениеттер әсері бойынша құзіреттілік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кафедрааралық курс "Экология және тіршілік қауіпсіздігі"
    Несиелер: 5

    Пән тірі организмдердің тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуін, биосфераның даму заңдылықтарын, жалпы экологиялық жүйелер мен биосфераның қызмет етуін, сондай-ақ антропогендік және табиғи шығу тегі жағымсыз әсерлерден Техносфера жағдайында Алғашқы медициналық көмек көрсету және адамды қорғау тәсілдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәліметтерді талдау және экономиканы болжамдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің уақытша қатарларды талдау және болжаудың статистикалық әдістерін, болжаудың сапалы әдістерін қолдану дағдылары мен білімін қалыптастырады. Бұл пәнді оқу тәжірибеде деректерді бастапқы өңдеуді жүзеге асыруға, уақытша қатарларды тегістеуге, модельдеу әдістерін, динамикалық модельдерді, компоненттік, факторлық, дискриминанттық, кластерлік және дисперсиялық талдау әдістерін қолдануға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 1

    Бұл алынған теориялық білімді бекіту, кеңейту және тереңдету және алған дағдылары мен құзыреттерін қолдану мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе нысаны зерттелуде; оқу-әдістемелік әдебиеттер, қызметтік құжаттар зерттелген. Студент заманауи иллюстрациялық құралдармен және презентация технологиясымен жұмыс жасау дағдыларын игереді; нормативтік құжаттармен.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эконометрика
    Несиелер: 5

    «Эконометрика» пәні студенттерге жұптық және көпфакторлы регрессиялық модельдерді құруға және қолдануға, сызықты емес регрессиялық модельдердің және сапалық факторлары бар регрессиялық модельдердің көмегімен нақты мәдердің арасындағы заңдылықты анықтауға мүмкіндік береді. Осы пәнді зерделеу регрессиялық және корреляциялық талдау, регрессиялық модельдердің параметрлерінің интерпретациясы және макро мен микро деңгейлерде экономикалық көрсеткіштерді болжау саласында терең білім беруді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәні қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлықтың эволюциясы туралы білімді қалыптастыруға, оның қоғамдық қатынастардың барлық салаларына әсер ететін құбылыс ретінде сипаттауға бағытталған., ҚР ұлттық қауіпсіздігіне нұқсан келтірудегі сыбайлас жемқорлықтың рөлі, оның шетелдік инвестиция көлеміне әсер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Майнор (Тіл және кәсіби қарым-қатынас) Бизнес және кәсіпкерлік саласындағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән барлық мамандықтар студенттерінің жаһандық бизнес-экономика мен кәсіпкерлікте, халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілік пен табысқа жетуге қажетті ағылшын тілінің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы._2
    Несиелер: 3

    Студенттердің халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануына және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шетел тілінде кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    "Маркетинг" пәні студенттердің кәсіпорындағы маркетингтік іс-әрекетті ұйымдастыру, тәжірибелік іс-әрекеттің әр түрлі салаларында қазіргі маркетинг концепцияларын игеру және оларды басқару шешімдерін қабылдау кезінде пайдалану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Маркетинг курсын зерделеу іс жүзінде компанияның міндеті мен мақсатын анықтауға, сондай-ақ оны жүзеге асыру стратегиясын құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Пән статистикалық әдістің мәнін және оны әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге қолданудың ерекшеліктерін зерттейді. Экономиканың жағдайы мен дамуын, ұлттық байлықты, халықтың өсімін молайтуды, халықтың тұрмыс деңгейін сипаттайтын негізгі статистикалық көрсеткіштерді құрудың мақсаты мен әдістері ашылады. Алынған ақпаратты талдау кезінде статистикалық көрсеткіштер жүйесін қолдана білуді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Курс жекелеген экономикалық субъектілердің іс-әрекеті деңгейінде шаруашылық ету механизмнің қызмет етуіне зерттеу жүргізуге, экономикалық теорияны зерттеу барысында алынған теориялық білімді бекітуге, ресурстардың шектеулілігі жағдайында ұтымды экономикалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ осы негізде жүргізілетін мемлекеттік саясатты бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік статистика
    Несиелер: 5

    Пән мәліметтерді жинау, сандық материалды өңдеу, алынған ақпаратты талдау және алынған білімді жоғары белгісіздік режимінде тәжірибеде қолдану әдістерін ашады. Курс Қазіргі кезеңдегі әлеуметтік статистика туралы, Ұлттық шоттар жүйесіндегі үй шаруашылықтарының қызметін зерттеудің негізгі бағыттары туралы, халықтың статистикасы, еңбек нарығы мен еңбек ресурстарының статистикасы, халықтың табысы, шығындары мен тұтынуы туралы білімді игеруге бағытталған. Курс білім беру, Халық денсаулығы және денсаулық сақтау, тұрғын үй нарығы және тұрғын үй жағдайы, халықтың өмір сүру деңгейі және адам дамуы статистикасын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Курс экономиканы бірыңғай тұтас ретінде, тауарлар мен қызметтерді өндірудің жалпы көлемі мен өсуін, инфляция қарқыны мен жұмыссыздық деңгейін, тұрақты экономикалық өсімді қамтамасыз ету үшін валюталардың айырбас бағамдары мен төлем балансының жағдайын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Пән аралық курс "Кәсіби бағытталған тіл"
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағытталған тіл" пәнаралық курсын Зерттеудің мақсаты-Кәсіби бағытталған сөйлеудің барлық түрлерінің дағдыларын жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте қажетті шет тіліндегі коммуникативті және мәдениаралық құзіреттілікті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Майнор (Тіл және кәсіби қарым-қатынас) Ағылшын тілі және мансап
    Несиелер: 5

    Пән барлық мамандықтар студенттерінің әлемдік еңбек нарығында өз мансабын жоғарылатуға қажетті ағылшын тілінің теориялық білімі мен практикалық дағдылары жүйесін қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Баға және баға белгілеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кәсіпорынды басқару жүйесіндегі баға түзудің орны мен рөлін анықтауға мүмкіндік береді; Негізгі баға стратегиялары; рыноктың түрлі түрлеріндегі баға түзудің сипаты; сұраныс пен ұсыныстың арақатынасы мен икемділігін анықтауға мүмкіндік береді . Курсты оқу кәсіпорынның әр түрлі тауарлар мен қызмет түрлеріне баға қалыптастыру; бағаны есептеуді жүзеге асыру; баға белгілеу саласындағы мемлекеттік саясатпен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    "Бухгалтерлік есеп" пәні ұлттық есеп жүйесінің теориясы мен тәжірибесінің ақпараттық, аналитикалық және бақылау функцияларын білдіреді. Экономиканың табысты жұмыс істеуі үшін негізгі көзі бухгалтерлік есепте қамтылған деректер болып табылатын жан-жақты, объективті, жедел түсетін ақпарат қажет. Ұйымның өндірістік, жабдықтау және өткізу қызметінде болып жатқан өзгерістер осы ұйымның жұмысын жақсарту және дұрыс басқару шешімдерін қабылдау мақсатында бухгалтерлік есепте тіркеледі. Бұл бухгалтерлік есепті оның барлық деңгейлерінде ақпараттық қамтамасыз етуді беретін өндірісті басқару жүйесінің бір бөлігі етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инфографика және коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-күрделі ақпаратты аудиторияға дейін тез және түсінікті түрде ұсыну арқылы мәліметтерді визуализациялау. Инфографика құралдары экономиканың кез келген саласы үшін медиалық өнімдер жасауға мүмкіндік беретін бейнелерді, графиктерді, диаграммаларды, блок-схемаларды, кестелерді, карталарды, тізімдерді қамтиды. Инфографика компанияның сыртқы және ішкі коммуникациясын жеңілдету үшін тиімді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медиа-коммуникациядағы визуализация
    Несиелер: 5

    «Медиа-коммуникациядағы визуализация» курсының негізгі мақсаты тиімді медиа-өнімдерді жасау үшін әртүрлі ақпараттың дерексіз ұсынылуында құзыреттіліктер мен жеке шығармашылық стилін қалыптастыруды қамтамасыз ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұтынушылар тәртібі
    Несиелер: 5

    Маркетинг жүйесіндегі тұтынушының рөлі. Қажеттіліктерді зерттеудің негізгі тәсілдері. Сатып алу әрекетінің түрлері. Мотивтердің классификациясы. Мотивацияны зерттеу әдістері. Тұтыну нарығы және сатып алу тәртібі. Сатып алудың мінез-құлық үлгілері. Жеке тұтынушының сатып алу әрекеті. Ақпарат көзін табу. Кейбір нарықтардағы ұйымдардың қажеттіліктері үшін сатып алушының мінез-құлқы. Сапа арқылы тұтынушылардың адалдығын қалыптастыру. Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеудің бағыттары. Тұтынушының құндылықтар жүйесін зерттеу. Нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Майнор (Тіл және кәсіби байланыс) Әлеуметтік коммуникация
    Несиелер: 5

    Байланыс теориясы ғылым және оқу пәні ретінде. Әлеуметтік коммуникация туралы түсінік. Мәдениетаралық және тұлғааралық қарым-қатынас. Байланыс қызметі және байланыс. Әлеуметтік қарым – қатынас модельдері: ақпараттандырудан диалогқа дейін. Әлеуметтік коммуникацияның қасақана тетіктері. Түсінудің коммуникативті механизмдері: белгі, мағына, мағына. Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Адамдардың коммуникативтік дағдыларын дамытудың әлеуметтік маңызы. Аудиторияның әртүрлі интерпретациялық топтарының коммуникациялық қажеттіліктері мен "әлем суреттері". Байланыс процестерінің тиімділігі мәселелері. Коммуникациялық арналар. Құжаттық байланыс. Электрондық коммуникация. Әлеуметтік-коммуникациялық институттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пән ұйымның, тауар нарығының, бәсекелестердің және тұтынушылардың ішкі ортасын заманауи технологияларды қолдана отырып оқытады., бұл мақсатты аудиторияны, оның қажеттіліктері мен уәждерін түсінудің ең оңтайлы жолын табуға мүмкіндік береді. Студент зерттеу және аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салықтар және салық салу
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқыту нәтижесінде тыңдаушы Салық кодексін зерттеу негізінде салық жеңілдіктерін, арнайы салық режимдерін пайдалана отырып, теориялық біліммен қатар болашақта жеке, шағын немесе орта бизнесті қалыптастыру бойынша траекторияны жоспарлай және құра алады, экономиканың нақты секторын салықтық оңтайландынуды жүргізе алады, заңды және жеке тұлғалардың салық ауыртпалығының деңгейін анықтай алады., бұрын жүргізілген салықтық реформалардың тәжірибесін ескере отырып, сондай-ақ ситуациялық міндеттерді шешу арқылы салық декларацияларын ресімдеу және салық бағдарламаларын пайдалана отырып, сандық базаға ақпарат енгізу кезінде заңды және жеке тұлғалардың жекелеген салық түрлерін есептеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
    Несиелер: 5

    Пән жарнаманың пайда болу тарихы, мақсаттары, міндеттері және тауарлар мен қызметтерді жарнамалауға қойылатын талаптар туралы білімді қалыптастырады; жарнамалық науқандарды ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау, сұранысты қалыптастыру және ынталандыру дағдыларын береді. Мақсатты аудиторияға ақпарат беру дағдыларын қалыптастырады; жаңа өнімді/қызметті ұсынады; өнімді пайдалану мақсаттары мен тәсілдері туралы білімді кеңейтеді, өнім туралы жағымды әсер қалдырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • «Сандық маркетинг» пәнаралық курсы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде жаңа инновациялық ойлауды қалыптастыруға, онлайн және оффлайн байланыс арналарын (әлеуметтік желілер, мобильді қосымшалар, youtube, көше дисплейлері, сандық теледидар, жарнамалық қалқандар, QR-коды және т. б. бар POS-материалдар) кешенді біріктіру арқылы мақсатты тұтынушылармен тиімді өзара қарым-қатынасты талдау және құру үшін сандық технологияларды білуге бағытталған.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс және брендинг теориясы
    Несиелер: 5

    Пән PR қызметінің теориялық негіздерін, жарнама және жұртшылықпен байланыс саласындағы жұмыс дағдыларын үйренеді; бизнес құрылымдар мен кәсіпорындардың өзара іс-қимылының түрлері мен тәсілдерін меңгеруге көмектеседі әлеуметтік-мәдени сала. Бұл курс жаһандану дәуірінде бизнестің түрлі салаларында брендинг технологиясының мәні мен қолданылуына негізделген басқарушылық ойлауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән практикалық жұмыста маркетингтік коммуникацияларды қолдану механизмдерінің аясында дағдыларды қалыптастырады, компанияның жылжыту стратегияларын іске асыру үшін маркетингтік коммуникация құралдарын пайдалануды, коммуникация процесін жобалауды, сатуды, жарнамаларды және Маркетингтік коммуникациялардың басқа да элементтерін ынталандыру тәсілдерін әзірлеуді, маркетингтік коммуникация бағдарламаларының бюджетін есептеуді, кешенде және элементке сай маркетингтік коммуникацияларды қолдану тиімділігін бағалау технологияларын қолдануды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты макро-және микродеңгейде қаржының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру болып табылады. Бұл курсты игеру студенттерге қаржылық қатынастар саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеруге және экономиканың түрлі аспектілерін реттеуде қаржыны пайдалану мүмкіндігін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Контент маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән ұйымның маркетинг құрылымындағы әлеуметтік медиа маркетингінің орнын білуге ​​мүмкіндік береді; әлеуметтік желілердегі маркетинг саласындағы кәсіби терминология; әлеуметтік желілердегі маркетингтің заманауи үлгілері мен құралдары; даму тенденциялары, әлеуметтік медиа маркетингі бойынша ағымдағы зерттеулер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нейромаркетинг
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің нейро-лингвистикалық және нейро - жабысқақ бағдарламалау әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға арналған. Оқу барысында студенттер түс теориясы және түс және дизайн шешімдерінің психологиясы саласында дағдыларға ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Пән маркетингті басқару мәселелерін зерттеу бойынша дағдылары мен біліктерін қалыптастырады және корпоративтік маркетингтік қызметтің қазіргі түрлерімен таныстырады; басқару саласындағы маркетингтік ұғымдардың категориялық аппаратын қалыптастырады; мақсатты нарықтарды іріктеуді басқару, сегменттеу, тұтынушылық мінез - құлықты модельдеу, бәсекелестік артықшылықтарды таңдау мәселелерін қарастырады; маркетинг құралдарын-тауар, баға саясатын, бөлу және коммуникация саясатын басқаруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнесті ұйымдастыру және бағалау
    Несиелер: 5

    Пән бизнесті ұйымдастыру және бағалау саласындағы негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелерді зерделейді, кәсіпкерлік пен бизнестің түсінігі, түрлері мен нысандарын, жеке кәсіпкерлікті, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру ерекшеліктерін, бизнес субъектілерін құру және мемлекеттік тіркеу, бизнес субъектілерін тарату және банкроттық ұғымдарын, бизнесті бағалаудың негізгі тәсілдері: кіріс, шетелге және шығын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тауар қозғалысының логистикасы
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық қызметті жүзеге асыру шеңберінде ұйымның логистикалық жүйесін қалыптастыру және басқару үшін білімді дамытады, тауарларды жылжыту саласында логистикалық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларына үйретеді. Курс мәміленің экономикалық мәнін ашады, логистиканың сауда қызметіндегі рөлін көрсетеді, тауарларды бөлу саласында логистикалық инфрақұрылымның қалыптасуын негіздейді; логистикалық қызметті оңтайландыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Майнор (Тіл және кәсіби байланыс) Конфликтология
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Конфликтологияның теориялық-әдіснамалық негіздері. Конфликтологияның қалыптасу тарихы. Жанжалды әлеуметтік өмірдің әлеуметтік құбылысы ретінде сипаттау. Жанжалдарды басқару. Жанжалдардың себептері. Әлеуметтік қақтығыс динамикасы. Внутриличностный қақтығыс. Тұлғааралық қақтығыс топтар арасындағы қақтығыстар. Этносаралық жанжал. Мәдениетаралық қақтығыс. Саяси қақтығыстар. Экономикалық қақтығыстар. Инновациялық қақтығыстар. Жанжалдардың алдын алу және шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ивент-маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-табысты болудың негізгі құралдарының бірі ретінде оқиғалар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру коммуникациялық стратегия. Студенттерде оларды дайындау мен іске асырудың барлық кезеңдерінде, сондай-ақ өнімнің / компанияның бүкіл өмірлік циклі бойында оқиғаларды кәсіби пайдалану және басқару қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру; бәсекелестердің өткізген оқиғаларын және өз оқиғаларын сыни бағалауға үйрету, сондай-ақ оқиғаларды бағалау мен дамытуды жүргізу; оқиғаларды жоспарлау дағдыларын, сондай-ақ оларды одан әрі жетілдіру мен дамытуды дамыту; оқиғаларды үйрету студенттер оқиғалардың тиімділігін бағалау үшін әр түрлі тәсілдерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мерчендайзинг және сауда маркаларын басқару
    Несиелер: 5

    Пән мерчандайзинг бағдарламасын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады; сауда алаңының кеңістігін ұйымдастыру және орналастыру тауарлар; тауар категориясының ерекшелігіне, нарықтық жағдайға бейімделген жүйені құру; бакалаврларды іскерлік тәжірибеде қолдануға, оның брендтеріне ұзақ мерзімді тұтынушылардың адалдығын қалыптастыруға арналған әдістерді, құралдарды дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің экологиялық маркетингтің мәні туралы білімдерін қалыптастыруға арналған; жасыл бизнестің заманауи тұжырымдамалары. Жасыл технологиялардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін және тұтынушылар арасында экологиялық таза және қауіпсіз өнімді қабылдауға дайындығын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сервистік маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс қызмет көрсету саласында, маркетинг саласында, қызмет көрсетуге тартылған ұйымдардың маркетингтік қызметінің ерекшеліктерін зерттейтін маркетингтік қызметтің дағдылары мен білімін қалыптастырады. Студенттер қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеудің, қызмет көрсету стандарттарын әзірлеудің, қызмет сапасын өлшеудің теориялық негіздерін үйренеді. Пән жеке тұлғааралық қарым-қатынас және тұтынушылармен тиімді ұстанымдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейрамхана және қонақ үй маркетингі
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында маркетингті ұйымдастырудың негізгі құрамдас элементтерінің сипаттамасын қамтиды. Студенттер мейрамхана және қонақ үй кәсіпорнының маркетингтік қызметін ұйымдастыру мен басқаруды, дизайн ерекшеліктерін және өнім стратегиясын қалыптастыруды зерттейді, осы бизнестегі маркетингтік коммуникациялардың рөлін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Банктік маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән коммерциялық банк қызметін басқару саласындағы дағдылар мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.Студенттер банктік маркетингтің ерекшеліктерін және банк өнімінің ерекшеліктерін зерттейді, банк секторындағы капитал нарығында болып жатқан процестерді талдайды, бағалы қағаздар нарығы. Банктік сату көлемін кеңейтуге және пайданы арттыруға бағытталған шешімдерді әзірлеу дағдылары қалыптасуда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туризм маркетингі
    Несиелер: 5

    Бұл курс Туризм саласындағы маркетингтік құралдарды бейімдеудің заманауи тәсілдерін қарастырады. Пән студенттерде туризм саласындағы маркетингтің табиғаты, міндеттері, функциялары, идеологиясы және құрылымы туралы кешенді түсінік қалыптастырады, туризм маркетингінің тарихи аспектілерімен, туризм маркетингінің функцияларымен, туризм саласындағы маркетинг кешенімен, Қазақстандағы туризм маркетингінің ерекшеліктерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәжірибелік маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі жағдайда маркетингтік қызметті практикалық жүзеге асыру бойынша кәсіби білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға арналған. Пән өнімді жетілдіру, тарату арналарын таңдау және ұйымдастыру, өнімге сұранысты арттыру арқылы өткізуді ынталандыру процесі туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты ең аз шығынмен тұтынушыларға қызмет көрсетудің жоспарланған деңгейіне жету ретінде тұжырымдалған. Студенттер материалдар мен дайын өнімнің физикалық ағындарын жоспарлау, жедел басқару және бақылау элементтерін зерттейді, мақсатты тұтынушылардың пікірлері мен бәсекелестердің ұсыныстары негізінде ұсыныстарды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көтерме-бөлшек сауда
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - жеке сауда кәсіпорны деңгейінде де, жалпы салада да студенттердің сауда және технологиялық процестерді ұйымдастыру саласындағы білімдерін, қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән халықаралық даму стратегиясын қарастыратын шетел мемлекеттерінің нарығындағы компанияның маркетингтік қызметін зерттейді. Пәнді оқыту мақсаты - студенттерге халықаралық маркетингтің ерекшелігі, фирманың халықаралық қызмет ортасының ерекшеліктері, шетел нарығындағы жұмыс стратегиясы мен тактикасы туралы теориялық Дағдылар мен білім беру. Жаһандану үдерістерін тереңдетуге және жеделдетуге халықаралық маркетингтің әсері талданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы Маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән спорттық өнімді дамыту және жылжыту аспектілерін, спорттағы коммуникацияның ерекшеліктерін, тиімді демеушілік пен жарқын спорттық брендтерді құрудың құпияларын, сондай-ақ өзгермелі және белгісіз экономикалық ортада спорттық өнімдерді басқару тәсілдерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән фирманың нарықтағы позициясын анықтауға, сонымен қатар өндірушіден тұтынушыларға тауарларды немесе қызметтерді жылжытуға арналған стратегияларға бағытталған. Бұл курс Жаңа тауар өндірісін іске қосуды немесе қызметтерді ұсынуды жоспарлаған кезде тұтынушылардың жағдайын, қалауын және талаптарын талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл пән өнеркәсіптік тауарлар нарығындағы маркетинг қызметінің ерекшеліктерін, өнеркәсіптік нарықтардағы маркетинг қызметінің ерекшеліктерін зерттейді; тауарлардың өмірлік циклінің кезеңдерін ескере отырып, компанияның «өнім портфелін» басқару негіздері. Өнеркәсіптік өнімдер нарығында жұмыс істейтін кәсіпорынның маркетингтік жоспарларын құру дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстанның даму тарихын сыни тұрғыдан пайымдай біледі және біледі; конфессияаралық қарым-қатынас мәдениеті туралы білімді, "Мәңгілік ел" ұлттық идеясының құндылықтары негізінде диалогқа төзімділік пен уәждемені қалыптастырады; өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени жағдайларда тиімді әлеуметтену және бейімделу үшін әлеуметтік-саяси білімді қолданады

  • Код ON2

    Қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияларды жүзеге асырады; халықаралық кәсіби ортаға интеграциялау үшін кәсіби-бағытталған тілдік дағдыларды жетілдіреді

  • Код ON3

    Әлеуметтік және кәсіби қызмет мақсатында кәсіби-тұлғалық даму, өзін-өзі жетілдіру, салауатты өмір салты мен өмір салтын қалыптастыру үшін дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін пайдаланады

  • Код ON4

    "Жасыл экономиканы" өндіру және дамыту қабілетін көрсетеді. Қауіпті және зиянды факторларды сәйкестендіреді және олардың әсерін талдайды. Экологиялық проблемаларды шешу үшін әртүрлі әдістерді, экологиялық тепе-теңдікті сақтауды көздейтін және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ететін қазіргі заманғы ғылыми білімді қолданады

  • Код ON5

    Кәсіби есептерді шешу үшін пәнаралық контексте базалық математикалық білімді көрсетеді және қолданады. Маркетинг және маркетингтік зерттеулер саласында Математикалық талдау және моделдеу әдістерін пайдалана отырып, міндеттерді шешуге қабілетті

  • Код ON6

    Тиісті сандық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдалана отырып, бизнес және басқару саласындағы кәсіби функцияны жүзеге асыруға қабілетті; тауар және қызмет туралы көрнекі ақпаратты рәсімдейді, орналастырады және көрсетеді. Маркетингтің онлайн құралдарын пайдалана алады және оларды жарнамалық, PR және BTL науқандарын өткізу кезінде қолдана алады

  • Код ON7

    Кәсіпкерлік қызметті басқарудың негізгі элементтері бойынша білімдерін көрсетеді: құқықтық, ұйымдастырушылық және жоспарлау; микро- және макро-деңгейлердегі экономиканың іргелі аспектілерін талдайды; мүдделі тараптарға қаржылық және басқару ақпаратын талдайды және ұсынады

  • Код ON8

    Маркетинг кешені, портфельдік талдау, стратегиялық талдау және коммуникациялар сияқты маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктей және талдай алады; нарықты сегменттеу, мерчандайзинг, тұтынушылардың шешім қабылдау процесі туралы ақпарат алудың негізгі теориялары мен құралдарын сипаттау және қолдану. Баға белгілеу механизмін, өнім/қызметтің жарнамалық шығындарын бөлуді талдайды; іскерлік коммуникацияларды жүзеге асырады, бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру принциптерін біледі; ұйымның бизнес-процестерін құруға қатыса алады.

  • Код ON9

    Ұйымның маркетингтік қызметін талдауды жүзеге асырады; Жаңа тауарлар мен қызметтерді жасау және қолда бар тауарлар мен қызметтерді жетілдіру бойынша идеяларды іздестіруді және әзірлеуді жүзеге асырады; баға стратегиясын ұсынады, әлемдік нарықты қоса алғанда, ұйымның сыртқы ортасын талдайды, өнім мен қызметтерді сату бойынша ұйымның нақты және әлеуетті мүмкіндіктерін айқындайды

  • Код ON10

    Маркетингтің функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді біріктіруге, басқару және бизнес саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін болашақ болжауға және деректерді талдауға қабілетті; қойылған мақсаттарға жету үшін орындаушылардың шағын ұжымдарының жұмысын ұйымдастыруға; маркетингтік зерттеулер жоспарын әзірлеуге, олардың нәтижелерін талдауға және ұйымның маркетинг кешенін әзірлеу және жүзеге асыру кезінде пайдалануға қабілетті;

  • Код ON11

    Маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін түсіндіруді, таңдауды және қолдануды біледі, мидың санадан тыс реакциялары негізінде оларды жылжытуға байланысты іс-шаралар кешенін талдайды. Оқиғалар маркетингінің теориялық аспектілерін және оқиғаларды басқару үдерісін біледі; жасыл технологиялардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін талдайды.

  • Код ON12

    Теориялық зерттеулерде немесе қолданбалы жобаларда негізгі зерттеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын, сәйкес теориялар мен әдіснамаларды таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау және қорытындыларды әзірлеу үшін коммуникативті дағдыларды қолдана алады. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, өз пікірін қалыптастырып, қорғай алады және жобаларда, соның ішінде топ құрамында жұмыс істей алады.

6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top