Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Биология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Болашақ мұғалімнің жеке басының мәні және оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Педагогикалық процесс мұғалім қызметінің объектісі ретінде. Педагогика тарихының теориялық-әдіснамалық негіздері. Шетелде білім беру жүйесі және педагогика. Қазақстандағы тәрбие, мектеп және педагогикалық ой. Ы.Алтынсарин, Ш. Уәлиханов және Абай Құнанбаевтың педагогикалық идеялары мен ағартушылық қызметі. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың қазіргі заманғы үрдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану тарихы, жаратылыстанудың дамуының кейінгі бағыты, жаратылыстану мектептері және мектептегі жаратылыстану. Катастрофизм, униформизм, эволюционизм. Фундаментальды ғылымдардың негіздері. Тірі табиғаттың қызметінің физикалық заңдылықтары. Атомның құрылысы. Табиғаттағы химиялық реакциялар. Негізгі биологиялық концепциялар. Ген. Эволюция. Энергия. Жасуша.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Жануарлар организмдерін жүйелік принциптері. Жануарлардың негізгі таксондарының морфофизиологиялық ерекшеліктері. Биосферадағы зат пен энергияның өзгеруіндегі жануарлардың рөлі. Биосфераның тұрақтылығын сақтауда жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің маңызы. Жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Хордалылар типінің жалпы сипаттамасы, олардың жануарлар әлеміндегі орны. Шығу тегі мен филогениясы. Омыртқалы жануарлардың Анамния мен Амниотқа бөлінуінің морфофизиологиялық негіздемесі. Жануарлардың эволюциясы және зерттеу әдістері. Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Өсімдік жасушалары мен өсімдік ұлпаларының құрылым ерекшеліктері; тамырлық, өскіндік және генеративті жүйелердің морфологиясы мен анатомиясы. Өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттары, көбеюдің биологиялық маңызы, өсімдіктердің жылдық және маусымдық өзгеруі. Өсімдіктер систематикасы. Өсімдіктердің таксономиялық белгілері. Қазақстанның өсімдіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Төменгі және жоғары сатылы өсімдіктердің әртүрлілігі, олардың құрылымы, жіктелуі, эволюциялық дамуы, табиғаттағы рөлі және адамның тіршілігіндегі маңызы туралы идеяларды қалыптастыру; өсімдіктер мен классификацияның жүйелік жағдайын анықтаудың практикалық дағдыларын дамыту. Өсімдіктердің экологиялық ерекшеліктерін, олардың географиялық таралуын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Менеджменттің мәні, оның кәсіптік білім беру жүйесіндегі рөлі мен орны. Кәсіптік білім беру мекемелерін басқарудың жүйелі тәсілі. Жүйе және басқару. Нарықтық экономикадағы мектептің даму стратегиясы. Педагогикалық басқарудағы білім сапасын басқару. Педагогикалық менеджментті ақпараттық қолдау. Педагогикалық ұжымдағы адамдар арасындағы қарым-қатынас. Кәсіптік педагогика; Кәсіби психология; Кәсіптік оқу орындарында тәрбие жұмысы; Оқу орындарын басқарудың техникалық құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдер дамуының заңдылықтары. Анатомия, физиология және жүйке жүйесінің гигиенасы, оның жас ерекшеліктері. Жоғары жүйке белсенділігі, оның балалардың даму процесінде қалыптасуы. Анатомия, физиология және сенсорлық жүйелердің гигиенасы. Эндокриндық бездердің анатомиясы және физиологиясы. Қазіргі кездегі балалар мен жасөспірімдердін жыныстық даму ерекшеліктері және жыныстық тәрбиесі. Асқорыту жүйесінің жас ерекшеліктері мен гигиенасы. Балалар мен жасөспірімдерде салауатты өмір салтын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы, қоғамдастықтағы тірі организмдердің өзара іс-қимыл тетіктері, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылы, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспар құрудың әдіснамалық негіздері. Өткізу нарығын талдау әдістері, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну; қолданбалы бизнес негіздері, практикалық маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Қоғамдағы мүгедектігі бар адам. Мүгедектігі бар балалардың арнайы білім беру қажеттіліктері. Инклюзияның қазіргі заманғы түсінігі. Инклюзивті білім берудің психологиялық, педагогикалық және құқықтық негіздері. Мүгедектігі бар балалардың инклюзивті білім беру модельдері. Мүгедектігі бар балаларға арналған білім беру ортасы. Инклюзивті білім беру жағдайында педагогикалық бағалау ерекшеліктері. Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагогтың рөлі. Бейімделген білім беру бағдарламасы. Қосалқы техникалық құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының әдістері
    Несиелер: 4

    Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие үрдісі тұтас педагогикалық үрдістің құрамдас бөлігі ретінде. Мектептегі тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара іс-қимыл. Отбасылық тәрбие негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі. Қиын балалармен сынып жетекшінің жұмыс теориясы мен әдістемесі. Дарынды балалармен сынып жетекшінің жұмыс теориясы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиологиядан үлкен практикум
    Несиелер: 5

    Физиологияның негізгі түсініктері. Физиологиялық функцияларды қалыптастыру және ұйымдастыру принциптері.Адам мен жануарлар ағзасының функционалдық заңдылықтарын зерттеу әдістері. Дененің жеке бөліктерінің және тұтасымен қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін негізгі механизмдер. Реагенттермен жұмыс істеудің негізгі ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботаникадан үлкен практикум
    Несиелер: 5

    Ботаникалық зерттеулерге арналған зертханалық жабдықтар. Өсімдіктің жекелеген мүшелерінің анатомиялық және морфологиялық құрылысы. Өсімдік бөліктерінің құрылымының орындалатын функцияға тәуелділігі. Тұрақты және уақытша препараттарды өндіру. Өсімдіктер бөліктерінің функционалдық сипаттамаларын зерттеу және іздеу. Өсімдік нысандарымен сәйкестендіру жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гүл шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Жабық өсімдіктер мен ашық топырақтың сәндік өсімдіктерінің экологиялық және морфологиялық ерекшеліктері. Үй-жайларды көгалдандыру кезінде композиция жасау. Ашық және жабық топырақтың сәндік өсімдіктерін көбейту және күту. Өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігі туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зоологиядан үлкен практикум
    Несиелер: 7

    Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі. Жануарлар нысандарының зертханалық зерттеулері. Зоологиялық жүйелеу және қазіргі заманғы таксономия негіздері; әртүрлі түрдегі жануарлардың морфологиялық және функционалдық ерекшеліктері. Генезис. Топтардың экологиялық бейімделуі және радиациясы. Жергілікті фауналық кешендер және олардың өкілдері. Жануарлармен сәйкестендіру жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жануарлармен жұмыс істеудің зертханалық әдістері
    Несиелер: 7

    Жануарлардың негізгі жүйелі топтарының таксономиясы, морфологиясы, анатомиясы, экологиясы, микроскопиялаудың, препараттаудың, микро және макропрепараттар дайындаудың заманауи зертханалық әдістерін игеру; Зертханалық жағдайларда ағзаларды культивациялау дағдыларын игеру. Топтардың негізгі таксономиялық белгілерін зерттеу, жануарларды жүйелеу және анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физиологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Адам денесі мен жануарлардың функционалдық заңдылықтарын зерттеу әдістері. Дененің жеке бөліктерінің және тұтасымен, қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін негізгі механизмдерді білу. Физикалық құбылыстардың организмнің қызметіндегі рөлі. Зерттеудің аспаптық әдістерін қолдану. Қалыпты және бұзылған дененің әртүрлі жүйелерінің параметрлерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 6

    Химия, макромолекулалардың қасиеттері мен функциялары. Көмірсулар мен липидтердің, ақуыздардың, нуклеотидтердің құрылысы, қасиеттері, биологиялық рөлі. Витаминдер, ферменттер, гормондар. Тропты гормондар. Эффекторлы гормондар. Гормондардың әсер ету механизмі. Көмірсулардың қорытылуы және сіңуі. Гликолиз. Гликолиздің реттелуі. Зат және энергия алмасу. Көмірсулардың аэробтық метаболизмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биомониторинг
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаның барлық күрделі өзара байланыстарын және барлық компоненттерін қозғайтын кешенді ақпараттық жүйе ретінде қазіргі заманғы мониторинг жүйесінің тұжырымдамалары, ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы түсінік беру; табиғи және антропогендік түрлендірілген экожүйелердің жай-күйін бағалау әдістері, Табиғи орта компоненттерінің ластану деңгейін бағалау және болжау әдістері; химиялық, және физикалық параметрлер бойынша қоршаған ортаның абиотикалық компоненттерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің кәсіби сөйлеуде қолданылатын құрылымы мен грамматикалық формалары. Кәсіби ағылшын тілінің қалыптасуының қызметтік аспектілері. Мамандық бойынша жалпы лексикалық және терминологиялық минимумды білу. Мектептегі биология курсының пәндерін оқытуда тақырыптық жоспарды құрастыру және таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Өзгергіштік заңдылықтары. Тұқымқуалайтын ақпаратты берудің молекулалық негіздері. Тұқым қуалаушылықтың материалдық бірліктері. Тірі материяның құрылымы, рекомбинациясы, жасушаның генетикалық маңызы, олардың мейоз бен митозда және ұрықтану процессі кезінде саны бойынша және генетикалық құрылымы бойынша бөлінуі. Хромосоманың құрылысы мен қызметі, жасуша циклінің әр түрлі кезеңіндегі өзгерістер. Молекулярлық деңгейдегі генетикалық заңдылықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Биологияны оқыту әдістемесінің тұжырымдамалық және теориялық негіздері. Жаңартылған білім беру стандарты аясында мектепте биологияны оқытудың ерекшелігі. Әр түрлі жастағы білім алушылардың білім беру сабақтастығын жүзеге асыру құралдары. Биологияны оқытудың озық әдістері, стратегиялары мен технологиялары. Мектептегі оқу процесін ұйымдастыру әдістері. Педагогикалық талдау. Педагогикалық іс-әрекет алгоритмі. Оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жануарлар экологиясы
    Несиелер: 6

    Жануарлардың қоршаған ортаның абиотикалық және биотикалық факторларымен өзара әрекеттесу заңдылықтары; түрлер санының құрылымы мен динамикасының ерекшеліктері. Түрлік қатынастардың негізгі қалыптасуы және олардың өту заңдылықтары. Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен жұмыстың қазіргі заманғы әдістері, ақпараттық технологиялар негізінде биологиялық әртүрлілікті сипаттау, биологиялық объектілерді жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрылымдық биохимия
    Несиелер: 6

    Биохимия тарихы. Тірі организмдерді құрайтын химиялық қосылыстардың негізгі кластары. Ақуыздар. Амин қышқылдары. Полипептидтік байланыс. Ферменттер. Ферментативті реакция. Липидтер, сипаттамалары және мысалдары. Көмірсулар, сипаттамалары және мысалдары. Нуклеин қышқылдары, түрлері және жасушадағы рөлі. Тіршілік процесінде заттардың түрленуі. Витаминдер. Гормондар. Ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылымы мен қызметі арасындағы байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық терминология (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Жалпы биологиядағы негізгі ұғымдар. Ағылшын тіліндегі арнайы пәндердің тезаурусы. Ағылшын тіліне терминдердің және ана тілінде қолданылатын нақты сөздердің аудармасының ерекшелігі. Жеке терминологиялық резервті қалыптастыру стратегиясы. Биологияның негізгі бағыттары бойынша терминология: ботаника, физиология, зоология, цитология, гистология, анатомия, морфология, систематика, эволюция, экология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Цитология мен гистологияның даму тарихы. Зерттеу әдістері. Жасушалық теория. Жасушалардың түрлері, олардың ерекшеліктері. Жасушалардың жіктелуі. Эукариоттық жасушаның құрылысы. Жасушалық ядроның құрылысы мен функциялары. Жасушалық органеллалардың құрылысы мен қызметі. Жасушалық цикл. Жасушалық бөліну. Ұлпалардың жіктелуі. Эпителиалды (шекаралық) тіндердің жүйесі. Жабынды эпителиялар. Ішек эпителиялары. Без эпителийі. Ішкі орта ұлпалары. Қан. Омыртқалы жануарлардың бос дәнекер ұлпасы. Жүйке жүйесінің ұлпалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зоологияның біріктірілген принциптері
    Несиелер: 5

    Қазіргі зоологияның тарихи негіздері және олардың барлық тірі жүйелердің өмір сүру принциптерімен байланысы. Қарапайым бір клеткалы формалардан екінші реттік жануарларға дейінгі тіршілікті зерттеуді анықтайтын органикалық эволюция принциптері. Шығу тегіне қарамастан тірі организмдерді зерттеу тәсілдерінің ортақтығы. Зоологиялық зерттеулерді ғылыми-биологиялық білімнің қазіргі заманғы контексіне интеграциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияның таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Биология тарихы. Биологиялық объектілерді зерттеу ерекшеліктері. Тірі әлемнің әртүрлілігі. Тірі организмдердің дамуының жалпы заңдылықтары. Тіршілік формалары. Теориясы шығу тегі өмір. Теориясы шығу біржасушалы ағзалардан пайда болуының және көпжасушалы организмдер. Өсімдіктер мен жануарлардың коэволюция теориялары. Жануарлардың таксономиясы туралы қазіргі заманғы идеялар. Көп жасушалы жануарлардың құрылымы мен филогениясы туралы жаңа идеялар. Биологиядағы прогресс заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клетка биологиясы
    Несиелер: 5

    Цитологияның даму тарихы. Зерттеу әдістері. Клетка теориясы. Клетканың жіктелуі. Эукариоттық клетканың құрылымы. Клетка ядросы. Клетка органеллалары. Гольджи аппараты. Заттардың клеткаішілік синтез процестері. Рибосомалар және трансляция механизмі. Лизосомалардың гидролитикалық ферменттері. Цитоскелеттің реттелуі және жұмыс істеуі. Клеткалық цикл. Клетканың бөлінуі. Клеткалық циклды реттеу. Циклиндер. Апоптоз. Некроз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте биологияны оқыту кезіндегі зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұнының тұжырымдамасы аясында Зерттеу және жобалау қызметі туралы ұғымдар. Мектептегі зерттеу жобаларын ұйымдастырудың мақсаттары, міндеттері, формалары мен әдістері. Зерттеу жобасының сипаттамасы. Оқушылардың танымдық қабілеттері мен жобалық-зерттеу қызметінің даму деңгейінің өзара әсері. Мектепте биологияны оқытуда ғылыми-зерттеу және жобалық қызметті ұйымдастыру әдістемесі ата-аналарды жобалық-зерттеу технологиясына тарту. Оқушылардың зерттеу және Жобалық іс-әрекетінің нәтижелерін бақылау формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орталық жүйке жүйесі және жоғары жүйке әрекетінің анатомиясы мен эволюциясы
    Несиелер: 7

    Орталық нерв жүйесінің эволюциясының және жоғары нерв қызметінің негізгі кезеңдері. Рефлекторлық концепция. Рефлекторлық доға, оның компоненттері. Вегетативті жүйке жүйесі. Жоғары жүйке қызметінің түрлері. Электроэнцефалограмма, оның негізгі ырғақтары. ОЖЖ негізгі бөлімдерінің эволюциялық өзгеруірнің кезеңдері. И.Павловтың ғылымы. ЖЖӘ алуан түрлерін тәжірибелік зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салыстырмалы физиология
    Несиелер: 7

    Физиология тарихы. Физиологиялық зерттеу әдістері. Жануарлар әлемін ұйымдастырудың иерархиялық деңгейлері. Негізгі органдар жүйелерінің құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуының қиындауы. Жүйке жүйесінің салыстырмалы физиологиясы. Салыстырмалы репродуктивті физиология. Бұлшықет жүйесі мен локомотивтердің салыстырмалы физиологиясы, қан жүйесі, сыртқы тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, метаболизм және энергия, жылу алмасу және жылуды реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология
    Несиелер: 4

    Тіршілік жүйелеріндегі микроорганизмдердің жағдайы. Микроорганизмдерді микроскопиялық зерттеу әдістері. Эукариотты микроорганизмдердің морфологиясы, құрылысы және көбеюі. Прокариоттардың морфологиясы, құрылымы және көбеюі. Микроорганизмдерді культивирлеу, бөлу және олардың өсуі. Микроорганизмдердің жүйеленуі. Метаболизм. Генетика. Микроорганизмдердің экологиясы мен геохимиялық қызметі. Вирустар. Қолданбалы микробиология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Насекомдар биологиясы
    Несиелер: 4

    Топтың пайда болуы, ежелгі дәуірден бастап бүгінге дейінгі жәндіктерд зерттеу тарихы. Жәндіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын ғылыми-мәдени түсіну. Жәндіктердің морфологиясы, анатомия, физиология және жәндіктердің биологиясы; жәндіктердің таксономиясы; жәндіктердің экологиясы; Энтомофаунаны заманауи зерттеудің міндеттері, бағыттары және болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурстар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Негізгі сирек кездесетін, құрып кету қаупі төнген, реликті және эндемикалық өсімдік түрлері. Бұл түрлердің жойылып кетуіне әкелетін себептер. Өсімдіктер өсетін ерекше қорғалатын аймақтар. Өсімдікті қорғаудың ғылыми және практикалық маңызы. Өсімдіктер әлемін қорғаудың негізгі бағыттары. Сирек кездесетін және құрып кету қаупі бар өсімдік түрлерін зерттеудің қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық физиология
    Несиелер: 4

    Экологиялық физиологияны зерттеу пәні. Дененің жалпы физиологиялық сипаттамалары. Су алмасу механизмдері. Дененің және әртүрлі климаттық аймақтардағы жеке жүйелердің энергия алмасуы. Бейімделуді қажет ететін негізгі экологиялық факторлар. Бейімделудің физиологиялық механизмдері. Төтенше жағдайлардың физиологиясы. Экологиялық физиологияны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудығы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Қазіргі мектепте Инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып, биологияны оқытудың әдіснамалық мүмкіндіктері. Жаңартылған білім беру стандартының модульдері аясында оқу үдерісін ұйымдастыруда технология түрлерінің ерекшеліктері. Проблемалық оқыту. Блокты-модульді оқыту. Диалогтік оқыту. Талантты және зерек балаларды оқыту. Әр түрлі жастағы оқыту. Деңгейлеп оқыту. Биологияны оқытудағы портфолио.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 4

    Жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы мәселелері. Эволюцияның себептерін табу. Тірі материяның тарихи даму заңдылықтарын анықтау. Тірі табиғат патшалықтарының дамуын зерттеу. Қазіргі эволюциялық теориялар. Адамның пайда болуы және эволюциясы. Эволюциялық, микроэволюциялық процестерді болжау. Микро эволюциялық процестерді ғылыми басқаруды дамыту жолдарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюцияның тарихы мен дәлелі
    Несиелер: 4

    Эволюциялық идеялардың қалыптасу тарихы. Дарвинизм. Қазіргі эволюция теориясы. Эволюцияның синтетикалық теориясы. Эволюция факторлары. Түрі, түрі критерийлері. Популяцияның генетикалық құрамының өзгеруімен, бейімделудің қалыптасуымен, түрлердің пайда болуымен және жойылуымен, биогеоценоздар мен тұтастай биосфераның өзгеруімен бірге жабайы табиғаттың тарихи дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам экологиясы
    Несиелер: 5

    Адамның биоәлеуметтік тіршілік иесі ретіндегі күрделі көп компонентті қоршаған әлеммен, үнемі күрделене түсетін динамикалық дамып келе жатқан қоршаған ортамен қарым-қатынасы. Дененің әртүрлі функциялары, зат алмасу, қан айналымы, тыныс алу, ас қорыту, бұлшықет жұмысы, жүйке жүйесі. әр түрлі экологиялық жағдайдағы өмір жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вегетативтік жүйенің физиологиясы
    Несиелер: 4

    Вегетативті жүйке жүйесі. Дененің барлық жүйелерінің барабар реакциясы үшін қажетті функционалды деңгейін реттейтін орталық және перифериялық жасушалық құрылымдар. Ішкі ағзалардың, ішкі және сыртқы секреция бездерінің, қан мен лимфа тамырларының қызметін реттеу. Висцеральды жүйенің ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудағы және барлық омыртқалылардың бейімделу реакцияларындағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Маңызды физиологиялық процестердің ерекшеліктері (фотосинтез, тыныс алу, транспирация, минералдардың түсуі және қозғалысы, өсу, көбею және даму). Әр түрлі физиологиялық процестерді сапалық және сандық талдау. Физиологиялық процестер мен қоршаған орта жағдайлары арасындағы себеп-салдарлық байланыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан энтомафаунасы
    Несиелер: 4

    Биоценоз элементтері ретінде жәндіктердің жалпы сипаттамасы. Жәндіктердің сыртқы және ішкі құрылымының ерекшеліктері, орган жүйелерінің қызметі, Жеке даму процестері. Ол жәндіктердің суперклассының заманауи жіктеу жүйесін, бұйрықтардың ерекшеліктерін, әртүрлі Ландшафттардың жәндіктер фаунасын, фондық түрлер мен олардың таралуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық морфология
    Несиелер: 4

    Эпителий ұлпасы жасушаларының құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері. Эндокриндік жүйе мүшелерінің жұмыс істеу ерекшеліктері. Орталық және перифериялық эндокриндік бездер. Органдары ас қорыту жүйесі. Асқазан-ішек жолдары. Қосымша органдар. Бауыр. Ұйқы безі. Бүйрек эпителийінің ерекшелігі. Нефрон. Шығару түтіктері жүйесі. Қуық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам биологиясы
    Несиелер: 5

    Адам биологиялық түр ретінде және сонымен бірге биоәлеуметтік құбылыс. Антропологияның дамуының қысқаша мазмұны, оның қазіргі жағдайы, негізгі бөлімдері мен әдістері. Жаратылыстану зерттеулерінің объектісі ретіндегі адамның ерекшелігі: жаратылыстану және биоәлеуметтік тәсілдер. Жаратылыстану, педагогикалық практика жүйесіндегі антропологияның жалпы танымдық және қолданбалы маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 4

    Ағзаның жеке дамуы үрдістері, осы кезеңдегі ағзада болатын ерекшеліктер. Преформизм және эпигенез теориялары. Дернәсілдік дәуір. Метаморфоз. Жетілу дәуірі. Организмнің жеке дамуының негізгі кезеңдері. Морфогенез. Онтогенез. Организмнің тура және күрделі дамуы Жеке даму биологиясының әдістері, жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Педагогикалық менеджмент, педагогика білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады, бұл ретте іс-әрекеттік және тұлғаға бағытталған тәсілдерді басшылыққа алады; мектепте инклюзивті білім беруді іске асыруды жоспарлайды.

  • Код ON13

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады; педагогикалық қызметке инновациялық білім беру технологиялары мен стратегияларын біріктіреді; педагогикалық қызмет нәтижелерін диагностикалайды.

  • Код ON14

    Биологияны оқыту әдістемесі мен педагогиканың тенденцияларын есепке ала отырып, педагогикалық жағдайларды шешудің аса тиімді жолдарын ұсынады; педагогикалық практика нәтижелерін талдайды.

  • Код ON7

    Өз зерттеулерінің аясында биологиялық есептеу, антропометриялық есептеулерді жүргізуді ұсынады; материалдарды жинау, оны өңдеу, талдау, қорытындылау дағдылары бар; жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін түсіндіреді және өзіндік қорытындыларын қалыптастырады

  • Код ON3

    Оқушылардың анатомиясы, физиологиясының жастық ерекшеліктері және гигиенасы жайлы толық хабардар; педагогикалық саласында күнделікті практикалық әдістемелік жолдарын сипаттайды және қамтиды.

  • Код ON8

    Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтарын түсіндіреді; кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін ағылшын тілінде академиялық ағылшын тілін және биологиялық терминологияны меңгереді.

  • Код ON1

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал етеді, қолданбалы экономикалық, заңдық, пәндердің өзекті біліміне негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырады; адамның тыныс-тіршілігі мен қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін түсінеді.

  • Код ON6

    Экологияның теориялық негіздері мен жануарлар әлемінің тіршілігінің негізгі принциптерін, оның құрылысы және биосферадағы адам экологиясы мен биологиясының ролін байланыстырады; жануарларға бақылау жүргізеді; цитология мен гистология, эмбриология, цитогенетика және биометрияның негізгі түсініктерін жіктейді.

  • Код ON15

    Қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистерді және жалпы білім беретін оқу орындарында қолдану үшін платформаларды таңдайды.

  • Код ON11

    Жануарлар мен адам ағзасының функционалдық жағдайын объективті бағалау үшін физиологиялық зерттеулерді орындау дағдыларын меңгереді; экологиялық факторлардың ағзалардың жұмыс істеуіне әсерін бағалайды.

  • Код ON10

    Дәстүрлі және инновациялық технологиялар негізінде педагогикалық процесте студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың нұсқаларын ұсынады.

  • Код ON9

    Оқу ғимараттарында оқу-тәрбиелік іс-шараларда және сабақтарды жүргізуде қазіргі заманғы ІТ-технологияларды қолданады; Блум таксономиясы шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда критериальды бағалаудың тиімді стратегияларын жоспарлайды және дайындайды, алған нәтижелерін түсіндіреді және оқушылармен кері байланыс орнатады.

  • Код ON12

    Қазіргі әлемдегі биологияның рөлін, микробиология, биологиялық химия және эволюция заңдылықтарын түсіндіреді; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және дипломдық жұмысты дайындау үшін теориялық және қолданбалы биологияның әртүрлі мәселелері бойынша негізгі және мамандандырылған білім деңгейін кеңейтеді.

  • Код ON4

    Өсімдіктердің негізгі түрлерін анықтайды және жіктейді; өсімдіктердің анатомиялық құрылымын түсіндіреді; өсімдіктердің гербарийлерін жасайды; өсімдік нысандарын фото және видео түсіреді.

  • Код ON5

    Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зоологиялық терминдерін, ұғымдарын және жүйелі санаттарын түсіндіреді; жануарлардың коллекцияларын зерттеу, жіктеу, бекіту, монтаждау және жасау әдістерін меңгерді; оқу және ғылыми эксперимент жүргізу үшін далалық және зертханалық жабдықты таңдайды.

Top