Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Биология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника 1

    Мақсаты-өсімдіктердің құрылысы, ерекшеліктері және көбею тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студент өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылыстарының ерекшеліктерін сипаттайды, өсімдіктерде өтетін үрдістерді талдайды, өсімдіктер жағдайының экологиямен байланысын белгілейді, тәжірибелік сабақтарда өсімдіктердің микропрепараттары, гербарий үлгілері мен табиғи объектілері бойынша морфологиялық және анатомиялық сипаттамасын жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияға кіріспе

    Мақсаты: ағзаның құрылысы, құрылымы және қызмет ету заңдылықтарын, жүйелеу орнына байланысты емес меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі организмдердің шығу тегі, құрылысы, дамуы, тіршілік әрекеті, қасиеттері мен әртүрлілігі туралы білімдерді біліп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Мақсаты: бейорганикалық химия негіздерін зерттеу. Білуі тиіс: - бейорганикалық химияның теориялық негіздері, қарапайым заттардың құрамы, құрылысы, химиялық қасиеттері. Жасай алуы тиіс: - периодтық жүйедегі орналасуы бойынша элементтердің, қосылыстардың қасиеттерін болжау; - химиялық процестердің өту жолын, мүмкіндігін анықтау; - химиялық реакцияларды жүргізудің оңтайлы шарттарын таңдау; - бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістерін, эксперименталды нәтижелерді интерпретациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық химия

    "Аналитикалық химия" пәнін оқытудың міндеттері: студенттерде қоршаған орта объектілерін (ауа, табиғи және ағынды сулар, топырақ) талдау әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін экологиялық мониторингте сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алу; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми ойлауды және жалпытехникалық эрудицияны дамыту.; аналитикалық химия бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зоология 1

    Пәннің мақсаты: омыртқасыз жануарлардың биологиясын, систематикасын, экологиясын, биосферадағы және адам өміріндегі рөлін зерттеу. Студенттер омыртқасыз жануарлардың әр түрлі топтарын ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Практикалық сабақтарда омыртқасыз жануарлардың негізгі топтарын анықтайды,жануарларды бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу жүргізеді, жануарлардың әртүрлі таксондарының морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктерін салыстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника 2

    Курспен өсімдіктер жүйесінің иерархиялық біріздігінде таксономиялық әртүрлілікті, морфо-физиологиялық ұйымды, жүйелеу мен географиялық таралуын баяндау қарастырылған. Қоғам ішіндегі түрлердің өзара қарым-қатынасына және қоршаған ортамен байланысына ерекше көңіл бөлінеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдіктерде өтетін барлық процестерді және олардың заңдылықтарын, өсімдіктердің жүйелі жағдайын, эволюциясын және экологиялық сипаттамасын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зоология 2

    Мақсаты: омыртқалы жануарларды ұйымдастыру, тарату және эволюциясының ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент құрылыстың ерекшеліктері мен көбею тәсілдері туралы білімді меңгереді. Студент түрлердің жүйелі жағдайын анықтайды, мекендеу жағдайларына байланысты орналасу заңдылықтарын түсіндіреді. Практикалық сабақтарда студент морфологиялық сипаттама және бақылау жүргізеді, микроскоппен және зертханалық жабдықтармен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микробиология және вирусология негіздері

    Пәннің мақсаты микробиология мен вирусологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырумен жүзеге асырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент микроорганизмдердің неғұрлым жоғары таксондар өкілдерінен негізгі айырмашылықтарын білtді, микроорганизмдердің қызметтері және олардың табиғаттағы рөлі туралы білімдерін көрсетеді, микроорганизмдерді сәйкестендіреді, негізгі мәселелер мен міндеттерді шешу бағыттарын іздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы компьютерлік модельдеу

    Мақсаты: компьютерлік модельдеудің жалпы принциптерін және оларды биологиялық үрдістерді түсіндіру және шешу үшін қолдану. Студент модельдеудің негіздері мен жіктелуін, модельдерді құрудың негізгі әдістерін көрсетеді, биологиялық процестер мен құбылыстардың қарапайым модельдерін жобалайды, оларға талдау жүргізеді және модельдеудің нәтижелерін мазмұнды түсіндіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам анатомиясы

    Мақсаты: жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, микроскопиялық және ультрамикроскопиялық ұйымды қоса, адам денесінің органдары мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық тұрғыда жүйеленген білімді қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзаны құрудағы заманауи тәсілдерді талдайды, онтогенезде және филогенезде құрылыстың ерекшеліктерін біледіжәне әртүрлі органдар мен жүйелердің жеке құрылысын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық статистика

    Пәннің мақсаты - статистикалық әдістер мен компьютерлік бағдарламалар туралы жүйелендірілген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эксперименталды мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістері туралы білімді меңгереді, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасай алады. Жеке тапсырмалар негізінде деректерді талдайды, салыстырады, жүйелейді, статистикалық талдау жүргізеді және олардың нәтижелерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоршаған орта объектілерін микробиологиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерді микробиологиялық зерттеу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта объектілерін зерттеудің микробиологиялық әдістерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін игереді, оларды әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып анықтайды, қоршаған орта факторларының микроорганизмдерге әсерінің нәтижесін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер мен жануарлардың биохимиялық процесстері

    Пәннің мақсаты өсімдіктер мен жануарлардағы биохимиялық процестердің базалық заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру және табиғатты қорғаудың тәжірибелік мәселелерін шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктері мен талдаудың ең маңызды биохимиялық әдістерін оқыта отырып, студенттердің кәсіби даярлығын одан әрі дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем флорасы

    Пәннің мақсаты: өсімдіктердің пайдалы қасиеттерін зерттеу, оларды тиімді пайдалану; әр өсімдік белдеуіндегі өсімдіктердің түрлік әртүрлілігімен танысу; флора мен өсімдіктердің даму тарихы мен шығу тегін зерттеу; студенттердің өзіндік, аналитикалық және ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, ұлпалардың морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты ұлпалардың, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын түсіндіреді, жасушалық және ұлпалық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, ұлпалардың және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биохимия

    Пәннің мақсаты-биохимиялық қосылыстардың құрылымын, қасиеттерін зерттеу. Оқу нәтижесінде студент ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, минералдар, дәрумендер, гормондар биохимиясы туралы білімдерін көрсетеді, тәжірибелер жүргізеді, зертханалық жабдықтар мен ақпараттық технологияларды сапалы және сандық биохимиялық талдау және алынған мәліметтерді түсіндіру үшін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам және жануарлардың нерв жүйесі

    Курстың мақсаты-студенттерге орталық жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Бұл курстың мазмұны ақпаратты қабылдау, беру және өңдеу механизмдерін ашуға мүмкіндік береді, адам өмірінде физиологиялық білімдерді практикалық қолдану перспективасының кең мүмкіндіктерін ашады. Адам мен жануарлардың мінез-құлқының нейрофизиологиялық негіздері аспектісіне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері

    Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ, топырақ түзілу факторлары, қасиеттері мен жіктелуі туралы білімді игереді. Практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдана отырып, генетикалық горизонттарды ажыратады, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам генетикасы

    Курстың мақсаты-генетикалық зерттеулердің объектісі ретінде адам туралы бар білімді тереңдету және жаңарту. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамда генетикалық деңгейде болатын барлық процестерді, сондай-ақ олардың заңдылықтарын түсіндіреді. Студент тақырыпты игеру барысында адамның генетикалық ауруларының ерекшеліктері және оларды әртүрлі әдістермен тану әдістері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы

    Мақсаты: тірі ағзалардың әртүрлі бейімделу формаларын және ағзалар арасындағы қатынастардың түрлерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі ағзалардың ерекшеліктері, таралу заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған орта факторларының ағзаға әсер ету механизмдерін түсіндіреді, өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдер экологиясы саласында ақпарат алу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Популяция мен бірлестіктер экологиясы

    Пәнді игеру нәтижесінде студент популяциялар мен қауымдастықтардың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен принциптерін игереді, популяция экологиясын білу заңдылықтарына сүйене отырып, табиғат пен қоғамдағы процестерді талдайды, тірі организмдердің қауымдастықтарын және олардың қоршаған ортамен байланысын сипаттайды, олардың антропогендік әсер ету жағдайында ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта жағдайын индикациялау

    Мақсаты: қоршаған ортаның жағдайы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта факторларын анықтайды, биоиндикаторларды сипаттайды, биоиндикаторлардың қоршаған ортамен байланысын орнатады, қоршаған орта компоненттерінің жағдайын диагностикалауға биоиндикаторларды ұсынады, әртүрлі факторлардың қоршаған ортаға әсерін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоэкология

    Пәнді оқытудың мақсаты-маңызды абиотикалық және биотикалық факторлар туралы, кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудағы биоэкологияның маңызы туралы жүйелендірілген білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент организмдердің тіршілік ортасымен өзара қарым-қатынасының заңдылықтарын анықтайды, барлық деңгейлердің белсенді қызмет етуін қалыптастыру және қолдау заңдарын түсіндіреді. биосфераның биологиялық жүйесі түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Мақсаты: адам және жануарлар ағзасының функцияларын, физиологиялық жүйелерін, әдістерін оқып үйрену және оларды реттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзаның реттеуші жүйелеріне біріктірілген органдардың негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктерін түсіндіре алады, талдау жасайды: олардың қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын, анықтайды, бағалайды: адамның дене, психофизиологиялық және әлеуметтік денсаулығының өзара әрекеттесуі туралы білім жүйесін зерделей біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның биоресурстары

    Мақсаты: Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі өкілдерін, олардың адам өміріндегі және табиғаттағы маңызын зерттеу. Студенттер биологиялық ресурстар, олардың экономикалық қолданылуы туралы білім алады және оларды ресурстармен қамтамасыз етілуіне сәйкес топтайды, биологиялық ресурстарды қолдану тиімділігін бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюция теориясы

    Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепішілік электронды құжаттама

    Жалпы білім беретін мектептер басшылығының деңгейін арттыру көбінесе мектепішілік құжаттаманы дұрыс жүргізуге байланысты. Пәннің мақсаты мектеп құжаттамасының негізгі түрлерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде студент мектеп құжаттамасының мәні мен түрлерін және оны жүргізуге қойылатын негізгі талаптарды біледі, құжаттарды құрастырады және ресімдейді, оның ішінде on-line, электрондық құжат айналымымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары нерв қызметінің физиологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің орталық жүйке жүйесінің функциялары мен құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында студенттер орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі болып саналатын бас миының жоғары жарты шарларының қыртысының функциясын зерттейді және осы жүйенің жоғары дамыған ағзалардың қоршаған ортамен байланысын жүзеге асырудағы функциясын саралайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Органикалық әлемнің дамуы

    Пәннің мақсаттары: органикалық әлемнің дәлелдемелерінің негізгі топтарын зерттеу, эволюция, Эволюциялық ілім, креационизм, систематика, трансформизм ұғымдарымен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту; ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; коммуникативтік мәдениетті тәрбиелеу, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядан жоба жұмысын ұйымдастыру

    Мақсаты: жобалау-зерттеу жұмыстарының тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру және оқушылармен жобалау қызметін ұйымдастыра білуді үйретеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент жобаларды жіктеу принциптерін, биология бойынша жобалық және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгереді; зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолданады; биология бойынша шағын жобаларды орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепте биологиядан сыныптан тыс жұмыстар

    Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесін, оның оқу-тәрбие үрдісіндегі маңызы мен орнын меңгереді; оның тиімділігін арттыру жолдары мен құралдарын ұсынады; үйірмені, факультативтерді, биология бойынша элективті курстарды өткізу жоспарын құрастырады, сонымен қатар биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстардың түрлері мен оларды ұйымдастыруға және жүргізуді үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулярлық биология

    Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клеткалық биология негіздері

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, тіндердің морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты тіндердің, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын ,жасушалық және тканьдық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның өсімдік және жануар ресурстары

    Мақсаты - Қазақстанның өсімдік және жануарлар ресурстарының алуантүрлілігімен, өсімдік және жануарлар ресурстарын зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерімен танысады. Пәнді оқу нәтижесінде студент ресурс танушылық зерттеулердің негізгі әдістерін меңгереді, жануарлар мен өсімдіктерді есепке алудың негізгі әдістерін сипаттай алады, Қазақстанның табиғи байлықтарына ұқыпты қарау қажеттілігін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі биологиялық эксперименттер

    Пәннің мақсаты: биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесімен танысу. Пәнді оқу нәтижесінде студент биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін меңгереді, мектептегі биологиялық эксперименттерді ұйымдастырады және жүргізеді, эксперименттік жұмыс нәтижелерін интерпретациялау тәсілдерін қолданады, эксперименттердің тиімділігін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Философия мен ғылымның қазіргі мәселелерін жүйелі түсінуді, объективті және шынайы ғылыми білімді алуға және меңгеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлікті көрсетеді.
  • Ғылыми және өндірістік қызметте қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және педагогикалық пәндердің жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелейді.
  • Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін шет және мемлекеттік тілдерде академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады.
  • Биологиялық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін өндірістік және инновациялық қызметті басқаруға, ғылыми-зерттеу және кәсіби міндеттерді шешуге ғылыми көзқарас енгізеді.
  • Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады.
  • Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді.
  • Кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды.
  • Тірі организмдердің биологиялық әртүрлілігін сақтау жөніндегі іс-шараларды негіздеу және биологиялық ресурстарды қолданудың рұқсат етілген мәндерін анықтау үшін ғылыми бағыттарды енгізеді.
  • Про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулалық ұйымдастырылуын, функциясы механизмдерін және генетикада қолданылатын әдіс-тәсілдерді сипаттайды.
  • Кәсіби іс-әрекетінде ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды, бағалаудың критериалды әдістерін, педагогикалық білім беру және биология саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданады.
  • Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу және талдау жұмыстарын кейіннен диссертация, ғылыми жоба және мақала, аналитикалық есеп және т.б. түрінде жинақтап және кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді.
  • Жоғары мектепте әр түрлі білім беру, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, биологиялық пәндерді оқытуды жүзеге асырады.
Top