Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05202 Гидрогеология и инженерная геология в Satbayev University

  • Физика I
    Несиелер: 5

    Мақсаттары: классикалық, қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; физиканың техниканың дамуына әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Бөлімдер қарастырылады: механика, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық кинетикалық теория және термодинамика негіздері, Тасымалдау құбылыстары, үздіксіз орта механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.

    Оқу жылы - 1
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Курс физика заңдарын және олардың кәсіби қызметте практикалық қолданылуын зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешуде негіз қалыптастыру үшін физиканың теориялық және эксперименттік-практикалық оқу міндеттерін шешу. Зерттеудің эксперименттік немесе теориялық әдістері нәтижелерінің дәлдік дәрежесін бағалау, компьютерді пайдалана отырып физикалық жай-күйін модельдеу, заманауи өлшеу аппаратурасын зерделеу, сынақ зерттеулерін жүргізу дағдыларын пысықтау және олардың нәтижелерін өңдеу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерінің физикалық мазмұнын бөлу.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде келесі дағдыларды дамытады: геометриялық фигуралардың кез-келген комбинациясын жазықтықта бейнелеу, кескін түрлендіруге мүмкіндік беретін зерттеулер мен олардың өлшемдерін жүргізу; дизайнер мен дизайнер, технолог, құрылысшы арасындағы байланысты қамтамасыз ететін ақпараттың негізгі және сенімді құралы болып табылатын техникалық сызбаларды жасаңыз. Студенттерді AutoCAD-та жобалық құжаттардың графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Курс I математиканың жалғасы. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері кіреді. Сызықтық алгебраның негізгі сұрақтары қарастырылады: сызықтық және өзіне жұтасқан операторлар, квадраттық формалар, сызықтық бағдарламалау. Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдық есебі және оны қолдану. Еселі интегралдар. Анықтаушы мен матрицалар теориясы, сызықтық теңдеулер жүйелері, сондай-ақ векторлық алгебраның элементтері. Жазықтықта және кеңістікте аналитикалық геометрияның элементтері енгізілген.

    Оқу жылы - 1
  • Құрылымдық геология
    Несиелер: 5

    Таужыныстардың қабат деформацияларын, эндогендік, экзогендік және космостық факторлардың әсерінен қабаттардың қалыптасуын, зерттейді; қатпарлардың негізгі элементтерін, қатпарларды типтендіру, жоғарғы рангалардың қатпарлы пішіндері (антеклиза, синеклиза және басқа); жарылымды дислокациялардың негізгі элементтері, оның типтенуі; жарылымдардың кинематикалық типтері (лықсыма, сырғыма, жылдыма және басқа); платформаларда, қатпарлы белдемдерде, рифтерде және басқа тетконикалық құрылымдарда деформациялардың біліну ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы және тарихи геология
    Несиелер: 5

    Күн жүйесінің құрылысы және жаралуы; Жердің Күн жүйесіндегі орны; Жердің формасы және өлшемдері; сыртқы гео-сфералар және Жердің ішкі құрылысы; жер жыл намалық шкала, геологиялық жаралым-дарың жасын анықтау әдіс-тері; геологиялық процестер: магматизм; мета-морфизм; текто-ника; экзогендік геологиялық процесстер. Не-гізгі геотектоникалық гипоте-залар. Тарихи геологияның негізгі әдістері; стратиграфия принциптері, стратиграфіялық жә-не геохро-нологиялық шкала, стратиграфіялық бөлім-демелер; органикалық қалдықтар және олар-дың стратиграфиялық маңызы; жәндік және өсімдік типтерінің, әулеттерінің, тектерінің жалпылама сипаты. Жердің және жер қырты-сының геологиялық даму тарихының прекем-брийлік, палеозойлық, мезозойлық және кай-нозойлық сатылары.

    Оқу жылы - 1
  • Топырақтану және топырақ механикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту курсының мақсаты болашақ мамандарды инженерлік геология, топырақ механикасы негіздерімен, негіздерді, іргетастарды және жерасты құрылыстарын есептеу, жобалау және салудың қазіргі заманғы әдістерінің жалпы ережелерімен таныстыру болып табылады. Ғимараттар мен құрылыстарды жобалауға, салуға және пайдалануға, жер асты коммуникацияларын орнатуға, құбырларды төсеуге байланысты. Топырақ механикасы топырақ массивтерінің кернеулі-деформацияланған күйінің, беріктігінің, деформативтілігінің және тұрақтылығының мәселелерін зерттейді және оларды құрылыс объектілерінің негізі ретінде пайдалану шарттарын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер кәсіпкерліктің теориясы мен тәжірибесін, кәсіпкерлік құрылымдар арасындағы экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде зерттейді. Олар көшбасшылық және топтық жұмыс дағдыларын дамытады. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың себептері мен онымен күресу әдістерін зерттейтін болады. Студенттер сыбайлас жемқорлықтың себептерін және онымен күресу әдістерін зерттеу позициясынан олардың кәсіби бағдарын қалыптастыра отырып, теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты – табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Пән ғылым ретінде экологияның міндеттерін, табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын және қоршаған ортаны адамның өндірістік қызметінің теріс әсерінен қорғау жолдарын зерттейді. Курста Қазақстанның қазіргі заманғы жаһандық және өзекті экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
  • Петрография
    Несиелер: 5

    Пайдалы қазбалар кен орындарын барлаудың негізгі міндеттері мен принциптері; геологиялық барлау жұмыстарының кезеңдері; барлау жүйелері және барлау желісінің тығыздығы; барлаудың техникалық құралдары; геологиялық құжаттама және сынамаларды алу; қорларды есептеу шарттары; пайдалы қазбалар кен орындарының қорларын есептеу; кен орындары қорларының және болжамды пайдалы қазбалардың жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
  • Топография негіздерімен геодезия
    Несиелер: 5

    Пән карталарда картографиялық мазмұндағы элементтердің: гидрографиялық объектілердің, рельефтің, өсімдіктер мен топырақтың, қатынас және коммуникация жолдарының бейнесін зерттейді. Құрылыс процесінде құрылыс конструкцияларының жобалық жағдайына дұрыс орнатылуын геодезиялық әдістермен тұрақты тексеру жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Гидрогеология және инженерлік геология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сұйықтықтардың физика-механикалық қасиеттерін, сұйықтықтардың статикасы мен динамикасының заңдылықтарын, гидравликалық негіздеу негізінде су өткізу құрылыстарының мөлшерін анықтау әдістерін, су құбыры құрылыстары (суағарлар мен суағарлар, бөгеттер, науалар, каналдар) арқылы судың қозғалысын есептеу теориясын, сондай-ақ құрылыс конструкцияларының негізгі параметрлерін және олардың ұтымды нысанын анықтау үшін осы заңдар мен әдістерді пайдалануды зерттейді. Геологиялық орта және оның негізгі қасиеттері туралы; геологиялық жүйелер, олардың жіктелуі, құрылымы, гидрогеология жер асты гидросферасының ғылымы және оның басқа ғылыми туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 2
  • Кристаллография және минералогия
    Несиелер: 5

    Курс негізгі ұғымдары мен заңдарын зерттейді; кристалдардың классификациясы олардың симметриясына негізделген; кристалдардың сыртқы және ішкі құрылысын зерттейтін геометриялық кристаллография; кристаллохимия немесе құрылымдық химия; кристаллофизика. Кристалдардың физикалық қасиеттері және сыртқы пішініне әсерін түсіндіру, құрылыстарының негізгі түрлерін; табиғатта минералдардың шығу тегі мен оларды табу шарттары; минералдардың негізгі топтары, олардың құрамы, физикалық қасиеттері және практикада қолданылу

    Оқу жылы - 2
  • Математика III
    Несиелер: 5

    Пән Математика 2 пәнінің жалғасы болып келеді. Курстың бөлімдеріне мыналар кіреді: сандық қатарлар теориясы; Функционалдық қатарлар теориясы; Фурье қатарлары; Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтері. Қатарлар теориясының барлық бөлімдері бойынша есептерді шешуге; оқиғалардың ықтималдығын табуға; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеуге; эксперименттік деректерді өңдеу үшін статистикалық әдістерді пайдалануға ерекше орын берілген.

    Оқу жылы - 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    «Тіршілік қауіпсіздігі» курсы студенттердің қауіпсіздікке деген саналы және жауапты көзқарасын қалыптастыруға, олардың кәсіби қызметі саласындағы қауіптерді анықтау және тәуекелдерді бағалау дағдыларын меңгеруге, теріс өндірістік факторларды азайту үшін кәсіби білімді қолдануға дайын болуға, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сонымен қатар, еңбек жағдайын жақсартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • Ұңғыларды бұрғылау
    Несиелер: 5

    «Ұңғыларды бұрғылау» пәні мұнай, газ, жаңа және минералды сулар, сондай-ақ пайдалы қазбалар үшін минералды шикізаттарды іздеу және барлаумен айналысатын мамандарды қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Бұл пәнді білу тау жыныстарының физико-механикалық қасиеттерін дұрыс анықтауға, ұңғымаларды бұрғылауға арналған ең ұтымды тау жыныстарды жою құралдарын (биттерді, бұрғылау биттерін) және ұңғымаларды түзетудің техникалық құралдарын таңдауға

    Оқу жылы - 2
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын; химиялық термодинамика мен кинетиканың іргелі заңдылықтарын; атом құрылысы мен химиялық байланыстың кванттық-механикалық теориясын зерттеу. Ерітінділер және олардың түрлері, тотығу процестері, үйлестіру қосылыстары: түзілуі, тұрақтылығы және қасиеттері. Заттардың құрылымы және элементтер химиясы.

    Оқу жылы - 2
  • Аймақтық геология және геотектоника
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-Жердің құрылымы мен дамуына байланысты жердің жоғарғы қатты қабықтарының қозғалысы, деформациясы және дамуы туралы қазіргі заманғы негізгі идеяларды түсіну және геологиялық құрылым мен континенттің даму тарихының негізгі аспектілерімен танысу. Пәннің міндеттері - студенттерге Жердің құрылымы, геодинамикалық орта мен литосферадағы құрылымдардың алуан түрлілігін көрсететін тектоникалық процестер туралы негізгі түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сумен жабдықтау және мелиорация
    Несиелер: 5

    Жер асты және жер үсті сулары негізінде елді мекендерді шаруашылық-ауыз сумен жабдықтауды ұйымдастырудың негізгі тәсілдері баяндалған. Су қабылдағыштардың, су көтергіш жабдықтардың, тазарту қондырғыларының, реттеуші ыдыстардың, су құбырлары желілерінің құрылымдық ерекшеліктері және гидрогеологиялық және гидравликалық есептеулер тәртібі сипатталған. Қалалық және өнеркәсіптік аумақтарды құрғату кезінде дренаждық іс-шараларды жоспарлау және жүргізу, Ауыл шаруашылығы аумақтарын құрғату және суару кезінде мелиорациялық жүйелерді ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Экологиялық гидрогеология
    Несиелер: 5

    Экологиялық гидрогеология. Жер асты суларының қызметімен байланысты экопроцесстер. Литосфераға антропогендік әсер. Геоэкологиялық зерттеулер әдістері. Т.Мальтус заңы. Жылу қимасы. Геологиялық ортаны экологиясы. Литосфераның экологиялық функциялары. Табиғи және жасанды эко-ауытқулар. Литосфераның геодинамикалық функциясы. Экологиялық геология. Жер құрамының доктринасы. Жердің эволюциясының доктринасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-учаскедегі тұщы суды іздеу әдістемесін игеру, бұрғылау жұмыстарын жүргізу, қажет болған жағдайда жер асты суларын бұру бойынша іс-шараларды жүргізу, су алуды қалыптастыру, жер асты суларын су қоймаларына бұру бойынша шараларды әзірлеу. Жобалау құжаттарын жасауда, жер асты суларының кен орындарын іздеу, барлау, қайта бағалау, жете барлау, пайдалану барлауында далалық және камералдық гидрогеологиялық жұмыстарды жүргізуде, әртүрлі ауқымдағы гидрогеологиялық, геоэкологиялық, инженерлік-геологиялық түсірілімдерде жекелеген міндеттерді орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидравлика және гидрология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты инженерлік гидрологияның практикалық мәселелерін шешу мақсатында сұйықтықтардың тепе-теңдігі мен қозғалысы заңдарын зерделеу, су шаруашылығы мен гидротехникалық құрылысты жобалауды шешу үшін оқушылардың қажетті білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттеріне мыналар жатады: - гидростатика негіздерін, гидродинамиканы және ашық бұлақтарда (өзендерде, каналдарда, жылғаларда) су қозғалысының заңдылықтарын зерттеу; - су ресурстарын ұтымды пайдалану және гидротехникалық жобалау, су ресурстарын кешендi пайдалану және қорғау практикасында қажеттi инженерлiк-гидрологиялық зерттеу әдiстерiнiң кешенiн меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты атмосферадағы негізгі физикалық және химиялық процестерді, Жер климатының географиялық таралу заңдылықтарын теориялық игеру болып табылады. Пәнді игеру атмосфераның радиациялық, жылу режимдерін қалыптастыру ерекшеліктерін; су буының және олардың өнімдерінің булану, конденсация (сублимация) процестерін; барикалық өріс пен желді; атмосфералық айналымды білуге және түсінуге бағытталған. Климаттың қалыптасу процестерінің негізін қалау және жер климатын қалыптастырудағы географиялық факторлардың рөлі, климаттың әртүрлі классификациясын құру принциптерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мелиоративтік гидрогеология
    Несиелер: 5

    Топырақ құнарлылығын біртіндеп арттыру және ауылшаруашылық дақылдарының жоғары тұрақты өнімділігін қамтамасыз ету мақсатында гидрогеологиялық жағдайларды жақсарту әдістерін зерттейтін және дамытатын гидрогеологияның қолданбалы саласы. Мелиоративтік гидрогеология және мелиорация әдістері мен міндеттері. Суармалы және құрғатылған жерлердің мелиоративтік жай-күйін мониторингілеу және бағалау. Мелиорацияланатын аумақ топырағының су режимі және жер асты суларының режимін реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Іздеу мен барлаудың геофизикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-далалық, геофизикалық әдістердің (электрбарлау, магнитбарлау, гравибарлау, сейсмобарлау, радиометрия және ядролық геофизика) нәтижелерін өңдеу және түсіндіру, физикалық-геологиялық негіздерді, жұмыстардың әдістемесі мен техникасын зерделеу. Курста тау жыныстарының физикалық қасиеттері және олармен байланысты физикалық өрістердің табиғаты қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеохимия
    Несиелер: 5

    Пәнде судың қасиеттері мен құрамы, су жүйесі-газ-тірі зат тұқымы, гидрогеохимиялық жүйелердегі массоперенос, жер асты суларының негізгі генетикалық типтерінің құрамын қалыптастыру қарастырылады. Гидрогеохимиялық аймақтылық, Тұщы, сондай-ақ емдік және өнеркәсіптік минералды сулардың геохимиясы сипатталған. Элементтердің көшіп-қонуына, әртүрлі геологиялық жағдайларда, атап айтқанда гумидті және аридті облыстардың жер асты сулары мен терригенді, карбонатты және сульфатты шөгінділердің қабаттық сулары құрамының қалыптасу процестерінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ гидрогеохимиялық аймақтылық және гидрогеохимиялық аудандастыру туралы мәліметтерге ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Тау жыныстары мен Топырақ механикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді топырақтың физика-механикалық қасиеттерін зерттеу тәсілдерімен және оларды жіктеу бағасымен, іргетастармен, құрылыстармен және қоршаған ортамен өзара әрекеттесетін топырақ массивтерінің кернеулі деформацияланған күйін және тұрақтылығын сандық болжау әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеті-топырақ пен тау жыныстарының беріктік және деформациялық қасиеттерін дұрыс бағалай білу ғана емес, сонымен қатар құрылымдар негіздерінің жүктеме қабілеті мен деформациясын есептеу үшін теория мен практикамен негізделген әдістерді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеодинамика
    Несиелер: 5

    Тау жыныстары арқылы сүзу жағдайында жер асты сулары динамикасының негізгі заңдылықтарын зерттейді. Гидрогеодинамика табиғи жағдайда және адамның шаруашылық қызметінің нәтижесінде жер асты суларының балансы мен сапалық құрамын болжауға мүмкіндік береді. Гидрогеодинамика әдістері өнеркәсіптік нысандардың құрылысын дайындауда, Мұнай және газ өндіруде және басқа да салаларда қолданылады. Жер үсті және жер асты суларының ресурстарын және олардың су тартылуын бағалау кезіндегі шешімдер, су ресурстары қорларын болжау проблемаларымен байланысты гидродинамикалық міндеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жерасты суларын пайдаланулық барлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазіргі жер асты суларының бас тоғандарындағы мониторингтік зерттеулерді зерттеу, су алу көлемін бақылау, су жинаудың әсер ету аймағындағы жерасты суларының динамикалық деңгейін бақылау, бас тоғандарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын және олардың қанау әсерінен өзгеруін зерттеу; пайдалану барлау нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдаланылатын қорларын қайта бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қазақстан геологиясы және минералдық ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Қазақстан аумағы шегінде жер қойнауының геологиялық құрылымы және жер қыртысының дамуы туралы, Қазақстанның минералды ресурстары, олардың жіктелуі, қорлары, шикізаттың басым және стратегиялық түрлері туралы, қазіргі кезеңдегі Қазақстанның геологиялық қызметінің міндеттері туралы түсінік беру. Курс минералдық ресурстардың негізгі түрлері, олардың перспективада елдің қамтамасыз етілуі және минералдық-шикізат кешеніндегі басымдықтар туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Аймақтық гидрогеология
    Несиелер: 5

    "Аймақтықтық гидрогеология" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің жердің әртүрлі гидрогеологиялық жағдайларын зерделеуі, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін Қазақстан аумағының және бүкіл жер шарының нақты гидрогеологиялық аудандарында жер асты суларының, олардың кен орындарының таралуы мен қалыптасуының өңірлік заңдылықтарымен танысу; гидрогеологиялық карталау және жалпы аудандастыру қағидаттарын қарау болып табылады. Студент алған білімдерін практикалық қызметінде қолдану үшін гидрогеологиялық карталар мен бөлімдерді оқып, талдауға үйренуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Седиментология
    Несиелер: 5

    "Седиментология" пәні шөгінділер, олардың элементтік, химиялық, минералды және компоненттік құрамы туралы мәліметтер береді; шөгінділерді жұмылдыру, тасымалдау, саралау және жинақтау мәселелері қарастырылады; текстуралық және құрылымдық ерекшеліктері, шөгінді жыныстардың қалыптасу жағдайлары мен жағдайлары зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
  • Қауіпті геологиялық процестерді бақылау
    Несиелер: 5

    Қауіпті геологиялық процестерді бақылау жүйесінің негізгі міндеттері: аймақтық белсенділікті бағалау және зерттелетін бағыт шеңберінде ЖҚҚ жеке көріністерінің даму динамикасы; елді мекендерге, шаруашылық нысандарына, табиғи экожүйелердің жай-күйіне және адамдардың өмір сүру жағдайларына ХПК әсерін бағалау; генетикалық факторларды зерттеу және ОГП дамуына болжам жасау; бақылау мәліметтерін талдау және аумақты, ғимараттар мен құрылыстарды HCP-ден инженерлік қорғау шараларын іске асыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Аймақтық инженерлік геология
    Несиелер: 5

    "Аймақтық гидрогеология" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің жердің әртүрлі гидрогеологиялық жағдайларын зерттеуі, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін аумақтың және бүкіл әлемнің нақты гидрогеологиялық аудандарында жер асты суларының, олардың кен орындарының таралуы мен қалыптасуының аймақтық заңдылықтарымен танысу; гидрогеологиялық карта жасау және жалпы аудандастыру принциптерін қарастыру. Ол мыналарды: инженерлік-геологиялық жағдайларды; табиғи жағдайлар факторларының кешендерін зерделейді; осы аумақта құрылыс тәжірибесі негізінде инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеологиялық жұмыстар кезінде қолданылатын техникалық құралдар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің практикалық есептерді шешу кезінде гидрогеологиялық зерттеулерді қою және жүргізудің негізгі әдістемелерінің әртүрлілігі туралы түсініктерін қалыптастыру, гидрогеологиялық ақпаратты алу және өңдеу тәсілдерін меңгеру. студенттерде ғылыми-техникалық прогрестің дамуын ескере отырып, қолданылатын әдістерге ғылыми баға беруге мүмкіндік беретін аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру; гидрогеологиялық жүйелердің эволюциясы мен өзара әрекеттесуі туралы идея негізінде нақты гидрогеологиялық жағдайларда әртүрлі әдістерді ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жер асты суларының геологиялық ортасын қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жер үсті және жер асты суларындағы теріс өзгерістерге, флора мен фаунаның, топырақ пен топырақтың нашарлауына қарсы тұру. Жер асты суларының өнеркәсіптік және тұрмыстық қалдықтардың, ауыл шаруашылығы қызметінің, мұнай өнімдерінің, табиғи кондициялық емес сулардың әсерінен ластану шарттары; Жер асты суларының ластануының қоршаған ортаның ластануымен байланысы қарастырылады. Ластану ауқымын бағалау, жер асты суларының сапасын болжау әдістемесі сипатталған. Жер асты суларының ластануын бақылауға көп көңіл бөлінеді. Жер асты суларын қорғау әдістері жарықтандырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Төрттік геология және геоморфология
    Несиелер: 5

    Геоморфология жер бетінің рельефінің формаларын, олардың пайда болуы мен дамуын, рельефтің терең геологиялық құрылымға тәуелділігін зерттеумен айналысады. Төрттік кен орындарының геологиясы стратиграфияны, пайдалы қазбаларды және кварталдағы геологиялық даму тарихын зерттейді. Курс студенттердің бұрын Жалпы геология, стратиграфия, литология және т.б. курстарында тыңдаған пәндерге негізделген, пәнді игеру жаратылыстану және жалпы кәсіптік циклдердің басқа пәндерімен бірге геолог студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыруы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жер асты суларын гидрогеологиялық модельдеу
    Несиелер: 5

    Модельдеу зерттеулерінің негізгі мақсаттары жер асты сулары ресурстарының болашақ жағдайын болжау, болашақ оқиғалардың салдарын түсіну, адам қызметінің салдарын түсіну және олардың адам қызметіне әсері болып табылады. Жер асты суларын модельдеу бойынша зерттеулер жер асты суларының нақты жүйелерінің компьютерлік суреттерін алу үшін жүргізіледі. Модельдер математикалық өрнектерді қолдана отырып, нақты су жүйелерін мүмкіндігінше қарапайым түрде ұсынуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Пайдалы қазбалар кен орындарын гидрогеологиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ұңғымаларда немесе тау-кен қазбаларында алынған су сынамаларын химиялық талдау арқылы судың сапасы туралы білім алу. Меңгеруі тиіс: - нақты гидрогеологиялық жағдайларда зерттеу түрін, қажетті жабдықты және сынау режимін таңдау; - гидрогеологиялық ортаның өзгеруі нәтижесінде пайдалы қазбалар қасиеттерінің өзгеруін болжау. Білуге тиіс: - гидрогеологиялық зерттеулер кезінде тау жыныстарының қасиеттерін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану мақсаты; - топырақтың, пайдалы қазбалардың физикалық-механикалық қасиеттерін зерттеудің заманауи гидрогеологиялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жер асты суларының динамикасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-білім алушылардың арнайы гидрогеологиялық білім берудің іргелі негіздерін алуы, гидрогеологиялық процестердің физика-математикалық мәнін зерделеу. Пәнді зерделеу міндеттері: а) жерасты суларының қозғалысы туралы ғылымның даму тарихын қадағалау; б) гидролитосферадағы жерасты сулары қозғалысының физикалық-механикалық негіздерін зерделеу; В) есептік гидрогеологиялық параметрлерді анықтау әдістемесін зерттеу; г) геофильтрациялық есептерді шешу кезінде аналитикалық зерттеу және модельдеу әдістерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тау жыныстарының геомеханикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-тау жыныстарының массивтеріндегі геомеханикалық процестердің дамуының негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Тау жыныстарының механикалық қасиеттерін экспериментальды түрде анықтауға, тау жыныстарының массивтеріндегі геомеханикалық процестерді модельдеуге және болжауға, тау-кен жұмыстары мен пайдалы қазбаларды игеру жүйесінің басқа элементтерінің жағдайын бағалауға үйрету. Тау жыныстарының массивтерінде дамитын геомеханикалық процестер туралы білім алу, қауіпсіз жұмыс жағдайларын қамтамасыз ететін Даму жүйелері элементтерінің параметрлерін анықтау әдістері туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік құрылыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты инженерлік құрылымдардың негізгі түрлерімен танысу болып табылады. Инженерлік құрылыстар пәнін оқу студенттердің әртүрлі инженерлік құрылымдардың негізгі құрылымдық элементтері және инженерлік-геологиялық жағдайлар туралы, қолайлы және осы құрылымдардың құрылыс учаскелерін таңдау үшін қажетті бастапқы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттері: инженерлік құрылымдардың негізгі түрлерінің мақсаты мен конструкцияларымен, Іргетастардың типі мен тереңдігін таңдау принциптерімен, олардың топырақ негіздерімен және негізгі құрылыс материалдарымен өзара әрекеттесу ерекшеліктерімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік-геологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өнеркәсіптің құрылыс саласының негізгі құрамдас бөліктерінің бірі. Әрі қарайғы құрылыстың құны, құрылыстарды салу қауіпсіздігі, олардың сенімділігі мен ұзақ мерзімділігі дәл осындай зерттеулердің жүргізілуіне және нәтижелеріне байланысты болады. Істей алуы керек: - топырақты зерттеу түрін таңдау, геологиялық ортаның өзгеруі нәтижесінде тау жыныстары қасиеттерінің өзгеруін болжау. Білу: инженерлік-геологиялық зерттеулерде тау жыныстарының қасиеттерін бағалау, әртүрлі әдістерді қолдану мақсаты; топырақтың, пайдалы қазбалардың физикалық-механикалық қасиеттерін зерттеудің заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жер асты суларының жасанды орнын толтыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді жерасты сулары қорын жасанды толықтырудың жалпы және арнайы мәселелерімен таныстыру болып табылады. Жерасты сулары қорларын жасанды толықтыру объектісі бойынша толық ақпарат алу үшін зерттеу әдістерін зерделеу. Жер асты сулары қорларын жасанды толтыру кезінде туындайтын практикалық міндеттерді шешу кезінде нақты білім алу. Жұмыс істеп тұрған су тарту құрылысының жалпы өнімділігін арттыру үшін есептеулер мен анықтамаларды орындау, су жинауға түсетін жер асты суларының сапасын жақсарту, өнімді су тұтқыш жиекті сарқылудан және ластанудан қорғау үшін қолайлы жағдайлар жасау үшін практикалық дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жерасты суларын іздеу және барлау
    Несиелер: 5

    Курс гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін қолдану негізінде жер асты суларының кен орындарын зерттеуге арналған. Пәннің бөлімдеріне әлем мен Қазақстанның жер асты суларының кен орындарын, олардың ерекшеліктері мен қорларын зерттеу кіреді. Жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері. Жер асты суларын алудың орналасу схемасын негіздеу, перспективалы учаскелерді таңдау. Далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және су тұтқыш жиектердің параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік геодинамика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – процестер мен құбылыстардың пайда болу және даму себептері мен заңдылықтарын, олардың механизмі мен қорғау шараларын зерттеу; инженерлік геодинамиканың жағдайы мен тұрақтылығын ассимиляциялау, инженерлік-геологиялық білімнің негізгі ережелерін практикалық жұмыста және геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстарды қолданбалы зерттеулерде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жерасты суларын бақылау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты су объектілерін қорғау мен мониторингінің негізгі бағыттары туралы білім алу, табиғат құрылысы мен суды пайдалану объектілерінің жай-күйі мен жұмысына тұрақты бақылау жүргізуді басқару, су объектілерін қорғау тұрғысынан кәсіби қызметке қабілеттілікті дамыту болып табылады. Жер асты суларын пайдалануды басқару, оларды ластанудан және сарқылудан қорғау, су тоғанының қоршаған ортаға әсерінің теріс салдарларын болдырмау үшін қажетті білім алу, сондай-ақ жағдайлар талаптарының сақталуын бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Сумен қамту және иррига-ция
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-су объектілеріндегі су сапасының нысаналы көрсеткіштеріне сәйкес және талап етілетін мөлшерде су тұтынушыларға жер үсті немесе жер асты суларын беру негіздерін оқыту. Курс шеңберінде сумен жабдықтаудың табиғи көздерінің сипаттамасы; сумен жабдықтау түрлерінің сыныптамасы және олардың сипаттамасы; жерасты суларының су жинағыштары; жерасты суларының су жинағыштарының гидрогеологиялық есебі; құбырлы құдықтар сүзгілерінің типтері; ауыз суды дайындау әдістемесі; санитариялық қорғау аймақтарын ұйымдастыру және есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тау жыныстарының механикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты тау жыныстарының массивтерінің жүктемелердегі және әртүрлі әсерлердегі механикалық мінез-құлық заңдылықтарын белгілеу, осы процестерді сандық сипаттау үшін сипаттамаларды анықтау әдістерін және құрылымдар мен тау жыныстарының өзара әрекеттесуін есептеу әдістерін жасау. Тау жыныстарының табиғаты және олардың физикалық қасиеттерінің көрсеткіштері туралы негізгі ақпарат қарастырылады. Тау жыныстарының жүктеме кезіндегі мінез-құлқы, сондай-ақ олардың деформациялық сипаттамалары қарастырылады. Жартас массивінің механикалық қасиеттері, оның табиғи күйзеліс жағдайы және сүзу мәселесі егжей-тегжейлі зерттелген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Кәсіби қызмет үшін қажетті математикалық білімді және әдістерді және математикалық аппаратты меңгеру

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте әлеуметтік-этикалық құндылықтар мен қоғамның әлеуметтік, саяси және экономикалық даму тенденциялары туралы білімдерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың кез-келген көріністеріне төзбеушілік пен мықты азаматтық позицияны көрсете отырып, көшбасшылық қабілеттер мен серіктестік қатынастарды сақтауға дайын екендігін көрсету

  • Код ON3

    Тұлға аралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандарда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру.

  • Код ON4

    Өндірістік қауіпсіздік ережелері мен қоршаған ортаны қорғау ережелерін сақтай отырып, технологиялық жабдықтың қауіпсіз жұмысын және жалпы кәсіпорынның санитарлық-гигиеналық режимін қамтамасыз ету қабілетін көрсету

  • Код ON5

    Цифрлық карталарды әзірлеу кезінде заманауи геоақпараттық технологиялардың әдістерін, Карталарды жобалау және компьютерлік жобалау кезінде картографияның ұғымдық-терминологиялық аппаратын қолдану

  • Код ON6

    Matlab көмегімен қолданбалы есептерді шешу үшін геодезияда және картографияда математикалық білім негіздерін қолдану

  • Код ON7

    Негізгі және арнайы геологиялық пәндерді білу, түсіну, геологиялық, геоақпараттық және инженерлік мәселелерді шешу үшін теория мен тәжірибені біріктіру

  • Код ON8

    Су тұтқыш көкжиектің параметрлерін және ұңғымаға жобалық жүктемені ескере отырып, гидрогеологиялық жағдайларды бұрғылаудың ең оңтайлы әдісін анықтау және ұсыну

  • Код ON9

    Топырақтың физикалық-механикалық қасиеттерін бағалау үшін далалық және зертханалық зерттеудің заманауи әдістерін қолдану

  • Код ON10

    Жер асты сулары кен орындарының табиғи ресурстарын, табиғи және пайдалану қорларын бағалау әдісін таңдау үшін табиғи және бұзылған жағдайларда жер асты сулары қозғалысының түрлерін сыныптау

  • Код ON11

    Жер асты суларын зертханалық зерттеу нәтижелерін талдау, оларды қорытындылау және осы суларды ауыз сумен және техникалық сумен жабдықтау, суару және басқа мақсаттар үшін пайдалану мүмкіндігін анықтау

  • Код ON12

    Қауіпті геологиялық процестердің динамикасы мен бағытын талдау, оларды жіктеу, осындай активтенудің ықтимал салдарын болжау

  • Код ON13

    Шаруашылық ауыз су және техникалық сумен жабдықтауды ұйымдастыру үшін жер асты сулары ресурстарын пайдалану перспективаларын бағалау және жер үсті су ресурстарымен нұсқаларды салыстыру

Top