Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05102 Биомедицина в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теориялық биомедицина
    Несиелер: 6

    Мақсаты: теориялық биомедицина негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Теориялық биомедицинаның пайда болу және даму тарихы қарастырылады; қалыпты және патологиялық жағдайларда адам ағзасын зерттеу, адам ауруларын емдеуді диагностикалау және түзетудегі алғашқы міндеттер мен мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы биомедицина мәселелері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – адам ағзасын, оның қалыпты және патологиялық құрылымы мен қызметін, ауруларды, патологиялық жағдайларды, оларды диагностикалау, түзету және емдеу әдістерін теориялық тұрғыдан зерттейтін биомедицина саласындағы өзекті мәселелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. көзқарас. Қазіргі заманғы биомедицина мәселелері, биомоделдеу, фармакомодельдеу мәселелері және кез келген тәртіптегі басқа модельдерді құру зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақтанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – адамның ас қорыту физиологиясы, тағамның тағамдық құндылығы, тағамның сіңімділігі, өңдеу және сақтау кезіндегі өнімнің химиялық құрамының өзгеруі, макро- және микроэлементтердің физиологиялық рөлі туралы білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. . Диеталық және профилактикалық тамақтану, тағамның токсикалық және қорғаныш компоненттері, рационалды, диеталық тамақтану принциптері, профилактикалық тамақтану мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нутрициология және элементология
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты – адам тамақтануының медициналық-биологиялық негіздері, тамақтану теориясы, жас ерекшеліктеріне байланысты тамақтанудың әртүрлі аспектілері туралы білімді қалыптастыру.Азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін және жалпы тамақтануды бақылау мәселелері зерттеледі, макро- және микроэлементтердің химиялық қасиеттері, олардың биологиялық және физиологиялық рөлі, әртүрлі заттармен әрекеттесуі туралы мәліметтер жүйеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалыпты және патология жағдайындағы жасуша физиологиясы
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты – қалыпты және патологиялық жағдайларда жасуша физиологиясының негізгі мәселелері, тұтастай жасушалардың құрылымдық және функционалды-биохимиялық ұйымдастырылуының механизмдері мен принциптері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жасуша биологиясының негізгі бағыттары мен дамуы бойынша сұрақтар және олардың көмегімен биология, биомедицина, биотехнологияда шешілетін практикалық мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ядролық биомедицина
    Несиелер: 6

    Мақсаты: медициналық биофизикадан зертханалық сабақтарды ұйымдастыра білуді қалыптастыру. Эксперименттік ядролық медицинаны оқыту әдістемесі қарастырылады. Биофизикалық эксперименттің сипаттамасы және типологиясы. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Биоэтика. Биофизикалық экспериментті бағалау және оның негізділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасушалық процестердің биофизикасы
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты – биопроцесстерді реттеу принциптері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Биологиялық процестердің қалыптасуы мен реттелуінің негізгі принциптері, жүйелердің гомеостазын сақтаудың жалпы принциптері, жасушаішілік және жасушааралық реттелудің жалпы жүйелік сипаты, про- және эукариоттық жасушалардың тіршілік әрекетін реттеудің молекулалық механизмдері. биохимиялық реакциялардың барлық жиынтығының бақыланатын ағынын көрсететін организмдер, әртүрлі деңгейдегі реттеу механизмдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Акупунктураның биофизикалық және физиологиялық негіздері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: акупунктураның теориялық және практикалық бағыттарының негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Адамдардағы акупунктура нүктелерінің локализациясы мен қызметін, этиологиясын, патогенезін және энергетикалық бұзылыстарды диагностикалау әдістерін, қазіргі заманғы идеялардың биофизикалық және физиологиялық негіздерін қарастыратын Пин Инь жүйесіне сәйкес стандартты терминологияны қолдану қарастырылады. дәстүрлі теориялық және әдістемелік ережелерді түсіндіре отырып, акупунктуралық терапия әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулалық эндокринология
    Несиелер: 9

    Мақсаты: гормондардың биохимиясы саласындағы білімдерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру, биохимиялық, физиологиялық процестердің механизмдерін жүзеге асырудағы гормондардың молекулалық, субклеткалық деңгейде реттеуші рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Биологиялық қабылдаудың молекулалық негізі қарастырылады. Жасушадағы гормондық сигналдардың берілу жолдары туралы заманауи идеялардың негіздері. Молекулярлық конъюгация жүйелерінің құрылымы мен қызметін құру әдістері туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулалық физиология
    Несиелер: 9

    Мақсаты: болашақ мамандарда жасушалық деңгейде тіршілік әрекетінің молекулалық процестерін зерттеудің жаңа әдістері туралы білім алу қабілетін қалыптастыру. Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың заңдылықтары мен механизмдері және ағзаның негізгі жүйелерінің қызметі, сенсорлық қабылдау және қозғалыстарды ұйымдастыру механизмдері қарастырылады. Физиологиялық процестердің биоритмдерінің механизмдерін сипаттау және зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мембраналық процестердің молекулалық механизмдері
    Несиелер: 9

    Мақсаты – адам ағзасында болып жатқан мембраналық процестер туралы негізгі дүниетанымдық концепцияларды түсіну және тәуелсіз сыни ойлау қабілетін қалыптастыру. Жасуша мембранасының құрылымдары қарастырылады. Биологиялық мембраналардың молекулалық ұйымдастырылуы. Жасуша биомембранасы арқылы заттардың тасымалдануының негіздері. Биологиялық жүйелердегі ақпаратты молекулярлық деңгейде тану, сақтау және беру мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Организмнің функционалдық жағдайын диагностикалау үшін биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау, бағалау және интерпретациялау, ағза қызметінің бұзылу себептерін түсіндіру үшін компьютерлік модельдеу әдістерін және теориялық талдау әдістерін меңгеру.

  • Код ON9

    Заңды және нормативті документтерді, негізгі биоэтикалық принциптерді сақтайды, тірі табиғатқа жауапкершілікті көзқарасы бар, гуманистік, моральды-адамгершілік норма мен принциптерге сай шешімдерді қабылдай алады.

  • Код ON8

    Лабораториялық талдау мен зерттеу негізінде қызметтік жағдайды профилактика мақсатында, пайда болған патологиялық ошақты (толық және ішнара) жою мақсатында іс-шаралар комплексін беру.

  • Код ON10

    Жоғары оқу орындарында инновациялық және интерактивті технологияларды, биологиялық және медициналық пәндерді оқыту әдістемесін пайдалана отырып, педагогика ғылымының әдістемесін, жаратылыстану-биологиялық ғылымдарды оқытудың қазіргі заманғы әдістерін дамытудың перспективалық тенденцияларын көрсете білу

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы, психология және педагогика саласындағы кәсіби білім мен біліктілігін пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген биомедициналық саланың ғылыми-зерттеу зертханаларында, оның ішінде пәнаралық бағыттағы биожүйелердің кешенді ғылыми және биомедициналық зерттеулерін жобалау және жүргізу.

  • Код ON11

    Оқушылардың жасқа сай және психофизикалық дамуын ескере отырып, қолданылатын педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістерінің мүмкіндіктерін талдай отырып, психологиялық, педагогикалық коммуникацияның заманауи зерттеу құралдары мен заманауи технологияларын жеке практикада жіктеу және пайдалану.

  • Код ON2

    Биомедициналық зерттеулердің заманауи әдістерін әзірлеу және жетекші биомедициналық бағыттардың контекстінде биология және медицина саласында зерттеулер жүргізуге арналған заманауи жабдықтарды сынақтан өткізу.

  • Код ON4

    Ғылыми эксперименттер жүргізу және алынған нәтижелерді талдау үшін тірі жүйелердегі биологиялық процестерді зерттеудің интегративті әдістерін қолдану.

  • Код ON12

    Биомедицина мен педогогика саласында қызмет жасау барысында, өзінің түпнұсқалығы мен шығармашылығын көрсетеді және өзінің кәсіптік өсу траекториясын дайындау, жоғары бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ететеді, осы мамандықты дамытуға өз үлесін қосады (диссертация).

  • Код ON3

    Еңбек іс-әрекетінде заманауи биомедициналық, ғылыми-зерттеу, ақпараттық және ұйымдастырушылық технологияларды пайдалану, пәнаралық салалар шеңберінде биомедициналық мәселелерді шешуде білім, түсінік және қабілеттерді қолдану.

  • Код ON5

    Таңдалған зерттеу тақырыбының өзектілігін дәлелдеу, замануи биомедицина бағытындағы ғылыми мәселер мен міндеттерді қалыптастыру, зерттеу этаптарын анықтау, ғылыми-зерттеу мәселерді шешу.

  • Код ON7

    Диагностикалық және емдеу іс-шараларын табысты жүргізу үшін адам ағзасының функционалдық жағдайын бағалаудың негізгі әдістерін қолдана отырып, жеке органдар мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын талдау

Top