Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Тіл білімі мен әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі даму кезеңдерінің пайда болуы мен қызмет ету тарихын қарастырады, тіл білімі мен әдебиеттану туралы тілдік және әдеби пәндердің жиынтығы ретіндегі түсінік қалыптастырады, қазіргі филологияның негізгі объектілерімен таныстырады, тіл және көркем мәтін ұғымын өнер мен мәдениеттің біртұтас құбылысы ретінде ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс фольклоры
    Несиелер: 6

    Бұл пән халық руханиятының қайнар көзі ретінде орыс ауызша халық шығармашылығын зерттеуге байланысты негізгі ұғымдар, терминдер, анықтамалар, білімдер жүйесін қалыптастырады; фольклорлық мәтіндерді талдау, салыстыру, жіктеу, жүйелеу қабілеттерін дамытады; халық мәдениетінің бастауларына қызығушылықты оятады, фольклорлық мәтіндерді талдаудың тарихи, мәдени, көркемдік түрлерін қолдану, алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тілінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 6

    Пән орыс тіліндегі практикалық дағдыларды нығайта отырып, «Орфография», «Орфоэпия», «Пунктуация», «Синтаксис» бөлімдерінің негізгі ережелерін қарастырады, сөйлем құрылымын талдау, тыныс белгілерін дұрыс қоя білу дағдыларын сипаттайды, негізгі емле ережелерімен таныстырады, орыс емлесінің қиындықтарын зерттейді, ауызша және жазбаша сөйлеудің байланысын ашады, оқушылардың сөздік қорын молайтады, айту, жазу қателерін түзетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілі фонетикасы мен диалектологиясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесін қарастырады, тілдің фонетикалық бірліктерін артикуляциялық, жүйелік-құрылымдық және функционалдық тұрғысынан сипаттайды, қазіргі диалектілердің тілдік ерекшеліктері жүйесін сипаттайды, фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстырады, , интонация түсінігі мен ерекшеліктерін зерттейді, ауызша, ішкі және жазбаша сөйлеу арасындағы тығыз байланысты ашады, филолог студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымының алдында тұрған мiндеттердің күрделiлiгi бiздің қоғамымыздың барлық саласында жүрiп жатқан қайта құру процесi туындайды. Педагогика ғылымы алдындағы басты мiндеттердің бiрi - үздiксiз бiлiм берудің бiрыңғай жүйесiн жасайды, негiзгi бағыттар халық ағарту жүйесiн, оқу-тәрбие процесiн интеграциялау, гуманитарландыру, интеллектуаландыру, индивидуализациялау және демократиялан¬дырудың ғылыми теориялық принциптерiн ашады, тәрбиенің ролi мен жеке адамның қалыптасуы туралы, теориялық мәселелердi айқындайды. Бiлiм беру мазмұнының ғылыми негiздерiн жасайды, жалпы политехникалық және кәсiптiк бiлiм берудің арасындағы қатынасты анықтайды, оқу тәрбие процесiн оптималдандырудың тиiмдi әдiстерiн ашады, ғылыми практикалық мәнiн көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі лексикология мәселелері
    Несиелер: 6

    Қазіргі лексика мәселелерін қарастырады. Қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесінде болып жатқан процестерді сипаттайды, грамматикалық мағына құрылымын талдаудың түрлерін зерттейді. Лексикалық және фразеологиялық бірліктердің жүйелік байланыстарының ерекшеліктерін, бірліктердің қарама-қайшылығы мен сәйкестігінің қатынастарын ашады. Ол орыс тілінің лексикалық құрамының өзгеруі мен дамуына экстралингвистикалық факторлардың әсерін ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі және 18 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пән 18 ғасырдағы классицизм мен ағартушылық дәуіріне дейінгі жазба мәдениеттің дамуының бастапқы кезеңі ретінде ежелгі орыс әдебиеті туралы түсінік қалыптастырады; 11-18 ғасырлардағы хронологиялық кезеңдегі әдеби ағымдардың, бағыттардың қызметі ерекшеліктерімен, жанрлар жүйесімен таныстырады; орыс әдебиетінің басқа кезеңдерімен байланысын көрсетеді; зерттелген дәуірлердегі көркем шығармаларды талдау, салыстыру қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Батыс Еуропа әдебиеті (антикалық-21 ғасыр)
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің аталған кезеңдегі Батыс Еуропа әдебиетінің тарихы туралы тұтас түсінік қалыптастырады; осы кезеңдегі негізгі әдеби құбылыстарды олардың тарихи-мәдени жағдайын және эстетикалық өзіндік ерекшелігін ескере отырып қарастырады; әртүрлі мәдени дәуірлерді талдауды үйретеді; барлық зерттелген кезеңдердің әлем әдебиетінің дамуына қосқан үлесін жан-жақты бағалауды түсіндіреді; көркем шығармаларды талдау, салыстыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Функционалды стилистика
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің нақты, дұрыс және орынды сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; сөйлеу нысанын, қарым-қатынас ортасы мен сөйлеу жағдайын, қарым-қатынас мақсаттарын, сөйлеуші мен адресаттың табиғатын ескере отырып, тілдік құралдарды таңдау негізінде табысты қарым-қатынас маркерлерімен таныстырады. Пән кәсіби қызмет аясында кез келген мәселе бойынша өз көзқарасын дәлелдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс классикасынын өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс классиктерінің «алтын ғасыры», оның әлемдік әдебиетпен байланысы, 19 ғасырдағы жетекші әдеби ағымдар, мектептер, жанрлар, кейіпкерлер түрлері, жазушыларының өмірбаяндары мен шығармалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға; әдеби талдау дағдыларын, салыстырмалы тарихи тәсілді қолдана отырып, әртүрлі әдеби бағыттар мен авторлардың көркем шығармаларын салыстыру және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді орыс әдеби тілімен функционалды түрде таныстырады. Пән нормативтік жүйе, нұсқалар мен мүмкіндіктер жүйесі ретінде тіл туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, стилистикалық инстинкті дамытады, сөз, сөйлемдерге тән ырғақ, интонация, дыбыс үйлесімі тілді стилистикалық тұрғыдан дұрыс қолдану және мәтінді дұрыс құру дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, студенттердің тілге ғылыми көзқарасын қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс тілін оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымын қарастырады. Жалпы орта мектепте орыс тілін оқытудың ерекшеліктерін сипаттайды. Орта мектепте орыс тілін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, құралдарын үйренеді. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді жоспарлардың ерекшеліктерін, сабақтың қысқа мерзімді жоспарын құруды, іріктеу барысы, оқыту әдістерін, сабаққа дидактикалық материалдарды әзірлеуді, әдістерін ашуға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымының негіздерін қарастырады. Орта мектепте ұсынылған орыс әдебиеті курсының құрылымы мен мазмұнын сипаттайды. Мектепте көркем шығармамен жұмыс жасау кезеңдерін зерттейді. Мәтіндердің тектік, жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып қабылдауын, зерттелуін ашады. Жалпы білім беретін мектептің сыныптық іс-әрекетінде оқытудың әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән 19 ғасырдағы орыс әдебиеті өкілдері шығармашылығының идеялық-көркемдік ерекшелігін қарастырады, әдеби шығармалардың эстетикалық қағидаларын, сондай-ақ 19 ғасырдағы орыс романтизмі мен реализмінің және ең көрнекті ақындар мен жазушылар шығармашылығының ерекшеліктерін ашады; орыс классиктерінің шығармаларына әдеби талдау жасау дағдыларын дамытады, білімдерін жүйелейді және зерттелетін кезеңнің жалпы әдеби үдерістегі орнын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық парадигмасы
    Несиелер: 5

    Пән сөзжасам мен морфологиялық парадигманың негізгі терминдеріне сипаттама береді, морфемиканы сөздің грамматикалық ілімі ретінде сипаттайды; туынды сөздің және сөздің сөз табы ретіндегі құрылымын сипаттау үшін морфемдіқ, сөзжасамдық, диахрондық (этимологиялық), морфологиялық талдаулар процедураларының жүргізілу ерекшеліктерін ашады; атаулы сөз таптары, етістік және қызметтік сөз таптарын сипаттайтын жіктелу ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лингвистикалық прагматика және сөйлеу актілерінің теориясы
    Несиелер: 5

    Тілдік прагматика теориясы мен сөйлеу әрекеті теориясының негізгі ережелерін, тіл мен сөйлеуді зерттеудегі прагматикалық аспектілерін қарастырады; нақты қарым-қатынас процестеріндегі тілдік белгілердің «әрекетін» сипаттайды. Коммуникативті әрекеттің түрлерін, сөйлеу стратегиясы мен тактикасын зерттейді, қойылған мақсатқа жетуге бағытталған диалог ережелерімен таныстырады. Сөйлеу әрекеттері және мәлімдеменің негізгі түрлерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіл білімі теориясы
    Несиелер: 5

    Пән тіл – әлеуметтік-тарихи құбылыс, адамдардың қарым-қатынас құралы, таңбалық және таңбалық емес сипаттар, тіл нақты тарихи категория ретінде, тіл жүйе ретінде және т.б. маңызды лингвистикалық мәселелерді ашады: Лингвистикалық талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдері. танымның философиялық әдістерімен және зерттеушілердің жалпы тілдік концепцияларымен тығыз байланыста қазіргі теорияның құрамдас бөлігі ретінде зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тілдік менталист
    Несиелер: 5

    Бұл пән этнос мәдениеті мазмұнының көрсеткіші болып табылатын тілдік менталитеттің мәселелерін қарастырады. Курс мазмұны тілдік мәдениеттің тарихи-ғылыми зерттелу алғышарттарынан, менталитет пен тілдік менталитеттің мәндік сипаттарынан, лингвистикадағы антропоцентризм мен тілдік және сөйлеу мінез-құлықтарының, тілдің лексикалық, грамматикалық жүйелерінің этникалық және ұлттық ерекшеліктерінен, әлемнің тілдік концептуализациясы мен этнос әлемінің тілдік бейнесі мәселелерінен құралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Орыс тілі мен әдебиетінен интерактивті оқыту әдістері пәнінің ерекшеліктері мен міндеттерін қарастырады. Қазіргі білім беруді технологияландырудың теориялық және эмпирикалық негіздерін сипаттайды. Пәнді оқытуда өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттейді. Интерактивті оқытудың әртүрлі формаларын ашады. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінде оқытудың интерактивті әдістері мен формаларын қолданудың функционалдық маңызы туралы мәліметтерді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Пән 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихын негізгі әдеби ағымдар мен бағыттар тұрғысынан талдайды, зерттеліп отырған кезеңнің танымал өкілдері – жазушылар шығармашылығымен таныстырады. Көрсетілген кезең әдебиетінде кездесетін ұғымдарды, құбылыстарды түсіндіруге үйретеді; әдеби бағыттар мен стильдік ағымдардың эстетикалық қағидаларын ашады; шығарманың концепциясын жазушының дүниетанымы мен стилі тұрғысынан анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    Бұл пән 20 ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктерін, оның негізгі кезеңдерін, шығармашылық даралықтардың алуан түрлілігін ашады. Әдебиеттің көркемдік құндылықтарын игеру кезінде осы кезеңдегі жазушылар мен ақындардың шығармашылығын зерттеу жазушылар мен ақындардың көркемдік және эстетикалық жетістіктерін ашады, әдеби жанрлардың қозғалыстарын, принциптерін талдайды, әдеби бағыттар мен стильдік ағымдардың эстетикалық принциптерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Теориялық аспектідегі қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Бұл пән сөз тіркесін, жай және қүрмалас сөйлемді, мәтінді қазіргі синтаксистік теориялар тұрғысынан зерттеуді ұсынады, синтаксистік байланыс ұғымдары мен оны білдіру құралдарына, сөз тіркесі мен сөйлемнің грамматикалық құрылымы, мән-мағынасы, қызметтері ерекшеліктерімен, күрделі жай сөйлемдердің синтаксистік квалификациясымен байланысты мәселелер белгіленеді, орыс тілінің синтаксистік бірліктерін талдауға көп өлшемді тұрғыдан дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәдениетаралық коммуникацияның негіздері
    Несиелер: 5

    Комуникация теориясындағы мәдениетаралық қарым-қатынас мақсаты, міндеттері, мазмұны, нысаны мен маңызы және қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерінің дамуы, қазіргі заманғы коммуникациялық процестердің әдіснамасы мәселелерін қарастырады. Комуникация түрлері мен деңгейін, формасы мен мазмұнын сипаттайды. Кәсіби, топаралық, мәдениетаралық және қоғамдық коммуникацияны зерттейді және ажыратады. Пәнді оқу барысында болашақ маманның кәсіби қызмет саласындағы коммуникативтік құзыреттілігінің мәні ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Іргелі тіл білімі
    Несиелер: 5

    «Іргелі тіл білімі» курсы Қазақстан және әлем тіл білімінің тарихында қалыптасқан типология саласының негізгі бағыттарымен, негізгі ұғымдарымен, терминологиялық жүйесімен таныстырады. Іргелі тіл білімінің салыстырмалы аспектісіне аса көңіл бөлінеді. Пән әр түрлі тілдердегі, тілдік жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі материалға типологиялық талдау жасау дағдыларын қалыптастырады. Алған білімді педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілі синтаксисінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің қазіргі синтаксистік теориясының пікірталас мәселелерін қарастырады, синтаксистің пәні мен зерттеу объектілерін, тіл мен сөйлеудің синтаксистік бірліктерін сипаттауда дәстүрлі және қазіргі синтаксистік ұғымдарды жан-жақты қамтуды ұсынады; синтаксистік үйлесімділік және синтаксистік әдіснама мәселесін ашады; сөздер мен сөз тіркестерінің синтаксисі, жай және күрделі сөйлемдер, мәтін туралы ғылыми мәліметтер қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс және қазақ тілдерінің салғастырмалы типологиясы
    Несиелер: 5

    Пән салыстырмалы тіл білімінің теориялық және практикалық негіздерін қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттарының бірі ретінде қарастырады. Салыстырмалы түрде орыс және қазақ тілдерінің динамикалық және статикалық жағдайын, салыстырылатын тілдердің сөзжасам, морфология, синтаксис салаларындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды қолданбалы тұрғыда зерттейді. Табиғи қостілділік жағдайында орыс және қазақ тілдерінің қызмет ету мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Риторика негіздері және ортология
    Несиелер: 6

    Ауызша және жазбаша көпшілік алдында сөйлеудің әр түрлі түрлерін оның дұрыс сауатты құрылуы, жазылуы, дизайны және айтылуы тұрғысынан қарастырады. Дайын мәтіндерді дұрыс редакциялау және түзету үшін синхрония мен диахрониядағы әдеби тілдің нормалары (фонетикалық, сөзжасамдық, грамматикалық, стилистикалық) туралы түсінік береді .Сөз мұғалімдерінің кәсіби қызметіндегі сөйлеу техникасы мен мәдениетінің ерекшеліктерін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Курс студенттердге мәтін ұғымын филологиялық бірлік ретінде таныстырады. Дискурсты зерттеудегі амалдар мен бағыттар, терминологиялық жүйе туралы біртұтас жан-жақты түсінік береді; мәтінді филологиялық түсіндіру бойынша заманауи теориялармен таныстырады; мәтіннің құрылымдық, мазмұндық және коммуникативті сипатын қалыптастыратын және жүйелейтін тілдік құралдарды қарастырады; басым түрде көркем мәтінге кешенді филологиялық талдау жасаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сот риторикасы бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Болашақ құқықтық саласындағы қызметінде практикалық қолдану үшін риториканың теориялық негіздерін, заңгердің кәсіби сөз сөйлеуіне қойылатын негізгі талаптарын, сөйлеушінің көпшілік алдында сөз сөйлеуін жазу, құрастыру және жеткізудің кезеңдері мен әртүрлі дайындық әдістерін, тұлғааралық және мәдениетаралық әрекеттестіктің әртүрлі жағдайларында қолдануға арналған шешендік өнер негіздерін, сотта сөйлеуіндегі шешендік сөз әдіс-тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің көркем әдебиеттің ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелейді; әдеби шығармашылықтың, әдеби процестің генезисін қоғамдық-тарихи процестің ерекше бөлігі ретінде, оның динамикасын, әртүрлі әдіснамалық мектептер мен бағыттардың жетістіктерін қарастырады; «көркем әдіс», «жанр», «стиль», «әдіс» ұғымдарының пайда болуымен және эволюциясымен байланысты проблемалық мәселелерді зерттейді; әдебиеттану ғылымының тарихын тереңірек түсінуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі кезеңдегі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі кезеңдегі әдеби процестің негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазіргі әдебиеттің маңызды есімдері және құбылыстарымен таныстыру; ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы әдеби дамудың жалпы сипатын және ХХІ ғасырдағы әдеби процестің перспективаларын ұғыну; жалпы қазіргі әдеби процесті және жекелеген авторлардың шығармашылығын түсіндіруге қатысты маңызды ұғымдарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы ІТ және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Бұл пән болашақ тіл мұғалімдерінің IT және цифрлық ресурстар саласындағы практикалық дайындығын қарастырады. Ақпараттық және коммуникациялық білім беру ресурстарын зерттеу негізінде болашақ мұғалім тұлғасының кәсіби бағдарын сипаттайды. Жаңа цифрлық технологиялар мен әдістемелік үлгілердің мәнін ашады. Ол білім мазмұнын жаңартудың нақты шарттарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыруда алған білімдерін практикада қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ХХ-ХХІ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдеби процесі
    Несиелер: 5

    Ұсынылып отырған пән орыс әдеби процесін өзіндік біртұтас прогрессивті дамуында қарастырады; осы кезеңдегі орыс әдебиетінің тарихын негізгі әдеби бағыттар мен ағымдар аясында талдауды, зерттеліп отырған кезеңнің танымал өкілдері – жазушылар шығармашылығын танытуды көздейді. неореализм, постмодернизм, «өзге проза», «жаңа толқын» сияқты проза, поэзия мен драматургиядағы әдеби ағымдардың даму процесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сот практикасындағы лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді сот тәжірибесіндегі соңғы лингвистикалық білімдерді қолданудың өзекті мәселелерімен таныстырады, сарапшының лингвистикалық қызмет саласындағы тәжірибесінде сараптау жұмысындағы лексемалар, сөйлемдер және мәтіндерге лингвистикалық талдау жасау дағдыларын, сот ісін жүргізудің түрлері, сатылары мен кезеңдерін жүзеге асыруда сараптамалық әдістемелерді қолдану дағдыларын қалыптастырады,. мәтіннің лингвистикалық диагностикасының технологияларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сот сөзі
    Несиелер: 5

    Пән сөз шығармаларына сот сараптамасын жүргізу үшін сөйлеудің нәтижелерін зерттейді, ауызша/жазбаша сөйлеудің формальды мазмұнын вербалды коммуникацияның туындысы ретінде қарастырады, оның ішінде тілдік бірлікті қолдануды түсіндіру, аудару, мазмұндық және жеткізу жоспарының тұрғысынан қарастыру, (авторизация); жеке тұлғаның психикалық және физикалық жағдайын, коммуникация мотивтері мен мақсаттарын, сөйлеуде қолданылатын әдіс-тәсілдерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сот-лингвистикалық сараптама
    Несиелер: 5

    Пән арыз берушінің даулы мәтіндерін лингвистикалық сараптау әдістерін, мәлімдемелерді түсіндіруді құқықтық және лингвистикалық тұрғыдан қарастырады, сараптамалық талдауы жеке және/немесе заңды тұлғалар арасындағы соттық талап қоюлары жала жабу, қорлау, ар-намыс пен қадiр-қасиетiн, iскерлiк имиджiн қорғау, экстремистiк мәлiмдеме мәселелерiмен байланысты даулы жағдаяттарды шешуге бағытталған талдауға тиісті мәтіннің лингвистикалық диагностикасының технологияларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы заманауи технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім беруді технологияландырудың нысаны, мазмұны және міндеттері қарастырылады. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы қазіргі білім беру технологияларының дидактикалық жүйесінің өзара байланысы мен тәуелділігі сипатталады. Тіл маманы мұғалімінің білім беру технологиялары мен шеберлігін зерттейді. Әдебиетті оқытудың технологиялары мен әдістерін ашады. Оқу-тәрбие процесінде әдеби білім беруді және оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру моделі туралы мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Лингвистикалық конфликтология
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі заманғы лингвистикалық конфликтология теориясының концептуалды негізі туралы түсінік қалыптастырады, конфликтологиядағы ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелерімен таныстырады, әртүрлі жанрдағы конфликттік мәтіндерді түсіндіруде, талдауда, тілдік іс-әрекетте, сөйлеуде әсер ету өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады, тілдік конфликттердің типологияларын, лингвистикалық, сөйлеу, мәтіндік конфликт белгілерін, тілдік конфликттердің түрлерін, олардың алдын алу жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Әдістемелік жұмысының жаңа жетістіктерін, филологиялық пәндерді оқыту саласындағы оң педагогикалық тәжірибені сыни тұрғыдан талдайды және жұмыста пайдаланады; білім беру процесін ұйымдастырады, сабақтар мен тәрбиелік іс-шаралардың жоспарын жасайды, оқу пәндері бойынша сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлайды және оларды ғылыми-зерттеу, педагогикалық зерттеулерде қолданбалы және жобалық қызметті пайдаланудың орындылығын бағалай отырып, тәрбиелеу мен оқытудағы қазіргі заманғы үрдістер саласында алған білімдерін жинақтайды; орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында бірегей оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алады/

  • Код ON3

    Негізгі оқытылатын тілдің (тілдердің) теориясы мен тарихы және коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді өз ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметінде түсіндіру саласында алған білімдерін қолданады; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және қолданады. Тілдік және экстралингвистикалық факторларды ескере отырып, фонологиялық, морфологиялық, синтаксистік, дискурсивтік және семантикалық талдаудың негізгі әдістерін қолдана отырып, кәсіби бағыттағы мәтіндерді құрастырады және өңдейді; Сөйлеу әрекетінің прагматикалық негіздерін біледі және дискурстың лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері туралы анықтайды.

  • Код ON9

    Ауызша халық шығармашылығы мен орыс әдебиетінің барлық кезеңдерін түсіндіреді, олардың идеялық мазмұнының, жанры мен стилінің, сюжеті мен композициясының ерекшеліктерін ашады. Алған білімдерін халық ауыз әдебиеті мен жазушылар шығармашылығының көркемдік ерекшелігін анықтауда алған білімдерін қолданады және орыс әдебиетінің теориясы мен тарихы туралы қорытынды жасайды.

  • Код ON11

    Қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көп мәдениетті әлем жағдайында адекватті әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шет тілдерін меңгерген орыс тілі мен әдебиеті саласындағы маманның құзыреті шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгерген. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде дәлелдер келтіріп, кәсіби мәселелерді шеше алады, қоғамдық қарым-қатынас пен ынтымақтастыққа дайын, Қазақстандағы тілдік жағдайды сипаттай алады, тіл мен мәдениеттің, этникалық және мәдени ұлттық бірегейлік мәселелерін анықтай алады. Қазақ жазуы мен әліпбиінің тарихы саласындағы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON5

    Тілдік жүйенің қызмет ету ерекшеліктері туралы, кәсіби қарым-қатынастағы ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған қарым-қатынасқа тән негізгі грамматикалық құрылымдар туралы білімді қолданады. Оқытылатын тілде ауызша және жазбаша түрде дәйекті мәлімдемелер жасайды және оларды берілген кәсіби жағдайларда қолданудың орындылығын бағалайды. Қазіргі лингвистикалық сараптаманың өзекті мәселелері, лингвистиканың теориялық және қолданбалы мәселелерді шешудегі мүмкіндіктері, лингвистикалық конфликтологияның теориялық негіздері және оны қолдану туралы түсініктері бар. Сөйлеу әрекетінің стратегиясы мен тактикасын таңдай отырып, қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы сөйлеу әрекеті мен сөйлеу жұмыстарын бағалайды.

  • Код ON6

    Педагогика, психология, оқыту әдістемесі бойынша базалық білімді, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді; балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық ерекшеліктерін, олардың жеке даму процесінде қалыптасу заңдылықтарын түсінеді; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгереді; критериалды бағалаудың негізгі технологияларының мазмұнын анықтайды және оқу пәндері мазмұнының нақты мәселелерін зерделеу кезінде оқушылардың оқу қызметін тиімді бағалауға мүмкіндік беретін әдістемелік тәсілдер мен технологияларды сипаттайды. Сабақтың оқу мақсаттарына тиімді қол жеткізуге бағытталған оқытудың әдістерін, тәсілдерін қолданады, оқу процесінде оларды пайдалану мақсатында қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды.

  • Код ON10

    Топта жұмыс істей алады, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді қабылдай алады және олар үшін жауапкершілікті алуға дайын; өзін-өзі дамытуға және рухани өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық тәсілді көрсетуге қабілетті, филолог-маман ретінде өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға дайын; салауатты өмір салтына көңіл бөледі; адамның ұйымдағы тиімді көшбасшылығының теориялық және практикалық негіздерін меңгерген; білім берудегі менеджмент жүйесі туралы ғылыми түсінігі бар, басқару қызметінің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын меңгерген/

  • Код ON1

    Орыс грамматикасы, тіл білімі және әдебиеттану, коммуникация теориясы, оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, соның ішінде филологиядағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін көрсетеді; Тіл білімі теориясының түйінді мәселелерін тұжырымдайды және қазіргі филология ғылымының жетістіктерін жинақтайды.

  • Код ON12

    Ақпаратты жинауды, түсіндіруді, ғылыми материалдарды дайындауды, филология ғылымдары саласында нәтижелерді өңдеуді жүзеге асырады; филологиялық білімнің нақты саласында бар әдістемелер негізінде ғылыми зерттеулер жүргізе алады; ғылыми-зерттеу процесінің ерекшеліктерін айқындайды және бітіру біліктілік жұмысын жазу кезінде алынған ақпаратты жинақтайды. Курстық және дипломдық жобаны дайындау барысында мақсаттар мен міндеттерге жету үшін өз қызметін жоспарлау принциптері туралы білімін қолданады, сондай-ақ эксперименттік деректер мен алынған нәтижелерді талдайды.

  • Код ON8

    Әлем әдебиетінің теориясы мен тарихын білетіндігін көрсетеді және әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигманы ұсынады. Тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын анықтайды және әдеби процестің негізгі кезеңдері туралы білімді қолданады.

  • Код ON4

    Орыс тілі тарихы саласындағы теорияны білетіндігін көрсетеді; стилистика дамуының негізгі ерекшеліктерін сипаттайды. Тарихи мәтіндерді олардың негізгі жанрлық түрлерінде зерттеу әдістерін қолданады және тілдік фактілерді қарама-қарсы-салыстырмалы көзқарас тұрғысынан жіктейді. Орыс әдеби тілі тарихының түйінді мәселелерін тұжырымдайды және қазіргі заманғы стилистиканың жетістіктерін жинақтайды.

  • Код ON2

    Білім алушылардың түрлі мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны шеңберінде табысты әлеуметтендіруге және қазіргі қоғамға кірігуге бағытталған іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды қолданады, нақты дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары бар тұлға ретінде дамиды; академиялық адалдықтың принциптері мен мәдениетін түсінеді.

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top