Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    "Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері " пәні білім алушылардың физикалық деректерін дамытуға, қажетті техникалық және сахналық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған би пәндерінің барлық кешені үшін оқытудың іргетасы болып табылады, орындаушылық мәдениеттің көзі және базалық пәндердің бірі, сондай-ақ балет мәдениетінің әлемдік тарихының жетістіктерімен таныстырады. Классикалық би саласында кәсіби дағдылар мен үйлестіруді, лексикалық материалды және орындаушылық шеберлікті дамыту қабілетін қалыптастырады. Бұл пәнді игеру ырғақты, музыкалық талғамды, синхронды ұжымдық орындау дағдыларын дамытуға, тірек - қимыл жүйесін дамытуға, ойлауды, қиялды дамытуға, жеке тұлғаны ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің курсы әдістеме мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер әр-түрлі би мәдениетімен, әлем халықтарының өмірімен және тарихымен танысады. Білім алушылар сабақтың құрылымын, бағдарламалық материалдың әдістемесін игереді, әртүрлі ұлттардың орындалу сипаты мен мәнерін меңгереді. Халық биін оқыту жүйесін үйренеді, халықтық-сахналық би бөлімдерін орындау дағдылары мен әдістемелік талдауды, халық биінің ерекшеліктерін, тұрмыс пен салт-дәстүрді бейнелеуді қалыптастырады. Өз бетінше практикалық көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 4

    Оқытудың негізгі міндеті-классикалық биді оқыту әдістемесінің негіздерін терең игеру. Классикалық бидің қозғалысын қарапайымнан күрделіге дейін дамудағы барлық нысандар мен комбинацияларда орындау ережелері және әдістемесін меңгеру. Физикалық деректерді дамытады, бұлшықеттерді нығайтады және буын-байламды аппараттың қозғалысын береді, дененің дұрыс орналасуының, үйлестірудің және билеудің техникалық және базалық дағдыларын дамытады. Музыкалық талғамды, ұжымдық қарым-қатынас дағдысын қалыптастырады, қозғалыс аппаратын, ойлауды, қиялды дамытады, өзінің физикалық мүмкіндіктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 4

    Білім алушылар халықтық-сахналық би негізінде би қимылдарын, этюдтерді, қойылым жұмыстарын жасау технологиясы туралы білім алады. Өнер мектептерінде, хореографиялық ансамбльдерде және басқа да мәдениет пен өнер мекемелерінде сабақ беру үшін білім жүйесін игереді. Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесінде дағдыларды меңгереді. Әр түрлі ұлт өкілдерінің билері негізінде би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды құрастыру әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сольфеджио және музыка теориясы
    Несиелер: 4

    Ұсынылып отырған курс студенттердің бойында болашақ маман даярлау аясында музыкалық есту, музыкалық ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамытады. Курс соңында олар әртүрлі музыкалық және интонациялық жаттығуларды еркін орындай алады. Халық музыкасының түрлі ладтарын сауатты орындау, диктант жазу және музыкалық шығармаларды импровизациялау. Музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін біледі және ажыратады. Олар практика жүзінде дыбыс тізбегі, нота жазу, ноталар мен квинттік шеңбердің ұзақтығы, модуляция, сондай-ақ хроматизм, регистр сияқты ұғымдарды игереді және қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 4

    Осы пәнді оқыту процесінде білім алушылар сахналық би сабақтарын жасау, экзерсисте және зал орталығында жаттығуларды орындау техникасын, би қимылдарын орындау техникасын, халықтық-сахналық би негізінде шығармалардың эскиздерін меңгереді. Әр түрлі ұлттардың билері негізінде би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық қойылымдарды жасау әдістерін қарастырады. Көркемдік қабылдауды дамытады. Өнер мектептерінде, хореографиялық ансамбльдерде және басқа да мәдениет пен өнер мекемелерінде сабақ беру үшін халықтық-сахналық бидің білім жүйесін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 5

    Оқыту барысында білім алушылар классикалық биді оқытудың негізгі әдістері мен қағидаттарын меңгереді. Дайындық жұмыстарының негізгі тәсілдерін және балет орындаушылық дамуының кезеңдерін игереді. Білім алушылар классикалық бидің қозғалысы мен элементтерін белгілеу үшін терминологияны оқиды. Классикалық бидің әдістемелік негіздерін оқи отырып, балет өнерінің барлық қыр-сырын, денені қозғалмалы етуге арналған қозғалыс жүйесін білуге мүмкіндік береді. Білім алушылардың кәсіби деректерін, классикалық мұраның хореографиялық шығармаларында сахналық көркем бейнені дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері 3
    Несиелер: 4

    Оқыту станокта және залдың ортасында комбинациялардың координациясын дамытуға әсер ететін күрделі би композицияларын меңгертуді көздейді. Болашақ педагог-хореографтардың шығармашылық ойлауы мен шығармашылық потенциалын халық биі әдістемесінің ең үздік үлгілерін меңгеру арқылы дамытады. Жеке комбинацияларды құрастырудың жолдарын үйрету, халықтық, сахналық билерді орындаудың мінезін, стилін және мәнерін жеткізе біледі. Халықтық би жаттығулары қимылдардың үйлесімділігін жақсартады, бұлшықет аппаратын нығайтуға көмектеседі. Әр түрлі халықтардың билерін игеру арнайы орындаушылық қасиеттер мен дағдыларды қалыптастыра отырып, орындаушылық мүмкіндіктерін кеңейтеді және байытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    "Ғылыми зерттеулер негіздері" пәні студенттерде Ғылыми сауаттылық негіздерін Қазақстандық, халықаралық нормалар, ғылыми мәтіндерді жазу стандарттары арқылы қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын (эссе, рефераттар, баяндамалар, ғылыми мақалалар, презентациялар, дипломдық жобалар) жазуға үйрету арқылы зерттеу дағдыларын дамытуға арналған. Оқытудың белсенді әдістері ретінде эссе, іскерлік ойын және "ми шабуылы "әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 3
    Несиелер: 6

    Бұл пән залдың ортасында классикалық экзерсис құрастыруды қарастырады. Классикалық биді оқыту әдістемесі бойынша ең маңызды ақпарат пен ұсыныстарды меңгереді. Дене мен қолдың қалпына, сабақтың құрылу принциптеріне, классикалық бидің негізгі ұстанымдарына және қозғалыстардың мүмкін комбинациясына ерекше назар аударылады. Оқу барысында студенттердің физикалық ерекшеліктері дамиды, қажетті техникалық дағдылар қалыптасады. Классикалық би терминологиясын, қозғалысты орындаудың метро-ритмикалық үлгілерін біледі.Дұрыс балеттік позаның болуы, қол мен аяқ қозғалысының мәдениетін, секіру техникасын, динамикадағы тұрақтылықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Музыкалық аспап (фортепиано, баян)
    Несиелер: 5

    Пән музыкалық аспапта ойнау дағдыларын қалыптастырады. Оқытылатын музыкалық аспапта орындау ерекшеліктерін, музыкалық шығарманы игерудегі жұмыс әдістерін, әртүрлі стильдердің, жанрлардың, дәуірлердің және әртүрлі бағыттардың қол жетімді аспаптық туындыларын көркем орындауға үйретеді. Білім алушылардың музыкалық аспапта жоғары көркемдік шеберлігін қалыптастырады. Шығармашылық бастаманы және шығармамен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, ноталық мәтінді мұқият және мұқият зерделеу негізінде өзінің орындаушылық жоспарын құру және іске асыру дағдыларын тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында білім алушылар қазақ биінің формаларын, қимыл-қозғалыстың әсемдігі мен пластикасын меңгереді. Білім алушылар қазақ биін оқыту әдістемесін, қазақ биінің элементтерін меңгереді. Композиция құру дағдыларын дамыту. Ұлттық хореографияның мазмұндық аспектілерін қарастырады және қозғалыстардың үйлестірілуі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Би қойылымының композициясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім алушыларға хореографияның әртүрлі тақырыптары мен жанрларының өзіндік композицияларын; хореографиялық өнердің міндеттеріне сәйкес жеке және бұқаралық концерттік нөмірлердің композицияларын жасау қабілеттерін дамытудан тұрады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар хореографиялық өнердің барлық құралдарын пайдалана отырып, өз ойларын сахналық бейнелерге аудара білуі және ұмтылуы, режиссерлік-қойылымдық жоспарды басшылыққа алуы және әзірлеуі және оны іс жүзінде жүзеге асыруы, репертуарды таңдауы, музыканы дұрыс қабылдауы және оның мазмұнын биде беруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері 4
    Несиелер: 5

    Білім алушылар халық биін оқыту әдістемесін игереді, халықтық-сахналық би базасында комбинациялар мен хореографиялық материалдарды құрастыруды меңгереді. Халықтық-сахналық биді дамытудың теориялық аспектілерін қарастырады. Қимылдарды үйлестіруді жақсартады, бұлшықет аппаратын одан әрі нығайтуға көмектеседі. Би-орындаушылық және көркемдік эстетикалық қабілеттерін дамытады. Таңдалған және ұсынылған материалдарды бөлудің дәйектілігі мен жүйелілігі халықтық сахна биінің тәртібін сапалы меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фольклорлық билер
    Несиелер: 5

    Фольклорлық билер білім алушыларға әртүрлі халықтардың билерін орындаудың стилі мен мәнерін меңгеруге мүмкіндік береді, ерекше орындау сапасы мен дағдысын қалыптастыра отырып, олардың орындау мүмкіндіктерін айтарлықтай кеңейтеді және байытады. Орындаушылық және техникалық дағдылармен мұнан былайғы жұмыстар: - негізгі элементтер; - фольклорлық жанрлардың әртүрлілігі; - халықтық дәстүрлер мен мейрамдар; - халықтық мәдениетке қызығушылыққа тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модерн
    Несиелер: 5

    Пән заманауи хореографияның әртүрлі стилдері мен білімдері мен дағдыларын қазіргі заманғы билердің педагогикалық, қойылымдық және репетициялық қызметінде одан әрі пайдалану үшін оларды оқыту әдістемесін меңгереді. Кәсіби қызметінде Release және Body awareness техникасын , awareness және джаз биінің экспрессивті құралдарын игеруді қарастырады. Бұл пән заманауи хореограф үшін қажетті үйлестіру, ырғақ сезімі, дене бостандығы, сахналық кеңістіктегі бағдар сияқты қасиеттерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 5

    Пән қазақ биін оқыту әдістемесін, станок жанында және зал ортасында жаттығуларды орындауды, би қимылдарын жасау техникасын, үздіксіз жұмысты үйренуге бағытталған. Қазақ биінің материалында би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық нөмірлерді құрастыру техникасын меңгереді. Қазақ биінің ұлттық ерекшеліктерін ашып, оны зерттеу әдістерін көрсетеді. Қазақ билерін орындаудың әр-түрлі формалары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тарихи-тұрмыстық би
    Несиелер: 5

    Бағдарламада әр-түрлі кезеңдердегі ең маңызды оқиғалармен танысу, сол заманның костюмдері мен әшекейлерінің басымдылығын, сондай-ақ бидің стильдік ерекшеліктерін, би мәдениетінің, бұқаралық бал билерінің дәстүрлі халықтық мәдениеттің артықшылығын көрсету қарастырылған. Әр дәуірдегі би мәдениеті туралы білімді қалыптастырады. Тарихи-тұрмыстық бидің терминологиясын білу, әр дәуірдің тарихи кезеңдерін меңгереді.Тарихи-тұрмыстық би балдық билердің құрылымы мен сипатын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи биді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән заманауи бидің әдістемелік негіздерін, хореографиялық композицияларды орындау мен құруда білімді қолдануды үйретеді. Қазіргі заманғы бидің өнер түрі, жаттығуларды орындау техникасы, комбинацияларды жасау сияқты қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Білім алушылар қазіргі заманғы би стилін, қимылдарды орындау техникасын меңгереді, үйлестіруді, музыкалықты, мәнерлілікті және шығармашылық ойлауды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балетмейстер жұмысы
    Несиелер: 5

    Пән би композицияларының сюжеттік хореографиялық формаларын қою ерекшеліктерін, қойылым шеберлігінің әдістері мен принциптерін қарастырады, хореографиялық шығармалардағы режиссура негіздері мен драмалық құрылымды қарастырады. Балетмейстердің көркемдік-эстетикалық талғамы мен жоғары моральдық қағидаттарын дамытады. Кәсіби қызметте теориялық және тарихи білімді қолданады, белгілі бір тарихи кезеңнің эстетикалық идеяларына байланысты өнер туындысын кең мәдени-тарихи контексте түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 4
    Несиелер: 5

    Білім алушылар бағдарламалық талаптарды және классикалық би қимылдарын орындау ережелерін біледі; классикалық би элементтерін орындаудың әдістемесі мен техникасын меңгеріп, классикалық бидің қозғалыстарын оның дамуында – қарапайымнан күрделіге қарай үйрену әдістемесін практикада біліп және қолданады; комбинацияларды құрастыру және жас ерекшеліктік, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, сабақты дайындау әдістемесін меңгереді. Классикалық би қимылдарын сауатты және мәнерлеп орындауды, жаттығуларды комбинацияларда біріктіруді, өз бетінше музыкалық образ жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықтық-сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Халықтық-сахналық би сабақтарында станокта экзерсисті дайындау және жүргізу әдістемесін игеруге мүмкіндік беретін теориялық материалды игереді. Оқыту әдістемелерін оқыту және әлем халықтарының билерін орындау техникасын меңгереді. Жаттығулар кешені халыққа тән ерекшеліктерді жеткізуге мүмкіндік беретін дағдылар мен біліктерді игеру процесінде күш пен шыдамдылықты дамытады; шығармашылық ойлауды, халықтық-бағалық бидің практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ биінің композициясы
    Несиелер: 5

    Пән би композициясының заңдылықтарын, композицияның негізгі принциптерін және биді жазуды игеруе; композиция мен драматургия заңдарына сәйкес кез-келген сипаттағы, стильдегі және жанрдағы би нөмірін жазу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Хореографиядағы драматургия заңдарын, қазақ биінің би нөмірлерін құру әдістері мен принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хореографиялық драматургия
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге түрлі би қойылымдарындағы драматургияны кәсіби талдауға үйретеді. Курс практикалық сабақтар түрінде өткізіледі, әр түрлі оқу және мамандандырылған мекемелерде оқытушылық және орындаушылық қызмет үшін болашақ оқытушылардың кәсіби қасиеттерін анықтайды және дамытады. Студенттер уақыт талаптарын ескере отырып, хореографиялық қойылымдарды дұрыс құра білуі керек .Жоспарлау дағдыларын игеріп, оқу және сабақтан тыс уақытты дұрыс бөлуге үйренеді. Студенттердің өзіндік, оқытушылық және шығармашылық қызмет дағдылары қалыптастырылады. Хореографиялық драманы жақсы меңгеру үшін балет қойылымдары мен қойылымдарынан түрлі бейне материалдарды талдау ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, команда құру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі, сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері 5
    Несиелер: 5

    Білім алушылар халықтық-сахналық билерді біледі, бұл түрлі халықтардың билерін орындау стилі мен мәнерінің алуан түрлілігін иеленуге мүмкіндік береді.Ерекше орындаушылық қасиеттер мен дағдыларды қалыптастырады.Халық билерінің әр түрлі би формаларын және олардың би сөздігінің байлығы мен орындаушылық ерекшеліктерін игереді. Пән күрделі комбинацияларды құра отырып, халық билерін орындауды үйренуге бағытталған. Алынған дағдылар станокта да, залдың ортасында да әр түрлі ырғақты өрнегі бар қимылдарды үйренуге негіз береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 5
    Несиелер: 5

    Білім алушылар биде корпус, қол, аяқ, бас ережелерін меңгеру әдістемесін, экзерсисті оқыту кезектілігін игереді, биде қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Өткен элементтер негізінде егжей-тегжейлі этюдтар жасайды. Қозғалыстардың үйлесімділігі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін игереді. Классикалық бидің негіздерін, мәнерлі құралдары мен классикалық биді орындау техникасын меңгереді. Теориялық білімді игеру (Француз терминологиясын пайдалана отырып); классикалық бидің қимылдары мен композицияларын орындау әдістемесі; классикалық би сабағын құруды жүйелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ биінің үлгілері
    Несиелер: 5

    Тәртіп бидің ұлттық эстетикалық қағидаттарын сақтау болып табылады, көбінесе қазақ би қимылдарын орындау принциптерінен өзгеше, қазақтың пластикалық бейнесін, оның поэтикалық, өзіндік сұлулығын тәрбиелейді. Білім алушылар белгілі бір дағдыларды қажет ететін дәстүрлі, бірақ техникалық тұрғыдан күрделі қозғалыстарды орындау ережелерін үйренеді, оқу және өсуді бақылау процесінде біртіндеп игеріледі. Терминологияны меңгеру студенттердің қазақ халық және академиялық билерінің орындау сипатын, стилі мен әдісін жеткізе білу қабілетін нығайтады, би техникасын игереді, музыкалық материалдың мәнерлілігін, музыкалылығын және сауатты пайдаланылуын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дүниежүзілік драматургия
    Несиелер: 5

    Пән балаларды ұйымдастыру мен жұмыс істеудің заманауи әдістеріне негізделген жалпы эстетикалық тәрбие жүйесіне ие хореографиялық ұжымның болашақ жетекшісін қалыптастыруға бағытталған. Би және хореографиялық нөмірлердің композиция және қою негіздерін таныстырады және оқытады. Әдебиет теориясын, драматургияны, балет режиссурасын меңгереді, өнер заңдылықтарын, театр драматургиясының заңдылықтарын игереді. Білім алушыларда әр түрлі халықтардың рухани және мәдени құндылықтарын құрметтеуге және қабылдауға мүмкіндік беретін тұлғалық қасиеттерді тәрбиелейді және дамытады. Студенттер сұлулық, этикалық құндылықтар және рухани қасиеттермен қарым-қатынас қажеттілігі туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балет және костюм тарихы
    Несиелер: 5

    Курс өнер саласындағы білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыруда негізгі болып табылады. Костюмнің формасы мен қызметі туралы идеяны тарихи тұрғыдан дамытады. Хореография өнерінің дамуының және балет өнерінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін игереді.Балетмейстерлердің, композиторлардың, бишілердің шығармашылық қызметін;классикалық, халықтық ,тұрмыстық және заманауи хореографияның туындыларын қарастырады.Костюм мен дизайн тарихының дамуының негізгі кезеңдерін біледі, өнердегі стильдер мен бағыттарды басшылыққа алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хореография тарихы
    Несиелер: 3

    Пән отандық және шетелдік балетмейстерлердің өмірлік және шығармашылық жолының негізгі кезеңдері;балет өнерінің қалыптасуы мен даму кезеңдері; түрлі тарихи дәуірлердің, стильдер мен бағыттардың хореографиялық өнерінің айрықша ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Сауатты жеткізу арқылы оқытушылық қызметтегі біліктілігін жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бишінің тұлғасы
    Несиелер: 5

    "Бишінін тұлғасы" пәнін меңгеру білім алушыларда адам ағзасының құрылысы мен жұмыс істеуі саласында жүйеленген білімді қалыптастырады. Процесс адамның функционалды анатомиясы мен физиологиясында жүреді. Алған білімдерін өзіне тән және кәсіби жарақаттар мен аурулардың алдын алу үшін қолдануға үйретеді. Хореография сабақтары кезінде жарақаттар кезінде дәрігерге дейінгі көмек көрсету негіздерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хореограф жұмыcы
    Несиелер: 5

    Бұл курс хореография заңдарын, ұжыммен ұйымдастырушылық-шығармашылық, қойылымдық, репетициялық, концерттік, педагогикалық жұмысты жоспарлау әдістерін меңгереді. Пән композициялық қабілеттерді дамытуға, әр түрлі жас топтарының кәсіби және әуесқой ұжымдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға үйретеді. Хореограф-жаңа хореографиялық туындыларды жасаушы, хореографиялық композиция мен орындаушылық саласындағы кәсіби білімдерден басқа, хореографиялық нөмірдің авторы (хореограф) мен қоюшы-режиссерінің қабілеттері мен білімдерін меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хореографиялық топпен жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдастыру мәселесін кешенді меңгертеді, атап айтқанда, қатысушыларды қабылдау әдістерін, жұмысты жоспарлау тәсілдерін, қойылымдық, орындаушылық, концерттік және хореографиялық ұжым қызметінің қоғамдық маңызды басқа аспектілерінде кәсіби және кәсіби емес ұжымдардың әртүрлі типтерінде сабақ өткізудің әдістемесін үйретеді. Хореографиялық көркемөнер ұжымында тәрбие жұмысы туралы көзқарас қалыптастыру; болашақ педагогтің коммуникаивтік мәдениетінің ролін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлем халықтарының биі
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі халықтардың би мәдениетін оқытуға, стиль, әдептілік, би техникасының ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Ұлттық, халықтық және заманауи хореографияны орындау дағдыларын игереді. Әлем халықтарының хореографиялық мәдениетінің ерекшеліктері мен ұлттық дәстүрлері, әртүрлі тарихи дәуірлердегі би қойылымдарының стилистикалық ерекшеліктері мен стильдері меңгереді. Қойылымдарда одан әрі пайдалану үшін әртүрлі халықтардың билерінің ерекшеліктерін біледі. Білім алушылар әлем халықтарының билерінің алуан түрлері мен формаларын, олардың би лексикасының байлығын және орындаушылық ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 5

    Пән хореографиялық өнердің барлық компоненттері негізінде хореографиялық шығарманың көркемдік ниетін жүзеге асыруға үйретуге бағытталған. Олар әр түрлі хореографиялық формаларды игереді, оқу мысалдарын жасайды, хореографиялық шығарманы бейнелейді .Білім алушылар жаңа балет қойылымдарын, би нөмірлерін, музыкалық спектакльдерді, мюзиклдерді қою бойынша жұмысқа қатысады. Хореографиялық шығарманың жеке қойылымын жүзеге асырып, орындаушылармен (солистермен, кордебалетпен) хореографиялық мәтінді, би композициясын үйреніп, пластикалық техниканы жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дүниежүзі музыкасы және хореография
    Несиелер: 3

    Осы курсты оқу барысында білім алушылар музыкалық өнер туралы теориялық және тарихи білімдермен танысады. Хореографияда білім алушыларға би музыкасы туралы ой-өрісін кеңейтеді. Музыкалық мәнерлікті би қимылдарымен салыстыру дағдыларын игереді. Батыс еуропалық және әлемдік ірі композиторлардың шығармашылығының ерекшеліктерін меңгереді. Би үлгілерін көрсететін түрлі тарихи дәуірлердегі, стилдегі, жанрдағы музыкалық шығармаларды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Костюм тарихы және бидің сахналық безендірілуі
    Несиелер: 5

    Орындаушылық өнерді және сахналық образдарды оқытудағы негізгі пәндердің бірі және музыкалық-хореографиялық образ жасауда маңызды рөл атқарады. Халық киімдері, театр реквизиттері, декорация, жарықпен сахнаны көркемдеу - хореографиялық образдар жасауда негізгі компоненттер, сондықтан әр студент образды ашуда сырт пішін, киім үлгісін тиімді пайдалану арқылы хореографиялық образдар жасауға болатындығын оқып біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 5

    Бағдарлама қазақ халық биін тереңдетіп оқытуды, пластикалық би қимылдары мен импровизацияның практикалық дағдыларын меңгеруді көздейді. Білім алушылар қазақ биінің элементтерін оқиды, биде қолданылатын ұғымдар мен терминдерді біледі. Би мәдениетінің тарихын зерттеу. Залдың ортасында жаттығулар мен қимылдарды орындай білу. Қазақ биінің даму тарихын зерттеу, халық биінің тәсілін, сабақ өткізу әдістемесін баяндау, өзіндік жұмыс дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хореографиялық ұжымдардағы әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру үшін студенттер хореографиялық ұжым (үйірме, ансамбль, студия) құруды үйренеді. Хореографиялық ұжымның этикасы мен эстетикасы, би қойылымдарына арналған костюмдерді тігу ерекшеліктерін меңгереді. Білім алушылардың жеке және шығармашылық мүмкіндіктерін ашу және жетілдіреді. Көркемдік жетекші ретінде кәсіби қызметке қажетті білім мен дағдылардың жеткілікті көлемін игереді, би хореографиялық ұжымда ұйымдастырушылық, педагогикалық, қойылымдық және дайындық дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хореографияның анатомиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Анатомия-адам денесінің ұйымдастырылуына түсінік беретін жоғары білім беру жүйесіндегі іргелі пәндердің бірі.Балет әртістерінің, заманауи,халық бишілерінің тірек-қимыл аппаратының зақымдануы мен ауруларының алдын алуды, емдеуді және оңалтуды зерттейді. Анатомия,физиология, биомеханика және хореографиядағы медицина негіздері туралы негізгі түсініктерге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Қойылым іс-әрекетінің, драматургияның даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарланады; лексика мен орындау әдістемесін жоспарлауға және нақты баяндауға қабілетті.

  • Код ON9

    Хореографиялық өнердің әлемдік және отандық тарихын, оның даму бағыттары мен үрдістерін, бидің көркем-бейнелі тілінің ерекшелігі мен ерекшеліктерін біледі.

  • Код ON4

    Кәсіби қызметтегі әдістерді, тәсілдерді және білім беру технологияларын меңгереді, заманауи хореографияның даму үрдісін біледі.

  • Код ON7

    Кәсіби маман ретінде ойлауды дамытады, оқу-әдістемелік шығармашылық жұмысты жоспарлайды, хореография саласында педагогикалық технологияларды жетілдіреді және пайдаланады.

  • Код ON2

    Ақпаратты талдай алады, ақпараттық технологияларды қолданады, ғылыми қызметті ұйымдастырады. Шығармашылық ұжымды басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен менеджментті меңгереді .

  • Код ON12

    Хореографиялық өнер саласында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеуде ой-пікірлерді дәйекті және сауатты тұжырымдап, білдіре алады.

  • Код ON11

    Ырғақты сезіне алады, музыкалық-қимылдық бейнені бейнелей алады, бұлшықет күшін, төзімділікті, қимыл пластикасын дамыта алады. Адам ағзасының құрылысы мен қызметін біледі.

  • Код ON8

    Музыка теориясының негіздерін, сольфеджио, бидің сахналық безендірілуін, сахналық гримді меңгерген, костюм тарихын біледі.

  • Код ON1

    Кәсіби дайындықтың жоғары деңгейін көрсетеді. Тәрбие-педагогикалық үдерістің заңдылықтарын және қоғамның құқықтық нормаларын, философиялық, эстетикалық, психологиялық - педагогикалық ғылымдардың негіздерін, Қазақстан Республикасының қалыптасу негіздерін (тарих, өнер, дін) біледі. Әлеуметтік - гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі оқу-жаттығулар, кәсіпкерлік және бизнес негіздері туралы түсінікке ие .

  • Код ON3

    Классикалық биді, халықтық-сахналық биді, қазақ биін оқыту әдістемесін біледі және өз қызметінде кәсіби лексиканы сауатты пайдалана алады. Музыкалық-есту қабілеті бар және музыкалық аспапта (фортепиано, баян) ойнай алады.

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте би қойылымдарын, сюжеттік-ойын билерін, классикалық халық биінің негізін салған әр-түрлі дәуірдегі атақты балетмейстерлердің балет спектакльдерін қолдана алады .

  • Код ON10

    Даму үрдістерін шығармашылық түрде жетілдіре алады, ұжымда жұмыс істеуге бейім, жаңа шешімдер ұсынады, өз пікірін ұжымның пікірімен үйлестіреді, жоғары кәсіби және мәдени эстетикалық талғамға ие болады.

Top