Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы әлемдік ғылыми, білім беру және мәдени-ақпараттық кеңістікті қалыптастыруға, онда Қазақстан Халықтарының мәдени мұрасын, көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлеріндегі жетістіктерін трансляциялау мен сақтауға қатысады
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
  • Ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық танытады, ғылыми жаңалықтар ашуға қабілетті. Оқушылардың іздеу-зерттеу қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді. Хореография саласында орындаушылық шеберлік дағдыларын меңгерген.
  • Ғылыми теория мен көркемдік практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, хореографиялық және теориялық пәндерді оқыту қабілетін меңгеру. Хореографиялық өнер саласындағы ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық таныту. Оқушылардың көркемдік іс-әрекетке қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді.
  • Кәсіби қызмет түріне (түрлеріне) сәйкес келетін кәсіби білім мен технологиялардың басым болуы: білім беру қызметі, балетмейстерлік қызмет, репетиторлық қызмет, ұйымдастыру-басқару қызметі, әдістемелік қызмет, Эксперименталды-зерттеу қызметі, мәдени-ағарту қызметі және хореографияның мамандандырылған бағыттарындағы ақпараттық-коммуникациялық қызмет саласында
  • Білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолданады, өнер хореография бағытындағы дәлелдер мен тұжырымдама проблемаларды шешу. Көпшілік алдында сөйлеуге дайын және қабілетті екенін көрсетеді, тілдік құзыреттіліктерді меңгереді, дәлелдер келтіреді, пайымдау шығарады
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруға бағытталған і-әрекеттерді білу; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
  • Педагогикалық, гуманитарлық, білім беру, классикалық, халықтық, қазақ және қазіргі заманғы би мәдениеті мен өнері саласындағы зерттеулер нәтижелерін кәсіби қызметте пайдаланады
  • Өнер мен мәдениеттің адам өміріндегі рөлін түсіну, өзінің көркемдік қабылдауы мен талғамын дамыту, үнемі адамгершілік және эстетикалық дамуға ұмтылу, өнер тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау, кез-келген түрдегі өнер туындыларын талдау, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы өзіндік негізделген және негізделген көзқарастарын білдіру, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу.
  • Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
Top