Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Хореографиядағы анатомиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Анатомия-адам денесінің ұйымдастырылуына түсінік беретін жоғары білім беру жүйесіндегі іргелі пәндердің бірі.Балет әртістерінің, заманауи,халық бишілерінің тірек-қимыл аппаратының зақымдануы мен ауруларының алдын алуды, емдеуді және оңалтуды зерттейді. Анатомия,физиология, биомеханика және хореографиядағы медицина негіздері туралы негізгі түсініктерге ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән мамандықтың қалыптасу және даму тарихын, болашақ мамандығының мәнін, сұранысы мен мазмұнын зерттейді, мәдени-тынығу қызметі, жалпы халық шығармашылығының қызметі, көркем шығармашылық, атап айтқанда, оның эстетикалық қызметі туралы түсінік береді. және мәдениеттану, көркем шығармашылық мәселелерінің осы немесе басқа көлеміне байланысты танымал басылымдардың өнертану зерттеулері. Пәннің мақсаты – студенттерде таңдаған мамандығына және оның маңыздылығына саналы көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    "Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері " пәні білім алушылардың физикалық деректерін дамытуға, қажетті техникалық және сахналық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған би пәндерінің барлық кешені үшін оқытудың іргетасы болып табылады, орындаушылық мәдениеттің көзі және базалық пәндердің бірі, сондай-ақ балет мәдениетінің әлемдік тарихының жетістіктерімен таныстырады. Классикалық би саласында кәсіби дағдылар мен үйлестіруді, лексикалық материалды және орындаушылық шеберлікті дамыту қабілетін қалыптастырады. Бұл пәнді игеру ырғақты, музыкалық талғамды, синхронды ұжымдық орындау дағдыларын дамытуға, тірек - қимыл жүйесін дамытуға, ойлауды, қиялды дамытуға, жеке тұлғаны ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. СтуденттердІ әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореография тарихы
    Несиелер: 4

    Пән отандық және шетелдік балетмейстерлердің өмірлік және шығармашылық жолының негізгі кезеңдері;балет өнерінің қалыптасуы мен даму кезеңдері; түрлі тарихи дәуірлердің, стильдер мен бағыттардың хореографиялық өнерінің айрықша ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Сауатты жеткізу арқылы оқытушылық қызметтегі біліктілігін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі ритмика және хореография
    Несиелер: 4

    Пән балалардың музыкалық-эстетикалық қабылдауын және қимыл-қозғалыстың, ән айту мен музыканы тыңдаудың пластикалық мәнерлілігін дамытуды зерттейді, Дж.Э.Далькроздың әдістемелік жүйесін, музыкалық қабілет, музыкаға құлақ, музыкалық есте сақтау, ырғақ сезімін дамыту, музыкаға эмоционалды жауап беруге тәрбиелеу. Пәннің мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ырғақтық сабақтарды ұйымдастырудың принциптерімен және әдістемелік әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биі мектебі
    Несиелер: 5

    Пән қимылдарды үйлестіру мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін, концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесін, қазақ биі сабағына музыкалық материалды таңдауды зерттейді. Пәннің мақсаты: хореографиялық материалды таңдауда аналитикалық сындарлы көзқарас дағдыларын қалыптастыру, ұлттық хореографияның мәнді аспектілерін – дәстүрлерді, ырымдарды, билерді, ойындарды білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің курсы әдістеме мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер әр-түрлі би мәдениетімен, әлем халықтарының өмірімен және тарихымен танысады. Білім алушылар сабақтың құрылымын, бағдарламалық материалдың әдістемесін игереді, әртүрлі ұлттардың орындалу сипаты мен мәнерін меңгереді. Халық биін оқыту жүйесін үйренеді, халықтық-сахналық би бөлімдерін орындау дағдылары мен әдістемелік талдауды, халық биінің ерекшеліктерін, тұрмыс пен салт-дәстүрді бейнелеуді қалыптастырады. Өз бетінше практикалық көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән қазақ биін оқыту әдістемесін, баррада және залдың ортасында жаттығуларды орындауды, би қимылдарын жасау техникасын, үздіксіз жұмысты, қазақ биінің негізінде би комбинацияларын, эскиздерін, хореографиялық нөмірлерін құрастыру техникасын үйренуге бағытталған. би. Қазақ биінің ұлттық ерекшеліктерін ашып, зерттеу әдістерін көрсетеді. Ол қазақ билерінің әртүрлі түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының биі
    Несиелер: 5

    Пән би мәдениетін оқытуға, әртүрлі халықтардың хореографиясын дамытуға, би стилінің, мәнерінің, техникасының ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Ұлттық (халықтық) хореографияны орындау дағдыларын меңгереді. Әлем халықтарының хореографиялық мәдениетінің (тұрмысының) ерекшеліктері мен ұлттық дәстүрлерін, әртүрлі тарихи дәуірлердегі би орындауларының стилистикалық ерекшеліктері мен стильдерін зерттейді. Қойылымдарда одан әрі пайдалану үшін әртүрлі халықтардың билерінің ерекшеліктері туралы білімді меңгереді. Әлем халықтарының би түрлері мен формаларының алуан түрлілігін, олардың Би лексикасының байлығын және орындаушылық ерекшеліктерін зерттейді./

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Халықтық-сахналық би сабақтарында станокта экзерсисті дайындау және жүргізу әдістемесін игеруге мүмкіндік беретін теориялық материалды игереді. Оқыту әдістемелерін оқыту және әлем халықтарының билерін орындау техникасын меңгереді. Жаттығулар кешені халыққа тән ерекшеліктерді жеткізуге мүмкіндік беретін дағдылар мен біліктерді игеру процесінде күш пен шыдамдылықты дамытады; шығармашылық ойлауды, халықтық-бағалық бидің практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Костюм тарихы және бидің сахналық безендірілуі
    Несиелер: 5

    Негізгі мақсат: орындаушылық өнер мен сахналық декорацияны зерттеу. Сахналық және хореографиялық бейнелерді жасауда маңызды рөл атқарады. Халықтық костюмдер, театр реквизиттері, декорациялар, сахналық жарықтандыру хореографиялық бейнелерді жасаудың негізгі элементтері болып табылады, сондықтан әр студент бейнені сыртқы түрі, костюмі түрінде ашады, хореографиялық образдарды мұғаліммен кеңесу, осы образ туралы бейнематериалдарды қарау, өз дағдыларын (шеберлігін) тиімді пайдалану арқылы үйретеді. Костюмдер мен сахнаның көркемдік дизайны бойынша жеке "көзқарасты" және таза жеке кәсіби пікірді меңгереді./

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дүниежүзілік драматургия
    Несиелер: 5

    Пән балаларды ұйымдастыру мен жұмыс істеудің заманауи әдістеріне негізделген жалпы эстетикалық тәрбие жүйесіне ие хореографиялық ұжымның болашақ жетекшісін қалыптастыруға бағытталған. Би және хореографиялық нөмірлердің композиция және қою негіздерін таныстырады және оқытады. Әдебиет теориясын, драматургияны, балет режиссурасын меңгереді, өнер заңдылықтарын, театр драматургиясының заңдылықтарын игереді. Білім алушыларда әр түрлі халықтардың рухани және мәдени құндылықтарын құрметтеуге және қабылдауға мүмкіндік беретін тұлғалық қасиеттерді тәрбиелейді және дамытады. Студенттер сұлулық, этикалық құндылықтар және рухани қасиеттермен қарым-қатынас қажеттілігі туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биінің терминологиясы/
    Несиелер: 5

    Хореографиялық пәндерді оқыту процесінде хореографиялық лексикологияны, тиісінше оқытылатын би бағытын меңгереді./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнде қазақ музыкасының теориялық материалдары мен тарихы, қазақ музыкалық мәдениетінің рухани мұрасының құндылықтары және кәсіби ой-өрісін кеңейту зерттеледі. Пәннің мақсаты-қазақ музыкасы туралы білімді жүйелеу және оның үлгілерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте ырғақты оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән хореография сабақтарын оқытудың, жүргізудің және құрастырудың әдістемесін, әртүрлі хореографиялық топтармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектепке дейінгі, мектептегі және әртүрлі мәдениет мекемелеріндегі би үйірмелерін ұйымдастыру және хореографиялық дайындау әдістерін ашу, мектепте ырғақ сабақтарын оқыту, хореографиялық сабақтарды ұйымдастыру, орындаушылық шеберліктерін зерттейді. ұлттық билерді шағын эскиздерден үлкенге дейін сахналау барысында балалармен жұмыс істеуге дағдыландыру. Пәннің мақсаты: ырғақ тарихы және оның дамуындағы қазіргі тенденциялар, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, оқыту мен тәрбиелеудің формалары, әдістері, әдістері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық музыка тарихы
    Несиелер: 5

    Пән классикалық музыканың тарихы мен негізгі ұғымдарын, музыкалық сөйлеу элементтерін және классикалық музыкалық шығармалардың құрылымының негіздерін зерттейді. Пәннің мақсаты-классикалық музыканың бағдарларын қалыптастыру және оларды хореографиялық қызметте шығармашылық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық драматургия/
    Несиелер: 5

    Орындаушылық өнердің қазіргі ғылыми және практикалық міндеттерін біледі және оны шығармашылықпен шеше алады./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 5

    Пән хореографиялық өнердің барлық компоненттері негізінде хореографиялық шығарманың көркемдік ниетін жүзеге асыруға үйретуге бағытталған. Олар әр түрлі хореографиялық формаларды игереді, оқу мысалдарын жасайды, хореографиялық шығарманы бейнелейді .Білім алушылар жаңа балет қойылымдарын, би нөмірлерін, музыкалық спектакльдерді, мюзиклдерді қою бойынша жұмысқа қатысады. Хореографиялық шығарманың жеке қойылымын жүзеге асырып, орындаушылармен (солистермен, кордебалетпен) хореографиялық мәтінді, би композициясын үйреніп, пластикалық техниканы жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық ансамбль/
    Несиелер: 5

    Пән хореографиялық шығармадағы қойылым жұмыстарының режиссуралық ерекшеліктерін, биді орындаудың композициялық әдісін, оның құрылымы мен мазмұнын, хореографиялық шығармалардың формалары мен хореографиялық драматургия негіздерін, хореографиялық шығарманы құру процесіндегі әр түрлі өнер түрлерінің өзара байланысын және хореографиялық бейнелерді жасау тәсілдері мен музыкалық материалдармен жұмыс істеудің әдістерін зерттейді. Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің кәсіби білімі мен орындаушылық дағдыларын дамыту және сахна мәдениетін қалыптастыру./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сольфеджио және музыка теориясы/
    Несиелер: 5

    Ұсынылған курс студенттерде болашақ мұғалімді даярлау көлемінде музыкалық есту, музыкалық ойлау және есте сақтауды дамытады. Курс соңында олар әртүрлі музыкалық-интонациялық жаттығуларды еркін орындай алады. Халық музыкасының әртүрлі режимдерін сауатты орындау, диктант жазу және музыкалық шығармаларды импровизациялау. Олар музыкалық дыбыстарды, физикалық және музыкалық қасиеттерін біледі және ажыратады. Олар практикалық қызметте келесі ұғымдарды игереді және қолдана алады: регистр, дыбыс қатары, нота жазуы, ноталардың ұзақтығы және Квинт шеңбері, модуляция, сонымен қатар хроматизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэт- классикалық би/
    Несиелер: 5

    Курс дуэт биінің негіздерін зерделеу әдістемесін игеруге, кәсіби және әуесқой хореографиялық ұжыммен педагогикалық, сахналау және репетициялық жұмыста сабақта алған дағдыларын пайдалануға бағытталған; студенттердің кәсіби қызметінде дуэт - классикалық би негіздерін қолдану білімі мен әдістемелік дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балет және костюм тарихы
    Несиелер: 5

    Курс өнер саласындағы білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыруда негізгі болып табылады. Костюмнің формасы мен қызметі туралы идеяны тарихи тұрғыдан дамытады. Хореография өнерінің дамуының және балет өнерінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін игереді.Балетмейстерлердің, композиторлардың, бишілердің шығармашылық қызметін;классикалық, халықтық ,тұрмыстық және заманауи хореографияның туындыларын қарастырады.Костюм мен дизайн тарихының дамуының негізгі кезеңдерін біледі, өнердегі стильдер мен бағыттарды басшылыққа алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биінің композициясы/
    Несиелер: 5

    Пән би композициясының заңдылықтарын, композицияның негізгі принциптерін және биді жазуды игеруе; композиция мен драматургия заңдарына сәйкес кез-келген сипаттағы, стильдегі және жанрдағы би нөмірін жазу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Хореографиядағы драматургия заңдарын, қазақ биінің би нөмірлерін құру әдістері мен принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының биілерін оқытудың теориясы мен әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Халықтық сахна биі негізінде материалды игеру, сол немесе басқа адамдардың салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын зерттеу. Әлем елдерінің халық билері дамыған тарихи, географиялық, экономикалық және әлеуметтік факторлармен танысу. Барлық зерттелген билер сахнаға шығарылмаған. Мінезге, тәсілге, сондай-ақ жекелеген комбинациялар мен эскиздердің музыкальдылығына көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стандарттық билерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Стандарттық билердің даму және шығу тарихын оқып үйрену. «Е» класындағы орындаушыларға арналған еуропалық бағдарламасының теориясымен әдістемесін оқытуды оқып үйрену. Базалық би элементтерінің техникасын дамыту үшін, тренаж әдістемесін құрастыру. Стандарттық байланыстарды құрастыру және оқу үлгілерін құрастыру әдістемесі.Техникалық мүмкіндіктерді ескере отырып, комбинацияларды түрлендіруге, дененің дұрыс қойылуына, жаттығуларды нық орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биді қою композиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім алушыларға хореографияның әртүрлі тақырыптары мен жанрларының өзіндік композицияларын; хореографиялық өнердің міндеттеріне сәйкес жеке және бұқаралық концерттік нөмірлердің композицияларын жасау қабілеттерін дамытудан тұрады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар хореографиялық өнердің барлық құралдарын пайдалана отырып, өз ойларын сахналық бейнелерге аудара білуі және ұмтылуы, режиссерлік-қойылымдық жоспарды басшылыққа алуы және әзірлеуі және оны іс жүзінде жүзеге асыруы, репертуарды таңдауы, музыканы дұрыс қабылдауы және оның мазмұнын биде беруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореография пәндерін музыкамен көркемдеу
    Несиелер: 5

    Пән хореографиялық пәннің негізгі ұғымдары мен міндеттерін және оларды музыкамен сүйемелдеуді зерттейді. Пәннің мақсаты-дұрыс таңдалған музыкадан сүйемелдеу арқылы хореографиялық пәнді құру мен ұйымдастыруда білім, білік пен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актердің шеберлігі/
    Несиелер: 5

    Пән актер мамандығының негіздерін, актерлік шығармашылық пен сахналық шеберліктің заңдылықтарын, жетекші режиссерлер мен актерлердің теориялық мұраларын, хореографиядағы актерлік шеберліктің негізгі бағыттары мен мектептерін зерттейді, режиссураның түрлі тәсілдері мен актерлік шеберліктің негіздерін меңгеру; сахна алаңында режиссер ретінде де, актер ретінде де жұмыс істеу; көркемдік образды түсіндіруді және оны актерлік түсіндіруді режиссерлік талдау дағдылары; актерлермен жұмыс істеу әдістемелері./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латинамерикалық би композициясы/
    Несиелер: 5

    Құрылыстың тәсілдерін және жылынудың дәйектілігін, бұлшық еттерін жылытуды меңгеру. Жазу жүйесі: қадамның нөмірі, оның қадамы орындалады, музыкалық ұзақтығы, аяқтың жағдайы, аяқтың жұмысы, орындалған қозғалыс (оның атауы), айналу дәрежесі. Сандарға түсініктемелер мен ескертпелер. Фигуралардың басқа қозғалыстармен және фигуралармен үйлесуі. Музыкалық материалмен, тәуелсіз композициямен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық топпен жұмыс/
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдастыру мәселесін кешенді меңгертеді, атап айтқанда, қатысушыларды қабылдау әдістерін, жұмысты жоспарлау тәсілдерін, қойылымдық, орындаушылық, концерттік және хореографиялық ұжым қызметінің қоғамдық маңызды басқа аспектілерінде кәсіби және кәсіби емес ұжымдардың әртүрлі типтерінде сабақ өткізудің әдістемесін үйретеді. Хореографиялық көркемөнер ұжымында тәрбие жұмысы туралы көзқарас қалыптастыру; болашақ педагогтің коммуникаивтік мәдениетінің ролін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық мұра/
    Несиелер: 5

    Пән хореографиялық өнердің теориялық білімі мен тарихын зерттейді.Пәннің мақсаты-хореографиялық өнер тарихы туралы алған білімдері, біліктері, дағдылары негізінде тұлғаның көркемдік-эстетикалық дамуын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық би
    Несиелер: 5

    Бағдарламада әр-түрлі кезеңдердегі ең маңызды оқиғалармен танысу, сол заманның костюмдері мен әшекейлерінің басымдылығын, сондай-ақ бидің стильдік ерекшеліктерін, би мәдениетінің, бұқаралық бал билерінің дәстүрлі халықтық мәдениеттің артықшылығын көрсету қарастырылған. Әр дәуірдегі би мәдениеті туралы білімді қалыптастырады. Тарихи-тұрмыстық бидің терминологиясын білу, әр дәуірдің тарихи кезеңдерін меңгереді.Тарихи-тұрмыстық би балдық билердің құрылымы мен сипатын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи биді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән заманауи бидің әдістемелік негіздерін, хореографиялық композицияларды орындау мен құруда білімді қолдануды үйретеді. Қазіргі заманғы бидің өнер түрі, жаттығуларды орындау техникасы, комбинацияларды жасау сияқты қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Білім алушылар қазіргі заманғы би стилін, қимылдарды орындау техникасын меңгереді, үйлестіруді, музыкалықты, мәнерлілікті және шығармашылық ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел музыкасының тарихы/
    Несиелер: 5

    Әлемдік музыкалық үдерістің маңызды оқиғалары мен айтулы тұлғаларын: көрнекті шетелдік, орыс, кеңестік және қазақстандық композиторлардың шығармашылық өмірбаяндарын, олардың негізгі музыкалық шығармаларын зерделеу. Дәуірлер контекстіндегі музыкалық стильдермен танысу. Музыкалық шығарманы, оның авторын материалды тыңдау бойынша анықтау дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Модерн/
    Несиелер: 6

    Биде хореографиялық лексикологияның толықтырылуы классикалық бидің халықтың пластикалық мотивтерімен байытып, пантомимика құралдарын, спорт элементтерін, көркем гимнастика, акробатика тиімді қолдану мен академиялық бидің қорын шығармашылық тұрғыдан толықтырады./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстер жұмысы/
    Несиелер: 5

    Пән би композицияларының сюжеттік хореографиялық формаларын қою ерекшеліктерін, қойылым шеберлігінің әдістері мен принциптерін қарастырады, хореографиялық шығармалардағы режиссура негіздері мен драмалық құрылымды қарастырады. Балетмейстердің көркемдік-эстетикалық талғамы мен жоғары моральдық қағидаттарын дамытады. Кәсіби қызметте теориялық және тарихи білімді қолданады, белгілі бір тарихи кезеңнің эстетикалық идеяларына байланысты өнер туындысын кең мәдени-тарихи контексте түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореография өнеріндегі қойылымдық іс-әрекетке музыкалық сүйемелдеу таңдау
    Несиелер: 5

    Пәнде музыка түрлерінің құрылымдық ерекшеліктері, сондай-ақ режиссерлік қабілеті зерттеледі, оның көмегімен хореографиялық қойылымның тұтастығы принципі жүзеге асырылады. Пәннің мақсаты-хореографиялық қойылымдарды дұрыс таңдай отырып, музыканың ритағы мен стилін сезіну қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық бал биінің тарихы/
    Несиелер: 6

    Латынамерикалық бағдарламаның бал билерін орындау және оқыту әдістемесінің білім, білік және дағды жүйесін меңгеру. Қозғалыс пен актерлік экспрессивтіліктің үйлестірілуін дамыту. Бал билерін оқыту әдістемесі: Латынамерикалық бағдарлама. Еуропалық бағдарламаның бал билерін орындаудың әртүрлі стильдерін, мәнерлерін және техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биінің үлгілері/
    Несиелер: 5

    Тәртіп бидің ұлттық эстетикалық қағидаттарын сақтау болып табылады, көбінесе қазақ би қимылдарын орындау принциптерінен өзгеше, қазақтың пластикалық бейнесін, оның поэтикалық, өзіндік сұлулығын тәрбиелейді. Білім алушылар белгілі бір дағдыларды қажет ететін дәстүрлі, бірақ техникалық тұрғыдан күрделі қозғалыстарды орындау ережелерін үйренеді, оқу және өсуді бақылау процесінде біртіндеп игеріледі. Терминологияны меңгеру студенттердің қазақ халық және академиялық билерінің орындау сипатын, стилі мен әдісін жеткізе білу қабілетін нығайтады, би техникасын игереді, музыкалық материалдың мәнерлілігін, музыкалылығын және сауатты пайдаланылуын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем театрының тарихы/
    Несиелер: 6

    Пән дамудың жалпы заңдылықтарын, театр мәдениеті мен әлемдік театрдың негізгі кезеңдерін, әртүрлі стильдердің сипаттамаларын және театр өнерінің ұлттық дәстүрлерін зерттейді. Пәннің мақсаты-студенттердің рухани әлемін әр түрлі отандық және әлемдік театр өнерінің құралдарымен байыту, олардың эстетикалық сезімталдығы, дүниетанымы мен өмірлік ұстанымы, өз бағалары мен эстетикалық пайымдауларын бағдарлауға және дамытуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиялық ұжымдардағы әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру үшін студенттер хореографиялық ұжым (үйірме, ансамбль, студия) құруды үйренеді. Хореографиялық ұжымның этикасы мен эстетикасы, би қойылымдарына арналған костюмдерді тігу ерекшеліктерін меңгереді. Білім алушылардың жеке және шығармашылық мүмкіндіктерін ашу және жетілдіреді. Көркемдік жетекші ретінде кәсіби қызметке қажетті білім мен дағдылардың жеткілікті көлемін игереді, би хореографиялық ұжымда ұйымдастырушылық, педагогикалық, қойылымдық және дайындық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс биі/
    Несиелер: 6

    Кәсіби қызметте хореографиялық қойылымдарды, классикалық, фольклорлық,шығыс, тарихи-тұрмыстық билерді, сондай-ақ мәдениет пен өнер саласындағы заманауи және латынамерикан билерін қолдана алады./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Грим/
    Несиелер: 6

    Пәнде театрлық гримнің теориялық негіздері, гримдеу өнерінің технологиясы, негізгі гримдеу әдістері оқытылады. Кескіндеме, мүсіндік-көлемдік, сызықтық сияқты заманауи технологиялар, гримдеудің заманауи техникасы және кейіпкердің сыртқы бейнесін түсіндіру әдістері, гримдеу өнерінің негіздері бойынша білім, білік және дағдылары қалыптасады. Студенттер сахналық және театрлық макияж жасаудың негізгі әдістерін үйренеді./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнде би өнерінің шетелдік бағыттарының әртүрлі формалары, стильдері, әдістері мен қозғалыстары зерттеледі. Пәннің мақсаты-жасау би үлгісі шетелдік бидің элементтері мен негізгі комбинацияларын қолдана отырып, бөлу ретінде дағдыларды дамыту сахналық алаңдар, чувствоватьақты сезіну, серіктес және шетелдік бидің суретін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Классикалық биді төменгі сыныптарда оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқу комбинацияларын дайындауда әдістемелік білімді және практикалық дағдыларды дамыту. Классикалық би негізінде хореографиялық туындыларды құрудың заманауи әдістемесін оқып үйрену. Сабақтың академиялық құрылысына, қимылдардың музыкалық орналасуына, сабақ қарқынын анықтауға дағдыландыру. Музыка мен бидің ырғақты және эмоционалды тиімді байланысын дамыту. Классикалық лексика негізінде шығармаларды өз бетінше құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фольклорлық билер/
    Несиелер: 6

    Фольклорлық билер білім алушыларға әртүрлі халықтардың билерін орындаудың стилі мен мәнерін меңгеруге мүмкіндік береді, ерекше орындау сапасы мен дағдысын қалыптастыра отырып, олардың орындау мүмкіндіктерін айтарлықтай кеңейтеді және байытады. Орындаушылық және техникалық дағдылармен мұнан былайғы жұмыстар: - негізгі элементтер; - фольклорлық жанрлардың әртүрлілігі; - халықтық дәстүрлер мен мейрамдар; - халықтық мәдениетке қызығушылыққа тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді ғылыми талдауға, гуманитарлық, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың әдістерін кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдануға қабілетті.

  • Код ON4

    Кәсіби қызметте хореографиялық қойылымдарды, классикалық, фольклорлық,шығыс, тарихи-тұрмыстық билерді, сондай-ақ мәдениет пен өнер саласындағы заманауи және латынамерикан билерін қолдана алады.

  • Код ON7

    Классикалық биді оқытудың негіздерін игереді, олар қозғалысты дұрыс орындау қабілетінің басты бағыты болып табылады, сонымен қатар бишінің денесі құрылымының үйлесімді дамуына зор ықпал етеді.

  • Код ON10

    Сахналық және драматургиялық жұмыс әдістерін қолдана отырып, хореографиялық композицияларды жобалау.

  • Код ON5

    Хореографияда орындалатын және әр аймақ үшін белгілі бір дәстүрлі қозғалыстарға ие, би техникасын қолдана отырып, жеке орындаушылық білімі мен дағдыларын игеретін, осы аймақтың ерекшеліктері, костюмдері, тұрмысы мен әдет-ғұрыптарын қолдану дағдылары мен әдістерін игеретін халықтық-сахналық бидің негізгі принциптерін меңгереді.

  • Код ON11

    Ритмді сезіне білу, музыкалық-моторлық бейнені бейнелеу, бұлшықет күшін, төзімділікті, қозғалыс пластикасын дамыту. Адам ағзасының құрылымы мен қызметін біледі, қозғалысты үйлестіруді дамыта алады.

  • Код ON9

    Классикалық, заманауи биді оқыту әдістемесін біледі және өзінің кәсіби қызметінде сауатты қолдана алады.

  • Код ON6

    Музыка теориясының негіздерін, негізгі хореографиялық бағыттарын, бидің сахналық дизайнын, сахналық макияжды қалай қою керектігін игерумен қатар костюм мен әлемдік театрдың тарихын біледі.

  • Код ON12

    Ғылыми теория мен көркемдік практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, хореографиялық және теориялық пәндерді оқыту қабілетіне ие болу. Оқушылардың көркемдік қызметке деген қызығушылығын дамыту қабілетін көрсету.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет түріне (түрлеріне) сәйкес келетін: білім беру қызметі, балетмейстерлік қызмет, репетиторлық қызмет, ұйымдастыру-басқару қызметі, әдістемелік қызмет, мәдени-ағартушылық қызмет және хореографияның бейіндік бағыттары бойынша кәсіби білімге ие болу.

  • Код ON8

    Дуэт биінің бейнелі және орындаушылық мазмұнын құрудағы ерлер мен әйелдер биінің рөлін біледі сондай ақ хореографиялық топпен жұмыс істей алады.

  • Код ON2

    Кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдану, дәлелдер тұжырымдау және хореография өнері саласындағы мәселелерді шешу. Көпшілік алдында сөйлеуге дайындығы мен қабілетін көрсетеді, бидің терминологиясын біледі, актердің шеберлігін меңгереді.

Top