Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01107 Педагогикалық өлшемдер в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім нәтижелерін бағалаудың халықаралық зерттеулері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: оқушылардың халықаралық зерттеулерге қатысу тәжірибесін талдау, оқушылардың функционалдық және жаратылыстану-математикалық сауаттылығын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде қаралатын болады: PISA, TIMSS, PIRLS бағдарламаларының нәтижелері шеңберінде қазақстандық мектептерде білім беру сапасын бағалауға халықаралық зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру нұсқаулықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды қалыптастыру, халықаралық ғылыми ұжымдарда ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді жүзеге асыру. Мыналар зерттелетін болады: ауызша, жазбаша және электронды коммуникация әдістері; ағылшын тілінде өнімді кәсіби маңызды мәтіндерді құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім сапасын бағалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ҚР орта білім беру стандарттарының және кәсіби стандарттың талаптарына сәйкес білім сапасын бағалау жүйесін талдау, бағалаудың оқу мақсаттары мен құралдары жүйесін әзірлеу. Курс білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың өлшеу аппаратын, әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологияларын және олардың білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберіндегі мүмкіндіктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттардың педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздерін, білім және ғылым сапасын бағалаудың теориясы мен технологиясын, тест тапсырмаларын әзірлеу әдістерін, педагогикалық өлшемдердің категориялық және терминологиялық аппаратын меңгеруі. Магистрант білім беру сапасын басқару контексінде педагогикалық өлшеулерді ұйымдастыру қағидаттары негізінде білім алушылардың өлшенетін индикаторлары мен оқу жетістіктері көрсеткіштерінің жиынтығын бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда ғылыми менеджменттің заманауи психологиялық тәсілдерін қолдану үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мыналар оқытылады: басқарушылық өзара әрекеттестіктің теориялық негіздері, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы, басқару саласындағы психологиялық зерттеу әдістері. белсенділік пен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – Қазақстанда инновациялық бағдарламаларды іске асыру және ғылымның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Курс ғылыми зерттеуді түсінудің әдіснамалық негізін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ҒЗЖ әдістемелік аппаратының құрылысын, жоғары оқу орны ғылымының тарихын білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: ЖОО мен колледждерде педагогика мен психологияны оқыту әдістемесін жобалау мен меңгеруде педагогикалық іс-әрекеттің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы аймағында теориялық білім кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық білім берудегі негізгі ғылыми-практикалық мәселелерді ашады; білім беру, бақылау және оларды меңгеру сапасын түзету үдерістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи стратегиялары мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тест теориясы және тәжірибесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – педагогикалық тестілерді құрастырудың теориялық негіздерін баяндау, стандарттар талаптарын ескере отырып, тесттердің мазмұны мен тест алдындағы тапсырмалардың нысандарын талдау, тесттің жалпы құрылымын сипаттау, тест тапсырмаларының санын, тестілеу функцияларын және өлшеудегі шкаланы көрсету. Курс тестілерді қолданудың ықтимал салалары тәсілін таңдауды, тесттегі тапсырмалардың орналасу стратегияларын негіздеуді мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерін компьютерлік тестілеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім беру сапасын қамтамасыз етудегі тест технологиялары теориясын, IRT есептеу моделі мен әдістері негізінде компьютерлік тестілеу практикасын, SPSS бағдарламалық өнімін игеру. Курсты оқу магистранттарға Г.Раштың моделі бойынша "R-Ealenl" бағдарламалық құралдарының көмегімен тестілік бақылаудың түрлері мен функцияларын түсіндіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылымның пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын, қазіргі ғылым философиясының негізгі концепцияларын түсінуге және анықтауға қажетті құзыреттіліктерді магистранттарда қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау және бағалау үшін ғылым философиясының ұстанымдары мен категориялары;ғылыми зерттеу құрылымындағы мәселенің,гипотезаның, философиялық, жалпы ғылыми, арнайы, қолданбалы және пәнаралық әдістеменің функцияларын; тұтас жүйелі ғылыми көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі психометрика және диагностика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі психометрика мен диагностиканың теориялық негіздері, Білім беру процесінде психологиялық қасиеттер мен тұлғалық қасиеттерді өлшеу мен диагностикалаудың аяқталуы туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты оқу жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау бағдарламасын жасау және білім беру процесінде студенттердің зияткерлік және шығармашылық ойлау алгоритмін құру тәжірибесін алуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық білім беру ресурстарының дизайны
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: электрондық оқыту, цифрлық білім беру теориялары негізінде цифрлық білім беру ресурстарын (ЦБР) құру бойынша педагогтердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру. Курс XXI ғасырдағы ЦБР жобалау, жобалау мүмкіндіктерін, эвтагогикалық тәсілдемені, коннективизмді, Педагогика 3.0 және Білім 3.0; түрлі платформаларда білім беру ресурстарын әзірлеуді; оқиғаларға бағытталған, рөлдік оқыту дизайнын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық-педагогикалық өлшемдегі статистикалық әдістер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттың зерттелетін объектіні есептеу үшін статистикалық критерий мен формуланы таңдауды жобалау алгоритмін қалыптастырады. Курс мазмұны statistica, StatGraphics және SPSS статистикалық пакетінің компьютерлік бағдарламасының деректерді талдау құралдарын іріктеуді модельдейді, онда Вилкоксон-Манн-Уитни критерийі немесе x2 критерийі барлық көрсеткіштердің өлшенетін қатынастар шкалаларының сәйкестігі мен айырмашылығының дұрыстығын тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогтің кәсіби жетістіктерін сараптау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: педагог жоспарлаған нәтижелерге кәсіби жетістіктерге сараптама жүргізуді ұйымдастыру және өткізу туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс магистранттардың мақсат пен міндеттер қоюын меңгеруіне, сараптамалық ақпарат алуды таңдауға, нәтижелерді өңдеу мен түсіндіруге, белгілі бір сындарлы шешімдер қабылдау үшін бағаланатын объектілердің дәлелді қорытындысы форматында есеп жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық өлшемдегі математикалық әдістер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты психологиялық-педагогикалық өлшемде нәтижелерді өңдеудің математикалық әдістерін жобалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру сапасын өлшеуде қолданылатын математикалық әдістерді салыстыру, талдау және бағалауды қалыптастыруға; өлшеуіштердің макеттерін жобалауға, оларды апробациялауға және зерттеу нәтижелерін өңдеудің математикалық моделімен салыстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON9

    дәлелді деректер дәрежесінің дұрыстығын және өнімнің белгіленген талаптар мен нормаларға сәйкестігін бағалау үшін сараптаманың кәсіби және талдамалық рәсімдерінің әдіснамасы мен әдістері негізінде педагогтің білім беру бағдарламаларын, оқулықтарын, оқу құралдарын, кәсіби жетістіктерін сараптамалық бағалау нәтижелерін қорытады;

  • Код ON3

    білім беру сапасын қамтамасыз етуде кәсіби міндеттерді тиімділігін шешуде жаңа тәсілдер мен әдістерді жүзеге асыруда кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектепте тәрбиелеу дидактикасы мен теориясының білімі негізінде жоғары мектептің педагогикалық үдерісін жобалайды;

  • Код ON10

    білім беру нәтижелеріне қол жеткізу критерийлерін және зияткерлік және креативті ойлау алгоритмі, білім беру үдерісінде білім алушылардың табысына қол жеткізу үшін оқу ақпаратын қабылдау негізінде тұлғаның өлшенетін құндылық қатынастарының сапасын диагностикалау рәсімдерін белгілейді;

  • Код ON2

    білім берудегі стратегиялар мен құндылықтарды анықтауда, және білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстарды жобалау үшін Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатын салыстырады;

  • Код ON5

    педагогикалық өлшеулер әдіснамасының ақпараттық қамтамасыз етудегі ықпалын, білім беру сапасын басқарудағы өлшеулердің барлық қызметінің орындалуын, білім алушылардың оқу қызметіне және халықаралық зерттеулерге қатысуын бағалау дайындығын негіздейді;

  • Код ON7

    көрсеткіштер мен индикаторлар жүйесіне қойылатын талаптарға сәйкес білім алушылардың оқуы мен тәрбиелену деңгейін психометрика мен диагностикалаудың заманауи құралдары негізінде білім мен ғылымдағы өлшеу құралдарын іріктеудің эмпирикалық белгілерін дәлелдейді;

  • Код ON4

    жаңартылған білім мазмұны жағдайында педагогикалық өлшемдердің теориясы мен тәжірибесін құрылымдау механизмдерін, индикаторларды таңдау және оқу үдерісінің сапасын бағалау көрсеткіштерін ұсынады;

  • Код ON1

    ғылымның дамуының тарихи-философиялық білімін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қағидалары мен ғылыми білімге қол жеткізу тәсілдерін талдайды;

  • Код ON11

    ғылыми қоғамдастықта білім беру сапасын басқару саласындағы зерттеу нәтижелерін талқылау, ықтимал қателерді анықтау және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауда өлшеудің математикалық-статистикалық өңдеуінің сенімді деректерін алу үшін «Statistica, StatGraphics и SPSS» қолданбалы бағдарламаларына статистикалық талдауды баяндайды;

  • Код ON6

    өлшеудің ғылыми негіздерінің жалпы пәндік және практикалық дағдыларды, өлшеу объектісі ретінде білім алушылардың білім сапасын тексеруге арналған тест тапсырмаларын әзірлеудің практикаға бағытталған негіздер арақатынасы мәселелерін санаттайды;

  • Код ON8

    компьютерлік құрастыруды, өңдеуді және тест тапсырмаларының мазмұнын сараптамалық талдауды масштабтауды әзірлеу және білім берудегі өлшеу нәтижелерінің жоғары объективтілігін, сенімділігі мен дұрыстығын қамтамасыз ету үшін есептейді;

  • Код ON12

    педагогикалық өлшеулердің нәтижелерін талдау мен түсіндірудің негізгі бағыттарын болжау, мультимедиялық технологияларды қолдана отырып ғылыми жобаларға қатысу және білім беру сапасын басқаруда дұрыс, негізделген, тиімді және келісілген шешімдер қабылдау үшін мақсаттардың, құндылықтардың, технологиялардың, білім беру мазмұнының, өзгерістер индикаторларының, студенттердің іс-әрекетінің бастапқы ниетін болжайды.

Top