Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05204 Қоршаған ортаны геокеңістік басқару в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу, жобалау-іздестіру, мемлекеттік ұйымдарда, сондай-ақ кеңістіктік деректер базасын әзірлеуге және басқаруға, ГАЖ және геоақпараттық технологияларды ЖОО-дағы оқу үдерісіне интеграциялауға қабілетті және жоғары оқу орындарында жұмыс істеуге және қоршаған ортаны басқару саласындағы, сондай-ақ табиғатты пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың өзекті мәселелерін шешу үшін далалық және зертханалық зерттеулердің мәліметтерін талдау, өңдеу және визуализацияға маманданған магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M084 География
  • Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоақпараттық платформалар мен веб-порталдар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда ГАЖ бағдарламалық қамтамасыз ету мен геопорталдарды пайдалана отырып, картографиялық материалмен жұмыс істеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын, сонымен қатар әртүрлі көздерден кеңістіктік мәліметтерді басқару қабілетін қалыптастыру; авторлық сценарийлер мен желілік қосымшаларды әзірлеу. Пән бөлінген геоақпараттық жүйелер арқылы ашық кеңістіктік мәліметтерді өңдеу әдістемесін оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білімдер мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән: зерттеу жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибелерін; ғылыми зерттеулерді, конференцияларды, семинарларды, дөңгелек үстелдерді ұйымдастыру және өткізу принциптері мен заңдылықтарын; ғылыми баяндамаларды, мақалаларды, эсселерді, магистрлік диссертацияларды дайындау және жазу бойынша ұсыныстарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының жер ресурстарын басқарудағы ГАЖ және қашықтықтан зерделеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының жер қорын және ресурстарының қолжетімділігін басқарудың цифрлық әдістерін, оларды ұтымды пайдалану және одан әрі болжау. Пән магистранттардың жер ресурстарын талдау және басқару құралы ретінде ГАЖ технологияларын және қашықтықтан зондтау деректерін пайдалану бойынша теориялық және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасындағы географиялық білім берудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – географиялық білім беру сапасын арттыру мәселелерін шешудің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән географиялық білім берудің әдістемесін, құрылымын, қолданыстағы әдістемелік жүйені өзгертуге, оның мазмұнын жаңартуға, стандарттау процестерімен ілесе отырып, мамандандырылған, тұлғалық дамытатын оқытуға көшуге, оны нығайтуға ықпал ету қабілетін зерттеуге бағытталған. мәдени бағыттылық, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен технологияларын оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиядағы үлгілер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – магистранттарда географияда қолданылатын математикалық-статистикалық, модельдеу, оңтайландыру және математикалық-картографиялық сияқты географиялық ғылыми модельдермен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән географиялық құбылыстарды модельдеу технологияларын, деректерді өңдеуді ақпараттық қамтамасыз етуді және модельдеу нәтижелерін көрсету әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи-шаруашылық жүйелердің жағдайын болжау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – өсімдіктер мен қоршаған ортаның экологиялық байланысын, топологиялық деңгейде табиғи кешендердің қызмет ету құрылымын, табиғи кешеннің құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесуін және қоғамның табиғи құрамдас бөлігіне әсерін зерттеу. материя мен энергияның тепе-теңдігін талдау арқылы пейзаждар. Пән бакалавриаттың табиғи және антропогендік түрлендірілген ландшафттарды қалпына келтірудің экологиялық бағдарланған әдістері мен құралдарын пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған; ландшафттарды сақтау көрсеткіштерін талдау негізінде қоршаған орта факторларының әсерінен ландшафттардың жағдайын болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиядағы дереққорларды басқару жүйесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты географияда бағдарламалық жүйелерді практикалық құруда қолданылатын жүйелерді модельдеудің негізгі ұғымдарын, әдістері мен құралдарын қалыптастыру. Пән ДҚБЖ талдау және жобалау үшін модельдерді құру әдістерін, модельдерді құруда әдістер мен жобалау құралдарын қолдану мәселелерін, сондай-ақ географиялық ақпараттық жүйелердегі талаптарды талдау үшін модельдерді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жобаларды басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында жобалық менеджмент саласында жүйеленген базалық білімдерді қалыптастыру және практикалық мысалдар мен тапсырмаларды пайдалана отырып, ғылыми жобаларды табысты басқаруға қажетті негізгі дағдыларды бекітуге мүмкіндік беру. Пән жобалық менеджментті қалыптастырудың негізгі кезеңдерін оқуға, жобалық менеджментте қолданылатын терминологиямен, сонымен қатар жобаларды басқарудың принциптері мен стандарттарымен танысуға және зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экожүйелік қызметтер үшін төлемдер
    Несиелер: 9

    Бұл пәннің мақсаты – биосфераны және оның экожүйелік қызметтерін зерттеу, олардың экономикалық бағасына сүйене отырып, экожүйе қызметтеріне ақы төлеу жүйесін енгізу. Пән елдер мен аймақтар жағдайында табиғатты пайдалану саласында тұтас дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған. Табиғи капиталды экономикалық бағалаудың теориялық және практикалық мәселелерін түсіну, экожүйе қызметтері үшін төлем жүйесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кеңістіктік деректерді визуалдау және өңдеу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - далалық зерттеулер кезінде алынған кеңістіктік деректерді өңдеу мен визуалдаудың теориялық және практикалық әдістерін оқып үйрену. Пән магистранттардың кеңістіктік деректерді сандық визуализациялау, алынған мәліметтерді талдау және одан әрі болжамдар жасау бойынша практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арақашықтықтан зерделеу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – географиялық зерттеулерде қашықтықтан зондтау деректерін алу, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануда магистранттардың кәсіби дағдыларын дамыту. Пән қашықтықтан зондтау мәліметтерін алудың негізгі көздерімен, оларды өңдеу және тақырыптық карталарды құру принциптері мен әдістерімен, жердегі экожүйелердің жағдайын сапалық және сандық бағалаумен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кеңістіктік деректерді басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – магистранттардың соңғы ГАЖ технологиялары мен ДҚБЖ функционалдығын пайдалана отырып, кеңістіктік деректерді тиімді басқаруда теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру; Пән модельдерді құру әдістері мен жобалау құралдарын, сондай-ақ кеңістіктік деректерді басқаруда қолданылатын олардың жүйелерін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON12

    Орта және жоғары білім беру ұйымдарында географиялық пәндерді оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

  • Код ON2

    Географиялық талдаудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдана отырып, мәліметтер базасын құру үшін географиялық деректерді жүйелеу;

  • Код ON7

    Кеңістіктік деректерді оңтайландыру және құрылымдау үшін географиялық зерттеулер мен ГАЖ интеграциясын ұйымдастырудағы негізгі мақсаттар мен міндеттерді анықтау;

  • Код ON9

    Қоршаған ортаны кешенді басқару мәселелерінде базалық ақпаратты сыни талдау;

  • Код ON3

    Географиялық ақпаратты өңдеуді саралау және табиғатты, халықтарды және олардың өзара әрекеттесуін әртүрлі геоақпараттық жүйелер көмегімен жан-жақты зерттеу;

  • Код ON6

    Табиғат пайдаланудың негізгі мәселелерді анықтау үшін статистикалық деректерді пайдалану, сондай-ақ қоршаған ортаға мониторинг жүргізу;

  • Код ON5

    Ғылыми жобаларды орындау кезінде қойылған міндеттерге сәйкес геоақпараттық картографиялау және кеңістіктік талдау әдістерін қолдану;

  • Код ON1

    Геоақпараттық жүйелерді қолдана отырып, ғаламдық, аймақтық, жергілікті, муниципалды деңгейлерде әртүрлі дәрежедегі және күрделіліктегі табиғи, әлеуметтік-экономикалық және экологиялық геожүйелерді басқарудың теориялық және қолданбалы міндеттерін жіктеу;

  • Код ON10

    Қоршаған ортаның жұмыс істеуі және аумақтардың экономикалық және әлеуметтік даму үшін экожүйелік қызметтер үшін төлемдер саласындағы мүмкіндіктерді талдау және әлеуетті шектеулерді анықтау;

  • Код ON8

    Жобалау-іздестіру және өндірістік міндеттерді шешу үшін географиялық талдау әдістерін қолдана отырып, геоақпараттық, аэроғарыштық деректердің үлкен көлемін және далалық зерттеулер материалдарын талдау;

  • Код ON4

    Тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу үшін ғылыми жобаларды және географиялық зерттеулерді іске асырудың әдістері мен технологияларын меңгеру;

  • Код ON11

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас үшін қазақ, орыс, шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға кіру;

Top