Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05207 Метеорология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білімдер мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән: зерттеу жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибелерін; ғылыми зерттеулерді, конференцияларды, семинарларды, дөңгелек үстелдерді ұйымдастыру және өткізу принциптері мен заңдылықтарын; ғылыми баяндамаларды, мақалаларды, эсселерді, магистрлік диссертацияларды дайындау және жазу бойынша ұсыныстарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Атмосфераның жаһандық мониторингісі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты атмосфераның жаһандық мониторингінің теориялық негіздерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфера сапасының жаһандық мониторингінің мақсаттары мен міндеттерін; жаһандық және мемлекеттік экологиялық мониторинг жүйесіндегі атмосфералық ауа мониторингінің орны мен рөлін; түрлі деңгейлерде атмосфералық ауа сапасын басқарудың күрделі жүйелерін құруды; мемлекеттік экологиялық мониторингті ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Атмосфераның жалпы циркуляциясының ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты атмосфераның жалпы айналымының заңдылықтарын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфераның жалпы айналымының заңдылықтарын; ғарыштық, геофизикалық факторларды және АЖЦ талдау кезінде төселме беттің жағдайы туралы деректерді пайдалануды; АЖЦ сипаттамаларын ауа-райы болжамдарының және климаттың ауытқуының заманауи схемаларында пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Атмосфера мен климаттың жалпы айналымы теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты атмосфера мен климаттың жалпы айналымының құрылымы мен қалыптасуының маңызды физикалық заңдылықтарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосферадағы толқынды және құйынды қозғалыстарды, жер климаты мен АЖЦ қалыптасу теориясының қазіргі жағдайын; атмосфера мен мұхиттың ғаламдық өзара әрекеттесуін; климаттың жылу баланстағы модельдерін, АЖЦ мен климаттың сандық модельдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Метеорологияның жаһандық және аймақтық мәселелері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты Солтүстік жарты шарда өтетін үрдістердің әсері мен жауабы ретінде Қазақстанмен метеорологиялық процестердің өту ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән: Қазақстанның, батыс және ТМД алдыңғы қатарлы елдерінің метеорологиялық ғылымының қазіргі жағдайын бағалау; синоптикалық масштабтағы метеорологиялық үрдістер; атмосфераға және климатқа, гидрофераға және су ресурстарына антропогендік әсер етін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи апаттарды болжау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты табиғаттың қауіпті құбылыстарын сипаттау және олардың пайда болу ықтималдығын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: табиғи апаттардың классификациялық белгілерін; дүлей құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық масштабтарының көрсеткіштерін; табиғаттың қауіпті құбылыстарының қирату күшінің көрсеткіштерін; адамдардың тіршілік ету қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғаттың қауіпті құбылыстарын болжау әдістерін; халықтың табиғи құбылыстардан осалдығын бағалауды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Метерологиядағы заманауи статистикалық әдістер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты бақылау нәтижелерін заманауи өңдеу әдістері мен тәсілдерін түсіну және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: кездейсоқ шамалардың таралуының негізгі заңдылықтарын; метеорологиялық ақпаратты статистикалық өңдеудің теориясы мен методологиясын және оны қазіргі заманғы ұсынуды; ауа райы сипаттамаларын болжау үшін қолда бар статистикалық модельдерді зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Климаттық инновациялар және тұрақты даму
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-тұрақты даму жағдайында климаттық инновацияларды енгізу арқылы климаттық дағдарыстың салдарын азайту үшін шешім табу қабілетін қалыптастыру. Пән: бір мезгілде іскерлік және экономикалық құндылықты құру кезінде климаттың өзгеру проблемаларын шешудегі инновациялардың рөлін; төмен көміртекті даму стратегиясын; климат саласында бизнес-модельдерді әзірлеу үшін идеялар құру процесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Солтүстік жарты шардағы цикло- және антициклогенездің құрылымы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты синоптикалық объектілердің пайда болуы мен эволюциясын сипаттау, энергияның атмосферадағы түрленуі мен тасымалдануын қалыптастыру. Пән: атмосфераның ірі масштабты ағымдарындағы энергияның түрлену заңдылықтарын; Солтүстік жарты шардағы цикло - және антициклогенез үрдістерінің құрылымы мен динамикасын; тропосфераның және стратосфераның термобарикалық өрісінің маусымдық қайта құруын; атмосфераның Ғаламдық циркуляциясының флуктуациясын оқып білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Метеорологиядағы геоақпараттық жүйелерді модельдеудің теориялық және қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты ГАЖ технологияларды қолдана отырып Метеорологиядағы модельдеудің теориялық және қолданбалы есептері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және модельдеудің практикалық дағдылары. Пән: оқытылған алгоритмдердің барлық түрлерін іске асыруға, ретке келтіруге және іске қосуға мүмкіндік беретін ArcGIS және MapInfo бағдарламалық өнімдерін; қауіпті метеорологиялық құбылыстардың дамуына әкелетін әртүрлі синоптикалық жағдайларды модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Атмосфераның жоғарғы қабатының физикасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты атмосфераның жоғарғы қабаттарында өтетін физикалық процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: стратосфералық ағындардың табиғатын; стратосферадағы айналымның көктемгі қайта құрылуын және тропосфераның динамикалық үрдістерінің қайта құру мерзіміне әсерін; құрлықтағы ауа райының қалыптасуындағы кенеттен стратосфералық ағындардың рөлін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық климат және оның өзгеруі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты қазіргі кезеңдегі климаттың өзгеруін негіздейтін жағдайларды сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: аймақтардағы климаттың жаһандық өзгеруінің көріністерін және оның ықтимал салдарларын; климаттың өзгеруінің климаттық жүйеге табиғи және антропогендік әсермен байланысын; болашақтағы бағалауларға сәйкес климаттың болашақ өзгеруін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    ON6. ауа райының қауіпті құбылыстарының, қолайсыз метеорологиялық жағдайлардың, климаттық өзгерістер әсерінің экологиялық және әлеуметтік-экономикалық салдарларына қатысты тәуекелін бағалау;

  • Код ON7

    ON7. аймақтық, ұлттық және жергілікті деңгейлерде қоршаған ортаны бақылау мен мониторнинг жүйелерін іске асыру тәсілдерін қолдану;

  • Код ON3

    ON3. ДМҰ бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде метеорологиялық қатарлардың климаттық біртектілігін бағалау бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу;

  • Код ON1

    ON1. Қазақстан аумағындағы климаттың қазіргі таңдағы өзгерістерін түсіндіру;

  • Код ON8

    ON8. гидрометеорологиялық мониторинг жүргізу бойынша басшылық, нормативтік және әдістемелік құжаттарды (нұсқаулар, әдістемелік нұсқаулар, ережелер және т. б.) әзірлеу және жетілдіру;

  • Код ON2

    ON2. климатология, ауа-райын талдау және болжау және басқа метеорологиялық бағыттардың заманауи міндеттерін шешу мақсатында ақпараттық технологияларды қолдану;

  • Код ON11

    ON11. гидрометеорология саласындағы республикалық бағдарламалар бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын және халықаралық жобаларды орындау; семинарларда, конференцияларда, республикалық және халықаралық деңгейдегі съездерде оларды таныстыру процесінде алынған ғылыми нәтижелердің құндылығын көрсету; ғылыми пікірталастарда өз көзқарасын қорғау; өзінің кәсіби әлеуетін сыни бағалау және одан әрі жеке жетілу жолдарын анықтау;

  • Код ON4

    ON4. тұрақты даму контекстінде климаттық инновацияларды енгізу арқылы климаттық дағдарыстың салдарын азайту шешімдерін іздеу;

  • Код ON12

    OON12. педагогикалық қызметті жүзеге асыру: аудиториялық сабақтарды және оқу практикаларын өз бетінше өткізу, пәннің оқу-методикалық кешенін құрастыру, зерттеу нәтижелерін практикалық оқу қызметіне енгізу, педагогикалық этика ережелері мен педагогикалық такты сақтау, білім алушының жеке тұлғасын сыйлау, ЖОО-ның құрылымдық бөлімдерінің педагогикалық қызметін басқару

  • Код ON5

    ON5. ДМҰ ұсынатын климаттық қызмет көрсетуді жетілдіру мақсатында гидрометеорологиялық ақпаратты талдаудың принциптері мен әдістерін меңгеру және жедел практикаға енгізу;

  • Код ON9

    ON9. ауа райы мен климатты ұзақ мерзімді болжаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану;

  • Код ON10

    ON10. климаттық және метеорологиялық болжамдардың қолданылатын әдістерінің табыстылығына бағалау жүргізу;

Top