Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Ағылшын тілі және информатика в Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, төмендегідей: оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, информатика және ағылшын тілі саласында жүйеленген білімді қалыптастыру, оқу процесін пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілдерін және заманауи сандық технологияны қолдана отырып ұйымдастыру және ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру бағыттарында кәсіби қызметін атқаруға қабілетті жоғары білікті ағылшын тілі мен информатика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Лингвистика
Алгебра және геометрия
-
2 Оқу жылы
Ұлттық руханият
Экология және өмір қауіпсіздігі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
Практикалық грамматика
Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
Педагогика
Инклюзивті білім беру
Қазақ жазуы және латын әліпбиі
Қазіргі бағдарламалау тілдері C/C#
Ғылыми зерттеу негіздері
Мамандыққа кіріспе
Практикалық ағылшын тілі (1 деңгей)
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
-
3 Оқу жылы
Практикалық ағылшын тілі (2 деңгей)
Ағылшын тілін оқытудың психологиясы
Ағылшын тілінің теориялық негіздері
Жалпы кәсіби ағылшын тілі
PHP бағдарламалау тілі
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Тіл біліміне кіріспе
Python программалау тілі
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Жасанды интеллект негіздері
Бағалаудың өлшемдік технологиясы
Желі және дербес компьютерді жаңарту
Арнайы - кәсіби ағылшын тілі
Оқытудың бастапқы кезеңінде ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
-
4 Оқу жылы
Компьютерлік графика
Ағылшын тілін және информатиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
Ағылшын тілінен сыныптан тыс жұмыс
Ағылшын тілін аралас оқыту
Кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі
Кросс-платформалық қосымшаларды әзірлеу және жобалау
Информатиканы және АКТ оқыту теориясы мен әдістемесі
Информатиканы оқыту әдістемесі
Оқу робототехникасы және мехатроника
Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аталған пәндерді оқыту дағдыларын қолданады, сондай-ақ кәсіби қызметтегі тіл мәдениетінің деңгейін, нақты коммуникация жағдайларына барынша жақындатылған шет тілдік қарым-қатынасты меңгерудің әдістемелік моделін жобалау қабілетін көрсетеді.
- Білім алушылардың түрлі мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны аясында іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды пайдаланады және табысты әлеуметтенуге және қазіргі қоғамға кірігуге бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдықтың негізгі ережелерімен жұмыс істейді.
- Оқып жатқан тілді тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін пайдаланады, сыни талдау әдістемесін меңгерген және мемлекеттік, орыс және шет тілдерін өз бетінше меңгерген кезде ақпараттық технологияларды және пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілінің қағидаттарын пайдаланады.
- Психологиялық-педагогикалық пәндер әдіснамасы, әртүрлі жас кезеңдерінде тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және психологиялық-педагогикалық қолдау тұжырымдамалары мен теориялары саласында қалыптасқан білімдерді, іскерліктерді, құзыреттіліктерді көрсетеді.
- Ағылшын тілі мен информатиканы оқыту процесінде кәсіби және қолданбалы міндеттерді шешеді, аргументтейді, ағылшын тілі мен информатиканы оқытудың қолда бар педагогикалық және ақпараттық технологиялары мен әдістерін ұтымды қолданады.
- Зерттелетін саланың негізгі ережелері мен тұжырымдамаларын, оның ішінде ең озық аспектілердің элементтерін білу мен түсінуді көрсетеді. Оқушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін меңгеру қабілетін дамытуға бағытталған кәсіби қызметті психологиялық және әдістемелік тұрғыдан дұрыс жүзеге асырады.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистерді пайдаланады.
- Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін түсіндіреді, Қазақстан Республикасының қазіргі кезеңдегі экономикалық деректері мен процестерін, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі заманауи тарихи оқиғаларын дербес талдайды.
- Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, сандық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді; салауатты өмір салтын ұстанады;
- Әдістемелік пәндер бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлейді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың негізгі әдістерін талдайды, оларды сынақтан өткізеді және оқу-тәрбие процесіне енгізеді.
- Түрлі әлеуметтік топтарда қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде адамдармен еркін қарым-қатынасты модельдейді. Ойлау мәдениетін меңгерген, ауызша және жазбаша тілді дәлелді және нақты құрады, ағылшын тілінде кәсіби және күнделікті тақырыптарды (ауызша және жазбаша) түсіндіре алады.
- Кәсіпкерлік қызмет туралы білімін кеңейтеді, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастырады, үйлесімді қарым-қатынас және адамдарға жағымды қарым-қатынас тәртібін түсіндіреді, қоғамдағы жеке тұлғаның іскерлік қарым-қатынасын модельдеу бойынша қорытынды жасайды, білім беру саласындағы педагогикалық және өндірістік ұжыммен қарым-қатынас орнатады.