Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01707 Ағылшын тілі және информатика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән тіл білімінің қалыптасуы мен дамуын, қазіргі тілдік ахуалды зерделеуге, тіл саясатын түсіндіруге, түрлі тілдік фактілерді анықтауға, тіл білімі терминдерін білуге, онымен жұмыс жасауға бағытталған. Қызметін, сипатын, болашақ тілін, т.б. анықтау. Оқушы тілдің қазіргі жағдайы туралы түсінік алады; тілдің мәні мен қоғамдық қызметін, оның қарым-қатынас құралы ретіндегі рөлін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия және жалпы алгебра негіздері туралы базалық құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді қарастырудың мақсаты қолданбалы (экономикалық, геометриялық және т.б.) есептерді шешу үшін алгебраның сызықтық және жалпы бөлімдерінде студенттердің әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Алынған білім студенттерге векторларды, матрицаларды және операторларды қолданатын басқа да теориялық және қолданбалы пәндерді меңгеру үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 6

    Оқу пәні диалогтық және монологиялық сөйлеу дағдыларын табысты дамыту үшін ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын жіктеуді зерделеуге және ағылшын тілінде сөйлеуді қолдануға, сөйлемдердің әртүрлі коммуникативтік нысандарында сөйлеу тәртібін дұрыс пайдалануға, етістіктердің ағылшын формасы жүйесін, сөйлеу бөліктерін сипаттауға, сөйлеуде маңызды функционалдық сөздерді дұрыс табуға бағытталған. Оқыту әдістері: жаңа білім беру технологияларын қолдана отырып, классикалық және инновациялық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі бағдарламалау тілдері C/C#
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби және қалыптастыруға бағытталған жалпы білім беру құзыреттіліктері; программалау тілдерін құру мен қолданудың жалпы принциптерімен, сонымен қатар С++ тілінде практикалық есептерді шешу алгоритмдерін құрастыру және енгізу, ассемблер тілінде заманауи компьютерлерді пайдалану дағдыларын дамыту арқылы болашақ мамандарды компьютерлік қауіпсіздік саласында даярлау; оқушыларды ары қарай дайындау компьютерлік технологиялар және ақпаратты өңдеу жүйелері саласында оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді болашақ мамандығымен таныстыруға, қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге ынталандыруға, атап айтқанда, студенттерді ағылшын тілі және информатика пәні мұғалімінің педагогика, әдістемесі және психологиясының ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған; мұғалімнің кәсіби қызметі туралы білім негізінде студенттердің жалпы кәсіби біліктілігін қалыптастыру. Негізгі және қосымша дағдыларды меңгеру үшін қажетті ағылшын тілі мен информатика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Практикалық ағылшын тілі (1 деңгей)
    Несиелер: 6

    Бұл курс ағылшын тілін B1 (Intermediate) деңгейінде оқитын студенттерге қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған. Пән студенттерді әртүрлі әлеуметтік жағдайларда әдетте туындайтын әртүрлі тақырыптар бойынша әдеби тілде жасалған түсінікті хабарлардың идеясын түсінуге және алған әсерлерін, оқиғаларын, үміттерін, ұмтылыстарын сипаттауға, соңымен қатар өз пікірлері мен болашаққа арналған жоспарларын айтуға және негіздеуге үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 6

    Пән ақпараттық қауіпсіздік, мемлекеттік ақпараттық ресурстарды қорғау негіздерін, сондай-ақ ақпараттық саладағы қазіргі қоғамның жеке құқықтары мен мүдделерін зерттеуге бағытталған. Студенттердің ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау қағидаттары мен әдістерін практикалық игеру үшін жаңа бағдарламалық құралдарды қолдануы. Ақпараттың құпиялылығы мен тұтастығы, ақпараттық қауіпсіздік теориясының жалпы әдіснамалық принциптері сияқты ұғымдар болашақ кәсіпте қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі жастағы оқушылардың ағза жүйелерінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, сондай-ақ мектеп гигиенасы туралы заманауи ақпарат; адам ағзаларының құрылымы мен функциясының бірлігі, олардың филогенез және онтогенез процесінде өзгеруі, қоршаған орта жағдайларының өзгеруі, еңбек жағдайлары, әлеуметтік жағдайлар және физикалық жаттығулар құрылымы мен дамуына гигиеналық талаптар мен нормативтерді есепке алу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Практикалық ағылшын тілі (2 деңгей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс ағылшын тілін B2 (Intermediate) деңгейінде оқитын студенттерге қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған. Практикалық ағылшын тілі пән студенттерді ауызекі сөйлеуге, өз ойын жеткізе білуге үйрету; сөздік қорын 3000 сөзден 4000 сөзге дейін толықтырады; ағылшын тілінде аудиокітаптарды тыңдап, түсінуге және фильмдерді қарап- түсінуге, сонымен қатар эссе жазу мен іскерлік келіссөздер жүргізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілін оқытудың психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілін оқыту психологиясы бойынша білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер психологиядағы ұлттық сананың қалыптасуы жағдайында тұлға мәселесімен танысады. Олар эмоциялар мен эмоционалдық интеллекттің айырмашылығын зерттейді.Тұлғаның жеке типологиялық ерекшеліктері мен кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы бар. Олар кәсіби саладағы қақтығыс жағдайында тұлға мінез-құлқының үлгілерін құра алады. Олар қарым-қатынастың тиімді әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілінің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән лингвистикалық білімнің қазіргі жағдайына сәйкес оқытылатын тілдің грамматикалық, фонетикалық және лексикалық жүйесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға; сонымен қатар алынған білімді, дағдылар мен іскерліктерді теориялық жалпылау негізінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікпен байланыстыруға; оқытылатын салада түсінікті, осы саладағы ең озық білім элементтерін қоса отырып, дәлелдеуге; алған білімдері мен түсініктерін кәсіби деңгейде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы кәсіби ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын жақсартуға және ағылшын тілінде сөйлеушілер сөйлеген сөзді түсінуге, сөздік қорды кеңейтуге, ауызекі сөйлеу тәжірибесін қолдануға; аудио және бейне материалдарды тыңдап және түсінуге; түпнұсқа тілдегі сөйлеуді есту арқылы қабылдау дағдыларын меңгеруге; аудио-бейне материалдар мен мәтіндерді интерпретациялауға; оқытылатын тақырып шеңберінде диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын қолдануға; оларды кәсіби қызметті жүзеге асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • PHP бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    Аталмыш курс PHP-де қосымшаларды әзірлеуге, серверлік сценарийлерді жазудың негізгі конструкциялары мен тәсілдерімен студенттерді таныстыруға; динамикалық HTML беттерін жасап, клиенттік сценарийлер мен серверлік қосымшаларды, сондай-ақ сақтау ретінде дерекқорды басқару жүйесін қолдана отырып, күрделі веб-сайттарды жасауға; сонымен қатар, жалпы қабылданған бағдарламалау стандарттарымен жұмыс жасауға және PHP-де бағдарламалаудың процедуралық тәсілін қолдана алуға үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілін оқыту әдістемесі салыстырмалы тіл білімінің практикалық қолданылуы болып табылады және студенттердің ағылшын тілін оқытудағы дағдылары мен дағдыларын дамытуға, атап айтқанда білім берудің мақсаты мен мазмұнын, заңдылықтарын, құралдарын, әдістерін, әдістері мен жүйелерін, сонымен қатар оқыту мен тәрбиелеу, оқыту процестерін зерттеуге бағытталған. жаңа инновациялық әдістерді қолдану технологиялар; ауызша, көрнекілік, практикалық, белсенді (кейс-стади).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пән филология факультеттерінде оқытылатын лингвистикалық пәндер жүйесінде маңызды орын алады. Пәннің мақсаты - студенттерді тілдің табиғатымен, функцияларымен және құрылымымен таныстыру; лингвистикалық циклдің басқа пәндерін зерттеудің теориялық негіздерін қалау; тіл білімінің негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру; тіл жүйесінің жеке жақтарын түсіну үшін қажетті негізгі лингвистикалық ұғымдар мен терминдермен қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Python программалау тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Python бағдарламалау тілінің негізгі дағдыларын дамыту. Python бағдарламалауға кіріспе. Python тілінің негізгі стандартты модульдері. Мәліметтердің негізгі құрылымдары мен құрылымының операторлары (тізімдер, жиындар, кортеж, сөздік). Функционалды программалау элементтері. Объектіге бағытталған бағдарламалау. Сандық алгоритмдер. Матрицалық есептеулер. Жоғары деңгейлі типтік және типтік емес есептерді шешу әдістері. PyGame модулі. Жобаны құру және басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Курс мәліметтер қорын құру және олардың кейінгі жұмыс істеу әдістерін зерделеуге және практикалық өңдеуге бағытталған. Сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің заманауи технологияларының жүйелік негіздерін, ақпараттық жүйелерде деректер қорын құрудың әдістемелік аспектілерін, оның ішінде интеллектуалды имитациялау құралдарын, компьютерлік модельдеу технологияларын қолдануды үйретеді. Пәнді оқу кезінде тұжырымдама, жоспарлау негіздері, АЖ архитектурасын жобалау, АЖ сапасының сипаттамалары сияқты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    "Жасанды интеллект ғылыми бағыт ретінде, білімді ұсыну, дәлелдеу және міндеттер, эпистромологиялық білімді толықтыру және проблемаларды шешу үшін іздеу стратегиясының эвристикалық тиімділігі, өкілдік үлгілері білім; алгоритмдік, логикалық, желілік және өндірістік модельдер; сценарийлер; сонымен қатар, сараптамалық жүйелер; жіктеу және құрылымы; жобалау, әзірлеу және жөндеуге арналған құралдар; даму сатылары; іске асыру мысалдары ». "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие процесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтауда критериалды бағалаудың маңызы ерекше. Білім беру процесінде білім алушылардың білім көрсеткішін арттырумен қатар олардың жеке тұлғалық қасиеттері мен құзыреттіліктеріне, қоршаған ортада қарым-қатынас жасай білу қабілеттіліктеріне, өзін-өзі жетілдіру бағыттарына да үлкен мән беру қажет. Критериалды бағалау алдын ала белгілі өлшемдерге сәйкес білім алушының жеке оқуын түзетуге мүмкүндік беруді, оқу мақсаттарына сәйкес күтілетін нәтижеге жетуде білім алушылардың білімін бағалауды қамтиды. Критериалды бағалау сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылып, интерактивті оқытудың ұжымдық, топтық, жұптық түрлерінің барлығына өз тиімділігін көрсетеді, білімалушылардың тұлғалық қабілеттері мен қасиеттерін дамытуға мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Желі және дербес компьютерді жаңарту
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді заманауи білім беру процесін құруға байланысты тиімді кәсіби іс-әрекетке дайындауға бағытталған. Бұл пәннің ерекшелігі оқытуға ақпараттық технологияларды белсенді түрде енгізу болып табылады. Сонымен қатар пәннің мазмұны білім беру жүйесін ақпараттандыру үдерісін сипаттайды, білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың бағыттары мен әдістерін толық ашады. Қорытынды тақырып қашықтықтан оқыту негіздерін ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы - кәсіби ағылшын тілі
    Несиелер: 6

    Аталмыш курс қажетті автоматтандырылған сөйлеу және жазу дағдыларын одан әрі дамытуға, бұрын зерттелген лексика мен грамматиканы, сөздік қорды байытуды, сондай-ақ дәстүрлерге, әдет-ғұрыптар мен қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білуді көрсетуді қамтитын ағылшын тіліндегі дәлме-дәл мәтінді оқу және түсіну техникасын жетілдіруге бағытталған; сонымен қатар, кәсіби қызмет саласында теориялық және практикалық білімдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқытудың бастапқы кезеңінде ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс сабақ жоспарын құруға, материалдарды таңдауға және оқу процесінде қолдануға үйретуді қамтиды. Пәнді оқу кезінде студенттер пікірталасқа қатысады, шағын топтарда жұмыс істейді, лекцияларды тыңдайды, өздері қабылдайды және кері байланыс жасайды. Оқушы оқытудың бастапқы кезеңінде ағылшын тілін оқытудың негізгі ұғымдары мен принциптерін ажырата білуге үйренеді; ағылшын тілін ерте кезеңде оқытуда сабақ жоспарын құру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл пән жасанды интеллекттің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихын қарастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында жасанды интеллект жүйелері шешетін негізгі міндеттердің техникалық тұжырымы ұсынылады. Сондай-ақ жасанды интеллекттің заманауи жетістіктерін түсінудің негізінде жатқан ұғымдар мен әдістермен танысу; білімді көрсетудің негізгі үлгілері және кейбір АЖ, сараптамалық жүйелерді құру мен пайдаланудың теориялық және практикалық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: компьютерлік графика, үш өлшемді графика объектілерін жобалау, құру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Компьютерлік графиканың теориялық негіздері оқытылады. Растрлық (пиксельдік) графика. Векторлық графика. Фракталдық графика. Үш өлшемді (3D) графика. Суреттерді сүзу. Кеңістіктегі өзгерістер. Проекциялар графикалық кітапханалармен және заманауи графикалық пакеттер мен жүйелермен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тілін және информатиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Оқу пәні әдістемелік білімнің жаңа саласын – есептеу лингводидактикасының ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеруге бағытталған; ағылшын тілін оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың практикалық аспектілері, ағылшын тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдана білу және студенттерді заманауи білім беру үдерісін құруға байланысты тиімді кәсіби іс-әрекетке дайындау, сонымен катар, оның ерекшелігі ақпараттық технологияларды белсенді енгізу болып табылады .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тілінен сыныптан тыс жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән формальды сабақтардан тыс студенттердің іс-әрекетін бақылау және ұйымдастыру негіздерін оқуға бағытталған. Сондай-ақ, студенттер ағылшын тілін жетілдірумен қатар, студенттерге коммуникативті дағдыларды, топта жұмыс істеу дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттіліктерді, ағылшын тілінде әлеуметтенуді және жанама түрде үйренеді. Студент сыныптан тыс жұмыстың не екенін және оның студенттердің шет тілінде коммуникативті дағдыларын жетілдіруде қаншалықты тиімді екендігі туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тілін аралас оқыту
    Несиелер: 5

    Курс бір мақсатқа жету үшін дәстүрлі оқыту әдістерін онлайн ресурстармен біріктіруге арналған қуатты және қолжетімді сандық құралдар мен практикалық жаттығуларды қамтиды. Сонымен қатар студент аралас оқытудың не екенін және оның шет тілін оқытудың заманауи әдістерінде артықшылығы неде екендігі туралы түсінік алады; ағылшын тілін оқытудағы мақсаттарға жету үшін онлайн ресурстарды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Аталмыш курс ғылыми, іскерлік, өндірістік және академиялық міндеттерді шешу кезінде кәсіби қызметте белсенді пайдалану үшін ағылшын тілін практикалық білу дағдыларын арттыруға бағытталған, атап айтқанда, қызметтің түрлі салаларының терминдері мен кәсіпқойлықтары, кәсіби бағыттағы мәтіндер. Сонымен бірге ағылшын тілін кәсіптік оқыту ағылшын тілі мұғалімі мен информатиканың болашақ мамандығының ерекшелігіне байланысты оқушылардың қажеттілігін ескереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кросс-платформалық қосымшаларды әзірлеу және жобалау
    Несиелер: 3

    Курс әртүрлі заманауи технологияларды пайдалана отырып архитектураны және платформалық бағдарламалауды үйренуге бағытталған және бір кодтық базаны пайдалана отырып, Android және iOS қолданбалары сияқты бірнеше платформалар үшін қосымшалар жасауға мүмкіндік береді. Кросс-платформалық бағдарламалаудың негізгі түсініктері мен заманауи құралдары, Qt класының иерархиясы, объектілік модельдің философиясы, Qt-мен жұмыс істеу негіздері, контейнерлік кітапхана, оқиғалар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатиканы және АКТ оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс информатиканы оқытудың жалпы және жеке әдістемелерінің негізгі ережелері бойынша білім жүйесін қалыптастыруға; әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыруға; жалпы білім беретін мектепте информатиканы оқытуды жүзеге асыру біліктерін қалыптастыруға; білім алушылардың информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жалпы білім беретін курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, сондай-ақ мектепте информатиканы оқытудың әдістерін, құралдары мен ұйымдастырушылық нысандарын меңгеруіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесі, оның қазіргі жағдайы мен даму болашағы, информатиканы мектеп пәні ретінде оқыту қарастырылады. Орта мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемесі. Ақпараттық білім беруді ұйымдастыру. Информатика кабинетімен танысу. Жергілікті желіде жұмыс жасау. Қазіргі мектепте информатика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастырудың негізгі формалары. Орта мектепте информатиканы оқытудың заманауи әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқу робототехникасы және мехатроника
    Несиелер: 5

    Курс мехатрондық және робототехникалық жүйелердің математикалық модельдерін, олардың ішкі жүйелерін зерттеуге арналған, жеке элементтер мен модульдер. Сондай-ақ басқарудың заманауи әдістері мен автоматика құралдары, мехатрондық объектілерді талдау мен синтездеуге байланысты физикалық, технологиялық және ақпараттық процестерді модельдеудің негізгі әдістері қарастырылады. Студенттер датчиктер мен роботтарды қолдана отырып бағдарламалық жасақтама жасауды үйренеді, сонымен қатар білім берудегі құрылымдық схемалар мен роботтардың құрылымын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пән шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға; тілдік ой-өрісін және лексикалық қорды дамытуға, жалпы сөйлеу мәдениетін одан әрі зерделеуге, пәндік-тілдік оқыту технологиясының процестерін түсінуге байланысты білімді қалыптастыруға, кеңейтуге; жоспарлау әдістеріне баулуға; интеграцияланған оқыту процесінде пәндік-тілдік қызмет етуді ұйымдастыруға; жаңа коммуникативтік және ақпараттық технологияларды, кәсіби қызмет саласымен байланысты емес Дағдылар мен іскерліктерді пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Аталған пәндерді оқыту дағдыларын қолданады, сондай-ақ кәсіби қызметтегі тіл мәдениетінің деңгейін, нақты коммуникация жағдайларына барынша жақындатылған шет тілдік қарым-қатынасты меңгерудің әдістемелік моделін жобалау қабілетін көрсетеді.

  • Код ON8

    Білім алушылардың түрлі мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны аясында іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды пайдаланады және табысты әлеуметтенуге және қазіргі қоғамға кірігуге бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдықтың негізгі ережелерімен жұмыс істейді.

  • Код ON2

    Оқып жатқан тілді тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін пайдаланады, сыни талдау әдістемесін меңгерген және мемлекеттік, орыс және шет тілдерін өз бетінше меңгерген кезде ақпараттық технологияларды және пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілінің қағидаттарын пайдаланады.

  • Код ON4

    Психологиялық-педагогикалық пәндер әдіснамасы, әртүрлі жас кезеңдерінде тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және психологиялық-педагогикалық қолдау тұжырымдамалары мен теориялары саласында қалыптасқан білімдерді, іскерліктерді, құзыреттіліктерді көрсетеді.

  • Код ON6

    Ағылшын тілі мен информатиканы оқыту процесінде кәсіби және қолданбалы міндеттерді шешеді, аргументтейді, ағылшын тілі мен информатиканы оқытудың қолда бар педагогикалық және ақпараттық технологиялары мен әдістерін ұтымды қолданады.

  • Код ON10

    Зерттелетін саланың негізгі ережелері мен тұжырымдамаларын, оның ішінде ең озық аспектілердің элементтерін білу мен түсінуді көрсетеді. Оқушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін меңгеру қабілетін дамытуға бағытталған кәсіби қызметті психологиялық және әдістемелік тұрғыдан дұрыс жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистерді пайдаланады.

  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін түсіндіреді, Қазақстан Республикасының қазіргі кезеңдегі экономикалық деректері мен процестерін, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі заманауи тарихи оқиғаларын дербес талдайды.

  • Код ON3

    Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, сандық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді; салауатты өмір салтын ұстанады;

  • Код ON7

    Әдістемелік пәндер бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлейді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың негізгі әдістерін талдайды, оларды сынақтан өткізеді және оқу-тәрбие процесіне енгізеді.

  • Код ON11

    Түрлі әлеуметтік топтарда қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде адамдармен еркін қарым-қатынасты модельдейді. Ойлау мәдениетін меңгерген, ауызша және жазбаша тілді дәлелді және нақты құрады, ағылшын тілінде кәсіби және күнделікті тақырыптарды (ауызша және жазбаша) түсіндіре алады.

  • Код ON12

    Кәсіпкерлік қызмет туралы білімін кеңейтеді, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастырады, үйлесімді қарым-қатынас және адамдарға жағымды қарым-қатынас тәртібін түсіндіреді, қоғамдағы жеке тұлғаның іскерлік қарым-қатынасын модельдеу бойынша қорытынды жасайды, білім беру саласындағы педагогикалық және өндірістік ұжыммен қарым-қатынас орнатады.

Top