Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазіргі ұйғыр тілінің фонетикасы
Қазіргі ұйғыр тілінің лексикасы мен фразеологиясы
Фольклор және ХІV ғасырға дейінгі ұйғыр әдебиеті
Ұйғыр және қазақ халықтарының ауыз әдебиеті
-
2 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тұрақты даму
Қазіргі ұйғыр тілінің морфологиясы
Базалық ағылшын тілі В1
Қаржылық сауаттылық негіздері
Ұйғыр прозасының талдауы
Ұйғыр тілі мен әдебиетін оқыту әдістері мен технологиялары
XV-XIХ ғғ ұйғыр әдебиеті
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Ағылшын тілінің коммуникативтік грамматикасы
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Негізгі шетел тілінің стилистикасы
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Абайтану және Ұлттық тәрбие
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Қазіргі ұйғыр тілінің синтаксисі
Іскерлік тіл БНШТ
Жасанды интеллект негіздері
Шеттілдік білім беру әдістемесі
Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр тілі" пәнін оқыту әдістемесі
Қазіргі ұйғыр тілінің орфографиясы мен орфоэпиясы
Шет тілінің теориялық фонетикасы
Ұйғыр тілі мен әдебиетін бағалау және дамыту
Қазіргі ұйғыр тілінің диалектологиясы
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Көркем мәтінді әдеби талдау
Қазіргі ағылшын тілінің тарихы мен мәдениеті
Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр әдебиеті" пәнін оқыту әдістемесі
Академиялық жазу негіздері
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері
Мектептегі жазба жұмыстарын жүргізу әдістемесі
Ағылшын тіліндегі баспасөз
Шетел тілі сабағындағы медиа тілі
Ағылшын тілін оқытуда оқу-әдістемелік материал әзірлеу
ХХ ғасыр ұйғыр әдебиеті
Тәуелсіз Қазақстандағы ұйғыр әдебиеті
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- -мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, одан әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым - қатынастарды қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- - халық тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- - кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады;
- -оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады;
- - оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады;
- - ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгереді және оларды зерттелетін салада қолдану дағдыларын қалыптастырады, шетел және ана тілдерінің тілдік құбылыстарына өз бетінше әлеуметтік, этикалық және ғылыми нормаларды ескере отырып, зерттеу жүргізе алады;
- -ұйғыр тілі, әдебиеті және ағылшын тілі пәндерінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламаларындағы дағдыларды және оларды қалыптастыратын оған оқу мақсаттарының маңызын түсінеді;
- - зерттелетін салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті командалық жұмыста, тұлғааралық қатынастарда, тиімді жұмыста коммуникативтік құзыреттілікті көрсету, сыни тұрғыдан ойлайды;
- - ұйғыр және ағылшын тілін оқытудың интерактивті әдістері мен әдістерін, инновациялық технологияларды меңгерген жөн, педагогикалық практикада қолданған жөн;
- – тіл мен әдебиет салаларын оқытуда педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгереді, кәсіби өсу жолында өзінің білім траекториясын құрастырады;;
- - ұйғыр әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдауда қолданады;
- - ағылшын тілі бойынша жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін тілдік мәселелерді шешуде қолданады;