Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01401 Музыкалық білім в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Музыкалық білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім берудің заманауи педагогикасы адамға музыкада ұсынылған әлемнің көркемдік бейнесін және эмоционалды және адами қарым-қатынас тәжірибесін көрсетуге көмектеседі. Бұл курс музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасы мен философиясының арасындағы айырмашылықтарды қарастырады. Музыкалық білім философиясының категориялары (дүниетаным, дүниені тану, дүниені түсіну, дүниені қабылдау, дүниені сезіну және т.б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагог-музыканттың орындаушылық және әдіснамалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Бұл курс музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамалық мәселелерін аспаптық-орындаушылық дайындық контексінде қарастырады, сондай-ақ оның болашақ мамандығының бөлінбес бөлігі ретіндегі әдіснамалық мәдениетін айқындайтын әртүрлі ғылыми көзқарастар, теориялық аспектілер талданады Музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасы - бұл зерттеушінің ғылыми-зерттеу және музыкалық-орындаушылық іс-әрекетінің құрылу принциптерін, формалары мен тәсілдерін қамтитын ғылым саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдары мен ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін. аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – зерттеу әдістемесін, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ, зерттеу әдістемесін, зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жоба мен зерттеудің айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды таңдау критерийлері. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жұмыс істеуге дайындығын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қызметкерлерді психологиялық басқарудың заңдылықтарын, принциптері мен әдістерін зерттеу, басқару жүйесіндегі жеке тұлғаның жіктелуін, еңбек әрекетін және тұлға аралық қатынастарды және ұжымның әлеуметтік-психологиялық атмосферасын басқаруды қамтамасыз ету. Басқару жұмысының темперамент, мінез-құлық және кәсіби сапалары мен ерекшеліктері мәселесі қарастырылады. Менеджменттің қалыптасу теориясы, әртүрлі елдердегі психологиялық менеджмент теориясы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Концерттік орындау шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттың шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған. Концерттік қойылым музыкант-орындаушы-педагог қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл оның шығармашылық өмірінің түпкі нәтижесі. Ол орындаушының жоғары шеберлігін талап ететін көпшілік алдында музыкалық шығармаларды орындауда көрінеді. Аудитория алдында өнер көрсету – бұл магистранттың ұйымдастырушылық, оқу-шығармашылық, тәрбие жұмыстарының сапалық көрсеткіші. Орындаушылығы арқылы орындаушы-музыканттың дайындық деңгейін анықтауға болады (шығармашылық қолтаңбасы, өзіндік ерекшелігі мен ерекшелігі, техникалық және көркемдік мүмкіндіктері және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лекторлық шеберлік
    Несиелер: 5

    Курс дәріс мәтінін қолдана білуге үйретеді. Мәтінді, сценарийді, дәрісті білу және магистранттардың жұмысын басқару. Мәтін оқытушының сөйлеу әрекетін реттейді, оған уақыт шегін ұмытып кетуге мүмкіндік бермейді. Магистранттарды тек аннотация, мәнжазба және конспект дайындауды ғана емес, сонымен қатар егер жағдай қажет болса, оның мағынасына нұқсан келтірместен ауызша презентацияны "қысқарту" қабілетіне тәрбиелейді. Бұл курс психология пәнімен тығыз байланысты. Шешеннің міндеті-аудиторияның айтылған сөзге деген қызығушылығын ояту және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім беру жүйесіндегі теория мен әдістемені талдау
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - әдістеме ғылымының әр түрлі даму кезеңдерін байланыстыру және білім беру мекемелерінде қазіргі заманғы музыканы оқытудың тенденцияларын анықтау. Оқу барысында магистранттар әдістемелік зерттеу дағдыларын игереді; оқушылардың жас ерекшеліктері туралы түсінікке ие; музыканы оқытудың әртүрлі әдістерін қолданады; музыкалық педагогика және психология бойынша арнайы әдебиеттермен жұмыс істейді. Білім беру мекемелеріндегі музыкалық білім мен тәрбие әдістемесіне тән жалпы және ерекше белгілер беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-педагогикалық білім берудегі статикалық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің басты міндеті оқыту үдерісінде қазіргі заманғы инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана білетін жоғары білікті музыкант-педагог дайындау. Музыканы түсінуге үйрету, сонымен бірге музыкалық мәтінді толық түсіну үшін статистикалық талдау жасап, зерттеуші және педагог-практик, әсіресе, шығарманың мазмұнын ашу мақсатында музыкалық шығарманы зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім беру педагогикасы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Музыкалық білім берудің заманауи педагогикасы адамға музыкада ұсынылған әлемнің көркемдік бейнесін және эмоционалды және адами қарым-қатынас тәжірибесін көрсетуге көмектеседі. Бұл курс музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасы мен философиясының арасындағы айырмашылықтарды қарастырады. Музыкалық білім философиясының категориялары (дүниетаным, дүниені тану, дүниені түсіну, дүниені қабылдау, дүниені сезіну және т.б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка сабақтарының үзіндісін модельдеу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мектептегі музыка сабақтарын модельдеу негіздері туралы түсінік беру. Музыка сабақтарын модельдеп оқытуды жалғастыру; аралас және заманауи музыка сабағының құрылымын меңгеруге қол жеткізу. Музыка сабақтарын модельдеу процесіне қызығушылықты дамытуға ықпал ету. Шағын топтардағы бірлескен жұмыстар арқылы коммуникабельділікке тәрбиелеу, заманауи педагогикалық технологияларға сүйене отырып, музыкалық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыру. Құзыреттілік, жан-жақтылық, бастамашылдық қасиеттерді біріктіретін педагог-музыкантты даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу: әдіснама және әдістеме
    Несиелер: 5

    Әдіснама - бұл әлемді тану және қайта құру әдістерінің жүйесі, сонымен қатар таным әдістері мен практикалық іс-әрекет әдістері туралы ғылым. Сондықтан пәнді оқу барысында әдіснаманы әдіс туралы көзқарастардың жиынтығы ретінде қарастырумен бірге, ғылым мен оның әдістерін жетілдіруге бағытталған ғылыми сананың көрінісі, ғылыми білімді жүйелеуге, негіздеуге және нақтылауға бағытталған дүниетаным аспектісі ретінде түсіндіруге болады. "Ғылым" ұғымы және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім беру мәселелерін зерттеу жүйесіндегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттарға арналған курс музыка туралы ғылым мен компьютерлік ғылым саласындағы білімдердің тікелей байланысын қамтиды. Мақсаты -қоғамдағы толыққанды шығармашылық ынтымақтастық үшін заманауи цифрлық және компьютерлік технологиялар көмегімен музыканттың мүмкіндіктерін кеңейтудің алғышарттарын жасау. Міндеті - компьютерлік бағдарламалар мен техникалық құралдардың көмегімен электрондық музыкалық аспаптарда аспаптау (аранжировка) әдістерін игеру, кейіннен қорытынды өнім ретінде фонограмма жасауды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түркі халықтарының музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты – әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымды қалыптастыру. Курс меңгеру барысында магистранттар түркі халықтарының әдет-ғұрыптарымен, мифологиялық көзқарастарымен және діни нанымдарымен танысады. Түркі халықтарының дәстүрлі мәдениеті: сәндік-қолданбалы өнер, музыкалық фольклор (айтыс, терме, жыр және т.б.), би мәдениеті. Түркі халықтарының мәдени ерекшеліктері. Түркі халқының дәстүрлі мәдениеті: сәндік-қолданбалы өнер, музыкалық фольклор, би мәдениеті. Ұлттық және халықтық мерекелер. Түркі халықтарының этномәдениетінің қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық репертуар: іріктеу және саралау жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманға білім алушылардың репертуарлық жоспарын іріктеуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Барлық музыкалық қабілеттердің базалық негізі, іргетасы - жоғары дыбысты есту қабілеті ретінде музыкалық биіктікті, тембрден ерекшеленетін биіктікті көрсететін жоғары дыбыстық есту болып табылады. Пәнді меңгеруде жоғары дыбыс қозғалысына ерекше назар аударылады, онсыз музыканы түсініп, қабылдау мүмкін емес. Музыкалық репертуар мәселесі бойынша ғалымдардың, педагог-психологтардың және музыканттардың әртүрлі көзқарастары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық репертуар: жалпы орта білім беретін мектепте іріктеу жүйесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ маманға жалпы білім беретін, музыкалық мектептер мен балалар мекемелері оқушыларының репертуарлық жоспарын іріктеуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Музыкалық шығармаларды (ән, аспаптық жанрлар) таңдау бойынша ғалымдардың, педагог-психологтардың және музыканттардың әртүрлі көзқарастары қарастырылады. Курстың философиялық, жалпы ғылыми, арнайы-ғылыми және музыкалық пәндермен байланысы. Музыкалық білім оқытудың, тәрбиелеу мен дамудың бірлігі ретінде. Музыкалық білімнің жай-күйін жеке тұлғаны, жалпы қоғамды музыкалық өнердің ұлы мұрасымен таныстыру аспектісінде бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық-орындаушылық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты музыкалық білім беру саласында жеке шығармашылық, орындаушылық, педагогикалық және ағартушылық қызметке дайын жоғары білікті музыканттар-педагог-магистранттарды тәрбиелеу болып табылады. Бұл курсты оқытудың міндеттері музыканың әртүрлі жанрларында музыкалық-орындаушылық пәндерді оқыту әдістемесінің ерекшелігін, музыкалық-орындаушылық біліктер мен дағдыларды дамыту және жетілдірудің әдістерін меңгерту болып табылады. Пәннің жалпы бағыты, оның университеттен кейінгі музыкалық және педагогикалық дайындық жүйесіндегі орны. "Әдістеме", "Музыкалық білім" ұғымдарының мәні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дәстүрлі қазақ музыка мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 5

    "Дәстүрлі қазақ музыкалық мәдениетінің негіздері" пәнін магистранттар екінші курста меңгереді. Мақсаты қазақ халқының салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын және т.б. білу арқылы музыкалық мәдениетті қалыптастыру және дамыту болып табылады. Қазақтардың дәстүрлі мәдениетінде аспаптық музыка (қобыз, домбыра, сыбызғы, дауылпаз, қос сырнай, шертер, жетіген, керей, асатаяқ, қоңырау және т.б.) маңызды орын алды. Ән мәдениеті (Ақан.сері, Мұхит, Әсет, Жаяу Мұса, Біржан және т.б.). Эпос.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық білім беру мәселелерін зерттеудегі инновациялық-педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар өздерінің педагогикалық білімдерін кеңейтеді. Бүгінгі таңда инновациялық педагогикалық технологиялар көбінесе компьютерді, электрондық байланыс құралдарын енгізумен байланысты қарастырылады. Курстың міндеті электронды әдістемелік материалдарға жаңа көзқарас қалыптастыру, оқытудың жаңа тұжырымдамалары мен әдістерін іздеу, ақпараттық, ақпараттық-коммуникациялық құралдардың дидактикалық әлеуетін меңгеру болып табылады. Музыкант-педагогты оқыту үдерісінде ақпараттық-әдістемелік ресурстарды құрудың мүмкіндіктері мен қағидаттары туралы мәселе қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Эксперименттік және статистикалық деректерді өңдейді, процестердің математикалық модельдерінің барабарлығын анықтау дағдыларын дамытады;

  • Код ON7

    Әдістемелерді әзірлеу мен зерттеуді, оқу процесінің сапасын талдауды, синтездеуді жүргізеді;

  • Код ON12

    Ұлттық және әлемдік мәдени мұра құндылықтарын бойына сіңіре отырып, халықтың барлық санаттарының көркемдік - эстетикалық қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында іс жүзінде қолданады.

  • Код ON6

    Музыкалық білім беруді дамытудың заманауи үрдістерін бағалайды, ғылыми таным әдістерін өз бетінше игереді, музыкалық, шығармашылық өнер мен заманауи технологиялардың дамуын болжайды;

  • Код ON9

    Сандық эксперименттерді жоспарлайды, нәтижелерді түсіндіреді, зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде қорытындыларды пайдаланады;

  • Код ON10

    Әртүрлі педагогикалық технологияларды қолданады, өздігінен білім алу және кәсіби бағдарлау үшін қолайлы жағдайлар жасайды;

  • Код ON5

    Кәсіби ақпаратты талдайды, негізделген қорытындылар мен ұсынымдарды аналитикалық шолу түрінде құрылымдайды және ұсынады;

  • Код ON2

    Ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы түсінігі бар, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын, арнайы саладағы және педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі, техникалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелерін қолданады;

  • Код ON1

    Философия мен ғылыми таным әдіснамасы арасында байланыс орнатады, жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері, ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы түсінікке ие;

  • Код ON11

    Зерттеу қызметінде жоғары оқу орнының, мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, орындаушылық өнер тарихын, музыкалық - педагогикалық білім берудің теориясы мен әдіснамасын меңгереді және пайдаланады;

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және практикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін шетел тілін кәсіби деңгейде меңгереді;

  • Код ON3

    Кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауға құзыретті, қазіргі заманғы ғылымда пайдаланылатын зерттеу әдістерін, арнайы саладағы жаңа жетістіктерді біледі; ғылыми-зерттеу қызметі мен стандартты ғылыми міндеттерді шешу дағдылары бар;

Top