Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық өнер университеті

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағдарланады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгерген.
  • Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу. Ғылыми және кәсіптік қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгерген (түсінеді, жазады және сөйлейді).
  • Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, ұжымды топтастыруға және даулы жағдайларды шешуге ықпал етеді, басқару қызметін психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын; мәдениет саласындағы қызметтегі функционалдық жай-күйлермен жұмыс істеу әдістерін меңгерген.
  • Оқыту нәтижесінде магистранттар: - Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде экономикалық ғылымның теориялық және практикалық білімін жүйелеу. - өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілік - білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жетістіктерін диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану, білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіптік өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру, оларды кәсіпті саналы таңдауға дайындау
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамалық негіздерін білу. Ғылыми зерттеудің компоненттерін анықтау: зерттеу мәселесі, мақсаты, объектісі, пәні, міндеттері, зерттеу құралдарының жиынтығы. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін меңгеру. Ғылыми-педагогикалық зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу.
  • Зерттелетін ғылыми мәселенің теориясы мен тарихын түсіну және мәселе бойынша жалпы теориялық түсініктерді қалыптастыру. Фактілермен жұмыс істеу тәсілдерін білу. Нақты материалды таңдай білу. Логикалық тәртіпте сұрақтар қоя білу, жиналған нақты материалды жүйелеу. Ақпараттық технологияларды қолдана білу, нақты материалды белгілі бір параметрлер бойынша бағалай білу. Зерттелетін құбылыстар мен процестер арасындағы тәуелділік пен байланысты ғылыми жалпылау, белгілеу және ғылыми қорытынды жасай білу.
  • Музыкалық-білім беру жүйесінің әртүрлі сатыларында объектілер мен процестерді сандық бағалау және квалиметриялық өлшеулерді қолдану негіздерін білу. Жоғары оқу орнындағы оқу үрдісін басқару, жобалау және диагностикамен байланысты оқытудың заманауи технологияларын қолдана білу; ЖОО-да арнайы музыкалық-педагогикалық пәндерді оқытудың негізгі тәсілдерін, формаларын және әдістерін білу, Қазақстан Республикасындағы білім беру тұжырымдамасының мәселелері мен негізгі бағыттарын білу.
  • Қазақстанның нақты аймақтары мысалында тарихи-мәдени мұраларды дамытудың негізгі кезеңдерін және оның әлемдік мәдени мұрамен өзара байланысын білу. Әр түрлі зерттеу көздері негізінде музыкалық өлкетану бойынша ақпаратты талдай білу, сипаттау, түсіндіру, анықтау. Педагогикалық практикада отандық және шетелдік музыкалық білім берудің тұжырымдамалық принциптерін және даму бағыттарын қолдана білу; музыкалық білім беру жүйесінің теориясы мен тәжірибесінде шет елдердің оң тәжірибесін қолдану; музыкалық педагогикадағы отандық және шетелдік зерттеушілердің эстетикалық тәрбие теориясының мазмұнын білу; музыкалық білім беру үдерісін ұйымдастыруға қажетті инновациялық тәсілдерді енгізу.
  • Музыкалық білім беруде заманауи технологияларды дамытудың негізгі тенденцияларын білу; музыкалық білім беруде заманауи технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыра білу. Оқыту, тәрбиелеу және дамытуға бағытталуына байланысты педагогикалық технологияларды сыныптай білу. Қолдану деңгейі бойынша Музыкалық білім берудегі заманауи технологияларды талдай білу. Музыкалық білім берудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыра білу; этномәдени негіздері аясында зерттеу міндеттерін түпнұсқа шешу мүмкіндіктерін пайдалану; этномәдени білім беру ерекшеліктерімен байланысты білім мен іскерлікті меңгеру, этномәдени білім беру қызметінің мазмұнын білу.
Top