Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01401 Музыкалық білім в QYZPU

Пәндер

  • Орындаушылық өнерді оқыту әдістемесі 1

    Музыкалық репертуарды меңгеру арқылы болашақ музыка мұғалімінің орындаушылық дағдылары қалыптастырады. Оқыту барысында студенттерде музыкалық-есту түсініктері мен моторлы-қозғалыс орындаушылық дағдыларын дамыту формалары мен әдістері қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, музыкалық білім берудегі теориялық және концептуалды негіздер

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулергесыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагог-музыканттың концерттік және оқу орындаушылығы 1

    Сахнада музыкалық шығарманы орындау шеберліктің шыңы. Оны концерттік орындаушылық дейміз. Бұл кезде магистрант сахналық өнердің қыр-сырын игеріп, кемелдене түседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Концерттік орындаушылық 1

    Концерттік орындау магистранттардың орындаушылық шеберлігінің жоғары деңгейін білдіреді. Ол сахналық өнермен тығыз байланысты. Бұл пән жеке өтеді. Орындау дағдыларын жетілдіру процесінде магистранттар концертте өнер көрсете алады, сонымен қатар қойылым алдындағы психологиялық қорқыныштарды жеңе алады. Қарқынды шығармашылық жұмыс нәтижесінде концерттік орындау музыканттың кәсіби өсуін, сондай-ақ ерік, ақыл, эмоциялар, қиял сияқты жеке қасиеттерін ынталандырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Арнайы пәнді оқыту әдістемесі (жеке ) 1

    Білім алушылардың орындаушылық дағдыларын дамыту. Арнайы пәндерді оқыту әдістері (музыкалық аспап, хорды дирижерлау, вокал). Арнайы сынып мұғалімінің оқу-тәрбиелік міндеттері. Сабақты өткізу әдістемесі және оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жеке сыныпта оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жұмысты жоспарлау. Репертуардың орындаушылық репертуарын жаңарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді,рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін жәнежұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық білім этнопедагогикасы

    Музыкалық білім беру жүйесінде этнопедагогиканың (халықтық педагогика) атау-ұғымын, білім беру мен тәрбиенің халықтық ұстанымдарын қарастыру. Этнопедагогика және Халық педагогикасытерминдерінің түсінігі. Халық педагогикасы этнопедагогиканың құрамдас бөлігі ретінде. Халық музыкалық мәдениеті. Музыкалық фольклор-халық шығармашылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық этнопедагогика негіздері

    Халықтың дана ой-пікірлері мен құндылықтарын өн бойына жиған этнопедагогика ғылымының қалыптасу жолдарын зерттеу, педагогика дамуын халықтық педагогика дәстүрімен бірге қарастыру. Фольклор Музыкалық білім беру құралы ретінде. Халықтық әдет-ғұрыптар мен музыка. Музыкалық халық шығармашылығы. Музыкалық халық шығармашылығының адамгершілік-эстетикалық негіздері. Музыкалық фольклор халықтар арасындағы байланысты нығайту құралы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны және музыкалық білім берудегі этика

    Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру аласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагог-музыканттың концерттік және оқу орындаушылығы 2

    Орындау дағдыларын жетілдіру процесінде магистранттар концертте өнер көрсете алады, сонымен қатар қойылым алдындағы психологиялық қорқыныштарды жеңе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сапалы зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз.Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық зерттеу және деректерді талдау

    Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялықталдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концерттік орындаушылық 2

    Концерттік орындау магистранттардың орындаушылық шеберлігінің жоғары деңгейін білдіреді. Ол сахналық өнермен тығыз байланысты. Бұл пән жеке өтеді. Орындау дағдыларын жетілдіру процесінде магистранттар концертте өнер көрсете алады, сонымен қатар қойылым алдындағы психологиялық қорқыныштарды жеңе алады. Қарқынды шығармашылық жұмыс нәтижесінде концерттік орындау музыканттың кәсіби өсуін, сондай-ақ ерік, ақыл, эмоциялар, қиял сияқты жеке қасиеттерін ынталандырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Арнайы пәнді оқыту әдістемесі (жеке )-2

    Орындаушылық дағдылардың сан алуан түрлі әдістерін түсіну, іздену, саралау, салыстыру. Орындаушылық аппаратқа қатысты амалдар: амплитудамен жұмыс, екі қолдың шеберлікпен пайдалана білу аумағы,физикалық тұрғыда күш-салмағын бақылау әдістері.Психологиялық тұрғыда: эмоцияны басқару, әртістік қимыл-қозғалыстар, бір тұтас образдық қалыпқа кіру әдістері, жалпы орындаушы- әртіс ролін сомдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орындаушылық өнерді оқыту әдістемесі -2

    Жеке сыныпта оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жұмысты жоспарлау. Орындаушылық шеберлігін арттыру, сахналық орындаушылыққа көпшілік алдында өнер көрсете білуге дайындау.Орындаушылық өнер дағдыларын,орындаушылық өнерді оқыту әдістемесін арнайы музыкалық пәндер барысында дамыта түсу.(музыкалық аспап ). Орындаушылық әдістемені дамыту. (Оқушымен жұмыс)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Педагог-музыканттың концерттік және оқу орындаушылығы 3

    Техникалық мүмкіндіктерді дамыту құрылымы, стилі және мазмұны жағынан күрделі шығармаларды игеру барысында қалыптасады. Оқу жылында студенттер 6 күрделі музыкалық шығарманы дайындап, тапсырулары керек. Бұл студенттердің орындау техникасының жетілгенін талап етеді. Музыкалық аспап бойынша студенттер соңғы бітіруші кезеңге лайық кешендік емтихан бағдарламасын таңдайды. Олар орындау мүмкіншілігі жағынан күрделі техникалық шығармалар болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагог-музыканттың инклюзивтік дайындығы

    Музыкант-педагогты дайындауда білім беру жүйесіндегі инклюзивтік оқыту үрдісінің басты бағыттарын, ерекше білім алуға қажеттілігі бар балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін меңгерту. Инклюзивті білім беруге кәсіби дайындықты қалыптастыруға ықпал ететін педагогикалық жағдайлар: тұлғалық (эмоционалды тұрақтылық, төзімділік), бағдарламалық-әдістемелік, бақылау-бағалау. Дамуында қиындықтары бар балалары бар отбасылардың ерекшеліктері. Дамуында проблемалары бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық іс-әрекет психологиясы

    Оқу-тәрбие, мәдени-ағартушылық, ғылыми-зерттеу жұмыстары барысында оларды музыкалық қызметте қолдана білу және музыкалық психологияның негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Музыкалық психологияның негізгі заңдылықтары және оның басқа ғылымдармен байланысы. Музыкант-педагогтың тұлғасы мен қызметі. Музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту. Педагог-музыканттың танымдық қызметіндегі танымдық үрдістер (ерік, назар, сезім, қабылдау, есте сақтау, ойлау, қиял). Педагог-музыканттың жеке-психологиялық қасиеттері. Музыкалық қызметтегі қарым-қатынас процестері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық психология

    Музыкалық психологияның негізгі заңдылықтарын, музыкалық білім беру, жалпы және қосымша білім беру жүйесінде білім алушыларды тәрбиелеу және дамыту мәселелерінде психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ету. Музыкалық психология туралы түсінік. Музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабылдау. Музыкалық қабылдаудың психологиялық механизмдері. Музыкалық орындаушылық психологиялық аспект. Музыкалық тәрбие мен білім берудегі музыкалық психологияның мәселелері.Музыка сабақтарында түрлі іс-әрекет түрлерінің психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистранттың оқу-әдістемелік дайындығы

    Болашақ мамандарды музыкалық-педагогикалық іс-әрекеттің өзіндік талаптарына, музыка өнері заңдылығына және шығармашылық кәсіби мүмкіндіктеріне сәйкес оқу-әдістемелік мәселелерін шешуге даярлау. Музыкалық оқу-әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыру: болашақ педагог-музыканттардың бакалавр-студенттерге оқытудың әдістемесі туралы түсінік беру, оқу-әдістемелік құжаттарын дайындау талаптарымен таныстыру, педагогикалық және зерттеу практикалыарын жүргізу тәртібімен таныстыруды көздейді және оқытудың әдіс-тәсілдері, қазіргі замандағы білім беру технологияларын дәріс үстінде тиімді пайдалануды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да музыкалық-педагогикалық пәндерді оқыту

    Болашақ педагог-музыкант студенттерді жоғары мектепте дәріс, семинар, практикалық, зертханалық және жеке сабақтар сияқты оқыту түрлерін оқып, өзінің дербес қызметін тиімді ұйымдастыруды үйренеді, дәстүрлі және интерактивті оқыту негіздерін меңгереді, практикалық сабақтар мен педагогикалық практика процесінде дидактикалық және интерактивті әдістерді, сондай-ақ АКТ және оқытудың танымал технологияларын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы

    Музыкалық-педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Ғылыми таным әдістері. Әлеуметтік және қоғамдық маңызы. Музыкалық білім беру әдістемесінің үш аспектісі. Педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениетінің мазмұны. Педагогикалық нормалардың мәні, Музыкалық білім беру педагогикасының категориялары. Пәннің басқа ғылымдармен байланысы. Әдістемелік талдау музыкалық-педагогикалық шындықты тану әдісі ретінде. Музыкалық білім беру саласындағы зерттеудің әдіснамалық сипаттамасы. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің негізгі категориялары. Магистранттың зерттеу жұмысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Концерттік орындаушылық-3

    Концерттік орындау магистранттардың орындаушылық шеберлігінің жоғары деңгейін білдіреді. Ол сахналық өнермен тығыз байланысты. Бұл пән жеке өтеді. Орындау дағдыларын жетілдіру процесінде магистранттар концертте өнер көрсете алады, сонымен қатар қойылым алдындағы психологиялық қорқыныштарды жеңе алады. Қарқынды шығармашылық жұмыс нәтижесінде концерттік орындау музыканттың кәсіби өсуін, сондай-ақ ерік, ақыл, эмоциялар, қиял сияқты жеке қасиеттерін ынталандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білімдегі инклюзивті үрдіс

    Қазақстандық білім мазмұны, озық және заманауи тәжірибелері, соның ішінде инклюзивтік оқыту жүйесін сараптап, жаппай білім беруге енгізу тәжірибесінің басты бағыттары. Инклюзивті оқыту ортасына болашақ музыка мамандарын даярлау мәселелері. Әлемдік тәжірибеге сүйене отырып, қазақстандық білім жағдайында ерекше қажеттілігі бар баланы қоршаған әлеуметтік ортаға бейімдеу мен білім алуын музыка пәні сабақтары арқылы қарастыру ерекшеліктері. Физиологиялық және психологиялық ерекшелігі бар оқушыларды инклюзивтік ортаға баулуда музыкант-педагог мамандарды даярлау мәселесін жан-жақты қарастыру. Инклюзивті оқыту жүйесін жалпы қоғам, әлеумет, білім мазмұнын ерекше қажеттілігі бар балаға бағыттау жолдары. Қоғам алдында әртүрлі дамуында ерекшеліктері бар балаларды қоғамға тарту, олардың белсенді бейімделуі, әлеуметтенуі және қоғам аясында және қоғам игілігі үшін даму проблемалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хиршаны ғылыми жариялау және анықтау принциптері

    Халықаралық жарияланым импакт-фактор, РИНЦ және хирша мәселесінің маңыздылығын, оның ерекшеліктерін, осы бағыт айналасында әртүрлі көзқарастарды және оның шешілу жолдарын қарастыруХалықаралық ғылыми жарияланым: импакт-фактор, РИНЦ және хирша пәні педагогика ғылымы мен ғылыми зерттеу жұмысының негізгі саласын қамтиды. Ғылыми жобаның негіздері, кезеңдері мен педагогикалық зерттеулер байланысын анықтайтын пән. Ғылыми саланың басты бағыттары мен бүгінгі күннің зерттеулері. Әлемнің ғылыми-педагогикалық журналдарына жарияланым даярлап, жарыққа шығару кезеңдерінен мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми жоба және халықаралық жарияланым

    Болашақ мамандарды халықаралық деңгейдегі индекстік көрсеткіші (Thоmson Reuters, Scopus) бар басылымдарға мақала жазуға баулу; олардың бойында түрлі деңгейдегі ғылыми жобаларға қатысуға қажет білім-дағдыларды қалыптастыру. Халықаралық индекстік көрсеткіші бар басылымдарды ғаламтор жүйесінен іздеп табу, қажетті материалдарды аударып, мазмұнымен танысу; музыкалық білім беру саласындағы жаңа ой-пікір, ғылыми ұстанымдармен таныс болу; аталған басылымдарға арнап мақала дайындау, ұсыну; автордың жеке хиршасы туралы түсінік қалыптастыру; ғылыми мақалалардың формалды көрсеткіш емес, танымдық әрі рейтингілік сипатын ұғындыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Өздерін жаһандық азаматтар және цифрлық қоғамның жауапты мүшелері ретінде таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға, этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға ықпал етеді.
  • Өзін-өзі реттеу қағидаларын пайдаланады, өмірдің барлық жағдайына төзімді, белсенді өмір салтын ұстанады, жаңа білімге деген ашықтығын көрсетеді, ақпаратты алу және талдау үшін зерттеулік қызығушылық танытады.
  • Әртүрлі қауымдастықтарда 3 тілде байланыс орната алады, идеяларды тиімді жеткізу дағдыларын меңгерген, топты басқара да және оның бір бөлігі де бола алады, инклюзивті орта құра алады, жаңа білімге бейімді және ашық.
  • Музыкалық білім беру жүйесінің маманын кәсіби тереңдетіп даярлауға бағытталған философиялық, тілдік, психологиялық-педагогикалық, тарихи-теориялық, орындаушылық пәндердің мазмұнын біледі.
  • Интеллектуалдық және шығармашылық дамудың жоғары деңгейін, адамгершілік, этикалық және құқықтық нормаларды, ойлау мәдениетін меңгеруін көрсетеді.
  • Ғылыми және шығармашылық қызметте, мәдениетаралық коммуникацияда алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қолданады.
  • Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
  • Білім беру бағдарламасының мақсаттарын, міндеттерін, бағыттары мен мазмұнын түсінуді, оны жүзеге асыру перспективасын, музыкалық білім беру мен аралас ғылымдардың ерекшеліктерін, қазіргі заманғы әлемде кәсіби құзыреттілік пен әлеуметтік ұтқырлыққа кепілдік беретін түсініктерді көрсетеді;
  • Өзінің педагогикалық, ғылыми-зерттеу және шығармашылық қызметін жобалайды.
  • Оқытудың тиімді әдістерін және оқыту технологияларын, білім алушыларда тереңдетілген музыкалық білімді қалыптастыруға бағытталған оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді.
  • Оқу процесіне өткен және қазіргі заманғы отандық және шетелдік атақты педагогтардың озық педагогикалық тәжірибесін енгізеді.
  • Ғылыми және музыкалық-педагогикалық білім берудің жеке траекториясын жүзеге асыру үшін шығармашылық мақсаттарды және одан әрі кәсіби өсу перспективаларын ескерудің мүмкіндіктерін жасайды.
  • Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке, еңбек нарығында бәсекелестік қабілеттілігіне ие.
Top