7M06104 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында есептеу және бағдарламалық жүйелерді құру әдістерінің негізінде зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыра алатын инженерлік және ғылыми ойлау қабілетті, педагогикалық дағдылары бар техникалық ғылымдар магистрлерін дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Бұлттық технологиялар
Оқу пәнін оқытудың мақсаты бұлттық сервистер үшін интеграциялық шешімдерді құру (модификациялау) және сүйемелдеу бойынша жұмыстарды орындаудажүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында бұлттық қызметтерді жобалау, құру және басқару, ұйымдардың ақпараттық қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін ақпараттық жүйелердің жергілікті сегменттерімен инфрақұрылымдық ортада конфигурацияланатын және масштабталатын бұлттық қызметтерді біріктіру сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік инженерияда ғылыми эксперименттің теориясы мен техникасы
Оқу пәнін оқытудың мақсаты зерттеудің мақсаты мен міндетін, зерттеу аппаратын анықтауда, зерттеулер, эксперименттер жүргізу және тақырып бойынша дәлелді деректерді жинауда жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында ғылыми таным мен шығармашылықтың әдіснамалық негіздері, ұқсастық және модельдеу теориялары, эксперименттік КС нәтижелерін өңдеу, математикалық модельдеу және инженерлік эксперимент нәтижелерін өңдеу сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді басқару
Оқу пәнін оқытудың мақсаты үлкен деректерді өңдеуді автоматтандырудың программалық құралдарын әзірлеу мен басқаруда, үлкен деректерді талдау мәселелерін шешуде жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында үлкен деректерді аналитикалық өңдеу, машиналық оқыту, үлкен деректерді визуализациялау және сақтау, домен мәселелерін үлкен деректерді өңдеу технологияларының тіліне аудару, үлкен деректерді талдаудың техникалық және әдістемелік құралдары сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Киберқауіпсіздік жүйелерінің архитектурасы
Оқу пәнін оқытудың мақсаты киберқауіпсіздік жүйесін іске асыруда архитектуралық шешімдерді талдау әдістері мен құралдарын меңгеруде және жобаны іске асыру үдерісін жетілдірудежүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында киберқауіпсіздік жүйелерінің заманауи архитектурасын құру негіздері, соның ішінде киберқауіпсіздік үлгілері, қауіптер, осалдықтар және деректер ағындарын талдау, желілік қауіпсіздік: маршруттау; шифрлау; IPv6, SSL / TLS VPN; желілік қауіпсіздікті бақылау; оқшауланған орындау орталары (құм жәшігі), зиянды программаларды анықтау технологиялары, қауіпсіз қашықтықтан қол жеткізу сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымдағы басқару психологиясын оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Оқу пәнін оқытудың мақсаты жобаның рентабельділігін, өзектілігін, жаңалығын ұсыну және дәлелдеуде, жобалық тапсырманы талдау негізінде эксперименттер жүргізуде жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында инновациялық процестерді жандандыру жағдайында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау, жаңа технологиялық құрылымдарды енгізу, ғылым мен өндіріс арасындағы алшақтықты жою, халықаралық стандарттарды енгізу сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кванттық және посткванттық алгоритмдер
Оқу пәнін оқытудың мақсаты кванттық және посткванттық алгоритмдерді әзірлеу бойынша жұмысты интеграциялауда жүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында кванттық есептеу, негізгі кванттық алгоритмдер, кванттық бағдарламалау құралдары мен тілдері, кванттан кейінгі криптография, алгоритмдерді әзірлеу және талдау сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суперкомпьютерлердегі жоғары өнімді есептеулер
Оқу пәнін оқытудың мақсаты ресурстарды көп қажет ететін есептерді шешу үшін суперкомпьютерді қолдануда жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында HPC жүйелерінің архитектурасы мен компоненттері, алгоритмдерді параллелдеу және оңтайландыру, HPC жүйелерінде (суперкомпьютерлерде) есептеу ресурстарын көп қажет ететін есептерді іске қосу сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құрамдас программалық қамтама және жүйелер
Оқу пәнін оқытудың мақсаты кіріктірілген есептеу жүйелерін әзірлеуде, компьютерлік аппараттық құралдарды жобалау және құрастырудажүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында ендірілген микропроцессорлық жүйелерді жобалау – ендірілген жүйелер саласындағы заманауи программалық және аппараттық технологиялар мен тәсілдерді пайдалана отырып, программалық өнімдерді әзірлеу және жөндеу үдерісін оқыту; заманауи микроконтроллерлерді құру принциптерін, функционалдығын және архитектуралық шешімдерін оқыту сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мехатрондық жүйелерді жобалау
Оқу пәнін оқытудың мақсаты мехатрондық жүйелерді жобалау мен дамытудажүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында мехатрондық және робототехникалық жүйелерді жобалаудың заманауи технологиялары, робототехникада қолданылатын аппараттық іске асырудың техникалық құралдары; мехатрондық және робототехникалық жүйелерді іске асырудың әдістері мен программалық құралдары, микропроцессорлық басқару жүйелерін жобалау әдістері сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тармақталған есептеу технологиялары
Оқу пәнін оқытудың мақсаты есептеу есептерінің таратылған шешімдерін әзірлеу мен ұйымдастыруда, жүйенің жұмысын ұйымдастыру үшін кәсіпорын объектілері арасында өзара байланыс құрудажүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында таратылған есептеу технологиясын қолдана отырып, уақытты қажет ететін есептеу есептерін шешу әдістері, таратылған есептеу жүйелерінің архитектурасы, таратылған алгоритмдерді құру принциптері мен технологиялары, есептеу алгоритмдерінің математикалық модельдері және есептеу тиімділігін талдауға арналған программалар сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Программалық қамтаманы тестілеу
Оқу пәнін оқытудың мақсаты тестілеу кодын жаза және программалық жасақтамаға арналған программаны әзірлей, программалық қамтаманың кодын тексеребілудежүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында программалар қамтамасыз етуді тестілеу теориясының негізгі ұғымдары мен әдістері, практикалық программалар түріндегі программалық қамтамасыз етуді тестілеу алгоритмдері, программалық қамтамасыз етуді тестілеу процесін автоматтандырудың әртүрлі тәсілдері, программалық қамтамасыз етуді тестілеу теориясының әдістерін іске асырудың практикалық міндеттері сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілерді терең оқыту
Оқу пәнін оқытудың мақсаты нейрондық желілерді терең оқыту алгоритмдерін қолдана отырып, жасанды интеллект жүйелерін жүзеге асыруда жүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында нейрондық желілердің негізгі архитектуралары - толық байланысты, конволюциялық (CNN), қайталанатын (RNN, LSTM, GRU) және трансформаторларға негізделген заманауи архитектуралар; GenAI генеративті модельдері – мәтін, кескін, аудио (GAN, Variational Autoencoders, Diffusion Models), үлкен тілдік модельдер (LLM), шағын тілдік модельдерді әзірлеу (SLM), төмен деректерді оқыту технологиялары (Few-shot, Zero-shot learning), transfer learning және fine-tuning модельдері, терең модельдерді жеделдету және оңтайландыру сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Нақты уақыт жүйелерге арналған программалық қамтаманы құру технологиялары
Оқу пәнін оқытудың мақсаты жоғары жүктелген жүйелерді жобалау мен әзірлеуде, нақты уақыттағы жүйелер үшін программалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиясын қолдануда жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында нақты уақыт шкаласында жұмыс істейтін цифрлық ақпараттық-басқару жүйелерінде есептеу үдерістерін ұйымдастыру принциптері және осы сыныптағы жүйелердегі программалық және аппараттық құралдардың өзара байланысы, жадыны басқару және өзара әрекеттесетін үдерістерді синхрондау әдістері, нақты уақыт жүйелеріне арналған программалық жасақтаманы әзірлеуде қолданылатын халықаралық және мемлекеттік стандарттар сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сигналдарды сандық өңдеу
Оқу пәнін оқытудың мақсаты цифрлық сигналдарды өңдеу жүйелерін жобалау мен бағалаудың математикалық және алгоритмдік әдістерін меңгеруде жүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында теорияның математикалық негіздері, сигналдарды және олардың өкілдерін цифрлық өңдеу алгоритмдері, өзара байланыс, артықшылықтары мен кемшіліктері, қолданбалы есептерді шешуге арналған сигналдарды цифрлық өңдеу әдістері сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік жүйелердің алгоритмдік негіздері
Оқу пәнін оқытудың мақсаты жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасын құру принциптерін қолдануда, программалық қамтамасыз етуді өзара әрекеттесу және модернизациялау әдістері мен тәсілдерін меңгерудежүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында эволюциялық есептеулер мен генетикалық алгоритмдердің, сараптамалық жүйелердің негіздері; білімді ұсыну модельдері: мәлімдеме логикасы, предикат логикасы, анық емес логика, фреймдер, сценарийлер, семантикалық желілер және өндірістік модельдер; жасанды интеллект әдістеріне негізделген жобалау және басқару міндеттері, заманауи интеллектуалды жүйелер үшін программалық жасақтама жасау сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Программаланатын логикада сандық құрылғыларды әзірлеу
Оқу пәнін оқытудың мақсаты жаңа электрондық құрылғыларды әзірлеу, жобалау кезінде ПЛИС архитектурасын және жүйелік тәсілді қолдану саласында жүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында микроконтроллерлік құрылғылардың заманауи түрлері және оларды программалау жолдары, программаланатын логикалық интегралды схемаларға ендірілген жүйелерді жобалау мәселелері, интеграцияланған жүйелердің даму тенденциялары, ендірілген жүйелерді жобалау элементтері, негізгі логикалық схемаларды, комбинациялық схемаларды, тізбекті схемаларды және жад элементтерін жобалаудың теориялық негіздері сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орталықтандырылмаған қосымшаларды әзірлеу
Оқу пәнін оқытудың мақсаты жаңа программалық өнімдер мен қызметтерді, бизнес-модельдерді әзірлеу және іске асыру мақсатында блокчейн, криптовалюта және смарт келісімшарттар технологияларын қолдануда жүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында өзінің ішкі коды бар және орталықтандырылмаған тең-теңімен желіде жұмыс істейтін орталықтандырылмаған қосымшалардың теориялық негіздері мен дамуы, жобалардың, технологиялардың, криптовалюталардың мәнін, құрылымын, стандарттарын, программалау заңдылықтарын түсінуге арналған негіз сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік жобаларды басқару
Оқу пәнін оқытудың мақсаты инженерлік жобаларды басқаруда, АТ-да техникалық құжаттама бойынша мамандардың жұмыс тобын басқаруда жүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.Курс аясында инновациялық жобаның өмірлік циклінің барлық кезеңдерін іске асыру, жүйелік талдау міндеттерін шешу және инновациялық жобалар мен үдерістерді басқару үшін шешімдер қабылдау, тапсырмаларды дайындау және белгісіздік факторын ескере отырып жобалық шешімдерді әзірлеу сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шекаралық есептеулер
Оқу пәнін оқытудың мақсаты нақты инженерлік немесе ғылыми мәселелерді шешу үшін шекаралық есептеулерді қолдануда жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында шекаралық есептеулердің негізгі артықшылықтары, оларды әзірлеу әдістері мен технологиялары, шекаралық есептеулерді практикалық қолдану, шекаралық есептеулерді қолдануға арналған құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз ету, қауіпсіздік шешімдерін жобалау мәселелері сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік көру
Оқу пәнін оқытудың мақсаты техникалық көру, кескіндер бойынша 3D-қайта құру, көріністерді талдау және тануда, кескіндерді өңдеу салаларында зерттеулер жүргізе және алгоритмдерді әзірлей білуде жүйеленген білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында компьютерлік өңдеу және кескінді тану әдістері, математикалық кескін үлгілері және кескін сапасының критерийлері, цифрлық кескінді өңдеу және тану алгоритмдері, жарықтықты түрлендіру негіздері, түс координаталық кеңістігін түрлендіру, кеңістіктік және жиілікті сүзу, морфологиялық операциялар, кодтау, сегменттеу және жіктеу, кескінді талдау сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық білімді көрсету, оның ішінде пәнаралық сипаттағы және кәсіби қызметте нәтижелерді пайдалану
- Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру, оқыту, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, білім алушы жастарды әлеуметтендіре білу және коммуникативтік қабілеттерге ие болу
- Бұлттық қызметтер үшін интеграциялық шешімдерді жасау (модификациялау) және сүйемелдеу бойынша жұмыстарды орындау; жобаның рентабельділігін, өзектілігін, жаңалығын көрсете және дәлелдей білу, жобалық тапсырманы талдау негізінде эксперименттер жүргізу; үлкен деректерді өңдеуді автоматтандыру программалық құралын әзірлеу және басқару, үлкен деректерді талдау мәселелерін шешу; жоғары жүктелген жүйелерді жобалау және әзірлеу, нақты уақыттағы жүйелер үшін программалық қамтаманы әзірлеу технологияларын қолдану; Көп ресурстарды қажет ететін есептерді шешу үшін суперкомпьютерді қолдану.
- Киберқауіпсіздік жүйесін іске асыруда және жобаны іске асыру процесін жетілдіруде архитектуралық шешімдерді талдау әдістерін, құралдарын меңгеру; тақырып бойыншпа мақсаттар мен міндеттерді, зерттеудің ғылыми аппаратын айқындай білу, зерттеу, эксперименттер жүргізу; ендірілген есептеу жүйелерін әзірлеу бойынша жұмыстарды біріктіру, компьютерлік аппараттық құралдарды жобалау және құрастыру; кванттық және посткванттық алгоритмдерді әзірлеу.
- Мехатрондық жүйелерді жобалай және құра білу; есептеу есептерінің таратылған шешімін әзірлеу және ұйымдастыру, жүйенің жұмыс істеуін ұйымдастыру үшін кәсіпорын объектілері арасында өзара байланыс жасау; нейрондық желілерді терең оқыту алгоритмдерін қолдана отырып, жасанды интеллект жүйелерін іске асыру; тест кодын жаза және программалық жасақтама үшін программаларды әзірлей білу, программалық жасақтаманы тексере білу.
- Жаңа электрондық құрылғыларды әзірлеу, жобалау кезінде ПЛИС архитектурасын және жүйелі тәсілді қолдана білу; нақты инженерлік немесе ғылыми мәселелерді шешу үшін шекаралық есептеулерді қолдану; инженерлік жобаларды басқара білу, IT-де техникалық құжаттама бойынша мамандардың жұмыс тобын басқара білу; сигналдарды цифрлық өңдеу жүйелерін жобалау мен бағалаудың математикалық және алгоритмдік әдістерін меңгеру.
- Техникалық көру, кескін бойынша 3D-қайта құру, көріністерді талдау және тану, бейнелерді өңдеу салаларында зерттеулер жүргізе және алгоритмдер әзірлей білу; жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасын құру принциптерін қолдану, программалық қамтаманың өзара әрекеттесу және өзгерту әдістері мен тәсілдерін меңгеру; әзірлеу және іске асыру мақсатында блокчейн, криптовалюта және смарт келісімшарттар технологияларын қолдану.