Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08400 Аквакультура және су биоресурстары в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Су объектілерінің түрлерін және олардың гидрологиялық режимінің ерекшеліктерін, өзен желісі мен өзен арнасының элементтерін, су балансын және өзендердің гидрологиялық сипаттамаларын есептеу әдістерін, өзендер мен су қоймаларында гидрометриялық бақылаулар жүргізу әдістерін, теңіздер мен мұхиттардың гидрологиялық режимін, су объектілерінің гидротехникалық құрылыстарға әсерін, судың негізгі қасиеттерін, су ортасы экологиясының жалпы түсініктерін зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пән жалпы экология негіздерін, адам қоғамы мен табиғаттың өзара әрекеттесуін, Экологияның негізгі заңдарын, өмірді ұйымдастыру заңдылықтарын, адамның биосфераны бұзу механизмдерін, осы үдерістің алдын алу тәсілдерін оқытады, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану принциптерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ихтиология
    Несиелер: 5

    Пән балықтардың сыртқы белгілері мен ішкі құрылымын, балықтардың сыртқы ортаға қатынасын, түрлердің, рулардың, тұқымдастардың, отрядтардың даму тарихын, географиялық таралуын, балық табындары санының ауытқуының заңдылықтарын оқытады, олардың кәсіптік қорларын анықтау тәсілдерін әзірлейді, аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын, балықтардың этологиясын, олардың бағдарын, қарым-қатынас құралдарын, ұрпақтарға қамқорлық түрлерін береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 3

    Пән жануарлар дүниесінің алуан түрлілігін, жануарлардың құрылысы мен тіршілік әрекетін, олардың таралуын, мекендеу ортасымен байланысын, жеке және тарихи даму заңдылықтарын, жануарлардың алуан түрлілігі мен географиялық таралуын, систематикасын, морфологиясын, физиологиясын және экологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия
    Несиелер: 5

    Пән химиялық реакциялар, атомдар мен Молекулалардың өзара әрекеттесуі нәтижесінде заттар, олардың құрылысы мен айналуын зерттейді (Химиялық байланыстардың арқасында пайда болған). Химия негізгі бөлімдерге бөлінеді: аналитикалық, Органикалық емес және органикалық химия

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Балықтардың өзгергіштігінің, тұқым қуалаушылық және тұқым қуалаушылық белгілерінің негізгі заңдылықтарын, гибридологиялық және популяциялық талдау әдістерін, тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін, генетикалық заңдылықтарды қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балықтар селекциясы
    Несиелер: 3

    Пән асыл тұқымдық жұмыста селекцияланатын белгілердің параметрлерін, популяцияларды және ұрпағы бойынша жеке дарақтарды генетикалық бағалау әдістерін, ауруларға жоғары резистенттілігі бар балықтарды құру әдістерін, иммуногенетика және белоктық полиморфизм мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Аналитикалық шолудың академиялық жанрларымен таныстыру (аннотация, реферат, эссе, тезистер, әдебиет, презентация, библиографиялық сипаттаманың дұрыс құрастырылуы); мәтіндерді аналитикалық өңдеудің мақсатын анықтау; кәсіби тақырыбы бойынша интернет көздерінен (плагиат/Академиялық адалдық) әдебиетті пайдаланбай мәтіндерді талдау және жазу; тілдік нормаларды меңгеру (сөйлеу мәдениеті); сөз сөйлеулер (баяндамалар) дайындау; академиялық жазудың түрлі жанрларымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі 2
    Несиелер: 5

    Зерттеу білім алушының белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша өз пікірін білдіруге және негіздеуге, әртүрлі өмірлік жағдайларда ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау кезінде оқытылатын тілдің елінде болған кезде туындайтын әртүрлі жағдайларда таныс тақырып бойынша негізгі ойларын қолдануға бағытталған. Түрлі тақырыптар бойынша хабарламалар түрінде ұсынылған ақпараттың мағынасын түсіну және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT және цифрлық мәдениет
    Несиелер: 3

    Цифрлық мәдениет-бұл ең алдымен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, олардың функционалдығын түсіну, сондай-ақ оларды жұмыста немесе күнделікті өмірде сауатты пайдалану мүмкіндігі. Қоғам дамуының негізгі секторларындағы акт рөлі. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Операциялық жүйелер. Деректер базасының жүйелері. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиясы. E-технологиялар. АКТ даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балықтардың физиология және биохимия
    Несиелер: 5

    Пән балықтар организміндегі метаболикалық процестердің жылдық циклдің әр түрлі кезеңдерінде онтогенездің әр түрлі сатыларында ерекшеліктері туралы оқытады. Табиғи (температура, газ режимі, тұздық, рН және т.б.) және антропогендік факторлардың, гидробионттардың су ортасының абиотикалық факторларының әсеріне бейімделуінің физиологиялық-биохимиялық механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балық өсірудің биологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    "Балық өсірудің биологиялық негіздері" пәні балықтардың жасанды көбеюінің биологиялық заңдылықтары, балық ағзасының әртүрлі экологиялық факторларға реакциясы және оларды көбейту, ұстау және өсіру кезіндегі қарқындылық процестері туралы заманауи ғылыми ақпарат береді. Пән балықтардың көбеюі мен өсуіне байланысты олардың биологиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аквакультура
    Несиелер: 5

    Тауарлы балық өсірудің қазіргі жай-күйін және оның даму тарихын; өсіру және өсіру объектілерінің биологиялық ерекшеліктерін; биотехникалық іс-шараларды жүргізу кезінде акваөсіру саласында қолданылатын әдістерді; балықты тауарлық өсіру биотехнологиясын; тоған балық өсіру және оны жетілдіру бағыттарын; көлдік тауарлық балық өсіру және оның даму перспективаларын; тауарлық балық өсірудің арнайы түрлерін; тауарлы балық өсіру шаруашылықтарын жобалау негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гидробиология
    Несиелер: 5

    Пән су ортасының гидробионттары, олардың популяциялары мен қоғамдастықтары (биоценоздар), энергия мен заттың өзгеру процестері үшін маңызы және мұхиттың, теңіздердің және ішкі сулардың биологиялық өнімділігі туралы оқытады. Гидробионттардың әртүрлі топтарының саны мен биомассасын, экожүйедегі осы топтардың функционалдық рөлін бағалауды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ихтиопатология
    Несиелер: 3

    Балықтарды емдеу әдістері мен ауруларын зерттейді. Пәнді білу балық өсірудің кез келген технологиясында балық ауруларының алдын алу және оларды емдеу бойынша дұрыс шешім қабылдауға, табиғи және жасанды су айдындарында паразитологиялық жағдайды дұрыс бағалауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балықты азықтандыру және цифрландыру негіздерімен азықтарды дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Құрама жем компоненттерінің негізгі сипаттамаларын, онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде балықтардың қоректік заттарына қажеттілігін, балықтардың рационындағы ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, витаминдердің, минералдық заттардың рөлін, жем сапасын бағалауды, құрама жем мен тірі жемдерді дайындау технологиясын, нақты балық өсіретін шаруашылықтардың шарттарына сәйкес жасанды жемдерді дайындау, сақтау, тарату өндірістік сызбаларын қалыптастыру әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    Курс мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздерін, сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметін зерделейді. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фермерлік балық өсіру
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы және шетелдегі фермерлік балық өсіру шаруашылықтарының қазіргі заманғы даму жағдайын, балықты және басқа да ауыл шаруашылығы өнімдерін ықпалдастыра өсіру тәжірибесін, фермерлік шаруашылықтарды тиімді биотехнологиялық репродукторларға пайдалануға мүмкіндік беретін өндірістің жаңа технологияларын зерттейді. Фермерлік шаруашылықты; фермерлік шаруашылықтарды өсіру объектілерін және оларды өсіру технологияларын; балық өсірудің интеграцияланған технологияларын ұйымдастыруды және басқаруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аквакультурадағы техникалық құралдар мен жабдықтар
    Несиелер: 5

    Аквакультура саласындағы білімді және аквакультурада пайдаланылатын қазіргі заманғы техникалық құралдарды, оларды пайдалану ережелерін қалыптастыруды және нақтылауды зерттейді. Бақыланатын жағдайларда гидробионттарды көбейту мен өсірудің негізгі қағидаттары мен ерекшеліктерін; балық өсіру процесін техникалық қамтамасыз етуді; аквакультура жабдықтары мен техникалық құрылыстарын сауатты пайдалануға дайындықты зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балық шаруашылығының гидротехникасы
    Несиелер: 5

    Балық шаруашылығы кәсіпорындарының гидротехникалық құрылыстарын - бөгеттер мен бөгеттерді, су қашыртқыларды, мұздан қорғау, балық бөгеу құрылыстарын, су тарту құрылыстарын, балық өсіру шаруашылықтарының су беру және су бұру желілерінің құрылыстарын, балық өсіру зауыттарының құрылыстарын зерттейді; балық өсіру кәсіпорындарын жобалау кезінде балық шаруашылығы құрылысының техникалық негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тоған балық шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән балық биологиясын, жасанды балық өсіру технологиясын және биотехникасын, балық өсіру материалдары мен тауарлық балықты өсіруді, ресурстарды үнемдеудің прогрессивті технологияларын қолдануды зерттейді. Сондай-ақ, балық тоғандарының құрылысы; жылы су тоғанындағы өндірістік процестері; қазіргі заманғы балық шаруашылығының жаңа бағыттары; гидрохимия, гидробиология, ихтиологиямен байланысты бөлімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу жоспарының мазмұны студенттерге заманауи экономикалық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтарын, нарықтық жүйе мен мемлекеттік реттеу әдістерінің мүмкіндіктері мен кемшіліктерін, тұтастай алғанда жеке компания мен қоғамды шешуге болатын маңызды мәселелерді кешенді түсінуге мүмкіндік береді.Іскерлік келіссөздерде стратегияны, қарым -қатынас стилін басқарудың маңызды дағдылары мен коммуникативтік дағдыларын қалыптасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балық экологиясы
    Несиелер: 5

    Балықтардың абиотикалық және биотикалық ортамен қарым-қатынасын зерттейді. Балықтардың тіршілік әрекетіне су ортасы факторларының әсері. Балықтардың әртүрлі таксондарының географиялық таралуының биотикалық, түрішілік, түраралық заңдылықтары, сондай-ақ биогеографияның жалпы негіздерімен.балықтардың байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балықтардың эмбриологиясы
    Несиелер: 5

    Эмбриология организмдердің ұрықтық және жеке дамуы (онтогенезі) туралы зерттейді. Ұрық алдындағы дамуды (оогенез және сперматогенез), ұрықтандыруды, ұрықтың дамуын, балықтардың жеке дамуының дернәсілдік және эмбрионалды (немесе постнаталды) кезеңдерін зерттейді. Зерттеудің міндеттері мен әдістеріне байланысты жалпы, салыстырмалы, эксперименттік, популяциялық және экологиялық эмбриология бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Азаматтық қоғамды нарықтық экономикадағы табысты құрудың негізгі шарттарының бірі - іскерлік құқық саласындағы терең білімдерін меңгерген басшылардың, басшылар мен мамандардың болуы және бұл білімді іскери тәжірибеде пайдалану мүмкіндігі. Барлық мүдделі тараптармен келісе отырып, нарықтың ағымдағы қажеттіліктеріне бағытталған жоспарланған коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балық шаруашылығындағы биометриялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән Ихтиологиялық материалдарды жинау және алғашқы өңдеудің қолданбалы әдістерін оқытады, оның негізінде балық шаруашылық, сондай-ақ экологиялық шешімдерді талдау және қабылдаудың барлық кейінгі процесі құрылады. Пәнді меңгерудің міндеттері: Жеке және тұтас популяцияның жағдайын талдау әдістемелерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көл-тауарлы балық өсіру
    Несиелер: 5

    Көлдік балық шаруашылығы бойынша кәсіпшілік бағалы балық түрлерінің балық шаруашылығына, көлдік балық өсіру шаруашылықтарын жобалау және ұйымдастыру негіздеріне және көлдердің балық өнімділігін басқару әдістеріне білім, білік және құзыреттілікті қалыптастырады. Тауарлы балық өсіру биотехнологиялары, балық өсіру кәсіпорындарын жобалау әдіснамасы туралы білім береді. Болашақ мамандарға нақты өндірістік-технологиялық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін тауарлы балық шаруашылығының түрлі бағыттарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік балық аулау
    Несиелер: 5

    Табиғи су айдындарының су биоресурстарын тиімді пайдалануды қамтамасыз ету әдістерін, су биоресурстарын тиімді пайдаланудың биологиялық және әлеуметтік-экономикалық мәселелерін, аулау құралдарының жұмыс істеу принциптері мен құрылымын, өнеркәсіптік балық аулаудың шикізат ресурстарын және оларды алудың мүмкін болатын көлемін бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін, сондай-ақ шикізат ресурстарын қорғау мен ұтымды пайдалануды ұйымдастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Табиғи су қоймаларында балық өсіру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер аквакультураның биологиялық ресурстарын молайту әдістерін меңгереді. Балық қорларының көбеюін балықтардың саны мен биомассасының көбеюінің бірыңғай процесі ретінде бағалайды. Пәнді оқу мыналарды қамтиды аквакультура объектілерінің өсу қарқыны мен физиологиялық жағдайын бағалаудың математикалық әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаян тәрізділерді өсіру
    Несиелер: 5

    Пән шаян тәрізділердің акваөсіру шаруашылықтарының түрлері мен құрылымын негіздеу үшін және өсірілетін объектілердің бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін қажетті тұщы су және теңіз шаян тәрізділерін өсірудің биологиясы мен биотехнологиясын оқытады. 10 шаян тәрізділер және олардың өсіру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балық шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Балық өнімдерін өңдеу үшін қажетті шикізат пен қосалқы материалдарды; негізгі қосалқы және консервілеу материалдарын, балық өнімдерін өндіру мен қайта өңдеуді, балықты тұздау, маринадтау, кептіру, қақтау және қақтау технологиясын, балықтың жартылай фабрикаттары мен аспаздық өнімдерін, гидробионттардан түрлі заттарды өндіруді және шикізатты, жартылай фабрикаттар мен дайын балық өнімдерін зерттеу әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұқы өсіру
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы балық шаруашылығын және тұқы өсірудің даму перспективаларын, балық өсіру-биологиялық позициясынан су айдындарының репродуктивтік мәселелерін, балық биологиясын – негізгі және неғұрлым перспективалы өсіру объектілерін, олардың неғұрлым құнды шаруашылық белгілерін, балық шаруашылығын дамытудың негізгі бағыттарының биологиялық негіздемелерін, интенсификациялау әдістерін, отырғызу тығыздығын арттыруды, балықты азықтандыруды, тоғандарды ұрықтандыруды, тірі жемді өсіруді, мелиорациялық іс-шараларды және балық шаруашылықтарындағы селекциялық жұмыстарды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аквариумистика
    Несиелер: 5

    Заманауи технологияларды, сәндік балықтарды өсірудегі шет елдердің даму тенденциялары мен тәжірибесін, сәндік балықтардың негізгі түрлері мен тұқымдастарын, уылдырық шашатын, өсіретін, карантиндік - емдік аквариумдарға қойылатын талаптарды, жемнің негізгі түрлерін: бастапқы және өнімдік азықтарды, балықтардың сәндік түрлерінің уылдырығын инкубациялауды, балықтардың сәндік түрлерінің балықтарын ұстау, өсіру және шабақтарды өсіруді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гидротехника және су қоймаларын мелиорациялау
    Несиелер: 5

    Жалпы гидротехникадан айырмашылығы, балық шаруашылығы гидротехникасы балық өсіру міндеттеріне бағынады. Осыған байланысты барлық гидротехникалық құрылымдар фермада балық өсірудің технологиялық процесінде маңызды рөл атқарады. Бұл балық өсірушілерді балық шаруашылығы гидротехникасының негіздерін білумен қаруландыруды қажет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Индустриалды балық шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Негізгі кәсіптік балық түрлерін өнеркәсіптік өсіру және оларды өнеркәсіптік шаруашылықтарда қолданылатын өсіру технологияларымен таныстыру. Индустриялдық балық өсіру нысандарын және оны техникалық қамтамасыз ету ерекшеліктерін; балықты өнеркәсіптік өсіру технологиясын; өндірісті автоматтандырылған бақылау және басқару жүйесін зерттейді; алған білімдерін ихтиолог-балық өсірушінің жұмысында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Марикультура
    Несиелер: 5

    Теңіз гидробионттарын өсіру биологиясы мен биотехнологиясы туралы білім, мәдени объектілердің бейімделу мүмкіндіктерін бағалауда және гидробионттарды өсірудің әртүрлі схемаларының техникалық және технологиялық мүмкіндіктерін бағалауда қажетті дағдылар береді. Теңіз гидробионттарының өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдеріне бейімделуін; теңіз гидробионттарын культивациялауға арналған техникалық құралдарды; теңіз гидробионттарын культивациялау технологиясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бекіре өсіру
    Несиелер: 5

    Бекіре балықтарының биологиясын, экологиясын және таралуын зерттейді; бекіре тұқымдас балықтардың өсіру тарихы мен қазіргі жағдайы, жасанды көбеюдің биотехнологиясы (жетілген селекционерлерді жинаудан бастап, кәмелетке толмағандарды табиғи ортаға жіберуге дейін) және бекіре тұқымдас балықтарды өсіру (тоған, өндірістік, торша, өсіру әдістері) бекіре өсіруде асыл тұқымды жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балықтарды жасанды жолмен көбейту
    Несиелер: 5

    Пән балықтардың бағалы кәсіпшілік түрлерін жасанды өсімін молайту биотехнологиясы, балық өсіру зауыттары мен уылдырық шашу-өсіру шаруашылықтарын жобалау әдіснамасы, көлдер мен су қоймаларын балық шаруашылығын пайдалану әдістері туралы білім береді. Әртүрлі типтегі су айдындарындағы балық өсіру іс-шараларын; су қоймаларын пайдалануды қарқындату және олардың балық өнімділігін арттыру жолдарын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балық шаруашылығы заңдылықтары
    Несиелер: 3

    Балық өнеркәсібі саласындағы негізгі заңнамалық актілерді, сондай-ақ заңдар мен нормативтік құжаттарды; Мемлекеттік балық шаруашылығы сараптамасын жүргізу рәсімін регламенттеуге байланысты мәселелерді, су ортасы мен гидробионттардың әсерін бағалауды, балық шаруашылығы қызметінің қоршаған ортаға әсерін бағалауды жүргізудің негізгі әдістемесін зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су биоресурстарын қорғау
    Несиелер: 5

    Кәсіпшілік аудандарының сипаттамасының негізгі ұғымдары. Балық аулаудың экономикалық аймақтары. Балық аулау саласындағы мемлекеттік бақылау. Су биоресурстары және адам қызметіндегі маңыздылығы. Олардың су биоресурстарын сақтаудағы және өсірудегі маңыздылығы. Ішкі су қоймаларында шикізат базасын сақтау және аулау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    Балықтарды жасанды жолмен өсіру және тауарлық өсіру, балық және балық өнімдерін өңдеу, сақтау технологиясы

  • Код ON7

    Балықтардың генетикасы және селекциясы туралы білімдерді, балықтардың өнімділігін арттыруды және жаңа тұқымдарды жасауды қамтамасыз ететін балық шаруашылығы зерттеулерінің әдістерін пайдалану

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы менеджмент, нарықтық экономика және маркетинг, реттеу әдістерін талдау, бизнесті ұйымдастыру негіздерін білу

  • Код ON9

    Балық шаруашылығы су қоймаларының гидрологиялық режимін, гидротехникалық құрылыстардың, техникалық құралдар мен жабдықтардың жұмыс механизмін зерттеу, сондай-ақ олардың су ортасының гидробионттарына әсерін анықтау

  • Код ON6

    Су айдындарындағы судың физика - химиялық құрамын және физика-химиялық құбылыстарды анықтау білімдері мен дағдыларын меңгеру, экожүйелердегі гидробионттардың функционалдық рөлін бағалай білу, балық физиологиясын, микробиология, вирусология және балық эмбриологиясының негіздерін білу

  • Код ON12

    Балық шаруашылығын ұйымдастыру туралы білімді меңгеру. Жыртқыш және сәндік балықтарды өсіру және өсіру әдістері мен тәсілдерін, олардың биологиясы мен экологиясын, сондай-ақ балықтардың аурулары мен емдеу әдістерін білу

  • Код ON4

    Органикалық қосылыстардың маңызды кластарының қасиеттерін зерттеу және анықтау бойынша эксперименттерді практикада қолдану; жануарлар әлемінің әртүрлілігін және тіршілік ету ортасымен байланысын зерттеу

  • Код ON2

    Гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру

  • Код ON1

    Балық шаруашылығы саласындағы кез келген ақпараттың мазмұнын түсіну, ой, сезім, пікір білдіру

  • Код ON8

    Құнарлылығын бағалау және құрама жем дайындау технологиясы және тірі жемдерді өсіру бойынша білімді меңгеру. Әр түрлі жемнің химиялық құрамын білу

  • Код ON5

    Балық және су омыртқасыздарының әртүрлі түрлерінің дене құрылымының ерекшеліктерін зерттеу, олардың түрлік тиістілігін анықтау, балық өсіру әдістерін меңгеру

  • Код ON10

    Су айдынындағы балық қоры популяциясының жағдайын бағалау, балық аулауды болжау, талдау және есеп жүргізу. Балық шаруашылығындағы негізгі заңдарды білу

Top