Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 География-Тарих в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Геоглобалистика және табиғатты пайдалану негіздері

    Курстың мақсаты - студенттердің қоршаған ортаның өзгеруімен және ресурстық базаның өзгеруімен байланысты ресурстық-экологиялық мәселелерді талдау, қоршаған ортаның өзгеруімен және қоршаған ортаның өзгеруімен байланысты ресурстық-экологиялық мәселелерді талдау.

    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы

    Курс бүкіл адамзат тарихының толық құқылы бөлігі болып табылады, ол дүниежүзілік тарих, Еуразия тарихы, көшпелі өркениеттер, түркі халықтарының тарихы контекстіне негізделген. Ғылым зерттейді, тұтас түріндегі тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер, процестер, орын алған Қазақстан аумағында ерте және орта ғасырларда

    Несиелер - 5
  • Қазақстанның және Орталық Азияның ежелгі және ортағасырлық тарихы

    Курс бүкіл адамзат тарихының толық құқылы бөлігі болып табылады, ол дүниежүзілік тарих, Еуразия тарихы, көшпелі өркениеттер, түркі халықтарының тарихы контекстіне негізделген. Ғылым Қазақстан аумағында Ежелгі және орта ғасырларда орын алған тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді тұтас түрде зерттейді. Қазақстанның XVI-XVII ғғ. саяси жағдайы.

    Несиелер - 5
  • Антикалық өркениеттер

    Ежелгі дүние тарихы адамзаттың ежелгі өткенін зерттейді – жер бетіндегі алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап және құл иесі Рим империясының құлына дейін. Бұл-тарихтың ең ұзын бөлігі. Ежелгі өркениеттер өздерінен кейін орасан зор ескерткіштер мен сәулет ансамбльдері, инженерлік техника құрылыстары, монументалды кескіндеме және өнер үлгілері қалдырды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Ежелгі дүние тарихы адамзаттың ежелгі өткенін зерттейді – жер бетіндегі алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап және құл иесі Рим империясының құлына дейін. Бұл-тарихтың ең ұзын бөлігі. Ежелгі өркениеттер өздерінен кейін орасан зор ескерткіштер мен сәулет ансамбльдері, инженерлік техника құрылыстары, монументалды кескіндеме және өнер үлгілері қалдырды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: пән - болашақ бакалаврларда классикалық және қазіргі педагогикалық теорияларды, концепциялар мен технологияларды меңгеру негізінде педагогикалық ойлауды қалыптастырады; кәсіби қызметінде есептерді тиімді шешу үшін психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы жертану

    Географиялық қабықтың негізгі қызмет ету заңдары. Жер, пішіні мен өлшемдері. Атмосфера, стратификация, әр түрлі қабаттардың қасиеті. Гидросфера. Жер үсті және жер асты суларының түрлері. Биосфера. Литосфера, литосфера қабаттарын стратификациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Курстың мақсаты–болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау. Онтогенез заңдылықтары. Ағзаның жастық анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Археология

    Археология материалдық куәліктер бойынша адамзат өткенін зерттейді, адам қоғамының тарихын, материалдық және жазбаша мәдениет ескерткіштері бойынша зерттейді. Археология міндеттері-Материалдық мәдениет тарихын анықтау, сақтау, сипаттау және түсіндіру, материалдық мәдениетте ерекшеліктің пайда болу себептері мен жалпы заңдылықтарын анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Толеранттылық негіздері

    Этносаралық қатынастардың жағымды тәжірибесі, этносаралық және конфессияаралық қатынастарды нығайту және үйлестіру. Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының элементтері, олардың бірі - қазақ мәдениетінің мақсатты дамуы, басқа этникалық топтар үшін қолайлы жағдай жасау. Көп ұлтты қоғамда әлеуметтену, толеранттылықты дамыту, этносаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру және тұлғааралық қарым-қатынас..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курстың мақсаты: болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындықты қалыптастыру. Заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, тұтас педагогикалық үдерісте оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Мәнгілік Ел» құндылықтары және рухани жаңғыру

    «Мәңгілік Ел» пәнінің мазмұны: а) студенттердің ұлттық ерекшелігін, азаматтығы мен патриотизмін қалыптастыру, олардың тарихи және әлеуметтік жадысын дамыту, ұлттық мәдениетке баға беру, б) этникалық стереотиптерді жеңуге және басқа да мәдениет өкілдерімен сындарлы диалогты құруға қабілетті мәдениетаралық коммуникация дағдыларымен интеллектуалды және бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Экономика негіздері пәні қоғамда экономиканың қызмет етуінің іргелі мәселелерін қарастырады және зерттейді, сондай-ақ, қоғамның әлеуметтік- экономикалық даму эволюциясы, жеке ұдайы өндірістің заңдылықтарын, ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндірісті, мезоэкономика және әлемдік шаруашылықты қарастырады. Студенттерге экономиканың кез келген саласында талдау әдістерін, тәсілдерін, құралдарын өздігінен қолдану үшін олар пайдалана алатын жаңа экономикалық ойлар қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы гидрология

    Гидрология ғылым ретінде. Әлемдік мұхит. Географиялық қабықтағы судың таралуы. Су балансы. Әлемдік мұхит суларының динамикасы. Су массалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Картография топография негіздерімен

    Картография ғылым ретінде. Картография ғылымының жүйесі және басқа ғылымдармен байланыс. Карталардың математикалық негізі. Генерализация. Картографиялық бейнелеу әдістері. Рельефті бейнелеу тәсілдері. Зерттеудің картографиялық әдісі. Топография. Топографиялық түсіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гендерлік саясат

    Курста мемлекеттердің негізгі құжаттарымен және халықаралық актілермен бекітілген ерлер мен әйелдердің тең құқықтары мен тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету және іске асыру мәселелері қарастырылады. Гендерлік саясаттың негізгі бағыттары ерлер мен әйелдердің күш құрылымдарында теңдестірілген қатысуына қол жеткізу, әйелдердің экономикалық тәуелсіздігіне тең мүмкіндіктер беру, бизнесті дамыту және насихаттау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Авариялардың, төтенше жағдайлардың туындау қаупін азайту негізінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Тіршілік ету ортасының қауіптілігі мен зияндылығын тану, төтенше жағдайлар кезіндегі сауатты іс-әрекеттер. Өмір сүру процесінде адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігін сақтау қауіпсіздігін қамтамасыз ететін әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, гигиеналық және емдеу-алдын алу шаралары мен құралдары жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    «Дінтану діннің пайда болуы, дамуы және жұмыс істеуі, оның әртүрлі құбылыстары, діннің және мәдениеттің басқа салаларының өзара әрекеттестігі мен өзара әрекеттесуін реттейтін заңдарды зерделеуге бағытталған. Ол философиялық ойдың, табиғи және әлеуметтік ғылымдардың тарихымен, қазіргі заманғы ғылыми-техникалық революция жетістіктеріне сүйенеді. Курстың мақсаты дінді әлеуметтік феномен ретінде объективті зерттеуді, оның пайда болуын зерттеуді, тарихи эволюцияны қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Қоршаған орта құрамының өзгеруін, тиісінше озон қабатының бұзылуын, мөлдірліктің өзгеруін, түтіннің пайда болуын, оның күкірт, азот оксидтерімен, қорғасынмен, сынаппен ластануының ұлғаюын зерттейді. канцерогендік заттармен және т. б. Ғылыми-техникалық процесс антропогендік фактордың ОС - ға әсер етуінің ұлғаюына әкеп соқтырады және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды ерекше өткір талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы қалыптастыру.Осы пән өз тарапынан студенттерге тиістімәдениет негіздерін меңгеру арқылытеориялық тұрғыда заң ұғымдарына талдау, зерттеу жасауды үйрету, алғанбілімдерін болашақ мамандықтарында тиімді пайдалануға жағдайлар жасау өз септігін тигізеді.Пәннің негізгі міндеттері: сыбайлас жемқорлық саласындағықұқықтық мәдениетті қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Нақты тарихи материалдағы Курс Ш. Уәлихановтың өмірі мен қызметі туралы бұрын белгісіз көптеген өмірбаяндық материалдарды ашып қана қоймай, ХІХ ғ. екінші жартысындағы Қазақстан дамуының барлық қарама-қайшы тұстарын толықтыра аша түсе, тарихи үрдісі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жастар саясаты

    Курста гуманитарлық, жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың жастар туралы іргелі білімдерін талдау; қазіргі заманғы қоғамдағы жастардың жағдайы мен оның негізгі мәселелері туралы ғылыми идеяларды қалыптастырады; жастармен жұмыс істеудің жүйелі сипаты туралы түсінік береді; жастарға қатысты гуманистік көзқарастарды және әлеуметтік білім беру үдерісін қалыптастырады; жастарға қатысты мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    «Құқық негіздері» пәні қоғамдағы түрлі құбылыстардың аясында заңның және мемлекеттің пайда болуы мен дамуын зерттейді. Тәртіп жұмыс, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқық және т.б. сияқты мемлекеттің құқықтық құбылыстарының, динамикасының, заң мен мемлекеттің даму заңдылықтарын қамтитын түрлері мен формалары туралы идеяларды және құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Климатология негіздерімен Метеорология

    Метеорологиямен ғылым ретінде, зерттеу әдістерімен, ауа райы, атмосфералық фронт, бұлттардың типтері, атмосферадағы, климаттық аймақтардағы ауа қозғалысы туралы ұғымдармен танысу. Климаттың палеогеографиялық ерекшеліктерін зерттеу. Циклондар. Антициклондар. Атмосфералық фронттар. Тропикалық циклондар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орта ғасырдағы Азия және Африка тарихы

    Курста орта ғасыр және ерте Жаңа дәуірдегі Азия мен Африка мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы қарастырылады. Шығыстың әр түрлі елдерінің даму ерекшеліктеріне баға беріледі; социо - және саясиогенез процесіне, еуропалық емес әлемдегі билік құрылымы мен меншік қатынастарын құруға, сондай-ақ әр түрлі халықтардың тарихи жолдарын, дәстүрлерін және діни-өркениеттік құндылықтарын сипаттауға және талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орта ғасырларда шығыс мемлекеттерінің өркениеттері

    Курста орта ғасыр және ерте Жаңа дәуірдегі Азия мен Африка мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы қарастырылады. Шығыстың әр түрлі елдерінің даму ерекшеліктеріне баға беріледі; социо - және саясиогенез процесіне, еуропалық емес әлемдегі билік құрылымы мен меншік қатынастарын құруға, сондай-ақ әр түрлі халықтардың тарихи жолдарын, дәстүрлерін және діни-өркениеттік құндылықтарын сипаттауға және талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысындастуденттерде сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау және жүргізу, мақсаты мен міндеттерін ескере отырып, сондай-ақ балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып тәрбие түрлерін таңдау; тәрбиенің әдістері мен тәсілдерінвариативтітаңдау, тәрбиеніңқұралдары мен ұйымдастыру нысандарын таңдау және пайдалану; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық жасау және басқару іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геоморфология

    Геоморфологияны ғылым ретінде зерттеу, оның пәні мен зерттеу объектісі. Экзогенді және эндогенді процестер жүйесімен танысу: флювиалды, бейімді, карстовый, гляциялы, флювиогляциялы, гляциялы криогенді, Эолды және т. б. рельефтің Планетарлық түрлері, мегаформалар, макроформалар, мезоформалар, рельеф микроформалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері

    Франция, Англия, Германия, Италия және Еуропаның өзге елдері. ХІ-ХҮ ғғ. Батыс Еуропа мен Византияның орта ғасырлық мәдениеті. Батыс Еуропа мен Византияның орта ғасырлық мәдениеті. Өркениеттің батыс типін өзін-өзі қамтамасыз ететін нарықтық экономика, зайырлы құқықтық мемлекет, демократиялық қоғамдық құрылыс, өмірді қамтамасыз етудің дамыған жүйесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихи (батыс)

    Ежелгі қоғамның терең дағдарысымен және Рим империясындағы христиандық позициясының күшеюімен сипатталатын V ғ.Батыс Рим империясының құлдырауы орта ғасырдың басында әдетте қабылдайды. Бұл кезеңде гуманизм теориясы, жаңа мәдениет, аталған Қайта өркендеу негіз болған жалпыеуропалық мәдениет қалыптасты; Батыстың маңызды идеясы ресімделеді: өмірге белсенді көзқарас, қоршаған әлемді тануға ұмтылу, оны адам мүддесінде қайта құруға ниет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология палеогеография негіздерімен

    Литосферамен және оның құрылысымен, геология ғылым ретінде, геологиялық қатынастағы Жердің даму тарихымен танысу, қатпарлы жерлерді, бұршақ түзілу дәуірін зерттеу, эндогенді және экзогенді процестердің әсері. Минералдар және тау жыныстары. Жер бедерінің планетарлық формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Этнология

    Курс этностардың, сондай-ақ басқа да этникалық қауымдастықтардың тіршілік әрекетінің түрлі аспектілерін түсінетін этникалық процестерді зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру

    Педагогикалық менеджмент негіздері. Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамасы. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Электронды оқу құралдарын жасауға арналған қазіргі бағдарламалық құралдар. Интерфейс элементтері және жұмыс тәсілдері (SunRav BookEditor). Кітапқа бейне және аудиофрагменттер, презентациялар, үш өлшемді объектілер, интерактивті суреттер, тестілер жасау және қосу. Әр түрлі форматтарға кітапты компилирлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы

    Жаңа және жаңа Қазақстан тарихы бүкіл адамзат тарихының бір бөлігі болып табылады. Бұл тұтас түрде болатын кезең тарихи заңдылықтарды анықтайтын тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер, процестер зерттеледі, орын алған аумағында Ұлы XV-ХХІ ғғ. далалар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Педагогикалық ғылым тарихты оқытудың міндеттері, мазмұны және әдістері туралы. Ол оның тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқыту процесін зерттейді және зерттейді. Әдістеме тарихты қалай оқыту керек деген мәселені қарастырады және " қалай үйрету керек?", "Неге үйрету керек?", "Неге үйрету керек?»

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан мен Орталық Азияның жаңа және қазіргі заман тарихы

    Қазақстан мен Орталық Азия ХҮІІІ ғ. екінші жартысында. Қазақстан мен Орталық Азия халықтарының ұлт - азаттық қозғалыстары. ХІХ- ХХ ғғ. барысында Қазақстан мен Орталық Азияның әлеуметтік - экономикалық және мәдени дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Топонимика. Топонимиканы зерттеу пәні мен объектісі. Топонимика және топонимдер. Топонимиканың теориялық негіздері. Қазақстан мен Орта Азияның топонимикалық жүйелері. Халық географиялық терминдері топонимдер үшін негіз ретінде. Еуропа және Азия, Америка және Австралия елдерінің топонимиясы реликтік терминдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іс қағаздары және латын графикасы

    Латын графикасы негізінде мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізуде білім алушылар кеңселік іс қағаздары, іскерлік іс қағаздары, қызметтік хаттармен танысып, олардың құрылымы мен мазмұнын, өзіндік ерекшелігі мен жазылу үлгісін, тірек сөздері мен жазылу жағдаяттарын меңгереді. Қазақстан Республикасында қалыптасқан құжат айналымы мен түрлі құжаттардың рәсімделуіне қойылатын талаптарымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курс Еуропа және Америка елдерінде индустриалды қоғамның қалыптасу үрдістерін, ұлттық мемлекеттердің қалыптасуын, демократиялық саяси жүйелерді ресімдеуді, халықаралық қатынастардың әлемдік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Әлемдік әскери-саяси қақтығыстар мәселелеріне, қазіргі заманның жаһандық проблемаларына ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуразия, ТМД, Қазақстанның физикалық географиясы

    Kazakhstan and the CIS. FGP. Relief and Geology. Climate. Hydrography. Soil and vegetation. Wildlife. Minerals. Physical and geographical zoning. North-Kazakh plain. Saryarka. Altai. Sauyr-Tarbagatai. Zhetysu Alatau. Ile Alatau, Shu-Ile mountains, Kyrgyz ridge, Asyncore, Karatau. Turan lowland. Mugaar. Caspian lowland. East European plain. Ural. West Siberian lowland. Sayan mountains. East Siberian plateau. TRANS-Baikal highlands.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаратылыстану

    Негізгі физика-географиялық ұғымдар, Жердің географиялық қабығында болып жатқан негізгі процестер мен құбылыстардың мәнін зерттеу, табиғи компоненттердің, кешендердің, процестер мен құбылыстардың өзара байланысы туралы нақты түсінікке ие болу, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану қажеттілігін түсіну. Студенттер табиғат құбылыстарын бақылау, табиғи объектілердің ерекшеліктерін анықтау, олардың құрылысы мен құрамын зерттеу бойынша практикалық дағдылар мен машықтарды игеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Америка елдерінің өркениеті жаңа және қазіргі заман

    «Әлемдік өркениеттің тарихы» пәнінің мақсаты - қоғамның және мемлекеттің ежелгі, орта ғасырлардағы, жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының жалпы заңдылықтары мен алуантүрлілігі туралы студенттердің идеяларын қалыптастыру. Негізгі мәселелер - адамзаттың әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени тарихын қазіргі заманғы ғылыми көзқарастар тұрғысында оларды синтездеуде қарау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу үдерісінде жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне социумның көмегімен білім беру үдерісіне толық қатысуды қамтамасыз ететін білім берудің түрін қарастырады. Тұлғалық ерекшелігіне қарамай сапалы білім алып, өздерінің потенциялдық даму мүмкіндігіне ие болып, әлеуметтендіру және интеграция тетіктерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы тарихтың тарихнамасы және деректануы

    Адам, қоғам, мемлекет туралы, әртүрлі уақытта және әлемнің әр түрлі бөліктерінде болған оқиғалар туралы ақпаратты тек тарихи дереккөздерге сүйеніп алуға болады. Олар адамдар туралы және құрылған уақыт туралы құнды ақпарат береді. Алайда оны шығарып алу ғана емес, сыни бағалау, дұрыс түсіндіру қажет. Олардың болу фактісінің өзі туралы логикалық ой-пікірлерді жасай білу, олардың негізінде олар қалдықтары болып табылатын сол мәдениеттің, қоғамның өзара байланысты суретін жасай білу маңызды. Тарихнамасы жиынтығы зерттеулер тарихына, тарихи дәуірге арналған белгілі бір тақырып.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өлкетану

    Өлкетану ғылыми білім саласы ретінде. Өлкетанудағы заманауи үрдістер. Өлкетану жұмысын ұйымдастыру әдістері. Ақмола облысы. Физикалық-географиялық орналасуы. Экономика және өндіріс. Халық саны. Туған өлкенің қалыптасу тарихы. Туған өлке өміріндегі әдебиеттің, саясаттың, ғылымның көрнекті тұлғалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаңартылған орта білім мазмұны технологиялары

    «Дене шынықтыру» саласында білім беру мазмұнын жаңартуға көшу білімге құзыретті көзқарас шеңберінде жұмысқа жаңа талаптар қояды. Осыған байланысты, бұл курс білім беру үдерісін жандандыру жағдайында жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Білім беру мазмұнын жаңарту тұрғысынан қазіргі заманғы дене шынықтыру сабағы оқытудың қазіргі заманғы дене шынықтыру сабағы үшін белсенді және міндетті болуы керек екенін білдіреді, бұл студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, АКТ, интерактивті оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру

    Ландшафттануды ғылым ретінде, ландшафт, ландшафт қабығы, КБП, геожүйе туралы түсініктерді зерттеу. Ландшафттарда болып жатқан процестермен, олардың жұмыс істеуімен, дамуымен және эволюциясымен танысу. Физикалық карта және ландшафтық карта негізінде ландшафттық бейін әзірлеу. Ландшафттық заңдылықтарды зерттеу: ендік зоналдылық, секторлық, кедергілік, қабаттылық, интразональдік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • геоэкономика және геосаясат

    Геосаясат және геосаясаттың Тарихи концепциялары мен идеялары. Қоғамның саяси-географиялық тарихы. Әлем аймақтарының саяси картасы. Халықаралық экономикалық қатынастар және олардың түрлері. Интеграциялық одақтар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Физикалық географиямен, литосфера, атмосфера, гидросфера және биосфера құрылысының заңдылықтарымен танысу, ұштасқан ұғымдарды зерттеу. Материктер мен мұхиттардың географиясымен танысу. Номенклатураны және географиялық статистиканы зерттеу. Солтүстік Америка. Оңтүстік Америка. Африка. Австралия. Антарктид..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дүние жүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қоғамның даму тарихын, табиғи ресурстардың географиясын, әлем халқының географиясын, елдердің саяси құрылысын, әлемдік шаруашылық туралы ұғымды зерттеу. ЭГП туралы ұғымды, оның тараптарын қарау. Шаруашылықтың салалық құрылымымен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ТМД және Қазақстан экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Табиғи-ресурстық әлеует және әкімшілік-аумақтық бөлініс; халық және ұлттық құрам. Өнеркәсіп. ТМД

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық географиялық елтану

    Физикалық-географиялық аудандар жүйесі. Солтүстік, Батыс, Шығыс Еуропа. Жерорта теңізінде. Переднеазиатские нагорья. Оңтүстік-Батыс Азия. Оңтүстік Азия. Оңтүстік-Шығыс Азия. Орталық Азия. Шығыс Азия. Солтүстік Африка. Орталық Африка. Шығыс Африка. Оңтүстік Африка. Ресей Империясынан Тыс Шығыс. Кордильерлік Батыс. Бандадан Тыс Шығыс. Андиялық Батыс. Орталық Америка. Австралиялық Батыс және Шығыс. Антарктид. Арктика.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: оқушыларды география бағыты бойынша практикалық-бағытталған оқыту әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африка елдерінің өркениеті жаңа және қазіргі заман

    Курс Азия және Африка елдеріндегі индустриалды қоғамның қалыптасу үрдістерін, ұлттық мемлекеттердің қалыптасуын, демократиялық саяси жүйелерді ресімдеуді, халықаралық қатынастардың әлемдік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Әлемдік әскери-саяси қақтығыстар мәселелеріне, қазіргі заманның жаһандық проблемаларына ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Дербес Тарих ғылымының салалары. Оларға дәстүрлі түрде палеография, Генеалогия, Геральдика, сфрагистика, эпиграфика, Тарихи метрология, Нумизматика, бонистика, хронология, Тарихи география, ономастика, Тарихи антропонимика және т. б. жатады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-географиялық елтану

    Экономикалық география және елтану. Қазіргі заманғы өнеркәсіп, әлемнің ауыл шаруашылығы. Дамыған елдердің экономикасы. АҚШ, Канада, Франция, Германия. Италия, Жапония, Ұлыбритания. Латын Америкасы Елдері. Мексика және Бразилия. Аргентина және Уругвай. Африка Елдері. ОАР және Марокко. Нигер және Нигерия

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық географияның ғылыми-әдістемелік негіздері

    Экономикалық география ғылым ретінде. Экономикалық география пәндерінің жүйесі. Зерттеу объектісі, пәні. Даму тарихы. Экономикалық географияның концепциялары. Экономикалық географияның салалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курс Азия және Африка елдеріндегі индустриалды қоғамның қалыптасу үрдістерін, ұлттық мемлекеттердің қалыптасуын, демократиялық саяси жүйелерді ресімдеуді, халықаралық қатынастардың әлемдік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Әлемдік әскери-саяси қақтығыстар мәселелеріне, қазіргі заманның жаһандық проблемаларына ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • басқалармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, өз ойын жазбаша түрде және ауызша жеткізе білу; командада жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, жаңа шешімдер ұсыну
  • географиялық ғылымның теориялық негіздерін, қоғамдық және табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдары мен заңдылықтарын білу және түсіну, оларды жеке аумақтық кешендер мен жүйелерді талдау кезінде қолдану
  • оқыту әдістерін, тәсілдерін, құралдарын білу және қолдану, оқу жетістіктерінің диагностикасын жүргізу, оқушылар үшін жеке траекторияны қалыптастыру
  • Географияны оқытуда ақпараттық жүйелерді, оның ішінде оқытудың белсенді әдістерінің (ГАЖ) бөлігі ретінде білу және қолдану)
  • Оқу материалдарын берілген оқу мақсаттарына сәйкес тәлімгердің басшылығымен немесе нұсқаулықтар мен талаптарға сәйкес әзірлеу, конструктивті сын мен ұсыныстарға барабар әрекет ету
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің іс жүргізу жағын түсіну, талдау, салыстыру, әр түрлі түрдегі мәліметтерді салыстыру, жұмыс нәтижелерін, соның ішінде ГАЖ құралдарының көмегімен өңдеу
  • Сынып жетекшісі және пән мұғалімі ретінде жұмыс істеу кезінде тәрбие әдістерін білу және қолдану
  • Оқу-тәрбие процесін бағалау, рефлексия және өзін-өзі тану туралы білімді қолдана білу; өзіндік сабақтарды талдау нәтижелерін жалпылау және өзіндік стиль мен жұмыс қарқынын түзету
  • Елдегі және білім берудегі қазіргі тенденцияларды білу және түсіну, Қазақстан қоғамының тарихы, мәдениеті, дәстүрлері
  • Географиялық құбылыстардың немесе шындықтың аса маңызды және маңызды жақтарын анықтау және одан әрі абстракциялау үшін халықаралық басылымдарды пайдалана отырып, әр түрлі дереккөздердің материалдарын талдау
Top