6B01501 География в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби педагогикалық қызмет саласында цифрлық құзыреттілікке ие және қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті география мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Топография және геодезия негіздері
«Топография және геодезия негіздері» курсы ірі масштабты карталардың проекциясын, топографиялық карталардың қасиеттерін және оны пайдалану мүмкіндіктерін, түрлі үлгідегі және мақсаттағы картографиялық туындылардың маңызы мен ерекшеліктерін қарастырады. Географиялық координаттарды, жергілікті жерлерде топографиялық карталарда қолданып, қарапайым және жоғары дәл навигациялық аспаптардың, компостарды пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Картография және топография негіздері
Бұл пән карталарды, карталардың түрлерін, оларды пайдалану ерекшеліктерін, карталардың бұрмалануын, олардың әртүрлілігін, карталармен жұмыс істеу жолдары мені мен әдістерін қарастырады. Сондай-ақ, ауқымды карталардың проекциялары, топографиялық карталардың қасиеттері және оларды пайдалану мүмкіндіктері, әртүрлі картографиялық өнімдердің маңызы, олардың мәнін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы жер тану
Курс Жер және табиғат компоненттері жайлы түсінік қалыптастыруға, географиялық қабықтың құрамы, құрылымы, динамикасы, заңдылықтары жайлы білім мен дағдыны дамытуға бағытталған. Студенттер табиғат компоненттерінің өзара байланысын географиялық зерттеу әдістер арқылы талдайды, географиялық қабықтағы табиғи құбылыстарды және үрдістерді сыни тұрғыдан бағалайды, табиғи ортаға танымжорықтар жоспарлайды, метеорологиялық бақылауларды ұйымдастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
«Оқушылардың физиологиялық дамуы» пәні балалар ағзасының жас ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, функцияларын зерттейді. Ол жалпы гигиена, педагогика және психология пәндерімен тығыз байланысты. Бұл пән болашақ мұғалімдерге салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы гидрология
Курс гидрологияқ құблыстар мен су объектілердегі үрдістердің географиялық ортамен байланыстарын зертеуге бағытталған. Студенттер су нысандарының жалпы ерекшеліктерін және олардың жер шары бойынша таралуын сараптайды, географиялық ортаның гидросферадағы үрдістердің даму заңдылықтарына әсер етуін бағалай отырып, сипаттайды, су алаптарының негізгі морфометриялық сипаттамаларын және олардың географиялық ерекшеліктерін анықтайды. Курс студенттерге берілген гидрометриялық өлшеулерге алғашқы өңдеулер жүргізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Жер шарының әртүрлі аймақтарындардағы климат ерекшеліктері мен климатқалыптастырушы факторларды зерттеуге арналған. Студенттер атмосфераның құрылысы, ауаның құрамы туралы, қысым, температура және ылғалдылықтың кеңістік өзгеру заңдылықтарының өзегерістерін, жалпы атмосфера айналымының заңдылықтары және климаттың құрылуын анықтайды. Курс студенттерге атмосферада жүріп жататын физикалық процесстердің табиғи негізін сараптап, климат құраушы жағдайларды бағалауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Геоморфология
Курс рельефтің пайда болуы мен даму заңдылықтарын барлық геоморфологийқ комплекс тұрғысынан қарастырып, жер бедерінің қалыптасуының септерін анықтауға бағытталған. Студенттер жер бедерін жан-жақты салыстырады, пішіндерін талдайды, бедер пішіндерінің морфологиқ жыынтығын, өзара байланысын, жер бедерінің генезисін анықтайды, жіктейді. Курс жер бедерінің практикалық мәнін бағалауға, оның дамуына болжау жасауға, Қазақстан аумағындағы қазіргі геоморфологлық процестерді сараптау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы психология
Курстың мақсаты-студенттерді психологияның жалпы әдіснамалық негіздері, тұлға психикасының дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пән мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуының өзіндік нәтижесі болып табылатын мектептегі баланың даму проблемаларының сипаттамаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
«Педагогика» курсы болашақ мұғалімдерде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білу жүйесін, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын өзгерту жағдайында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология
Бұл курс Жердің құрамын, құрылысын, дамуын, оның сыртқы және ішкі салаларында өтетін процестердің әсерінен қарастырады. Жер бетінде және жер қыртысында пайда болатын процестерді, жердің қасиеттері мен оның құрамын және жер қыртысының даму тарихын және геологиялық ұшу есебін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мамандарды бағалау және оның түрлері жайлы біліммен қаруландырып, критериалды бағалаудың моделі, жиынтық және қалыптастырушы бағалаудың мән-мағынасымен таныстырып, критериалды бағалауды әдістемелік қамтамасыздандыруды дайындай алу білігін арттырып, критерийлік бағалауды жоспарлау, оны жүзеге асыру, басқару және рефлексиядағы білім, білік және дағдыларды біріктіретін пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
"Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсы кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Тәрбие процесінің негіздері, тәрбие қызметінің әдістемесі мен технологиясы, болашақ мұғалімдерді үздіксіз кәсіби жетілдіруге қойылатын талаптар, тәрбие жұмысында креативтілікті дамыту, студенттердің этикалық және эстетикалық талғамын игерудің негізгі мәселелері зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
«Білім берудегі менеджмент» пәнінің мақсаты студенттердің білім беру жүйесінің құрылымындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу студенттің білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, әдістері, пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік беріп, олардың кәсіби өсуіне көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және өлкетану негіздері
«Туризм және өлкетану негіздері» туристік өлкетану жұмысының көп қырлы аспектілерін қамтитын, туристік-өлкетану жұмысын реттеу материалдары көрсетеді. Өлкетану елдің белгілі бір бөлігін, облыстың ауданды, қаланы, ауылды жергілікті халықпен зерттелуін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
«Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы» пәнін оқу барысында студенттерге жердің географиялық қабығының дамуы туралы жалпы мәліметтер, жер шарындағы климаттық белдеулердің қалыптасу заңдылықтары, материктер мен мұхиттардың табиғи кешендерінің кеңістіктік дифференциациясы туралы түсінік беріледі. Табиғи ортаның негізгі компоненттерінің өзара байланысы және өзара шарттылығы. Жекелеген құрлықтардың табиғи жағдайларының сипаттап, әлемнің әртүрлі мұхиттары мен теңіздерін зерттеу және ашу тарихы түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Қазақстан территориясының табиғат кешендеріндегі құбылыстар мен үрдістерді, ландшафт бірліктерінің күрделі құрылымдарының физикалық-географиялық ерекшеліктерін қарастыруға арналған. Студенттер Қазақстанның ландшафттардың биіктік белдеулерінің құрылымын анықтайды, аймақтардың орографиялық және гидрографиялық жобасын жасайды, табиғи құбылыстарды және үрдістерді сыни тұрғыдан бағалайды, табиғи ортаға танымжорықтар жоспарлайды, метеорологиялық бақылауларды ұйымдастырады. Курс студенттердің Қазақстан аумағы туралы зерттеулердің деректеріне сүйене отырып, бүгінгі таңдағы табиғаттың болмысын талдап зерттеу үшін қажетті білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. «Инклюзивті білім беру» пәнінің мазмұны ЕБҚ бар балаларды оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін, Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің даму тенденцияларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында оқыту үдерісін ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, шарттарын, ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық туризм географиясы
«Халықаралық туризм географиясы» пәнін оқытудың негізгі объектілері халықаралық туризмнің туристік-рекреациялық ресурстарын, халықаралық туристік саяхаттарды материалдық-техникалық қамтамасыз етілуін, осындай саяхаттардың клиенттерімен және қызмет көрсету персоналымен жұмыс істеу технологиясымен таныстырады. Туристік қызмет көрсету процесінде туризм саласында пайда болатын және дамитын қатынастар-бұл ұжымда жұмыс істей білу, халықаралық туризммен байланысты іс-шараларды ұйымдастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның табиғи ресурстары
«Қазақстанның табиғи ресурстары» курсы Қазақстандағы пайдалы қазбаларын, өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерімен, сондай-ақ, шикізат алу әдістерімен және оларды қолдану салаларымен Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің әртүрлі ресурстарын зерттеудің негізгі категориялары мен әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістің техникалық экономикалық негіздері
Бұл пән әлеуметтік-экономикалық география пәндерін оқу үшін фундамент, жалпы теориялық база құрайды.Бұдан басқа, оқу пәні, сөзсіз, өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы өндірісі саласындағы негізгі ғылыми білімді қалыптастырудағы негізгілердің бірі болып табылады, оларды географ – мамандар түрлі ғылыми, халық шаруашылығы және оқу ұйымдарында пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияға кіріспе
Бұл пәнде экономикалық дамудың ерекшеліктері қарастырылған, оқу-жаттығулар, теориялар мен тұжырымдамалар сипатталған. Экономикалық және әлеуметтік географияның негізгі категорияларын – әлеуметтік-географиялық кеңістік пен аумақты, аудандастыруды, аумақтық еңбек бөлінісін, қоғамдық-географиялық орналасуын және т.б. талдауға, сондай-ақ, қоғамдық-географиялық зерттеулердің салалық бағыттарын сипаттауға ерекше назар аударылды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұхиттар мен теңіздердің физикалық географиясы
«Мұхиттар мен теңіздердің физикалық географиясы» пәні жер шарының құрлығының мұхиттары мен теңіздерінің пайда болу, даму, таралу және шаруашылық игерудің жалпы планетарлық және ірі аймақтық заңдылықтарын оқып үйренуді, сондай-ақ студенттерде Жер шарының құрлығындағы барлық табиғи компоненттер мен процестердің бірлігі мен өзара байланысы туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақтану
Пән топырақтың шығу тегі, дамуы, құрылымы, құрамы, қасиеттері, құнарлылығы және таралуын зерттейді. Пәннің мақсаты-топырақ, топырақ қасиеттері және оларды бағалау әдістері туралы түсінік беру. Топырақтың қасиеттері және олардың экологиялық жай-күйі туралы деректер арқылы аумақтың топырақ жамылғысын дербес талдау қабілеті дараланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
«Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» курсы – шаруашылықтың дамуы мен орналасуын, адамдардың орналасуын, олардың еліміздің әртүрлі аудандарында табиғи жағдайлар мен ресурстарды пайдалануын қарастырады.. Адамдардың өмір сүру жағдайларын және Қазақстан экономикасының алуан түрлілігін білу, оның әлемдегі орны мен рөлін, даму перспективаларын және өткен Тәуелсіз мемлекеттің алдында тұрған ауқымды міндеттерді дұрыс түсінуін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның сыртқы экономикалық байланысы
Курс экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері, Қазақстандық табиғи және адами ресурстар және олардың орналасуы туралы, өндірістік күштердің негізгі әдіснамалық принциптері туралы білім береді, халықаралық нарықпен байланысты ұлттық экономикалар қызметінің сол аспектілерінің өзара әрекеттесуімен байланысты құбылыстар мен процестер, сондай-ақ, әлемдік экономикалық жүйенің эволюция мәселелері мен даму перспективалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістемесі
Курс географиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін, құрылымын, мазмұнын меңгеруге бағытталған. Курс студенттердің болашақ география мұғалімі ретінде қалыптасуға қажетті негізгі білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі. Студенттер географияның мектеп курсы мазмұны бойынша замануи әдіс-тәсілдерді пайдаланып қысқа мерзімді жоспарын жасайды, қалыптастырушы және жиынтық бағалау үшін Блум таксономиясы негізінде бағалау критерийлер мен тапсырмаларын құрастырады, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыс жұмыстардың әзірлемесін дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ географиясы
«Топырақ географиясы» курсы топырақ зерттеулерінің тарихын, Қазақстандағы топырақтанудың дамуын, түзілу факторларын, Топырақтың түзілуінің экологиялық факторларын, топырақ жамылғысына антропогендік факторлардың әсерін. түзілу процесін, топырақтың түрлерін, топырақ профилінің қалыптасуын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
«Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы» пәні қоғамның аумақтық ұйымы туралы ғылымның әртараптандырылған жүйесі. Қоғамның өндірістік күштерінің жаһандық, өңірлік, мемлекеттік, аудандық және жергілікті ауқымдағы аумақтық ұйымдастырылуын географиялық аумақтық еңбек бөлінісінің тиімділігіне қарай зерттейді.географиялық ғылымның барлық жүйесінің өзегі ретінде қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Саяси география, геосаясат негіздері
Бұл пәнде тарихи дамудың ерекшеліктері қарастырылған, оқу-жаттығулар, теориялар мен тұжырымдамалар сипатталған. Экономикалық және әлеуметтік географияның негізгі категорияларын – әлеуметтік-географиялық кеңістік пен аумақты, аудандастыруды, аумақтық еңбек бөлінісін, қоғамдық-географиялық орналасуын және т.б. талдауға, сондай-ақ, қоғамдық-географиялық зерттеулердің салалық бағыттарын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жамбыл облысының туристік рекреациялық географиясы
«Жамбыл облысының туристік рекреациялық географиясы» бұл адам күшін қалпына келтіруге бағытталған туризм мен демалыстың аумақтық мәселелерін және туристік саланың табиғат және қоғам компоненттерімен өзара әрекеттесуін қарастырады. Туристік жорықтарда, саяхаттарда, экскурсиялар мен экспедицияларда студенттер еліміздің, оның қуаты мен сұлулығын танып біледі. Бұл пәннің мақсаты-Жамбыл облысында туризмді дамыту және насихаттау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық география
Курс Қазақстан аумағының қазіргі экономикилық даму жағдайының, аймақтық географиялық орналасу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер Қазақстанның әр аймағының әлеуметтік-экономикалық даму динамикирын талдайды, Қазақстанның экономикалық аймақ бойынша табиғи ресурсатының жағдайын, халықтың әлеуетінің өсу динамикасын жасайд ы. Қазақстанның әр аймағының индустриалды инновацииқ потенциалы даму индексін сыни тұрғыдан бағалайды, Курс студенттерге заманауи цифрлық және сапалық географиялық деректерді анықтауға, өңдеуге және ғылыми жобалық жұмыстарды әзірлеуге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрғындар географиясы
Бұл курс халық санының динамикасының қазіргі заманғы кеңістіктік ерекшеліктерін, табиғи қозғалыс пен көші-қон деңгейін, халықты орналастыру құрамын және оны әлемде, Қазақстанды қоса алғанда, жекелеген өңірлер мен елдерде орналастырудың географиялық нысандарын көздейді. Халықтың ұдайы өсуінің, қоныстандыру типтерімен еңбек ресурстарының географиясының шарттылығын көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биогеография топырақтану негіздерімен
Курс қауымдастықтар құрылымының және жер бетіндегі өсімдіктер мен жануарлар аймақтарының кеңістіктік құрылымы мен динамикисының маңызды заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Студенттер өсімдіктер мен жануарлар топтарын жүйелейді, тіріоргандердің географиялық таралуы мен экологиялық маңыздылығын сыни бағалайды және оларды сипаттайды. Курс студенттерде зоогеографиялық және фитогеографық аудандастыру бойынша өз бетінше жұмыстар жүргізу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рекреациялық география
Курста рекреациялық аймақтар дамуының деңгейі мен шаруашылықтарын қарастырады. Студенттер территориялық рекреациянық жүйенің құрамдас компоненттері (басқару бөлімі, жүйенің инфроқұрылымы, қызмет көрсетушілер, демалушылар) жағдайын сипаттайды, Қазақстанның дүниежүзіндегі халықаралық туризім инфроқұрылымдық қозғалыс саласының даму жолын анықтайды, Қазақстанның рекреациялық аумақты дамытудың әлемдік тәжірибесін сипаттайды. Курс экскурсия және туризм бағытындағы бағдарламаларды жасауға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туризм географиясы
«Қазақстанның туризм географиясы» оқу курсы туған өлкеміздің туристік мүмкіншіліктерін анықтап, болашақта туризмді дамыту мәселелерін, туризмнің даму тарихы мен Қазақстандағы туризмнің даму аспектілері және туристік орталықтардың ерекшеліктерін қарастырылады.Туристердің өлкетанулық және қоғамдық жұмыстары, картографиялық және бағдар жұмыстарының жаңа тәсілдеріне түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкология және табиғатты қорғау
«Геоэкология және табиғатты қорғау» пәні табиғатты қорғау ұғымдарының мәні мен мәнін зерттеуді қарастырады. Белгілі бір географиялық жүйе: ландшафт, ел, ландшафтық аймақ шекарасында салауатты экологиялық ортаны қамтамасыз ету және сақтау қажеттілігі тұрғысынан табиғи-антропогендік геожүйелердің кеңістіктік дифференциациясының экологиялық жай-күйі мен заңдылықтарын, табиғат өзгерістерін немесе олардың салдарларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның геоэкологиясы
Курс «Қазақстанның геоэкологиясы» табиғатты қорғаудың мәні, мазмұны, бағыттары және негізгі категорияларына сипаттауға бағытталған. Студенттер геоэкологиялық антропогендік факторларды сараптайды, қоршаған ортаға антропогендік әсер әрекетін азайту жолдарын қарастырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сонымен қатар жаһандық геоэкологиялық мәселелерді талқылайды, қоршаған ортада геоэкологиялық іс-шараларды ұйымдастырады. Курс студенттердің табиғатты тиімді пайдалануда, геоэкологиялық қауіпсіз таза ортаны қалыптастыруға қажетті білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету географиясы
«Қызмет көрсету географиясы» курсы қызмет көрсету саласының географиялық зерттеулері шеңберінде кейбір жалпы географиялық зерттеу әдістерін қолдану мүмкіндіктерін анықтау мен талдауды, Экономикалық география бөлімін, Халыққа қызмет көрсету саласының аумақтық ұйымдастырылуын немесе әлеуметтік инфрақұрылымды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биогеография
Бұл курста экожүйелер мен жалпы биосфераның ұйымдастырылу ұстанымдарын, тірі ағзалардың географиялық таралу заңдылықтарын, филогенетикалық талдау негізіндегі биогеографиялық талдаудың ұстанымдарын, жер бетіндегі экожүйелер мен биоценоздардың ерекшеліктерін, аралдардың биогеографиясын, тірі ағзаларды қорғау және биологиялық алуантүрлілікті сақтау мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топонимика
Топонимика курсы , географиялық атаулардың семантикасы, тарихи даму және ғылым әдістері бағытындағы заманауи түсініктерді қарастырады. Студенттер топонимдерді жіктеу сызбаларын жүйелейді, топонимикалық фактілер мен құбылыстардың алуан түрлілігін, олардың қазіргі әлемдегі рөлін талдайды. Курс студенттерге туған өлкенің топонимикасын зерттеу үшін білімі мен дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафттану
Бұл курста Жер бетіндегі жаратылыс жағдайы әр түрлі территориялық табиғат кешендерінің ерекшеліктерін, олардың кұрамын, байланысын бір-біріне тигізер әсерін, құрамдас бөліктерінің өзара орналасу заңдылыктарына шолу жасайды. Студенттер ландшафттардың түзілу заңдылықтарын, кұрылымын, дамуын, эволюциясын, аймақтың дифференциациясын және ландшафт интеграциясын анықтайды, олардың компоненттері мен бөліктері арасындағы өзара ішкі байланысты, зат пен энергия алмасуды, табиғи факторлармен адам әрекеті әсерінен пайда болатын ландшафт қасиеттерінің өзгерістерін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ландшафт географиясы
«Қазақстанның ландшафтық географиясы» пәні географиялық қабықшаның аумақтық физикалық-географиялық дифференциациясының негізгі заңдарын қарастырады. Ландшафт қасиеті, оның құрылымы және морфологиялық құрылысын, дамуы мен қызмет етуінің табиғи және антропогендік факторларды, Қазақстанның табиғи жағдайлары мен ресурстарын, климаты мен рельефінің әртүрлілігін, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің түрлік әртүрлілігін қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жамбыл облысының географиясы
«Жамбыл облысының географиясы» курсы облыстың шаруашылық өмірінің практикалық міндеттерін шешудегі рөлін; Республика арасындағы Жамбыл облысының рөлі мен орнын; табиғи-ресурстық әлеует және әкімшілік-аумақтық бөлініс; халық және ұлттық құрам; шаруашылық кешенінің құрылымын (отын-энергетикалық, металлургиялық, машина жасау, химиялық, құрылыс, агроөнеркәсіп, көлік және т. б.) қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби мәселелерді шешу үшін әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми цикл білімдерін интеграциялау дағдыларын қолданады, тіршілік қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар кешенін әзірлейді, өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, толеранттылығы мен демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
- Оқушылардың жеке өсуіне, олардың үйлесімді дамуына, салауатты өмір салтына қатысты көзқарастарды қалыптастыруға, сыртқы әлеммен өзара әрекеттестікте төзімділікке, өмірлік қиындықтарды нәтижелі жеңуге бағытталған педагогикалық және психологиялық технологияларды жүзеге асыруға дағдыланады.
- Оқу үдерісін ұйымдастыру және басқару, оқыту әдістері, критериалды бағалау және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар туралы білімдерін қолдану дағдыларын меңгереді.
- Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті.
- Жалпы географияның негіздері туралы білімді көрсетеді, табиғаттың қалыптасуы мен Жердің құрылысын, құрамын, жаралу тегін және дамуының планетарлық заңдылықтарын біледі. Карталарды оқу дағдыларын игереді, карталарды саралауды және талдауды біледі.
- Физикалық-географиялық талдау және физикалық карталарды оқудың игерілген дағдыларын қолданады, сонымен қатар физикалық география курсының негізгі мәселелерін меңгереді.
- Облыстың географиялық орнын, табиғи-ресурстарын, халықтары мен ұлттық құрамын, шаруашылық кешенінің құрылымын қарастырады. Туристік рекреациялық ресурстар мен олар орналасқан аумақтарды, рекреациялық аудандар мен негізгі туристік орталықтарды рекреациялық бағалау әдістемесін меңгереді.
- Жаратылыстану ғылымдарын зерттеуде қазіргі заманғы көзқарасты қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіруге әлеуметтік, экономикалық және ғылыми тұжырымдамаларды білімде қолданады.
- Ландшафттардың динамикасын, даму заңдылықтарын, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму мәселелерін шешудің заманауи әдістерін қолданады.
- Топырақтың таралу ерекшеліктеріне байланысты биогеографиялық түрлердің таралу ареалын түсіну мен түсіндіруді іске асырады.
- Халықтың ұдайы өсуінің, қоныстандыру типтерімен еңбек ресурстарының географиясының шарттылығының аспектісін зерттейді. Халыққа қызмет көрсету саласының аумақтық ұйымдастырылуын немесе әлеуметтік инфрақұрылымды анықтайды.