Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04129 Білім берудегі менеджмент в М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Болашақ магистрлердің кәсіби және академиялық мақсаттар үшін тілді ілгері деңгейде меңгеруі, бұл мамандықтың ғылыми-ұғымдық аппаратын еркін пайдалануға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылым шындықты рухани игерудің ерекше түрі ретінде. Ғылыми әдіснама, ғылымның әдіснамалық негіздерін дамытудағы негізгі кезеңдер. Логикалық категориялар ойдың жалпы формасы ретінде және ғылыми зерттеудегі олардың әдіснамалық маңызы. Ғылыми танымның деңгейлері мен әдістері. Ғылыми мақаланы жазу әдістемесі. Ғылыми ізденістің эвристикасы: жаңа ұғымдар қалай туады? Ғылыми танымдағы ақиқатқа жол

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру қызметінің құқықтық негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беруді құқықтық реттеу объектісі, ҚР Білім беру қызметін ұйымдастырудың конституциялық қағидаттары, ҚР Білім туралы заңнама жүйесі, білім беру жүйесін құқықтық реттеу тетігі, білім беру процесін ұйымдастыру, өмір бойы үздіксіз білім берудің ерекшелігі мен нормативтік реттеу объектісі ретінде зерделеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    жоғары мектеп психологиясының негізгі ұғымдарын, принциптерін, функцияларын, пәнін, міндеттері мен құрылымын, оқу процесінде магистранттардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын, қазіргі жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын, тәрбие процесінің психологиялық негіздерін, кәсіби бағдарланған тұлғаның психодиагностика проблемаларын зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    әлеуметтік және философиялық тұрғыда ғылымның өзін-өзі тануын, мамандық, әлеуметтік мекеме және тікелей өндіруші күш құбылысын түсіну, табиғи, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың тәртіптік өзін-өзі тануын, олардың қоғамдастығының және қоғамның өзін-өзі тануын түсіндіру, ғылымның философиясының және ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау; айырмашылықтар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жалпы проблематикамен, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, ЖОО-ның білім беру үдерісінде оқытушы мен магистранттың субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-эмпирикалық зерттеулер әдістері мен компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    MS-Word мәтінді өңдеу, пішімдеу, құрылымдау, Автоматты бөлу, нөмірлеу. PowerPoint: презентациялар, анимация, графика. MS-excel: кесте функциялары, Экономикалық талдаудың күрделі кестелері. Сезімталдықты талдау, диаграммалар, деректер банкі. Access: урнепция, рационалды деректер банкінің құрылымы, кестелер, формулярлар дизайны. Сауалнама парақтары, есептер. Әлеуметтік және маркетингтік зерттеулер. Зерттеу бірліктерін таңдау. Ақпаратты алу, деректерді өңдеу процесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару шешімдерін қабылдау психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқарушылық шешімнің түсініктері мен табиғатын, шешім қабылдаудың психологиялық теориясының пайда болуы мен дамуының тарихын, басқарушылық шешімдерді қабылдауды зерттеу тәсілдерін, басқарушылық шешімдердің типологиясын және оларға қойылатын нормативтік талаптарды, шешімдер қабылдау үдерістерін құрылымдық ұйымдастыруды, әрбір деңгейдегі шешім қабылдау үдерістерін психологиялық ұйымдастырудың негізгі феномендері мен заңдылықтарын, менеджердің жеке психологиялық қасиеттерінің шешім қабылдау процесіне әсерін игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • HR менеджмент
    Несиелер: 5

    персоналмен жұмыс істеу қағидаттарының, әдістерінің тұтас жүйесін пайымдауды қалыптастыру, оларды кәсіпорында кадр саясатын әзірлеу және іске асыру технологияларына оқыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруде инновациялық үрдістер
    Несиелер: 3

    Басқару функциясы ретінде инновациялық қызмет білімін қалыптастыру: білім беру жүйесін басқару; білім берудегі инновациялық үдеріс ғылыми санат ретінде; ҚР білім беруді жаңғырту; оқыту мазмұны мен технологиясындағы жаңа енгізілімдер; тәрбие берудегі инновациялық тәсілдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім мекемесін басқару ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Магистранттарды білім берудегі менеджменттің теориялық негіздерін, білімдегі кадрларды басқару психологиясын және педагогикалық команданы қалыптастыруды; білім беру мекемелеріндегі коммуникацияны басқаруды, білім беру үдерісі субъектілерінің психикалық денсаулығын сақтаудың алдын алуды базалық біліммен қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беруді басқару жүйесіндегі ұйымдастырушылық қатынастардың мазмұнын, құрылымы мен менеджментін, әлеуметтік-психологиялық негіздерін, қазіргі кезеңдегі отандық білім беруді дамытудың негізгі тенденциялары мен перспективаларын, білім беруді басқарудың ішкі жүйесінің маңызды элементі ретінде Қаржы-шаруашылық қызметті, Білім берудегі менеджменттің тиімділігін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім үрдісін басқару
    Несиелер: 5

    Білім беру процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздерін, білім беру мекемелерін (ұйымдарды) басқарудың ұйымдастырушылық аспектілерін, жалпы білім беретін білім беру мекемелерін (ұйымдарды) басқарудың ерекшеліктерін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың кәсіби этикасы
    Несиелер: 5

    Магистранттарды кәсіби этика туралы базалық біліммен қамтамасыз ету және оның педагогикалық қызметте, оқытушының мәдениетінде және оның негізгі компоненттерінің, білім беру саласындағы педагогикалық мәдениеттің дамуына әсер ететін факторлар мен жағдайларда көрініс табуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім бері сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын контекстуалды анықтау білімін, Білім берудегі сапаны басқарудың теориялық негіздерін, білім беру мекемелерінің сапа менеджменті жүйесін жетілдіру тетіктерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Корпоративті басқару
    Несиелер: 5

    Корпоративтік мәдениетті әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде, білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениетін: құрылымы мен мазмұнын; білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениетін қалыптастыру мен дамытуды; білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениетін басқарудың психологиялық әлеуетін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дамуды басқару
    Несиелер: 5

    Даму өзгерістерінің философиясы. Ұйым мақсатты дамудың объектісі ретінде. Ұйымдарды құруға жүйелі көзқарас. Ұйымдағы негізгі және элементтер мен байланыстардың сипаттамасы. Ұйымның қалыптасуына сыртқы ортаның әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруді стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Білім берудегі ғылыми болжаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, білім берудегі стратегиялық жоспарлаудың технологиялық негіздерін, педагогикалық қызметтегі стратегиялық жоспарлауды және білім берудегі менеджментті зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі сараптама
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасының теориялық-әдіснамалық негізгі мәселелерін және оны сараптау мен сараптамалық бағалауды; функцияларды, міндеттерді, түрлерін, принциптерін, критерийлерін, мазмұнын, әдістерін сараптауды; сараптама институты мен сараптамалық қоғамдастықты; біліктілік сипаттамаларын, кәсіби және жеке ұстанымдарын; сараптаманың нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуін және әлеуметтік-ұйымдастырушылық тетігін білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру ортасында келіспеушіліктерді басқару
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемесінде ұйымдағы қақтығыстардың мәнін, табиғатын, нәтижелеріне әсерін, қақтығыстардың себептері мен салдарын, жанжалдарды шешу тәсілдерін: жанжалдарды шешудің құрылымдық әдістері мен тұлғааралық стильдерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепциясын және оның қызмет ету ортасын зерттеу; маркетинг қызметін басқару технологиясы, маркетингтік зерттеулер жүйесі, білім беру қызметтері маркетингінің тұжырымдамасы, маркетингтік орта және оның нарық конъектурасына өзара іс-қимылы, білім беру қызметтері нарығын сегменттеу, білім беру қызметтері маркетингінің стратегиясы, білім беру саласындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызмет нәтижелерін өңдеу үшін білім мен ғылымды, акт ақпараттандыруды, білім беруді ақпараттандыру технологиясын, білім беру мен ғылыми қызметті ақпараттандыру әдістерін зерделеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    білім беру ортасындағы жанжалды жағдайларды шеше отырып, психологиялық қатынастарды дамытуға басқарушылық шешімдерді қолдану

  • Код ON6

    Командалар құру, оларды білім беру мекемесіндегі жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктеріне дайындау

  • Код ON7

    білім беру сапасын және менеджмент жүйесін жетілдіру механизмдерін анықтай отырып, инновациялық үдерістер мен оқыту технологиясына жаңашылдықты таңдау

  • Код ON2

    білім беру қызметін құқықтық реттеуді, сараптамалық бағалауды жүзеге асыруға, кәсіби этика және олардың педагогикалық қызметте көрініс табуы туралы базалық біліммен қамтамасыз етуге дайын болу

  • Код ON9

    білім беру үдерістерді, ғылым мен тілдерді дамыту бағыттарын әзірлеу саласындағы білімін көрсету

  • Код ON10

    алған білімдерін беру мақсатында коммуникациялық дағдыларды қалыптастыру үшін жағдай жасау, көзқарасты қорғай білу

  • Код ON8

    білім беру қызметтері маркетингінің тұжырымдамасын ескере отырып, корпоративтік мәдениеттің, басқарудың психологиялық әлеуетінің дамуын қайта қарау

  • Код ON1

    білім беру процесінде пайдалану үшін қолданбалы, компьютерлік және ақпараттық технологияларды, ғылыми зерттеу әдістерін сыныптау

  • Код ON4

    Білім беру стратегиясын жоспарлау кезінде білім беру ортасын анықтау арқылы мақсат қою.

  • Код ON5

    жоғары мектеп педагогикасын түрлендіре отырып, білім беру менеджменті жүйесін ретке келтіру, танымдық қызметтің психологиялық негіздерін қалыптастыру

Top