Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11177 Туризм в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм индустриясында кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті, белсенді азаматтық ұстанымы бар, әлеуметтік мобильді, туризмнің даму перспективаларын уақтылы бағалауға және бейімдеу іс-шараларын әзірлеуге кәсіби құзыретті, қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туризмология негіздері
Қазақстандағы қорық ісі және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
Туризм тарихы
Көрмелерді ұйымдастыру және технологиясы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Көшбасшылық және инновацияларды қабылдау
Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Туристік қызметті ұйымдастыру
-
2 Оқу жылы
Туризм менеджменті
Туристік кәсіпорындарды лицензиялау
Туризмдегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету
Қонақ үй шаруашылығы
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Рекрациялық туризм
Спорттық туризм
Қонақжайлылық индустриясы
Мұражайтану
Туристік нарық экономикасы
Екінші шет тілі (түрік тілі)
Туристік қызметті құқықтық қамсыздандыру
Екінші шет тілі (қытай тілі)/
Туризмдегі визалық-тіркеулік қызмет
Іскерлік ағылшын тілі
-
3 Оқу жылы
Халықаралық туристік нарық
Экстремалды туризм
Экологиялық туризм
Қаржы
Туризмдегі сервистік қызмет
Туризм маркетингі
Экскурсиятану
Қазақстанда этнотуризмді ұйымдастыру
Әлемдік экономика
Қазақстандағы туристік қызмет
Туризм микроэкономикасы
Туризм инфрақұрылымы
Туроперейтинг
Басқару этикасы мен мәдениеті
Жеке қаржылар және инвестициялар
Туризм саласында бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі
Қазақстан аймақтарының туристік әлеуеті
Қоғаммен байланыс
Туризмді дамытудың кластерлік технологиялары
Инновациялық менеджмент
Туристік кәсіпорындарда адам ресурстарын басқару
Азиялық туристік нарық
Мейрамхана бизнесін басқару
Туристік саланы реттеу
Стратегиялық менеджмент
Курорттық-шипажайлық қызмет
-
4 Оқу жылы
Туризмдегі баға белгілеу
Қаржылық талдау
Туристік өнімді жобалау
Туризмдегі PR-технологиялар
Туристік бизнестегі сақтандыру мен тәуекелдер
Туризмдегі көліктік қамтамасыз ету
Конфликтология
Туристік қызметтегі психология
Туризмдегі ғылыми зерттеу әдістері/
Қонақжайлық индустриясындағы цифрлық технологиялары
Туризмдегі анимациялық қызмет
Туризмдегі электрондық қызметтер
Туризмдегі бухгалтерлік есеп
Қонақ үй қызметін стандарттау және сапасын бақылау
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметтің негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелерін талдайды, туризмді дамытудың әлеуметтік-экономикалық маңызын түсінеді; туризм саласындағы түрлі перспективаларды объективті бағалау, салыстыру және анықтау үшін сыни ойлау дағдыларына ие.
- Түрлі пәндер шеңберінде алған білімді үйлестіре біледі, талдамалық және басқарушылық міндеттерді шешуде қолдана алады; тұрақты кәсіби өсуге, қызмет көрсету саласында жаңа білім алуға қабілетті
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.
- Туристік нарықтың даму ерекшелігін ескере отырып, турларды дербес әзірлеуге, турларды сервистік қамтамасыз ету шеңберінде қызмет көрсететін кәсіпорындарды таңдауға және турпакеттердің құнын анықтауға қабілетті.
- Туристік кәсіпорындар қызметінің тиімділігін арттыру, инвестициялар тарту, қызмет көрсету аясын кеңейту мақсатында қызмет көрсету нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізе алады.
- Ағымдағы жағдайды талдау және кәсіпорынның шаруашылық қызметінің ерекшеліктерін білу негізінде туристік кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру жөніндегі шараларды айқындайды.
- Туристік ұйымның іскерлік ортасын талдай біледі, клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға және нақты пайданы қамтамасыз етуге қабілетті қызмет көрсету саласының тиімді бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады.
- Персоналдың жұмысына, еңбекті қорғау ережелері мен нормаларының және өндірістік санитария мен гигиена талаптарының орындалуына бақылауды жүзеге асырады.
- Қарым-қатынас технологиясы, коммуникация стратегиялары, сындарлы диалог дағдылары саласында білімді, ынтымақтастыққа, командада жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, жаңа шешімдер ұсынуға, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандарда кәсіби коммуникацияны жүзеге асыруға қабілетті.
- Кәсіби қызмет мақсаттарына қол жеткізуде ынта, табандылық, шығармашылық қабілет таныта біледі; ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық ахуал қалыптастыруға қабілетті.
- Туристік қызметті басқару саласында шешімдер қабылдау әдістерін меңгерген, туристік бизнесті өркендету мақсатында туристік кәсіпорын жұмысының дұрыс стратегиясы мен тактикасын жасай алады.
- Электрондық брондау, турларды іздеу жүйелерінде туристік өнімді өндіруде, жылжытуда және іске асыруда заманауи ақпараттық, геоақпараттық және цифрлық технологияларды қолданады.