Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология және ауылшаруашылығы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес биологиялық негізі бар арнайы пәндерді неғұрлым сапалы меңгеру үшін жалпы биологиялық мәселелер бойынша қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету.Міндеттері: Жер бетіндегі тірі организмдердің алуан түрлілігін көрсету және осы әртүрлілікті зерттейтін ғылымдармен таныстыру; "биология", "Жалпы биология" ұғымдарына анықтама беру; тіршіліктің мәнін және тірі мен жансыз заттардың айырмашылығын ашу; олардың тығыз байланысын көрсете отырып, өмірді ұйымдастыру деңгейлерін бөліп көрсету.Биологияға кіріспе -биологиялық негізі бар бірінші курста оқытылатын мамандықтар үшін бірінші жаратылыстану-ғылыми пән болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 5

    "Зоология" курсының мақсаты-студенттерді жануарлар әлемімен, оның дамуымен, адам үшін негізгі ерекшеліктерімен және маңыздылығымен таныстыру. Міндеттері: хордалық жануарлардың кіші түрлері мен кластарының ерекшеліктерін жоғарыдан төменге қарай қарастыру; әртүрлі жүйелі топтардағы Жануарлардың анатомиясы, морфологиясы, физиологиясы және биохимиясының ерекшеліктерімен, олардың күрделенуімен танысу; омыртқалы жануарлардың бір-бірімен және омыртқасыздармен филогенетикалық байланысын бақылау; зерттелген топтың мысалында жануарлар әлемінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың экологиялық байланыстарын қадағалаңыз және олардың заңдылықтарын анықтаңыз; зоология ғылымының адам іс-әрекеті практикасымен байланысы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гистология цитология негіздерімен
    Несиелер: 5

    "Гистология цитология негіздерімен" пәнінің негізгі мақсаты: 1) микроскопиялық және субмикроскопиялық құрылымын және жануарлардың жасушаларын, тіндері мен ағзаларын дамытуды тану; 2) негізгі заттармен танысу. Жануарлар организмінің жасушаларының, тіндерінің, мүшелерінің құрылысы мен қызметін зерттеу физиологияны, патологиялық анатомияны және басқа да клиникалық пәндерді түсіну үшін қажет. Ол биологиялық және медициналық ойлауды қалыптастырады, жануарлардың дамуының "нормасын" модельдеуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жалпы биологияның қалыптасқан тұжырымдамалары негізінде ботаника бойынша студенттердің білімін тереңдету және жүйелеу.Курстың міндеттері: ботаника саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру;логикалық ойлауды, жазбаша және ауызша сөйлеуді, ойлау мен шешім қабылдаудың дербестігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау; тәрбие процесін жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлау, табиғаттың адам өміріндегі және табиғаттың одан әрі өмір сүруіндегі адамның рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді жүйелеудің мақсаты: туыстық байланыстар негізінде Жоғары өсімдіктердің даму тарихы туралы тұтас түсінік беру. Студенттердің қазіргі заманғы өсімдіктер систематикасы бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру, студенттерге өсімдік нысандарымен өз бетінше жұмыс жасау дағдылары мен дағдыларын үйрету, студенттердің флористика, систематика және агрономия саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге қызығушылығын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология бойынша практикум
    Несиелер: 4

    "Микробиология практикумы" пәнін игерудің мақсаты микробиологиялық зерттеулер үшін қажетті теориялық және практикалық базаны игеру және әртүрлі ортада өмір сүретін тірі организмдердің микрофлорасын талдау әдістерін игеру болып табылады. "Микробиология бойынша практикум" пәнін оқытудың міндеттері студентке микроорганизмдердің құрылымы, морфологиясы, жүйеленуі, жұмыс істеуі, олардың биосферадағы және басқа тірі организмдердің өміріндегі рөлі туралы білім беру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты-студентте жануарлардың көбею биологиясы, омыртқалы жануарлардың жеке даму ерекшеліктері, онтогенездің негізгі заңдары, ережелері мен заңдылықтары мен механизмдері туралы білімді жүйелеуге мүмкіндік беретін биологиялық дүниетанымды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Биология туралы түсінік; жыныс бездері мен жасушаларының құрылысы; көбею биологиясы. жыныстық цикл. ұрықтану және партеногенез; онтогенез, филогенез, жеке даму кезеңдері мен процестері. онтогенездің периодизациясы; эмбриогенездің салыстырмалы шолуы; гистогенез және органогенез. цитодифференциялау және морфогенез. в. Фогт әдістемесі; организм жүйелерінің жалпы сипаттамасы және дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дала дақылдарының биологиясының ерекшеліктері бойынша теориялық білімді және әртүрлі агроландшафттық және экологиялық жағдайларда оларды өсірудің ресурс үнемдейтін технологияларын құрастыру және қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәндердің мазмұны: өсімдік шаруашылығының теориялық негіздері, далалық дақылдардың өнімділігін бағдарламалау мүмкіндігі мен сенімділігін негіздеу, далалық дақылдарды өсірудің технологиялық әдістерінің биологиялық негіздері, далалық дақылдарды егу мерзімдерін негіздеу, далалық дақылдарды өсірудің морфологиясы, биологиясы және технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    "Биохимия" пәнінің мақсаты тіршіліктің молекулалық негіздерін тану болып табылады, оның басты міндеті тірі табиғат заттарының биологиялық функциясы мен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау болып табылады. Пәннің міндеттері-студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты-жалпы химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жалпы химияның теориялық негіздері; атом құрылысы және Д. И. Менделеевтің периодтық заңы. Химиялық байланыс; химиялық реакциялар энергетикасы. Заң Hess Ның. Химиялық кинетика және химиялық тепе-теңдік; ерітінділер. Қатты заттардың, газдардың және сұйықтықтардың ерігіштігі. Электролиттер; тотығу-тотықсыздану реакциялары (ОЖР) кешенді қосылыстар (КС); элементтер химиясы. S және p-элементтер. Биологиялық рөлі, қолданылуы; элементтер химиясы. D-VIII А тобының элементтері мен элементтері. Биологиялық рөлі, қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты оқу базалық шет тілі пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады. Биологияға кіріспе терминология әдістері; шет тілінде негізгі биологиялық терминдердің кәсіби сөздігін қалыптастыру; жасуша құрылымы мен қызметі; прокариоттар мен эукариоттар; тірі организмдер әлемі. Жасушалық теория; өмірді жіктеу, негізгі ұғымдар. Систематика; вирустар. Бактерия. Бұл қарапайым: саңырауқұлақтар патшалығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық есептерді практикалық шешу
    Несиелер: 5

    Мақсаты-физиканың кәсіби қызметтегі, кәсіби міндеттерді шешудегі және ғылыми-зерттеу қызметіндегі рөлін түсіну үшін қажетті физиканың негізгі бөлімдерін, негізгі физикалық құбылыстарды игеру. Пәннің мазмұны: ғылым жүйесіндегі физика, ғылыми таным әдістері; оқу физикалық экспериментінің жүйесі, оқу экспериментінің даму үрдістері; оқу физикалық экспериментінің техникалық жабдықталуы; оқу экспериментінің технологиялық аспектілері; оқу зертханаларында жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік талаптары; негізгі физикалық өлшеулер және өлшеу нәтижелерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физика теорияларын қолдану туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру, негізгі идеялардың, заңдардың, классикалық және қазіргі физика теорияларының мәнін олардың ішкі байланысы мен тұтастығында ашу. Пәннің мазмұны: Зерттеудің физикалық әдісінің негізгі ерекшеліктері; Механика; материалдық нүктенің кинематикасы; динамика; механикадағы сақталу заңдары; молекулалық физика және термодинамика; зат пен толқынның агрегаттық күйі; термодинамика; электродинамика негіздері; электростатика; тұрақты ток заңдары; әр түрлі ортадағы электр тогы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 3

    "Жоғары математика" пәнін оқытудың мақсаты-қолданбалы экономикалық бағытын күшейте отырып, студенттерді іргелі математикалық дайындық деңгейін арттыру, студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру, сондай-ақ Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру, математикалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру, математикалық білімдерін өз бетінше кеңейту және қолданбалы есептерге Математикалық талдау жүргізу білігін;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-органдардың құрылымын тұтас қабылдау, адам денесінің құрылымы және оның мүшелері мен жүйелерінің функциялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің міндеттері: -органдардың құрылысын, функциясын және топографиясын, органдардың анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынасын зерттеу; - құрылым мен функцияның өзара тәуелділігі мен бірлігі, онтогенез процесінде олардың өзгергіштігі туралы білім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 3

    Жалпы математика курсының мақсаты-іргелі математикалық білім беру. Мұндай білімнің қажеттілігі мен маңызы келесідей: - математикалық білім адамның өмірдің әлеуметтік, экономикалық, технологиялық және табиғи факторларына үйлесімді бейімделуі үшін қажет; - математикалық білім жеке тұлғаның ұтқырлығын бірнеше рет арттырудың шарты болып табылады, оның мамандықты өзгерту мүмкіндігін арттыру тұрғысынан да, негізгі мамандық шеңберіндегі кәсіби функциялар мен мүмкіндіктерді кеңейту тұрғысынан да;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеміс-жидек және көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда жеміс-жидек және көкөніс өсіру салаларында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Білім алушыларда жеміс өсіру және көкөніс өсіру саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері агроландшафттық жағдайлардың жеміс және көкөніс дақылдарының оларды жер пайдалану аумағы бойынша орналастыру кезіндегі талаптарына сәйкестігін анықтау; өңірдің нақты жағдайлары үшін жеміс және көкөніс дақылдарының сорттарын таңдауды негіздеу ауыспалы егіс деңгейін есептеу, жоспарланған өнімге органикалық және Минералды тыңайтқыштардың мөлшерін есептеу, оларды жеміс және көкөніс дақылдарына дайындау және енгізу; ауыспалы егіс жүйесін ұйымдастыру, оларды ауыл шаруашылығы дақылдарының жер пайдалану аумағы бойынша орналастыру; жеміс және көкөніс дақылдарын егу немесе отырғызу және оларды күтіп-баптау; және жеміс-көкөніс өнімдерін бастапқы өңдеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттердің бойында ауыл шаруашылығы өндірісінің технологиясы саласындағы практикалық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті іргелі білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ тұлғаның одан әрі дамуына ықпал етеді. Пәннің мазмұны: астықты сақтау және қайта өңдеу технологиясы; жемістер мен көкөністерді сақтау және қайта өңдеу технологиясы; Ет және ет өнімдерін сақтау және қайта өңдеу технологиясы; Сүт және сүт өнімдерін сақтау және қайта өңдеу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағыттылған шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. "Кәсіби бағытталған шет тілі" курсының мақсаты студенттерге бағдарламада қарастырылған тақырып аясында шет тілінде сөйлеу қарым-қатынасын үйрету, студенттерге грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерді нақты сөйлеу мәнмәтінінде өз іс-әрекетіне бағынатын ережелерді түсінуге көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық жануарлар морфологиясы
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық жануарларының морфологиясы пәнінің мақсаты-организмнің қалыптасуында кең биологиялық дүниетанымды дамыту. Ауыл шаруашылығы жануарлары морфологиясы курсының көлемі мен мазмұны зооинженердің жануарларды өсіру, күтіп-бағу, азықтандыру және пайдалану жөніндегі өндірістік жұмысты ұйымдастырудағы және жүргізудегі қажеттіліктерімен айқындалады. "Ауылшаруашылық жануарларының морфологиясы" курсының міндеттері: жасушалар, өйткені жасуша жануарлар организмдерінің құрылымының, тіршілік әрекеті мен дамуының негізі, жасушалардың өмірлік қасиеттері, олардың бөлінуі, көбеюдің барлық формаларының негізі, Жаңа жеке тұлғаны тудыратын ұрық жасушаларының дамуы мен құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: өсімдіктердің маңызды топтарының өнімділігін қалыптастырудың өмірлік процестерінің ерекшеліктерін, физиологиялық-биохимиялық және морфогенетикалық элементтерін зерттеу. Осыған байланысты онтогенезді кезеңдеудің жалпы мәселелері, вегетативті және генеративті саланың дамуы, ұйқысыздық физиологиясы, өну, тұқымдар мен жемістердің пісуі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты қазақ тілінің ресми-іскерлік стилін үйрену болып табылады. Студенттердің мамандықтар бойынша ғылыми-публицистикалық мәтіндерді оқу және жазу дағдыларын меңгеруі. Студенттердің сөздік қорын терминологиялық лексикамен толықтыру және оларды практикада қолдану қарастырылған. Қоғамдық өмірдің ресми-іскерлік саласында мемлекеттік тілде сөйлеу және жазу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің микро-және макроағзалардың өзара әрекеттесуінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын, алдын алу әдістері, микробиологиялық, молекулалық-биологиялық және иммунологиялық диагностика бойынша практикалық біліктерін меңгеру. Пәннің міндеттері: студенттерде микробтардың тірі жүйелер ретінде құрылысы мен жұмыс істеуі туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру, олардың экологиядағы рөлі және деконтаминация тәсілдері, оның ішінде дезинфектология және стерильдеу техникасы негіздері; жұқпалы және жұқпалы емес агенттерге (антигендерге) иммундық жауап беру туралы заманауи түсініктерді қоса алғанда, адам ағзасының микробтар әлемімен өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы студенттерге түсініктер қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығы өнімдерін өндіруді механикаландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мал шаруашылығындағы өндірістік процестерді механикаландыру және технология, мал фермалары мен фермерлік шаруашылықтардың машиналары мен жабдықтарын тағайындау, оларды пайдалану ережелері және экологиялық талаптарды ескере отырып, ең аз шығындармен максималды өнім алу үшін ұтымды пайдалану туралы білім мен дағдылардың қажетті деңгейін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    "Өсімдіктер мен жануарлар биотехнологиясы" курсының мақсаты студенттердің Ғылым және өндіріс саласы ретінде өсімдіктердің қазіргі заманғы биотехнологиясы туралы білімдерін қалыптастыру, өсімдіктерді стерильді қоректік ортада микроклональды көбейту әдістеріне оқыту болып табылады.Курстың міндеттері:Оқушыларды биотехнологиялық зертхананың жабдықтарымен таныстыру және стерильді жағдайларда жұмыс істеу дағдыларын алу;Стерильді дақылдарды алу, қоректік ортада өсімдік материалын микро көбейту және культивациялау әдістерін игеру;Оқушылардың өсімдіктер биотехнологиясы саласындағы заманауи ғылыми әзірлемелер туралы түсініктерін қалыптастыру.Өсімдіктер мен жануарлардың биотехнологиясы-бұл антибиотиктер, ферменттер, жемшөп ақуыздары, био тыңайтқыштар, вируссыз өсімдіктер, өсімдіктер мен жануарлардың жаңа сорттары, шикізатты өңдеу, өнеркәсіптік және ауылшаруашылық өнімдерін алу мақсатында әртүрлі биологиялық объектілерді (гендер, жасушалар, тіндер, микроорганизмдер, өсімдіктер мен жануарлар) практикалық қолдану туралы салыстырмалы түрде жақында дамыған жаңа ғылым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-биотехнологиялық зерттеулердің тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, биотехнология саласындағы ғылыми дүниетаным мен білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: биотехнология ғылым мен өндірістің жеке саласы ретінде; биотехнологиялық процестердегі биологиялық объектілер; биотехнологиялық процестердегі негізгі продуценттерді культивациялау; ферменттеу процестерін іске асыру, микробтық синтездің жалпыланған технологиялық схемасы; Микробтық синтез асептикасының негіздері; биотехнологиялық жүйелерді математикалық модельдеу; биотехнологиялық процестерді оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Технологиялық жүйелерді компьютерлік басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: технологиялық жүйелерді компьютерлік басқару студенттерді жүйелерді және автоматтандыру мен басқару құралдарын жобалау мен пайдалану кезінде қажетті автоматтандырылған жобалаудың негіздерімен және әдістерімен таныстыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: ғылыми дүниетанымды қалыптастыру және қоршаған әлемнің бірыңғай ғылыми бейнесін жасау; жалпы орта білім беру жүйесінің мекемелерінде Биологияны оқыту процесін жүзеге асыру үшін ғылыми негіз ретінде тірі затта болып жатқан процестердің молекулалық механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - студенттерде қоршаған ортамен өзара әрекеттесуде жануарлар мен адам ағзасының жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: организмнің оны ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары туралы идеяларды алу (молекулалық жасушадан функционалды жүйелерге дейін) сыртқы және ішкі ортадағы өзгерістерге бейімделудің физиологиялық механизмдері туралы білім алу. Эксперименттік физиологиялық әдістер туралы, ағзаның функционалды резервтерін бағалау әдістері туралы білім алу эксперименттік зерттеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы компьютерлік технология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялармен танысу; жүзеге асыру – жаңа технологияларды қолдануға негізделген «Ауыл шаруашылығы» бағыты бойынша ғылыми-зерттеу қызметі; ауыл шаруашылығында қолданылатын компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеудің практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы табиғи дене, оның қасиеттері, қалыптасуы, эволюциясы туралы негізгі білімді қалыптастыру; топырақ түзілу процесін, оның жер бетіндегі көріністерін, топырақ түзілуіне экологиялық факторлардың әсерін зерттеу; топырақтың адам табиғаты мен шаруашылық қызметіндегі рөлі, топырақ ресурстарын ұтымды пайдалану жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми қызметті жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - жобалық әдісті қолдана отырып, нақты практикалық міндеттерді шешу үшін оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін (жобалық, рефлексивті, технологиялық, әлеуметтік, коммуникативтік, ақпараттық) қалыптастыру; негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру негізінде студенттердің жеке қасиеттерін дамыту (жеке тұлға мен қоғамның өзекті мәселелерін шешуде білімді, іскерлікті және дағдыларды, субъективті тәжірибені және құндылық бағдарларын кешенді қолдану).).Курстың міндеттері: Жоба бойынша жұмыс алгоритмімен, жобаның құрылымымен, жоба түрлерімен және жобалық өнімдермен таныстыру; жағдайдың түрлері туралы, проблеманы, проблемалық мәселелерді тұжырымдау тәсілдері туралы білу; мақсатты анықтай білу, міндеттер қою, жоба жоспарын құру және іске асыру; тәуекелдер, олардың туындауы және еңсерілуі туралы түсінікке ие болу; өз қызметінің рефлексиясын жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық биология
    Несиелер: 5

    Студенттерді пәндерді оқуға дайындаңыз, студентте, болашақ бакалаврда тірі жүйелердің қасиеттері, өмірдің тарихи дамуы, биотаның планетарлық процестердегі рөлі, биология ғылымдарының қазіргі бағыттары, мәселелері мен болашағы туралы тұтас түсінік қалыптастырыңыз, көптеген Кәсіби пәндерді оқуға негіз беріңіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Эволюция теориясын оқытудың мақсаты - эволюциялық процестің факторлары, қозғаушы күштері мен заңдылықтары туралы нақты түсінікті, материалистік дүниетанымды және эволюция теориясы мен биологияның арнайы саласы арасындағы байланысты түсінуді дамыту. Пәннің міндеттері эволюцияның жалпы заңдылықтарын тану және зерттеу, оның ұйымдастырылуының барлық деңгейлеріндегі тірі табиғаттың өзгеруінің себептері мен механизмдерін, органикалық дүниенің бірлігі мен үлкен алуан түрлілігінің себептерін, тарихи құбылыстарды нақтылау. өмірдің әртүрлі формалары арасындағы қарым-қатынастар және олардың болашақта дамуын болжау. Оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын табиғатты пайдалану, қоршаған ортаны қорғау, ауыл шаруашылығы, медицина мәселелерін шешуге пайдалануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Органикалық әлемнің эволюциясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әлемнің қазіргі табиғи көрінісінің ажырамас бөлігі болып табылатын негізгі биологиялық теориялар, идеялар мен принциптер туралы білімді дамыту. Биология саласындағы ғылыми жаңалықтарды сипаттау дағдыларын меңгеру; биологиялық зерттеулерді өз бетінше жүргізу (байқау, өлшеу, эксперимент, модельдеу) және алынған нәтижелерді сауатты ресімдеу. Курстың міндеттері-өмірді ұйымдастырудың деңгейлері туралы білімді тереңдету және кеңейту. Өсімдіктер мен жануарлар организмдерінің негізгі өмірлік процестерінде ұғымдар қалыптастыру .Талдау, салыстыру, жалпылау, логикалық қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. Қазіргі биология ғылымының проблемаларын зерттеу процесінде танымдық қызығушылықтарды, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді дамыту. Жалпы биология туралы білімді тереңдету және жүйелеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биогеоценология
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі мақсаты-биогеоценоз туралы идеяны бір аумақтағы тірі организмдер қауымдастығын және абиотикалық факторларды қамтитын өзара байланысты жүйе ретінде қалыптастыру.Биогеоценоздардың әр түрлі түрлерімен, биогеоценоздардың өнімділігін жақсарту және оларды ұтымды пайдалану әдістерімен таныстыру."Биогеоценология" оқу пәнін зерделеу нәтижесінде білім алушыларда пәннің кәсіби құзыреттіліктері қалыптастырылуы тиіс: биогеоценоз және олардың қалыптасу жолдары туралы түсінік қалыптастыру; биогеоценоздардың әртүрлі түрлерімен және олардың ерекшеліктерімен таныстыру; биогеоценоздың өзгеру себептері туралы түсінік қалыптастыру (сабақтастық); биогеоценоздағы өзгерістерді биогеоценотикалық талдау және болжау арқылы биогеоценозды зерттеуді жүргізуге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биоинформатика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің негізгі мақсаты бакалаврларға биоинформатиканың мазмұны мен мүмкіндіктері, молекулалық биологияның, молекулалық генетиканың, жасушалық биологияның, биомедицинаның, фармакологияның, экологияның іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуге биоинформатиканы қолдану мүмкіндіктері және осы ғылымдардың математика мен информатикамен түйісуінде туындайтын мәселелер туралы негізгі ақпарат алу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Мақсаты-ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері және оларды практикада қолдану туралы түсініктерді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен логикасының теориялық аспектілерін ашу. Пәннің мазмұны: ғылым және ғылыми зерттеулер; биологиялық зерттеулер әдістеріне кіріспе; ғылыми - зерттеу жұмысын ұйымдастыру; ғылыми - эксперименттік қызмет; студенттердің ғылыми - зерттеу жұмысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы молекулалық генетика
    Несиелер: 5

    "Жалпы молекулалық генетика" пәнінің мақсаты студенттерде тірі материяда болып жатқан процестерді молекулалық деңгейде түсіну (тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын биомолекулалардың құрылымы мен функциялары арасындағы байланыс); жер бетіндегі барлық тірі организмдер үшін тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік туралы әмбебап білім беру. "Жалпы молекулалық генетика"пәнінің міндеттері:болашақ биология және химия мұғалімінің жаратылыстану-ғылыми білімінде молекулалық биология мен генетиканың маңыздылығын түсіну; студенттерді молекулалық биология мен генетиканың заманауи әдістерімен таныстыру; биополимерлердің матрицалық биосинтез процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; молекулалық биология мен генетиканың қазіргі заманғы әдістерін биологияның әртүрлі салаларында, сондай-ақ медицинада, ауыл шаруашылығында және т. б. қолданудың мысалдарымен таныстыру. тұқым қуалайтын ақпаратты берудің негізгі тетіктері және туа біткен және тұқым қуалайтын патологиялардың алдын-алу туралы түсінік қалыптастыру; жануарлар мен өсімдіктерді будандастыру бойынша қарапайым эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, осы зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және нәтижелер бойынша теориялық мәселелерді шешу өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық кешендерін механикаландыру, электрлендіру және автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте ауылшаруашылық өндірісін механикаландыру, электрлендіру және автоматтандыру құралдарын қолдану. Оқу пәнінің мазмұны: ауыл шаруашылығы өндірісін механикаландыру және автоматтандыру саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің негізгі бағыттары; тракторлар, ауыл шаруашылығы машиналары және автомобильдер; ауыл шаруашылығы жұмыстарын орындаудың негізгі технологиялары мен тәсілдері; Ауыл шаруашылығын электрлендіру негіздері; ауыл шаруашылығы өндірісінің технологиялық процестерін автоматтандыру; қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі; Қозғалыс қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON9

    биология, экология, биотехнология, биоалуантүрлілікті сақтау, ауыл шаруашылығы және т. б. саласындағы қолданбалы кәсіби мәселелерді шешуде шешуде білімді пайдалану

  • Код ON11

    стандартты кәсіби міндеттерді, логикалық және сыни ойлауды, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық ресімдеуді; ақпаратты және креативті шешімдерді іздеуді; қызметтің кәсіби және жеке тәжірибесін өзектендіруді шешу

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON8

    Кәсіби этиканың негізгі ережелерін білу және оларды еңбек қызметінде шебер пайдалану; еңбекті қорғау және өндірістегі қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау және басқалардан оны талап ету

  • Код ON5

    тірі организмдердің (микроорганизмдер, өсімдіктер, жануарлар) тіршілік әрекеті процестерінің мәнін, механизмдері мен заңдылықтарын; қазіргі биологияның дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін; тірі организмдердің маңызды қосылыстарын талдау әдістерін және олардың тіршілік әрекетін зерттеу әдістерін; биологияның кәсіби қызметінің технологияларын білу

  • Код ON6

    генетика мен селекцияның негізгі заңдылықтары мен қазіргі жетістіктері туралы, геномика, протеомика туралы негізгі түсініктерді қолдану

  • Код ON4

    ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың түрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін бұлтты және мобильді сервистер, Қолданбалы компьютерлік бағдарламалардың әмбебап пакеттері, эксперименттік биологиялық деректер базасын құру, жаһандық компьютерлік желілерде биологиялық ақпаратпен жұмыс істеу

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдықтың негізгі білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON10

    ғылыми-зерттеу далалық және зертханалық биологиялық жұмыстарды орындау үшін заманауи аппараттар мен жабдықтарды пайдалану

  • Код ON12

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану

  • Код ON7

    физика, химия, жер туралы ғылым және биология саласында экологиялық сауаттылықты және базалық білімді өмірлік жағдайларда қолдану; өзінің кәсіби қызметінің салдарын болжау, өз шешімдері үшін жауапкершілік алу

Top