Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08103 Жеміс-көкөніс шаруашылығы және агротопырақтану в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің білімін жетілдіруде егістік жерлерді ұтымды пайдалану бойынша қалыптасқан құзыреттіліктерге сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, олардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, өсімдіктердің түрлерін, сорттарын және сорттарын жекелеген дақылдарды өсіру ерекшеліктерін меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент тапсырманы орындауды ұйымдастыруда теориялық және практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – модельдеуге, талдауға және қолданбалы практикалық есептерді шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру. Пән студенттердің қазіргі математика туралы түсініктерін және математиканың негізгі заңдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде студент математикалық логика негіздеріне ие болады, қоғамдық жалпы ғылыми саладағы математикалық логика заңдарының аясын кеңейте алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды дамыту және термодинамика мен кинетика заңдары негізінде заттар мен химиялық процестер құрылымы туралы қазіргі заманғы түсініктерді алу, сондай-ақ қалыптасқан құзыреттерге сәйкес олардың кейінгі кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешу кезінде осы білімді қолдану бойынша білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент студенттерді топырақ пен ауылшаруашылық өнімдерінің сапасын талдау үшін қолданылатын физика-химиялық зерттеу әдістерінің негіздерімен таныстыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - физикалық құбылыстарды, құбылыстың сыртқы белгілерін және оның өту жағдайларын, шамалары мен заңдылықтарын зерттеу. Оқыту нәтижесінде студент алған теориялық және практикалық дағдыларын негізгі заңдар мен теориялар, физика принциптері, физикалық зерттеу әдістері, сондай-ақ физикалық эксперименттер жүргізу, өлшеу құралдарымен жұмыс істеу, нәтижелерді есептеу және өңдеу бойынша қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студентте жоғары математика бөлімдерінің заңдары мен теорияларының негізгі ұғымдарын қалыптастыру, сонымен қатар нақты процестердің нақты практикалық мәселелерін шешу үшін зерттелген әдістер мен әдістерді қолдану. Пәннің теориялық курсы жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың қосымшаларын зерттеуге арналған. Оқыту нәтижесінде студент ғылым мен техниканың басқа салаларында туындайтын инженерлік мәселелерді шешуде әр түрлі функцияларды саралау және біріктіру аппараттарын өз бетінше қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыда өзінің кәсіби қызметінде электрониканың, өлшеу және есептеу техникасының, ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, қолданбалы бағдарламалардың көмегімен растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде студент Сызба геометрия, инженерлік графика элементтерін қолдана отырып, инженерлік жобаларды орындай алады, графикалық, сызба материалдарын орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеміс шаруашылығы
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді жеміс-жидек өнімдерін өндірудің биологиялық және технологиялық негіздері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйрету және жеміс-жидек дақылдарын өсіру мен өсірудің қарқынды технологияларын дамыту дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент жемістер мен жидектер өндірісінің заманауи қарқынды технологияларының теориялық негіздерін, жеміс және жидек өсімдіктерінің өсу, даму және жеміс беру заңдылықтарын, жеміс және жидек өсімдіктерінің биологиялық ерекшеліктері мен морфологиялық белгілерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пән Студенттердің кәсіпкерлік қызметі туралы халықаралық тәжірибені ескере отырып, жүйелі білімді қалыптастыруға, теориялық, әдістемелік және практикалық құралдарды терең игеруге бағытталған, бұл қазіргі қоғамның дамуында ерекше маңызға ие. Оқыту барысында, бастамалар туралы, тәуекелдер туралы, көшбасшылық туралы бизнес жүргізудің практикалық қызметінде кәсіпорындар (фирмалар) мен ұйымдардың әлеуметтік – экономикалық ресурстарын барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпкерлік жүргізудің теориялық және практикалық негіздерін зерделеу негізінде бизнес ортаның белгілі бір нарығындағы көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын игеру және қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экология туралы идеяны ғылыми пән ретінде қалыптастыру және оның табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қолдаудағы рөлі. Оқу нәтижесінде студент экологиялық жағдайға оның қауіпсіздігі мен зиянсыздығына қатысты талдау жүргізуге қатысуға, бақылау құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, төтенше жағдайлардың алдын алу үшін тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау саласындағы әдістер мен бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалтану және жаңа материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студентте металдар мен металл емес материалдардың құрылымы, физикалық, механикалық, химиялық және технологиялық қасиеттері туралы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Оқу нәтижесінде студент қайта өңдеу өнеркәсібінде материалдарды термиялық және химиялық-термиялық өңдеудің заманауи әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антикоррупциялық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда қазіргі заманғы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың теориялық-қолданбалы негіздері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент мемлекеттің қылмыстық саясаты мен сыбайлас жемқорлықтың негізгі стратегияларымен, құқық пен заңнаманың қазіргі заманғы салаларының үрдістерімен және перспективаларымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте қылмыстық-құқықтық және өзге де нормаларды қолданудың тергеу және сот практикасын талдау және қорытындылаумен танысады және меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық, органикалық және аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты органикалық және мұнай-химия синтезінің маңызды Бейорганикалық қосылыстары мен өнімдерін синтездеу және талдау саласында теориялық білім базасын қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде студент ұтымдылық, энергия шығыны, экологиялылық және үнемділік сияқты көрсеткіштерді ескере отырып, әртүрлі мақсаттағы бұйымдарды алудың қолданыстағы әдістерінің тиімділігін объективті бағалауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерге организмнің химиялық құрамы, құрылымы, жасуша қасиеттері және тірі организмдегі зат алмасу мен энергия туралы терең білім алуға үйрету. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент ғылыми-зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда пайдаланылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу дағдылары мен тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастырады. Коммуникативтік құзыреттілік құрамында интегративті негізде лингвистикалық (тілдік), дискурсивті (сөйлеу) құзыреттер қалыптасады. Курс сөйлеу әрекетінің барлық түрлеріндегі коммуникативтік дағдыларға қойылатын талаптарда нақтыланады: сөйлеу, тыңдау, оқу және студенттің кәсіби қызметімен байланысты жазу. Практикалық курс бағдарламада болашақ маманның кәсіби қызмет аясында ауызша және жазбаша сөйлеуді түсінуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стандарттау және техникалық өлшеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты стандарттаудың, метрологияның дамуын, олардың өнім сапасын арттырудағы рөлін зерттеу болып табылады. Пән өлшем бірлігін қамтамасыз етудің стандарттары, әдістері мен құралдары және қажетті дәлдікке қол жеткізу тәсілдері туралы түсінік береді; стандарттаудың және метрологияның құқықтық, ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздерімен. Оқыту нәтижесінде студент әртүрлі жағдайларға сәйкес өнімді есептеу әдістерін қолдана алады, әртүрлі механизмдер мен конструкцияларды жобалау кезінде толеранттылық пен қонуды оңтайлы таңдау бойынша есептеу әдістерін жіктей алады, механизмдер мен конструкцияларды жобалау кезінде есептеу әдістерін талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушыларда студенттердің жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын дамыту және олардың ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау туралы қазіргі заманғы түсініктерге ие болу, сондай-ақ қалыптасқан құзыреттеріне сәйкес олардың кейінгі кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешу кезінде осы білімді қолдану бойынша білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік зиянкестері мен қоздырғыштарының биологиялық ерекшеліктерін зерттеп, өсімдіктерді қорғау және оларды нақты ауылшаруашылық проблемаларына қолдану курсы бойынша білім алады. Студент алған білімдерін одан әрі дипломдық жұмысты жазу, ғылыми мақалаларды, баяндамалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының презентацияларын дайындау кезінде, практикалық және зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің көкөніс өсімдіктерінің биологиясын және оларды өсіру технологиясын терең зерттеуге негізделген қорғалған топырақта көкөніс өсіру бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент жеміс және көкөніс дақылдары түрлерінің, сорттарының шығу тегі мен шаруашылық-биологиялық ерекшеліктері туралы жалпы түсінік пен дағдыларды меңгереді, көбейту, бау-бақша отырғызу және жеміс-көкөніс дақылдарын өсіру технологиясы бойынша теориялық және практикалық білім алады. Студент алған білімдерін одан әрі дипломдық жұмысты жазу, ғылыми мақалаларды, баяндамалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының презентацияларын дайындау кезінде, практикалық және зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еіншілік
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-егістік жерлерді ұтымды пайдалану, олардың құнарлылығын арттыру және эрозиядан қорғау бойынша құзыреттіліктерге сәйкес студенттердің білімін, дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент егіншіліктің дағдылары мен ғылыми негіздерін және жерді эрозия мен дефляциядан қорғаудың агротехникалық негіздерін үйренеді. Студент алған білімдерін одан әрі дипломдық жұмысты жазу, ғылыми мақалаларды, баяндамалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының презентацияларын дайындау кезінде, практикалық және зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жылыжай көкөніс өнімдері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге көкөніс дақылдарының биологиясының ерекшеліктері, қорғалған топырақтың ұйымдастырушылық-экономикалық ерекшеліктері туралы теориялық білімді және оларды әртүрлі мәдени құрылымдар жағдайында өсіру технологияларын құру және қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент дағдыларды игеріп, студенттерді ауылшаруашылық саласы ретінде жылыжай шаруашылығында өндірістік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтың құнарлылығы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді топырақтың органикалық және минералды бөлігінің шығу тегі, құрамы мен қасиеттерін, оның сіңіру қабілетін, қышқылдық негіздерін және тотығу процестерін, экологиялық функцияларды зерттеуге үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ құнарлылығының жай-күйін талдау және бағалау, антропогендік ластанған, өнімділігі төмен, мелиорацияланатын, эрозияға ұшыраған, егістік Топырақтардың топырақ құнарлылығын жақсарту бағыттарын анықтау, топырақты қорғау бойынша іс-шаралар мен талаптар кешенін әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге өсімдіктер туралы биологиялық ғылымдар кешені ретінде дағдыларды қалыптастыру өсімдіктер физиологиясын, морфологиясын, анатомиясын, систематикасын үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдіктің вегетативті және генеративті мүшелерінің дамуы мен функциялары,олардың құрылымы, өсуі, көбеюі, өсімдіктердің жүйеленуі туралы дағдыларды игереді және білімдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технологиялық процестер мен өндірісті автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру бойынша білім мен іскерліктің негіздерін қалыптастыру, Технологиялық объектілер мен жүйелерді бақылау, реттеу және басқарудың функционалдық құрылғылары мен жүйелерін құру әдістерін игеру, студенттердің объектілерді зерттеудің инженерлік әдістері, басқарушы алгоритмдер мен бағдарламалар бойынша дағдыларды игеру, олардың жұмыс қабілеттілігін ЭЕМ-де тексеру болып табылады. Аппараттық-бағдарламалық кешендерді қамтитын үлгілік аппараттық және бағдарламалық құралдар негізінде техникалық объектілерді және технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін құру және жобалау принциптерін зерделеуге басты назар аударылады: автоматтандыру объектісінің жай-күйі туралы ақпарат алу құралдары; ақпаратты өңдеу, сақтау және түрлендіру, басқару, визуализация алгоритмдерін қалыптастыру; байланыс арналары бойынша ақпарат беру; командалық әсерлерді қалыптастыру. басқару объектісіне.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу және сақтау
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу және сақтау және олардың физикалық және биохимиялық қасиеттерін ескере отырып, Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасын, егіннен кейінгі өңдеу және сақтау технологияларын бағалау әдістері сипатталған. Сандық-сапалық есеп бойынша мәліметтер, сондай-ақ өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу технологиялары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студентте топырақ–генетикалық және топырақ–географиялық ойлау негіздерін қалыптастыру, сонымен қатар топырақ пен олардың құнарлылығы туралы түсініктерді қалыптастыру, топырақ түзудің негізгі факторларын зерттеу, топырақтың негізгі түрлерінің сипаттамаларын зерттеу, биосферадағы топырақтың маңызды экологиялық рөлін ашу. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ-биоклиматтық белдеулердің негізгі топырақ түрлерін, олардың генезисін, жіктелуін, құрылысын, құрамы мен қасиеттерін, оларды ауыл шаруашылығында пайдалану ерекшеліктерін игереді. Студент алған білімдерін кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдылықтарын, генетикалық топырақтанудың теориялық негіздерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, топырақты картаға түсіру және зертханалық талдау әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді бір алаңнан максималды өнім алуға мүмкіндік беретін дақылдарды өсірудің ғылыми негізделген технологияларын қолдануға үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент дағдыларды игереді және ауылшаруашылық өндірісінің негізгі құралы ретінде мәдени өсімдіктердің барлық түрлерін, сорттарын, формалары мен сорттарын зерттеу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тынайтқыштардың агрохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді еліміздің әртүрлі топырақ-климаттық аймақтарының ауыспалы егістерінің түрлері мен түрлерін ескере отырып, ауыл шаруашылығы өндірісінің әртүрлі ұйымдық құрылымдарында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің қарқынды технологиялары кезінде тыңайтқыштарды ұтымды пайдаланудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент жоспарланған дақылдардың өнімділігін, топырақ құнарлылығын арттыру немесе сақтауды, тиісті сападағы өнімді алуды, экологиялық және қорғаныс шараларын сақтауды, сондай-ақ әзірленген жобалық құжаттаманың экономикалық негіздемесін қолдана білуі керек. Студент алған білімдерін одан әрі дипломдық жұмысты жазу, ғылыми мақалаларды, баяндамалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының презентацияларын дайындау кезінде, практикалық және зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суғару мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда әртүрлі мелиорациялық объектілерді және оларды пайдалану жүйелерін жобалаудың, салудың әдістері мен ерекшеліктері туралы жалпы мәліметтер саласында білім, білік және практикалық дағдыларды қалыптастыру, кез келген аумақтың мелиорациялық жай-күйін, олардың қоршаған ортаға әсерін бағалауды үйрену болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент суару және құрғату желісін, суды таратуды, суару түрлерін анықтауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге Өсімдіктер физиологиясы саласындағы теориялық білімді игеруге үйрету, оларды практикада немесе осы іс-әрекетке еліктейтін жағдайларда қолдану дағдыларын игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент дағдыларды игеріп, студенттерде өсімдіктердің физиологиялық процестері туралы білім жүйесін қалыптастырады, өсімдіктер физиологиясын зерттеу процесінде зерттеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты ауыл шаруашылығындағы биотехнологияның қазіргі даму кезеңіндегі негізгі жетістіктерімен, генетикалық, жасушалық инженерия саласындағы дамудың негізгі бағыттарымен, сондай-ақ осы әдістерді қолданудың қолданбалы аспектілерімен танысу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент негізгі әдістер мен преймдерді, амин қышқылдарын, ферменттерді, өсімдік шаруашылығына арналған препараттарды игеру, био тыңайтқыштар, биопрепараттар, әртүрлі факторларға төзімді өсімдіктердің жаңа сорттарын жасау, ауыл шаруашылығы қалдықтарын қайта өңдеу кезінде биотехнология әдістерінің жетістіктерін игеру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дала эксперименттерін ұйымдастыру және картографиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің теориялық дайындығын бекіту және тереңдету, олардың агрохимия және агрохимиялық зерттеу әдістері саласында вегетациялық және далалық эксперименттерді салу, топыраққа агрохимиялық талдау жүргізу, агрохимиялық картограммалар жасау үшін біліктері мен дағдыларын игеру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент топырақ үлгілерін іріктеу, модельдік далалық тәжірибені қалау, модельдік вегетациялық тәжірибені қалау және картограмма жасау бойынша дағдыларды және далалық жұмыстарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жемістер мен көкөністер сапасын сараптау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге жеміс-жидек, көкөніс және оларды қайта өңдеу өнімдерін сараптау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруге, тауар қозғалысының барлық кезеңдерінде өнімнің сапасын сақтау және ысырабын азайту мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, өнімді тасымалдау, сақтау және өткізу жағдайларын оңтайландыруға үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент дағдыларды игереді және өнімнің сапасын қалыптастырады-белгілі бір көрсеткіштермен анықталатын өнімнің тағамдық, тұтынушылық және технологиялық бағасын білдіретін қасиеттер жиынтығын анықтау мүмкіндігін игереді. Өнім сапасының көрсеткіштері республикалық стандарттарға сәйкес меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығында машинаны пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда өсімдік шаруашылығы мен көкөніс шаруашылығындағы процестерді механикаландыру саласында білім, білік және практикалық дағдыларды қалыптастыру, негізгі тракторлар мен автомобильдердің жіктелуін, таңбалануын, құрылысын, олардың агрегаттары мен механизмдерінің жұмыс принциптерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент ауыл шаруашылығындағы машина-трактор паркі паркін пайдалану кезінде жүзеге асырылатын ұйымдастырушылық, техникалық, технологиялық және басқа да іс-шаралар жүйесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агрохимия топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің топырақ құнарлылығы және оның көбеюі туралы білім жүйесін, топырақ құнарлылығы факторларын реттеу әдістерін қалыптастыру, ауыспалы егістерді құрудың ғылыми және практикалық тәсілдерін, арамшөптермен күресу жүйесін, топырақтың түрін және оны ескере отырып, минералды және органикалық тыңайтқыштарды сауатты пайдалану.агроөндірістік бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде студент дағдыларды игеріп, заманауи топырақтану мен агрохимияның жетістіктері туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық тынайтқыштар мен топырақтың құнарлылығын көбейту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге топырақ құнарлығын арттыруға үйрету, ұтымды және тиімді пайдалану үшін қажетті органикалық тыңайтқыштармен топырақ құнарлығы туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент агробиоценоздардың жаңартылатын ресурстарын минералды және органоминералды тыңайтқыштармен бірге пайдаланудың әсерін бағалау үшін далалық тәжірибелермен және өндірістік жағдайлармен танысады және дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала бойынша бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерлік құрылымдардың қызметіндегі бизнес-жоспарлаудың рөлі туралы түсінікті қалыптастырады және бизнес-жоспарды әзірлеу бойынша әдістемелік білім жүйесін қалыптастырады. Нәтижесінде студент бизнесті жоспарлаудың мәні, оны іс жүзінде құру және іске асыру, оның ішінде практикалық маңызы бар жобаларды жіктеу туралы түсінікке ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерге биотехнологиялық процестерді ферменттердің, тағамдық ақуыздың, полисахаридтердің, гликозидтердің, амин қышқылдарының, тағамдық қышқылдардың, дәрумендердің және басқа да әртүрлі функционалдық мақсаттағы биологиялық белсенді заттардың техникасы мен өнеркәсіптік өндірісінде пайдалану туралы қажетті теориялық білімді қалыптастыру дағдыларын үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент биологиялық белсенді қосылыстардың продуценттері болып табылатын бірқатар биообъектілерді өсіру үшін қоректік ортаны дайындау тәсілдерін меңгеріп, биотехнологиялық өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агроэкология
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді экологиялық таным дағдыларын қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның тұрақты даму негіздері туралы терең білім алуға, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алуға үйрету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент ұйымның барлық деңгейлеріндегі организмдердің қоршаған ортамен қарым-қатынасының заңдылықтарын, биосфераның ластануындағы ауыл шаруашылығының рөлін, экологиялық дағдарыстың ерекшеліктерін, қазіргі биосфераны сақтау жолдары мен әдістерін менгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақты стационарлық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге топырақтың қатты және сұйық фазасының әдістерін, соның ішінде органикалық заттарды, химиялық құрамды, топырақ ерітіндісін, сонымен қатар топырақ пен топырақ процестерін зерттеудің заманауи аспаптық әдістерін үйрету болып табылады.Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ профилінің морфологиялық құрылымын тұтастай және оны ұйымдастырудың әртүрлі иерархиялық деңгейлерінде меңгереді. Топырақты ұйымдастырудың әр деңгейі үшін өзіндік зерттеу әдістері қолданылады. Студент алған білімдерін одан әрі дипломдық жұмысты жазу, ғылыми мақалаларды, баяндамалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының презентацияларын дайындау кезінде, практикалық және зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірістік-технологиялық кәсіби қызмет үшін жүзім шаруашылығы саласында теориялық және практикалық білімді игеру және дағдыларды игеру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент егу материалын дайындау, жүзім сорттарын кесу, жүзімге күтім жасау дағдылары мен әдістерін, жүзімдіктің аумағын ұйымдастыру дағдыларын, кәсіби қызмет үшін қажетті ұғымдық аппаратты меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агрометрология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің ауданның агроклиматтық ресурстарын есепке алу және бағалау, қауіпті метеорологиялық құбылыстарды болжау және алынған нәтижелерді өзінің кәсіби қызметінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент жаңа метеорологиялық факторларды және оларды бақылау нәтижелері бойынша ауа райын болжауды, атмосфераның құрамы мен құрылымын, радиациялық баланстың негізгі құрамдастарын, энергия ағындарын және Күн радиациясын тиімді пайдалану жолдарын зерттеу әдістерін, топырақтың, ауаның температуралық және су режимін, оларды өлшеу әдістерін, ауыл шаруашылығы үшін қауіпті метеорологиялық құбылыстар мен ауа райын меңгереді. олармен күресу шаралары, климат және оны бағалауды меңгереді. Студент алған білімдерін одан әрі дипломдық жұмысты жазу, ғылыми мақалаларды, баяндамалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының презентацияларын дайындау кезінде, практикалық және зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерден өнеркәсіптік өндірістерді қамтамасыз етуде теориялық және практикалық білім алу, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша инженерлік шешімдер қабылдауды, "азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 188-V Қазақстан Республикасының Заңы, нормативтік-техникалық құжаттар, ережелер мен ережелер негізінде технологиялық және механикалық жабдықпен қауіпсіз жұмысты ұйымдастыруды үйрену болып табылады. табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың және олардың салдарларының алдын алуды және жоюды регламенттейтін ережелерді. Пән адамның өндірістік қызметі процесінде туындайтын негізгі қауіпті және зиянды факторлар, қызметкерлердің денсаулығы мен қауіпсіздігін сақтауға бағытталған негізгі іс-шаралар мен құралдарды зерделеу, ең оңтайлы және ыңғайлы жұмыс жағдайларын жасау, еңбек өнімділігін арттыру, қауіпті өндірістік объектілердегі авариялардың салдарын болдырмау және/немесе азайту бойынша маңызды бөлімдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Пән студенттер арасында кәсіби қызметтің негізгі түрлерінің бірі ретінде жобалық менеджмент туралы жүйелі білімді, басқарушылық міндеттерді практикалық шешудің дағдылары мен дағдыларын, соның ішінде осы саладағы отандық және әлемдік тәжірибені зерделеу негізінде қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты әртүрлі қызмет салаларында жобаларды басқару әдіснамасын игеру, заманауи жобалық менеджмент пен ақпараттық технологияларға барабар мәдениетті тәрбиелеу, жобаларды орындау саласына жаңа ақпараттық технологияларды енгізу үшін жағдай жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қоғамдық, гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімдерін көрсету, дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету.

  • Код ON2

    Ауыл шаруашылығы техникасын пайдалану кезінде еңбекті қорғау, экология және қауіпсіздік техникасының ережелері мен нормаларын сақтау.

  • Код ON3

    Кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметін, бизнес-жоспарларын, АӨК-дегі инвестициялық жобаларды жоспарлау.

  • Код ON4

    Инвестициялық жобалауда, бизнесті жоспарлауда, ауыл шаруашылығындағы жобаларды басқаруда қолданылатын ұтымды шешімдерді ұсыну.

  • Код ON5

    Топырақ құнарлылығының, жеміс-жидек, көкөніс-бақша, сәндік, дәрілік және дала дақылдарының түрлерінің инновациялық технологияларын енгізу.

  • Код ON6

    Өндірілетін өнім мен көрсетілетін қызметтердің сапасын нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін бақылау.

  • Код ON7

    Өсімдік шаруашылығы, ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы саласындағы дала жұмыстарын ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Жеміс-көкөніс шаруашылығы және агротопырақтану саласындағы алдыңғы қатарлы елдердің озық тәжірибесін және жылыжай шаруашылығында инновациялық технологияларды пайдалану.

  • Код ON9

    Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, соның ішінде бағдарламалық өнімдерді ауыл шаруашылығында қолдану.

Top