Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08401 Балық шаруашылығы және ихтиология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балық шаруашылығы және акваөсіру саласындағы ғылым, білім беру, басқару саласындағы инновациялық қызметке қабілетті, балықты тауарлық өсіру, индустриялық балық өсіру, балықты жасанды өсіру, балықты азықтандыру және тамақтандыру, гидроқұрылыстарды, тоған шаруашылығын құрастыру және пайдалану мәселелерін зерделеу саласында терең теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты студенттерге арасында жануарлардың құрылымын ұйымдастыру деңгейлері мен жоспарлары, жануарлар әлемі эволюциясының негізгі бағыттары, жеке тұлғаның жалпы және экологиялық мәдениетін қалыптастыру, жануарлар әлемінің алуан түрлілігін саналы қабылдау және оның биосфераның Ғаламдық экожүйе ретіндегі маңызы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гистология цитология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі организм мен жасуша арасындағы қарым-қатынас туралы, көп жасушалы организмде жасушалардың дамуы мен тіршілігін реттейтін интеграциялық механизмдер жүйесі туралы, Өсімдіктер мен жануарлар тіндерінің гистогенезі, құрылымы мен қызметі туралы білім алу; қоршаған орта өзгерген кезде тіндерді ұйымдастырудың және тіндердің гомеостазын сақтаудың жалпы принциптері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балықтар морфологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты балық организмінің сыртқы және ішкі құрылымының морфологиялық және функционалдық негіздерінің қалыптасу заңдылықтарын зерттеу; балықтардың жеке даму заңдылықтарын, олардың филогенезі мен систематикасын анықтау; балықтардағы морфологиялық түзілімдердің сапалық және сандық айырмашылықтарын анықтау, әр түрлі экологиялық жағдайда өмір сүру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: су объектілерінің құрамы, таралуы және рөлі, жердің географиялық қабығындағы гидрологиялық процестер туралы түсінік қалыптастыру. планетаның өзара әрекеттесетін табиғи қабықтары жүйесіндегі гидросфераның орны мен рөлін анықтау,гидрологияның құрылымы және жер бетіндегі су объектілерінің таралуы туралы жалпы түсінік қалыптастыру,гидрологиялық процестердің неғұрлым жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру,су объектілерін және гидрологиялық процестерді зерттеудің негізгі әдістері туралы мәліметтер алу,халық пен шаруашылықтың су объектілері ресурстарын пайдалану түрлері мен ауқымына тәуелділігін, сондай-ақ табиғат пайдаланудың су объектілерінің гидрологиялық және экологиялық жай-күйіне әсер ету дәрежесін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты генетиканың заманауи міндеттері тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті сипаттайтын белгіленген жалпы заңдылықтардан туындайды. Бұл міндеттерге гендердің өзгеру механизмін, гендер мен хромосомалардың көбеюін, гендердің әрекетін және олардың элементар реакцияларды бақылауды және бүкіл денеде күрделі белгілер мен қасиеттердің пайда болуын зерттеу жатады. Сонымен қатар, органикалық табиғаттың дамуындағы тұқым қуалаушылық, өзгергіштік және таңдау процестерінің өзара байланысын зерттеу қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидробиология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің жердің су экожүйелерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыру.Осы мақсатқа жету үшін курстың келесі міндеттері бөлінеді: студенттердің тұщы және теңіз су қоймалары туралы жалпы түсініктерін, гидробионттардың тіршілік ету ортасы ретінде судың физикалық және химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін қалыптастыру;студенттердің гидробионттардың тіршілік формалары туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыру (планктон, бентос, перифитон, нейстон, нектон); студенттердің тіршілік ету ортасының физикалық және химиялық жағдайларына байланысты гидробионттар экологиясының негізгі белгілері туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыру.Студенттерде гидробионттардың су ішілік процестердегі рөлі, су экожүйелерінің тұрақтылығы туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балықтар эмбриологиясы
    Несиелер: 3

    Оқу пәнінің мақсаты оқу пәндерін оқытудың мақсаты-балық ағзасының сыртқы және ішкі құрылымының морфологиялық негіздерін зерттеу, студенттердің сау балық ағзасының өмірлік процестері, осы процестерді реттеудің механизмдері мен заңдылықтары, физиологиялық процестердің қазіргі заманғы балық шаруашылығын ұйымдастыру үшін қажетті бағытта саналы түрде өзгеруі туралы білім алуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балықтардың даму биологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-балықтардың көбеюі мен дамуының ерекшеліктерін көрсету, түрлердің тіршілік етуіне бейімделу ретінде ұрпақтарға қамқорлық жасаудың әртүрлі формаларын ашу.балықтардың көбеюі мен дамуының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; балықтардың ұрпақтарына күтім жасау ерекшеліктерін ашу, салыстыру, қорытынды жасау біліктерін қалыптастыру; проблемалық сұрақтарға жауап беру арқылы ойлауды дамыту; зияткерлік қабілеттерін, логикалық ойлауын, танымдық өзіндік іс-әрекет дағдыларын дамыту. жануарлардың осы класын зерттеуге қызығушылықты, табиғатқа ұқыпты қарауды тәрбиелеу; ғылыми дүниетанымды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Паразитология
    Несиелер: 5

    «Паразитология» курсының мақсаты, әр түрлі таксономиялық топтардағы паразиттік организмдердің морфологиясы мен физиологиясының егжей-тегжейлі зерттеуі, олардың паразиттік өмір салтына, өмірлік циклдерге бейімделу ерекшеліктері және т.б. Паразиттік организмдердің патогендіктілігіне, адам мен жануарлардың инфекциясының жолдарына, сондай-ақ паразиттік аурулар мен диагностиканың алдын алуға, ауруханаларда да ерекше назар аударылады. Студенттер болашақ мамандығында және өмірде пайдалы болатын білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ ( орыс тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әр сабақта ағылшын тілі, тілді қолдана отырып, биологиядағы өз дағдылары мен дағдыларын көрсету, мәселелерін ағылшын тілінде шешу, материалдың бір бөлігін ағылшын тілінде талқылау, қазақша және орысша тілінде балықтардың кейбір түрлерін және олардың терминдерін оқып үйрену, ағылшын тіліндегі сөздерді ғана емес, сонымен қатар сөздер мен терминдердің мағынасын білдіру және қолдануды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылар осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қазақ (орыс) және ағылшын тілінің айтылу, орфография, граматика және лексика қиындықтарын меңгеруге ықпал ететін жаттығуларды орындай алуы тиіс. Шетел тілінде балықтардың кейбір түрлерін және олардың терминдерін оқып үйрену, ағылшын тіліндегі сөздерді ғана емес, сонымен қатар сөздер мен терминдердің мағынасын білдіру және қолдануды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты оқу базалық шет тілі пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады. Биологияға кіріспе терминология әдістері; шет тілінде негізгі биологиялық терминдердің кәсіби сөздігін қалыптастыру; жасуша құрылымы мен қызметі; прокариоттар мен эукариоттар; тірі организмдер әлемі. Жасушалық теория; өмірді жіктеу, негізгі ұғымдар. Систематика; вирустар. Бактерия. Бұл қарапайым: саңырауқұлақтар патшалығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Су қоймасының биоөнімділігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты-теориялық және практикалық қызығушылық тудыратын қазіргі гидробиологияның маңызды бағыты ретінде су объектілерінің трофодинамикасы мен биологиялық өнімділігі туралы іліммен танысу. Курстың міндеттері-әртүрлі типтегі су қоймаларында бастапқы және қайталама өндіріс процестері туралы түсінік беру, өнімді анықтау әдістерімен таныстыру, биотикалық тепе-теңдікті құруға үйрету, балық өнімділігін арттыру әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гидроботаника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-су және су маңындағы өсімдіктердің экологиясын, фитоценологиясын зерттеу. Гидроботаника ботаника ғылымының геоботаника, гидробиология және өсімдіктер экологиясы ғылымдарының қиылысында пайда болған тәуелсіз бөлімі ретінде су өсімдіктерінің экологиясын, фитоценологиясын және географиясын зерттейді. Жағалау-су өсімдіктерін жіктеу негіздері, биомассаны есепке алу және өнімді анықтау әдістері қарастырылады. Су өсімдіктерінің трофикалық және экологиялық рөлі, олардың су қоймаларын өзін-өзі тазартуға әсері қарастырылады. Курстың міндеттері:- су өсімдіктерінің жіктелуін зерттеу-су қоймаларының типологиясын зерттеу – жағалау-су өсімдіктерінің индикаторлық мәндерін зерттеу. -гидроботаника саласындағы қазіргі заманғы білімді, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін білу, органикалық әлем жүйесіндегі орнын анықтайтын әртүрлі жүйелі топтардың бұрын болған және қазіргі заманғы өсімдіктерінің толық морфо-анатомиялық сипаттамаларын жасау. - өсімдіктерді жинау, таңбалау және кептіру қабілеті; - су өсімдік объектілерінің жүйелі тиістілігін дербес анықтау үшін салыстырмалы-морфологиялық әдіс дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ихтиология
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің мақсаты оқу ихтиология омыртқалылар зоологиясының балықты, олардың құрылымын, мүшелерінің қызметін, дамудың барлық кезеңдеріндегі өмір салтын, балықтардың уақыт пен кеңістікте таралуын, олардың жүйеленуін, эволюциясын зерттейтін бөлімі. Ихтиологиялық зерттеулер балық аулау мен балық өсіруді дамытуды қамтамасыз ете отырып, балық шаруашылығын ұтымды жүргізуге ықпал етеді. Балықты жан-жақты зерттеу бірқатар маңызды жалпы биологиялық жалпылау жасауға мүмкіндік берді: түрлер, өзгергіштік және эволюция, балықтардың таралуы (биполярлық, амфибореализм, фаунистік кешендер теориясы), даму теориясы (даму кезеңдері және т. б.) және көші-қон, популяция динамикасы және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балық аулауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты су биоресурстарын іздеу және өндіру (аулау), су биоресурстарын аулауды қабылдау, өңдеу, қайта тиеу, тасымалдау, сақтау және түсіру, балық кәсіпшілігі флотының кемелерінде осы су биоресурстарынан балық және өзге де өнімдер өндіру жөніндегі кәсіпкерлік қызмет. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты биологиялық заңдылықтардың ықтималды сипаты туралы түсінік қалыптастыру, Вариациялық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістемелерін және олардың балық шаруашылығын зерттеудің типтік міндеттеріне қолданылуын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала ихтиологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты негізгі коммерциялық балықтар. Балық және балық жүйесі. Зоогеографиялық аймақтар бойынша тұщы су өтетін балықтардың таралу ерекшеліктері. Қос тыныс алатын, сүйек ганоидтары,албырт, ципринидтер. Жалпы балықтардың биологиялық жалпылау жасауға мүмкіндік берді: түрлер, өзгергіштік және эволюция, балықтардың таралуы (биполярлық, амфибореализм, фаунистік кешендер теориясы), даму теориясы (даму кезеңдері және т.б.) және көші-қон, популяция динамикасы және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері студенттерде биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің молекулалық механизмдері туралы жүйелі білім қалыптастыру; медициналық-биологиялық және клиникалық пәндерді одан әрі зерделеу үшін теориялық база құруды қамтамасыз ету. Биохимия тірі ағзаның жасушалары мен тіндерінде оның әртүрлі жағдайларында өтетін молекулалық процестердің мәні мен маңыздылығын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан су қоймасының ихтиофаунасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-Қазақстан су қоймаларындағы балық қорларының қазіргі жағдайын бағалау және ихтиофаунаның биологиялық әртүрлілігін бір уақытта сақтай отырып, оларды тұрақты пайдалану бойынша ұсыныстар әзірлеу. Мақсатқа қол жеткізу үшін мынадай міндеттер қойылған: Қазақстанның су айдындарында балық аулауды басқарудың нысаналы бағдарларын әзірлеу үшін балық аулау үрдістерін және балық ресурстарының жай-күйін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бекіре шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты кезінде Қазақстан үшін дәстүрлі ғана емес, сондай-ақ перспективалы бағыттарды ерекше атап көрсете отырып, бүгінгі күні белгілі акваөсіру бағыттарының барлығының бейнесін беру қажет. Халықты құнды азық-түлікпен қамтамасыз ету мәселелерін шешуде балыққа маңызды орын беріледі. Осыған байланысты халықты адам ағзасына қажетті қоректік заттарға бай тірі және салқындатылған балықпен қамтамасыз ете алатын ішкі су объектілерінің рөлі артып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік балық өсіру
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты аквариумдарды жасау және олардың сәндік дизайны, су режимінің параметрлерін бақылау, балықты ұстау және көбейту, балық аурулары және олармен күресу, аквариум өсімдіктері мен жануарлары, аквариум балықтарының сипаттамасы. Сәндік балықтар, жоғары сулы өсімдіктер мен омыртқасыздарды өсіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидробионттардың биологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты ресурстарды ұтымды пайдалану негізінде балық пен басқа да гидробионттарды өндірудің технологиялық процестерін жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажет мұхиттардың балыққа жатпайтын балық аулау объектілері туралы білімді қалыптастыру. Балық пен гидробионттардың негізгі кәсіпшілік түрлерін анықтауда біліктер мен дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ихтиопатология
    Несиелер: 5

    Ихтиопатологияның мақсаты жұқпалы, инвазиялық, жұқпалы емес ауруларды және балықтың улануын зерттейтін ветеринария бөлімі. Микробиология, Гельминтология, протозоология, патфизиология, Биохимия, патанатомия, Гидробиология, су токсикологиясы және басқа пәндермен тығыз байланысты; эпизоотологияны, клиникалық ағымды, патогенезді, диагностиканы, балық аурулары мен улануды және басқа да гидробионттарды емдеуде осы ғылымдардың әдістері мен ережелерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидрохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді гидрохимияның теориялық негіздерімен таныстыру, кеңістікте және уақытта табиғи сулардың химиялық құрамының өзгеруі туралы студенттерге түсінік беру, олардың химиялық құрамының қалыптасу факторлары, аймақтық гидрохимия, атмосфералық жауын-шашынның, өзендердің, көлдердің және жер асты суларының гидрохимиясы негіздерін қарастыру. Студенттер гидрохимиялық талдаудың негізгі әдістерімен, зерттеудің гидрохимиялық әдістерімен, жер үсті суларының мониторинг жүйесімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аквакультура
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты балық, омыртқасыздар, шаян тәрізділер мен балдырларды өсіру, яғни табиғи су қоймаларында балық қорын жасанды түрде көбейту - бұл балық қорын сақтауға, көбейтуге және сапалы жақсартуға бағытталған шаралар кешені. Бұл іс-шараларға балық өсіру, балық шаруашылығы мелиорациясы, балық пен жем ағзаларын жерсіндіру, сондай-ақ балық аулауды нақты реттеу жатады. Балық қорын жасанды түрде көбейту міндеті өзендердегі балық қорын арттыру болып табылады. Көлдер, су қоймалары, теңіздер мен мұхиттар. Адамның экономикалық іс-әрекетінің су объектілері мен оның тұрғындарына үнемі өсіп келе жатқан әсері жағдайында тапсырманы орындау үшін балықтардың өмірлік циклінің маңызды кезеңдерін - көбеюді, уылдырықты, және олардың өмір сүруін арттыру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балық аулаудағы еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты жаңа объектілерді жобалау және салу, жұмыс істеп тұрғандарын қайта жаңарту және техникалық қайта жарақтандыру, балық шаруашылығында жұмыстар жүргізуге байланысты өндірістік процестер мен технологиялық жабдықтарды жобалау .Ішкі су айдындарында балық өсіру және өсіру кезінде талаптар сақталуға тиіс. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тоған балық шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты тоған балық шаруашылығы-бұл балық өнімдерінің барлық түрлерін алу үшін арнайы жабдықталған табиғи және жасанды су қоймаларында өсіру үшін жоғары өнімді балық түрлерін пайдаланатын экономикалық қызметтің бір түрі. Тоған балық шаруашылығы сонымен қатар балық тоғандарын, бассейндерді және су қоймаларының басқа түрлерін ұйымдастыру бойынша шаралар кешенін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаржылық есеп, статистика және бақылау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-жұмыс үшін маңызды құралдардың бірі, шешім қабылдау үшін көрнекі ақпарат алуға мүмкіндік береді. Статистика жинау мүмкіндіктерінің кең тізімін ұсынады. Есептердің нәтижелері кестелер, диаграммалар (баған, сызықтық, секторалдық)түрінде ұсынылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаратылыстану концепциясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: биосферадағы және қоғамдағы эволюциялық үрдістерге қазіргі кездегі жаратылыстану ғылымдарының жетістіктері мен жаратылыстану саласындағы базалық білімдерді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын меңгеру, сонымен қатар, қалыптасқан дүниетаным негізінде әлем картинасының қазіргі концепцияларын түсінуге түлектің қабілеті мен дайындығында, жаратылыстану және қоғамдық ғылымдардың жетістіктерін меңгеру; ғылыми ойлау мәдениетін меңгеру, фактілер мен теориялық ережелерді жинақтау, талдау және синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тірі тамақ түрлерін өсіру
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты тамақтану-бұл қоршаған ортаның балық ағзасындағы тіршілік ету, өсу, көбею және метаболизмге әсер ететін маңызды әсері. Пәннің негізгі бөлімдері: топырақ олигохеттері, жер құрттары,( зымырандар), хирономид дернәсілдер, микробалдырлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балық қорын қалыптастыру теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты біздің идеяларымызда қоршаған әлемнің құбылыстары бағынатын балық санының объективті заңдылықтарын көрсету. Балықтардың барлық өкілдерінің таралуы және балықтардың қоныс аударуы, сондай-ақ қоныс аудару, көбею және тамақтану жолдары. Адамның экономикалық іс-әрекетінің су объектілері мен оның тұрғындарына үнемі өсіп келе жатқан әсері жағдайында тапсырманы орындау үшін балықтардың өмірлік циклінің маңызды кезеңдерін - көбеюді, уылдырықты, кәмелетке толмағандарды бақылауды және олардың өмір сүруін арттыру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балық аулау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты балықты аулау тәсілдерінде, балық өсіру және балық шаруашылығы тәсілдерінде білім мен дағдыларды қалыптастыру, қандай да бір кәсіпшілік объектілерді өсіру үшін жасанды жағдайларда қоршаған орта жағдайларын таңдау және реттеу қабілеті. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су санитарлық микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты қоршаған орта объектілерін - су, топырақ, ауа, тұрмыстық заттар, сондай-ақ тамақ өнімдерін микробиологиялық зерттеу әдістерін әзірлеу, жетілдіру және бағалау. Зерттелетін объектілердің микробтық цензураларының гигиеналық талаптарға сәйкестігін анықтайтын нормативтерді әзірлеу; қоршаған орта объектілерін ластанудан қорғауға ықпал ететін санитарлық заңнаманы жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фермерлік балық шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты балық шаруашылығы технологиясының пәнін зерттеудің мақсаты-басқа ауылшаруашылық объектілерімен балық өсіру үшін табиғи және адам жасаған шағын су қоймаларын пайдалану. Алынған білімді пайдалану түлекке фермерлік шаруашылықты ұйымдастыруға ғана емес, сонымен қатар тауарлық өнімді өсіру бойынша жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балық аулау техникасы мен заттары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: өнеркәсіптік балық аулау техникасы-маманның түпкілікті қалыптасуына, оған арнайы білім кешенін хабарлауға, жобалау және есептеу дағдыларын қалыптастыруға, оны болашақ практикалық қызметке дайындауға қызмет етеді. Балық аулау фаунасын және балық аулау жағдайларын зерттеу, өнеркәсіптік балық аулау құралдарын салу технологияларын игеру, балық аулау материалдары мен аулау құралдарына күтім жасау, балық аулауды реттеудің негізгі әдістерін зерттеу, балық аулауды басқарудың алдын-алу тәсілдерінің тұжырымдамасын игеру, балық аулау ұғымдарын болжау және анықтау. квоталарды, регрессиялық, өндірістік және биостатикалық болжамдарды орындау, физикалық ынталандыру арқылы балық аулауды күшейту әдістерін зерттеу, өнеркәсіптік балық аулауды ұйымдастыруды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технология выращивания осетровых рыб
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: бекіре балықтарын жасанды өсіру пәннің негізгі бөлімдері: бекіре балықтарын жасанды өсіру технологиясымен танысу, жасанды өсімін молайту жұмыстарының алғышарттарымен танысу және жұмыстар жүргізу. өсімдік қоректі балықтары бар тоғанға бекіре балықтарын отырғызу тығыздығын айқындау; бекіре балықтарының балық өсіру-биологиялық көрсеткіштерін бағалау; эксперименттік тоғандардағы табиғи қоректік заттар қорының бекіре балықтарының өсуіне әсер ету нәтижелері; зерттеу нәтижелерінің экономикалық тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Макрокультураны өсірудің жаңа технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру және балық дақылдарының отырғызу материалдарын өсіру бойынша іс-шараларды әзірлеу және іске асыру кезінде өндірістік-технологиялық және басқару қызметінің дағдыларын игеру болып табылады және балық дақылдарын өсіру және халыққа қажетті жасанды дақылдарды өсіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гидробиологиялық зерттеу тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты гидробиологиялық зерттеу әдістері қазіргі заманғы деңгейде гидробиологиялық зерттеулердің практикалық базасын игеру және гидробионттарды зерттеудің заманауи әдістерін қолдану бойынша компотенциялар алу, ғылыми көзқарастың әртүрлі деңгейлеріндегі зерттеу нәтижелерін жоспарлау және талдау: организм, популяция және экожүйе.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік балық аулау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өнеркәсіптік балық аулау - балық аулау материалдарынан бастап балық аулауды ұйымдастыруға дейін, өнеркәсіптік балық аулау құралдарын орнатуға, есептеуге және пайдалануға баса назар аударылады. Онда балық аулау құралдарын есептеудің, жобалаудың және салудың заманауи әдістері, балық аулауды ұйымдастырудың және ұйымдастырудың жаңа әдістері, Заманауи балық аулау құралдарының дизайны келтірілген. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балық өндірісі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: балық өндірісінің негізгі бағыттары балық өнімдерін алу әдістері мен тәсілдері және балық өнеркәсібінің ырғақты жұмысы мен дамуын қамтамасыз ететін жоғары өнімді балық шаруашылығын тиімді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тауарлық бекіре балығын өсіру
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің теориялық және практикалық білімдерін игеру және коммерциялық қызметтегі міндеттерді шешу үшін бекіре балықтарының морфологиялық, анатомиялық, физиологиялық, экологиялық және технологиялық ерекшеліктері саласында іскерліктер мен дағдыларды игеру. Пәнді оқу барысында студенттер бекіре тұқымдас балықтардың түрлік және тұқымдық тиістілігін анықтау, олардың жынысын, жасын, қоңдылығын, гонадтардың даму сатысын анықтау дағдыларын меңгереді. Пәнді игеру кезінде балықты сыртқы және ішкі бағалау, олардың физиологиялық жағдайын бағалау әдістері оқытылады. Сондай-ақ студенттер математикалық модельдеу әдістері мен бекіре өсіру нысандарының өсуін басқару тәсілдеріне оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Индустриальды балық шаруашылығы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты жоғары қарқындылығымен және өнімділігімен ерекшеленетін тұщы және теңіз суын пайдаланатын шағын балық өсіру ыдыстарында (бассейндерде, торларда, айналымдық сумен жабдықтау қондырғыларында, тұйық су пайдалану жүйелерінде). Технологияны дамытудың оң нәтижелері. балық өсіру, қолдану тиімділігінен едәуір жоғары. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балық шаруашылығы гидротехникасы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты құрылымы мен гидротехникалық құрылыстарды Зерттеудің мақсаты – инженерлік ғылымның құрамдас бөліктері-гидротехника. Инженерлік ғылым ретінде ол геодезия, геология, гидрогеология, гидравлика, материалдарға төзімділік, Құрылыс механикасы, инженерлік құрылымдар, құрылыс өндірісі сияқты ғылымдардың мәліметтеріне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік ихтиология
    Несиелер: 5

    Өндірістік ихтиология пәндерін меңгерудің мақсаты балық шаруашылығы қызметімен байланысты жұмыста балықтардың қазіргі заманғы жүйеленуі, анатомия, морфология, белгілі бір түрдің экологиясы бойынша білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және студенттерде бағалы балық түрлерін жасанды түрде молықтыру биотехникасы және балық өсіру кәсіпорындарын жобалау негіздері бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ихтиотрафология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты биология білімі және жыртқыш балықтар және балық шаруашылығы маңызы бар қызмет атқарады негізгі үшін бағытталған қалыптастыру ихтиофаунаның жаңадан құрылатын және жұмыс істеп тұрған су айдындарында. Бұған адамның трофикалық тізбектердің жеке байланыстарына белсенді әсер етуі, кейбір жыртқыш балықтарды басқа, құнды балықтармен алмастыруы және жыртқыш балықтардың көмегімен қажетсіз және арамшөптердің түрлерін басу жатады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балықтар селекциясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты балық селекциясы пәнін игерудің мақсаты студенттерді селекцияның теориялық негіздерімен таныстыру болып табылады, оның ішінде қарқынды дамып келе жатқан ғылыми бағыттар – гендік инженерия, биотехнология, эмбриондарды трансплантациялау, жануарларды клондау және селекциялық-ветеринариялық генетика, бұл селекцияны органикалық әлемнің жалпы өзара байланысты процесі ретінде түсінуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    байланыс түрлерінің процестері мен құбылыстары туралы жаратылыстану түсініктері мен терминдерін қолдану тәсілдерін білу

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON6

    табиғатты түсінуге және онда өз орнын білуге жаратылыстану ғылымының негізін құрайтын табиғи құбылыстар мен процестердің, заңдар мен заңдылықтардың мәнін түсіну

  • Код ON5

    адам мен оның айналасындағы әлемнің бірлігі мен тұтастығын түсінуді кеңейту үшін табиғи ғылымның ұғымдары мен терминдерін, заңдары мен заңдылықтарын қолдану

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер

  • Код ON8

    жаратылыстану ғылымын әлемнің ғылыми көрінісін түсінуді кеңейту үшін қолдануға

  • Код ON7

    әр түрлі өмірлік жағдайлардағы ақпараттық шешімдерге қол жеткізілген ғылыми білімін қолдана білу

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON10

    ағылшын тілінде қарым-қатынастың негізгі дағдыларын меңгеру: ихтиология саласындағы ұғымдарды, ойларды, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді жазбаша және ауызша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) түсінуге, білдіруге және түсіндіруге, сондай-ақ қоғамдық және мәдени контекстердің барлық алуан түрлілігінде (білім беру және мәдениет) лингвистикалық сәйкес және шығармашылықпен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті үйде және бос уақытта), халықаралық ортада жұмыс істей алады

  • Код ON11

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуі және оларды оқу саласында қолдана білуі; түсіндіру, талдау, қорытынды шығара білу, бағалау бере білу

  • Код ON12

    идеяны бір аспектіден екіншісіне көшіруге, идеяны айқын, танымал, жалпыға бірдей қабылданған, бейресми немесе қатаң түрде орнатқан, мәселенің мәнін көре білу қабілетіне, стереотиптерге қарсы тұру қабілетіне айырмашылығы бар идеяларды ұсынуға қабілеті бар

  • Код ON13

    қоршаған ортаны қорғау, технологиялық және ақпараттық факторларды ескере отырып, жауапты шешімдер қабылдау үшін айналадағы шындықты білу құндылығын түсіну

Top