Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика және физика пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Мaтематикалық талдау 1,2
    Несиелер: 10

    Мақсаты: студенттерді қазіргі заманғы ғылыми деңгейде пәндерді оқу үшін жеткілікті көлемде Математикалық талдаудың типтік есептерін шешудің негізгі түсініктер мен әдістерге, ғылыми жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын кәсіби қызметте пайдалануға, Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименталды зерттеу әдістерін қолдануға үйрету; Қысқаша мазмұны: Нақты сандар. Сандық тізбектер. Бір айнымалы функциялар. Бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері. Анықталмаған интеграл. Рационалды функцияны интегралдау. Иррационалдық функцияны интегралдау. Анықталған интегралдың геометриялық қосымшалары. Меншіксіз интегралдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: алгебра және сандар теориясы саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру, олардың математикалық ғылымдар жүйесіндегі және жаратылыстану ғылымдарындағы қосымшалардағы орны мен рөлі, алгебра және сандар теориясының негізгі ұғымдарын, ережелері мен әдістерін меңгеру; алгебра үшін ерекше тұжырымдарды дәлелдеуді, математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандар теориясы әдістерін қолдануды үйрету; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін меңгеру. Пәннің қысқаша мазмұны: бүтін сандар сақинасындағы бөлінгіштік қатынасы; бүтін сандар сақинасындағы салыстырулар; белгісіз сандармен салыстыру; тізбекті бөлшектер; шектеулі тізбекті бөлшектер; қарапайым модуль бойынша n-ші дәрежелі салыстырулар; Вильсон теоремасы, екінші дәрежелі салыстырулар; алғашқы түбірлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мaтематикалық талдау 3,4/
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеу жұмыстарына қажетті студенттердің математикалық мәдениетін және басқа логикалық ойлауын дамыту үшін, шексіз аз кванттық талдаудың көмегімен айнымалыларды зерттеудің негізгі әдістерін оқып білу. Қысқаша мазмұны: Еселік интегралдар. Қисық сызықты интеграл. Беттік интеграл. Өріс теориясы: скаляр және векторлық өрістер. Векторлық талдаудағы дифференциалдық операторлар: градиент, дивергенция және ротор. Әлеуетті және соленоидальды өрістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Негізгі шет тілінің базалық курсы шет тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға бағытталған. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа, сөйлеу әрекетінің төрт түрлерінде коммуникативтік шеберлікті қалыптастыруға қол жеткізу қажет, бұл Бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін пайдалануды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі әдісін - координаттар әдісін, сондай-ақ векторлық әдісті зерттеу; жазық және кеңістіктік нысандарды зерттеуге осы әдістерді қолдануды зерттеу; студенттердің математикалық мәдениеті мен ойлауын, дәлелдей білу дағдыларын дамыту. Негізгі бөлімдердің қысқаша мазмұны: Векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттық әдістің негіздері, жазықтықтағы сызықтар және екінші ретті беттер ұғымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық механика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты классикалық механикада әзірленген және физиканың әртүрлі салаларында қолданылатын физиканың негізгі идеялары мен әдістерін оқып үйрену болып табылады. Классикалық механиканың негізгі идеялары мен әдістері, физикадағы механиканың рөлі мен маңызы, механиканың негізгі есебі және механикалық қозғалыс классикалық қарғыс емес сипаттамасының жақындау сипаты. Ньютондық, лагранждық және гамильтонды – классикалық механиканың үш негізді формулалануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Жалпы физика курсының бұл бөлімінде негізінен, электрлік және магниттік құбылыстар, сондай-ақ олардың өзара байланыстары қарастырылады. Яғни, тыныштықтағы зарядтар жиынының өрісінің сипаттамалары және оларды есептеу жолдары, әдістері беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    Курста молекулалық жүйелердің ерекшеліктері; математикалық түрде берілген тәжірибелік фактілерді жинақтау ретінде макроскопиялық денелердің термодинамикасы мен молекулалық физикасы баяндалады. Курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негізгі принциптері, статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтері; Максвелл-Больцман үлестірімі; термодинамика заңдары; нақты газ; сұйықтықтар; қатты денелер; фазалық түрлену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 5

    Курста классикалық механиканың негізгі заңдылықтары баяндалады, механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістері қарастырылады, материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңдары, сондай-ақ механикалық шамаларды сақтау заңдары құрастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Физиканы оқыту әдістемесі курсының мақсаты физика әдістемесі бойынша болашақ физика пәнінің оқытушысы меңгеруі тиіс білім, білік және дағды көлемін анықтайды. Курстың басты міндеті студенттерді әдістемелік ғылымның қазіргі мазмұнымен және орта оқу орындарында физиканы оқытудың озық тәжірибесімен таныстыру болып табылады. Қазіргі заманғы ФОӘ-нің ерекшелігі оған оқытудың дидактикасы мен психологиясының жаңа идеяларының тез енуі болып табылады. Сондықтан да бағдарламада білім алушылардың танымдық іс-әрекетін талдауға (физика сабақтарында оқытудың түрлі әдістерін қолдану кезінде) және оның белсенділігін арттыруға көп көңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты – қарапайым математиканың негізгі ұғымдарын оқып үйрену, алгебра және талдау негіздері бойынша, сонымен қатар Ықтималдықтар теориясы бойынша Математикалық талдау құралдарын (функциялардың қасиеттері, туынды, интеграл және т.б.) қолдана отырып, мектеп типтес есептерді шешу тәсілдерін оқып үйрену. Осы пән шеңберінде студенттерді оқытудың негізгі мақсаты-болашақ математика және физика мұғалімдерін оқытудың жаңартылған мазмұны бойынша қолданыстағы білім беру стандарттарына сәйкес жалпы білім беретін мектеп оқушыларын математикаға оқытуға байланысты кәсіби міндеттерді шешуге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кез-келген ықтималды – статистикалық жүйе туралы жлпыланған білім алу, оның жалпы құрылу және басқарылу зандылықтарын ашу. Қысқаша мазмұны: ықтималдықтар теориясының негізгі үғымдары мен теориялары,тәуелсіз тәжірибелердің тізбегі, кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары, ықтималдықтар теориясының шектік теоремалары, математикалық статистиканың элементтері, кездейсоқ процесстер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математика тарихы және методологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ математика мұғалімдеріне математикалық білімнің дамуы және олардың болашақ кәсіби қызметімен байланысы туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: бастапқы математикалық түсініктерді қалыптастыру. Математикалық ғылымның қалыптасу жолдары. Қарапайым математиканың дамуы. XVII ғасырдың математикасы. Қазіргі математика кезеңінің басы. ХХ ғасырдағы математика. Математика тарихы сабақтарда және сыныптан тыс іс-шараларда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ мұғалімді мектеп математикасын оқытудағы нақты біліммен қаруландыру, студенттің педагогикалық ой-өрісін кеңейту, оқушылардың математикалық оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы жалпы ережелерді дұрыс меңгеруге, олардың математикалық ойлауын дамытуға көмектесу. Математиканы оқыту әдістемесінің философиямен, математикамен, психологиямен, педагогикамен байланысын зерттеу. Қысқаша мазмұны: болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығының жалпы сұрақтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: - web-сайт құрылымын ақпараттық жүйе ретінде жобалау технологиясын меңгеру; - web-сайтты құру технологиясын клиент пен сервер жағында бағдарламалау құралдарымен меңгеру; - web-сайтты серверде орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру. Пәннің қысқаша мазмұны: Web-сайтты құру технологиялары. Серверлік технологиялар. PHP. Web-сайтты құру технологиясының MySQL деректер қоры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық физика курсы
    Несиелер: 5

    Бұл курста математикалық физика әдістері, классикалық механика заңдары және кванттық механиканың математикалық аппараты қарастырылды. Екінші ретті жеке туындыдағы дифференциалдық теңдеулердің негізгі типтері және жалпыланған функциялар теориясының кейбір элементтері беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикадан күрделілігі жоғары есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста жалпы физика курсы бойынша күрделі есептерді шешу әдістемесі келесі бөлімдер бойынша қарастырылған: Кинематика, статика, динамика, гидродинамика, термодинамика, тұрақты ток, айнымалы ток, энергия мен импульстің сақталу заңдары, геометриялық және толқындық оптика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ мұғалімнің мектеп математика курсының есептерін шеше білу және әдістемелік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу. Қысқаша мазмұны: Теңбе-тең түрлендірулер, Рационалды теңдеулер. Иррационал теңдеулер. Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер. Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендірулер. Теңдеулерді, теңдеулер жүйесін және теңсіздіктерді шешу. Аралас теңдеулер. Стандартты емес теңдеулер және теңсіздіктер. Планиметрия. Стереометрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтимал есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: математиканы оқыту әдістемесі бойынша студенттердің математикалық мәдениетін арттыру және студенттерді мектеп бағдарламасының базалық курсына кіретін әртүрлі математикалық есептерді шешуге үйрету, математикалық пәндер білімін жүйелеу, алған ақпаратты дұрыс қолдана білу, болашақ кәсіби қызметінде талдау және әдістемелік жағынан дұрыс қолдана білу, белгілі бір қорытынды жасай білу және өз көзқарасын тәжірибе жүзінде дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ инженерлерді физикалық процестер мен құбылыстарды сандық талдаудың әдістері мен алгоритмдері бойынша теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: Сандық интегралдау, Полиномиальды интерполяция, функциялардың аппроксимациясы, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу, сызықты емес теңдеулер мен сызықты емес теңдеулер жүйесін шешу, қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін Коши есебі, Оду үшін шеттік есептер, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оптика және атомдық физика
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты - болашақ физика пәні мұғалімінің ғылыми дүниетанымын және теориялық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру, бұл ретте студенттердің физика ғылымының жалпы құрылымын және нақты физикалық құбылыстарды меңгеруіне қол жеткізу, жалпы алғанда білім беру және кәсіби қызметінде әлемнің қазіргі бейнесі туралы білімді қолдануға дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызықты бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математикалық зерттеудің негізгі әдістерімен сызықты бағдарламалаудың негізгі міндеттерін шеше білуді қалыптастыру; оқу қызметін жандандыру; еңбек нарығында сұранысқа ие іс-әрекетке білім мен қабілеттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оптика және спектроскопия
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында жарық толқындық табиғатымен байланысты сұрақтар қарастырылады: интерференция, дифракция құбылыстары, изотропты және анизотропты орталардағы жарықтың таралуы, қозғалатын ортадағы оптика. Спектрлік аппараттар жұмысының негізгі принциптерімен және спектрлік талдау әдістерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық физика теңдеулерін шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясы курсының негізгі бөлімдерін, тар мағынада - екінші ретті сызықтық теңдеулерді оқып-үйрену. Қысқаша мазмұны: гиперболалық, параболалық және эллиптикалық теңдеулердің канондық түрі. Шексіз ішектің тербелістері. Ұштары бекітілген ішектің тербелісі. Айнымалыларды бөлу әдісі. Лаплас түрлендіруі және оның математикалық физика есептерінде қолданылуы. Грин Формуласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер және дербес туындылы теңдеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясын және дербес туындылы теңдеулерді тереңдете оқыту; Математикалық физика теңдеулерін шешудің сапалы, аналитикалық және вариациялық әдістерінің заманауи аппаратын меңгеру және оларды өзекті қолданбалы мәселелерді зерттеуде табысты қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық есептер шешу практикумы 2
    Несиелер: 5

    Математикалық есептер шешу практикумы (МЕШП -2 ) курсының негізгі мақсаттары: -Мектеп математикасы курсының есептерін шешу білу дпғдысын қалыптастыру; -Есептер шешу негізгі әдістерімен танысу; -Болашақ мұғалімдердің әдістемелік біліктері мен дағдысын қалыптастыру; 1. Планиметрия 1.1. Планиметрияның негізгі аксиомалары мен түсініктері 1.2. Ұшбұрыш. Үшбұрыштағы тамаша сызықтар мен нүктелер. Тікбұрышты үшбұрыш. Үшбұрыштарды шешу. Үшбұрыш ауданы. 1.3. Дөңес фигуралар туралы түсінік. Көпбұрыш. Дұрыс көпбұрыштар. Төртбұрыштар. Параллелограм, трапеция, көпбұрыштың ауданы. 1.4. Шеңбер. Дөңгелек.Жанама мен қиюшылар. Шеңбердің доғасы және хордасы. 1.5. Іштей және сырттай сызылған үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыштар. 2 Стереометрия 2.1 Толық кескін туралы жалпы мағлұмат. Жазық және кеңістік фигураларының икеңістік пен кескінде метрикалық салуы. 2.2 Кеңістіктегі түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы, параллельдік, перпендикулярлық, қиылысатын түзулер. Екіжақты бұрыштар. Пирамида мен призмадағы қималар. 2.3 Кеңістік денелерінің: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар, қиық, пирамида,қиық конустың беттік ауданы мен көлемін есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық талдау элеметтері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сызықтық нормаланған және метрикалық кеңістіктердегі мәні бар функциялар теориясының аналитикалық аппаратының негіздерін баяндау және операторлық теңдеулерді зерттеу кезінде осы аппаратты салу. Қысқаша мазмұны: Метрикалық кеңістік. Сызықтық нормаланған кеңістіктер. Гильберттік кеңістік. Сызықтық операторлар және функционалдар. Функционалдық талдаудың негізгі принциптері. Тұйықталған операторлар. Түйіндес және екінші түйіндес кеңістік. Жалпыланған функция теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаратылыстану саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби дүниетанымын қалыптастыру, сондай-ақ олардың жаратылыстану саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру, жүргізу әдістері мен тәсілдері туралы білім алуы. Берілген пәннің міндеттеріне: студенттерді ғылым және ғылыми зерттеулер туралы жалпы мәліметтермен таныстыру; студенттерді ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемелерін үйрету; студенттерді әдебиетпен жұмыс істеу әдістері мен формаларымен таныстыру; студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін рәсімдеу әдістемесін меңгеру кіреді.; студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысын таныстыру саласында қажетті білім алуы. Пәнді оқу дайындық бейіні бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде алынған білім мен біліктерді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астрофизика
    Несиелер: 5

    Астрофизика курсы жаратылыстану-ғылыми пәндер блогының басқа курстарымен қатар, қоршаған әлемді зерттейтін ғылым саласындағы іргелі білімнің негізін қалайды. "Астрофизика" курсының мақсаты астрономиялық объектілердің шығу тегі, эволюциясы және құрылысы туралы жалпы білім алу, жақын және алыс ғарыш туралы, жалпы әлем және онда болып жатқан физикалық процестер мен құбылыстар туралы түсінік беру болып табылады. Курстың негізгі міндеттері: негізгі астрофизикалық концепциялармен танысу; астрофизиканың заманауи мәселелерімен оның жаңа жетістіктерімен танысу.; жалпы Астрофизика есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    "Математикалық логика және дискретті математика" курсында келесі бөлімдер оқытылады: жиындар алгебра, комбинаторика элементтері, Ньютон биномы, бағандар, математикалық логика элементтері, функциялар булевы. Бұл курстың мақсаты-білім алушыға логикалық ойлау қабілетін дамыту және басқа пәндерді оқу және мамандық бойынша жұмыс істеу үшін қажетті математикалық мәдениетке жету үшін белгілі мәліметтер қорын(анықтамалар, формулалар, теоремалар, олардың арасындағы байланыстар және есептерді шешу әдістері) хабарлау. Пәнді оқытудың негізгі міндеті – белгілі мәліметтер қорын анықтау, теоремалар, дәлелдер, олардың арасындағы байланыстар, есептерді шешу әдістері түрінде хабарлау және оларды қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комплекс айнымалы функциясының теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты мен міндеттері: аналитикалық функциялар теориясының негіздерін баяндау; классикалық математикалық талдау курсымен, сондай-ақ алгебра және геометрия курстарымен көрнекі және формальды пәнаралық байланыстарды орнату; болашақ математика мұғалімін "кешенді сандар"тақырыбын оқытудағы профильді мектептегі жұмысқа дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Бұл курс астрономияның табиғаттың іргелі заңдарын тануда және әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми суретін қалыптастыруда негізгі рөлін ашады; аспан денелері мен жүйелерінің физикалық табиғаты, әлемнің құрылысы мен эволюциясы, әлемнің кеңістіктік және уақыттық масштабтары, ғылым мен техниканың дамуын анықтаған аса маңызды астрономиялық жаңалықтар туралы ақпарат берілді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    математиканы басқа пәндермен біріктірудің маңыздылығын түсіну, интегралдық математика - физика, математика - биология, математика - шет тілі, математика - химия, математика - информатика бойынша оқу үрдісін құра білу, сондай-ақ оқушылардың ғылыми жобаларын басқара білу

  • Код ON10

    математика және физиканы оқытуда қолданылатын қазіргі педагогикалық технологиялардың мәні мен принциптерін білу

  • Код ON6

    кең ой-өрісі мен ойлау мәдениетіне ие жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін математика және физика, жаратылыстану (әлеуметтік, психологиялық, білім беру, гуманитарлық, экономикалық) пәндері бойынша білімге ие болу

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON7

    физикалық үдерістерге әсер ететін факторларды анықтау, физикалық процестерді реттейтін негізгі заңдарды түсіндіру, математика, информатика және физикадан алынған табиғи-ғылыми дүниетанымның білімін және негіздерін пайдалану

  • Код ON8

    әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ымыраға бару және әртүрлі әлеуметтік топтарда коммуникациялық қарым-қатынаста педагогикалық тұрғыдан дұрыс қарым-қатынас жасау, толеранттылық, командада жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғау

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON9

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білуі және оларды оқу саласында қолдана білуі; қарым-қатынас дағдыларын, жазбаша немесе ауызша ойларды және негізгі кәсіби білімді, сонымен қатар тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау қабілеттерін, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін көрсету

  • Код ON12

    педагогикалық процесті (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау, электронды журналдар мен мектеп жұмыстарын жүргізу), қазіргі заманғы сабақ жоспарлау әдістері мен формаларын қолдануға және орта білім беру бағдарламасына сәйкес критерийлік бағалау жүйесін қолдануға қатысты құжаттамамен жұмыс істей білу

Top