Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11401 Әлеуметтік жұмыс в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасының өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Әлеуметтік жұмыстың заманауи парадигмасының міндеттерін іске асыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Қарастырылытын мәселелер: Әлеуметтік жұмыстың заманауи теориялары мен модельдері. Әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру нысандары мен түрлерінің әртүрлілігі: инновация критерийлері. Әлеуметтік әділеттілік: Әлеуметтік жұмыстың рөлі. Қазақстандағы әлеуметтік жұмыстың даму мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды ұйымдастырудың кәсіби құзыреттілігін және басқару қызметінің ерекшеліктерін қалыптастыру. Қарастырылған мәселелер: Жеке тұлғаның басқарушылықпен өзара әрекеттесу процесі. Басқарудың құндылықтары, принциптері мен заңдылықтары. Пікір алмасудың өзіндік мәні. Жоспарлауды ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктері. Басқару стильдері. Басқару үдірісіндегі жетекшінің рөлі. Тұлғаның мінез-құлқын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • "Қандас" категориялы тұлғаларымен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: «қандас»тұлғаларымен жұмыс жүргізудегі әлеуметтік қызметкерлердің кәсіби дайындықтарын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі көші-қон процестері. Қазіргі әлеуметтік жүйеде Репатриация. «Қандас» санатының ерекшеліктері. Мигранттардың мәселелерін шешудегі заңнамалық саясат. «Қандас» санатындағы адамдардың заманауи әлеуметтік мәселелері. Олармен әлеуметтік жұмыстың ерекшелігі мен мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін меңгеру. Сұрақтар қарастырылады: гуманитарлық білім жүйесіндегі педагогикалық ғылымның маңызы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Болон процесі. Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. ЖОО оқытушысының құзыреттілігі. Университеттің тұтас педагогикалық процесі: іске асырудың құрылымы мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Полиэтникалық ортадағы әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: көп этностық ортада жұмыс жүргізудегі әлеуметтік қызметкерлердің кәсіби дайындықтарын қалыптастыру. Мазмұны: қоғамның полиэтникалық ерекшеліктері. Көп этностық орта проблемаларын шешудегі әлеуметтік жұмыстың рөлі мен міндеттері; оның Нормативтік-құқықтық негізі. Этникалық топтармен Әлеуметтік жұмыстың ерекшелігі, принциптері, әдістері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жетімдермен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жетім балалармен жұмыс жүргізудегі әлеуметтік қызметкерлердің кәсіби дайындықтарын қалыптастыру. Қарастырылған мәселелер: жетім балалармен әлеуметтік жұмыстың терминологиялық аппараты. Жетім балалардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктеріне әсер ететін себептер мен факторлар. Жетім балалардың мәселелерін шешудегі әлеуметтік жұмыстың заманауи технологиялары. Жетім балалармен әлеуметтік жұмыс модельдері мен тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: зерттеудің философиялық және әдіснамалық көзқарастарын қалыптастыру. Сұрақтар қарастырылады: ғылымның дүниетанымдық негіздері мен функциялары. Ежелгі әлем, орта ғасырлар, Қайта өрлеу, жаңа уақыт ғылымының әдіснамасы. Классикалық е мес және постнеклассиклық кезеңдері. Ғылыми таным: құрылымы, категориялары мен деңгейлері. Әлемнің ғылыми көрінісі. Әлеуметтік жұмыс философиясы: Негізгі ұғымдар мен теориялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зорлық құрбандарымен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: зорлық-зомбылық құрбандарымен жұмыс жүргізудегі әлеуметтік қызметкерлердің кәсіби дайындықтарын қалыптастыру. Мазмұны: зорлық-зомбылық және агрессия ұғымдары. Зорлық-зомбылықтан қорғаудың нормативтік-құқықтық негізі. Зорлық-зомбылық пен агрессияның алдын алу. Зорлық-зомбылық құрбандарымен Әлеуметтік жұмыстың мазмұны: принциптері, әдістері, технологиялары. Зорлық-зомбылық құрбандарымен Әлеуметтік жұмыстың тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Сұрақтар қарастырылады: кәсіби білім алу үдерісіндегі шет тілі. Шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеу. Шет тіліндегі кәсіби және ғылыми мәселелердің нәтижелерін көрсетудегі өзіндік жұмыс. Ғылыми ақпаратты талдау, жалпылау және жүйелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік тілдегі кәсіби коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мемлекеттік тілде іскерлік қарым-қатынасты меңгеру. Қарастырылытын мәселелер: кәсіби байланыс: мағынасы мен түрлері. Халықты әлеуметтік қорғау мекемелерінде мемлекеттік тілде кәсіби қарым-қатынасты ұйымдастырудың рөлі. Әлеуметтік жұмыстағы кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешудің ақпараттық негіздері. Іскерлік этика және іскерлік қарым-қатынас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы ғылыми зерттеу процедурасы, зерттеу бағдарламасын құру ерекшеліктері. Әлеуметтік жұмыс бойынша ғылыми зерттеулердегі мақсат қою. Әлеуметтік жұмыстағы зерттеу тақырыбын сипаттау индикаторлары. Әлеуметтік жұмыстағы зерттеу әдістері. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс бойынша кәсіби терминология (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шет тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылытын мәселелер. Коммуникация және оның түрлері. Білім беру жүйесіндегі инновациялар. Кәсіби қарым-қатынас саласы. Терминологияны стандарттау. Әлеуметтік жұмыстағы нақты терминология. Әлеуметтік жұмыс терминдерін жіктеу логикасы. Іскерлік қарым-қатынаста кәсіби терминологияны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік жұмысқа инновациялық технологияларды интеграциялаудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Қарастырылытын мәселелер: Әлеуметтік жұмыстың инновациялық әдістері. Әлеуметтік саладағы инновациялық үдерістің мазмұны, құрылымы, басқару. Әлеуметтік жұмысты ақпараттандыру. Инновациялық топтық технологиялар. Инновациялық процестегі әлеуметтік эксперимент. Әлеуметтік қызметкердің жеке және кәсіби тиімділігі технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Кәсіби пәндерді оқыту құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: университеттегі әлеуметтік білімнің сипаттамасы. Қазіргі жағдайда әлеуметтік жұмыс пәндерін оқыту әдістемесінің мазмұны. Әлеуметтік жұмыстың арнайы пәндері бойынша дәріс дайындау әдістемесі. Семинарларды өткізу әдістемесі, кәсіптік пәндер бойынша өзіндік жұмыс. Әлеуметтік жұмыс пәндерін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың шетелдік тұжырымдамалары мен тәжірибелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлеуметтік жұмыстың заманауи шетелдік парадигмасы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Қарастырылытын мәселелер: шетелдік зерттеулердегі Әлеуметтік жұмыстың тұжырымдамасы. Шетелдегі әлеуметтік жұмыс тәжірибесінің мәні мен бағыттары. Халықтың әртүрлі санаттарымен Әлеуметтік жұмыстың шетелдік модельдері және оларды отандық тәжірибеде қолдану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби ортадағы қақтығыстарды басқару
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қақтығыстарды басқарудағы әлеуметтік қызметкерлердің маман ретінде кәсіби дайындықтарын қалыптастыру. Мазмұны: қақтығыстың микросоциологиялық модельдері. Қақтығыстардың жүйелік тұжырымдамасы. Әлеуметтік жұмыс құралдарымен қақтығыстарды басқару ерекшеліктері. Әлеуметтік қызметкердің конфликтологиялық құзыреттілігі. Қақтығыс соңындағы әлеуметтік қызметкердің делдалдық қызметі. Әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметінің мазмұнындағы әлеуметтік қақтығыстың алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы квалитология және квалиметрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік жұмыста квалитология мен квалиметрияда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Қарастырылытын мәселелер: Әлеуметтік жұмыстағы квалитологияның компоненттері мен көрсеткіштері. Квалиметрияның технологиялық негізі. Әлеуметтік жұмыстағы қызметтердің сапасын қамтамасыз етудің тұжырымдамалары мен модельдері. Әлеуметтік жұмыс сапасын бағалау критерийлері мен рәсімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы әлеуметтік жұмыстың кәсіби негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: денсаулық сақтау жүйесінде әлеуметтік жұмыс технологияларын іске асырудағы әлеуметтік қызметкерлердің кәсіби дайындықтарын қалыптастыру. Мазмұны: қоғамның заманауи әлеуметтік-медициналық мәселелері. Әлеуметтік-медициналық жұмыстың теориялық-әдіснамалық негізі. Әлеуметтік-медициналық жұмыстың ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері. Медициналық-әлеуметтік сараптама Мемлекеттік қызмет мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс. Әлеуметтік - медициналық жұмысты ұйымдастыру және ұстау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы басқару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік саладағы басқару процестерін білу жүйесін кеңейту. Мазмұны: әлеуметтік жұмысты басқарудың отандық құрылымы. Басқару субъектілері: әлеуметтік қызметтердің басшылары және олар құрған басқару органдары. Кешенді мақсатты бағдарламалар әлеуметтік жұмыстағы мақсат қоюдың нысаны ретінде. Әлеуметтік жұмыстағы басқару тиімділігін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік әл-ауқаттың қазіргі теориялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықтық - әлеуметтік әл-ауқат проблемаларын бағалау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Қарастырылаған сұрақтар: әлеуметтік әл-ауқат ұғымы, оның рөлі мен маңызы. Әлеуметтік әл-ауқаттың сандық және сапалық көрсеткіштері. Әлеуметтік әл-ауқатты өлшеу және ғылыми бағалау ұғымы. Әлеуметтік әл-ауқат құрылымы. Әлеуметтік әл-ауқаттың халықаралық стандарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі кейс-менеджмент
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кейс-менеджмент саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Кейс-менеджмент: мақсатты аудитория. Жағдайды (кейсті) басқару тәсілдері, құралдары және технологиялары. Әлеуметтік қызмет клиентінің өмір сүру жағдайларын нашарлататын қоршаған орта факторларының сипаттамасы. Халықтың әртүрлі санаттарымен кейс-менеджментті ұйымдастыру тәжірибесі. Әлеуметтік жұмыстағы кейс-менеджменттің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы қадағалау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: супервизорлық жетекшілік етуге кәсіби даярлықты қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы бақылау институты: рөлі, мақсаттары мен міндеттері. Клиенттің әлеуметтік тиімділігіне қол жеткізу және әлеуметтік қолдаудың технологиялық құралдары мен әдістері. Фокустық-рөлдік матрица, әлеуметтік жұмыс мамандарын оқытуды ұйымдастыру алгоритмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі әлеуметтік қызметтің жұмыс тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік қызметте көрсету саласында, маман ретінде кәсіби дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік жұмыс институттары: жалпы бейінді, мамандандырылған мекемелер. Халықты әлеуметтік қорғау мекемелерінде әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру. Әлеуметтік қызметтердегі әлеуметтік қорғаудың әдістері, нысандары, технологиялары; олардың тиімділігін бағалау. Отандық әлеуметтік қызметтердің жұмыс тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік жобаларды басқаруға кәсіби дайындықты қалыптастыру. Мазмұны: ұйымдастыру принциптері, кезеңдері, әлеуметтік жобалау механизмдері. Әлеуметтік жобалардың жіктелуі. Әлеуметтік жобаның өмірлік циклі және жобалық топ. Әлеуметтік жұмыста жобаларды әзірлеу және іске асыру. Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік жобаның тиімділігін критериалды бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүгедек балалары бар отбасылармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мүгедек балалары бар отбасылармен жұмыс жүргізудегі әлеуметтік қызметкерлердің кәсіби дайындықтарын қалыптастыру. Мазмұны: мүгедек балалардың санаттары. Мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған отбасылардың әлеуметтік мәселелері; Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негізі. Мүгедек балалары бар отбасылармен әлеуметтік жұмыстың әдістері, нысандары мен технологиялары; оңалту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы алған білімдерін ғылымға дейін, ғылыми және ғылыми тыс таным формалары мен әдістерін пайдалана отырып өзектендіреді.

  • Код ON8

    Әлеуметтік саланың түрлі ұйымдарында әлеуметтік жұмыстың ерекшелігін біледі. Көмек көрсетуге мұқтаж балалардың жеке, жас ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтік түзету бағдарламаларын әзірлейді. Әр түрлі санаттағы тұлғалар өмір тіршілігінің әр түрлі салаларында әлеуметтік жұмыстың технологиялары мен құралдарын қолдана алады

  • Код ON6

    Жоғары мектепте оқыту және тәрбиелеу үрдісінің негізгі компоненттерін жоспарлау, болжау, талдаудағы нормативтік құжаттардың негізгі ережелерін кәсіби меңгереді

  • Код ON3

    Басқарудың әртүрлі деңгейлерінде заңнамалық актілерді, нормативтік құқықтық құжаттарды қолданады және ұйымдастырушылық-басқарушылық, әкімшілік әдістер арқылы клиенттердің әртүрлі санаттарын сүйемелдеуді іске асырады.

  • Код ON10

    Техникалық құралдарды (мобильді гаджеттер, компьютерлік техника), цифрлық ортаның мүмкіндіктері мен коммуникацияларын қолданады.

  • Код ON2

    Жоғары мектептің оқу үрдісінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу үшін дайындық деңгейін көрсетеді.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгереді.

  • Код ON7

    Әлеуметтік жұмыстың негізгі ұғымдарын, әдіснамалық бағыттары мен тұжырымдамаларды біледі. Ғылыми негізде әлеуметтік зерттеуді ұйымдастыруды біледі. Әлеуметтік саланың түрлі ұйымдарында әлеуметтік жұмыстың ерекшелігін біледі.

  • Код ON9

    Қазіргі әлеуметтік қызметкердің жеке және кәсіби қасиеттеріне, оның профессиограммасына қойылатын талаптарды біледі. Әлеуметтік-еңбек қатынастары және жұмыспен қамту саласында әлеуметтік қызмет көрсетуге қабілетті

  • Код ON5

    Инновациялық технологияларды пайдалану арқылы әлеуметтік қызметтің тиімділігін арттырудың әдіснамалық негіздерін, принциптерін, механизмдерін мен шарттарын біледі.Әлеуметтік қызметтің инновациялық модельдері мен технологияларын өз кәсібінде одан әрі пайдалана отырып талдайды.

Top