Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08702 Агроинженерия (2 жыл) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Өсімдік шаруашылығындағы сандық технологиялар
    Несиелер: 10

    Өсімдік шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері, геоақпараттық жүйелердің негізгі функциялары мен мысалдары. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде дәл егіншілікті енгізудің технологиялық тәсілдері. Персоналдың, клиенттердің, шаруашылық өрістерінің, мобильді энергетикалық құралдардың, ауыл шаруашылығы машиналарының деректер базасы дәл егіншілік жүйесіндегі өрістерді карталау. NDVI өсімдіктерінің қалыпты өсу индексі (Normalized Difference Vegetation Index). Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде АКТ қолдану. Агроном планшеты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы өндірісін механикаландырудың теориялық негіздері
    Несиелер: 10

    Қазіргі заманғы машиналар мен өңдеуге арналған құрал-жабдықтардың теориялар мен есептеулері. Механикалық өңдеудің теориялық негіздері. Топырақ өңдеитін машиналарын энергетикалық бағалау. Органикалық және минералды тыңайтқыштарды енгізуге арналған машиналардың негізгі параметрлерін технологиялық үдерістері мен есептеулері. Негізгі жұмыс органдарын және азық, астық жинау, астықты тазалау және сұрыптау машиналарының жұмыс режимдерін есептеу. Мал шаруашылығын механикаландыру үдерістерінің теориясы, машинаны жұмыс режиміне орнату. Жұмыс органдарының жұмыс істеу режимдерін, агротехнологиялық машиналардың механизмдерін және оларды жобалаудың негізгі параметрлерін негіздеу бойынша негізгі сұрақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Жоғары деңгейдегі кәсіптік және академиялық мақсаттағы тіл, мамандықтың ғылыми-концептуалды аппараты, ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жүйелерді моделдеу
    Несиелер: 5

    Инженерлік жүйеде үрдістерді оңтайландыру тұжырымдамасы, конструкциялар мен құрылғылардың параметрлерін қолдану. Шешімдерді қабылдау. Оңтайландыру критериясы, олардың түрлері. Модельдерді құру және талдаудың негізгі принциптері. Зерттеу обьектілері мен субъектілері туралы түсінік. Физикалық-математикалық модельдер. Математикалық модельдерді құру әдістері. Агроинженериядағы математикалық модельдердің теңдеулерін шешудің негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Математикалық талдау және модель. Экологиядағы және эволюцияның стандартты үлгілері. Сызықты және сызықты емес модельдердің тұрақтылығын, меншікті мәндері мен меншікті векторларын, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы талдау. Сызықты және сызықты емес қарапайым және жартылай дифференциалдық теңдеулерді аналитикалық және сандық шешу үшін математикалық модельдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент және нақты ауыл шаруашылығында шешім қабылдау
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығын басқаруда шешімдер қабылдау. Экономикалық тиімділікті есептеу цифрлық технологиялар мен техниканы қолдану. Өсімдік шаруашылығының жалпы аспектілері. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің экономикалық тиімділігінің көрсеткіштері. Мал шаруашылығының жалпы аспектілері. Мал азығын өндіру агрегациясы. Мал шаруашылығы өнімдерін өндірудің экономикалық тиімділігінің көрсеткіштері. Қаржылық талдау және қаржылық жоспарлау. Шешім қабылдауда бағдарламалық жоспарлаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік үлгілеу
    Несиелер: 5

    Компьютерлік модельдеуге кіріспе. Модельдеудің пайда болу тарихы. Үлгі тұжырымдамасы, модельдеу, модельдің жеткіліктілігі. Модельдеудің мақсаттары мен міндеттері. Модельдеу үдерісі. Үлгілерді жіктеу. Сыныптау модельдерінің түрлері. Материал (физикалық) және мінсіз модельдер. Когнитивті, танымдық, тұжырымдамалық, компьютерлік модельдер. ARIS жүйесінің көмегімен модельдерді құру әдістері. Динамикалық жүйелер. Объектілі-бағытталған модельдеу. Кешенді динамикалық жүйелерді көрнекі моделдеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулердің негізгі принциптері мен әдістерін оқып үйретеді. Ветеринария саласында ғылыми зерттеулер жүргізу бойынша ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-әдістемелік жұмыстарға дайындық: тапсырмаларды тұжырымдау, зерттеу, зерттеу нәтижелерін тіркеу, әзірленген ұсыныстардың бағалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығындағы геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) және жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) технологиялары
    Несиелер: 5

    Жүйені үйлестіру. Орналастыру жүйелері. Картографиялық болжамдар. Электрондық карталар, қабаттар. Сандық сурет. Multispectral бейнесі. Гиперспективті кескін. Сателлиттер. ЖКЖ. Кеңістіктік деректер базасын құру. Деректерді сақтау ерекшеліктері. Деректерді сандықтау. Фотограмметрия. Қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу. Деректерді талдау: кеңістіктік талдау. Жіктеу тәсілдері. Жіктелген деректер түрлері. Қашықтықтан зондтау деректері бойынша мәдениеттердің түрлерін анықтау. Қашықтықтан зондтау деректері бойынша дақылдардың ауруларын анықтау. Қашықтықтан зондтау деректеріне сәйкес топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұқсастық негіздері
    Несиелер: 5

    Өлшем теориясы. Өлшем бірлік. Өлшемдердің формуласы. Бірлік жүйесі. Жүйені түрлендіру және қолдану. Көлемсіз комплекстерді құрудың алгебралық әдісі. Ұқсастық теориясы. Математикадағы ұқсастық. Ұқсастық параметрлері. Физикадағы ұқсастық. Ұқсас ұпайлар. Ұқсастық критерийлері. Критерийлердің түрлері және физикалық мағынасы. Ұқсастық теориясы. Қолдану шекаралары. Шығару әдісімен критерийлер алу. Критериялық теңдеулер және оларды алу. Жылу өткізгіштіктегі ұқсастық критерийлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Жоғары дәлдікті ауылшаруашылығы технологиялары
    Несиелер: 10

    Орналастыру жүйелері. Координат жүйесіндегі жергілікті іріктеу. Параллельді жүргізу жүйесі. алдыналу карталарын құру. Дифференциалдық топырақ өңдеу. Дифференциалдық себу. Дифференциалдық тыңайтқыш енгізу. Пестицидтерді дифференциалды енгізу. Өнімділік мониторингі. Өнімділік карталарын құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Жоғары инженерлік математика
    Несиелер: 5

    Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер. Шекаралық есептер. Биология тұрғысынан модельді математикалық талдау. Экологиядағы және эволюцияның стандартты модельдері. Сызықты және сызықты емес модельдердің тұрақтылығын талдау, меншікті мәндер мен меншікті векторлар, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика. Табиғи құбылыстарды зерттеуден туындайтын сызықты және сызықты емес қарапайым және дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді аналитикалық және сандық шешу үшін математикалық модельдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру
    Несиелер: 5

    Пән аймақтық (заманауи) егіншілік жүйелері, заманауи егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің қағидалары, ауылшаруашылық дақылдарының арамшөптер, ауру және зиянкестерімен күрес шараларының кешені, заманауи егіншілік жүйелеріндегі ауыспалы егістік жүйелері, сонымен қатар, топырққорғау егіншілігі және оның теориялық негіздері мен іс жүзінде қолдануды оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Дәл егіншілік жүйесіндегі технологиялық үрдістерді техникалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 10

    Позициялау жүйелері. Координаттар жүйесінде сынамаларды жергілікті алу. Параллель жүргізу жүйесі. Карта-ұйғарымдарды жасау. Топырақты саралап өңдеу. Саралап себу. Тыңайтқыштарды саралап енгізу. Пестицидтерді саралап енгізу. Өнімділік мониторингі. Сенсорика. Өнімділік және электрөткізгіштік картасын жасау. Ауыл шаруашылығындағы роботтандырылған жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Эксперименттерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Агротехнологиялық машиналардың технологиялық үдерістерінің эксперименттерін жоспарлаудың қазіргі заманғы әдістері. Агротехнологиялық механизмдердің жұмыс органдарының жұмыс істеу режимдерін және негізгі параметрлерін негіздеу үшін эксперименттерді жоспарлаудың негізгі мәселелері. Эксперименттік зерттеулердің міндеттері, ұйымдастырылуы мен кезеңдері. Тапсырма қою. Процестің математикалық моделін алу үшін тәжірибені жоспарлау. Бірінші және екінші кезектегі жоспарлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік жобалау
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқарудың ерекше түрі ретінде басқару. Геодезиялық саладағы басқару объектілері. Геодезиялық саладағы жобаларды басқарудың функционалдық салалары. Әртүрлі құрылыс түрлерін жобалау үшін инженерлік-геодезиялық және топографиялық ізденістердің ерекшеліктері: көлік құрылыстары мен байланыс желілері, гидротехникалық құрылыстар, өнеркәсіптік құрылыстар, тұрғын және әкімшілік ғимараттар, орман орналастыру объектілері. Қалаларды жоспарлау және салу кезінде Геодезиялық жұмыстарды жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тәжірибелік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, алынған тәжірибелік деректерді өңдеу және нәтижелерді талдай білу.

  • Код ON6

    Техникалық және оперативтік тапсырмаларды модельдеу, талдау, анықтау және білімді интеграциялау арқылы жедел шешім шығарып қабылдай білу дағдылары мен қабілеттерін меңгеру.

  • Код ON4

    А/Ш бағытында инженерлік жүйелерді әзірлеу, өндірістік-технологиялық және ұйымдастыру-басқару қызметінің мақсаттары мен міндеттерін білу және түсіну.

  • Код ON7

    Егіншілік және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру жүйесінің негізгі ережелерін білу, ауыл шаруашылығы дақылдарын өндіру үрдісін басқаруда цифрлық технологияларды қолдану білу.

  • Код ON8

    Өз білімдерін кәсіби деңгейде, неғұрлым кең пәнаралық контексте және ойлау мәдениетін меңгеру, өз ойларын жазбаша және ауызша сөйлеу кезінде дұрыс жеткізе білу қабілетін қолдану.

  • Код ON3

    АӨК кешеннің инженерлік-техникалық саласының негізгі мәселелерімен салыстыру, тұжырымдарды және өз аргументтерін қалыптастыру, өз позициясын білдіру қабілеттілігін арттыру.

  • Код ON5

    А/Ш өнімдерін өндіруге арналған машиналар мен қондырғыларды жүйелеу үшін ғылыми зерттеулерді және технологиялық есептеу жұмыстарды жүргізуге дайындығын көрсету.

  • Код ON2

    Ғылыми дағдылары мен педагогикалық біліктілігін, стандартты ғылыми проблемаларды шешу және білімін жүйелі түрде дамыту қабілеттілігін көрсете білу.

Top