Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01540 Химия в Halyqtar dostyǵy

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 3

    «Жоғары математика» пәнін меңгерудің міндеттері: а) сызықтық алгебраның және математиканың негізгі ұғымдары мен мәселелерімен танысу бір айнымалы функцияны талдау; б) осы проблемаларды шешу жолдарын әзірлеу; в) алған білімдерін математиканы құруда пайдалану дағдыларын дамыту адам қызметінің әртүрлі салаларында туындайтын міндеттер модульдері; г) заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, жаңа және кәсіби білім алу қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика бөлімдері
    Несиелер: 3

    Дифференциалдық теңдеулерге алып келетін есептер, квадратураға интеграцияланатын дифференциалдық теңдеулер қарастырылады, туындыға салыстырмалы түрде шешілмеген теңдеулер, реттің төмендеуіне жол ашатын жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті сызықты біртекті және әртекті дифференциалдық теңдеулер мазмұндалып, дифференциалдық теңдеулер жүйесін интеграциялаудың негізгі әдістері, оларды шешудің кейбір әдістері келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық зерттеу сипаттамасы мен логикасын білу, заманауи білімнің негізгі аспектілері, тұтас педагогикалық үрдістің заңдылықтары және қозғаушы күші, заманауи білімнің негізгі аспектілері, тұтас педагогикалық үрдіс контекстіндегі оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, формалары және құралдары, педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты талдау және қорыту, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысысын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Маңызды бейорганикалық заттардың химиялық және физикалық қасиеттері туралы құлағдар ету, зат құрылысының теориясы туралы негізгі мәліметтер, химиялық термодинамика және кинетика элементтері, ертінділер туралы ілім, бейорганикалық синтез заңдылықтары туралы мәліметтер, заттарды физика-химиялық талдау негіздері және басқалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Элементтер химиясы курсында химиялық элементтердің және олардың қосылыстарының қасиеттері олардың Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесінде орналасу ерекшелігіне байланысты қарастырылады. Элементтердің қасиеттері жайында олардың электронды құрылысын қарастыру. Периодтық жүйенің әрбір тобы үшін жәй заттардың, бинарлы қосындылардың (галогенидтер, оксидтер, сутекті қосылыстар және т.б.), сондай-ақ, сипаттамалы қсылыстардың негізгі қасиеттері және құрылысы. Элементтер қасиеттері мен олардың қосындылары арасындағы салыстырмалы сипаттама. Элементтер химиясы курсын аяқтағаннан кейін студенттер қазіргі заманғы атомдар құрылысының квантты-механикалық көзқарас тұрғысынан периодтық жүйені талдай білуі қажет. Сондай-ақ, студенттер периодтық жүйе элементтерінің тәжірибелік есептерін шеше білуі қажет. Периодтық заңы мен зат құрылысының қазіргі заманғы мағлұматтарына, теориялық бейорганикалық химияның басқа да түсініктеріне негізделген химиялық элементтердің және олардың қосылыстарының қасиеттері туралы, олардың өзгеру заңдылықтары туралы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Оқушылар онтогенезінің негізгі заңдылықтарын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түсіну, тірек-қозғалыс аппаратын, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда, орындау мен түрлендіруде, міндеттерді шешуде оларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химияның теориялық негізі
    Несиелер: 6

    «Органикалық химияның теориялық негіздері» пәнін оқудың мақсаты - органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттеріне, органикалық заттардың әртүрлі кластарының синтезіне, химиялық процестердің механизмдеріне, сондай-ақ экономиканың әртүрлі салаларында органикалық қосылыстарды қолдану мүмкіндіктеріне байланысты жалпы заңдылықтарды меңгеру. Бағдарлама Бутлеровтың химиялық құрылыс теориясын түсіндіруге, органикалық қосылыстарды функционалды топтар бойынша жіктеуге негізделген. Теориялық курстың жекелеген тақырыптарын студенттер өздік жұмыстар жоспарына сәйкес дербес зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерітінділер теориясы
    Несиелер: 3

    Бейорганикалық және органикалық заттардың элементтік (атомдық), иондық, молекулалық (заттақ), функционалдық, құрылымдық және фазалық құрамдарын анықтау, заттарды талдау әдісін дұрыс таңдай білу, ион топтарын және жекелеген иондарды бір-бірінен бөлу, бөлшектік және жүйелі талдауды қолдана отырып сәйкестендіру, ертінділер рН-ын анықтау, талдау барысында олардың тұрақтылығын сақтау, белгілі-бір концентрациядағы ертінділерді дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алифаттық қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 6

    Пән студенттің алифатты органикалық қосылыстардың және өнеркәсіптік органикалық өнімдердің негізгі кластарының құрылымы, реактивтілігі және практикалық қолданылуы туралы іргелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық анализдеу әдістері
    Несиелер: 6

    Заттардың сандық құрамын анықтауға мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу, зерттелушң материал үлгісіндегі жекелеген құраушылар мен қоспалар мөлшерін анықтайтын эксперименттік әдістер бірізділігін білу, химиялық қосылыстардың, иондардың, элементтердің, зерттелуші зат үлгілерін құраушылардың сандық қатынасын анықтау, химиялық элементтер, иондар, радикалдар, функционалдық топтар, талданушы нысандағы жекелеген заттар немесе фазалар мөлшері туралы мәліметтер алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 3

    Химиялық үрдістер жүрісінің физикалық заңдары мен заңдылықтарын білу, физикалық заңдарға негізделген эксперименттік химиялық тәжірибелер, физика-химиялық есептер, ертінді түрлерін анықтау, жалпы химиялық мәселелерді түсіндіру мен шешу үшін физикалық құбылыстар мен заңдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 6

    Аналитикалық химия негіздерін, сынама талдау және дайындаудың теориясы мен практикасын білу, аналитикалық химия негіздерін зерттеу: технологиялық үрдістер мен өнім сапасын аналитикалық бақылау, химиялық таладудың мәндеттері мен нысанын және талдау әдістерін таңдау, сандық және сапалық химиялық талдау: гравиметрия; титриметрия және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химиялық есептердің түрлері мен құрылымдарын, оларды оқу процесінде қолдану әдістерін, әртүрлі типтегі есептерді шешудің әдістерін, стандартты есептерді шешудің жалпы және нақты алгоритмдерін, әртүрлі секциялардағы есептерді шешудің әдістерін және мектептегі химия курсының әртүрлі бөлімдеріндегі есептерді шешудің алгоритмдерін қарастыру, стандартты түрлендірудің мысалдарын ұсыну шығармашылық тапсырмалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәнін білу, көміртегі қосылыстарын зерттеу, Бутлеровтың, ациклді және карбоциклді, гетероциклді қосылыстардың химиялық құрылысы теориясын, функционалдық топтар, галогенды алкандар, арендер, спирттер, фенолдар, альдегидтер және кетондар, монокарбонды және оксикарбонды қышқылдар және оптикалық изомерлер, альдегидо және кетоқышқылдар, таутомериялар, аминқышқылдар, классификация және номенклатуралар, изомериялар, алу тәсілдері, физикалық топтар туралы Білім және химиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы химия есептерін шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Оқушылардың химия пәнінен алған білімдерін шоғырландыру және жүйелеу, күрделілік деңгейінің мәселелерін шешуді игеру, оларды шешудің алгоритмдерін қолдана отырып есептеу есептерін шығару қабілеттерін арттыру, күрделілігі жоғарылаған деңгейдегі есептерді шешу үшін алгебралық әдістер мен алгоритмдерді қолдануды үйрету, өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру, есептерді шығарудың өзіндік жолын табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Негізгі термодинамикалық және физика-химиялық заңдылықтар, талдаудың физика-химиялық әдістері, заттардың агрегаттық күйлерінің негізгі қасиеттері, термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы мен олардың химиялық үрдістерде қолданылуы, химия-технологиялық үрдістерді басқару тәсілдері, коллоидты ертінділердің негізгі қасиеттері, олардың молекулалық-кинетикалық қасиеттері туралы білу, газдар мен газды қоспалардың параметрлерін, заттардың жылуфизикалық және электрхимиялық сипаттамаларын есептеу машығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалды органикалық молекулалардың химиясы
    Несиелер: 5

    «Функционалды органикалық молекулалардың химиясы» пәнін игерудің мақсаты студенттердің органикалық химия негіздері туралы жүйелік білімін қалыптастыру. Органикалық химия бакалавр-химик даярлаудағы іргелі пәндердің бірі. Пәнді оқудың міндеттері: өсімдіктер мен жануарлар әлемінде әртүрлі мағына мен рөлге ие функционалды органикалық молекулалар туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оқу-кәсіби қатынаста оны интерпретациялау машықтарын дамыту, кәсіби деңгейде байланыс орнату қабілетін дамыту, қарым-қатынас мақсаты мен жағдайларына орай коммуникацияны сауатты түрде құру, кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ)тілінде сөйлеу әрекеті бағдарламасын түзу үрдісіндегі шығармашылыққа, жаңашылдық пен әріптестікке деген қабылетті дарыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика-химиялық талдау әдістері
    Несиелер: 3

    Физика-химиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдерін меңгеру, физика-химиялық талдаудың маңызды әдістерінің мәні мен мүмкіндіктерін білу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерін білу және қазіргі кезде химияда қолданылатын зерттеудің физикалық әдістерімен: эмиссиялық спектроскопиямен, ИҚ-спектроскопиямен, КРС спектроскопиямен, УК-спектроскопиямен, ЭПР-спектроскопиямен, ЯМР-спектроскопиямен, газды хроматография мен масс-спектрометриямен жұмыс жасау машықтарын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі қашықтықтан оқытуды (сабақ) өткізу әдістері
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және жекелеген қала (университет) шеңберінде жұмыс атқарады, оның құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, мектептер, гимназиялар мен колледждер де кіреді. Осындай жүйенің аясында жұмыс жасаудың алғашқы сатысында зиялылық потенциялын, компьютерлік техниканы ұтымды пайдалана отырьш, үздіксіз білім беру принциптерін ойдағыдай іске асыру қажет. Осыған орай, мектептер мен жоғары оқу орындары жергілікті және аймактық желіні пайдаланып, шығармашылық жұмыстарын таратып, оқыту үрдісінде әдістеме бойынша тәжірибе алмасуы қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латын әліпбиі
    Несиелер: 3

    Дыбысталу ерекшеліктері есебімен қазақша дыбыстарды қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақша сөздер мен сөзтіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу, латын әліппесі негізінде сауатты жазу машықтарын дамыту, латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу дағдысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен құқықтық негіздерін қарастыру, мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарының инклюзивтік білімін ұйымдастыру жағдайларын зерттеу, жалпы білім беретін үрдіске сенсорлық, қозғалыс, зияткерлік ақаулары бар баллаарды қамту сипаттамасы, МШ балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырумен танысу, білімдегі инклюзивті үрдістерді басқару бойынша сыни ойлау машықтарын дарыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп химия курсында эксперимент жүргізу формаларын, мектеп химия экспериментінің дидактикалық функцияларын, химияны оқыту әдісі ретінде мектеп эксперименті әдістемесі негіздерін қарастыру, химияны оқытудың эксперименттік әдісін, ғылыми және оқу химиялық эксперименттің құрылымы мен міндеттерін талдау және оқу химиялық эксперимент пен оның ерекшеліктеріне қойылатын дидкатикалық функциялар мен талаптарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп химия курсында эксперимент жүргізу формаларын, мектеп химия экспериментінің дидактикалық функцияларын, химияны оқыту әдісі ретінде мектеп эксперименті әдістемесі негіздерін қарастыру, химияны оқытудың эксперименттік әдісін, ғылыми және оқу химиялық эксперименттің құрылымы мен міндеттерін талдау және оқу химиялық эксперимент пен оның ерекшеліктеріне қойылатын дидкатикалық функциялар мен талаптарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Химияны оқытудың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның педагогикалық ғылымдар мен құндылықтар жүйесіндегі орнын, жаратылыстану әдістері дамуының тарихын және оқыту әдістері, тәсілдері мен технологияларын, педагогикалық жұмыс алгоритмін оқу жұмысының нәтижелеріне бағытталған қолдану туралы білімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Химиялық өндірістің құрамы және құрылымымен танысу, өнеркәсіптік өндіріс жағдайларында химиялық айналу заңдылықтарын зерттеу, химиялыө және химия-технологиялық үрдістерді тиімді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін және оларды талдау мен жасаудың әдістерін оқыту, химия-технологиялық үрдістер мен жүйелерді таладу және синтездеу кезінде инженерлік химия-технологиялық ойлау мен эрудицияны дамыту, химия-технологиялық үрдістерді технологиялық безендіруді зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби салада шет тілін білу және ұғыну, кәбіи қарым-қатынас жағдайларында, шет тілінде сөйлеу әрекетінің (оқу, жазу, айту, тыңдау) түрлі дағдыларын, ауызша-сөйлеу және аудармалық дағдыларды дамыту мен жетілдірудің негізгі сатылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химия тарихы
    Несиелер: 3

    Химиялық және биологиялық құбылыстардың нақты фактілерін қарастыру, жалпы теориялық заңдылықтарды, химия мен биологияны дамытудың тарихи тәжірибесін талдау және жалпылау, кәсіби мінез-құлық мәдениетін игеру, өзіндік іс-әрекеттің өзін-өзі реттеу дағдылары, маман даярлау деңгейіне қойылатын талаптарды білу; оқу процесін, өзіндік жұмыстың формалары мен әдістерін ұйымдастыру және қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электрохимия негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: электрохимиялық процестер теориясының негіздерін зерттеу; электрохимияның жалпы заңдылықтарымен танысу, оның заманауи технологиялармен байланысы; электрохимиялық құбылыстарды имитациялауға және сәйкес физикалық -химиялық шамалардың сандық есептеулерін жүргізуге мүмкіндік беретін оқушылардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Катализ
    Несиелер: 3

    Катализ пәнінің мақсаты-электролит ерітінділерінің термодинамикалық және электростатикалық теориялары, күшті және әлсіз электролиттер ерітінділеріндегі электрөткізгіштің теориялық негіздері, электрохимиялық процестердің термодинамикасы, электр қозғаушы күш және электродтық потенциал, қос электрлік қабат туралы модельді көзқарастар, электрохимиялық кинетиканың теориялық негіздерін зерттейді. Катализдің түрлері, гомогенді катализ, гетерогенді катализ және катализаторлардың құрамын анықтайды. Студент белсенді орталығы мен катализатордың тасымалдаушысы және гетерогенді катализаторладың теориясы мен механизмдерін оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 15

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық экология
    Несиелер: 3

    Химиялық экологиядағы негізгі ұғымдарды: ашық жүйелер теориясына кіріспені, табиғи орталардағы ластағыш заттар айналымының химиялық негіздерін, гидросфераның, атмосфераның және литосфераның химиялық экологиясы мен энергетиканы, продуцент-микроағзаларда жұмыс атқаратын антибиотиктер функциясына салыстырмалы жорамалдар жасауды білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 5

    Органикалық және бейорганикалық синтез саласындағы кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру, тиімділік, селективтілік және қоршаған ортаға зияндылық, қазіргі заманғы теориялық және эксперименталды химия саласындағы зерттеулердің неғұрлым маңызды бағыттарын, химикаттарды синтездеу мен тазартудың теориялық негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Полимерлер химиясы
    Несиелер: 5

    Полимер класы: белоктар, нуклеин қышқылдары, полисахаридтер, лигнин. Биополимерлердің құрылымы - мономерлер. Аминқышқылдарының мономерлері, нуклеин қышқылы нуклеотидтері, полисахаридтердегі моносахаридтер. Құрылымы Стереоизомерия. Жіктеу. Циклдық нысандар. Тотомеризм. Химиялық қасиеттері Олигосахаридтер. Полисахаридтер Көмірсулардың биологиялық рөлі. Табиғи α-аминқышқылдары. Жіктелу, номенклатура, стереоизомаризм. Қышқыл-негіздік қасиеттері. Химиялық қасиеттері Пептиды және белоктар. Бастапқы құрылым. Екінші құрылым Терпеноидтер. Құрылымы және жіктелуі. Биополимерлердің екі түрі - тұрақты (кейбір полисахаридтер) және дұрыс емес (белоктар, нуклеин қышқылдары, кейбір полисахаридтер). жоғары молекулалы қосылыстардың класы, био-органикалық молекулалардың биологиялық функциялары, биополимерлердің құрылымы мен қасиеттері және олардың құрылымдық компоненттері білу; биополимерлердің бастапқы, қайталама құрылымдарын түсіну: аминқышқылдары, көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдары; - биополимерлердің құрылымын, стереоизомерияны, таутомеризмді, химиялық қасиеттерді және өмірлік процестерге қатысатын қосылыстардың биологиялық маңызын анықтау қабілетін білуі тиіс;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химисы (ЖМҚ)
    Несиелер: 5

    « Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы» пәнінің мақсаты студенттерге макромолекулалық қосылыстар химиясының негіздерін меңгерту, полимерлермен және олардың биологиялық жүйелердегі маңыздылығы, өнеркәсіп пен күнделікті өмірдегі заманауи қолдану. Оқытылатын пәннің міндеттері: макромолекулалық қосылыстар химиясы пәні, оның химиялық білімнің басқа салаларымен байланысы туралы нақты түсінік қалыптастыру, табиғи және синтетикалық полимерлердің әр түрлілігін, құрылымын, изомериясын және макромолекулалардың жіктелуін қарастыру; макромолекулалық қосылыстар мен олардың ерітінділерінің қасиеттерін сипаттауда химияның теориялық тұжырымдамаларын қолдануды көрсету; макромолекулаларды дайындауға негізделген реакциялар мен процестердің түрлерін қарастыру; күнделікті өмірдегі, технологиядағы және табиғаттағы полимерлердің практикалық маңыздылығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейорганаикалық және органикалық синтез
    Несиелер: 5

    Химиялық синтез барысында алған білімдерін ғылыми деңгейде одан әрі дамыту мүмкіндігі: - бейорганикалық және органикалық заттарды алғаннан кейін зертханада өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру; Пайдаланылған аспаптармен және аспаптармен таныстырыңыз. - химиялық элементтермен және олардың қасиеттерімен терең танысу; бейорганикалық және органикалық химия негіздерін игеру. - білуі керек: химиялық синтездің стратегиясы мен тактикасын, синтез жасау әдістері мен шарттарын таңдаудың теориялық негіздерін; химиялық реакцияларды кинетикалық және термодинамикалық бақылау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық химияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    «Физикалық химияның заманауи мәселелері» пәнін игерудің мақсаты - заттың, сұйықтықтың, сұйық кристалдардың және аморфты денелердің құрылымын, сонымен қатар тепе-теңдіксіз термодинамика элементтерін, күрделі процестер кинетикасын және физикалық химияның басқа мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    «Химияның заманауи мәселелері» дәрістерінде заттардың химиялық құрамын анықтау туралы ғылымның қазіргі жай-күйіне жалпы сипаттама берілген. Пәнді игерудің мақсаты - студенттерде химияның жалпы ғылым ретінде дамуы, оның қазіргі жетістіктері, химия анализін жүргізу кезінде кездесетін мәселелер туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курстың міндеттері мыналарды қарастырады: - қазіргі химияның мақсаттары мен міндеттері; - заманауи химиялық әдістерді жіктеуге көзқарастар; - нысанға байланысты іріктеу әдісін, үлгіні дайындау және талдау әдісін таңдаудың жалпы әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияның ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу саласындағы негізгі ұғымдар мен әдістерді, ғылыми эксперименттерді жоспарлау және жүргізу саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, ғылыми эксперименттерді жоспарлау және жүргізу әдістерін, ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістерін, ғылыми тәжірибелерді дайындау тәртібін6 ғылыми зерттеу нәтижелеріне негізделген презентациялар, ғылыми-техникалық есептер, негізгі ғылыми дәйексөз жүйелері және мақалаларға қойылатын талаптарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микро және макротыңайтқыштар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - топырақ құнарлылығы мен климаттық жағдайларды ескере отырып, минералды, органикалық тыңайтқыштар мен мелиоранттарды ұтымды пайдалану негізінде ауылшаруашылық дақылдарының минералды қоректенуін оңтайландыру бойынша идеялар, теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан көрнекі құралдар дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химия сабақтарында заманауи көрнекі құралдардың түрлерін, химия курстарында көрнекі технологияны дамыту мен қолданудың перспективалық бағыттарын, оқу процесінде экрандағы аудиовизуальды құралдарды қолдану, статикалық экрандық құралдарды қолдану әдістері, мультимедиялық құрал, интерактивті тақта сияқты жабдықтарды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бояғыш заттар химиясы
    Несиелер: 5

    « Бояғыш заттар химиясы » пәнін игерудің міндеттері: - бояу химиясының негізгі ұғымдарымен және синтетикалық бояғыштардың жіктелуімен, белгілі бір класстардағы бояғыштарды синтездеу әдістерімен танысу; - негізгі сипаттамаларды зерттеу (химиялық және колористикалық), сәйкесінше бояғыштар кластары және осы кластардың жекелеген өкілдері. Осы пәнді оқу кезінде келесі міндеттерді орындау қажет: - бояғыш заттар химиясының даму тарихымен танысу; - түс теориясын және заттың химиялық құрылымы мен бояғыш ретінде оның қасиеттері арасындағы байланысын зерттеу; - органикалық бояғыштар синтезінде қолданылатын маңызды аралық өнімдерді алудың негізгі әдістерімен танысыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиетке шолу патенттік-ақпараттық іздену
    Несиелер: 3

    Патенттік зерттеулер келесі негізгі мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған: - өнімнің тұтынушылық қасиеттерін, сонымен қатар осы саладағы даму тенденцияларын анықтайтын дамудың немесе өнімнің техникалық деңгейін анықтау; - өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау: егер өнім төмен техникалық деңгеймен сипатталса, патенттің тазалығын тексеріңіз, яғни. бәсекелестердің ұқсас өнімдерінде қорғаныс құжаттарының (патенттер, сертификаттар және т.б.) болуымен байланысты сыртқы қауіптерді анықтау, сіздің өнімдеріңіздің нарыққа кіруіне кедергі келтіруі мүмкін; - объектіні патенттеу туралы шешім қабылдағанда патент қабілеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны оқытудың қазіргі технологиялары
    Несиелер: 5

    Тақырыптық мазмұн мектеп тәжірибесінде жеті модульді табысты пайдалануға ықпал етеді: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқуды бағалау; оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану: дарынды және дарынды оқушыларды тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тыңайтқыштар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты бакалаврлардың білімін қалыптастыру, оқу кезінде агрохимиядағы өзекті мәселелерді шешу қабілеттері мен дағдылары теориялық негіздері және аспаптық агрохимиктер ғылыми, эксперименттік және өнеркәсіптік әдістерде қолданылады жұмыс. Пәннің міндеттері: - қарастыру және тәжірибелік дамыту тыңайтқыштарды қолданудың ұтымды әдістерін зерттеудің және негіздеудің заманауи әдістері; - өсімдік шаруашылығы өнімінің белгілі бір саны мен сапасын өндірудің экономикалық қауіптерін төмендететін экологиялық таза ауылшаруашылық технологияларын құру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи және жасанды бояғыштар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: табиғи бояғыштар туралы білімдерін кеңейту, өсімдіктерден табиғи бояғыштар алу және оларды тұрмыстық және көркемдік мақсаттарда пайдалану мүмкіндігін көрсету. Міндеттері: - әр түрлі ақпарат көздерін зерттей отырып, табиғи бояғыштар туралы ақпаратты табу; - үйдегі өсімдіктерден табиғи бояғыштар алу;- маталарды, тағамдарды бояуда табиғи бояғыштарды қолдану бойынша бірқатар тәжірибелер жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Химиялық үрдістер жүрісінің ерекшеліктерін, олардың барысы мен ұйымдасу деңгейлерін, химия дамуының негізгі концепцияларын, әдістері мен бастамаларын білу, химиялық үрдістерді бақылау, суреттеу, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық және әлеуметтік-экономикалық білімдерді, теориялық және тәжірибелік зерттеулер мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету білу.

  • Код ON5

    Шынайы химиялық үрдістерде қолдану мен түсіндіру үшін негізгі химиялық заңдарды, заңдылықтар мен теорияларды қолдануға қабілетті.

  • Код ON11

    Анықталмағандық жағдайында жұмыстың зерттемелік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдана білу.

  • Код ON7

    Заманауи қоғамдағы педагогтың әлеуметтік орны мен рөлін білу; педагогикалық үрдісте педагогикалық қарым-қатынас пен әрекеттестікті жүзеге асыра алу, педагогикалық жағдайларды талдап, оларды негіздей білу. Кәсіби-педагогикалық әрекетте өзіндік өзектенуге дайын болу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON4

    Химиялық үрдістер мен биологиялық нысандардың сан-алуандылығы туралы теориялық негіздер мен базалық түсініңтерді білуі, базалық жалпы кәсіби ақпаратты мазмұндай және сыни тұрғыдан талдай алуы тиіс.

  • Код ON10

    Оқушылардың, соның ішінде ерекше сұранысқа ие оқушылардың психология-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын және олардың түрлі жас кезеңдеріндегі оқу үрдісінде көрінісін білу.

  • Код ON12

    Дербес және топпен тиімді жұмыс жасай білу, өз көзқарасын нақты дәлелдей алу, өз әрекетін түзетіп, түрлі әдістерді қолдана білу.

  • Код ON6

    Химиялық үрдістерге ықпал ететін факторларды анықтау үшін игерілген іргелі білімді қолдана білу, химиялық үрдістер жүрісінің негізгі заңдылықтарын түсіндіре білу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON9

    Зертханалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, химияны оқыту спецификасы есебімен оқытудың заманауи технологиялары мен интербеленді әдістерін жүйелеп, қолдана білу.

Top