Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04112 Маркетинг в Қазақ-орыс халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Табысты мансапқа бағытталған және Қазақстан Республикасы мен халықаралық қоғамдастық алдында тұрған кәсіби, әлеуметтік-экономикалық, гуманитарлық және рухани міндеттерді белсенді тарту және шешуге қатысу үшін заманауи жүйелі білімі, қажетті құзыреттері мен дағдылары бар маркетинг саласында жоғары білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысының үдерісімен, оның құрылымымен және қолданылатын әдістермен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер ғылыми таным әдістерін, олардың жіктелуін, ғылыми танымның даму тарихын қарастырады, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары туралы ақпарат алады, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен процесіне қойылатын талаптарды зерттейді, өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алады, ғылыми теорияны дәлелдеудің әдістері мен әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория (микро және макроэкономика)

    Білу: негізгі экономикалық категориялар, әдіснамалар, экономикалық талдау әдістері, адамның, фирманың, мемлекеттің экономикалық шешімдерін қабылдау принциптері. Білуі керек: экономиканың даму заңдылықтары негізінде шешім қабылдау, экономикалық құбылыстарды зерттеуде экономикалық талдау модельдерін қолдану, тиімді шешімдер қабылдау үшін экономикалық агенттердің мінез-құлқын құру. Дағдыларға ие болу: экономикалық реттеу үшін экономикалық заңдар мен нормативтік актілерді пайдалану, экономикалық жағдайларға талдау жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Осы пән шеңберінде білім алушылар мемлекет пен қоғамның жұмыс істеуінің құқықтық негіздерімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім кешені мен азаматтық ұстанымды қалыптастырумен танысады. Құқықтық мәдениет, құқықтық сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет феномені қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырады, әсіресе жастар арасында, шет елдердің тәжірибесі бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың жетекші әдістерінің бірі деп танылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Курс білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды іс жүзінде қолдану арқылы қаржылық және ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; олардың ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада қаржылық ақпаратты түсінуі және пайдалануы; білім алушылардың экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып, өзінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдеріне, әрекеттеріне жауапкершілікті қалыптастыруға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Курс салық салу ерекшеліктерін, бюджеттен тыс қорларды, сақтандыру нарығын, кәсіпорындардың қаржысын қарастырады. Несие мен несие жүйесінің функционалды және институционалдық компоненттерінің сипаттамаларына ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты-қаржының табиғатын, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін, әлеуметтік өндірістің тиімді дамуындағы категориялар механизмінің мүмкіндіктерін зерттеу, қаржылық ұйым нысандарының өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін және нақты әлеуметтік-экономикалық даму жағдайында оларды қолдау әдістерін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық және банктік статистика

    Курсты игеру Қазақстандағы нарықтық қатынастарды дамыту процестерін талдау, банктік деректерді статистикалық өңдеу үшін статистикалық ақпаратты белсенді пайдалануды көздейді. Бұл курстың зерттеу объектісі банк саласының қаржылық көрсеткіштері болып табылады. Қоғамдық өнімді өндірудің, білім берудің және бөлудің макроэкономикалық процестерін зерделеу кезінде халықаралық шоттар жүйесінің кірістерін пайдалану статистикалық әдістер мен әдістердің арсеналын пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Startup жобаларын модельдеу

    Пән кәсіпкерлік теориясы саласындағы негізгі түсініктерді анықтайды. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктерін сипаттайды. Білім алушылар әмбебап тұлғалық қасиеттердің белгілі бір жиынтығына ие болуы, үлкен ұжымды мақсатқа жетуге жетелеу қабілетіне ие болуы, басқарушылық жағдайда неғұрлым тиімді стильді таңдай білуі, кәсіпкерлік саласында алған білімдерін көрсете білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық шоттар жүйесі

    Курс білім алушыларды экономикалық және қаржылық процестерді сипаттайтын Ұлттық шоттар жүйесін құру әдіснамасымен таныстырады, олардың өзара байланысында білім алушылар макро-, мезо - және микроэкономикалық көрсеткіштерді статистикалық талдау шоттарын есептеу мен құрудың практикалық дағдыларын алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Бұл пән теориялық білімді; ақпаратты жинау, жүйелеу, талдаудың практикалық дағдыларын; әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың, процестердің қалыптасу, даму, өзара әрекеттесу заңдылықтарын анықтау, бағалау; статистикалық ғылым санаттарын меңгеру; ақпаратты жинау, жүйелеу, топтау статметодтарын меңгеру; экономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістерін зерделеу; статистикалық талдау нәтижелерін жалпылауға, тиісті басқармаларды қабылдауға үйрету. Курс статистикалық байқауды ұйымдастыруға, жүргізуге, талдауға; статистикалық есеп нысандарын толтыруға, пайдалануға; өндірістің жай-күйінің, дамуының жалпылама статистикалық көрсеткіштерін есептеуге; өңдеу, талдау, бақылау, эксперимент әдістерін пайдалануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Бұл пән бухгалтерлік есептің негізгі бөлімдерін және оны практикалық қолдануды зерттейді. Алынған білім болашақ мамандарға кәсіпорында бухгалтерлік есепті жүргізуге, шаруашылық операцияларды Құжаттамалық ресімдеуге, бухгалтерлік есептілікті (қаржылық, салықтық, статистикалық) қалыптастыруға, бухгалтерлік және салықтық есептерді жасауға және салық органдарына тапсыруға мүмкіндік береді. Курс нәтижелері бойынша білім алушылар 1С бағдарламасын қолдана отырып, практикалық жұмыс дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті басқару

    Курс бизнесті жүргізу қағидаттары, корпоративтік басқару қағидаттары, корпоративтік басқарудың ықтимал модельдері және Корпорация органдарының құрылымы туралы нақты түсініктер береді, сондай-ақ білім алушыларда бизнесті жүргізудің қағидаттық негіздерін, корпорациядағы тәуекелдерді басқару жүйесін түсінуді, корпорация қызметінде тәуекелдерді азайту мақсатында алған білімдерін қолдана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникация

    Бұл курс білім алушыларда жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Маркетингтік коммуникацияның негізгі элементтерінің қызметімен танысу арқылы ұйымды, басқаруды, жоспарлауды үйретеді. Студенттер кәсіби қызметте маркетингтік коммуникация элементтерінің функциялары мен құралдарын пайдалану негізінде білім алады. Пәнді оқу барысында студенттер Қазақстан Республикасындағы қызметтер нарығындағы маркетингтік коммуникация элементтерінің негізгі ерекшеліктері мен орнын, оларға қойылатын талаптарды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық қауіпсіздік және қоршаған орта мәселелері

    "Экологиялық қауіпсіздік және қоршаған орта проблемалары" пәнінің оқу курсында жеке тұлға мен мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады, бұл қазіргі өркениетті демократиялық мемлекеттерде жеке адамның қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі прогрессивті өзгерістермен қатар, осы мемлекеттердің жоғары техногендік және әлеуметтік-экологиялық тәуекел өрісіне енуіне байланысты қауіптер ауқымы кеңейе бастайды. Мемлекет үшін де, жекелеген азаматтар үшін де өңірлік, содан кейін жаһандық ауқымда қауіптілік деңгейін, экологиялық қатерлерді арттыру қағидаттарына айтарлықтай назар аударылды. Пәнді оқу қазіргі қоғамдағы проблемаларға негізделген, бірқатар себептерге байланысты қауіпсіздік проблемаларының мәртебесі өзгереді, олар әртүрлі қауіп-қатерлердің әсерінен туындайды: жаһандық, аймақтық және ұлттық; табиғи, техногендік және барған сайын әлеуметтік - экологиялық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Курс білім алушыларда ұйымдардың маркетингтік қызметінің теориясы мен практикасы саласында арнайы білім мен дағдыларды қалыптастырады және нарық жағдайында жұмыс істейтін кәсіпорындар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Бұл пән білім алушыларға басқарудың негізгі әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеруге, қиын жағдайларда ұйымды басқару практикасында қолдану үшін белгілі бір дағдыларды игеруге, ұйымды басқарудың қолданылатын құралдары мен әдістерінің мақсаты мен мүмкіндіктерін білуге және түсінуге мүмкіндік береді. Курстың мақсаты-басқарудың заманауи принциптерін, әдістері мен функцияларын зерделеу негізінде кәсіби білімді, біліктілік дағдыларын және басқару дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    "Кәсіпорын экономикасы" Кәсіпорынның ішкі ресурстарын басқару және қызмет механизмдерін, бәсекелестік орта жағдайында кәсіпкерлік құрылымдардың жұмыс істеуін, кәсіпорынның қаржылық-экономикалық нәтижелері мен тиімділігін зерттеумен байланысты. Бағыттың ерекшелігі-кәсіпорынның нарық жағдайында тиімді жұмыс істеуінің компоненттерін терең зерттеу. Әр түрлі кәсіпорындардың жұмыс істеу принциптері және кәсіпорынды ұйымдастыру және басқару ерекшеліктері егжей-тегжейлі зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынды басқару

    Тиімді дамуға бағытталған шешімдерді ұйымдастыру және дамыту үшін негізгі басқару проблемаларын анықтау және талдау үшін білім, дағды мен қабілеттерін қалыптастыру ұйымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нарықты талдау

    Курс әртүрлі міндеттерді шешу үшін нарық шекараларын анықтауға, тапсырмаға байланысты нарықты бағалау әдістемесін таңдауға, нарық трендтерін талдауға, нарық сыйымдылығын әртүрлі тәсілдермен санауға, бәсекелестердің позициялау картасын құруға,есептеу нәтижесінде алынған мәліметтер бойынша қорытынды жасауға үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік стратегиялар

    Пәннің пәні-компанияның даму бағыттарын таңдау, маркетингтік шешімдер жүйесін әзірлеу және маркетинг негізінде компанияның қызметін тиімді басқару мақсатында стратегиялық нарықтық карталарды құру үшін қажетті теориялық және қолданбалы кәсіби білім мен дағдылар жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызметтік маркетинг

    Курс студенттердің қызмет көрсету саласындағы маркетингтің ерекшеліктері туралы кәсіби білімдерін қалыптастырады, сервистік бизнестегі маркетингтік мәселелерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастырады, сонымен қатар қабылдау дағдылары мен дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді әр түрлі қызмет салаларындағы кәсіпорындардағы тиімді маркетингтік шешімдер және мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді қызметтер маркетингі саласында тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сату технологиясы

    Курс сату жүйесін құру және жұмыс істеу негіздерін түсінуге мүмкіндік береді, білім алушыларда клиенттерге қызмет көрсету процестері туралы білім кешенін қалыптастырады, сатудың заманауи әдістерін қолдануда жұмыс дағдыларын дамытуға көмектеседі, Білім алушыларды сатуда маркетингтік құралдарды практикалық қолдануға дайындайды, ішкі және халықаралық нарықтарда сатуды жүргізу әдістері мен тәсілдерін ашады, кәсіби нарықта қажетті құзыреттерді қалыптастырады бакалавр қызметі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Тұтынушылар мінез-құлық теориясының негіздері, тауарлар мен қызметтерді жарнамалау және жарнамалау әдістері; ішкі және сыртқы факторлардың тұтынушылардың таңдауына және преференциялардың қалыптасуына, өндірушінің (сатушының) брендіне тұтынушының адалдығына әсер етуі; Коммерциялық қызметті ұйымдастыру және басқару, өзгеретін нарықтық жағдайларға жауап беру, экономикалық субъектінің жоғары бәсекеге қабілеттілікке жету қажеттілігін түсіну

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйым қаржысы

    "Ұйым қаржысы" пәні ұйымдық-құқықтық нысандары мен салалық тиесілігін ескере отырып, ұйым қаржысының мазмұны, ұйымдастырылуы және жұмыс істеуі саласындағы теориялық және практикалық білім кешенін береді. Курс қаржы ресурстарының құрылымы мен құрамына, кірісті алуға және қаржылық нәтижені қалыптастыруға, кірістер мен шығыстардың құрылымына байланысты мәселелерді кешенді қарауды, қаржылық жоспарлау мен қаржылық талдаудың әдістері мен құралдарын зерттеуді, кәсіпорынның нәтижелерін жедел басқару, бақылау және бағалау мақсатында Қаржы менеджерлеріне ақпарат ұсынуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа арналарды басқару

    Курс коммуникативтік процестің мазмұны, коммуникация теориялары мен модельдері, бұқаралық коммуникация түрлері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ компанияның медиа ресурстарын басқарудың негізгі параметрлері мен принциптерімен, БАҚ-пен қарым-қатынасты қалыптастырумен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сатуды басқару

    Курс жеке және өндірістік қажеттіліктерді қанағаттандыруға бағытталған және қойылған мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз ететін нарықта қарқынды дамып келе жатқан тауарлар мен қызметтерді, өнімдерді, инновациялық технологияларды сату мен сатуды басқару мәселелеріне бағытталған. Өнімдер мен қызметтерге сұраныс тудыратын жағдайлар мен сапалық сипаттамаларды және бәсекелес нарықтардағы тауар қозғалысы арналары жүйесінің жұмыс істеу бағыттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік маркетинг

    Бұл курста өндірістік маркетингтің мәні, мақсаттары мен міндеттері, оның функциялары мен принциптері, сондай-ақ өндірістік кәсіпорынның маркетингтік кешенінің ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баға саясаты

    "Баға саясаты" курсының негізгі мақсаты-негізгі теориялық білім алу баға теориясы мен баға белгілеудің негізгі мәселелері бойынша ережелер: баға ұғымын, баға жүйесін, олардың құрамы мен бағаны өлшеу әдістемесінің құрылымын, баға саясатының мазмұнын, инфляция жағдайындағы бағаны, бағаны мемлекеттік реттеуді анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баға белгілеу

    Курс білім алушыларда негізгі теориялық мәселелер, баға белгілеу әдіснамасы бойынша білімді қалыптастырады; өндірілетін өнімнің баға белгілеу дағдыларын дағдыландырады; факторларды, әдістерді, Фирмаішілік баға белгілеу саясатын зерттеуге мүмкіндік береді; "шығындар-плюс", "рентабельділік нормасы"әдістерінің ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді. Курс баға элементтерін есептеуге көмектеседі; баға белгілеу әдістерін негізді пайдалану; өнім өндірушілердің баға белгілеу саясатын, стратегиясын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Курс экономистің кәсіби қызметінде талдау жүргізуге және негізделген ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді әзірлеуге мүмкіндік беретін цифрлық маркетингтік технологиялар саласындағы заманауи білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет маркетинг

    Курс интернет-маркетинг туралы заманауи білім жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді бизнесті бағыттау, әзірлеуге белсенді және шығармашылық қатысуға мүмкіндік беретін құзыреттерді игеру қазіргі заманғы тұжырымдамаларды, әдістер мен модельдерді іс жүзінде қолдану- маркетинг, сахналау және практикалық шешім қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру интернет желісіндегі маркетингтік міндеттер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баға белгілеу стратегиясы

    Курс баға ұғымын, оның құрылымын, функциялары мен түрлерін зерттеуді, фирмалық баға теорияларының ерекшеліктерін, бағаны белгілеудің белгілі бір әдісін таңдау тәсілдерін қарастыруды, сондай-ақ бизнестің түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізудегі компанияның баға стратегиясының рөлін анықтауды қамтиды. Курстың мақсаты-баға туралы білімді қалыптастыру және оларды басқару шешімдерін қабылдау кезінде тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы

    Бұл пән корпорация активтерінің, сондай-ақ барлық қаржы-шаруашылық қызметтің қаржылық тұрақтылығын, орнықтылығын және өтімділігін сипаттайтын қаржылық көрсеткіштер мен коэффициенттерді ашып көрсете отырып, корпорацияның қаржылық қызметімен тығыз байланысты қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыруды көздейді. Курс тыңдаушыларға бизнесті басқарудың шығынсыздық нүктесін есептеу, операциялық және қаржылық иінтіректер әсерінің көмегімен кәсіпкерлік және қаржылық тәуекелдерді басқару сияқты негізгі сәттері туралы алынған практикалық дағдыларды қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Білуі керек: теориялық негіздері және түсінік аппараты; өндіріс құралдары нарығындағы маркетинг ерекшеліктері Меңгеруі керек: қажетті контексте өнеркәсіптік маркетингтің терминологиясын, әдістерін қолдану; өндірістік мақсаттағы тауарлар нарықтарының жағдайы мен перспективаларын зерттеу, саралау және болжау Дағды: пәннің спецификалық терминологиясын меңгеру; өндірістік мақсаттағы тауарларды жіктеу; өндіріс құралдарына сұраныстың ерекшеліктерін түсіну, оларды сатып алу және пайдалану Түсіну: өнеркәсіптік маркетингтегі баға белгілеу және коммуникация

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Курс экономиканы реттеудің қаржылық-несиелік тетігінің негізі болып табылатын салық және мемлекеттің салық жүйесі туралы білімді қалыптастырады, салықтың әртүрлі түрлері бойынша салық салу объектілерінің аражігін ажыратуды, салық базасының мөлшерін есептеуді, салық ставкаларын анықтауды, сондай-ақ төленуге жататын салық сомаларын есептеуді үйретеді. Курс бухгалтерлердің, қаржыгерлердің, аудиторлардың кәсіби және іскерлік қасиеттерін қалыптастырады. Білім алушыларға салық заңнамасында және салық салу мәселелерінде бағдарлануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сатуды ынталандыру

    "Сатуды ынталандыру" пәнінің мақсаты білім алушыларда сатудың қазіргі тенденцияларын түсіну және тиімді басқару шешімдерін қабылдау, шешімдерді талдау, негіздеу және таңдау, ұйымның жедел қызметін басқару бойынша тиісті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қаржыны басқару

    Курс қаржыландыру және Кредиттеу процестерін теориялық және практикалық талдау, сондай-ақ заңнамалық және нормативтік құжаттарды жинақтау, экономиканың қоғамдық секторындағы және кәсіпкерлік қызмет саласындағы нарықтық қайта құру тәжірибесі негізінде мемлекеттік қаржыны ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру, басқару тетіктерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарларды жылжыту стратегиясы

    Курс стратегиялық басқару, маркетингтік жоспарлау, бизнесті дамытуды басқару, инновациялық маркетинг саласында жүйелі білім береді. Бизнесті құру және дамыту тетігіндегі стратегиялық маркетингтің рөліне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фирманың сыртқы экономикалық қызметі

    Бұл курс ұйымдардың сыртқы экономикалық қызметті жүргізуінің негізгі принциптерін, әдістері мен әдістерін игеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқу процесінде алған теориялық білімдерін практикалық қызметте пайдалануға мүмкіндік беретін дағдыларға ие болуы керек. Курс сонымен қатар жаһандану жағдайында фирманың сыртқы экономикалық саласын зерттейді; СЭҚ-тың Бюджеттік, инвестициялық, өндірістік және әлеуметтік салаларға әсерін зерттейді; фирманың сыртқы нарықтарға шығу кезеңдерін ашады; СЭҚ түрлері мен нысандарын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік этика

    Іскерлік қатынастар этикасы курсының мақсаты білім алушыларға кәсіби этика талаптарын және осы талаптарға сәйкес оқуға түсуге дайындығын, персоналды басқару саласындағы корпоративтік стандарттарды әзірлеу және енгізу негіздерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық менеджмент

    Мақсаты: Халықаралық экономикалық кеңістіктегі жүйе ретінде теорияны, ұйымдастыру практикасын, бизнесті басқаруды игеру Міндеттері: көпмәдениетті персоналға ие немесе халықаралық аренада белсенді жұмыс істейтін тансұлттық корпорация мен ұлттық компанияны құру, жұмыс істеу және басқару ерекшеліктерін түсіну; ұйымдастырушылық мәдениеттердің ұлттық модельдерін зерттеуді игеру; фирмалардың халықаралық стратегияларының типологиясымен, көпұлтты корпорациялардың халықаралық бизнесін ұйымдастыру формаларымен танысу Меңгеруі керек: пән бойынша теориялық білімді, практикалық дағдыларды қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапаны бақылау

    Пәнді игерудің мақсаты: Кәсіби саладағы өнім сапасын бақылаудың ақпараттық технологияларымен байланысты кәсіби құзыреттер жиынтығын қалыптастыру, өнім сапасын қалыптастыру бойынша кәсіпорынның шаруашылық қызметін басқарушылық талдауға дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік байланыс

    Пәннің мақсаты: тыңдаушыларда іскерлік қарым-қатынас туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сондай-ақ жаттығуларды орындау арқылы олардың бірқатар коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту. Пәннің міндеті-менеджерлердің коммуникативті дағдыларын дамыту, бұл қарым-қатынасты уақытты аз жұмсауға, қатесіз және нәтижелі етуге мүмкіндік береді, бұл сайып келгенде басқарушылық қызметтің тиімділігін едәуір арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    "Маркетингтік зерттеулер" пәнінің мақсаты маркетингтік зерттеулер әдіснамасын, жинау әдістерін, зерттеулердің негізгі бағыттары мен түрлерін, Маркетингтік Шешімдер қабылдау кезінде белгісіздікті азайту үшін маркетингтік деректерді өңдеу және талдау әдістерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды алу; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: - маркетингтік зерттеулер саласындағы негізгі ұғымдарды зерттеу; - білім алушылардың ұйым қызметіндегі, әсіресе маркетингтік жоспарлау кезіндегі маркетингтік зерттеулерді түсінуін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы маркетингтік зерттеулер

    Курс Қазіргі заманғы ұйымдардың жұмыс шындығына кәсіби бейімделуін жеделдетуге және маркетинг саласындағы соңғы жетістіктер мен озық тәжірибелерді ескере отырып, олардың қызметін оңтайландыруға мүмкіндік беретін әртүрлі бағыттар бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі мен практикасы туралы білімді қалыптастыру бойынша теориялық және практикалық білімді, дағдылар мен дағдыларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік талдау

    Курс маркетингтік талдаудың негізі мен мәнін, компанияның нарықтағы бәсекелестік позицияларына әсер етудің заманауи маркетингтік механизмінің теориясы мен практикасын зерттеуді қамтиды. Кәсіпорынның маркетингтік қызметінің қаупін азайту, басқару шешімдерінің тиімділігін арттыру және белгілі бір жағдайларда нарықтық процестерді реттеу үшін студенттерде маркетингтік талдауды қалай жүргізу керектігі туралы нақты түсінік қалыптастыру міндетін қояды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандық басқару

    Пәннің мазмұны жаһандық басқаруды жүзеге асыру қағидаттарына, мақсаттарына, нысандарына, әдістеріне, оның шектеулеріне, проблемалары мен перспективаларына, сондай-ақ жаһандық басқарудың субъектілері мен факторларына, саяси, экономикалық, әлеуметтік, ақпараттық салалардағы, сондай-ақ қауіпсіздік саласындағы жаһандық басқарудың даму тенденцияларына байланысты көптеген мәселелерді қамтиды. Пән түлектің келесі құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: қазіргі заманғы жаһандық басқару жүйесінің ерекшеліктерін білу, жаһандық басқару жүйесінің дамуының негізгі факторлары мен векторларын анықтай білу, жаһандық басқару мен халықаралық ұйымдармен байланысты негізгі ғылыми ұғымдарды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық талдау

    Курс студенттерде әдіснамалық негіздерді игеру және кәсіпорынның экономикалық қызметінің әртүрлі аспектілерін талдаудың практикалық дағдыларын игеру арқылы аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік этика

    Бұл курс студенттердің жанжалдың корпоративтік этикасының негізгі проблемалары туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді, тұтастай алғанда корпоративтік мәдениетті қалыптастыру, қолдау мақсатында ұйымдардағы жанжалды жағдайларды басқару процесінде этикалық принциптерді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есептілікті талдау

    Оқу мақсаты: студенттердің талдау саласында экономикалық білім кешенін алу қаржылық есептілікті жүргізу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру талдау. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): қаржылық есептілікті талдаудың рөлі мен мәні экономикалық талдау жүйесі. Қаржылық есептілікті талдаудың ақпараттық базасы. Қаржылық есептілікті талдау әдістері. Кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметін жедел талдау және терең талдау. Бухгалтерлік балансты талдау. Есепті талдау пайда мен залал туралы. Ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есепті талдау. Капиталдағы өзгерістер туралы есепті талдау. Зерттеу нәтижелері: теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды игеру қаржылық есептілікке талдау жүргізу, қаржылық коэффициенттерді есептеу бойынша

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тауардың бәсекеге қабілеттілігі

    Курс білім алушыларға тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға; тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау саласындағы негізгі ұғымдарды игеруге; тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың мақсаттарын, міндеттерін, принциптерін, объектілерін, субъектілерін, әдістері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделеуге; бағалау бойынша білікті қызметті қамтамасыз ететін практикалық дағдыларды игеруге мүмкіндік береді және тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету; игерілетін құзыреттерді іске асыруда ойлаудың, Белсенді, Шығармашылық тәсілдің дербестігін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапаны басқару

    Білу: Өнім сапасын жақсарту және қызмет көрсету үшін сапа менеджментінің заманауи ғылыми көзқарастары мен тәсілдері; сапа мәселелері, оны басқарудың әдіснамалық негіздері, Нормативтік-құқықтық база, стандарттар, сапаны қамтамасыз ету жүйелерін стандарттау және сертификаттау, сапаны қамтамасыз ету саласындағы теориялық негіздер, бизнес пен өндірістің, өнімдер мен қызметтердің бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік негіздері. Білуі керек: Сапа менеджментінің теориялық және әдіснамалық жүйелерінде, сапаны бақылау және Өнімді сынау негіздерінде бағдарлану; Сапа менеджментінің қазіргі заманғы жүйелерін қолдану негізінде ұйым қызметін тиімді жақсарту үшін қажетті ақпаратты іздеуді және пайдалануды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті талдау

    Курс студенттердің кәсіпорынның операциялық қызметін талдау саласындағы білімін қалыптастырады, қазіргі жағдайда кәсіпорынның қызметін басқару дағдыларын қалыптастырады. Кәсіпорын қызметін талдау даму тенденциялары мен қызмет нәтижелерінің өзгеру факторларын зерттеуге, жоспарлар мен басқару шешімдерін негіздеуге, олардың орындалуын бақылауға, қызмет тиімділігін арттыру резервтерін анықтауға мүмкіндік береді. Талдау кәсіпорынның өндірістік және қаржылық қызметін жүйелі түсінуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Логистикалық басқаруды ұйымдастыруды үйренеді: басқарудың негізгі функциялары, материалдық ағындарды басқару және логистикалық жүйелердегі бақылау. Логистикалық сервистің біліміне ие, атап айтқанда, логистикалық сервис түсінігі, жүйесі, Логистикалық қызмет көрсету деңгейі, сапа критерийлері, стандарт негізінде логистикадағы қызмет сапасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компанияның қаржылық сауықтыруы

    Курс кәсіпорынның дәрменсіздігінің (банкроттықтың) ерекшеліктерін зерттеуге кешенді тәсілді қалыптастыруға, дағдарыс жағдайында кәсіпорынның қаржылық сауықтыру теориясы мен практикасының жалпы және нақты құралдарын қолдана білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік тәуекелдер

    Курс білім алушыларда кәсіпкерлік тәуекелдердің мәні мен түрлері, тәуекелдерді бағалау факторлары мен көрсеткіштері, тәуекелдік шешім қабылдау критерийлері және кәсіпкерлік тәуекелдерді басқару әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика салаларындағы қаржылық менеджмент

    Курс ұлттық және халықаралық еңбек нарығында талап етілетін кәсіби білім мен дағдыларды алуға, экономикалық теорияны, экономиканы Математикалық талдау әдістерін, экономиканың мемлекеттік, корпоративтік секторларында қаржыны басқару стратегияларын пайдалану жөніндегі практикалық пәндерді тереңдетіп зерделеумен қамтамасыз етілетін талдамалық және зерттеу жұмысының дағдыларын дамытуға бағытталған. аймақтық дамуды басқару секторы; қаржылық талдау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарысты басқару

    Курс корпорация экономикасындағы дағдарыстық құбылыстарды қалыптастыру және жою мәселелерін қамтиды, дағдарыстың басталу белгілерін, ықтимал шығындарды талдау және іс-әрекеттерді әзірлеу арқылы дағдарыстың алдын алу шараларының ерекше жүйесі болып табылатын кәсіпорында дағдарысты басқаруды ұйымдастыруға ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, корпорацияның ықтимал банкроттығын талдау мәселелері егжей-тегжейлі баяндалып, кәсіпорынды қаржылық сауықтыру әдістері қарастырылды. Курс білім алушыларға әрі қарайғы қызметте қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы стратегиялық менеджмент

    Курс кәсіпорынның дағдарыстық жұмысының проблемаларын қарастыруға, кәсіпорынның қазіргі жағдайын және оның болашақтағы жағдайын диагностикалауға, кәсіпорынды сауықтырудың тиімді жолдарын таңдауға, ұтымды басқару шешімдерін жасауға жүйелі көзқарасты үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардың қаржылық саясаты

    Бұл курс білім алушыда кәсіпорынның ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді қаржылық саясатын жүзеге асыру бойынша заманауи теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруды көздейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын капиталын басқару

    Курс корпорацияның қаржылық ресурстарын басқару ерекшеліктерін, атап айтқанда корпорацияның ағымдағы активтері мен ағымдағы міндеттемелерін басқару модельдерін, ақша ағындарын басқаруды, левередж әсерін қарастырады, компаниядағы қаржылық функцияның ұйымдық құрылымын зерттейді, негізгі қорларға, жаңа технологияларға инвестициялар жобаларын бағалауды, жалпы корпорацияның құнын бағалауды, Компания капиталының ең қолайлы құрылымын анықтауды және т. б. үйретеді және т. б. Курс білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің кешенін қалыптастырады. білім алушыларда кәсіби Қаржы менеджерлеріне тән дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік нарықтар

    Курс білім алушыларда әлемдік тауар нарықтары конъюнктурасының даму заңдылықтары, негізгі халықаралық тауар сыныптамалары, эволюциясы, қазіргі жағдайы, даму тенденциялары және нақты әлемдік тауар нарықтарын болжау әдістері туралы білім кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көлік қызметтерін басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты-өндірісті материалдық-техникалық қамтамасыз ету процесінде, өндірістік алмасудың өзінде және тарату сатысында тауарлық-материалдық қорлар мен қаржы ағындарын басқаруды ұйымдастыру бойынша терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәуекелдерді басқару талдауы

    Бұл пән корпорацияның жұмыс істеу процесінде пайда болатын тәуекелдерді талдау, модельдеу және бағалау процестерін теориялық зерттеуді және практикалық қолдануды көздейді, тәуекелдер саласындағы әртүрлі концептуалды мәселелер қарастырылады, сондай-ақ белгісіздік жағдайында тәуекелді сандық бағалау әдістемесі және бизнес құнының өсуіне бағытталған тиімді шешімдер қабылдау әдістері келтірілген. Компьютерлік технологияның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, өзін-өзі талдау, тәуекелді анықтау, қаржылық есептеулер жүргізу дағдыларын игеруге, тәуекелді басқаруды, модельдеуді, оны тәуекелдердің экономикалық теориясының белгілі бір әдістеріне сүйене отырып басқаруды үйренуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тасымалдауды ұйымдастыру негіздері

    Курс білім алушылардың: жолаушылар тасымалына сұранысты қалыптастырудың сипаттамалары, заңдылықтары және зерттеу әдістері туралы; Жолаушылар тасымалын ұйымдастыру технологиясы туралы; жолаушылар көлігінде басқару жүйесі мен тарифтерді қалыптастыру туралы білім алуын көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаһандық маркетинг

    Бұл курс білім алушыларда компанияның халықаралық маркетингтік стратегиясын әзірлеу, халықаралық деңгейдегі маркетингтік зерттеулер жүргізу, халықаралық және жаһандық нарықтарға шығу стратегиясын таңдау және іске асыру, әлеуетті тәуекелдерді анықтау және халықаралық және жаһандық нарықтарда маркетинг бойынша стратегиялық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәнді игерудің мақсаттары кәсіпорынның қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің аналитикалық аспектілерін зерттеуге, нарыққа бағытталған кәсіпорынның даму стратегиясын жасау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесіне ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде келесі дағдылар қалыптасады: - дерексіз ойлау, талдау, синтездеу қабілеті; - сыни жағдайларда әрекет етуге, қабылданатын шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті арттыруға дайын болу; - өзін-өзі дамытуға, шығармашылық мүмкіндіктерді пайдалануға дайындық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәуекел менеджмент

    Курс тәуекел ұғымының мәні, оның жіктелуі туралы білімді қалыптастырады. Жұмыс беруші мен жеке тұлғаның, фирманың, бәсекелестер мен серіктестердің, бизнестің, қоғам мен мемлекеттің мүдделері арасындағы қауіптерді, қарама-қайшылықтардың түрлерін жою жолдарын іздей білу, экономикалық стратегияны, бағдарламаларды, компанияның бизнес жобаларын ең аз тәуекелді іске асыру мәселелерін шешу; компанияішілік тәуекел менеджментін ұйымдастыру, өзінің кәсіби және жеке тәжірибесінде тәуекелдерді басқару білімі мен дағдыларын жүзеге асыру. Меңгеру: тәуекелге бағытталған ойлау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық маркетинг

    "Халықаралық маркетинг" пәнін оқытудың мақсаты әлемдік нарықта отандық компаниялардың бәсекеге қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін халықаралық маркетингтің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін меңгеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: - Халықаралық экономикалық қатынастар жүйесіндегі халықаралық маркетингтің мәні, орны мен функцияларын түсіну; - халықаралық маркетингтің мәні мен ерекшелігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Студент ақпараттық ағындарды аналитикалық бағалай білуі және кәсіпорынның қаржылық (бухгалтерлік) есебін "оқи" алуы; ұйым ресурстарын жедел басқару мен маневрлеудің тиімді әдістерін әзірлеуі; ұйымның қаржы-шаруашылық қызметінің бағыттары мен нәтижелерін және оның шаруашылық, коммерциялық және қаржылық нәтижелерін болжай білуі тиіс
  • Кәсіпорындардың қызметіне маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу технологияларын енгізу, маркетингте, бизнес-жоспарлауда басқару шешімдерін әзірлеу, ұйымдық мінез-құлық пен адам ресурстарын басқару принциптерін қалыптастыру бойынша жобалау жұмыстарын жүргізу;
  • Студент сауда кәсіпорындарындағы сауда-технологиялық процестердің тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлей білуі тиіс; сауда ісінің терминологиялық аппараты болуы тиіс; бөлшек сауда желісін тауармен жабдықтау кезінде әртүрлі технологиялық схемаларды пайдаланудың экономикалық тиімділігін есептеу әдістері болуы тиіс
  • Тауарларды, брендтерді, өнімді жылжытудың инновациялық жүйелерін, түпнұсқалық және шығармашылық көзқарас негізінде тұтынушылармен, жеткізушілермен қарым-қатынас орнату принциптерін құру;
  • Студент статистикалық байқауды ұйымдастыра және жүргізе білуі керек; кәсіпорынның статистикалық есеп нысандарын толтыра және қолдана білуі керек; өндірістің жай-күйі мен дамуының жалпылама статистикалық көрсеткіштерін есептей білуі керек; өңдеу және талдау, бақылау және эксперимент әдістерін қолдана білуі керек
  • Студент кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін тілдік, сөйлеу, пәндік, мәдениетаралық-коммуникативтік және дискурсивті құзіреттіліктерді өз бетінше дамыта және жетілдіре білуі керек; жазбаша қарым-қатынас жасай білуі, ана тілінде емес іскери хаттар жасай білуі керек
  • Студент өндірістік қызметтің қауіпсіздігі мен экологиялылығын арттыру жөніндегі іс-шараларды әзірлей білуі тиіс; экономикалық, ұлттық, ақпараттық, экологиялық қауіп-қатер жағдайында өндірістік персонал мен халықты қорғау жөніндегі іс-шараларды жоспарлай және жүзеге асыра білуі тиіс
  • Кәсіпорындарда ғылыми маркетингтік зерттеулер жүргізе отырып, маркетингтік менеджмент саласында өзінің кәсіби және тұлғалық құзыреттіліктерін дамытуға негіз жасау мақсатында ары қарай тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын, олардың қабілеттерін қолданудың тиімді бағыттарын анықтау.
  • Студент ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге; ғылыми білімді алуға және қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыруға дайындалуға құзыретті болуы тиіс
  • Студент қызығушылық тудыратын мәселе бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізе білуі керек, ол бойынша есеп бере алады; нарықты әртүрлі принциптер бойынша сегменттеуді және тауарды, қызметті позициялауды жүргізе білуі керек
  • Студент тауартану саласындағы техникалық және нормативтік құжаттармен жұмыс істей білуі керек; сауда және өндірістік кәсіпорындардағы тауар көрсеткіштерін талдау
  • Студент ақпаратты жинақтау, өңдеу, беру, сақтау және қорғау; ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу; кәсіби қызметте басқарушылық және басқа да іскерлік міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен компьютерлік технологияларды пайдалану
  • Студент сыртқы экономикалық байланыстарды жүзеге асыру, коммерциялық кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметін ұйымдастыру туралы жалпыланған түсінік қалыптастыру саласында практикалық дағдыларға ие болуы керек
  • Өнімді, ассортиментті, бағаны, маркетингтік және коммуникациялық саясатты қалыптастыру және маркетингті басқару контекстінде бизнес-жоспарлау құралдарын пайдалану бойынша басқару шешімдерін әзірлеу;
Top