Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02120 Дизайн (ғылыми-педагогикалық бағыт) в Халықаралық білім беру корпорациясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша, дизайнның тиісті бағыттары бойынша іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу дайындығына ие, сонымен қатар дизайн саласындағы инновациялық тенденциялар мен технологиялар туралы түсініктері бар, алған білімдерін жобалау, өнер тарихы, ғылыми-зерттеу, коммуникативті, ұйымдастырушылық-басқарушылық, сараптамалық, педагогикалық қызметте қолдана алатын өнер ғылымдарының магистрлерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Материалдық мәдениет тарихы I
    Несиелер: 3

    Дизайнды дамытуға арналған іргелі әсер ететін базалық мәдениетпен танысу. Материалдық мәдениет саласындағы негізгі жетісіктер; әлемдік мәдениеттің дамуы, стильдердің пайда болуына мүмкіндік туғызатын процесстер. Материалдық мәдениет саласында уақыт, географияға немесе стиль бұйымдарын сол немесе басқа құбылысқа бағдарлану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқыту кәсіби, педагогикалық және ғылыми қызметті, жалпы педагогикалық мәдениет пен этиканы іске асыру үшін қажетті маманның кәсіби және педагогикалық құзыреттілігін құрайды. Курстың мазмұны педагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын, білім беру ортасын ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін, стратегиясы мен тактикасын, білім берудің әдістері мен құралдарының жіктемелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн теориясы
    Несиелер: 4

    Осы пән өнеркәсібі дамушы елдер тұрғындарының материалдық мәдениеті дамуының диалектикалық сипаттамасы туралы тұтас ұғымды жалпыланған формада береді. Курс негізін жетекші дизайнерлер мен олардың шығармашылығын зерттеушілердің мәтіндері құрайды. XIX-XXI ғғ. орын иемдеген материалдық ортаның жаңа тұжырымдамаларының пайда болу сипаты және зерттеудің алдыңғы себебі нәтижелерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интерьер дизайны
    Несиелер: 4

    Пән ішкі кеңістікті белгілі бір мақсаттар мен функциялар үшін жасалған экологиялық объект ретінде ұйымдастыру принциптерін қарастырады, дизайнерлер арасында олардың шығармашылық жұмысының пәні туралы жан-жақты түсінікті қалыптастыруға ықпал етеді, сонымен қатар дизайн саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. субъектілік-кеңістіктік адам ортасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі заманғы ұйымда адам ресурстарын басқарудың негіздерін, психологиялық құзыреттілік негіздерін, іскерлік мінез-құлық стилін, менеджмент теориясын, басшының кәсіби мансабының психологиялық аспектілерін, мансапқа бағдарланған диагностиканы, қызметтік психологияны, күйзелістік жағдайлардың алдын-алуды, психикалық күйлердің өзін-өзі реттеу технологияларын, өзара әрекеттесу түрлері мен іскерлік өзара әрекеттесу формаларын, ұйымның имиджін, ішкі және сыртқы бейнені қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 3

    Пән географиялық ақпараттық жүйелердегі деректерді моделдеудің теориялық және практикалық мәселелерін, есептеу геометриясының алгоритмдерін қарастырады. Кәсіби салада географиялық талдау және кеңістіктік деректерді модельдеу үшін базалық деректерді жобалауды және пайдалануды үйрену

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сценографияның тарихы
    Несиелер: 3

    Магистранттарға сценография тарихы бойынша негізгі теориялық дайындықты қамтамасыз етеді. Сценографияның пайда болуын, қалыптасуын және эволюциясын зерттеу мәселелері қарастырылады. Антикалық дәуір – сценография дамуының алғашқы кезеңі. Орта ғасырлар сценографиясы Қайта өрлеу дәуірінің сәндік өнері. Барокко және классицизм дәуірі. 8-19 ғасырлар тоғысындағы сценография. романтикалық безендіру кезеңі. Қазіргі сценография.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі өнердің теориялық аспектілері
    Несиелер: 3

    Қазіргі пәннің теориялық аспектілері, өнердегі өзекті – «оқу» тәсілдері қарастырылады.Жаңа формацияның көркемдік тәжірибесі дәстүрлі және заманауи. Қазіргі заманғы өнер сахнасы - дизайнды ойлау. Мұражай кеңістігіндегі өзекті өнер. Түсіндіру әдістері. Өнер туындысы және мұражайдың көркемдік кеңістігі. Өкілдік тәжірибенің шетелдік тәжірибесі. Абстрактілі өнер, инсталляция теориялары. Кеңістік идеялары – «сурет – мәтін»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және әдістеу
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеудің жалпы әдістемесі, ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі түсінігі, зерттеу жұмысын жазу стилі және ғылыми тіл, диссертация жазуға дайындық және ғылыми ақпарат жинау, сондай-ақ ғылыми зерттеу жүргізу үшін нақты материал іріктеу, жинау және мәлімет талдау, ғылыми мақала, эссе, очерк, ірі ғылыми зерттеу бөлімдерін жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 3

    Пән ғылым тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы, кәсіп пен әлеуметтік мекеме ретіндегі ғылым, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, қоғам дамуындағы рөлі, қазіргі заманғы ойлауды дамыту, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениет деңгейін көтеру, әртүрлі тарих кезеңдерде адамзат ойының жетістіктері туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Тілдік емес жоғары оқу орындарының магистратурасында шет тілдерді оқыту ағылшын тілінде тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын білуін, өз мамандығы бойынша түпнұсқалық әдебиеттерді аударып, талдай алуын, кәсіби пікірталастарға, ғылыми пікірсайыстарға қатыса алуын, ғылыми зерттеулердің (семинарларда, конференцияларда) көрсетілімімен топ алдында сөйлей алуын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылам және техника тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым мен техника дамуының негізгі тенденцияларына шолу: ғылым мен техника дамуының негізгі этаптары мен категориялары, эстетикалық сана эстетикалық қызметтің мәні; тарихи пайымның морфологиясы; техниканың көріністі және тарихтық жіктемесін; ғылым жетістіктер мен техникалық қазіргі жағдайының ерекшелігі және тарихи даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Профиль бойынша дизайн I
    Несиелер: 4

    Пән материалдар және өндірістік процестердің заманауи ғылыми-технологиялық зерттеулерді зерттеуді, жобалау процесін жоспарлау әдістері және шектес сала мамандарымен жобаны келісу, диплом алды талдау әдісін, дизайн нысаны тұжырымдамасын жасау, жобаның жұмыс бөлімін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоба алдындағы талдау
    Несиелер: 4

    Дизайнның әртүрлі бағыты бойынша қолданбалы ғылыми зерттеулердің дағдысын дамыту. Дизайнда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде қолдануға болатын жетекші ғылыми әдістемелер оқытылады. Практикалық курстар мынадай блоктарға бөлінеді: ғылыми зерттеудің негізгі әдістемесін оқыту; материал жинау; ғылыми тәжірибе жүргізу; материал өңдеу; кәсіби қызметке арналған қажетті қазіргі арнайы бағдарламамен қамтамасыз етуді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем шығарманың психологиясы
    Несиелер: 3

    Өнер жанрлары мен түрлері, көркем образ және стиль, қабылдау психологиясының жіктемесі, сондай-ақ көркемдік қабілеті мен көркем білім берудің процесін дамыту. Өнердің талдау жүйесін және болашақ педагогтың өнерді қабылдауы арқылы мамандық бойынша маманның инкультурациясына жағдай жасау. Осы пәнді білу көрінімдік өнерді дамытудың теориялық негізін және генезисін үйрену үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ансамбль құру
    Несиелер: 3

    Магистранттардың кәсіби кеңістіктік-образды ойлауын қалыптастыру, эстетикалық талғамын, сезім формасын, кеңістігін дамыту. Кеңістіктік денелермен жұмыс істей алу. Тереңдік-кеңістіктік композициялар құрастыру тәсілдерін меңгеру. Осы курс тереңдік-кеңістіктік композициялар заңдылықтарын оқыту негізінде дизайн мен сәулеттегі ансамбль жасау теориясына арналған. Ансамбль түрлерінің негіздерімен танысу. «Кеңістіктік дене» туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер психологиясы
    Несиелер: 3

    Қоғамдағы өнер мен көркем шығармашылықтың функциялары. Қоғамдағы өнер мен көркем шығармашылықтың психотерапиялық қызметі. Көркемдік қабылдау типологиясы. Көркемдік талғамды қалыптастырудың шарты ретінде өз бетімен жұмыс жасаудың маңызы. Өнер туындыларын жасау. Суретшінің тұлғасы. Адамның темперамент түрлерінің шығармашылық әрекет процесіне әсері. Эстетикалық қажеттіліктер және олардың қоғамдық өмірдегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалауды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеті – жобалауды ұйымдастыру әдістемесі бойынша шығармашылық ойлау қабілетін меңгеру; идеялар мен жобалық ұсыныстарды беру, бірлескен қызмет барысында оларды әзірлеу, зерделеу, ресімдеу және трансляциялау, субъектілік-кеңістіктік ортаның өзіндік кеңістігін құру тұжырымдамасын әзірлеу қабілетіне ие болу, дизайн саласында инновациялық жобаларды құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалалық ортаны ұйымдастырудың композициялық аспектілері
    Несиелер: 3

    «Қалалық ортаны ұйымдастырудың композициялық аспектілері» пәнін оқу кезінде студенттерде материалдарды, құрылымдарды, технологияларды тиімді пайдалана білу, концептуалды негіздеу мақсатында кешенді қолданбалы және іргелі зерттеулерді жүргізе білу сияқты алдын ала құзыреттіліктер қалыптасады. жаңа жоба идеялары, шешімдер және жоба әрекеттерінің стратегиялары; қолданбалы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жалпылама конструкторлық модельдер түрінде түсіндіру қабілеті».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн әдістемелері
    Несиелер: 4

    «Дизайн әдістері» пәні жобалаудағы тенденцияның негізгі әдістері мен оны дизайнда қолдануды қарастырады. Жалпы айтқанда шығармашылық процесспен, жеке алғанда формақұрушы заттар мен нысандармен, сондай-ақ жобалаудың пайда болуы мен дизайн-қызметі ретінде жоба ойлаудың ғылым және техника жетістіктерінің өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайндағы қолданбалы зерттеулер
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеті – кеңістіктік қиялды көрсете білу, дамыған көркемдік талғам, жасанды тіршілік ету ортасын модельдеу және үйлестіру әдістерін меңгеру; жобаларды әзірлеуде бейнелеу мәдениетінің жетістіктерін пайдалану. Ғылыми танымның формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын білу; міндеттерді шешу үшін зерттеу объектісі мен әдістері; зерттеу мақсаттарына барабар статистикалық өңдеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау объектілерін жобалау VII (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    Бұл пән дизайндағы формалаудың заманауи ерекшеліктерінің мәселелерін қарастырады. Белгілі бір тақырыпты (мәселені) теориялық зерделеу шеңберінде көркемдік безендірудің заманауи құралдары, әдістері мен нысандары туралы кәсіби білім, сонымен қатар автордың ғылыми-теориялық тұжырымдамасын көрсетуге арналған әдістемелер мен технологияларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Заманауй өнердің теориясы
    Несиелер: 3

    Заманауи өнер түрлері, өнер синтезі әрекеттестігі сипаттамасын анықтау. Қазіргі өнердің дамуы мен қалыптасу негізгі этаптарын, қазіргі өнердің идеологиялық негіздерін, аса танымал шеберлердің шығармашылығын қарастырады. Уақыт мәнмәтінінде өнер дамуының сипаттамасымен, барлық стильдік бағыттың даму тарихы ерекшелігімен қазіргі көркем шығарманы қалыптасыру принциптерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мамандық бойынша пәндерді оқыту әдістері
    Несиелер: 4

    Оқыту процесінің әдістемелік негізін меңгеру; оқыту процесін ұйымдастыру. Курс пәннің тарихын, оқытудың негізгі принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын; кәсіби пәндерді оқытудың негізгі әдістерін; педагогикалық процестің мәнін, оның қолданыс шарттары және оны басқару, оқытушының жеке мәселелері және оның біліктілігіне қойылатын қазіргі талаптар; маманды тәрбиелеу және қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дизайндағы түс, жарық және материал
    Несиелер: 4

    Дизайнда әртүрлі түр-түс және жарық шешімдерін қолдану заңдылықтарын үйрену. Дизайнда түр-түс, жарық және материалдың өзінді мағыналы мазмұн ерекшелігін қарастыру; шығарманың көркем тұтастығын материал таңдау мен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін түр-түс және жарық шешімін, сондай-ақ кеңістіктің жарық модельдеу ерекшелігін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Профиль бойынша дизайн II
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқытудың мақсаты – жоба процесс өнімінің практикалық формаға әсерін нақты түрде көрсететін теориялық негіздеме тәсілдерін оқыту. Курс қазіргі дизайн нысаны өндірісінің формақұрушы және форма сипаттаушы факторларын, формақұрушы және сәулет кеңістігін қалыптастырудың заңдылығын, дизайнердің шығармашылық акт табиғатын сипаттайтын, материалдар және өндірістік процестердің заманауи ғылыми-технологиялық зерттеулерді зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • UMCD және UMCS ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеті – кеңістіктік қиялды көрсетуге, көркемдік талғамды дамытуға, модельдеу және үйлестіру әдістерін меңгеруге бағытталған пәндердің оқу-әдістемелік кешенін ұйымдастыруды құру мақсатында оқу-әдістемелік материалды қалыптастыра білу. жасанды тіршілік ету ортасы;бейнелеу мәдениетінің жетістіктерін жобалар жасауда пайдалану, академиялық бейнелеу өнерінің терең білімін, дағдыларын, әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеңіл дизайн
    Несиелер: 4

    Пән кеңістікті қалыптастырудағы жарықтың рөлін қарастырады. Сәулет-көркемдік жарықтандыру. Сәулет-көркемдік жарықтандыру. Сәулет нысандарын жарықтандыру түрлері: басу, жуу, екпін, контур, карниз, динамикалық. Сәулет-көркемдік жарықтандыруды жобалау. Сәулеттік жарықтандыру. Жарықты басқару өнері ретінде жарық дизайны. Жарық және жарық дизайны. Интерьерлердің Жарық дизайнының негізгі ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON9

    Заманауи, инновациялық технологиялық жетістіктерге негізделген ықтимал тұжырымдамалар мен дизайнерлік шешімдер жиынтығын қалыптастыру және синтездеу; жобалау әдіснамасы мен теориясын ескере отырып, өз ұсыныстарын ғылыми негіздеу; жобалау алдындағы зерттеулер негізінде дизайн-болжамдарды жүзеге асыру; жобалау идеясын генерациялау, сондай-ақ дизайн объектілерін жобалаудың барлық кезеңдерін жүргізу.

  • Код ON10

    Кәсіби қызмет мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; кешенді ғылыми әзірлемелерге қатысу; ғылыми-практикалық конференцияларға, көрме іс-шараларына қатысу; дизайндағы процестер мен бағыттардың көркемдік және коммуникативтік құбылыстарының қазіргі ғылыми және эстетикалық тұжырымдамаларын талдау және түсіндіру.

  • Код ON1

    Қоғам құрылымының философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдылықтарын түсіну; ғылым мен техниканың даму тенденцияларында; тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі адам ойының жетістіктерінде; қазіргі ғылымның негізгі әдіснамалық тұжырымдамаларын анықтау.

  • Код ON12

    Өндіріс пен материалдардың қазіргі заманғы ғылыми-технологиялық процестерін, жобалау процесін жоспарлау және жобаларды аралас облыстардың мамандарымен келісу әдістерін зерттеуді талдау; сараптамалық, консалтингтік жұмыстарды жүргізу; авторлық қадағалау принциптерін практикада іске асыру.

  • Код ON5

    Теориялық мәселелер мен дизайн ережелері саласындағы өзекті тенденциялар мен проблемаларға назар аудару; ғылыми және жобалық қызметте ғылыми, шығармашылық, технологиялық зерттеу әдістерін қолдану; дизайндағы ғылымның, техниканың және технологияның жетістіктерін дамыту мен пайдалануға байланысты әлеуметтік және эстетикалық проблемалардың нысандары мен әдістері туралы білімді қолдану.

  • Код ON8

    Қазіргі заманғы ақпараттық мәліметтер базасы мен графикалық бағдарламаларды пайдалану; сандық визуализация әдістерін қолдану; кәсіби қызмет үшін қажетті заманауи мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы пайдалану; дизайнерлік жобалардың презентациялық материалдары мен қажетті ақпаратын ұсыну.

  • Код ON7

    Кеңістіктік-кеңістіктік композицияны құру үшін заманауи графикалық әдістерді, түсті графикалық, эргономикалық шешімдерді, түс пен жарықтың семантикалық мазмұнын қолдану; дизайндағы заманауи материалдарды қолдану; заманауи және тарихи тәжірибені қолдана отырып, шығармашылық және ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Дизайнның теориялық ережелерін, мәдениет, өнер және сәулет дамуының тарихи кезеңдері мен қазіргі тенденцияларын түсіну; дизайн туындыларын жан-жақты талдау; тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарау, Әлеуметтік-мәдени, этникалық және конфессиялық айырмашылықтарды қабылдау; қазіргі заманғы қабылдау мен көркемдік шығармашылық психологиясын қалыптастыру принциптерін түсіну.

  • Код ON11

    Білім беру қызметін жоспарлау және әдістемелік, оқу және тәрбие жұмысын орындау бойынша жұмысты ұйымдастырады; пәндердің оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерін әзірлейді; оқу сабақтарын, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді; студенттердің оқу жетістіктері мен дамуына мониторинг және бағалау жүргізеді.

  • Код ON2

    Кәсіби және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолдану; өз көзқарасын дәлелді түрде қорғау; дизайн саласындағы ғылыми-технологиялық жетістіктерді мониторингтеу үшін шет тілін меңгеру; кәсіби, әлеуметтік-коммуникативтік жоспарда жетілдіру; ғылыми және шығармашылық идеяларды алмасу мен талқылауды жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Жобалау процесіне қатысушылардың кешенді өзара іс-қимыл міндеттерін шешу, жобалау дизайнының аралас салаларында келісуді жүргізу; орындаушылардың командалық жұмысының сапасы үшін жауапкершілікті бақылау және өзіне алу; жобаларды теңгерімді басқару технологияларын қолдану.

  • Код ON3

    Үздіксіз жүйелі білім беруді іске асыру, кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін пайдалану, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің ғылыми негізделген диагностикасын жүзеге асыру; білім беру саясатын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін анықтау.

Top