Жаңа білім беру бағдарламасы

7M08402 Аквакультура және су биологиялық ресурстары в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты терең теориялық және практикалық білімі бар, кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдыларын меңгерген, аквакультура және су биологиялық ресурстары саласында ғылымның, білімнің және өндірістің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін өндірістік, ғылыми – зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін, педагогикалық қызметті дербес орындауға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M134 Балық шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M084 Балық шаруашылығы
  • Қазақстанның су биоресурстары жағдайының экологиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Курс су биоресурстарын пайдалану мәселелерін, адамның Қазақстанның су биоресурстарына антропогендік араласуының нәтижелерін қарастырады, Каспий, Арал теңіздерінің, Балқаш, Алакөл көлдерінің экологиялық проблемаларын, Ертіс, Сырдария, Іле ірі су артерияларының тұрмыстық ағынды сулармен ластануын зерттейді; қазіргі заманғы су ластағыштарының жіктелуін, магистранттар судағы улы заттарды анықтау, негізгі ластауыштармен күресу әдістерін меңгереді су экожүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Курста ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы; теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау мәселелері қаралатын болады. Магистранттар Инновациялық қызметті, ғылыми зерттеулердің тиімділігін енгізу және бағалау техникасын, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін ресімдеу және қорғау ережелерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аквакультурада қоректендіру және қорек өндірудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Курс аквакультураның дәстүрлі және жаңа нысандарын тқоректендіру мәселелерін зерттейді, қазіргі нарықтағы отандық жем өндірудің жай-күйін қарастырады, жем өндірудің прогрессивті және дәстүрлі технологияларын зерттейді. Магистранттар аквакультура объектілері үшін әртүрлі азықтардың рецептурасын жасау әдістемесін меңгереді, аквакультура жүйесінде балық өсіру көлемін ұлғайта отырып, теңгерімді азықтарға қажеттілік нарығын талдайды, саланы азықпен қамтамасыз етудің балама жолдарын іздейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балықтарды жерсіндірудің теориясы және практикасы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: су айдындарында гидробионттарды жерсіндіру бойынша кешенді іс-шараларды өткізу ерекшеліктерін зерттеу. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттың құзыреттіліктері қалыптасады: енгізілген интродуценттердің жаңа экологиялық жағдайларға бейімделу процестерін, ондағы түрлердің жаңа популяциясының қалыптасу процестерін анықтау, жерсіндірілген түрлердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттеу, морфофункционалды өзгерістері бар биотикалық және абиотикалық факторларға бейімделуді анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аквакультурадағы инновациялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Курста аквакультура саласындағы инновациялық зерттеу әдістері, аквакультураның әртүрлі жүйелеріндегі судың рециркуляциясын зерттеудің заманауи әдістері, жем мен су ортасын зерттеу әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар: абиотикалық және биотикалық орта факторларды зерттеудің жаңа әдістерін қолдана алады, ультрадыбыстық зерттеу аппаратын қолдана отырып, бекіре, албырт балықтарының гонадаларының жағдайын зерттей алады, аквакультура кәсіпорындарында зерттеулер ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гидробионттарды зерттеудің генетикалық әдістері
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты: гидробионттарды популяциялық-генетикалық зерттеу мәселелерін зерттеу және популяциялар мен таза сызықтардағы генетикалық белгілердің тұқым қуалауын талдау әдістерін меңгеру. Курсты игеру нәтижесінде магистрант: гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер ұйымдастыруға, сондай-ақ тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің цитологиялық және молекулалық негіздерінің негізгі ережелерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балық өнеркәсібінің шикізат базасы
    Несиелер: 9

    Курс Әәлемдік балық аулаудың статистикасын, тарихы мен географиясын, балықтардың тұқымдары мен түрлерін, аудандары мен елдерін зерттейді. Әлемдік балық аулаудың даму перспективалары мен динамикасын қарастырады. Магистранттар әртүрлі елдердің балық аулау аймақтарындағы шикізат базасының қазіргі жағдайын талдайды, кәсіптік өткінші және тұщы су балықтарының биологиясын зерттейді, су биологиялық ресурстарының өнімділігін бағалаудың жаңа әдістерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гидробионттарды кәсіптік аулау теориясы мен динамикасы
    Несиелер: 9

    Курс гидробионттардың кәсіпшілік популяциясының динамикасын зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін, қорларды болжау тәсілдерін және кәсіпшілікті реттеу шараларын зерделейді, су гидробионттарының пайдаланылатын қорлары динамикасының жалпы заңдылықтарын зерделейді. Магистранттар популяцияның биологиялық параметрлерін және "қор - балық аулау" жүйесінің кәсіптік-биологиялық көрсеткіштерін бағалауды әзірлеу, балық шаруашылығы су айдындарында балық аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын жасау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балық ауруларын диагностикалау және емдеу әдістері
    Несиелер: 9

    Курс балықтардың жалпы және жеке патологиясының мәселелерін зерттейді, балық ауруларындағы эпизоотиялық процестің негізгі заңдылықтарын қарастырады және осы білімді балық өсірудегі ветеринарлық мәселелерді шешуде қолданады. Магистранттар балықтардың ауруға төзімділігін арттыруға, иммундық табынды қалыптастыруға және балық ағзасының қолайсыз жағдайларға табиғи төзімділігін арттыруға бағытталған емдеу – алдын алу іс-шараларын жүргізу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Су биоресурстарын тиімді басқару
    Несиелер: 9

    Курс тұрақты даму мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін су биоресурстарын тиімді басқару тетіктерін және оларды балық шаруашылығы мен аквакультураны сақтауды қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант жауапты балық аулау Кодексін білетіндігін көрсетеді, су биоресурстарын аулау, қорғау, басқарудың құқықтық негіздерін қолдана алады, табиғи су қоймаларының биоресурстарын басқару саласында ФАО статистикалық деректерін жинау және тарату мәселелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балық өсіру кәсіпорындарын ұйымдастырудың технологиясы
    Несиелер: 9

    Курс әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік технологиялық процестерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Магистранттар бекіре, албырт, тұқы балық өсіру шаруашылықтарында жүзеге асырылатын технологиялық процестерді меңгереді, балықтарды өсіріп - көбейту технологиялық кезеңдерінің реттілігін зерделейді, өнеркәсіптік балық өсіру кәсіпорындарында дәстүрлі және жаңа технологияларды қолданудың тиімділігін талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аквакультура объектілерін өсірудің қазіргі заманғы технологиялары
    Несиелер: 9

    Курс аквакультураның жаңа түрлерін өсірудің заманауи технологияларын, олардың тіршілік ету ортасына бейімделу ерекшеліктерін, дамуын, тірі нысандарды өсіру технологияларын құру принциптерін, суық су, жылы су және тропикалық балықтарды өсірудің биологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар аквакультура үшін жаңа балық түрлерін өсіру және өсімін молайтудың технологиялық процестерін жобалау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Табиғи және жасанды суқоймалардағы эпизоотиялық, паразитологиялық жағдайды бағалайды, ихтиопатология әдістерін және аквакультурада қабылданған санитарлық нормаларын қолдана отырып, балық өсіру фермаларында балықтардың ауруларын емдейді және олардың профилактикалық шараларын ұйымдастырады.

  • Код ON4

    Тұрақты даму мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін су биоресурстарын басқару қабілетін көрсетеді. Қазақстанның су ресурстарына адамның антропогендік араласу процестерін талдауға қабілетті, Каспий, Арал теңіздерінің, Балқаш, Алакөл көлдерінің экологиялық проблемаларын зерттеуге қатысады, қазіргі заманғы су ластағыштарын жіктеуді қолданады, балық шаруашылығы су айдындарының ластану көздерін анықтайды.

  • Код ON11

    Кәсіби қызмет мәселелері бойынша ғылыми есептерді, жарияланымдарды, аналитикалық шолуларды құрастыруға және ресімдеуге қабілетті, мәтіндерді реферирлейді, ғылыми мақалалар мен тезистерді дайындайды және жазады, ғылыми конференцияларға баяндамамен қатысады, өзінің кәсіби қызметін дербес жоспарлайды, командада жұмыс істей алады, ғылыми зерттеулер жүргізеді, басымдықтар қояды, жұмыстарды орындаудың белгіленген мерзімдерін сақтайды.

  • Код ON10

    Аналитикалық ойлауға, логикаға, талдауға, балық шаруашылығы саласындағы өзекті мәселелерді ғылыми негіздемелерге және шығармашылық шешуге қабілетті, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, оларды ғылым мен білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолданады, ғылыми зерттеуді дербес жүзеге асырады.

  • Код ON12

    Бакалавриат студенттері үшін оқу – әдістемелік қызметті жүзеге асыра алады, зертханалық, семинар сабақтарын өткізеді, пәндер бағдарламасын жасайды, пәндердің оқу – әдістемелік кешендерін әзірлейді.

  • Код ON1

    Зияткерлік дамудың жоғары деңгейін, ана тілінде және шет тілінде сауатты және дамыған сөйлеуді, ойлау мәдениеті мен еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді, жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы білімді меңгерген, Психология және педагогика бойынша білімдерін пайдаланады.

  • Код ON2

    Су биологиялық ресурстарының түрлерін сақтау, қорғау және қалыптастырудың экологиялық мәселелерін дербес талдай алады, жерсіндірілген гидробионттардың жаңа экологиялық жағдайларға бейімделу процестерін анықтайды және су биологиялық ресурстарын сақтау мәселелерін шешу үшін ғылыми далалық және зертханалық әдістерді қолдана отырып, интродуценттердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттейді.

  • Код ON3

    Гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер ұйымдастыруға қабілетті, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті анықтаудың цитологиялық және молекулалық әдістерін меңгерген, кәсіптік өткінші және тұщы су балықтарының биологиясын зерттеу бойынша кәсіби білім мен дағдыларды меңгерген, Әлемдік балық аулаудың даму перспективалары мен динамикасын, әртүрлі елдердің балық аулау аудандарындағы шикізат базасының қазіргі жай-күйін талдайды.

  • Код ON6

    Гидробионттарды аулауға арналған практикалық ұсыныстарды әзірлеуге қатысады, гидробионттардың популяция санының динамикасын ескере отырып, балықтардың популяциялық құрылымын талдауды қолданады, балық аулау құралдарын жөндеу және орнату жұмыстарын жүргізеді, балық аулау құралдарының экономикалық тиімділігін, тозуы мен беріктігін бағалайды, ішкі суқоймаларында өнеркәсіптік аулау процесін ұйымдастыра алады.

  • Код ON9

    Ихтиология мен гидробиологияның заманауи және дәстүрлі әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдаланады, гидробионттардың жай-күйін зерттеу үшін су объектілеріне далалық зерттеу экспедицияларын ұйымдастырады, кәсіптік балықтарды сәйкестендіру әдістерін қолданады, гидробионттардың популяциясының кәсіптік-биологиялық параметрлеріне талдау жасайды.

  • Код ON5

    Балық өсіретін кәсіпорындарда балық өсіру технологиясын таңдай алады, аквакультура объектілерін өсірудің барлық кезеңдерінде технологиялық процестерді ұйымдастыру дағдыларына ие, аквакультурада инновациялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, аквакультураның әртүрлі формаларының экономикалық қызметін жоспарлайды.

  • Код ON7

    Балық шаруашылығы кәсіпорындарында технологиялық процестерді ұйымдастыруда жүйелі тәсілді жүзеге асыра алады, балық өсіру шаралары мен гормондық терапия әдістерін қолданады, құнды балық түрлерін өсірудің қарқынды және инновациялық технологияларын қолданады, аквакультураның әртүрлі формалары үшін балықты қоректендіру технологиясын таңдайды және ұйымдастырады.

Top