Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07109 Аспап жасау в АЭжБУ

  • Математика 1
    Несиелер: 5

    Математикалық және қолданбалы есептерді шешуде оларды қолдану үшін жоғары алгебра және Аналитикалық геометрия әдістерін меңгеру. Математикалық талдаудың негізгі ұғымдары оқытылады: сандық тізбектер және шектер, функциялар шектері; бір айнымалыдан туынды функциялар және оның қосымшалары, белгісіз интеграл, Анықталған интеграл, белгілі интегралдың геометриялық қосымшалары және болашақ маман үшін маңызды кешенді сан және кешенді функция ұғымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 2
    Несиелер: 5

    Курс арнайы пәндерді саналы және тереңдетіп оқытуға және қолданбалы есептерді шешу бойынша өзіндік тәжірибелік жұмыс дағдыларын алуға дайындықтан өтеді. Бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері, бірнеше айнымалы функциялардың экстремумы, қатарлар теориясы, Дифференциалдық теңдеулер және олардың қосымшалары, сонымен қатар қолданбалы есептерді шешу үшін компьютер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерге алгоритмдер мен бағдарламаларды, C ++ бағдарламалау тілдерін, есептерді шығару технологиясын және есептерді шешуге арналған заманауи есептеу құралдарын қолдана отырып, инженерлік, техникалық және ақпараттық мәселелерді шешуге, жұмыс дағдыларын игеруге және меңгеруге үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электроника негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттерді негізгі түрлерімен таныстыруды қарастырады электрондық техниканың заманауи элементтері, студенттер негізгі түрлерін үйренеді жартылай өткізгіш құрылғылар, олардың ерекшеліктері, сипаттамалары, қосу схемалары. Сонымен сонымен қатар, Микроэлектрониканың негізгі ұғымдарымен, интегралды схемалардың пассивті және белсенді элементтерін дайындау және параметрлері. Аналогтық және цифрлық электрониканың негізгі құрылғылары да зерттелуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жалпы инженерлік даярлықтың негізін кеңейтіп, көптеген жалпы инженерлік пәндер білім беру мамандығы бойынша негізделген механиканың теориялық негіздерін игеру. Бұл пән студенттік инженерлік ойлауды қалыптастыру үшін қажет. Пәннің мақсаты сыртқы қозғалыстың, геометриялық қозғалыс түрлерін және қозғалыстың белгілі бір түрлерін тудыратын факторлардың әсерін ескере отырып, қатты денелердің тепе-теңдік заңдарына, нүктелер мен қатты бөлшектердің қозғалысына қатысты негізгі ережелерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика
    Несиелер: 5

    Механика заңдарын игеру, физика, термодинамика; электр және магнетизм; Максвелл теңдеулері; тербелістер мен толқындар физикасы; кванттық физика және атом физикасы; қатты дене физикасы; Атом ядросы және физика-математикалық және техникалық бейіндегі басқа пәндерді меңгеру үшін қажетті элементар бөлшектер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Техникалық механика
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жалпы инженерлік даярлықтың негізін кеңейтіп, көптеген жалпы инженерлік пәндер білім беру мамандығы бойынша негізделген механиканың теориялық негіздерін игеру. Бұл пән студенттік инженерлік ойлауды қалыптастыру үшін қажет. Пәннің мақсаты сыртқы қозғалыстың, геометриялық қозғалыс түрлерін және қозғалыстың белгілі бір түрлерін тудыратын факторлардың әсерін ескере отырып, қатты денелердің тепе-теңдік заңдарына, нүктелер мен қатты бөлшектердің қозғалысына қатысты негізгі ережелерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аналогты құрылғылардың сұлбатехникасы мен элементтері
    Несиелер: 5

    Негізгі жартылай өткізгіш аспаптардың, ОЭ және ОК бар күшейткіштердің сипаттамалары мен қасиеттері, операциялық күшейткіштің негізгі параметрлері, операциялық күшейткіштерге негізделген сызықтық және сызықты емес тізбектер, гираторлар, гармоникалық және релаксация тербелістерінің генераторлары, өтемдік кернеу тұрақтандырғыштары, белсенді сүзгілер, негізгі сандық тізбектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Үзіліссіз қорек көздері
    Несиелер: 3

    Үздіксіз қоректендіру көздерінің (ҮҚК) мақсаты мен конструкциялары. UPS негізгі техникалық сипаттамалары. UPS-те қолданылатын электр генераторлары мен аккумуляторлар. UPS электр тізбектерін, автоматиканы және сигнализацияны жобалау. Гибридті электрмен жабдықтау жүйелеріндегі UPS таңдау ерекшеліктері, пайдалану және қызмет көрсету мәселелері. Оны пайдалану кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр тізбектерінің теориясы
    Несиелер: 5

    Басқару жүйелерінің қолданбалы мақсаттарында электр құбылыстарын қолдану, радиоэлектроника мен телекоммуникацияда сигналдарды өңдеу; тұрақты және айнымалы токтардың электр тізбектеріндегі процестер оқытылады. Алынған теориялық білімдер практикалық және зертханалық сабақтарда әмбебап зертханалық стендтер негізінде және EWB, MathCad бағдарламалық өнімдерінің көмегімен бекітіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Өнімнің, қызметтер мен жұмыстардың сапасын бағалау мен басқарудағы сертификаттау, Стандарттау және Метрологияның мәні мен функциялары. ИСО 9000 сериялы стандарттары. Мемстандарттың Функциялары. Стандарттардың санаттары мен түрлері. Стандарттарды әзірлеу дәйектілігі. Стандарттар мен өлшеу құралдарын мемлекеттік қадағалау. Халықаралық және аймақтық стандарттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің электромагниттік өзара әрекеттесуі туралы негізгі түсініктерді алуы. Электростатика сұрақтары баяндалған, электр өрісіндегі диэлектриктердің, өткізгіштердің қасиеттері қарастырылған. Тұрақты токқа арналған бөлімде ОМ және Джоуль-Ленц заңдары, электролиттердегі токтың, газдардағы токтың, диэлектриктер мен жартылай өткізгіштердің заңдылықтары баяндалады. Магнит өрісі, электромагниттік индукция, заттың магниттік қасиеттері мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника
    Несиелер: 5

    Әртүрлі ақпаратты өңдеу құралдарын, автоматтандыру жүйелерін, телекоммуникациялар мен өлшеулерді іске асыру үшін негіз болып табылатын сандық элементтердің, түйіндер мен құрылғылардың, микросхемалар тізбегін жобалау мәселелері қаралды. Зертханалық жұмыстар Degem System, Eletronic Workbench, Proteus программалық орталықтарының кешенінде орындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Робототехникалық жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Графикалық бағдарламалау ортасында виртуалды роботтехникалық жүйелерді құру кезеңдері, негізгі басқару элементтерін тағайындау; сигналдарды жинау және өңде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Lab VIEW-да аспатарды модельдеудің негіздері
    Несиелер: 5

    G тілінде жазу бағдарламалар негіздері LabVIEW графикалық бағдарламалау ортасында зерттеледі. Зертханалық жұмыс виртуалды құрылғыны құрай-тын негізгі элементтер мен құрылымдарды, дерек-терді талдау алгоритмдерін және мамандан-дырылған пайдаланушы интерфейстерін зерттеуге арналған. Оқудың нәтижесі студенттің виртуалды құралдарды жасау және имитациялау дағдыла-рына ие болу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аддитивті технологиялардың негіздері
    Несиелер: 3

    Білім алушылар АТН техникалық жүйелерін автоматтандырылған басқару бойынша қажетті білімге ие, 3D модельдері үшін компьютерлік басқару жүйелерін әзірлеуде қолданылатын техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық және технологиялық шешімдермен танысады, компьютерлік модельдеу және дайын өнімді сатудың негізгі әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, аналитикалық және эксперименталды зерттеулердің практикалық дағдыларын қалыптастырады 3D принтерлерді пайдалану, нақты процестерді зерттеудің әдістемелік принциптерімен байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Басқарудың және бақылаудың микропроцессорлық жүйелері
    Несиелер: 7

    Біз AVR сериясының микроконтроллерлерінің ар-хитектурасын, ерекшеліктерін, функционалдығын және жұмыс режимдерін зерттейміз. Зертханалық жұмыстар реле, дисплей, мотор, жарықдиодты және Arduino тақтасының микроконтроллердің еске салғышына арналған басқару бағ-дарламаларын әзірлеуге арналған. Оқудың нәтижесі студенттің сандық термометрді, манометрді, жүрек соғу жиілігінің мониторын, жарық сенсорын, ақылды үйді және т.б. жасау болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздері
    Несиелер: 5

    Өлшеулерді жүргізу және бағалау, өлшеу сигналдарын өңдеу туралы білімді алу. Өлшеу техникасының қазіргі заманғы принциптерімен танысу, ақпараттық жүйелер мен кешендерді өлшеу, өлшеу белгісіздіктерін білу. Осы пәнде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз ету - LabVIEW 8.5, EWB, Degem System stands, Modern Measurement Tools стенді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D-технологиялар
    Несиелер: 3

    «3D-технологиялар» пәні кәсіби қызметтің мәселелерін шешу үшін стандартты форматтағы мәтіндік, графикалық, аудио- және бейне- ақпаратты жинақтау, жобалау, құру, өңдеу, талдау, біріктіру, тестілеу мақсатында әртүрлі заманауи мультимедиялық технологияларды тиімді пайдалана білу және мағлұматтарды пысықтауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аспаптар мен жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды жүйелердің сенімділік көрсет-кіштерін есептеу әдістерімен, сенімділік теориясы-ның жалпы қағидаларымен таныстыру. Сенімділік теориясы-объектілердің жұмыс тиімділігін қам-тамасыз ету әдістері әзірленетін және оқытылатын ғылыми пән. Білім алушыларды аспап жасаудағы аспаптар мен жүйелердің пайдалану сенімділігінің жалпы заңдылықтарымен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автоматтық басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар автоматты автоматты басқару мен реттеу жүйелерінің құрылымдық сұлбаларын құру әдістері; басқарудың негізгі заңдары мен жүйенің статикалық және динамикалық сипаттамаларын талдау; автоматтандыру жүйесінің элементтері мен түйіндерінің беріліс функциялары; жүйелер тұрақтылығының есептеу тәсілдері; жиілік және түбірлерді тарату тәсілдері арқылы жүйелерді синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар автоматты басқару жүйесі модельдеуінің ұстанымдары және әдістерін; жүйенің статикалық және динамикалық сипаттарын талдауды; типтік буындардың уақыттық және жиіліктік сипаттамаларын; алшақ және тұйық жүйелерінің беріліс сипаттамаларын; үздіксіз және цифрлық жүйелердің алгебралық және жиіліктік тұрақтылық белгісін; берілген көрсеткіштердің реттеу сапасы жүйелерінің синтезін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аспап жасаудағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Электрондық құрылғылар мен жүйелердің, соның ішінде электрондық схемалар, жылу және механикалық процестерді модельдеудің және әзірлеудің сатылары қарастырылады. ISIS редакторы - Proteus VSM бағдарламасының баспа схемаларын жасау үшін цифрлық жүйелерді құру және ARES редакторы зерттелуде. Тренинг нәтижесі Apduino тақтасына негізделген нақты электронды құрылғыны құру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аспап жасаудағы нормативтік - техникалық құжаттама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты аспап жасауда нормативтік-техникалық құжаттаманы жүзеге асыру және қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Нормативтік-техникалық құжаттама-өндірілетін тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің сапасын реттейтін, оларды әзірлеу, дайындау стандартын, пайдалану, тасымалдау және сақтау шарттарын айқындайтын құжаттардың негізгі пакеті. Пәнді оқу барысында студент аспап жасаудағы нормативтік-техникалық құжаттаманы қолдану және сәйкестік принциптерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік контроллерлер
    Несиелер: 5

    өнеркәсіптік контроллерлердің заманауи бағдарламалық және аппараттық өнімдеріне шолу; төменгі деңгейлі бағдарламалау жүйелерінің негіздері: логикалық басқару міндеттері, таймер функциялары, санау функциялары, арифметикалық амалдар, конфигурацияны таңдау және өнеркәсіптік контроллерді жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сандық схемотехника және компьютер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Сандық схемотехника және компьютерлік архитектура зерттелуде, сандық логикалық элементтерден бастап, комбинациялық және сериялық схемаларды жасауға көшеді, содан кейін осы негізгі блоктарды ең күрделі үшін негіз ретінде пайдаланады: нақты MIPS процессорын жобалау. Осы пәнді оқығаннан кейін студенттер өздерінің микропроцессорын дамыта алады және оның қалай жұмыс істейтіні туралы толық түсінік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 5
  • Датчиктер мен түрлендіргіштер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – құрылыстың принциптерін меңгеру, қолданудың сипаттамалары және сенсорларды электрлік емес мөлшерге қосу үшін негізгі тізбектерді ұйымдастыру. Пәнді оқудың негізгі міндеттері өлшеу құралдарымен жұмыс істеу, өлшеу экспериментін орнату және жүргізу, оның нәтижелерін өңдеу және ұсыну бойынша практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Датчиктің сигналдарын талдау әдістерін зерттеу бойынша теориялық білімді тереңдету және нығайту үшін «Заманауи өлшеу құралдары, трансмиссия және сенсорлар» стендін пайдаланыңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 6
  • Өлшеуіш түрлендіргіштер
    Несиелер: 5

    Пәндерді меңгеру мақсаты - студенттің дәстүрлі және заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кез келген табиғаттың физикалық мөлшерін өлшеу құралдарын пай-далану әдістерінің теориясы мен практикасын меңгеруі, сондай-ақ студенттер-дің өзіндік жұмысын ұйымдастыру арқылы өзін-өзі тәрбиелеуге деген тұрақты ынтасын қалыптастыру. LabView зертханалық жұмыс ортасында қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 6
  • Автоматтандырылған инжиниринг жүйелері
    Несиелер: 5

    CAE-жүйелер-бұл есептеу әдістерін (ақырлы элементтер әдісі, ақырлы айырмашылықтар әдісі, ақырлы көлем әдісі) қолдана отырып, өнімнің компьютерлік моделі нақты жұмыс жағдайында қалай әрекет ететінін бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі бағдарламалық өнімдер. Пәнді оқу барысында студент компьютерлік модельдерді құру, оларға есептеулер жүргізу және есептеу нәтижелерін ескере отырып оңтайландыру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 6
  • Электрондық құрылғылардың қуат көздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - схемотехника және электронды құрылғылардың қуат көздерін дамыту бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Көптеген электрондық құрылғылардың жұмысы үшін Тұрақты токтың бір немесе бірнеше қуат көзі (IP) болуы керек. Пәнді оқу барысында студент әр түрлі қуат көздерін құру және жұмыс принциптерін игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ұшқышсыз ұшу аппараттарын автоматтандырылған басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ұшу аппараттарын басқару жүйелерін талдау және синтездеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ҰҰА басқару-бұл көптеген факторлар мен қағидаларды қамтитын күрделі процесс. ҰҰА автоматтандырылған басқару жүйесі ҰҰА пайдалану процесінде адам факторын барынша азайтуға бағытталған. Оқу барысында студенттер ҰҰА -ларын автоматтандырылған басқару жүйелерін құру және әзірлеу принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Пневматикалық жүйелердегі өнеркәсіптік контроллерлер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пневматикалық жүйелерді қолдана отырып PLC бағдарламалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Пневматикалық жүйе-бұл газ энергиясын беру және тарату үшін өзара байланысты компоненттердің қосылуы. Пәнді оқу барысында студент пневматикалық жүйелерді құру принциптерін, сондай-ақ оларды басқару үшін PLC бағдарламалауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ҰҰА қозғалтқыштары мен драйверлері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ҰҰА үшін қозғалтқыштар мен драйверлердің құрылысы, жұмысы және құрастырылуы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ҰҰА -бұл әртүрлі элементтер мен құрылғылар бар күрделі жүйе. Жатады қозғалтқыштар және драйверлер ҰҰА. Пәнді оқу барысында студент ҰҰА-ның әртүрлі қозғалтқыштары мен драйверлерінің жұмыс принциптері мен конструкциясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шағын ұшқышсыз ұшу аппараттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ШҰҰА құру және модельдеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ШҰҰА (ҰҰА) - ауызекі тілде де "дрон"; дрон, ағылш. drone-дрон) - бортында экипажы жоқ ұшу аппараты. Пәнді оқу барысында студент ШҰҰА, дрондар, квадрокоптерлерді құру және модельдеу принциптерін, сондай-ақ олардың электрондық құрылымы мен бағдарламалық жасақтамасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гидравликалық жүйелердегі өнеркәсіптік контроллерлер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пневматикалық жүйелерді қолдана отырып PLC бағдарламалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Гидравликалық жүйе-бұл сұйықтықтың энергиясын беру және тарату үшін өзара байланысты компоненттердің қосылуы. Пәнді оқу барысында студент пневматикалық жүйелерді құру принциптерін, сондай-ақ оларды басқару үшін PLC бағдарламалауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микроэлектромеханикалық жүйелер мен элементтер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Схемотехника және МЭМЖ өндірісі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Микроэлектромеханикалық жүйелер (МЭМЖ) — микрондық өлшемдердің өзара байланысты механикалық және электрлік компоненттерін біріктіретін құрылғылар. Микроэлектромеханикалық жүйелер жалпы кремний субстратында орналасқан механикалық элементтерден, датчиктерден, электроникадан, жетектерден және микроэлектроника құрылғыларынан тұрады. Пәнді оқу барысында студент МЭМЖ құру және схемотехника принциптерін, сондай-ақ МЭМЖ өндірісінің әртүрлі технологияларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • CUDA технологиясы
    Несиелер: 5

    CUDA (бастапқыда аббр. ағылшын тілінен. Compute Unified Device Architecture)-параллельді есептеулердің бағдарламалық-аппараттық архитектурасы, ол NVIDIA фирмасының графикалық процессорларын пайдалану арқасында есептеуіш өнімділігін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді. Бұл пәнді оқу барысында студенттер NVIDIA графикалық және тензорлық процессорларында орындалатын бағдарламалау принциптері мен алгоритмдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ҰҰА сымсыз байланыс элементтері мен құрылғылары
    Несиелер: 5

    Ұшқышсыз ұшу аппараттарының сымсыз байланыс құрылғыларын құру принциптерін зерттеу. Қазіргі заманғы ҰҰА навигациялық және басқару жүйелерімен және құрылғыларымен жабдықталған. Оқу барысында студенттер ҰҰА сымсыз байланысын қамтамасыз ететін құрылғылардың құрылымы мен жұмыс принциптерін игереді. Оларды өз бетінше жобалай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электрондық аспаптар мен басқару жүйелерін прототиптеу
    Несиелер: 5

    Пәнде әзірлеудің графикалық ортасы негізінде электрондық баспа платаларын жобалаудың негізгі тәсілдері қарастырылады. Графикалық жобалаудың төрт негізгі кезеңі қарастырылады:электронды компоненттерді құру, Принципті электр сұлбасын құру, берілген параметрлермен баспа платасын құру, параметрлерді және бақылау қателерін тексеру. Қазіргі баспа платаларында қолданылатын негізгі элементтер мен микросхемалар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • NVIDIA Jetson
    Несиелер: 5

    Nvidia Jetson-бұл NVIDIA-дан енгізілген есептеу карталарының сериясы. Барлық Jetson tx1, TX1 және TX2 модельдері ARM архитектурасының орталық процессорын (CPU) біріктіретін Nvidia-ның Tegra (немесе SoC) процессорымен жабдықталған. Jetson-бұл Машиналық оқыту қосымшаларын тездетуге арналған төмен қуатты жүйе. Пәнді оқу барысында студенттер Etron контроллерлерін бағдарламалау принциптерін игереді және оларды қолдана отырып роботты жүйелерді жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электрондық индустриядағы Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Жергілікті желілерді құру негіздері. IP мекен-жайлары. Жіктелуі. Пайдалану ерекшелік-тері. Деректер пакеттерін бағыттау. Сымды және сымсыз құрылғыларды жұптастыру. Бір желіге біріктіру үшін әртүрлі құрылғылардың интер-фейстерін жұптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • PLC-аспап жасаудағы технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәнде диспетчерлер арасында телебасқару және телеметрия командаларын беру үшін жоғары вольтты электр берілісін (ЭБЖ) пайдалану үшін PLC-технологиясының әдістері мен құралдары оқытылады. Желі 50 Гц немесе 60 Гц жиіліктегі стандартты айнымалы токтың үстіне қою арқылы жоғары жиілікті телебасқару және телесигнализация сигналдарын бере алады. PLC 1 Мбит/с дейінгі деректерді беру жылдамдығымен 500 Мбит/с дейінгі жылдамдықпен деректерді беруді қамтамасыз ететін BPL ( Broadband over power Lines - электр беру желілері арқылы кең жолақты беру) және NPL ( Narrowband over Power Lines - электр беру желілері арқылы тар жолақты беру) қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ғылыми зерттеу негіздері және академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Пән - бұл академиялық жазбада мәліметтерді ұсыну принциптері мен әдістерін игеру үшін қажет теориялық материалдар мен практикалық мысалдар кешені. Ғылыми мақалалар мен ғылыми еңбектер жазу әрекеттерінің алгоритміне ерекше назар аударылады. Мақсат пен міндеттерді қою, зерттеу әдістерін сипаттау, статистикалық ақпаратты, графиктер мен диаграммаларды сипаттау, зерттеу қорытындыларын тұжырымдау, ғылыми әдебиеттерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме жасау және басқалары сияқты дағдылар қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • ЖБП ЖОО компонентінің модулі (Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі, экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері)
    Несиелер: 5

    Студенттің мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар туралы білім алуына көмектесетін оқу курсы қазіргі заманғы дүниетанымдық мәселелердің мәнін, олардың қайнар көздері мен теориялық шешімдерін, сонымен қатар адамдар қызметінің мақсаттарын, құралдары мен сипатын анықтайтын принциптер мен идеалдарды түсінуге мүмкіндік береді. Технологиялық процестердің қоршаған ортаға, ластану түрлері мен көздеріне, тазалау әдістері мен әдістеріне, өндірістің және санитарлық қорғау аймағының экологиялық қауіп-қатерін санаттарға, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлардың параметрлері мен сипаттамаларына, олардың салдарын болжауына, шығындардың санын және құрылымын анықтау әдістерінің әсерін зерделейді Заманауи экономиканың тұжырымдамаларын, ҚР экономикасының дамудың түбегейлі жаңа траекториясына көшуін зерттеу. Бәсекеге қабылетті өнім шығарып, өткізу үшін кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Басқарушылық міндеттерді шешу үшін негізгі ынталандыру, көсбасшылық теорияларын зерттеу. Персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгеру. Инновациялық дамудың негізгі модельдерін, іске асыру әдістерін, кәсіпорындардың инновациялық белсенділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің өзара байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON5

    Техникалық құжаттаманы жоспарлау, әзірлеу және рәсімдеуге арналған нормативті және басқару материалдарын білу

  • Код ON1

    Өздігінен жетілу мен даму қабылетіне ие болу, бар белсенді өмір жолында жаңа білімдерді игеру.

  • Код ON2

    Зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыру; гуманитарлық мәдениеттілікке, адамға, қоғамға және қоршаған ортаға деген қатынасын реттейтін эстетикалық және құқықтық нормаларға ие болу.

  • Код ON6

    Аналогты және сандық құрылғылардың сұлбалық техникасын, автоматтандырылған жүйені басқару және түзету заңдарын білу.

  • Код ON8

    Аспаптар мен жүйелердің өндіріс технологиясының негізін, компьютерлік технологиялар мүмкіндіктерін, компютерлік графиканың әдістемелері мен құралдарын білу.

  • Код ON10

    Компьютерлік желілерді, қашықтықтан басқару жүйелерін әзірлеу және жоспарлау, мәліметтерді жинақтау және басқару, диагностикасын жүргізе білу.

  • Код ON4

    Күнделікті өзгеріп отыратын әлеуметтік, экономикалық және басқа да шарттарға бейімделе білу; Техника мен технологиядағы өзгерістерге тез дағдылана алу және қабылдай алу.

  • Код ON11

    Оқытылатын саланың оқу-практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON7

    Құрылғылар мен жүйелерді моделдей алу, түрлі жұмыс режимдерінде аспаптың уақыттық-жиіліктік сипаттамаларын ала алу.

  • Код ON9

    Конфигурацияны жүзеге асыру мен микроконтроллерлер мен микрокомпьютерлерді бағдарламалау және оны жасақтау, монтаждау және құрастыра білу.

  • Код ON3

    Заманауи өркениет талаптарына сай ақпараттық және компьютерлік технологияларды, техниканың әлеуметтік-философиялық мәселелерін, инженерлі-техникалық қызмет тағайындалуын және оның адами мәнін түсіне білу.

Top