Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Халық аспаптары в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерде курсты өту барысында да, одан әрі музыкалық даму үшін де қажетті музыкалық-теориялық дағдыларды дамыту, музыкалық ойлауды қалыптастыру мен дамытуға көмектесу және аналитикалық қабілеттердің негізін қалау. Пән студенттерге музыкалық дамудың берік негізін беруге арналған. Курстың мазмұны экспрессивтіліктің негізгі құралдарын - музыкалық дыбыстарды, аралықтарды, ырғақтарды және басқаларды оқшаулау мен өзара әрекеттесуде зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыканың теориялық білімдер негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты музыкалық тілдің элементтерін зерттеу болып табылады: ладтардың дыбыстық қатарлары, интервалдар, аккордтар, диатоника және хроматика лад категориялары ретінде, ауытқулар мен модуляциялар музыкалық шығармадағы тональды ауысудың тәсілі ретінде, қойма, текстуралар және т.б. пән теориялық циклдің барлық басқа пәндеріне сілтеме береді. Пәнді оқу сонымен қатар музыкалық тілдің элементтерін пернетақтада және жазбаша түрде білу дағдыларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық және фортепиано I
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-Аспаптық орындау саласында алған білімі, дағдылары мен қабілеттері негізінде студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту. бұл пән кәсіби орындаушылық шеберлік негіздерін практикалық игеруге, шығармалардың түпкі ойын ашуға, әр түрлі стильдер, жанрлар, орындаушылық мектептердің шығармалары негізінде көркемдік талғам мен бейнелі-ассоциативті ойлауды дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, студенттер шығармашылық тәжірибе жинақтайды, әлемдік музыкалық мәдениеттің жоғары жетістіктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нотаны парақтан оқу I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқушылардың ноталық мәтінді тез, сауатты, өз бетінше оқу және ойнату дағдыларын қалыптастыру және дамыту арқылы музыка ойнауға тұрақты қызығушылықты қалыптастыру үшін жағдай жасау болып табылады. Пәнді оқу студенттердің жанрлардың, түрлердің, формалардың, музыкалық өнердің алуан түрлілігі туралы түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді, оларды бағалау қабілетін және ойын барысында Тәуелсіздік көрсетуге деген ұмтылысын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушының музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және оны дамыту, сондай-ақ Шығармашылық, орындаушылық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануға үйрету болып табылады. "Сольфеджио I" білім алушыларда музыканы тыңдау және түсіну, музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс істеу, оның мағыналы орындалуына қол жеткізу білігін қалыптастырады. Пән тек нота арқылы ән айтуды ғана емес, сонымен қатар интонациялық жаттығуларды, парақтан оқуды, есту анализін, музыкалық диктантты, ырғақты жаттығуларды, шығармашылық тапсырмаларды және басқа да жұмыс түрлерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық және фортепиано II
    Несиелер: 8

    Оқу пәнінің мақсаты студенттің шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды қамтамасыз ету, фортепианолық орындаушылық туралы білімдері мен түсініктерін меңгеру, фортепианода ойнаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, музыкалық өнер саласындағы дербес қызметке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, кәсіби оқуды жалғастыру үшін қажетті орындаушылық тәсілдердің мәнерлі мәнін ұғыну болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық аспаптары (талдау бойынша: домбра, кобыз, баян) және оркестр класы I
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда оркестрлік музыка ойнау үшін қажетті орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында ұжымдық музыка ойнаудың ерекшеліктері, халық аспаптары оркестрлерінің орындаушылық дәстүрлері, ұжым қатысушысы тұлғасының көркемдік-эстетикалық дамуы, отандық және шетелдік композиторлардың шығармаларынан оркестрлік репертуар, оркестрлік музыка ойнаудың музыкалық-орындаушылық міндеттерін шешу қаралады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әуенді гармонизациялау
    Несиелер: 5

    Мақсаты-болашақ білікті мамандардың гармоникалық мәселелерді шешуге және сәтті кәсіби музыкалық және педагогикалық іс-әрекетке қажетті гармоникалық модельдерді құруға, маңызды көркемдік, экспрессивті және формативті құрал ретінде полифониялық презентацияның негізгі заңдылықтары туралы түсінік беруге қажетті іс жүзінде маңызды дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіби музыкалық мәселелерді шешуде музыка ғылымдарының жүйелі теориялық және практикалық білімдерін қолдануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге халық аспаптарының пайда болу және қалыптасу тарихымен байланысты білім беру, аймақтық, аса көрнекті орындаушылар мен жалпы ұлттық мектептердің педагогикалық және орындаушылық принциптерімен таныстыру. "Орындаушылық өнер тарихы" пәні халық бөлімі студенттерінің музыкалық-кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нотаны парақтан оқу II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты отандық және шетелдік композиторлардың түрлі шығармаларын өз бетінше қабылдауға, игеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру негізінде оқушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Пәнді оқу кезінде гармоникалық логиканың мәнін құрайтын музыкалық дамудың жалпы заңдылықтарын да, нақты құбылыстарды да түсіну үшін қажетті практикалық дағдылар мен білім дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио ІІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және оны дамыту, Шығармашылық, орындаушылық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануға үйрету, сондай-ақ теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдана білу. Пәнді игеру музыкалық естуді, тазалық пен мәнерлілікті, ырғақтылықты, интонацияны және әртүрлі қоймалардың, стильдердің әуендерін зерттеуді қамтиды. Сольфеджио ноталар бойынша жазу, музыкалық сөйлеу элементтерін оқшауланған және шығармалардың ішінде есту арқылы анықтау, әртүрлі стильдегі музыкаға тән ерекшеліктерді ажырата және тани білу сияқты дағдыларды үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-музыканы жоғары дыбыстық ұйымдастырудың заңдылықтарын, дыбыстарды олардың өзара байланысы мен өзара әрекеттесуінің ладофункционалды және фондық нормаларының үндестігіне (аккордтарына) біріктіру принциптерін игеру. Практикалық зерттеу жазбаша жұмыстардағы, фортепианода ойнаудағы және музыкалық шығармаларды гармоникалық талдаудағы ладогармониялық құралдар мен музыка әдістерінің жиынтығын, тональды үйлесімділік пен функционалды теорияның кейбір заңдылықтарын, гармоникалық процестердің мәнін, үйлесімділіктің музыкалық формамен, әуенмен, текстурамен байланысын теориялық және тарихи түсінуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның музыкалық өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты эстетикалық талғамды, патриотизмді және өткеннің мұрасына деген құрметті қалыптастыру, оның жанрлық үлгілерін талдай білу, ежелгі музыкалық аспаптар туралы білу (үрмелі, шертпелі, ішекті-ысқылы және шулы). Қазақ ұлттық музыка мәдениетінің ерекшеліктерін ашу. Қазақтардың музыкалық өнерінің ерекшеліктерін, оның әлемдік музыкалық әдебиеттегі орнын көрсету (жыршы, күйші және әнші шығармашылығы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазақ халық оркестрінің аспаптарын, аспаптық құрам мен оркестрлік партитураны қалыптастыру заңдарын жан-жақты зерделеуден тұрады. Зерделеу барысында студенттер оркестрлердің әртүрлі түрлері мен құрамдарымен, оның құрамына кіретін халық аспаптары туралы, оркестрлік аспаптарға тән негізгі техникалық және музыкалық мәнерлі құралдар туралы танысады, оркестр партитураларының әртүрлі түрлерін, оркестрдегі аспаптар мен топтардың орналасу тәртібін зерделейді;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық аспаптары (талдау бойынша: домбра, кобыз, баян) және оркестр класы II
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазақ халық аспаптар оркестрінің репертуарымен таныстыру арқылы студенттің ой-өрісін кеңейту. Пәнді оқу барысында студент оркестрлік ойында аспапта ойнаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады, оркестрде ойнау кезінде эмоционалдылықтың, есте сақтаудың, ойлаудың, қиялдың және шығармашылық белсенділіктің дамуын ынталандырады, оркестрлік музыка ойнау саласында шығармашылық қызмет пен көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық форма
    Несиелер: 5

    Мақсаты музыкалық форма, оның тарихи қалыптасуы мен дамуы, стильдік эволюция саласындағы ғылыми зерттеулерді жалпы мәдени және әлеуметтік-саяси процестер. Пән классикалық-романтикалық формалар құрылымының негіздері мен Барокко дәуірінің маңызды формалары туралы нақты түсінік береді. Пәнді оқу барысында студенттер жаңа уақыттың музыкалық формаларының іргелі негізі ретінде тональды үйлесімділіктің барлық арсеналымен (іс жүзінде және аналитикалық) еркін жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық нота жазу технологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-компьютерді практикалық меңгеруді үйрету, кәсіби шығармашылық қызметте белсенді қолдану үшін нота теру, сандық дыбыс жазу және электронды музыкалық аспаптардың мүмкіндіктерін игеру. Пәнді оқу барысында студенттер композитордың, музыкатанушының, түрлі музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндер оқытушысының кәсіби қызметінің міндеттеріне қатысты жаңа ақпараттық технологиялар саласында терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Электрондық ноталар экрандағы белгілердің рөлін ғана емес, сонымен бірге дыбыспен және оның тембрімен тікелей байланысты, олар мультимедиялық оқу материалдарына (музыканы үйрететін аудио және бейне ноталар), кіріктірілген сандық модульге (мысалы, аудио немесе бейне редакторға) және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық аспаптары (талдау бойынша: домбра, кобыз, баян) және оркестр класы III
    Несиелер: 8

    Мақсаты-бітірушілерде оркестрге қатысушының кәсіби орындаушылық кешенін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер музыкалық сауаттылықтың қажетті деңгейіне және стильдік дәстүрлерге сәйкес музыкалық шығармаларды орындауға мүмкіндік беретін оркестр ұжымында ойнау білімдері, іскерліктері мен дағдыларына ие болады, сонымен қатар көркем білім беру, эстетикалық тәрбие, рухани-адамгершілік даму, олардың әлем халықтарының рухани және мәдени құндылықтарын игеруі үшін жағдайлар жасалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің кәсіби кеңістіктік-бейнелі ойлауын, эстетикалық талғамын және Музыка сезімін дамыту болып табылады. "Мамандыққа кіріспе I" пәндері студенттерде болашақ мамандығы, оның музыкалық өмір жүйесіндегі орны мен рөлі туралы түсінік қалыптастыруға арналған; студенттерге мамандыққа кіру процесінде көмек көрсету( факультетте оқу барысында алған кәсіби ақпаратты игеру); студенттердің өзіндік ойлауы мен зерттеу дағдыларын қалыптастыруды ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптық ансамбль (домбыра, қобыз, баян) I
    Несиелер: 6

    Мақсаты студенттердің шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды, ансамбльдік орындаушылық туралы білім мен түсініктерді меңгеруді қамтамасыз ету болып табылады. Пән орындаушылық дайындық пәндері бойынша алған білімдері мен дағдыларын практикалық қолдану мен бекітуге, музыкалық талғамын дамытуға, ұжымдық және шығармашылық тәртіпті тәрбиелеуге бағытталған. Ансамбльде ойнау студенттердің музыкалық дамуының тиімді әдісі болып табылады, оның ішінде мұғаліммен бірге шығармалардың көркем және мағыналы түсіндірмелерін жасауға, бір-бірін тыңдай білуге, гармоникалық естуді дамытуға, ойын дағдыларын ырғақты, синхронды түрде қалыптастыруға мүмкіндік береді. Ансамбльдік музыка ойнау студенттерге үлкен рахат сыйлайды және оқудың бірінші кезеңінде өздерін музыкант сияқты сезінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық музыкалық аспап және оркестр дирижерлау I
    Несиелер: 6

    Мақсаты-студенттердің алған білімдері, оркестрлік орындаушылық саласындағы біліктері мен дағдылары негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту. Пәнді оқу барысында студенттердің түрлі оркестрлік аспаптарға (шертер, сазсырнай, жетіген, асатай, қоңырау және т.б.) тартылуы қалыптасады, бұл аспапшы студенттердің шығармашылық қарым-қатынас шекарасын кеңейтеді. Оркестрде ойнауды үйрену эстетикалық талғамдардың дамуына ықпал етеді, кәсіби ұжымдар мен кәсіби емес шығармашылық музыкалық ұжымдарға қатысу үшін қажетті практикалық білім мен дағдыларды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студенттерге музыкалық шығарманың мазмұнына, оның конструктивті логикасына ену, көркемдік процестердің мәні туралы түсініктерін тереңдету, музыкалық талғамды қалыптастыру әдістерін үйрету болып табылады, бұл, сайып келгенде, толыққанды орындалудан шығудың жолын табуы керек. Пән жалпы гуманитарлық және студенттің болашақ орындаушылық және педагогикалық қызметіне ерекше назар аударады. Бұл пән музыкатанудың тарихи және теориялық аспектілерін біріктіреді, бұл оны жалпы көркемдік және музыкалық көкжиегі бар болашақ мамандарды дайындауда ерекше маңызды етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка дыбысын цифрлы жазу
    Несиелер: 6

    Мақсаты-қазіргі заманғы музыкалық және ақпараттық технологиялар туралы жалпы білімді қалыптастыру, сонымен қатар осы салада қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Сандық аудио технологиялардың мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру, сандық аудио құрылғыларды тиімді пайдалану дағдыларын дамыту, Сандық дыбыстың теориялық негіздерін зерттеу, сандық дыбыстың негізгі форматтары туралы түсінік қалыптастыру және сандық құрылғылардың негізгі түрлерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазақ мәдениеті туралы білімді тереңдету және жүйелеу, оның әлемдік музыкалық үдерістегі рөлі мен орнын түсіну, қазақ музыкасы бойынша барлық тарихи және теориялық материалдарды еркін меңгеру, оның үлгілерін талдай білу. Қазақ музыкалық фольклорын бүкіл Орта Азиялық музыкалық мәдениеттің бір бөлігі ретінде қосу және дамыту жолдарын зерттей отырып, қазақтар көшпелі шаруашылық өмірінде жетекші орын алған этномәдени бірлестіктердің тікелей мұрагерлері болып табылатынын ұмытпаған жөн. Сондықтан өнердің дамуының ерекше эстетикалық өлшемдері мен ерекше заңдылықтарына ие болған номадизмді әлеуметтік - тарихи талдауға жүгінбей-ақ, осы мәдениеттің көптеген аспектілерінің өзіндік ерекшелігін байқауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге музыканың, мәдениеттің және өнердің әртүрлі аспектілері туралы жан-жақты ақпарат пен түсінік беру. Пән студенттерді музыканың, мәдениеттің және өнердің мәнін қарастырудың негізгі модельдерімен және олардың дәстүрлі музыкалық өнер, музыкалық және эстетикалық мәдениет саласындағы шығармашылық процестің әлеуетімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге вокалдық қызмет саласында теориялық және практикалық пәндерді, сондай-ақ арнайы білім беру мекемелерінде мәдениеттану пәндерін оқыту мүмкіндігін қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер білім беру процесінің мәні және мәдениет пен өнер саласында және әлеуметтік-мәдени қызмет саласында жүзеге асырылатын заманауи педагогикалық технологиялар туралы ғылыми түсініктерге ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық аспаптары (таңдау бойынша: домбра, кобыз, баян) және оркестр класы IV
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты-ансамбльдік орындаушылық саласында алған білімі, іскерлігі мен дағдылары негізінде студенттің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу курсының жалпы міндеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді-функционалдық сауаттылықтың қажетті деңгейіне қол жеткізу, музыкалық тілдің элементтерін саналы қабылдау дағдыларын меңгеру, музыкалық шығарманы қарапайым талдау, музыкалық өнердегі негізгі бағыттар мен стильдерді білу, алған білімдерін практикалық қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем музыкасы тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-тарихи ойлау қабілеті бар, шетелдік музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтарын түсінетін, курсты игеру барысында алған білімдерін практикалық қызметінде қолдана алатын мамандарды даярлау. "Әлем музыкасы тарихы" пәні гуманитарлық ғылымдар жетістіктері мен сабақтас өнер түрлерін пайдалана отырып, музыкалық шығармалар материалында музыкалық мәдениеттің тарихи типтеріне талдау жасауды, сондай-ақ музыкалық өнердің бейнелері мен нысандарындағы көркем шығармашылықтың тарихи ерекшелігін ашуды және әлемдік музыка мәдениеті мен Ұлы музыканттардың іс-әрекетінің көрнекті үлгілерінің қоғамның рухани өміріне әсерін көрсетуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық музыкалық аспап және оркестр дирижерлау II
    Несиелер: 8

    Мақсаты студенттердің оркестрге қатысушының кәсіби орындаушылық кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушы тұлғасының тұтас көркемдік-эстетикалық дамуын қамтамасыз етеді, өткен жылдардағы жинақталған тәжірибені жинақтайды және қазіргі педагогиканың жаңа үрдістерін көрсетеді. Бағдарлама педагогикалық репертуармен байытылған, шамамен орындалатын бағдарламалардың тізімі күрделілік дәрежесі бойынша сараланған, бұл студенттің жеке мүмкіндіктерін ескере отырып репертуарды таңдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспаптық ансамбль II
    Несиелер: 8

    Мақсаты аспаптарда ойнаудың практикалық біліктері мен дағдыларын, музыкалық өнер саласындағы дербес іс-әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Ансамбльді зерттеу барысында студенттер классикалық және заманауи музыканың ең жақсы үлгілерімен танысады, көкжиегін кеңейтеді, кейіннен әуесқой музыкалық топтарға қатысу үшін қажетті бірлесіп орындау дағдыларын игереді. Сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастырады, музыка арқылы өз сезімдері мен ойларын ашады, өздерін шығармашылық тұлға ретінде көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этносольфеджио
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде музыканы есту арқылы қабылдау және оны жазу (ноталау) дағдыларын дамыту. Пән дәстүрлі музыкалық естуді дамытуға және жетілдіруге, студенттердің есту қабілетін анықтауға және әртүрлі домбыра стиліндегі күйлерде музыкалық сөйлеудің барлық элементтерін түсінуге, музыкалық есте сақтау және аналитикалық ойлауды дамытуға; музыкалық импровизацияның әдістері мен әдістерін терең зерттеуге; стильдік бағдарларды тәрбиелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушының жеке концерттік репертуары I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде музыкалық өнімді орындау және өңдеу үшін талантты, кәсіби және лайықты тұрақты түсінік қалыптастыру. Студенттің жеке репертуары мазмұны мен стилі бойынша әр түрлі болуы керек. Пәнді оқу барысында студенттер халық аспаптарымен, ойын тәсілдерімен, аспаптарды баптаумен, репетиция процесінің нысандары мен әдістерімен, концерттік қойылымның репертуарын іріктеумен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық аспаптары (таңдау бойынша: домбра, кобыз, баян) және оркестр класы V
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты музыкалық ырғақ, есте сақтау, ноталарды қабылдау және сауатты оқуға үйрету болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер аспапта қалай дұрыс отыру керектігін, саусақтарды қалай саусақпен және кәсіби түрде қолдануды үйренеді. Бұл пәнді игеру бірқатар коммуникативті мәселелерді шешуге мүмкіндік береді: студенттердің бірлескен шығармашылығы, бірлескен музыка ойнау процесінде қарым-қатынас жасау, бір-бірінің ойынын бағалау, оркестрде ойнау кезінде серіктестік сезімін дамыту, әртістік және музыкалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби мәдениет және тіл
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-ұлттық тіл мен мәдениеттің мәнін түсінуді қалыптастыру, сонымен қатар болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығы, оған тұрақты қызығушылық таныту, оқуға деген ынтаны қалыптастыру мақсатында білім беру мен дамуға жеке тұлғаға бағытталған көзқарасты жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандықтың қазақ (орыс) тілінде терминологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді күнделікті және кәсіби қызметте белсенді қолдану үшін кәсіби терминдер мен мамандық тілін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгеруге үйрету болып табылады. Пән болашақ мамандардың кәсіби және мәдени-ресми қазақ (орыс) тілдерінде қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға, тиісті кәсіби қызметте тілдік, коммуникативтік, жалпы мәдени құзыреттілікті меңгеруге, кәсіби терминдер мен терминологияның ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогалық дайындық
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді бастауыш және орта буындағы, орындаушылық ұжымдарды ұйымдастыру және басқару дағдыларын кәсіби меңгерген арнайы пәндер блогының оқытушысы ретінде дәстүрлі музыкалық өнер саласында одан әрі практикалық іс-әрекетке дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты актерлік және сөйлеу тренингі арқылы дәстүрлі музыкалық өнерде оқитын студенттердің актерлік қабілеттерін дамыту болып табылады. Оқу барысында студенттер сахналық мінез-құлық негіздерін қалыптастырады, көркемдік қабілеттерін дамытады, музыкалық шығармадағы образ бойынша жұмыста актерлік элементтерді және музыкалық шығарманы актерлік түсіндіруді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссура және актерлік шеберлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді актерлік және режиссерлік өнердің негіздерімен таныстыру. Пәнді оқу барысында студенттер режиссердің актерлермен жұмысындағы шығармашылық процесті ұйымдастырудың негіздері, бос уақытты ұйымдастырудағы қойылымдарға шығармашылық дайындық, оқу-қойылым қызметі процесінде студенттің өз ойын еркін білдіруге және жеке басын іздеуге бағытталған шығармашылық мүмкіндіктерін ашу туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахна дайындығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты театр өнері туралы жалпы тарихи-теориялық білімді қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, белсенді тыңдаушыны, көрерменді, шығармашылық белсенділікке қатысушыны тәрбиелеу, тұлғаның эмоционалды, зияткерлік және адамгершілік саласын дамыту болып табылады. Пән студенттердің эстетикалық және рухани-адамгершілік дамуына, шығармашылық қызметке, халықтық музыкалық шығармашылыққа, халықтық дәстүрлер мен әндерге деген тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени демалыс қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әр түрлі бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, сценарийлер жазу және әр түрлі театрландырылған іс-шараларды қою және пайдаланушының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Пән бағдарламасында бос уақыттың тарихы, теориясы мен әдістемесі қарастырылады, мәдениет мекемелері қызметінің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері, мәдени-демалыс бағдарламаларын құру технологиясы, сценарий шеберлігі негіздері, экспрессивті құралдардың ерекшеліктері, мәдени-демалыс қызметін әдістемелік қамтамасыз ету мәселелері, мамандардың кәсіби шеберлігі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық мектептер дәстүрі
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты-әртүрлі аймақтық орындаушылық мектептердің ерекшеліктерін ажырата білу. Пәнді оқу барысында студент қолданыстағы дәстүрлі стильдер мен жанрларды, ірі композиторлардың шығармаларындағы авторлық жаңашылдықты (формасы, тәсілі, штрих-жиілігі, ырғағы) ажырата білуді, аймақтық композициялардың мазмұндық-тақырыптық аспектілерін талдап, салыстыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орындаушының жеке концерттік репертуары II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: белгілі бір композитордың стилін түсіндіру ерекшеліктерін ескере отырып, жеке концерттік репертуарды таңдау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер үлкен және әр түрлі (стилі, жанры және формасы бойынша) музыкалық материалмен танысады, классикалық композиторлардың шығармаларын, отандық және шетелдік композиторлардың пьесаларын оқиды; музыкалық материалдың көлемін кеңейтеді. Музыкалық материалды таңдаудың негізгі критерийі-тұлғаның қалыптасуына терең әсер ететін идеологиялық және эмоционалды мазмұн.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ансамбль тартыс және орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты-аспапты шебер меңгере білу және әртүрлі күйлерді білу. Пән күй тартыстың Ұлттық домбыра дәстүріне, күй өнерін жан-жақты оқытуға болашақ аспапшыларды қалыптастыруға бағытталған. Домбырашы-студенттерге аймақтық орындаушылық дәстүрдің техникасын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON9

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды дәстүрлі музыкалық өнер саласында қолдану; арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау, кәсіби түсініктер мен терминологияны қолдану

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON10

    музыкалық шығармалардың жеке шығармашылық интерпретациясын жасау, интерпретацияны, ұлттық мектептерді, стильді орындауды сипаттайтын сипаттамаларды талдау және бағалау әдістемесін қолдану

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON8

    музыкалық шығармашылық стиліне сәйкес көркемдік тәсілдер жиынтығын қолданыпорындау мәдениетін,шеберлікті жетілдіру, кәсіби қызметінде (орындаушылық, оқытушылық) әртістікті, шығармашылық әрі орындаушылық еркіндікті, ойды басқара білуді және фортепианоны пайдалануды көрсету

  • Код ON5

    музыкалық және теориялық пәндер негіздері, қазақ және әлемдік музыка тарихы, халық шығармашылығы, фольклорлық және вокалдық ансамбль, арнайы пәндерді оқыту әдістемесі, актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу мәдениеті сияқты пәндерді негіізге ала отырып, дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы білім мен түсінігін көрсету

  • Код ON7

    әлеуметтік-мәдени өзара әрекеттесу және ынтымақтастық үдерістерімен, концерттік-шығармашылық қызметті жүзеге асыру және командамен жұмыс істеу дағдыларына ие болу

  • Код ON11

    әртүрлі дәуірдің жанрлары мен стильдерін қамтитын музыкалық туындылардан тұратын жеке концерттік бағдарламаларды орындау; қарқынды жаттығулар (ансамбль, оркестр, жеке) және концерттік жұмыс жүргізуарқылы орындаушылық репертуарды зерттеп, жинақтау, өзінің тәжірибелік қызметін ұйымдастыру

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу бойынша бұлтты және мобильді сервистерді сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша

  • Код ON6

    оқытушылық қызметте психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін пайдалану, орындаушылықбағытта сабақ жүргізуде оқу үрдісін ұйымдастыру мен талдауда базалық білімді және практикалық тәжірибені, сабақты даярлау мен жүргізу әдістемесін пайдалану

Top