Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Вокалдық өнер в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау: өнер, мәдениет, білім беру саласындағы музыкалық ұжымдар мен бірлестіктердің шығармашылық қызметін ұйымдастыру; педагогикалық іс-әрекет; теориялық білімді іс жүзінде қолдану; музыкалық өнердің орындаушылық саласында шығармашылық жобаларды ұйымдастыру және әзірлеу; концерттік бағдарламаларды, фестивальдерді, конкурстарды, конференцияларды ұйымдастыру және өткізу; зерттеу жұмысы.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Музыка теориясы 1

    Музыкалық қабылдау мен өзіндік орындаушылық тәжірибені байыту мақсатында музыкалық-теориялық білімді қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды дамыту. Музыкалық жүйенің және оның жекелеген компоненттерінің құрылымы мен жұмысының жалпы заңдылықтарын қамту, бірқатар негізгі музыкалық және теориялық ұғымдар мен құбылыстарды тарихи-теориялық зерттеу және практикалық дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио 1

    Бір дауысты және екі дауысты музыкалық мысалдарды әндету, музыкалық құрылымдарды есту қабілеті арқылы жазу, аралықтарды және аккордтарды есту қабілеті арқылы айыру, берілген музыкалық тақырыпқа және ырғақтық құрылымға имровизациялау, вокалды-интонациялық дағдыларды игеру, музыкалық тілдің элементтерін талдау. Музыкалық теминологияны білу, аспапта ойнау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандық 1

    Мамандықпен танысудың бастапқы кезеңінде студент өзінің оқу және кәсіптік іс-әрекетінің негізі болып табылатын тыныс алу рефлексінің дағдысына дағдыланады. Тыныс алу жаттығулары мен жаттығулары арқылы оқушылар ән айту кезінде дұрыс тыныс алуға үйренеді. Қарапайым музыкалық шығармаларды оқу арқылы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандық 2

    Студенттер қарапайым ескі итальяндық арияларды қамтитын репертуарды зерттейді. Музыкалық элементтері бар сольфеджио вокализациясын айтуды үйренеді (ритм, ұзақтық, кейбір фразалардағы секіру әуені). Итальян тілін үйреніп, ескі итальяндық ариялар түпнұсқа тілінде орындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Студенттер Италия, Франция, Германия, Ресей, Қазақстандағы орындаушылық мектептердің негізгі кезеңдерінің қалыптасу реттілігі мен тарихи шарттылығын анықтау арқылы вокалдық өнердің пайда болуы мен даму тарихы саласындағы білім кешенін меңгереді; опера театрының музыкалық өнері мен опера композиторының шығармашылығы саласындағы тарихи маңызды оқиғалар мен фактілерді жүйелей алады; вокалдық техниканы зерттеу саласындағы жетістіктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясы 2

    Студенттер келесі пәндік құзыреттілік салаларының негіздерін меңгереді: нота жазу (музыка теориясы) саласындағы қажетті білімдер, негізгі компонент ретінде курсқа қатынасын негіздей отырып, музыкалық экспрессияның қарапайым құралдарын меңгеріп, музыкалық-теориялық терминологияны үйренеді. Олар музыканы қабылдау құралы және музыкалық қарым-қатынас мүмкіндігі ретінде музыка теориясы туралы түсінік қалыптастырады. Олар: музыкалық бейнелеудің негізгі құралдарын көрсетіп, практикалық жұмыста қолдана алады; музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясына ие болып; шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында гармониялық естудің болуын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио 2

    Студенттер есту талдауы, интонация дағдыларын меңгереді, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын меңгереді, музыкалық диктант жазу дағдыларын меңгереді; бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды орындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Практикаға бағытталған итальян тілі 1

    Студенттер итальян тілінің практикалық грамматикалық құрылымының негіздерін, вокалдық өнерде, бұқаралық ақпарат құралдарында, ғылыми-көпшілік пен көркем әдебиетте қолданылатын лексиканы меңгереді, итальян тілінде еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады, итальян тілінде іс жүзінде сөйлей және вокалдық шығармаларды, арияларды тілдік түпнұсқада орындау саласында сөйлей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио 3

    Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта есту, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық 3

    Оқушы ән айту дағдысын жетілдіреді: 1. Тыныс көлемін тұтас сөз тіркесіне бөлуге үйренеді; 2. Биік позицияда ән айту шеберлігіне жетеді; 3. Көркем-музыкалық мәтіннің белсенді айтылуын қалыптастырады; 4. Бұлшық еттердің ұзақ мерзімді есте сақтау қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жалпы фортепиано 1

    Жалпы фортепиано сыныбында оқитын оқушы аспаппен танысады. Ол пернетақта, дыбыстар, регистрлер ұғымдарын, октава ұғымын, аспапта октавалардың орналасуын зерттейді. Шығармашылық қабілеттерін дамытады – әуендерді құлақпен ойнау (таңдау) және мұғалімнің орындауындағы әуенді тыңдау. Жалпы фортепиано сабағында оқушының музыкаға деген құлағы дамып, музыканы қабылдау дағдылары қалыптасады. Түрлі музыкалық шығармалармен танысады, музыкалық әсерлерінің қорын байытады. Студенттің музыканы тыңдау, эмпатия жасау қабілеті қалыптасады, музыканы мағыналы қабылдау қасиеттері қалыптасады. Студент пианинода ойнаудың бастапқы дағдыларын игереді: Фортепианода дұрыс отыру дағдыларын қалыптастырады, қолды дұрыс орналастыруға, ойын қимылдарын ұйымдастыруға жұмыс жасайды. Негізгі штрихтармен танысу (legato, staccato, non legato). Штрихтардың негізгі түрлерін пайдаланып шағын әндерді ойнайды. Музыкалық сауаттылық және сольфеджио негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Хорлық әрлендіру 1

    Студенттер хордың құрылымы, түрлері, олардың вокалдық ұйымдастырылуы туралы кешенді білім алады; хор шығармаларына кешенді теориялық, көркемдік және орындаушылық талдау жасау дағдыларын меңгереді; шығармалардың жанрлық-стильдік ерекшеліктеріне және хор ұжымдарының мүмкіндіктеріне сәйкес өңдеу тәсілдері мен оларды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор класы 1

    Әр дәуірдегі, стильдегі, жанрдағы үздік хор шығармаларымен практикалық танысу арқылы студенттердің музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, арнайы білімдерін тереңдетеді, көркемдік білім береді; совет композиторларының вокалдық-хор шығармалары, халық әндері, орыс, қазақ, кеңес және шетел композиторларының шығармалары, ансамбльдік музыкалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Концертмейстерлік класс 1

    Оқушыларда парақтан оқу, транспозициялау, мектеп репертуарындағы оқыған шығармалармен танысу дағдылары қалыптасады. Вокалдық-аспаптық шығармалардың сүйемелдеуінің орындалу ерекшелігі зерттеледі. Жалпы білім беретін мектепте музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда солист және ансамбльмен, концерттік орындаудың әр түрін орындау жұмыстары жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Гармония 1

    Студенттер музыкалық шығармаға гармониялық талдау жасаудың негізгі ұғымдарын меңгереді, музыкалық шығарманың мазмұны аясында гармоникалық құралдарды сипаттай алады; - оқытылған құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдана алады, әр түрлі стильдер мен жанрларда гармоникалық тізбектерді ойнай алады; - оқытылатын құралдарды сәйкестендіру үшін жазбаша тапсырмаларда қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Итальян тілі 1

    Студенттер итальян тілін кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде, ғылыми-зерттеу, танымдық іс-әрекеттерде және бағдарламаны орындауда итальян тілін қолдану үшін қажетті итальяндық коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту негіздерін вокал сыныбы сабағында меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәжірибеге бағдарланған итальян тілі 2

    Студенттер опера класы, камералық класс, вокалдық дуэт және вокалдық ансамбль пәндері бойынша өз бағдарламасының репертуарынан итальян тілінде оқу тесттеріне тартылады. Одан әрі студенттер дүниежүзінің опера жанрының ұлы шеберлерінің орындауында итальян тілінде өз шығармаларын тыңдап, дұрыс айтылу техникасын жаттықтыра отырып, итальян тілінде шығармалар орындайды. «Тәжірибеге бағытталған итальян тілі» пәні курсының соңында студенттер итальяндық композиторлардың операларынан романстарды, арияларды, вокалдық циклдарды орындау кезінде итальян тілінің грамматикалық дұрыс айтылуында білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Опералық дайындық

    Студенттер опера әншісінің (музыкалық театр әртісі) қалыптасуы мен дамуы саласындағы білім кешенін меңгереді; опера театрында тиімді жұмыс істеуге қажетті концертмейстермен, режиссермен, дирижермен және серіктестермен өзара әрекеттесу принциптерін аша алады. Пәннің мазмұны негізгі ұлттық мектептер – итальян, орыс, француз және неміс опера театрларының репертуарының негізгі мазмұнын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хорлық әрлендіру 2

    Студенттер орындаушылық мәдениет жағдайында вокалдық-хор әрекетінің музыкалық-педагогикалық заңдылықтарының принциптерін түсінеді, бұқаралық музыкалық білім беру жүйесінде әртүрлі жас топтарындағы балалар хорларымен жұмыс істеуге дайындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Итальян тілі 2

    Студенттер итальян тілі грамматикасының 3 бөлікке – фонетика, морфология және синтаксис бөлімдері бойынша білім теориясын меңгереді. Студенттер морфологияны тереңірек зерттейді, атап айтқанда, келесі бөлімдер; зат есім, сын есім, артикль, етістік, есімдік және сан есім. Оқушылар итальян тілінде жай сөйлемдер құра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу

    Студенттер камералық вокалдық өнердің теориясы мен практикасы саласындағы әртүрлі дәуірдегі, стильдегі, бағыттар мен жанрдағы камералық вокалдық музыканың озық үлгілері негізінде білім мен дағдылар кешенін меңгереді; камералық вокал техникасы жүйесінің жалпы маңызды қағидаларын және камералық вокалисттің кәсіби мәдениетін меңгереді; камералық әншінің жеке стилін меңгереді; суретшінің эстетикалық және рухани-адамгершілік тәрбиесі туралы ақпарат алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық 4

    Дыбыстың дұрыс шығуына осы ықпал ететін оқушының дауыс аппаратының рефлекторлық қимылдарын дамытады; 1. Барлық диапазон бойынша біркелкі болу, регистрлердің тегістігі, дауысты дыбыстардың біркелкілігі, тембр бояуы, икемділік дағдыларын меңгереді; 2. Ән айтатын дауыстың – диапазон, тембр, діріл, интонация, дикция қасиеттерін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Хор класы 2

    Студенттер партитуралар құрылымының ішкі заңдылықтарын түсінуге негізделген хор шығармаларын орындау дағдыларын меңгереді, концерттік орындау үшін партитураны еркін оқуда практикалық дағдыларды меңгереді. Олар хор және опера музыкасымен, әр түрлі композиторлардың хор жазу әдістерімен, әртүрлі стильдегі партитуралардың функционалдық құрылымының ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Концертмейстерлік класс 2

    Әртүрлі стиль, дәуір, композиторлардың шығармаларын оқу үлгілері бойынша сүйемелдеудің музыкалық-орындаушылық шеберлігі. сүйемелдеу, вокалдық және аспаптық шығармаларды орындау ерекшелігі. Нақты орындау тапсырмасы. Фортепиано партитурасымен жұмыс. аспапта орындаушылармен бірге концерттік репертуарды үйренуде концертмейстер ретінде тәжірибе жинақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Гармония 2

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер гармонияның заңдылықтары мен қасиеттерін; музыкалық тілдің пішінін, текстурасын, метро-ритмді, әуенді және басқа компоненттерін корреляциялай алады; берілген әуенді үйлестіру, реттілік, әуенді ойнау, музыкалық шығармаға гармониялық талдау жасау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано 2

    Жалпы фортепиано сыныбында оқитын оқушы музыкалық сауаттылық негіздерін, музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Сабақта орындалатын музыка туралы әңгімелесу (шығарманың жасалу уақыты мен тарихы, композитор туралы әңгіме, шығарманың оның шығармашылығындағы орны туралы) Оқудың екінші семестрінен бастап көзбен шолып оқу ұсынылады. Басстағы гармонияның тірек дыбыстары түріндегі қарапайым сүйемелдеуді таңдаумен айналысыңыз. Студент қимыл-қозғалыс дағдыларын дамытуға, сондай-ақ саусақ техникасының негіздерін қалыптастыруға арналған қиын емес этюдтарды меңгереді. Семестрде студент пьесалар мен эскиздермен жұмыс істеуі керек. Оқу барысында студент 2-5 музыкалық шығарманы: халық әндерін, би және ән пьесаларын, полифония элементтері бар пьесаларды, этюдтарды меңгеруі керек. Шығармашылық қабілеттерін дамыту жұмыстары: Ән сипатындағы әуендер парағынан оқу дағдылары басстағы гармониялардың тірек дыбыстары түріндегі қарапайым сүйемелдеумен жетілдіріледі, құлаққа таныс шығармаларды таңдау (гармоникалық текстурамен болуы мүмкін) , транспозиция, ансамбльде ойнау. Техникалық даму: Музыкалық және есту өнерін дамытуды жалғастыру, бастапқы қойылым және моторлы ойын дағдыларын ұйымдастыру. Әртүрлі жаттығулардың көмегімен саусақ техникасы бойынша жұмыс жалғасады, сонымен қатар интервалдар, таразылар, этюдтер ойнау арқылы қолдың еркін қимылдау дағдыларын дамыту жұмыстары жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Зерттеу жұмысын дайындау әдістері

    Студенттер ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде бірқатар практикалық дағдыларды қалыптастырады; Ғылыми зерттеулер жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибесін зерделейді; дипломдық біліктілік жұмысын орындауда әзірленіп жатқан тақырып бойынша арнайы әдебиеттерді пайдалану ерекшеліктерін меңгереді; Ғылыми зерттеу әдістерімен танысады; мәліметтерді талдау мен өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық класс 1

    Студенттер жоғары білікті камералық әншілерді дайындау үшін камералық өнердің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері кешенін меңгереді. Курстың негізгі міндеттері - студенттерді камералық ән айту әдістері саласындағы ғылыми жетістіктермен таныстыру, романс-ән әлемінің музыкалық әдебиетін оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық 5

    Оқушы дыбысты теңестірудің практикалық жұмысын жетілдіреді; 1. Дыбысты шығару, тыныс алу, әртүрлі регистрлердегі дыбыс біркелкілігі бойынша жұмыстармен байланысты орындаушы тапсырманы жеңеді. 2. Диапазонның жоғарғы және төменгі бөліктерін дұрыс кеңейтуге мүмкіндік беретін ән айту және оны күшейту дағдысын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау 1

    Музыкалық әдебиетті талдай білу. Музыкалық шығарманың мазмұны, формалары, жанрлары, стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білім алумен қатар, мазмұн мен форманың бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми талдау әдістері туралы білім алу. Тарихи қалыптасқан музыкалық формаларды білу .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыка тарихы

    Студенттер қазақ музыкасының ерекшеліктері мен қалыптасу процесі туралы білім мен түсініктерді игереді, алған білімдерін алдағы педагогикалық жұмысында пайдалана алады; - көне заманнан бастап қазақтың музыка мәдениетін зерттейді, 20 ғасырдағы революциядан кейінгі жылдардағы қазақ халқының шығармашылығының даму кезеңдерін меңгереді, көрнекті жасаушылардың музыкалық шығармаларын тыңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халық музыкалық шығармашылығы

    Қазақтың халық әні мен аспаптық шығармашылығының дәстүрлі жанрлары. Жанрлардың тарихи шарттылығы; өңірлік мектептер (ән және аспаптық); музыкалық мәдениетті және оның құрамдас бөлігін – кәсіби музыканы дамытудағы негізгі компонент ретінде қазақ фольклорының рөлі; фольклорлық үлгілерді жүйелеу, талдау және сипаттау әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы фортепиано 3

    Жалпы фортепиано сыныбында студент музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Сыныпта орындалатын музыка туралы әңгімелесу (шығарманың жасалу уақыты мен тарихы, шығарманың жазылған жылы, композитор туралы әңгіме, шығарманың оның шығармашылығындағы орны туралы) т.б. Жұмыстар бойынша жұмыс жүргізілуде: Студент әртүрлі музыкалық жанрлармен, формалармен, стильдермен танысуды жалғастырады; педальмен жүру дағдыларын меңгеру; еңбекте дербестікке, өзін-өзі бақылауға тәрбиелеу. Семестр ішінде студент 3-5 түрлі музыкалық шығармаларды, атап айтқанда бір полифониялық шығарманы меңгеруі керек; әр түрлі сипаттағы бір немесе екі пьеса; - бір немесе екі эскиз. Материал күрделілігіне қарай біртіндеп таңдалады. Кесектермен жұмыс істеу кезінде жұмыс жүргізіледі: шығарманың текстурасы бойынша, саусақпен сызу, шығарманың көркемдік бейнесімен жұмыс, дыбыспен, сөз тіркесімен, сүйемелдеумен, педализациямен жұмыс. Полифония бойынша жұмыста: Дауысты біріктіру кезінде орындау тапсырмаларын талдау және талдау, тембрлік бояуды сақтау, әр дауыстың даму сабақтастығына жұмыс, сөз тіркестері бойынша жұмыс, қарқын, динамика бойынша жұмыс. Көріп оқу дағдылары (бастауыш сыныптың қиындығына қарай), таныс шығармаларды құлақ арқылы таңдау дағдылары, сонымен қатар әртүрлі текстуралы сүйемелдеуді таңдау дағдылары жетілдіріледі. Жаттығулар, таразы ойыны бойынша жұмыстар жүргізіледі. Әртүрлі техника түрлеріне этюдтер ойнау; сонымен бірге кез келген дағдыны дамытуға арналған материал туралы сияқты эскиздерді оқу мақсатының түсіндірмесі болуы керек; этюд формасымен, сипатымен, динамикалық реңктерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Хор класы 3

    Студенттер әртүрлі типтегі хор ұжымдарымен кәсіби жұмысқа дайындала алады, хор өнерінің негіздері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады, хордың бір түрінен жұмыс істеп тұрған хорға немесе ансамбльге вокалдық, хор шығармаларын транскрипциялаудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалистердің мамандандырылған терминологиясы

    Студенттер шығарманың музыкалық тілінің ерекшеліктерін нақты түсіне отырып, музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын игереді; музыкалық шығарманы жалпылама түрде түсіне алады; музыкалық шығарманың сипаты мен бейнелік құрылымын анықтай алады; музыкалық шығарманың құрылымын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Парақтан оқу

    Оқушылардың музыкалық және интеллектуалдық қасиеттері қалыптасады; музыка бойынша білімдерін кеңейту; есту әсерлерін толықтырады; байытылған кәсіби тәжірибе арқылы арнайы ақпарат багажын ұлғайтады; есту және моторикасын дамытады және жетілдіреді; музыкалық ойлау принциптеріне сүйене отырып, музыкалық білім процесіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Концертмейстерлік класс 3

    Студенттер негізгі концерттік репертуар туралы білімді меңгереді; аудиториялық бақылауға, шығарманы толық тыңдай білуге ​​тәрбиелеу дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық шығарманы орындау процесін басқара білу; орындалатын жұмыстың тақырыптық материалын түсіну

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық форма 1

    "Музыкалық форма" пәні-бұл әртүрлі бағыттар мен стильдердегі музыканы теориялық және практикалық игеруге (талдауға) арналған практикалық курс. Студенттер музыкалық форманың негіздері туралы жан-жақты түсінік алады, гомофониялық формалар туралы білім алады. Музыкалық форманы оқу курсында студенттер қарапайым екі және үш бөліктен тұратын формаларды талдау дағдыларын қалыптастырады; вариациялары бар тақырыптар; Рондо формалары, соната формалары. Пән тақырыптарының мазмұны ежелгі екі бөлімді және ескі соната формаларын, циклдік формаларды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опералық класс 1

    Студенттер опера музыкасының тарихы мен теориясының негіздерін меңгереді (композиторлар, жанрлар, стильдер, негізгі ұғымдар, терминология); опера әншісінің (музыкалық театр әртісі) кәсіби шеберлігін қалыптастыру мен дамытудың теориялық және практикалық негіздерінің кешенін ашады; шетел және отандық вокалдық өнер композиторларының опералық вокалдық репертуарын зерделейдң; пән бойынша негізгі ұғымдар мен терминологиялар кешенін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Хорлық әрлендіру 3

    Оқушылар ән жанрының формасымен, әннің авторларымен танысады. Әннің әуезділігі бойынша жұмыстар жүргізілуде: сольфеджирование, интонация тазалығы, сөз тіркесі, дауысты айтылуы, мәнерлеп орындауы, мектеп әнін әдістемелік-теориялық және вокалдық-хорлық талдау; қажетті әдіс-тәсілдерді, вокалдық-хор жаттығуларын және ән айтуды көрсете отырып, әнді өңдеу әдістемесін әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкадағы зерттеу қызметінің тұжырымдамалары

    Студенттер музыка мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны бойынша жүйелі білім алады; Музыкалық білім беру саласындағы практикалық ғылыми-зерттеу қызметінің алгоритмін зерттейді; Музыкалық білім берудің диагностикалық әдістері мен эмпирикалық әдістерін тәжірибеде қолдана отырып игереді; сабақ және сабақтан тыс сабақтар шеңберінде, сондай-ақ қосымша жағдайларда музыка мен музыкалық қызметке танымдық мотивация қалыптастырады білім беру. Курсты оқығаннан кейін студенттер білуі керек: музыкалық шығарманы, орындаушылық және педагогика мәселелерін ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздей білу, мұрағат материалдары, мерзімді басылымдар, музыкатану әдебиеті негізінде музыкалық орындаушылық және педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше білу және оны жүйелеу, теориялық білімді қолдану музыкалық шығармаларды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Студенттер вокалдық академиялық, джаз және эстрадалық музыка саласындағы одан әрі практикалық қызмет үшін жоғары білікті вокалисттерді дайындау саласындағы білімдер кешенін, кәсіби дағдыларды меңгерген бастауыш және орта деңгейлерде арнайы пәндер блогының оқытушылары ретінде алады, вокалдық топтарды ұйымдастырады және басқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хорлық әрлендіру 4

    Студенттер жеке, пәнаралық және пәндік оқу нәтижелеріне жету үшін аспаптық, вокалдық және хор өнері саласында музыкалық-тарихи, музыкалық білімдер алады. Олар аранжировка элементтерін пайдалана отырып, музыкалық шығарманы дауыс немесе музыкалық аспаптың көмегімен орындау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық 6

    Оқушы дауыстың түрлері және олармен жұмыс жасау туралы түсінік қалыптастырады. Кантильена арқылы ән айтуды үйренеді - дыбыстан дыбысқа біркелкі өтуді иеленуді көздейтін үйлесімді ән айтады. Еркін және қысылмаған дыбысқа қол жеткізеді. Жеке вокалдық қабілеттерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Вокалдық дуэт 1

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Опералық класс 2

    Студенттер вокалдық академиялық, джаз және эстрадалық музыка саласындағы одан әрі практикалық қызмет үшін жоғары білікті вокалисттерді дайындау саласындағы білімдер жиынтығын кәсіби түрде меңгеретін, бастауыш және орта деңгейлерде арнайы пәндер блогының оқытушылары ретінде меңгереді, вокалдық топтарды ұйымдастырып басқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Вокалдық ансамбль 1

    Студенттер орындаудың академиялық стилін дамыту үшін негізгі вокалдық-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгереді; ән айту аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық техниканың негіздерін меңгереді; вокалды орындау мәдениеті; ансамбльде ән айту; дауыстардың даму ерекшеліктерімен және әдістерімен танысады. Жас мамандарды дайындауда вокалдық ансамбль әншілерін кәсіби даярлау өзекті мәселе болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы 4

    Студенттер шеберхана жағдайында студенттерді кәсіби іс-әрекетке одан әрі даярлаудың негізін игере алады, көркемдік-техникалық тапсырмаларды орындауға саналы көзқарасты, болашақ мамандығына белсенді шығармашылық қатынасты тәрбиелейді. Студенттер ең алдымен хорда ән айту дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық класс 2

    Студенттер камералық вокалдық өнердің теориясы мен практикасы саласындағы әртүрлі дәуірдегі, стильдегі, бағыт пен жанрдағы камералық вокалдық музыканың үздік үлгілері негізінде білім мен дағдылар кешенін меңгереді. Олар камералық вокалдық техника жүйесінің жалпы маңызды қағидаларын және камералық вокалисттің кәсіби мәдениетін меңгереді. Олар камералық әншінің дара стилін, суретшінің эстетикалық және рухани-адамгершілік тәрбиесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау 2

    Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істей білу, музыка ғылымының үздік дәстүрлері шеңберінде көркем-аналитикалық ойлауды дамыту, түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы, стильдердегі музыкалық шығармаға талдау жасай білу. Музыканың стильдік процестерін түсіну, музыканың ерекшеліктері мен экспрессивті құралдарды түсініп, шығарманың құрылымын талдау әдістерін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық форма 2

    "Музыкалық форма" курсының пәні музыкалық шығарманы талдау әдістері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Музыкалық компоненттің құрылымы әр түрлі аспектілерде зерттеледі: композиторлық стильге және орындаушылық интерпретацияға байланысты анықтау. "Музыкалық форма" курсының негізгі ұғымдары — күрделі формалар: вокалды музыка түрлері. Студенттер полифониялық формалар сияқты күрделі формаларды талдау дағдыларын алады - Полифонияның жалпы негіздері, күрделі қарсы нүкте, еліктеу және Канон, фуга.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концертмейстерлік класс 4

    Студенттердің музыка өнеріне деген қызығушылығын және өз бетінше музыкалық орындаушылықты тәрбиелеуді меңгереді. Олар оның жеке репертуарын солистпен бірге үйренеді. Олар концертмейстерде ойнау дағдыларының кешенін және парақтан сүйемелдеуді оқу дағдыларын қалыптастырады. Шығармашылық дербестікке, жетілдіруге ұмтылуға тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жалпы фортепиано 4

    Жалпы фортепиано сыныбында семестр бойы студент музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Сыныпта орындалатын музыка (шығарманың жасалу уақыты мен тарихы, шығарманың жазылған жылы, композитор туралы әңгіме) т.б. Шығармалармен жұмыс: Студент оқылатын шығармалардың әртүрлі музыкалық жанрларымен, формаларымен, стильдерімен танысуды жалғастырады. Төртінші семестрде студент әртүрлі музыкалық шығармаларды, оның ішінде танысу түрінде бірнеше шығармаларды меңгеруі керек: - 1 полифониялық шығарма; -әр түрлі сипаттағы 2 пьеса; - 2 оқу. Технология бойынша жұмыс. Оқушының жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мұғалім таңдаған әртүрлі жаттығулар материалы бойынша саусақтардың еркін сөйлеуін дамыту жұмыстары жалғасуда. Таразы бойынша жұмыс жалғасуда. Түрлі техника түрлеріне этюдтер ойнау. Зерттеу формасымен, сипатымен, динамикалық реңктерімен таныстыру. Дыбыспен жұмыс, сөз тіркесі, нюанс, сүйемелдеу, саусақпен, педальмен және т.б. студент музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Ритмикалық ноталар (триол, дуол және т.б.), мелисмалар туралы қосымша мәліметтер енгізіледі. Аккордтардың, интервалдардың, триадалардың инверсияларының құрылымы Музыкалық шығармаларды орындау мәдениетін тәрбиелеу жұмысы. Оқытушы жұмыстарды орындау тәртібінің ережелері туралы, емтихан кезінде жұмыстарды орындау кезінде мінез-құлықтың этикалық нормалары туралы айту керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Шетел музыкасының тарихы

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды, олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем музыкасының тарихы

    Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік ағымдары және жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастырады; дүниежүзілік музыка мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсініп, музыка өнерінің бейнелері мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін көреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Опералық вокалдық жанрлар

    Студенттер опера жанрының негізгі түрлерін игеріп, шығармашылық бастамалары мен көркемдіктерін жетілдіреді, вокалисттің даралығы, оның бойында опера сияқты күрделі синтетикалық жанрды орындау шеберлігін меңгерген кәсіби маманды тәрбиелейді; опералық партияларды орындаудың, композитордың ойын ашудың, орындалатын шығарманың жанрын нақты анықтаудың кәсіби шеберлігін арттырады; опералық шығарманың жасалу тарихы бойынша білімдерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Опера тарихы

    Студенттер шетел, орыс, қазақ операсының тарихы, вокалдық орындаушылық өнердің тарихы бойынша теориялық білім негіздерін игереді: опера өнерінің қалыптасуы мен дамуы, Дәріс және практикалық материалдар негізінде Еуропа, Америка, Қытай, Қазақстан, Ресей, ТМД елдеріндегі опералық вокалдық жанрларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық камералық ән салу практикумы

    Студенттер жоғары білікті камералық әншілерді дайындау үшін камералық өнердің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерімен танысады. Олар әннің, отандық, шетелдік және әлемдік музыкалық әдебиеттердің камералық ән айту әдістері мен романстары саласындағы ғылыми жетістіктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалдық дуэт 2

    Студенттер бастапқыда өздерін тыңдауды, сонымен қатар дуэт серіктесін үйренеді. Нотаға дәл тиетін екі дауыстың бір мезгілде енуі. Уақытты басқаша енгізумен, өлшемнің қажетті соққысына кіру мүмкіндігін меңгереді. Музыканы ішкі құлағыңызбен тыңдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Вокалдық ансамбль 2

    Студенттер ансамбльдік орындауда вокалды ән айту дағдысын меңгереді. Осыған байланысты жұмысты орындау барысында есту сыртқы және ішкі қабылдауы жақсарады; дауысты ойнатуды жаттықтыру және белсенді дыбыс беру арқылы өз дауысыңызды қалған тараптарға реттейді. Вокалдық-ансамбльдік репертуар жан-жақты зерттеледі. Олар вокалдық және техникалық қиындықтарды жеңу арқылы орындаушылық деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орындаушылық өнердің теориясы мен практикасы

    Студенттер музыкалық білім беруді кәсіби ұйымдастыруға дайындалады, аспаптық өнер саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін меңгереді; оқу-тәрбие процесін жоспарлау дағдыларын қалыптастырып, педагогикалық репертуарды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік музыкалық сауат және әрлендіру

    Студенттер компьютерлік бағдарламаларда музыкалық файлдармен жұмыс істеу негіздерін меңгереді және компьютерлік аранжировка саласында өз бетінше жұмыс істеуге дайындалады; музыкалық шығармаларды компьютерлік аранжировка бойынша жұмыстарды ұйымдастыруға және жүргізуге байланысты кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерге ие болады; аранжировкалар, аудармалар, транскрипциялар үшін ноталық материал дайындай алады, бағдарламаларды тиімді жұмысқа дайындай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орындаушылық өнерінің дәстүрі мен мектептері

    Студенттер әртүрлі елдердің тарихи вокалдық және ән эпикалық дәстүрлерінің, ән фольклорының және вокалдық музыканың ежелгі қабатының негіздерін меңгереді; вокалдық мәдениет тарихы, жеке орындаушылық, ансамбльдік-Вокалдық өнер саласында білім алады; заманауи вокалдық орындаушылық өнер құбылыстарын бағалауға ғылыми көзқарас әдіснамасын меңгерген музыканттың дағдыларын қалыптастырады, дауыс аппаратын пайдалану ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мамандық 7

    Студент вокалдық шығармаларды таңдау мен жұмыстың негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастырады. Шығарманы вокалдық-техникалық жағынан, эмоционалдық-семантикалық мазмұндағы қиындықтардан бағалайды. Қорытынды бағдарламаның барлық жұмыстарының қиындығымен күресе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Опералық класс 3

    Студенттер опера жанрының негізгі түрлерін меңгереді, вокалисттің шығармашылық бастамасы мен көркемдік даралығын жетілдіре отырып, оның бойында опера сияқты күрделі синтетикалық жанрды орындау шеберлігін меңгерген кәсіби маманды тәрбиелейді; опералық партияларды орындаудың, композитордың ойын ашудың, орындалатын шығарманың жанрын нақты анықтаудың кәсіби шеберлігін арттырады; опералық шығарманың жасалу тарихы бойынша білімдерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Вокалды-педагогикалық репертуар

    Студенттер қазіргі вокалдық педагогиканың негізгі бағыттарын меңгереді; шығармада қолданылатын негізгі вокалдық-педагогикалық репертуар; негізгі әдістемелік әдебиеттермен, сондай-ақ вокалисттің кәсіби дайындығының көркемдік-педагогикалық аспектісін қамтамасыз ете отырып, көрнекті вокалдық орындаушылардың репертуарлық жинақтарымен және кәсіби қызметте міндетті болып табылатын дағдылар мен дағдыларды дамытумен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Камералық класс 3

    Студенттер әр дәуірдегі, стильдегі, жанрдағы камералық шығармалармен, совет композиторларының камералық шығармаларымен, халық әндерімен, отандық және шетелдік композиторлардың шығармаларымен практикалық танысу арқылы олардың музыкалық ой-өрісін кеңейтіп, арнайы білімдерін тереңдете алады. Камералық орындау дағдыларын дамытады. Кәсіби қасиеттерді дамытады (дауысты құлақ, вокалдық-камералық дағдыларды).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдар, болмыстың мәнін түсіну, біртұтас дүниетаным туралы білімін өзінің кәсіби және әлеуметтік қызметінде пайдаланады.
  • Академиялық адалдық негіздері мен принциптерін пайдалана отырып, құқық негіздері, экологиялық құқық және адам денсаулығын сақтау саласында білім, білік және дағдыларды меңгеруге байланысты мақсаттар мен міндеттерді анықтайды
  • Академиялық жазу әдістерін қолдана отырып, кәсіби қарым-қатынаста туындайтын мәселелерді шешу үшін әртүрлі коммуникативті-лингвистикалық құрылымдарды жүзеге асырады
  • Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға қабілетті және бұл біліктерді кәсіби қызметте қолданады
  • Мәдениетпен, өнермен, кәсіби музыкалық терминологиямен, орындаушылық шеберлікпен байланысты кәсіби қызмет жағдайында алынған теориялық білім мен практикалық шығармашылық жұмыс дағдыларын синтездейді
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі, сондай-ақ жетекші вокалдық мектептердің орындаушылық шеберлігінің теориясы мен практикасы бойынша білімді пайдаланады
  • Аспапта ойнаудың қажетті дағдыларын пайдалана отырып, музыкалық өнер және мәдениет саласындағы практикалық мәселелерді тиімді шешу үшін теориялық білімді қолданудың жинақталған тәжірибесін талдайды
  • Отандық және әлемдік музыкалық мәдениеттің тарихи даму үрдістері туралы алынған жүйелі білімді, музыкалық дәстүрлердің тарихи-мәдени қызмет ету жағдайларын, фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық сыныптамасын, вокалдық шетелдік және отандық музыканың классикалық үлгілерін, әр түрлі дәуірлердегі композиторлардың шығармаларын пайдалана отырып қолданады.
  • Орындалатын шығармада сөйлеудің функционалды стильдерін, әдеби айтылу нормаларын қолдана отырып, сахналық тапсырмаларды орындау үшін қажетті актерлік техника мен сахналық қозғалыс элементтерін біледі.
  • Музыкалық - көркемдік образ жасау бойынша жұмыс әдістерін, вокалдық ансамбльдік орындаушылықтың ерекшелігін шығармашылық қызмет түрі ретінде пайдаланады, стильдің ерекшеліктерін, ұлттық мектепке жататындығын ескере отырып, әр түрлі орындаушылардың интерпретацияларын талдайды
Top