Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш білім беру деңгейінің педагогы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Бастауыш білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіптік-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы туралы терең білімді қалыптастыру және бастауыш мектепте оқу процесін тиімді ұйымдастыруға қажетті дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметіне кіріспе, бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби білімі мен іскерлігі, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту теориясы, бастауыш сыныптардағы педагогикалық үдерістің функциялары, бастауыш білім беру мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушысының психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: кіші мектеп жасындағы психикалық даму ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұнына кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық ерекшеліктері мен психологиялық проблемаларының ерекшелігі туралы тұтас ғылыми түсінік, кіші мектеп жасындағы балалардың психологиясы, қарым-қатынас ерекшеліктері, психикалық функциялардың дамуы, кіші мектеп жасындағы балалардың ақыл-ой дамуы мен жеке тұлғасы, кіші мектеп жасындағы балалардың психикалық дамуын анықтайтын іс-әрекеттің жетекші түрі ретінде оқу іс-әрекеті, кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық даму мәселелері кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында бастауыш мектеп педагогикасы негіздерінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру, бастауыш мектептің болашақ мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ҚР бастауыш білім беру, оқу процесін басқару және ұйымдастыру, сабаққа дайындық, педагогикалық талдау және оқу процесінің рефлексиясы, бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық қызметі, тиімді оқыту және когнитивті дамыту, сыни ойлау дағдыларын дамыту, оқу жетістіктерін бағалау, сабақты зерттеудің тәсілдері мен стратегиялары, тәрбие процесінің принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныптардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Бастауыш мектепте оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары мен мазмұны туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұнға бастауыш сынып оқушыларымен тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұнын оқу, балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу, бастауыш мектепте жұмыс істеу кезінде мұғалімге қажетті кәсіби педагогикалық дағдылар мен іскерлікті меңгеруді қамтамасыз ету кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам және қоғам
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы, қоршаған ортаның үш құрамдас бөлігі – "адам – қоғам-табиғат"арасындағы өзара байланыс және өзара тәуелділік туралы түсініктерді оқу болып табылады. Оқыту мазмұнында адамның шығу тегі мен мәселесі, адамның шығу тегінің негізгі тұжырымдамалары, адамның биологиялық және әлеуметтік табиғаты кіреді.; адам-тұлға және мәдениет жасаушы ретінде, қоғам түсінігі, адам мінез-құлығының әлеуметтік нормалары, бұл әлеуметтік құрылым, қоғам, оның элементтері, әлеуметтік институттар, отбасы және қоғам, отбасының шығу тегі, адамдардың отбасындағы өзара қарым-қатынас ерекшеліктері, отбасы мүшелерінің әлеуметтік міндеттері, отбасыны қазіргі қоғамдағы рөлі мен маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда бастауыш сынып оқушыларын оқытудың нақты жағдайларынан туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында математикалық білімнің қазіргі деңгейіне қажетті математиканың негізгі бөлімдері қарастырылады: сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия, Математикалық талдау, Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері, функцияларды зерттеу, Анықталмаған интеграл, Анықталған интеграл, бірнеше айнымалылардың функциялары, еселік және қисық сызықты интегралдар, қатарлар теориясы, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, Ықтималдық теориясы, математикалық статистика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дүниетану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы білім жүйесін, жалпыадамзаттық құндылықтар ретінде табиғат пен қоғамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы географиялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Оқыту мазмұнына адам, денсаулық және қауіпсіздік туралы, адамның тіршілік әрекеті үшін қажетті жағдайлар туралы, салауатты өмір салты туралы түсінік, жануарлар мен өсімдіктердің белгілері туралы географиялық түсінік, әртүрлі мекендеу ортасына бейімделу, олардың өзара байланысы, адам өмірі үшін маңызы туралы түсінік кіреді.; адам мен қоғамның дамуы, Қазақстан Халықтарының мәдени - тарихи мұрасы туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:әлемнің қазіргі табиғи-ғылыми көрінісі туралы білім негіздерін,адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан қазіргі замандағы маңызды идеялар, жетістіктер мен жаратылыстанулар, табиғат пен қоғамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білу. "Мен және қоғам"," ел табиғаты"," тарих беттерінен"," Мен-зерттеушімін"," Тірі табиғат"," Заттар және олардың қасиеттері"," Жер және Ғарыш"," Табиғат физикасы "»

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: волонтерлік қызмет саласында әлеуметтік әріптестікті ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, ол күнделікті өмірде практикада қолдана алатын рухани-адамгершілік қасиеттерді дамыту. Пәннің мазмұны: ҚР-да волонтерлік қозғалысты дамыту, Волонтерлік қызметті ұйымдастырудың қазіргі жағдайы мен модельдері, әлеуметтік салада волонтерлік қызметте педагогикалық технологияларды пайдалануды регламенттейтін құқықтық құжаттар, волонтерлік қызметте педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл және әдебиет (Т1)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: "Тіл және әдебиет" (Т1) тілдік дағдыларын қалыптастыру үрдісінің қызмет ету негіздерін оқуға мүмкіндік беретін, қарым-қатынасты қамтамасыз ететін тілдік құзыреттілікке қол жеткізу болып табылады. Мазмұнға конструкциялаудың теориялық негіздерін және техникеписьма (сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу); сөйлеу мен әдеби үрдістің даму негіздерін, қазіргі әлемдегі шешендік өнерді; фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстар мен заңдылықтарды, көркем, ғылыми, ғылыми-көпшілік, газет-публицистикалық және ресми-іскерлік мәтіндерді оқу және игеру кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл және әдебиет (Т2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін тілдік құзыреттілікті қамтамасыз ету, сондай-ақ сөйлеу қызметінің барлық түрлерін дамыту: тыңдалым (тыңдалым), айтылым, оқылым, жазылым-адамның жалпы мәдениетінің көрсеткіші. Пәннің мазмұнында тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және орфографиялық құбылыстары мен фактілері өзара байланыста зерделеніп, оларды білім алушылардың сөйлеу практикасында қолдануына бағдарланатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта оқу және жазу сауаттылығын қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда бастауыш мектепте сауатты жазуды және дұрыс оқуды оқытудың принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білім негізінде бастауыш сыныптарда оқу және жазбаша сауаттылық бойынша сабақтың әр түрін жоспарлау, өткізу және талдау, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларының әдеби білімін оқу іс-әрекетінде жетілдіру мен диагностикалаудың заманауи тәсілдерін меңгеру білігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: сауаттылықты оқыту әдістемесі, тілді оқыту және сөйлеуді дамыту әдістемесі, емле және жазу мәдениеті әдістемесі, Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетін жетілдіру әдістемесі, оқуды оқыту әдістемесі және балалар кітабымен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық сауаттылықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты Бастауыш мектепте функционалдық математикалық сауаттылықты оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді меңгеру болып табылады. Мазмұнға математиканың бастауыш курсының негізгі мазмұндық жолдарын оқыту әдістемелерін оқу, математикадан оқу-әдістемелік кешендерді оқу, әдістемелердің ерекшеліктерін, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, әртүрлі елдердің бастауыш мектебінде математиканы оқыту әдістемесі, оқыту технологиялары мен құралдары, математиканы оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Жаратылыстану" оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми бейнесі, адамның табиғи және әлеуметтік ортасы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту мазмұнына бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқытудың бірізділігі, бағдарламалар мен оқулықтардың байланысы, Оқыту құралдары, Оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру нысаны және бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушының физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқушының дамуының және физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерді біріктіру және жүйелеу; студенттердің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, балалар организмінің функционалдық мүмкіндіктері туралы біртұтас және тұрақты түсінігін құруға ықпал ету, болашақ педагогтың әртүрлі қызмет түрлерінде мектеп жасындағы балалардың физикалық және ақыл-ой қабілетін қолдауға бағытталған жұмыста кәсіби құзыреттілігін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауат ашу оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тіл саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру және сауатты оқыту әдістемесін әзірлеу бойынша негізгі заңдылықтарды және құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Мазмұнға сауаттылықты оқытудың психологиялық-лингвистикалық негіздерін оқыту, сауаттылықты оқыту үдерісі, сабақтарға қойылатын талаптар, бастапқы хатқа оқыту, сауатты оқыту кезеңінде сөйлеуді дамыту, сауаттылықты оқыту әдістеріне салыстырмалы-сыни талдау (тарихи және қазіргі заманғы мысалдарда), сабақтарды құрастыру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің бойында бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі саласында жүйелі теориялық білімді, берік білік пен дағдыларды қалыптастыру, бастауыш мектеп мұғалімі ретінде кәсіби педагогикалық қызметке даярлау. Пәннің мазмұны: математиканы оқытудың әдістері, құралдары және ұйымдастырылуы, математиканың бастапқы курсын құрудың әртүрлі тұжырымдамалары, математиканың бастапқы курсының негізгі ұғымдарының сипаттамасы және оны оқыту дәйектілігі, бастауыш сынып оқушыларының математикалық білім берудегі ақпараттық технологиялар, арифметикалық амалдарды зерттеу әдістемесі. Есептеу дағдыларын қалыптастыру, бастауыш сынып оқушыларын есептерді шешуге оқыту әдістемесі, фракциялармен танысу әдістемесі, үлестерді зерттеу әдістемесі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда сабақтың әр түрін жоспарлау, өткізу және талдау, бастауыш мектепте оқу мен әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен әдістері туралы білім негізінде әдеби оқу бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау, жүргізу және талдау, сондай-ақ оқу іс-әрекетінде бастауыш сынып оқушыларының әдеби білімін жетілдіру мен диагностикалаудың заманауи әдістерін меңгеру болып табылады. Пәннің мазмұны: бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу бағдарламасының жалпы сипаттамасы, бастауыш сынып оқушыларында толыққанды оқу дағдысын қалыптастыру бойынша жұмыс әдістемесі, Бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу сабақтарында жұмыс істеу процесі, бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу сабақтарында шығармашылық жұмыстардың негізгі түрлерін дайындау және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта "Әліппе" ("Букварь") мен қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби даярлауда «Әліппе» («Букварь») мен қазақ (орыс) тілін оқытуға қажетті әдістемелік даярлық беру және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан дағды мен құзіреттілігін қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: - жазу дағдыларын қалыптастыру процесінде (сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу) функционалдық сауаттылыққа негізделген білімді алуға мүдделі тұлғаны дамытуға, - жазбаша оқыту әдісінің білімі, дағдылары мен қабілеттерін меңгеру, жалпы принциптерді білу, шығармашылық білім беру мен білім беру технологиясын меңгеру, әдістерді білу ғылыми және педагогикалық зерттеулер; - диалог құру және қалыптастыру, өз пікірін білдіру және өз қызметінің нәтижелерін сыни тұрғыдан түсіну; тиімді өзара қарым-қатынас орната білу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін педагогикалық шеберлікті меңгеру. Сабақтың қысқа мерзімді жоспарын құрастыруға, сабақты жоспарлау, өткізу және талдау бойынша білімді қолдануға үйрету; - бастауыш мектептің оқу үрдісінде тіл мен әдебиетті оқыту технологиясының теориялық, диагностикалық және практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқыту, тәрбиелеу және тұлғаның шығармашылық дамуы барысында жүргізілген жұмыстарды талдау кезінде пікірлерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау технологияларын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бастауыш мектепте денсаулық сақтау технологиясын оқыту әдістемесі саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілік туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Мазмұнына денсаулық сақтау технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерделеу, денсаулық сақтау технологияларын пайдалану әдістемесін әзірлеу, жаңа білім беру технологияларын (Денсаулық сақтау, ақпараттық) қолдануды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету, оларды бастауыш мектепте іске асыру тетіктерін жетілдіру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мектеп жасындағы балалардың дене және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін оқып-үйрену; интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру процесіне эмиграцияланған, девитты, дарынды және басқа да мүмкіндіктері шектеулі балалардың әлеуметтенуін оқып-үйрену, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін оқып-үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Дүниетану" оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі заманғы мектептегі білім беру жүйесіндегі "Дүниетану" пәнінің орны туралы түсінігін қалыптастыру, бастауыш сынып оқушыларының әлемге, ондағы адамның орнына және жеке ұстанымымен анықтау қажеттілігін ескере отырып қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: Әлемді тану пәнінің айналасындағы әлем туралы білімдерін кеңейтеді; жаңартылған білім мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасын оқиды; өз қызметін ұйымдастыруды жетілдіру бойынша жоспар әзірлейді; жоспарланған қызметті жүзеге асырады; әлемді тану пәнін оқыту сапасын арттыру үшін оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің бастауыш мектепте заманауи педагогикалық технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, болашақ бастауыш сынып мұғалімін дамыта оқыту технологияларын игеруге және педагогикалық шеберлікті қалыптастыруға дайындау үшін дидактикалық жағдайларды жасау және құру болып табылады. Пәнді оқу барысында бастауыш мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологиялары және оларды оқыту практикасында қолдану, қазіргі кезеңде бастауыш мектепте оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалану, педагогикалық технологияның тұжырымдамалық негіздері және оларды бағалау, қарқынды оқыту негізінде оқытуды жандандыру және педагогикалық технологиялар қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Мектепалды даярлық пәндерін оқыту әдістемесі" ("Сауат ашу негіздері","Сөйлеуді дамыту", "Көркем әдебиет", "Математика негіздері", "Қоршаған орта", "Жаратылыстану","Өзін-өзі тану")
    Несиелер: 5

    Оқушылардың мазмұнын, балаларға мектепалды білім беруді ұйымдастырудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын іріктеуге дайындығын қалыптастыру және диагностика жүргізу мектепке дейінгі баланың мектепте оқуға дайындығы. Пәнді оқу барысында: танымдық оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, баланың мектепте оқуға дайындық түрлері, балалардың мектепте оқуға дайындығының диагностикасы, мектепалды даярлықтың ұйымдастырушылық және мазмұндық ерекшеліктері, лингвистикалық ұғымдарды, математикалық ұғымдарды, жаратылыстану ұғымдарын, мектеп жасына дейінгі балалардың қоғамтану ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Экология негіздері және қоршаған орта" оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде "экология және қоршаған орта негіздері"білімі мен оқыту дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында бастауыш мектепте экологиялық мәдениетті қалыптастыру бойынша оқу-тәрбие процесін жетілдіру, оқу процесін ұйымдастыру және оқыту әдістері мен экология негіздеріне оқытудың әдістемелік тәсілдері, сабақтарды оқыту әдістемесін меңгеру, білімді бақылау нысандары мен әдістері, бастауыш мектепте экологиялық тәрбие бойынша жұмысты жүйелеу және қорыту мына аспектілер қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану» оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мектепте Өзін-өзі тану пәнін оқытудың классикалық және инновациялық әдістерін оқыту болып табылады. Мазмұнда оқытудың негізгі концепциялары, білім беру жүйесінде оқыту және оқыту теориясы, өзін-өзі тану бойынша сабақтарды ұйымдастырудың классикалық және интерактивті формалары; жалпы, әдістемелік, психологиялық, өзін-өзі тану сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын тәрбиелік, гигиеналық талаптар; өзін-өзі тану сабақтарында жұмысты ұйымдастыру әдістемесі; өзін-өзі тану сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге қойылатын талаптар. өзін-өзі тану бойынша оқушылардың жұмыстары; өзін-өзі тану бойынша білімді бақылауды ұйымдастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметтегі тұлғаның өзін-өзі белсендіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте тұлғаның өзін-өзі белсендендіру аспектілерін оқыту болып табылады. Мазмұнға индивидтің Өмір тіршілігінің жүйесін кәсіби қызметте тану, адамның жеке әлеуетін жүзеге асырумен қатар өз қабілеттерін іске асыруын, кәсіби және тұлғалық өсу категориясын зерделеуді, өзін-өзі тану және жалпыадамзаттық құндылықтарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "4 К моделі бойынша оқыту (креативтілік, коммуникативтік, сыни ойлау, командалық жұмыс)"
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты білім алушыларды сыни ойлауды, ақыл-ой және шығармашылық қабілеттерін, бастауыш мектепте оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық тәсілдерін қолданудағы жаңа дағдыларды қалыптастыруда 4К оқыту бойынша дағдылар мен құзыреттерді дамытудың білімдерімен және тиімді тәсілдерімен (креативтілік, коммуникативтілік, сын тұрғысынан ойлау, командалық жұмыс) қаруландыру, сондай-ақ білім беру жүйесінде кәсіби дайындық деңгейін қамтамасыз ету болып табылады үздіксіз білім беру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: - мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру мазмұнын жаңартудың ерекшелігіне сәйкес әлеуетті мүмкіндіктерді барынша дамыту, функционалдық сауатты, - кез-келген өмірлік жағдайда алған білімдерін, дағдыларын, дағдыларын тиімді пайдалануға қабілетті бірегей тұлғаны қалыптастыру. - білім алушылардың әлеуетін көру, өз күш-жігеріне сену және қызметте табысқа жетуді үйрену. - жеке адамның құқықтары мен мүдделерін түсіну мен құрметтеуге мұқтаж балаларға ізгілікті қарым-қатынасқа бағдарлану. Оқу пәнінің мазмұнында қолданылатын формалар мен әдістер білім алушыларда креативтілікті, сыни ойлауды, коммуникативтілікті дамытуға және командада жұмыс істей білуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепалды даярлықта шығармашылық пәндерін оқыту әдістемесі («Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру», «Құрастыру», «Музыка», «Дене шынықтыру»)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларға сабақтастық қағидатын іске асыруға жәрдемдесу және білім алушылардың жеке, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, болашақ бірінші сынып оқушысының мектепке жайлы бейімделуі және бастауыш мектепті оқытудағы үздіксіздігі үшін шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға балалардың дамуы мен тәрбиесін қамтамасыз ету болып табылады. Пәнді зерделеу барысында балалардың танымдық, шығармашылық және музыкалық қабілеттерінің диагностикасы, балаларды мектепалды даярлау бағдарламалары, мектепалды топтағы сабақтың ерекшелігі, шығармашылық оқу қызметін ұйымдастыру, баланың мектепке деген эмоционалды-оң көзқарасын қалыптастыру, оқуға деген ынтасы қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Бастауыш білім беру саласында тиімді менеджментті ұйымдастыру және басқару негіздерін оқыту болып табылады. Бастауыш білім беру менеджментінің қазіргі тенденцияларын, білім беру жүйесін және білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты дамытудағы перспективалы бағыттарды, білім беру саласындағы инновациялық қызмет әдістерін, шетелде білім беру менеджментінің тәжірибесін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - бастауыш сыныптарда "Көркем еңбек" пәнін оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білім беру қызметін жүргізудің әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Мазмұнда оқытудың міндеттері мен әдістері, еңбекке баулудың мәні және олардың мектептегі тәрбие жұмысындағы орны, көркем шығармашылық пен еңбек сабақтарын жоспарлау және есепке алу, бастауыш сыныптарда қағазбен жұмыс істеу әдістері, табиғи материалмен жұмыс істеу әдістері, матамен және түрлі материалдармен жұмыс істеу әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының салауатты өмір салты негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты салауатты өмір салты негіздерін оқытудың мазмұнын, нысандарын, тәсілдері мен әдістерін оқыту болып табылады. Мазмұнға вирусты аурулардың алдын алуға қатысты гигиенаның негізгі мәселелері, адам ағзасына қозғалыс белсенділігінің әсер ету ерекшеліктері; денсаулықты сақтау және нығайту тәсілдеріне үйрету; денсаулықты сақтау және нығайту үшін дене жаттығуларының маңызы; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану кіреді. және коммуникациялық технологияларды оқу процесінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу қызметінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқу-тәрбие міндеттерін шығармашылық шешуге зерттеу және жобалау қызметінің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруінде ғылыми-теориялық және зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мазмұнға ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін зерделеу, жобалық және дипломдық жұмысты дайындауға және орындауға ықпал ететін ғылыми интеграция мен саралаудың негізгі бағыттары, ғылыми-зерттеу ізденісі барысында әртүрлі ақпараттық көздермен жұмыс істеу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • SMART оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    SMART-оқыту курсының мақсаты өзгермелі әлеуметтік, экономикалық және технологиялық ортамен икемді және бейімделген өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті білім, дағды, білік және құзыреттілік алу үшін оқыту және тәрбиелеу процесін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту мазмұнында білімдік қажеттіліктер мен мүдделерді қанағаттандыру үшін жаһандық ақпараттық қоғамның артықшылықтары зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты критериалды бағалаудың ғылыми-педагогикалық негіздерін, критериалды бағалаудың даму тарихы, критериалды (формативті және жиынтық) түрлілігі, оларды қолдану, оқушылардың үлгеріміне қол жеткізу интсрументі ретінде портфолионын құру, Өлшеу техникасының критерийлерін меңгеру, кері байланыс орнату, критерийлер негізінде бағалау жүйесіне көшу кезінде ата-аналық бақылауды жүзеге асыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор мен вокалды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты музыкалық білім беру құралдарымен тұлғаны тәрбиелеу және қалыптастыру, адамның рухани мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық мәдениетті қалыптастыру болып табылады. Мазмұнда вокалдық-хор жұмысы, музыканы қабылдау, музыкалық-ырғақтық қозғалыс, ойын және шығармашылық тапсырмалар, музыкалық аспаптарда ойнау оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сәндік-қолданбалы өнерді оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білім беру қызметін жүргізудің әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу барысында сәндік-қолданбалы өнердің теориясы мен әдістемесі, матаға сурет салу технологиялары, қолмен тоқу және әртүрлі материалдарды пайдалану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тұрақты даму үшін білім беру жүйесін дамыту, тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін білім беру жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мазмұнға тұрақты дамуға оқытудың концептуалды принциптерін зерделеу; бастауыш тәрбие мен оқытудың мазмұны және тұрақты даму элементтері; бастауыш білім берудің қазіргі бар білім беру бағдарламаларын түрлендіру және жаңаларын құру; оқытудың бастапқы сатысында оқыту мен оқытуға тұрақты даму негіздерін енгізу әдістемесі мен тәсілдерін интеграциялаудың практикалық мысалдары кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің бастауыш мектептің білім беру процесінде заманауи білім беру технологиялары мен музыканы оқыту әдістерін қолдануға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: мектептегі музыкалық тәрбие тарихы, музыкалық тәрбие мен оқытудың нысаны ретінде музыка ойнау, бастауыш мектептегі музыкалық білім берудің мақсаты, міндеттері және жоспарланған нәтижелері, кіші оқушының музыкалық-шығармашылық іс-әрекетінің түрлері, бастауыш мектептегі заманауи музыка сабағы, музыка сабағында оқушылардың музыкалық-шығармашылық іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш білімнің жобалау қызметінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында жобалық іс-әрекеттің дағдыларын игеру болып табылады. Пәннің мазмұны: жобалық іс-әрекет, тұлғаны дамытудағы және болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудағы ұғым мен рөл, жобадағы мақсат, міндеттер, шешу тәсілдері, бастауыш мектептегі жобалық іс-әрекеттің ерекшеліктері, бастауыш мектепте жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру әдістемесі, бастауыш мектептегі оқу және оқудан тыс іс-әрекеттегі жобалық іс-әрекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бастауыш мектеп оқушыларының дене шынықтыру саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру және игеру болып табылады. мазмұны бастауыш мектептегі дене шынықтыру бағдарламасын, дене шынықтыру жаттығуларын өткізу әдістемесін, Мектептегі дене шынықтыру жұмыстарының формаларын, дене дамуында ауытқулары бар бастауыш сынып оқушыларының дене шынықтыру дайындығын жоспарлау, есепке алу және диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    пәнді оқыту және тәрбие жұмысының әдістемесін, бағдарламалар мен оқулықтарды, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін қолдану

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON5

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастыру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстануға ұмтылу

  • Код ON14

    өзін-өзі жетілдіру мақсатында оқыту технологияларын қолдану және рефлексияны жүзеге асыру, білім алушылардың жеке қабілеттерін ашу әдістемесін, дараландырылған және интеграцияланған оқыту әдістемесін, Құзыретті оқыту әдістемесін талдайды

  • Код ON12

    МЖМБС, бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарларын (жаңартылған мазмұнды) және жаңартылған мазмұндағы бастауыш білім берудің оқу бағдарламаларын жүйелеп, оқытылатын пәндер бойынша сабақтар үшін оқу материалдарын практикада пайдалану

  • Код ON15

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; педагогикадағы зерттеу әдістерін, зерттеудің жалпыланған нәтижелерін, зерттеу мақсаттары мен құралдарын, білім алушылардың зерттеу дағдыларын, білім беру ортасы мен практикасын зерттеудің қағидаттары мен әдістерін, білім алушылардың психологиялық-педагогикалық қызметін бақылау әдістерін жүйелейді

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсету

  • Код ON7

    Психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласының жаңа жетістіктерін, кіші мектеп жасындағы физиология және психология ерекшеліктерін, оларды оқыту мен тәрбиелеудегі қазіргі денсаулықты сақтау технологияларын, тәрбиелеудің үзіліссіздік және синкреттілік принциптерін қолдану

  • Код ON10

    Кәсіби қоғамдастықта, оның ішінде торлық қоғамдастықта ынтымақтастық нысандары мен әдістерін, түрлі әлеуметтік топтармен (білімнің сыртқы стейкхолдерлері) өзара ықпалдастық ету нысандары мен әдістерін, көптілді оқыту мен көпмәдени тәрбиелеу аясындағы команда болып жұмыс жасау және кәсіби ынтымақтастық тәсілдерін талдау

  • Код ON8

    Педагогикалық этика ережелерін, білім алушылармен педагогикалық өзара ықпалдасудың принциптері мен әдістерін, педагогикалық ұжымда жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, білім алушылар ата-аналарымен жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, көпмәдени ортадағы қарым-қатынас педагогикасы мен психологиясы негіздерінің талаптарын өз тәжірибесінде қолдану

  • Код ON6

    Бастауыш мектеп педагогикасының теориялық тұжырымдамаларымен интеграциясында бастауыш мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, гуманистік педагогиканың қазіргі тұжырымдамаларын, отандық және шетел білім жүйелерін дамытудың қазіргі үрдістерін біледі және түсіндіреді;

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON3

    жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу

  • Код ON9

    Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, экологиялық, кәсіби құзыреттерін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін, қарым-қатынас психологиясы мен кәсіби коммуникация негіздерін қолдану

  • Код ON13

    АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолдану әдістемесін, мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық механизмдерін (монолог, диалог, түсініктеме, сипаттауды, мазмұндаманы құрастыру) әдістемесін жүзеге асыру

Top