Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01706 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Ауызша және жазбаша шетел тілінің практикасы (Proficiency)
    Несиелер: 5

    " Ауызша және жазбаша шетел тілінің практикасы (Proficiency)" пәнінің негізгі міндеті сөздік қорын дамыту, идиомаларды, фразалық етістіктерді қолдану. Оқу үдерісінде аутентиктіқ оқу материалдары, TED TALKS, Podcasts, бейнефильмдер қолданылады. Магистранттар ауызша және жазбаша сөйлеуде оқү бағдарламасы бойынша ағылшын тілінде тілдік грамматикалық материалды пайдалануы керек.Сөздік қоры 4500 сөзді құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқудың мақсаты – магистрантты ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру негіздерімен таныстыру, ғылыми экспериментті жоспарлау және жүргізу принциптері мен әдістерін үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарының жаңашылдығы, ғылыми-зерттеу жұмыстарының сапасы мен орындылығы, ғылыми зерттеулердің, ғылыми-техникалық, заманауи жобалар мен жұмыстардың нәтижелерін сапалы болжау қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілінің cөйлеу әрекеті теориясы
    Несиелер: 5

    "Шет тілінің сөйлеу әрекетінің теориясы" курсы пәннің негіздері мен ерекшеліктері, өзекті мәселелер және оның қолданбалы мағынасы, сөйлеу механизмдері, сөйлеу процестері, ғылыми зерттеудің осы саласының әдістері туралы түсінік береді. танымдық процестер мен әлеуметтік өзара әрекеттесудегі тіл мен сөйлеудің рөлі, лингвистикалық сананың жұмыс істеуінің танымдық механизмдері, сөйлеу процестерін жүзеге асыру туралы түсінік қалыптастырады, магистранттардың тілді әлемді кодтау ерекшеліктері туралы білімін тереңдетеді және жүйелейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша шетел тілінде қарым қатынас (Proficiency)
    Несиелер: 5

    «Ауызша және жазбаша шетел тілінде қарым қатынас (Proficiency) пәнінің негізгі міндеті әлемдік стандарттарға сәйкес магистранттардың жазбаша және ауызша мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Аталған курста әртүрлі жанрдағы мәтіндер, видео және аудио материалдар, тақырыптық сөйлеуге, академиялық жазуға арналған оқу материалдары қолданылады. Магистранттар ақпаратты сыни тұрғыдан қабылдауға, оны талдауға, дәлелдеуге және синтездеуге үйренеді».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кіру үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілінің әлеуметтік лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Курстың пәні – тіл білімі пәніне әлеуметтік лингвистикалық көзқарасты зерттеу, социолингвистиканың туыстас пәндер шеңберіндегі орнын; тұлғааралық қарым-қатынастағы тілдің рөлі туралы сұрақтар; тарихи әлеуметтік лингвистика мәселелері. Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарды әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдарымен және салаларымен таныстыру; тарихи әлеуметтік лингвистика сұрақтарымен; және жеке мәселелерге әлеуметтік лингвистикалық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неміс тілінің ауызша және жазбаша практикасы С1
    Несиелер: 4

    Бұл курс ғылыми мәтіндерді, баяндамаларды, рефераттарды, диаграммаларды түсінуге, талдауға, өңдеуге, формулярларды, құжаттарды өз бетінше толтыруға, Рецензиялар, жеке және іскерлік хаттар жасауға мүмкіндік беретін күнделікті және кәсіби салаларда шет тілдік қарым-қатынас дағдылары мен іскерліктерін дамытуға және жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Когнитивтік лингвистика теориялық және қолданбалы лингвистиканың жаңа саласы бола отырып, лексикалық, грамматикалық және басқа да көріністердің когнитивтік аспектілерін зерттеумен байланысты. Когнитивтік лингвистиканың мақсаты - дүниені қабылдау, санаттау, жіктеу және түсіну процестердің қалай жүзеге асатынын зерттеу, білім қалай жинақталады, қандай жүйелер ақпараттық қызметтің әртүрлі түрлерін қамтамасыз етеді. Когнитивтік лингвистиканың міндеті - дүниені тану және түсіну процестеріндегі тілдің рөлін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы мәдени зерттеулер
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы мәдениеттану-мәдениеттің типологиясы мәдениеттің моделін ашатын барлық мүмкін концепциялар мен бағыттардың жіктелуін білдіреді. Олардың төртеуі: жүйелі, Тарихи,құрылымдық және метаисторлық, олардың әрқайсысы мәдениеттің мәніне көзқарастың алуан түрлілігін, әлемдік мәдениеттің дамуының басты кезеңдерін салыстырудың діни-дүниетанымдық және эстетикалық негіздерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша практикасы C1
    Несиелер: 4

    Бұл пән екінші шетел тілінде оқу қызметін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін көлемде тілдік және сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарды ғылыми мәтіндерді, мақалаларды сөздіксіз түсінуге үйрету, білім беру бағдарламасы бойынша ақпарат алу бағытында түпнұсқа әдебиеттерді оқу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар ауызша академиялық сөйлеудің негізін қалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Адам танымдық қызметінің заңдылықтарын зерттеумен айналыса отырып, ғылыми зерттеу әдіснамасы осы негізде оны жүзеге асыру әдістерін әзірлейді. Методологияның ең басты міндеті-шығу тегі, мәні, тиімділігі және т. б. сияқты зерттеу әдістерінің әртүрлі сипаттамаларын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвоелтану (бірінші шетел тілі)
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық сұрақтар олардағы ұлттық-мәдени мағынаны анықтау үшін тіл бірліктерін талдауға қатысты: балама емес лексика, ауызша емес қарым-қатынас құралдары (ана тілінде қабылданған қолданудан өзгеше, мимика, ым-ишара арқылы берілетін және мағыналары мен қолдану салалары бар әрекеттер), орыс тілінде сөйлейтіндерге тән және ауызша қарым-қатынасты қамтамасыз ететін фондық білім, тілдік афористика және фразеология, оларда оқытылатын тілде сөйлейтін адамдардың мәдениеті мен ұлттық ерекшеліктерін көрсету тұрғысынан қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдік білім беруде инновациялық технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-белсенді танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері мен тәсілдерін оқыту, оқушылардың әлеуметтік қарым-қатынасы, тұлғааралық коммуникация, білім беру процесінің әр қатысушысының шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру. таным үдерісіне тартылу, олар не біледі және ойлайды деп түсіну және рефлектеу мүмкіндігіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 21 ғасырдағы шетел тілі мұғалімінің мәдениетаралық коммуникация тұрғысынан құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    «21 ғасырдағы шетел тілі мұғалімінің мәдениетаралық коммуникация тұрғысынан құзыреттілігі» пәні магистранттардың ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінде оларға қажетті құзыреттіліктерін дамыту және педагогикалық міндеттерді шешуге құзыреттілік тәсілін қалыптастыру болып табылады. Мақсаты -шығармашылық тұлға, кәсіби маман дайындау. Білім алу үшін қажетті критерий магистранттың алған педагогикалық білімін іске асыру үшін жеке жауапкершілігі болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл білімі теориясы
    Несиелер: 5

    «Тіл білімі теориясы» тіл ғылымының негізгі мәселелерін ашады. Курстың мақсаты – қазіргі заманның негізгі лингвистикалық ілімдерін, жетекші ұғымдар мен идеяларды, тіл білімі саласындағы зерттеу әдістерін меңгеру, сонымен қатар негізгі лингвистикалық ұғымдар және негізгі лингвистикалық терминология туралы түсінік қалыптастыру. Бұл ретте курста негізгі назарды тілді ғылыми тұрғыдан зерттеу әдістемесін меңгеруге, қазіргі тіл білімінің жетістіктерін зерделеуге аудару керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 21 ғасырдағы шетел тілі мұғалімінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    «ХХІ ғасыр шет тілі мұғалімінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі» пәні сабақ жоспарын жоспарлау және талдау, аралас оқытуды қолдану, АКТ-ны қолдану дағдыларын қалыптастырады. Магистранттар мектептегі оқу үдерісіне, жаңа әдістерге талдау жасайды, Lesson Study бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізеді. «ХХІ ғасыр шет тілі мұғалімінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі» пәні магистранттардың сыни ойлауын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілді білім берудің жаңартылған парадигмасына сәйкес оқыту процесін моделдеу
    Несиелер: 5

    "Шетел тілді білім берудің жаңартылған парадигмасына сәйкес оқыту процесін модельдеу" пәнін оқу кезінде магистранттар шет тілдерін оқытуда шет тілдің оқыту әдіснамасын, базалық әдіснамалық категорияларды, SMART - мақсаттарды зерделейді. Оқушылар грамматика, лексика, оқу,сөйлеу,тыңдау және жазу, сабақты жоспарлау,Google classroom қолдану әдістерін үйренеді. Топтарда жұмысты ұйымдастыруға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілінде мәтін құзіретін қалыптастыру практикасы
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты - - мәтіндік компетенцияға ие тілдік тұлғаны дамыту, яғни еркін әрекет ететін мәтіндік іс-әрекеттер, саналы және белсенді іс-әрекет процесінде кез келген оқу материалын меңгеру, мәтіндерді талдау, тілдік құралдарды таңдау, сөз сөйлеуді құрастыру, жаттығулардың дәстүрлі түрлерін орындау, соның ішінде мәтіндерді көру және редакциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілінің сөйлеу онтогенезі
    Несиелер: 5

    «Шетел тілінің сөйлеу онтогенезі» пәні білім алушыларды бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытуға дайындайды. Магистранттар бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқыту әдістемесімен танысады. Ағылшын тілін оқытуда ойындарды, әндерді қолдануды үйренеді. Студенттер сөйлеуді дамытуға арналған әртүрлі тапсырмалар құрастыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Шетел тілінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау қабілетін ұсыну. Компьютер мен өз бетінше жұмыс істеу, бағдарламалау, ақпаратты өңдеу әдістерін қолдану және базалық есептерді шешудің сандық әдістерін меңгеру. Танымның жалпы ғылыми әдістерін қолдану (талдау, синтез, индукция, дедукция, аналогия, гипотеза, модельдеу және т. б.).

  • Код ON5

    Қазіргі ақпараттық ағындарда бағдарлануы және әлемдік экономикадағы серпінді өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделуі. Компьютерлік ғылым саласында іргелі дайындыққа ие болу, алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалануға дайын болу. Мәдениет аралық коммуникация субъектісінің қалыптасуын қамтамасыз ететін технологияларды, әдістер мен тәсілдерді байланыстыру; педагогикалық және ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану.

  • Код ON2

    Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды сипаттау және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдар беру. Оқу-кәсіби тақырыптарға оқулықтар мен дәрістер, диалогтар мен монолог мәтіндеріне жақын түрлі ғылыми-оқу мәтіндерін құрастыру үшін материал алу. Нақты коммуникацияның шарттарына барынша жақын шетел тілін меңгерудің әдістемелік моделін таңдау.

  • Код ON3

    Құқықтық және этикалық нормалардың білімін байланыстыру және оларды кәсіби қызметте пайдалану. Сабақ барысында нормативті аутентикалық лексиканы таңдау; мәдениет аралық қарым-қатынас құралы ретінде шет меңгеруге қызығушылығын қалыптастыру және ынталандыру. Дидактикалық зерттеу объектісі ретінде "шетел тілі - инокультура – жеке тұлға" бірыңғай тұтастығына синтездейтін санатты анықтау.

  • Код ON1

    Осы саладағы ең озық білім элементтерін қоса алғанда, оқылатын салада білім мен түсініктерді көрсету. Оқушылардың мәдениет аралық қарым-қатынас құралы ретінде шеттілін меңгеру қабілетін дамытуға бағытталған кәсіби қызметті психологиялық және әдістемелік тұрғыдан дұрыс жүзеге асыру. Мәдениет аралық қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілін меңгеруге қызығушылығын анықтау және ынталандыру; мәдениет аралық коммуникация субъектісінің қалыптасуын қамтамасыз ететін технологияларды, әдістер мен тәсілдерді қолдану; педагогикалық және ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану.

  • Код ON7

    Шет тілін білу және оны белсенді қолдану. Информатика және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар салаларында базалық білімді көрсету, бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдылары және компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдылары, деректер базасын құру. Ғылыми баяндама, хабарлама, ғылыми мақала, әдістемелік құрал түрінде Эксперименталды-зерттеу жұмысының оң нәтижелерін әдеби ресімдеу және насихаттау.

  • Код ON8

    Қазақ, орыс, шет тілдерінде әртүрлі әлеуметтік топтарда адамдар мен еркін қарым-қатынас жасай білу. Ойлау мәдениетін меңгеру, ауызша және жазбаша сөйлеу, кәсіби және күнделікті тақырыптарды (ауызша және жазбаша) шет тілінде талқылай білу. Шет тілдері арқылы оқыту және тәрбиелеу үдерісіне өз көзқарастарын іздеу және құру қабілетін көрсету.

  • Код ON4

    Өз бетінше және ұжымда жұмыс істей білу, адамдарды басқару және жеке мүдделерді жалпы мақсатқа бағындыру. ғылыми-техникалық, жаратылыстану-ғылыми және жалпы ғылыми ақпаратты тез сәйкестендіре білу, бағалау және сауатты контекстік талқылау. Шет тілді және көп тілді білім беру концепцияларын салыстыру; шет тілді білім беруді көп мәдениетті тұлғаны қалыптастыруға бағыттау.

  • Код ON9

    Ғылыми-техникалық және жалпы ғылыми ақпаратты тез табады, талдайды және сауатты мәтінмәндік өңдейді, оны проблемалық-міндет нысанына алып келеді, көмекші міндеттерді бөледі.

  • Код ON10

    Шет тілдері арқылы оқыту мен тәрбиелеу үдерісіне өз көзқарастарын таңдайды, анықтайды және құрастырады.

  • Код ON11

    Оқу-кәсіби тақырыптарға оқулықтар мен дәрістер, диалогтар мен монологтардың мәтіндеріне жақын түрлі ғылыми-оқу мәтіндерінің үлгілерін әзірлейді

  • Код ON12

    Сыни ойлайды, ауызша және жазбаша сөйлейді, кәсіби және күнделікті тақырыптарға шетел тілінде (ауызша және жазбаша) пікір айтады, шетел тілінде коммуникацияны еркін жүзеге асырады.

  • Код ON13

    Мәдениетаралық коммуникация субъектісінің қалыптасуын қамтамасыз ететін технологияларды, әдістер мен тәсілдерді бағалайды және қолданады, педагогикалық және ақпараттық технологияларды тиімді пайдаланады, оқу-тәрбие процесін бақылайды

  • Код ON14

    Шетел тілі бойынша оқу процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын қазіргі заманғы талаптар тұрғысынан жеке кәсіби іс-қимыл жоспарлайды, өзгермелі жағдайға сәйкес оған өзгерістер енгізеді.

Top