Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08105 Озық агрономиялық ғылым в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    «Сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдіснамалық негіздері Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру Сыбайлас жемқорлық мінезінің психологиялық ерекшеліктері Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру Жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың этникалық ерекшеліктері Түрлі салаларда жемқорлық үшін моральдық және этикалық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі көшбасшылыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Тиімді коммуникациялық көшбасшы модельдері. Күрделі жағдайларда басқарудың жолдары. Басқару тобындағы жұмыс әдістері және командадағы рөлдерді бөлу принциптері. Оқуды тиімді бақылау және ынталандыру әдістері. Көшбасшылық теориясы. көшбасшылық мінез-құлық басшылығының (үш стильдер (К.Левин) тұжырымдамасы, Огайо штатының университетіндегі зерттеулер, Мичиган университетінің зерттеу, басқару жүйесі (Р.Ликерт) басқарушылық тор моделі (Блейк және Моутон), Көтермелеу және жазалау туралы түсінік, көшбасшылық алмастырғыштар (С. Керр мен Дж.Джермьер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Еңбек қорғау заңнамалары. Әйелдер мен жастардың еңбегін қорғау ерекшеліктері, еңбекті қорғау жөніндегі заңнаманың орындалуын қадағалау және бақылау және еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауапкершілікке алу. Білім алушыларда тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларды жасау, қауіпті жағдайлардың туындау себептерімен жағдайларының алдын алу, халықты және халық шаруашылығы объектілерінің өндірістік персоналын төтенше жағдайлардың ықтимал салдарларынан қорғау бойынша білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Экономикалық теория пәні және зерттеу әдістері. Қоғамдық өндіріс негіздері және қоғамдық шаруашылық нысандары. Нарықтық жүйенің жұмыс істеу механизмі. Өндіріс, фирманың шығындары мен табыстары. Ұлттық экономика. Экономикалық өсу және нарықтық экономиканың тұрақсыздығы. Жұмыссыздық пен инфляция - экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі. Ұлттық экономикадағы қаржы және ақша жүйесі және экономикалық қауіпсіздік. Мемлекет және құқық теориясының негіздері. Конституциялық, әкімшілік, азаматтық, еңбек, отбасылық, қылмыстық құқық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Мамандыққа кіріспе курсы агрономия негіздерін, агрономияның тарихы мен дамуын, топырақ құнарлылығы мен өнімділігін, Өсімдіктердің өмір сүру жағдайларын және оларды реттеу әдістерін зерттейді. Студенттерді егіншілік жүйелерімен, ауыспалы егістің құрылуымен, арамшөптермен күресу шараларымен, топырақты өңдеу әдістері мен жүйелерімен, дақылдардың өнімділігі мен сапасын арттыру үшін тыңайтқыштарды қолдану ерекшеліктерімен, дақылдарды өсіру технологиясымен таныстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пән табиғат пен адамзат дамуының экологиялық негіздері мен заңдылықтарын зерттеуге, жаһандық экологиялық проблемаларды талдауға және оларды қоғам мен қоршаған ортаның тұрақты дамуы аясында шешуге бағытталған. Табиғат заңдарын білу қазіргі және болашақ ұрпақтың мүддесі үшін қолайлы қоршаған орта жағдайларын сақтауға және дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес-статистика
    Несиелер: 3

    Статистиканың пәні мен әдістері. Статистикалық байқау, деректерді жүйелеу және оларды ұсыну. Статистикалық топтау, кестелер. Абсолютті және салыстырмалы көрсеткіштер, олардың графикалық бейнесі. Орташа құндылықтар мен вариация көрсеткіштері. Бизнес-процестерді статистикалық зерттеуде таңдаулы әдіс. Статистикалық гипотезаны тестілеу. Кездейсоқ айнымалы және ықтималдық модельдер. Бизнес-процестердің динамикасын статистикалық зерттеу. Экономикалық көрсеткіштер. Әлеуметтік құбылыстардың өзара байланысын статистикалық зерттеу. Деректерді статистикалық өңдеу және талдау бағдарламалары (IBM SPSS, STATISTICA, MS Excel).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық және органикалық химия
    Несиелер: 4

    Химияның негізгі заңдылықтарын, заттардың құрылымы мен қасиеттерін, химиялық үрдістердің өту заңдылықтары мен ерекшеліктерін, термодинамиканы, ерітінділерді, электролиттер, элементтердің қасиеттерін біледі; шекті емес алифаттық, ароматық, галоген туынды көмірсутектерді, оттегі және азот құрамдас органикалық қосылыстар: спирттер және қарапайым эфирлерді, альдегидтер және кетондарды, карбон қышқылдарын түсінеді; оксо-және аминқышқылдары, аминдер және диазоқосылыстар туралы негізгі ұғымдарды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық және жасушалық биология
    Несиелер: 8

    Тірі ағзалардағы молекулалардың құрылымын жасушалардың ішіндегі қызмет жасауына дейін біледі; химия және физика ұғымдарын қолдана отырып, микро деңгейде тірі ағзалардың жұмыс істеуін түсінеді; мембраналардың қасиеттерін және жасушалардың қалыптасуына байланысты олардың молекулалық қалыптасуын қолданады; жасушалық биоэнергетиканың негізгі ерекшеліктерімен қоса кинетика және термодинамика заңдылықтарын талдайды; ағзаның молекулалық қалыптасуы деңгейінде тұқым қуалаушылық және өзгергіштік мәселелерін бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика негіздері
    Несиелер: 4

    Материалдық денелердің қозғалысын және олардың арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейтін физика бөлімін біледі; сұйық және газ механикасының элементтерін, қатты және серпімді денелер механикасын, механикалық тербелістер мен толқындарды түсінеді; механикалық жүйелерді сипаттаудың динамикалық және кинематикалық әдістерін, механикадағы сақталу заңдарын, гидродинамиканың негізгі заңдарын, статистикалық физика заңдарын қолданады; идеалды газдарды, нақты газ физикасын, атмосфералық ауаны талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде аналитикалық және физколлоидтық химияның теоретиялық негіздердін, оның басқа қолданбалы ғылымдармен байланысын және тәжірибелік маңызын ашып түсіндіреді. Аналитикалық және физколлоидты химия саласындағы жаңа жетістіктермен, химиялық заттарды анықтаудың, бөлудің және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстырады. Пән студенттердің қоршаған ортаның объектілерінде жеке химиялық элементтердің құрамын анықтауда және бақылауда қолданылатын экспресс және басқа да анализ әдістері туралы толық көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ілгерілі математика*
    Несиелер: 10

    Курс математиканың барлық қажетті бөлімдерін қамтиды: математикалық логика және сандар теориясының элементтері, комплекс сандар теориясы, ақырлы жағдай үшін сызықтық алгебра; бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистикаға кіріспе, және де математикалық есептердің сандық әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Генетика, онтогенез, филогенез
    Несиелер: 5

    Генетикалық ақпараттың барлық саласын және оның мәнін біледі; молекуланың табиғатын және генетикалық ақпаратты білдіру тәсілін, дамуын, генетикалық аспектілері бар даму детерминизмін түсінеді; оның жасушалық деңгейде маңызды мәнін және тұқым қуалаушылықтағы оның орталық рөлін, ұрықтандырудан ересек тіршілігіне дейін және тіршілік соңына дейін ағзаның өсуі мен дамуын, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан бастап жеке дарақтар мен популяциялардың геномындағы өзгерістерді қоса алғанда, тірі организмдердің эволюциясына дейінгі генетикалық ақпаратта өзгерістерді талдайды; популяциялық генетика модельдерін және түр түзудің механизмдерін бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 3

    Курста сандық модельдеу негіздерді, қарапайым дифференциалдық теңдеулерге (ҚДТ) және жеке туынды дифференциалдық теңдеулерге (ЖТДТ) әкелетін қолданбалы есептерды шешуді, алгебралық теңдеулердің үш диагоналды жүйелерін, интегралдауды ҚДТ және ЖТДТ (scipy.integrate). Python-да ҚДТ және ЖТДТ сандық шешу әдістерін қолдануды, ақырлы айырмашылық әдістерді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдік шаруашылығындағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Пән өсімдік шаруашылығындағы ақпараттық технологиялардың рөлі мен міндеттерін зерделеуге, Ауыл шаруашылығын ақпараттандырудың негізгі бағыттарын иеленуге, өсімдік шаруашылығындағы геоақпараттық технологияларды пайдалануға, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру үшін деректер базасын құруға, ауыл шаруашылығы үшін статистикалық және қолданбалы бағдарламаларды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Python тілі және деректерді талдау
    Несиелер: 3

    Курс Python деректер құрылымын терең зерттеуге арналған, классикалық бағдарламалау парадигмаларын енгізеді және сызықтық алгебра мен оның алгоритмдеріне жақындау үшін Numpy кітапханасын қарастырады; студенттер бұл ойықтарды нақты мәселелерді шешу үшін қолданады. SQL сұрауларына кіріспе және Web дерекқорына қосымшалар жылды аяқтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдік композициялары және флористика
    Несиелер: 5

    Түстер аранжировкасының қалыптасу тарихы. Флористика және фитодизайнның стильдік бағыттары. Гүл композициясының өнері. Гүл композицияларын құру негіздері. Тірі гүлдермен және құрғақ гүлдермен жұмыс істеу негіздері. Еуропалық стильдегі композициялар. Гүл аранжировкасында "формалар". Офистер мен тұрғын интерьерлер үшін жазық және көлемді композицияны құру. Флористика түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдіктер онтогенезінің биологиясы
    Несиелер: 7

    Бұл пән студенттерді көбею заңдылықтары мен ағзалардың жеке дамуын өмірлік процестердің іргелі негізі ретінде таныстыруға бағытталған. Курс дамушы ағзаларда пайда болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы, сондай-ақ өсімдік ағзаларының онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін бақылайтын факторлар мен механизмдер туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Организмдердің жалпы биологиясы
    Несиелер: 7

    Организмдердің жалпы биологиясын және барлық организмдердің тіршілік құбылыстарының жалпы заңдылықтарын біледі; тірі организмдердің биологиясын, өсімдіктердің және жануарлардың экологиясын, бактериялар мен саңырауқұлақтардың биологиясын, олардың басқа организмдермен және топырақ биоценозымен өзара әрекеттесуін түсінеді; жануарлар және өсімдіктер физиологиясына, жануартану және өсімдіктануға қатысты биологиялық функциялардың нақты мысалында тірі организмдердің механизмдерін талдайды; қарастырылатын тақырыптардың ғылыми және практикалық (мысалы, агрономиялық) маңыздылығын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жерге орналастыру негіздері
    Несиелер: 3

    Пән ауыл шаруашылығындағы жерге орналастырудың жалпы заңдылықтары, мазмұны, түрлері, принциптері, міндеттері бойынша білімді қалыптастырады. Жер қорын, жер иеленуді және жерді пайдалануды жерге орналастырудың мәні, оның табиғи, экономикалық және әлеуметтік факторлары, жерге орналастырудың тарихи есебі, аграрлық саясат және жерге орналастыру, жерге орналастыру ғылымының даму ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Термодинамика және электромагнетизм негіздері
    Несиелер: 5

    Термодинамикалық жүйелердің негізгі түсініктерін, зерттеу әдістерін және параметрлерін біледі; тепе-теңдік және тепе-теңдік емес, қайтымды және қайтымсыз, политропты үрдістерді, энтропияны, термодинамиканың екінші заңын, тасымалдау құбылысын, электростатиканың негізгі міндетін, электромагнетизмді түсінеді; Гаусс теоремасын, конденсаторлар, электрлік және магниттік өрістерді, Ом заңдарын қолданады; геометриялық және толқындық оптика, кванттық оптика, атомдық және ядролық физика элементтерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дәл егіншілік негіздері
    Несиелер: 4

    Дәл егіншілік технологиясымен танысу; дәл егіншілік технологиясы бойынша ауылшаруашылық техникаларымен танысу; дәл егіншілік технологияларын енгізуді қамтамасыз ету үшін жаңа зертханалық жабдықтарды, GPS жүйелерін зерттеу; Параллельді және автоматтандырылған басқару жүйелерінің экономикалық тиімділігін талдау және ГАЖ технологиясымен жұмыс жасауда тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің нақты кәсіби, іскерлік, ғылыми салалардағы қарым-қатынастарда және кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, мотивациялық-ынталандырушы және болжамды ұйымдар-зерттеу қызметі шет тілін меңгеру қабілетін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс математикалық әдістерді одан әрі зерттеу үшін математиканың қажетті бөлімдерін қамтиды. Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: дәрежелі қатарлардың негізі; сандық қатарлар арқылы генеративті функцияларды және дискретті айнымалыларды есептеу, интервалдарда интегралдау; сызықтық алгебрада сандық алгоритмдер, эндоморфизмді және шаршы матрицаларды диагонализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдық және қосымшалар
    Несиелер: 4

    Курс ықтималдықтар теориясы саласындағы жоғары деңгейлі математика бөлімдерінің жалғасы болып табылады. Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады:: дискретті кездейсоқ шамалар, үздіксіз кездейсоқ шамалар, регрессиялық талдау, корреляциялық талдау, дисперсиялық талдау, сандық және сапалық айнымалылар арасындағы параметрлік емес талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл курс дақылдардың өнімділігін бағдарламалау мәселелерін, агрономиядағы шешімдерді қолдаудың компьютерлік жүйелерін жобалаудың әртүрлі әдіснамаларын, сондай-ақ баланстық модельге негізделген дақылдардың болжамды шығымдылығын талдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасуша дақылы және өсімдік ұлпасы
    Несиелер: 7

    Пән студенттерге дәстүрлі емес ауыл шаруашылық және өсімдік шаруашылығының заманауи әдістерін - жасушаларды, тіндерді және жоғары өсімдіктер ағзаларын өсіру арқылы экономикалық жағынан пайдалы өнім өндірісін ұсынады. Бұл пән студенттерді биотехнологияның молекулалық және биологиялық негіздеріне, экспериментальды морфогенезге және биотехнологиялық әдістерді тәжірибелік қолдануда таныстырады. Пән студенттердің заманауи өндірістің практикалық жұмысында қажет болатын дағдыларды игеруіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 7

    Тірі материяның әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық және физика-химиялық үрдістерді (молекулалық, жасушалық, ағзалық, тұтас ағза), тірі материяға сыртқы ортаның физикалық факторларының әсер ету заңдылықтары мен механизмдерін біледі; жасушаны және ағзаның тіршілікке қажетті жүйелерді биофизикалық зерттеудің негізгі әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы мен селекциядағы жасушалық технологиялар
    Несиелер: 3

    Курста селекцияда мақсатты пайдалану үшін эксперименттік міндеттерге байланысты өсімдік жасушалары мен тіндерін культивациялау әдістерін, өсімдік шаруашылығындағы гендік-инженерлік және жасушалық технологияларды, эксперименттік деректерді тіркеу жөніндегі құжаттарды, ncbi, GenBank генетикалық ресурстарының халықаралық базалары, жасушалық селекция; өсімдік тектес биоматериалдағы трансгенді ендірмені сәйкестендіруді, ауылшаруашылығы дақылдарының эксперименталдық гаплоидиясын, өсімдік шаруашылығының практикалық міндеттерін шешу үшін жасушалық инженерия және жасушалық селекция технологияларының жетістіктерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке селекция
    Несиелер: 8

    Курс білім алушыларда аймақтық ерекшеліктер мен экологиялық бағытты ескере отырып, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің жекелеген дақылдарының селекциялық процесін жүргізу ерекшеліктері мен түсініктері мен білімдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы бейім технологиялар
    Несиелер: 6

    Өсімдік шаруашылығындағы адаптивті технологиялар топырақ-климаттық жағдайларды, далалық дақылдардың даму ерекшеліктерін, экологиялық факторларға қойылатын талаптарды және Жоғары сапалы дақылдардың өсуін, дамуын және қалыптасуын басқару үшін технологиялық процестерді құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химияның тереңдетілген курсы
    Несиелер: 8

    Бұл пәнді оқу барысында бірінші және екінші курста алынған білімдер тереңдетіле түседі. Пән үш бөлімнен тұрады: жалпы, бейорганикалық және органикалық химия. Жалпы химия бөлімінде реакциялардың механизмі, бинарлы диаграммалар, коллоидтар қарастырылады. Бейорганикалық химия бөлімінде тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық жүйе беріледі. Органикалық химия бөлімінде молекулалар құрылысы туралы толықтырулар, спектроскопия түрлері оқылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканың тереңдетілген курсы
    Несиелер: 6

    Пән Физиканың тереңдетілген курсы дүниенің суреті, табиғат құбылыстары мен процестері және оларды сипаттау тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастырады. Пәннің мазмұнын меңгеру барысында студенттер табиғат құбылыстары мен процестері, заңдары, қатынастары мен өзара әрекеттесулері туралы түсініктерін дамытуға, сондай-ақ оларды түсіндіретін физикалық процестер мен құбылыстардың модельдері туралы түсінік алуға мүмкіндік алады. мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Егіншілік
    Несиелер: 3

    Пән егіншілік заңдарын, топырақ құнарлылығын арттыру жолдарын, егіншілік режимдерін оңтайландыруды, ауыспалы егістіктің ғылыми негіздерін, жіктелуі, аймақтық ерекшеліктерін, ауыспалы егісті енгізуді және игеруді, топырақты өңдеудің ғылыми негіздерін, топырақты өңдеудің аймақтық ерекшеліктерін, топырақты өңдеу сапасын агротехникалық бағалауды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің физиологиясы мен биохимиясы пәні өсімдік ағзасының қызметін, химиялық құрамын, өсімдіктердегі барлық заттардың және энергияның алмасуын, онтогенез барысында қоршаған ортаны кез-келген жағдайларында тіршілік үдерістерінің жүруін зерттейді. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің өнімділігін едәуір арттыру мақсатында өсімдіктерді аурулар мен зиянкестерден қорғау үшін пестицидтерді және басқа да химиялық препараттарды қарқынды, минералдық тыңайтқыштарды, физиологиялық белсенді заттарды қолдану, өсімдік шаруашылығы, көкөніс шаруашылығы және т.б.), ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігі мен өнім сапасын арттыруға бағытталған агротехникалық жүйелердің теориялық негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Топырақтану және агрохимия
    Несиелер: 5

    Курста топырақ түзілу процесінің жалпы схемасын және топырақ түзілу факторларын, топырақтың минералогиялық, гранулометриялық және химиялық құрамын, топырақтың жалпы физикалық және физикалық-механикалық қасиеттерін және т.б. оқытады. Білім алушы өсімдіктердің минералды қоректену жағдайларын, минералды және органикалық тыңайтқыштардың түрлерін және олардың құрамын, сондай-ақ оның негіздерін өсімдік диагностикасының әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Пән курсында агрометеорологиялық бақылаулар мен агрометеорологиялық көрсеткіштерді өлшеуге арналған аспаптар, ауыл шаруашылығы дақылдарының вегетациялық кезеңіндегі агрометеорологиялық бағалау әдістері, Өсімдік шаруашылығы мақсаттары үшін аумақты агроклиматтық бағалау, агрометеорологиялық болжамдар, ауа райының қолайсыз құбылыстары және олардың ауыл шаруашылығы өсімдіктеріне зиянды әсерін әлсірету тәсілдері баяндалған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Агроөнеркәсіптік кешен экономикасы және өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Студенттердің экономика мазмұны мен өндірісті ұйымдастыру туралы жан-жақты түсінігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Кеңістіктегі және уақыттағы өндірістік процесті ұтымды ұйымдастырудың әдістерін, ережелері мен тәсілдерін оқып үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Агробизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курста агробизнестің түсінігі, мәні және экономикалық мазмұны, аграрлық өндірістің ерекшеліктері, Қазақстан Республикасындағы агробизнестің мазмұны, агробизнестің ерекшеліктері, АӨК және агробизнес құрылымы, агробизнес пен аграрлық өндірісті қалыптастырудың табиғи- биологиялық және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері, АӨК-те шағын және орта бизнесті ұйымдастыру перспективалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Қолданбалы химия
    Несиелер: 5

    Қолданбалы химия курсында студенттер алған теориялық білімдерін тереңдетіп, жаңа практикалық дағдыларды қалыптастырады. Мысалы, бірінші курста зерттелген формальды кинетика заңдылықтары ашық реакторларға қолданылады, тотығу процестері Е-рН диаграммаларын зерттеумен толықтырылады. Сондай-ақ, қарастырылады: жоғары молекулалық қосылыстар мен радикалдар, химиялық технологиялар өндірісінің мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 6

    Пән жалпы ғылыми терминологияны және терминологияны ағылшын тілінде тиісті мамандық тілі ретінде зерттеуге бағытталған, коммуникативтік қызметтің төрт түрі бойынша дағдыларды қалыптастырады: мамандық бойынша түпнұсқалық мәтіндерді толық түсінумен оқу, мамандық мәселесі бойынша эссе жазу, кәсіби ақпаратты қамтитын түпнұсқалық хабарламаларды есту арқылы қабылдау, мамандық мәселелері бойынша пікірталастар жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық дақылдарының селекциясы
    Несиелер: 8

    Пән студентке селекция туралы ғылым мен ауылшаруашылық өндірісінің саласы, селекцияның бастапқы материалы, іріктеу үшін популяция құру әдістері, Өсімдік селекциясында биотехнология әдістерін қолдану, тозаңдандыру мен көбеюдің әртүрлі тәсілдері бар дақылдарды таңдау әдістері, сорттану туралы білім беруге арналған. сорттар туралы ғылым, селекциялық селекцияны бағалау әдістері туралы туралы, сорттарды мемлекеттік сынау туралы, Нормативтік-құқықтық база туралы, тиісті құжаттаманы ресімдеу туралы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректерді интеллектуалды талдау
    Несиелер: 6

    Пән NumPy сызықтық алгебрасының функцияларын, деректерді өңдеуге және визуализациялауға арналған SciPy математикалық алгоритмдер және функцияларын, Matplotlib - бұл Python-да 2D графигін құру кітапханасын, R және RStudio ортасын, деректерге қол жеткізу операторларын, функциялар мен дәлелдер, циклдер және шартты операторларды, R ДҚБЖ ретінде, баптау. R-дегі статистикалық есептеулер мен графиктерді оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығындағы бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылығындағы бухгалтерлік есептің ерекшеліктері: ХҚЕС 41 "Ауыл шаруашылығы". Биологиялық активтерді есепке алу ерекшеліктері. Тұқымдарды, азықтарды және басқа материалдарды есепке алу. Малды өсіру мен бордақылауда есепке алу. Ауыл шаруашылығы өндірісінің өнімдерін есепке алу және оны сату. Өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерінің өзіндік құнын калькуляциялау. Ауыл шаруашылығында қаржылық есептілікті дайындау және қаржылық нәтижелерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұқымтану
    Несиелер: 3

    «Тұқымтану» пәнін оқып үйрену тұқымдық зерттеулердің қазіргі заманғы мәселелері туралы агрономиялық білімдерді: тұқымның морфологиясы, физиологиясы және биохимиясы; тұқымдарды егу және өсіру процесінде тұқым сатып алынған бейімделу қасиеттері, тұқымдарды кептіру әдістері, тұқым мен тұқым сапасын бағалаудың заманауи әдістері. Өсімдіктердің әртүрлі сапасын қалыптастыру ерекшеліктері, егістік кезеңі - көшеттер: тұқымдардың ісінуі, көшеттердің қалыптасуы, көшет пайда болуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АӨК-гі маркетинг
    Несиелер: 3

    Маркетинг теориясының негізгі ережелері. Агробизнестің құрылымы және АӨК маркетингінің ерекшеліктері. АӨК маркетингін басқару. Агромаркетинг технологиясы. Ақпараттық агромаркетинг. Кәсіпорынның маркетингтік стратегиясы. Агробизнестегі баға маркетингі. Агробизнестегі маркетингтік маркетинг. Агробизнестегі маркетингтік қызметтің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің генетикасы
    Несиелер: 10

    Пән тұқым қуалаушылықтың цитологиялық, молекулалық цитоплазмалық негіздерін, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясын, генетикалық материалдың өзгергіштігін, популяциялық генетика негіздерін, клеткалық және гендік инженерияны, гибридологиялық талдау түрлерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс менеджменттің негізгі ұғымдары мен санаттарын, әр түрлі меншік нысанындағы шаруашылық жүргізуші субъектілерде басқарушылық шешімдерді әзірлеу мен қабылдаудың теориясы мен практикасын ұйымдағы функционалдық процестерді басқару, инвестициялық жобаларды іске асыру, шағын топтар мен ұжымдарды басқару, ұйымның тиімділігін арттыру және сыртқы ортамен өзара іс-қимыл салаларында қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Энтомология және фитопатология
    Несиелер: 3

    Өсімдіктер ауруларының түрлері. Аурулардың зияндылығы. Қоздырғыштардың түрлері аурулар. Фитопатологиялық бактериялар, вирустар. Патологиялық гүлді өсімдіктер. Микоплазмалар. Фитопатогенді нематодтар. Саңырауқұлақтар қоздырғыш ретінде аурулар. Жәндіктердің биологиялық және экологиялық ерекшеліктері. Қорғау негіздері зиянды жәндіктерден (биологиялық, орман шаруашылығы, химиялық, физиологиялық, есептеу әдістері және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Француз тілі
    Несиелер: 10

    Пән студенттердің француз тілінің лексикалық және лингвистикалық ерекшеліктерін оқып-үйренуге және шет тілінде білім алу процесінде студенттердің мәдениаралық және коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғау
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру барысында студент ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен қоздырғыштарының өсімдіктермен өзара байланысын, биологиялық ерекшеліктерін, зияндылықты шектейтін факторларды ескере отырып, ауылшаруашылығы дақылдарының зиянкестерімен, ауруларымен және арамшөптерімен күресу, ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі мен сапасын сақтау және арттыру бойынша іс-шараларды жүйелі ұйымдастыруды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 3

    «Өсімдік шаруашылығы» пәні студенттерді морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері бар және ауыл шаруашылық дақылдарын өсіруге арналған агротехникамен таныстырады, облыстың бірлігіне максималды өнім алуға мүмкіндік береді, белгілі бір жылдағы басым ауа райы жағдайларын есепке ала отырып, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруде агротехникалық әдістерді түзету бойынша ұйымдастырушылық және экономикалық мәселелерді шешуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу
    Несиелер: 3

    Бұл курс қолданбалы бағдарламалар дестесін қолдана отырып, деректерді талдаудың статистикалық және графикалық әдістеріне арналған. Курс сызықтық дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері; Евклид құрылымдары; көп айнымалы функциялар теориясы; модельдеудегі динамикалық жүйелердің мысалдары, статистикалық деректерді талдаудың сипаттамалық және графикалық әдістері сияқты бөлімдерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 3
  • Тұқым шаруашылығы және ауыл шаруашылық дақылдарының сұрыптық технологиясы
    Несиелер: 3

    "Тұқым шаруашылығы және ауыл шаруашылығы дақылдарының сорттық технологиясы" пәні сорттық тұқымдар өндірісін ұйымдастыру үшін қажетті теориялық және практикалық білімді қалыптастырады және ауыл шаруашылығы дақылдарының сұрыптары мен будандарының жоғары сапалы тұқымдарын алудың ұйымдастырушылық нысандары мен технологиялық тәсілдерін әзірлейді. Пән курсын оқу басқа биологиялық ғылымдар, әсіресе генетика, физиология, цитология, биохимия, селекция және т. б. сияқты негізгі білімге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 3
  • Гербология
    Несиелер: 3

    Негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру кезінде арамшөп өсімдіктері ассоциацияларының заңдылықтарын және олардың зияндылығын зерттеу саласында терең кәсіби білімді қалыптастыру. Арамшөптердің үлгілерін іріктеу және талдау әдістері, арамшөптердің әртүрлілігін сәйкестендіру және сипаттау, отандық және шетелдік өндірістің гербицидтерінің ассортименті, өсімдіктерді қорғау құралдары мен тәсілдерінің тиімділігін бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылым түсінігі. Ғылым мазмұны. Әдістеме, әдістер және зерттеу процесі. Ғылым туралы жалпы ақпарат. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми білімнің эмпирикалық және теориялық деңгейлері. Зерттеуді ұйымдастыру. NIRS туралы жалпы ақпарат. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Экономикадағы эксперименттік зерттеулер. Тәжірибелік деректерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 3
  • Код ON1

    Шет тілін кәсіби бағытталған қарым-қатынас жағдайларында қолдану, шетелдік көздерден ақпаратты түпнұсқа тілінде алу. Агрономия саласындағы ойларды, фактілер мен пікірлерді ауызша және жазбаша жазу, сипаттау, салыстыру, талқылау, түсіндіру.

  • Код ON2

    АӨК саласында экономикалық және құқықтық білімді қолдану. Экономиканы және аграрлық бизнесті мемлекеттік реттеу кезінде қазақстандық құқық салаларына бағыт алу. Салалардың экономикалық жағдайын талдау, отандық және әлемдік нарық жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілердің даму болашағын болжау, оның негізгі элементтерін анықтау және оның ұйымға, ұйымдық құрылымға әсерін бағалау. Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру мен қайта өңдеудің технологиялық тәсілдерін қолданудың экономикалық тиімділігін анықтау. Стратегиялық және жедел басқару мәселелерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың және биліктің негізгі теорияларын бағалау және біріктіру, академиялық адалдық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну

  • Код ON3

    Антропогендік және техногендік әсерге байланысты тұрақты даму проблемалары туралы түсінік қалыптастыру. Қауіптілігі жоғары жұмыс кезінде «адам» факторының рөлін бағалау, қоршаған ортаның жай-күйі және жұмыс орындарындағы еңбек жағдайлары туралы ақпаратты талдау, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы құбылыстар мен оқиғаларды талдау, ТЖ-да оңтайлы еңбек жағдайларын, өнеркәсіптік қауіпсіздік пен тіршілік әрекетін қамтамасыз ету проблемасының шешімдерін таңдау, еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін біріктіру.

  • Код ON4

    Ақпаратты алу, сақтау және өңдеу әдістерін, технологияларын, тәсілдерін қолдану. Ақпаратты өңдеудің негізгі алгоритмдерін жіктеу, агрономияда бағдарламалар жасау және қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдану, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Өсімдік шаруашылығындағы нақты міндеттерді шешу үшін базалық ақпаратты баяндау және талдау.

  • Код ON5

    Маңызды химиялық және биоактивті заттардың негізгі қасиеттерін бекіту, реакция теңдеулерін, талдаудың физика-химиялық әдістерін түсіндіру. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде химиялық заттардың қасиеттерін қолдану. Әртүрлі концентрациялы ерітінділерді дайындау заттарының баламаларын бағалау. Әдістемелік нұсқаулар мен әдеби көздерді пайдалана отырып, агрономияда химиялық заттарды қолдану бойынша экспериментті жоспарлау және жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Физиканың негізгі заңдары мен принциптерін, эксперимент нәтижелерін талдау және жағдайды модельдеу үшін зерттеу әдістерін қолдану. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде электрлік, магниттік және оптикалық құбылыстарды түсіну. Өлшеу құралдарымен және қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеу қабілетін көрсету, өсімдік шаруашылығында алынған нәтижелерді одан әрі жалпылай отырып, қолданбалы есептерді шешу.

  • Код ON7

    Математикалық шешімдер мен модельдерді шешу, математикалық ойлау мен логика үшін ең қолайлы шешім әдістерін таңдау. Алынған нәтижелерді одан әрі жалпылай отырып, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде және агротехнологияны басқаруда әртүрлі процестерді зерттеу үшін деректерді талдаудың математикалық, статистикалық, ақпараттық және графикалық әдістерін есептеу және қолдану.

  • Код ON8

    Өсімдік формаларының құрылымы мен әртүрлілігін, өсімдіктердің тіршілік процестерін сипаттау және ажырату, олардың белгілері бойынша аймақтағы жабайы өсімдіктер мен дақылдарды анықтау және оларды жер және топырақ-климат ресурстарын ескере отырып оңтайлы орналастыру. Тұқым қуалайтын материалды гендік, хромосомалық және геномдық деңгейлерде ұйымдастыруды жіктеу, өсімдік тіршілігін ұйымдастырудың молекулалық-генетикалық және жасушалық деңгейлерін түсіндіру

  • Код ON9

    Ауыл шаруашылығы дақылдарын өндіру технологиясындағы агрометеорологиялық ақпаратты талдау. Топырақтың негізгі түрлері мен түрлерін сипаттау, оның құнарлылық деңгейін бағалау, жоспарланған дақылдарға органикалық және минералды тыңайтқыштардың мөлшерлері мен әдістерін белгілеу. Егістердің фитосанитарлық жағдайын бағалау, вегетация фазалары бойынша агроэкожүйелерді фитосанитарлық оңтайландыру технологияларын талдау. Топырақ құнарлылығын арттыратын агротехникалық іс-шаралар жүйесін қолдану, ауыспалы егістерді, топырақ-климаттық жағдайларды ескере отырып, дақылдарды өсірудің жүйелерін құру, танаптық дақылдарды өсірудің заманауи технологияларын жасау.

  • Код ON10

    Негізгі селекциялық және тұқымдық үрдістерді, құбылыстар мен заңдылықтарды түсіндіру, тұқым туралы білімдерін көрсету.Әр түрлі дақылдардың белгілері мен қасиеттеріне сапалы және сандық талдау жасау үшін заманауи зертханалық жабдықтарды қолдану. Модельдер, сорттар мен будандарды құру туралы білімді жалпылау және біріктіру. Фенотиптік, биохимиялық және молекулалық-генетикалық әдістерді білу арқылы селекциялық материалдардың құнды белгілер жиынтығын бағалау. Ауыл шаруашылығы дақылдары сұрыптарының тұқымдарын көбейтуді жоспарлау және ұйымдастыру. Далалық тәжірибелер жүргізу және зерттеу әдістерін қолдану.

Top