Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M06106 Зияткерлік жүйелер в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Деректер қоймасы

    Құрылымданған және құрылымданбаған деректерді өңдеу, архитектура, деректер қоймаларын, серверлік жүйелерді, ауыспалы кластерлерді, бұлтты сақтауды және ETL және ELT құралдарын ұйымдастыру және пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, деректер қоймаларын, виртуалды қоймаларды дамытудың өмірлік циклін қарастыру, корпоративтік деректер қоймалары, зияткерлік деректер инфрақұрылымы, бизнес деректер маркетингтерін құру және оларды кәсіби қызметте қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді басқару технологиялары

    Осы пәннің шеңберінде әртүрлі ақпарат көздерін зерделеу, оның ішінде ақпаратты алу, беру, сақтау, өңдеу және ұсыну, деректер базасының объектілерін анықтау үшін пәндік саланың фрагментін талдау, кәсіби ортада қолданыстағы деректер базаларымен программалық өзара іс-әрекетті жүзеге асыру; деректер базасын және деректер базасын басқару жүйесін әкімшілендіру, сүйемелдеу, қолдау және пайдалану, мультимодельдік ДББЖ және деректермен жұмыс жасау құралдарын шексіз көлемде интеграциялау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онтологиялар, семантикалық технологиялар

    Осы пәнді оқу шеңберінде білім алушылар онтологиялық инжиниринг теориясы, әдістері мен құралдары, білім модельдері және білімді өңдеу жүйелерін жобалаудағы, әзірлеудегі және пайдаланудағы онтологиялық әдіс-тәсілдерді, талдау жүргізу және семантикалық технологиялар негізінде кәсіпорын архитектурасының даму бағытын таңдау, жасанды интеллект, компьютерлік лингвистика нәтижелерін және олардың құралдарын қолдану, сондай-ақ онтология және семантикалық технологиялар аспектілер пәндері бойынша білім алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Программалау технологиясының құралдары

    Пән программалау технологиясының құралдарын қарастыруға және қолдануға, қолданбалы ақпараттық жүйелерді модельдеу және қолдау жұмыстарын ұйымдастыруға, конфигурациялауға және бақылауға, кәсіпорынның қолданбалы және ақпараттық процестерін реинжинирингтеуге, нақты қолданбалы есептерді шешу үшін ақпараттық және автоматтандырылған жүйелерді әзірлеу жобаларын тиімді басқаруға, программалық өнімді тестілеуді өткізуге және АЖ қауіпсіздігі мен қорғалуын қамтамасыз етуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Деректерді өңдеу және талдау

    Пән деректерді өңдеу және талдау саласында білім алушылардың теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етеді. Осы пәнді зерделеу барысында деректер қоймаларының негізгі тұжырымдамалары, шешімдерді қолдау жүйелері, OLAP-жүйелер, көп өлшемді талдау әдіснамасы, Data Mining және BI технологиялары, деректер жиынтығын іздеу процесі, регрессиялық талдау, деректерді талдау құралдары, сондай-ақ деректерді жинақтау және дұрыс ақпаратты шығару үшін АҚ құралдары мен алгоритмдерін қолдану қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді зерттеу және модельдеу әдістері

    Бұл курста имитациялық модельді жоспарлау және құру әдістерін әзірлеуді, эксперименттерді жоспарлауды, модельдеу нәтижелерінің дәлдігі мен сенімділігін бағалауды, схемалық шешімдерді талдауды, шешім қабылдауды қолдауды, әмбебап программалау тілдерін және модельдеу орталарын пайдалануды, кәсіби ақпаратты құрылымдау, кәсіби қызметінде математикалық, жаратылыстану және әлеуметтік-экономикалық әдістерді қолдана отырып, оны ұсынуды аналитикалық шолулар түрінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пән негізгі ғылыми-теориялық заңдылықтар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері мен ғылыми зерттеудің ерекшеліктері және олардың әртүрлі компаниялардың қызметіне әсері туралы білім мен тәжірибе алуға бағытталған. Осы пәнді оқу барысында білім алушылар ғылыми экспериментті жоспарлай, ұйымдастыра және ресімдей алады, абстрактілі ойлау, пәндік саланы талдау және синтездеу қабілетін дамыта алады, сондай-ақ ғылымды қажетсінетін өнімді жасау бойынша эксперименттік-зерттеу жұмысын орындай алады және ғылыми-техникалық өнімді бағалаудың негізгі критерийлері мен әдістемелерін қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және кеңейтілген шындық технологиялары

    Пән виртуалды және кеңейтілген шынайылық қосымшаларын әзірлеудің тиімді негізгі алгоритмдерін, кросс-платформалық қосымшаны, программалық өнімдерді жобалау әдістерін, жоғары деңгейлі программалау тілінде программаларды әзірлеу және күйін келтіруді, тапсырмаларды шешу және 3D модельдеу мәселелерін шешу үшін машиналық оқытуды, математикалық және алгоритмдік аппаратты қолдануды, VR және AR технологияларын кәсіби салада қолдану дағдыларын үйренуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытуды қолдана отырып, бизнес-процестерді автоматтандыру

    Бұл пәнді оқудың мақсаты студенттердің машиналық оқытуды пайдалана отырып, бизнес-процестерді автоматтандырудың заманауи технологиялары туралы білім мен дағдыларын меңгеруі, ML тапсырмасын формализациялау, машиналық оқыту үлгілерін қарастыру (оқытушымен және оқытушысыз), нақты мәселелерді шешу, жіктеу, регрессия жүргізу және кластерлеу, программалық қамтаманы әзірлеу және сынау, сондай-ақ ақпаратты және бастапқы деректерді өңдеу және талдау үшін құралдарды пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді командалық әзірлеу жобаларын басқару

    Осы пәнді оқу процесінде студенттер программалық қамтаманы әзірлеу және қолдау әдістерін, құралдарын және технологияларын таңдау, жобалардың күрделілігін бағалау, ресурстарды жоспарлау, оларды әзірлеудің бүкіл өмірлік циклінде қолдау, мақсатты кезеңдерді анықтау және негізгі жұмыс бағыттары, тапсырмаларды бөлу, орындау мерзімдерін бақылау және алынған нәтиженің сапасын бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық және виртуалды шындық жүйелері

    Пән магистранттарда виртуалды шындық жүйелерін жобалау, әзірлеу және пайдалану дағдыларын, қарқынды дамып келе жатқан мультимедиялық жүйелер мен VR технологияларының мүмкіндіктері туралы қазіргі заманғы көзқарасты, мультимедиялық қосымшалар мен VR жүйелерін әзірлеудің құрал-саймандарын таңдау кезінде алынған білімді қолдануды және ПП жобалау мен құрудың тиімді алгоритмдерін жөндеуді, VR әзірлеу ортасына 3D-модельді импорттауды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік лингвистика және мәтінді талдау

    Пән лингвистикалық ресурстарды құру принциптерін, өңделетін мәтіннің бірнеше тілдік деңгейіне, соның ішінде морфология, синтаксис, дискурс және семантика деңгейіне әсер ететін табиғи тілдегі мәтінді автоматты өңдеудің әртүрлі модельдерін зерттеуді қамтиды. Табиғи тілдегі мәтіндерді автоматты өңдеудің формальды модельдері, сондай-ақ мәтіндерді өңдеуде қолданылатын лингвистикалық ресурстардың түрлері және оларды жасау әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Пән мобильді операциялық жүйелер мен құрылғыларға арналған қосымшаларды жобалаудың, программалаудың теориялық және практикалық дағдыларын және әзірлеу тәсілдерін алуға бағытталған, программалық жүйелерді зерделеуге және модернизациялауға және программалық кодты оңтайландыруға бағытталған. Білім алушылар графикалық пайдаланушы интерфейсінің құрылымдық схемасын жобалау, жергілікті және кросс-платформалық қосымшаларды құру, UI сипаттамалары мен функцияларын анықтау, жобалау құжаттамасын жасау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мобильді платформа қызметтерін енгізу

    Курстың мақсаты қызметтер ұғымдарын, программалық өнімдер мен жобаларды басқару әдістері мен тәсілдерін зерттеу, мобильді платформалар мен операциялық жүйелердің қосымшалары мен қызметтерін жобалау, әзірлеу және енгізу тәжірибесі. Курс GUI бейімдеу процестерінің жұмысын, сервис-платформалар мен сессия контроллерлері арасындағы өзара әрекетті, желілер мен веб-сервистерді біріктіруді, пайдаланушылардың күрделі байланыс сеанстарын іске асыруды қарастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кросс-платформалық қосымшаларды жобалау

    Курс программалардың архитектурасы мен құрылымын зерттеуге, алгоритмдерді, программалау тілдері мен орталарын, жергілікті және кросс-платформалық қосымшаларды жобалау мен дамытудың заманауи құралдары мен технологияларын қолдануға, эмуляторларды, симуляторларды және виртуалды құрылғы құралдарын, мобильді құрылғының аппараттық және функционалдық мүмкіндіктерін, UX және UI дизайн мақсаттарын қарастыруға, бұлтты қызметтерге қосымшаларды контейнерлеу және орналастыру техникасын қолдануға арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы жасанды интеллект

    Осы пәнді оқу барысында білім алушылар жасанды интеллекттің қолданбалы жүйелері, білім қорлары және ақпаратты интеллектуалды өңдеу алгоритмдері, жасанды интеллекттің рөлі және AI теориясы мен әдістерін пайдалану қағидаттарын қолдану туралы түсінік алады; Машиналық оқыту, білім қорларын қалыптастыру, эвристикалық іздеу және өзінің кәсіби қызметінде практикалық міндеттерді шешу дағдыларын меңгере алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мобильді қосымшалардағы виртуалды және кеңейтілген шындық технологиялары

    Студенттерде цифрлық технологиялар саласында, виртуалды және кеңейтілген шындықта қолданылатын негізгі компоненттер мен алгоритмдерді қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар кәсіби қасиеттерді және бейінді программалық қамтамамен, unity және Unreal Engine-де клиенттік әзірлемесімен, техникалық құралдармен, виртуалды және кеңейтілген шындық құралдарымен, графикалық 3D-редакторлармен, кітапханаларды және SDK-ны жобаға қосумен жұмыс жасай білуді дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен технологиялар

    Курстың мақсаты студенттерде қолданбалы мәселелерді шешудің кәсіби қасиеттерін дамыту және оны шешу әдістерін таңдау, сонымен қатар интеллектуалды жүйелер мен технологияларды енгізудің дайын шешімдерін оңтайландыру, оларды әдістермен таныстыру, интеллектуалды ақпараттық жүйелердің, жасанды интеллект пен нейрондық желілердің құрылымы мен жұмыс жасау принциптерін, қойылған тапсырманы талдау, мәліметтерді өңдеуді орындау және көп агенттік жүйелерді қолдану қабілеттерін дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Суреттер мен кескіндерді тану

    Пән кескіндер мен бейне тізбектерді өңдеу және интеллектуалды талдау саласындағы мәселелерді шешу үшін білім алуға және қолдануға, текстуралық және басқа да белгілер негізінде күрделі кескіндерді сипаттау тәсілдерін, кескіндер мен көріністерді тұрақты тануды қамтамасыз ету үшін объектілерді атрибуттық сипаттау мен машиналық оқытудың қолайлы әдістерін қолдануға, эксперименттік зерттеулер жүргізуге, теориялық және практикалық зерттеулерден алынған нәтижелерді өңдеуден кейінгі жұмыстарға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру, сонымен қатар ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті
  • Ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық қызмет салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынастың бірнеше дәрежесін қолдану, әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілетінің болуы
  • Деректерді өңдеу технологияларын таңдауды және ақпаратты өңдеу бойынша тапсырмаларды ақпараттық қоюды жүзеге асыру, қолданбалы есептерді шешу үшін деректерді өңдеу технологияларын пайдалану, кәсіби ақпаратты құрылымдау, оны аналитикалық шолулар түрінде ресімдеу және ұсыну, мәтіндік ақпаратты, растрлық және векторлық графиканы, анимацияны, бейне кескіні мен дыбыстарды, білімді өңдеуді жүргізу
  • Кәсіптік қызмет объектілеріне, оның ішінде жаңа немесе таныс емес ортада теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, кәсіптік қызметте математикалық, жаратылыстану-ғылыми және әлеуметтік-экономикалық әдістерді қолдану
  • Кәсіби есептерді шешу үшін заманауи зияткерлік технологиялар, аспаптық орта, бағдарламалық-техникалық платформалар бойынша алған білімдерін қолдану, кәсіби есептерді шешу үшін бірегей алгоритмдер мен бағдарламалық құралдарды әзірлеу
  • Ақпараттық және автоматтандырылған жүйелердің программалық және аппараттық қамтаманы әзірлеуді және модернизациялауды жүзеге асыру
  • Үлестірілген ақпараттық жүйелер мен шешімдер қабылдауды қолдау жүйелерін талдау және синтездеу мәселелерін шешуде процесстер мен объектілердің математикалық модельдерін әзірлеу және қолдану
  • Графикалық пайдаланушы интерфейсін бағалаудың ресми әдістерін қолдану; тұжырымдамалық жобалауды жүзеге асыру және графикалық пайдаланушы интерфейстерін жобалау бойынша жобалық құжаттаманы әзірлеу
  • Ақпараттық ресурстарды жобалауға, сондай-ақ олардың жұмыс қабілеттілігін тексеруге басшылықты жүзеге асыру
  • Деректер базасын басқару жүйелерін әзірлеу және оларды сүйемелдеуді жүзеге асыру, деректер базаларын басқару жүйелерінің жұмысына мониторингісін жүзеге асыру, деректер базаларын басқару жүйелерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету
  • Анықталған мәселе шеңберінде жобаны іске асыру жоспарын әзірлеу: мақсатты, міндеттерді тұжырымдау; өзектілігін, күтілетін нәтижелерді негіздеу; қажетті ресурстарды жоспарлау; жобаны іске асыру барысына мониторингті жүзеге асыру; ауытқуларды түзету
  • Білімді ұсыну тілдерін қолдану және зияткерлік жүйелерді дамыту процестерін басқару
Top