Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқып-үйренудің негізгі мақсаты студенттерге жалпы және кәсіптік білім алуға қажетті жалпы теориялық білімдердің кешенін игеру, сонымен бірге сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жүйесін қалыптастыру және осы құбылыстың азаматтық ұстанымының негізінде дамыту болып табылады. Студенттердің сыбайлас жемқорлық проблемаларына қатынасын анықтау және қажет болған жағдайда түзету және құқықтық, моральдық және этикалық стандарттарға сәйкес келетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық мотивациясын ынталандыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс әдеби шығармалардың мәнін, шығу тегі мен дамуы туралы, оның әдеби шығарылымы, оның принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысу, әлемдік әдебиеттің заманауи даму үрдістерін түсінуге арналған материалды анықтайды, әдеби мәтінді барабар түсіндіру тетіктерін талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби процесс пәнінің мақсаты - әдебиеттің ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, көркемдік әдіс, стиль, жанр мәселелерін, көркем туындының құрылысын, сюжетін қарастыру, әдебиет туралы ғылымның көркемөнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    «Тіл біліміне кіріспе» атты теориялық курс тілдің пайда болуы мен дамуы, генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері мен түрлері, тілдік бірліктер, қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, тіл және қоғамның диалектикалық бірлігінен хабардар етеді. «Тіл біліміне кіріспе» курсын оқып-үйрену нәтижесінде студенттер тіл білімінің негізгі ұғымдарымен, терминдерімен танысып, ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйренеді. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы және алатын орны туралы жүйелі білім алады. Білімді баяндау, анализ, синтез, сұрақ-жауап, интерактивті, көрнекілік, Блум таксономиясы, модульдік оқыту әдістері арқылы игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 3

    Тіл тарихы курсын үйрену басқа оқу пәндерімен қатар қатысымдық және әлеуметтік-мәдени біліктілігі бар, шетел тілдері тарихын да жан-жақты, жоғары білікті филолог мамандарды дайындауды қамтамасыз етеді. Студенттер ана тілінің туыс тілдермен генетикалық жақындығын, басқа туыс емес тілдермен типологиялық ұқсастықтарын салыстыруға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ фольклорын жеке пән ретінде оқыту арқылы халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыру мақсат етіледі. Мазмұн-мәні терең, әрі көркем халық әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның өзінше сыр-сипатын танытып, жастарға тағылым беру көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ және орыс фольклоры
    Несиелер: 5

    Өзара байланысы арқылы халықтардың мәдени мұрасын оқытады. Бұл өзара қарым-қатынаста орыс және қазақ фольклорын зерттеу жолдарын негіздеу арқылы жүзеге асырылады (жұмыстардың идеологиялық және эстетикалық еңбегі, маңызды білім беру ролі, сюжеттегі ұқсастық, кейіпкерлер, мотивтер және т.б.); типологиялық қоғамдастықтың негізгі ерекшеліктерін, орыс және қазақ фольклорының туындыларының байланыстарын және ұлттық сәйкестігін бейнелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Курста дыбыстық құрам, дыбыстардың акустико-артикуляциялық сипаттамасы, дыбыс тіркесімі, буын, екпін, сөз просодикасы, лексикологияның негізгі салалары: семантика, этимология, ономастика, фразеология т.б қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тестілік және деңгейлік тапсырмалар жүргізу, компонентті талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студентке қазақ тіл фонетикасының дыбыстары, сөз просодикасы, лексикологияның басты салалары: семантика, этимология, ономастика, фразеология, терминология т.б. туралы жүйелі білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты филолог мамандарға өткен заманнан бері дамып келе жатқан түркі тілдерінің, атап айтқанда, қазақ тілінің графикалық жүйесінің қалыптасу тарихынан түбегейлі білім беруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркітану
    Несиелер: 5

    Курста түркі тілдері мен түркі халықтары, түркі жазуы және түркі тілдерінің классификациясы қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тестілік, деңгейлік тапсырмалар жүргізу әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студенттерге түркі тілдері мен түркі халықтары, түркі жазуы және түркі тілдерінің классификациясы туралы жүйелі білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет
    Несиелер: 5

    Ежелгі және хандық дәуірдегі әдебиет пәні – әдебиеттану ғылымының құрамдас, негізгі бөлімі, қазақ халқының этникалық құрамына енген тайпалардың көне дәуірдегі әдебиеті, сондай-ақ ақын-жыраулардың әдебиеті, олардың ежелгі түркі ру-ұлыстармен бірге жасаған көркем сөз өнері. Пәнді меңгеру студенттерге аталған кезеңнің болмысын, сол уақыттағы әдебиет үлгілерін терең білуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Курста қазақ тілінің сөзжасам жүйесі, сөз таптары, грамматикалық құрылысы қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тесті, деңгейлік тапсырмалар жүргізу, морфологиялық талдау әдістері жүргізіледі. Студенттер қазақ тілінің сөзжасам мен морфология мәселелерін, грамматикалық тәсілдер, сөз таптарын және морфологиялық талдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – ХҮ ғасырға дейінгі әдебиет туралы ұғым қалыптастыру, әдебиеттің қалыптасу кезеңдерін жүйелеу, осы дәуір әдебиетінің өз ерекшеліктерін аңғарту, қазақ әдебиетінің кейінгі дәуірлермен байланысын ашу және ортақ ұқсастық-бірліктерін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті – ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Пәннің мазмұнында ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы, көркемдік, стильдік сабақтастық мәселелері, кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалармен, құбылыстармен байланысы, ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық көркемдік әдістермен, жанрлық-стильдік шеберлік үлгілерімен үндестігі, шығармаларындағы көркемдік шеберліктер оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    «Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі» пәні сөздік тұлғалардың бір-бірімен байланысу амалдарын, сөз тіркесі мен сөйлемді, олардың құрамы мен түрлерін ажыратуды, сөйлемдердегі синтаксистік синтагманы табуды, сөйлемдердің ірі бірліктерге бірігу тәсілдерін, ондағы жеке сөйлемдердің бір-бірімен қарым-қатынасын, оның тарихы мен нақты теориясын оқытады. Білім алушылар осы курстан алған білімін әдеби тіл нормасына сай сөйлеу мен жазу, тыңдау мен оқу дағдысында қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнде өркениеттегі лайықты орындары белгіленген шығыс халықтарының әдебиеті, қазақ әдебиетінің тарихындағы шығыс әдеби үлгілерінің алар орны оқытылады. Пән тәуелсіз Қазақстан мен шығыс халықтарының әдебиеттерін сабақтастыра оқытып-үйрету арқылы сөз өнерінің жалпы адамзатқа ортақ көркемдік тереңдіктерін игерту мақсатын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдеби сынының тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста әдеби сынды әдебиет тарихының салалары, әдебиет теориясы сынды пәндермен тығыз байланыста оқыта отырып, студенттердің кәсіптік біліктілігін арттыру көзделеді. «Қазақ әдеби сынының тарихы» пәнінен студент-жастар қоғамдық, әлеуметтік, саяси, рухани т.б. өмір деректерінің ең бір қайшылықты, күрделі дәуірлерінен, қазақ әдеби сынының кәсіби тұрғыда қалыптасуы мен қазіргі жай-күйінен, сын жанрының теориялық негіздерінен жан-жақты мәлімет алып шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    "Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі" пәнін оқыту барысында студентке мынандай мәселелерді игерту ісі қолға алынады: қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі курсының құрылымы мен мазмұнын ондағы теориялық және педагогикалық-психологиялық мәселелері, тіл мен әдебиет теориясының оқытудың жалпы маңызы мен оның негізгі принциптері, әдеби білім беруде оқу процесін ұйымдастыру түрлері, әдеби шығарманы оқып-үйренудің жолдары мен амалдары, көркем шығармаларды жанрлық сипатына қарай оқыту тәсілдері көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Шетел әдебиетінің даму тарихын, әр кезеңдердегі әдебиеттің өркендеуіне үлес қосқан көрнекті өкілдердің, әдебиет қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығын жете таныстыру. Осы пәнді жүргізу барысында ақын-жазушылардың шетел әдебиеті классикасына енген шығармаларын студенттерге оқыту басты назарда ұсталады. Сол сияқты, шығармаларды мазмұндап қана қоймай, оны теориялық тұрғыдан жан-жақты талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс әдебиетіне тарихи шолу жүргізіледі, әдеби шығарма жазу ерекшеліктеріне (көркем сурет, әдеби стиль, әдістеме), үздік үлгілі шығармаларға назар аударылады. Дәрістерге түсініктеме, әңгіме, сұрақтар мен жауаптар, сұрақтар, эксперименттер, статистика және т.б. кіреді. Студенттер орыс халық әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдерін, әдеби теория тұрғысынан орыс ақындары мен жазушыларының шығармаларының мазмұнын талдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 6

    «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» курсы білім алушыларға қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі саласының қалыптасуы мен дамуы, зерттелуі жайынан түсінік беріп, құрмалас сөйлемнің түрлерін, олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын көрсетеді, құрмалас сөйлемнің грамматикалық құрылысымен таныстырады және сөйлемнің актуалды мүшеленуін, суперсинтаксистік парадигмалар мен мәтін, оның негізгі ерекшеліктерін меңгертеді. Нәтижесінде студенттер әдеби тіл нормасына сай сөйлемдер түзіп, олардың қатысымдық қызмет атқарып отырғандығын түсінеді, білім алушылардың ауызша және жазбаша сауатты сөйлеу, жазу дағдылары жетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті (1900-1940)
    Несиелер: 5

    ХХ ғасыр басындағы әдеби процестің, әдебиет пен тілдің тарихы әрі теориялық мәселелері зерделеніп, әдебиеттанудың қалыптасып дамуы сараланады. ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің өркендеуіне негіз болған қоғамдық-санаткерлік, көсемсөздік міндеттердің нәтижелері салыстырмалы талдау арқылы түсіндіріледі. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдері, ақын-жазушылардың шығармашылығы меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тілдік қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - тілдік қатынастың рөлі мен мағынасы, тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін, оның әдебиет пен мәдениеттің келешектегі дамуына дүние танымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерінің құрылуына әсер етуін анықтау. Курс нәтижесінде студенттер: - тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін; - дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерді ескеру, - концептілік талдауларды тереңірек ұғыну; - қатысымдық тұлғаларды тани білу қабілеттерін игеріп шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курста түркі халықтары әдебиеті тарихының кезеңдері, қалыптасуы, әлем әдебиетіндегі алатын орны меңгертіледі. Студенттер пәнді оқу барысында ақын-жазушылардың шығармаларын кеңінен қарастыра отырып, өз ойларын қорытып айтуға, белсенді ойлауға, алған білімдерін жетілдіруге, ғылыми көзқарастарын кеңейтуге, іздене білуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ және орыс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеуге қазақ және орыс тілдерінің грамматикалық құрылымын сипаттау, орыс және агглютинативті қазақ тілдерінің құрылымдық әр түрлі инфляциялық құрылымын салыстырмалы талдау; салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын белгілеу; әлемнің ұлттық тілдік бейнесін анықтау және талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән көркем шығарма, ондағы тілдік құралдардың көркем мазмұнды бейнелеуге қатысын, көркем мәтінде қолданылған тілдік құралдардың мағынасын, мәнін, эстетикалық қызметін айқындауды мақсат етеді. Курсты оқу барысында студент мәтінді тілдік талдау әдістерін, мәтін талдаудың лингвистикалық категорияларын, көркем мәтінді лексикалық-стилистикалық тұрғыдан зерттеудің әдістерін, ондағы грамматикалық тұлғалардың қызметін, бейнелеуіш тәсілдердің тілдік табиғатын меңгеру арқылы лингвистикалық талдаудың жолдарын, практикасын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдеби өлкетану
    Несиелер: 5

    «Әдеби өлкетану» пәні жергілікті ақын-жазушылардың әдеби-шығармашылық мұрасын айқындайды. Поэзиялық, прозалық, драмалық шығармалар осы пәнде сарапталады. Әдеби өлкетануды меңгеру елімізде жүріп жатқан «Рухани жаңғыру» бағдарламасының негізгі талаптарына сәйкес келеді. Білім алушылар жалпы қазақ әдебиетінің құрамдас бір бөлігі ретінде белгілі бір аймақтың, өлкенің әдеби шығармалары мазмұнымен танысу нәтижесінде рухани, мәдени өмір деректерімен танысады, қоғам дамуында орны бар белгілі адамдардың, өлкенің тарихи тұлғаларының көркем әдебиетте сомдалуымен, көркем шығарма арқауына айналған кейіпкерлер әлемімен танысуға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    «Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері» пәні әдебиеттану ғылымының қазіргі өзекті проблемаларын тереңдетіп меңгерту мақсатында оқытылады. Қазіргі заманға сай соны ізденістер мен тың зерттеулерді, ұлттық мүдде тұрғысына пайымдалған оң тұжырымдарды студенттерге жеткізу пәннің ауқымында қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиеті (1941-1990)
    Несиелер: 5

    Бұл курста 1941-1990 жылдардағы қазақ әдебиетіндегі әдеби ахуал, поэзия, проза, драма, әдеби сын, көркем аударма және белгілі қаламгерлердің шығармалары, оқу-ағарту, мәдениет саласының түрлі мәселелеріне арналған еңбектері жан-жақты талданылады. Студенттер 1941-1990 жылдардағы қазақ әдебиетінің көркемдік дамуын айқындап, көркем шығармаларды талдай, әдебиетті қоғамдық ой-санамен қабаттастыра зерделей алады, олардың әлеуметтік көзқарастары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикографиясы
    Несиелер: 6

    "Қазіргі қазақ тілінің лексикографиясы" пәнінің мақсаты қазақ тілінің сөздіктерін құрастыру және сөздіктерді ұйымдастыру теориясы мен практикасы бойынша мәселелерді қарастыру болып табылады. Курс лексикографияның тіл ғылымымен тығыз қарым-қатынасына бағытталған. Ол студенттерді қазіргі лексикографиядағы жаңа идеялармен, сөздіктердің жаңа түрлерімен және оларды құрастырумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын негізді қазақ графикасы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуын латынграфикалы жаңа әліпбиге көшіру мақсатындағы тілтанымдық реформаның сәтті жүзеге асуы үйренушілердің жаңа әліпбимен жылдам жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру мақсатымен тығыз байланысты. Сондықтан ұсынылып отырған құрал мұндай алғашқы шаралардың тиімді жүзеге асырылуына, жаңа әліпби мен емле ережелерін қалың жұртшылыққа меңгертуге арналған курс тренерлерін дайындауға, жаңа жазу дағдыларын өз бетінше игеруге көмекші болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Жалпы тіл білімі пәні студенттерді теориялық лингвистиканың ең негізгі, өзекті мәселелерімен таныстырады. Оларға жалпы тіл білімі ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, негізгі бағыт-бағдарынан, ғылым алдында тұрған басты мәселелерінен жүйелі білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі заманғы әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиет түрлері мен жанрларының жіктелуі, арнайы терминологиямен танысу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ терминологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - қазақ терминологиясының қалыптасу және зерттелу тарихын, сонымен бірге ұлттық терминдердің пайда болу жолдарын, оны тілімізде қалыптастырудың әдіс-тәсілдерін, принциптерін ғылыми тұрғыда ашып көрсету, сол арқылы тіліміздегі терминдердің болмысын тану. «Қазақ терминологиясы» курсын оқи отырып студент қазақ терминологиясының тарихын, оның қалыптасу және даму жолдарын біледі; Ұлттық терминдерімізді қалыптастыру барысында, оны зерделеп зерттеу арқылы ғана қазақ тілін ғылым тілі ретінде қалыптастыра алатынын түсінеді; Терминдердің түрлі тәсілдер арқылы жасалуын талдап көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орфография және пунктуация практикумы
    Несиелер: 3

    Орфография және пунктуация практикумы практикалық тұрғыдан құнды. Болашақ тілші, журналист мамандарын сауатты жаза білуге, мәдениетті сөйлей білуге дағдыландыратын пәнді орфографиялық ережелер, тілдік норма, пунктуацияны оқытуға арналған. Пәнді оқыту барысында жаңа орфографиялық ережелерді меңгерту жоспарланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ сатирасы
    Несиелер: 5

    Пәнде қазіргі сатираның қоғамдық мәні мен кеңестік сатирадан айырмашылығы оқытылады. Студенттер сатираның мысал, эпиграмма, памфлет, фельетон, пародия, шарж, карикатура, анекдот сияқты жанрларын меңгереді, драматургиядағы сатиралық шығармаларды, көркем прозадағы сатиралық әңгіме, повесть, романдарды талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 6

    Курста қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, стилистиканың негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлері қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тесті, деңгейлік тапсырмалар жүргізу, стилистикалық талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студенттерге қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлерін білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясының негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге аударматанудағы трансформациялық үдерістер, баламалылық мәселелері, аудармадағы лексика-грамматикалық ерекшеліктер, тілдік бірліктерді аударудың негізгі жолдары, аударманың жанрлық-стилистикалық түрлері туралы аударма теориясының негізгі түсініктерін меңгертуге және оны түрлі стильдегі мәтіндерді аудару арқылы практика жүзінде қолдануды үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті (1991 ж. кейінгі кезең)
    Несиелер: 5

    Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті пәні ХХ ғасырдың 90-жылдарынан бастап қазақ әдебиетін тереңдеп оқып үйренуді, осы дәуірдегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, көркемдік мәселесін жан-жақты, ғылыми негізде меңгертеді. Студенттер шығармалардың басты идеялық бағыты, тақырыптық, мазмұндық мақсатын саралай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орфоэпия
    Несиелер: 3

    "Қазіргі орфоэпия" курсында тіл біліміндегі орфоэпия саласының дамуы мен зерттелу деңгейі, орфоэпиялық заңдылықтар, соңғы жылдардағы тілдік қолданыстағы өзгерістер мен өзекті мәселелер қарастырылады. Курстың негізгі мақсаты - студенттерді орфоэпиялық норма бойынша сөз бен қосымшаның шегіндегі, сөз бен сөздің аралығындағы дыбыстар бір-біріне үндесіп айтылуын, орфоэпиялық норма заңдылықтарын сақтап тіл мәдениетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Драма поэтикасы
    Несиелер: 5

    Драма поэтикасы пәнінде драмадағы көркемдік тәсілдердің жасалу жолдарын, мәні мен мағынасы, драмалық түрге бөлу шарттылықтары оқытылады. Студенттер драма жанрының дамуын әдебиет тарихымен бірлікте талдаудың ғылыми принциптерін игеруді, драма жанрын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, олардың сыншы ғалымдардың еңбектерінде қолданылу ерекшелігін оқып, білуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нормативті қазақ тілі
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің мектеп бағдарламасы көлемінде қазақ тілінен білім, білік дәрежелерін жүйелі түрде тиянақтап, комплексті талдауды терең игерту, студенттердің жазу сауаттылығын, ауызша сөйлеу мәдениетін жетілдіріп, жоғары курстарда оқылатын қазіргі қазақ тілінің теориялық курсын жоғары деңгейде меңгертуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 3

    «Қазақ әдеби тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - әдеби тілге тән негізгі белгілер мен нормаларды, әдеби тілдің тарихи кезеңдерде қалыптасу, даму дәрежесі мен оның стильдік тармақтарын меңгерту. Пәнді меңгеру барысында білім алушыларда әдеби тіл ұғымы, сипаты, оның арналары, нормалары, қоғамдық қызметі, әдеби тілдің функционалдық стильдермен арақатынасы жөнінде білім және әдеби тілдің ерекшеліктеріне талдау жасай білу, коммуникативтік, әдеби тіл нормасына сай сөйлеу, әдеби тілдің стильдеріне сай тілдесім т.б. дағдылар қалыптасады. Пәнді оқытуда креативті оқыту, витагендік, проблемалық, дамыта оқыту т.б. оқыту технологиялары пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Қазақ және әлем әдебиетіндегі көркем шығармалардың мазмұнын талдайды.

  • Код ON2

    Қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқытуды ұйымдастырады

  • Код ON9

    Экономикалық, құқықтық білім , қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуы негіздерін, төтенше жағдайларда сақтану, адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолданады

  • Код ON1

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін пайдалана отырып, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімдерін қолданады

  • Код ON3

    Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолданады

  • Код ON4

    Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық сандық технологияларды, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады.

  • Код ON7

    Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін пайдаланады

  • Код ON6

    Тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі теориялық түсініктерін қолданады

  • Код ON8

    Қазақ тілінің тарихы мен теориясы, көркем әдебиет аясындағы коммуникация теориясы, филологиялық сараптама және мәтін интерпретациясының негізгі нұсқаулығы мен концепцияларын пайдаланады

  • Код ON10

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және академиялық жазбаша сөйлеу дағдыларын қолданады

6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top