Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Кітапхана ісі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кітапханалық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Студенттердің кітапханалық ұжымға кәсіби коммуникативтік қызметін және кітапханалық қарым-қатынас ерекшеліктеріне, іскерлік қарым-қатынас мәселелері бойынша негізгі жұмыстарды, іскерлік қарым-қатынастың этикалық нормаларын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыретін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан кітаптарының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы кітап шығару ісін тарихи дамыту саласында студенттерді дайындау, Қазақстандағы кітап шығару ісін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы кітап тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдегі кітап шығару ісінің тарихи дамуы саласындағы студенттердің арнайы дайындығы, кітаптың материалдық нысандарының эволюциясы, адамзат тарихында үлкен рөл атқарған кітаптарды, басылымдарды ресімдеу өнері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Билиографиятану
    Несиелер: 5

    «Библиографиятану» курсы- кітапханалық- ақпараттық қызметпен айналысатын мамандарды дайындаудағы ең негізгі оқу пәндерінің бірі. Бұл курсты оқып- үйрену арқылы болашақ мамандар қоғамдық құбылыс ретіндегі библиографияның ұғымын, мәнін түсінеді,оның өмір сүруінің негізгі заңдылықтарын, ұқсас ғылымдар жүйесіндегі алатын орны және күрделі құрылымын жақсы меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапханатану
    Несиелер: 5

    Студенттерге кітапханалық білім кешенін беру, кітапхана ісінің негізгі бағыттарын ашу. Жүйелі талдауды, проблемалық жағдайларды сыни талдауды жүзеге асыру, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем әдебиет библиографиясы
    Несиелер: 5

    Әдеби шығарма мәтіндерін форма мен мазмұн бірлігінде игеру; тарихи-әдеби ақпараттар және теориялық-әдеби ұғымдар; тарихи-әдеби процестің және оның негізгі заңдылықтарының, әдеби және көркем стильдердің көптүрлілігі туралы жалпы идеяны құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапхананың инновациялық-әдістемелік жұмысы
    Несиелер: 5

    Өз қызметінде кітапхананың инновациялық саясатын жүзеге асыра алатын, сонымен қатар инновациялық процестерге әдістемелік қолдау көрсете алатын кітапхана мамандарын даярлауды қамтамасыз ету. Дамудың эволюциялық кезеңдері және кітапханалық ақпараттық қызметтің әдістемелік қызметтерінің қазіргі жағдайы; дамуға әдістемелік көзқарастар және кітапхананың жұмысына инновациялық және әдіснамалық көзқарастардың негізгі бағыттары, инновация терминологиясы; кітапханашылар кітапхана инновациясының қалыптасуы мен дамуына қандай үлес қосты; кітапханада инновациялық процестер қалай жүзеге асырылады; кітапханадағы жаңашылдықты қалай басқару керек; әдістемелік қызметтердің даму тарихы; әдістемелік қызметтің негізгі бағыттарының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пайдаланушыларға ақпараттық қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қызмет көрсету арқылы пайдаланушыларды қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету, тәжірибе және теория кітапханалық - ақпараттық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиетінің библиографиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің балалар және жасөспірімдердің және балалар оқуының жетекшілерінің жан-жақты библиографиялық сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында кітапханаларда ұйымдастырылатын библиографиялық және ақпараттық қызметінің бағыттарымен іс-тәжірибесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапханалық библиографиялық өлкетану
    Несиелер: 5

    Кітапханадағы өлкетану қызметінің теориясымен, тарихымен және ұйымдастырылуымен танысу, кітапханалық өлкетанудың қазіргі мәселелері; кейінгі дербес өлкетану жұмысы үшін мазмұнды негіз қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапханалық жарнама
    Несиелер: 5

    Кітапхана-ақпараттық ресурстар, кітапхана ұсынатын басылымдар мен қызметтер туралы хабарлау. Жаңа кітапханалық-ақпараттық қызметтерді танымал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқаруды ақпараттық қамту
    Несиелер: 5

    Басқаруды ақпаратпен қамтудың әдістемесі, технологиясы және ұйымдастыру.Қазіргі ақпараттандыру заманында кітапхананы басқару ісінде түрлі жаңа ақпараттық технологияларды қолдану. Курстың негізгі терминологиясын, маңызды заң актілерін, басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету бойынша нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық-әдістемелік құжаттарды білуі керек; ХБО құрылымы мен құрамына қойылатын талаптар; жобалық құжаттардың құрамы, сонымен қатар жаңа ақпараттық технологияларға негізделген басқару және ақпараттық жүйелерді ақпараттық қамтамасыз етуді жобалау және жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құжаттық қор
    Несиелер: 5

    Құжаттық қорландырудың теориялық негіздерін оқу, құжат ағымында талдау және еркін бағдарлау, одан қажетті құжаттарды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электронды кітапхана
    Несиелер: 6

    Студенттерге электронды ресурстарды пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылар жиынтығын беру, кітапханада, университетте, ақпараттық орталықта жұмысты практикалық түрде ұйымдастыру, өзінің жеке электрондық ресурстарын дамыту және пайдаланушыларға қашықтағы ресурстарға қол жетімділік беру. Электрондық кітапханаларда қолданылатын негізгі ұғымдар, электрондық кітапхананың құрылымы, электрондық ресурстарды қалыптастыру, оларды сақтау және тиімді қол жетімділік мәселелері туралы негізгі ережелер. Электрондық кітапханаларға тән дәстүрлі технологиялар мен технологияларды бөлісу кезінде кітапханашылар жұмысының мысалдарымен қатар стандарттау, ақпараттық қауіпсіздік және авторлық құқық мәселелері ерекше назарға алынған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәліметтер базасының ұйымдастыру теориясы
    Несиелер: 5

    Кітапхана бағдарламасында деректер қорын құру теориясы, деректер қорын және деректер қорының жүйелерін қазіргі заманғы ұйымдастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу
    Несиелер: 5

    Студенттерді құжаттарды индекстеу саласындағы білім мен іскерлікпен қаруландыру, библиографиялық жазбаларды қалыптастыру процесіне кіретін технологиялық циклдер кешенін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рефераттау, аннотациялау және шолулық – аналитикалық қызмет
    Несиелер: 6

    Жазылған ақпаратты аналитикалық және синтетикалық өңдеу, оның құлдырауы және адам мен қоғамның пропорционалды өткізу қабілеттерінен пропорционалдыға ауысуы туралы негізгі білім беру. Құжатталған ақпаратты өңдеудің аналитикалық және синтетикалық әдістерін қолдану ғалымдар, оқытушылар, журналистер, кітап баспагерлері, кітап сататын ұйымдар, ғылыми-техникалық ақпарат орталықтары, мұражайлар, мұрағаттар, мекемелер мен ұйымдардағы аналитикалық және іскери қызметтер, көпшілікке және библиографтар мен кітапханашыларға маңызды құрал болып табылады. арнайы кітапханалар.Студенттерге ақпаратты құю, сақтау және іздеу дағдыларын, білігін және дағдысын беру. Аннотациялау, рефераттау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапханадағы оқуға жетекшілік
    Несиелер: 3

    Студенттерге балалар мен жасөспірімдер оқуына жетекшілік етудің теоретикалық негізі мәселелерін үйрету. Балалар оқуының әлеуметтік психологиялық негізімен таныстыру. Жас оқырмандарды зерттеу, олардың түрлерімен таныстыру. Ақпарат саласындағы маманның оқуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; оқырман тұлғасын дамыту; - оқуды оқытудың инновациялық әдістері; оқырман тұлғасын дамыту диагнозы; мәтінді логикалық және семантикалық өңдеу; оқу процесінде көрнекі қабылдау, зейін және есте сақтау; тұлғаның көркемдік, эстетикалық және лингвистикалық дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан кітаптарының библиографиясы
    Несиелер: 3

    Студенттерді қазақстандық библиографиялық кітаптардың теориялық, тарихи, әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерімен таныстыру. Қазақстан кітаптарының библиографиясының пайда болуы мен қалыптасу тарихын білу; ұлттық библиографияның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары; Қазақстандағы библиографиялық басылымдардың түрлері; «кітап» сөзінің ұғымы мен этимологиясы, Орта Азия мен Қазақстан халықтарының жазбаша тілінің пайда болуы мен дамуы, Орта Азия мен Қазақстанның ұлы ойшылары мен ақындарының ежелгі қолжазба кітаптары, қазақ баспа кітабының шығу тегі, қазақ кітабының дамуының негізгі бағыттары, Қазақстандағы баспа және кітап саудасының қазіргі жағдайы .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханалық қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Студенттердің кітапханалық қызмет көрсетудің тарихи, теориялық, әдістемелік, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілерін анықтау. Оқырман қажеттіліктері мен құқықтарын қамтамасыз ету, кітапханашы мен оқырманның рөлі, кітапхана мен кітапханашы қызметінің табыстылығын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжаттану
    Несиелер: 5

    Әртүрлі материалдық тасығыштардағы құжаттардың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуге қабілетті маманды, жалпы және арнайы құжаттанудың ұғымдық (терминологиялық) аппаратын дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымның маркетинглік қызметі
    Несиелер: 3

    Маркетингті оқыту, мазмұнын іргелі ету, яғни оның ғылыми негіздеріне көшу, маркетингті туыстас пәндермен кірістіруге негізделген мамандықтарға даярлауды дамыту; маркетингпен байланысты мамандықтар бойынша студенттерді оқыту жүйесіне әдістемелік даярлықты енгізу. Бейінді маркетингтің теориялық аспектілері мен технологиясын оқыту көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды жүзеге асыруға бағытталған кітапханалық және ақпараттық ресурстар студенттер үшін арнайы басқарушылық дайындықтың маңызды бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық мәдениет
    Несиелер: 3

    Кітапхана және ақпараттық қызметтің тұтынушылық, репродуктивті және шығармашылық бағыттарының құндылықтарын ажырата білу, қабілеттілік, адамның ақпараттық белсенділігінің жоғары деңгейінің сипаттамаларын эксперименталды түрде іздейді, ақпараттық қоғамдағы кітапхана қызметкерінің құндылық бағдары мен кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға көмектеседі. Оқырмандар мен кітапхана қызметкерлері байланыс процесінің қатысушылары, кітапхана ортасында жүргізілген диалог, әдістер, ережелер, әдістер, алгоритмдер, б.а. ақпараттық технологиялар, ақпарат өндірісін ұйымдастыру (талдау, қорыту, жалпылау), ақпаратпен өзара әрекеттесу (білім), іздеу механизмі және кітапханалық ақпараттық ресурстардың нәтижелерін болжау. Кітапханалық-ақпараттық қызметтің тұтынушылық, репродуктивті және жасампаздық бағыттарының құндылығын ажырата білу және қабілеті. Ақпаратпен жұмыс жасау техникасы, ақпараттық өндірісті ұйымдастыру, ақпаратпен өзара іс-қимыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханада балалар және жасөспірімдермен жұмыс
    Несиелер: 3

    Балалардың, жасөспірімдердің, жастардың оқуда көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру және ұйымдастыру. Балалар мен жасөспірімдер оқуының теориялық негіздері. Балаларды оқудың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Жас қолданушыларды зерттеу. Жеке және топтық, балалар мен жасөспірімдерге қызмет көрсетудің әдіснамалық аспектілері. Балалар мен жасөспірімдер кітаптарының көшбасшыларына қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханалық маркетинг
    Несиелер: 3

    Маркетингті оқыту, мазмұнын іргелі ету, яғни оның ғылыми негіздеріне көшу; маркетингті туыстас пәндермен кірістіруге негізделген мамандықтарға даярлауды дамыту; маркетингпен байланысты мамандықтар бойынша студенттерді оқыту жүйесіне әдістемелік даярлықты енгізу. Бейінді маркетингтің теориялық аспектілері мен технологиясын оқыту көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды жүзеге асыруға бағытталған кітапханалық және ақпараттық ресурстар студенттері үшін арнайы басқарушылық дайындықтың маңызды бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық ресурстар мен қажеттіліктер
    Несиелер: 5

    Ақпараттық ресурстар жүйесі туралы жалпы түсінік беру. Ақпараттық ресурстарды жіктеудің негізгі түрлері және сипаттамалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжат пен кітаптың жалпы теориясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің құжат және құжаттық қызмет туралы теориялық ойларын күрделі әлеуметтік жүйелер ретінде қалыптастыру: - құжат теориясының тұжырымдамалық аппаратын түсіну; - әр түрлі құжаттардың ерекшеліктерін түсіну; - құжаттарды құру, сақтау, тарату процестерімен таныстыру; - іс қағаздарын жүргізудің құрылымын, мазмұнын және оның құжаттық және коммуникациялық ғылымдар жүйесіндегі рөлін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан библиографиясы
    Несиелер: 3

    Студенттерді Қазақстан библиографиясының теориялық, тарихи, әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерімен таныстыру. Ұлттық библиографияның пайда болуы мен қалыптасу тарихын білу; ұлттық библиографияның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары, Қазақстандағы библиографиялық басылымдардың түрлері; ақпараттық және библиографиялық ресурстар жүйесі; библиографиялық жұмыс дағдыларын игеру; библиографиялық басылымдар жүйесінің жай-күйіне талдау жасау; тұтынушылардың библиографиялық ақпараттық сұраныстарын саралап орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханалық зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылыми-оқу жұмыстарын, ғылыми зерттеулерді жүргізу және олардың нәтижелерін жалпы қабылданған нормаларға сәйкес ресімдеу, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттерді талдау; дәйексөздер мен библиографиялық сілтемелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық ресурстар қызметі
    Несиелер: 5

    Кітапхананың электронды ресурстарымен танысу, қазіргі және болашақта Интернет-ресурстарды белсенді пайдалану, авторлық құқық мәселелері; кітапхана қорларын, ЖОО кітапханаларын электронды толықтыру көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметінің менеджменті
    Несиелер: 5

    Студенттерді кітапхана қызметін басқаруға менеджментті енгізуге дайындау, кітапхана-ақпараттық ұйымдардың басқару қызметін талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық қажеттілік
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қажеттіліктердің табиғаты мен мәні, болашақта студенттердің практикалық қызметінде оларды тиімді пайдалану үшін оларды зерттеу әдістері туралы жалпы түсінік беру. Ақпаратты ұсынуға арналған заманауи ақпараттық технологиялар, қоғамның ақпаратқа деген қажеттіліктері, оның тұтынушылық топтарының қасиеттері мен ерекшеліктері, адам және әлеуметтік қауіпсіздік, ақпараттық ресурстарды қорғау мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-гуманитарлық саланың ақпараттық ресурстары
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы библиографияның теориялық аспектілерін оқыту студенттерді көп өлшемді ұйымдастырушылық, басқарушылық және сараптамалық функцияларды орындауға бағытталған. Саяси және тарихи көріністер саласындағы стереотиптер, қоғамдық-саяси, тарихи әдебиетке қызығушылықты арттыру, қоғамдық ғылымдар мен қоғамдық-саяси кітаптардың адамдардың қоғамдық санасын жаңартудағы, қажеттіліктерді қанағаттандыру және ақпараттың көпшілік арасында таратылуындағы маңызды рөлі, әлеуметтік-саяси әдебиеттер библиографиясының әлеуметтік рөлі, библиограф маманға, біліміне, кәсіби шеберлігіне, шығармашылық белсенділігі мен жауапкершілігіне қойылатын жоғары талаптарды ұсыну әлеуметтік ғылымдардағы құжаттамалық байланыс жүйесінің ерекшелігіне байланысты библиография және библиографиялық қызмет көрсету процестерінің осы ерекшеліктері, олардың сапалық ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапханалық мониторинг
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманның талабына сай кітапханалардың жұмыс деңгейін жаңа қоғамға сай өзгертіп, мониторинг қызметінің саласын арттыру қажеттілігі. Қазіргі жағдайдағы оперативті технология мен ақпараттық мониторинг жүйесі мен нақты кітапхананың ақпараттық мониторинг стратегиялық басқаруымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапхананың библиографиялық қызметі
    Несиелер: 5

    Кітапханада библиографиялық қызметтің технологиясы мен ұйымдастырылуы туралы жан-жақты түсінік беру, жаңа экономикалық жағдайлардағы кітапханалардың библиографиялық қызметіне қойылатын талаптар, библиографиялық өнімдер мен қызметтерді құруға және таратуға маркетингтік көзқарас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапхананың қоғаммен байланысы
    Несиелер: 5

    Нарықтық ортадағы коммуникациялардың түрлері, құралдары, нысандары және әдістері туралы түсінік, жарнама және жұртшылықпен байланыс саласындағы кәсіби функциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық зерттеу теориясы
    Несиелер: 5

    Болашақ кітапхана маманының ой қызметін оңтайлы ұйымдастыру, ұтымды шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал ету. Кітапхана үшін ақпараттық мониторинг жүйесінің нысаны бола алатын кең білім, дағдылар мен құзыреттіліктер болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқудың әлеуметтілігі және психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерді кітап ісінде табысты жұмыс істеуге қажетті оқу үрдістері, оқырмандардың әр түрлі сипаттамалары, оқырман аудиториясы туралы білімдермен қаруландыру. Оқу психологиясы мен әлеуметтануының әдіснамалық негіздері, оқу аудиториясын зерттеудің негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапханалық нормативтік құжаттар
    Несиелер: 6

    Кітапханаларда және ақпараттық қызметтерде басқарушылық функцияларды сауатты түрде жүзеге асыра алатын, басқарушылық құжаттаманың ұтымды құрылған жүйесі негізінде, олардың қызметінің ерекшелігіне, қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаға, іс қағаздарын жүргізу теориясы мен практикасының талаптарына сәйкес кәсіби даярлауды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Студенттердің АКАЖ саласында жүйелендірілген білімін қалыптастыру, АКАЖ жұмыс істеу және дамыту саласында студенттерді арнайы біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханадағы ақпараттық қызметінің теориясы
    Несиелер: 6

    Студенттердің жеке пайдаланушысы ретінде де, әртүрлі оқулық категориялары, топтар мен ұжымдарда кітапханалық және ақпараттық қызметтердің тарихи, теориялық, әдіснамалық, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілері бойынша білімі мен дағдысын қалыптастыру. Кітапханалық ақпараттық қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздері (тарихы және қазіргі жағдайы). Кітапханалық ақпараттық қызметтердің заңнамалық базасы. Кітапхана оқырмандарын зерттеу әдістемесі мен әдістемесі. Кітапхана және ақпараттық қызметтер мәдениеті. Кітапхана қызметтерінің ақпараттық-психологиялық ресурстары. Кітапханалық және ақпараттық қызметтерді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапхананың жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Кітапхананың жобалық қызметінің негізгі принциптері мен бағыттарын ашу, әртүрлі бөлімшелер кітапханаларының бағдарламалық-мақсатты және жобалық қызметін қарастыру, кітапхананың жобалық қызметінің негізгі технологиялық циклдерін, дәстүрлі және инновациялық нысандары мен әдістерін зерттеу, оның тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапхананың көрнекілік қызметі
    Несиелер: 5

    Көрнекілік қызметтің теоретикалық негізі. Кітапхананың көрнекілік қызметінің әдістемесі және технологиясы. Кітапхана жұмысындағы көрме технологиясы мен әдістемесі. Отандық кітапханалардағы көрме қызметінің мәселелері.Көрме қызметінің теориялық негіздері, кітапханалардың көрме жұмысының әдістемесі мен технологиясы. Әр түрлі үлгідегі және түрлі отандық кітапханалардың көрме қызметінің мәні мен мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханадағы интернетті қолдану негіздері
    Несиелер: 6

    Дүниежүзілік ғаламтордағы жұмыстың теориялық және практикалық негіздері, желінің ресурстарын кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі туралы білім беру. Кітапхана практикасында, оның ішінде корпоративтік және кітапханалық ынтымақтастық жобаларын іске асыруда интернет технологияларын қолданудың практикалық ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалық каталог
    Несиелер: 6

    Каталогтарды ұйымдастыру, жүргізу және редакциялау технологиясын меңгерген мамандарды даярлау. Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы құжаттарды индекстеу, аналитикалық-синтетикалық өңдеу, кітапханада каталогтарды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Глобальды және жергілікті тораптар мен жүйелер
    Несиелер: 6

    Қазіргі ақпараттық қоғамда жаһандық және жергілікті желілер мен жүйелер туралы түсінік қалыптастыру, Ғаламдық және жергілікті желілер мен жүйелердің жағдайы, кітапханада жаңа ақпараттық технологиялардың құрылымы мен қасиеттері, жергілікті және жаһандық желілер мен желілердің құрамы мен функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалар мен ақпарат қызметтерінің құжаттық ресурстары
    Несиелер: 5

    Студенттердің кітапханалық қортанудың теориялық негіздерін, теориялық білім мен түсініктерді, құжат ағымында еркін бағдарлау және талдау үшін жеткілікті практикалық іскерліктер мен дағдыларды игеруі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалық ақпараттық-қызметті стандарттау
    Несиелер: 6

    «Кітапханалық-ақпараттық қызметті стандарттау» курсы әр типті кітапханалардың кітапханалық-ақпараттық қызметін стандарттауды қалыптастыру бойынша технологиясын және басқару міндетін, оларға әсер ететін профиль мен факторды, мақсатты мұратын назарға алып болашақ мамандардың осы мәселелерді қабілетті шешуге мақсатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапхананың ақпараттық-ресурстық қызметі
    Несиелер: 5

    Студенттердің теориялық мәселелерді меңгеру және ақпараттық қажеттіліктерді қалыптастыру, зерделеу және қанағаттандыру практикалық дағдыларын алу. Аумақтың ғылыми-білім беру кешенінің бірыңғай ақпараттық кеңістігін құру қағидаттары мен шарттарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, философиялық білімнің негіздерін, әлемдік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдарды дүниетанымдық және азаматтық ұстанымды қалыптастыру және осы білімді практикада қолдану үшін ұғынуға қабілетті.

  • Код ON3

    Іскерлік және тұлғааралық қарым - қатынастың коммуникативтік технологияларын үш тілде - қазақ, орыс және бір шетел тілдерінде жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Салауатты өмір салты дағдыларын гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес қалыптастыруға қабілетті.

  • Код ON6

    Ел кітапханаларының ақпараттық ресурстарын, оның ішінде республикалық және халықаралық маңызы бар ақпараттық ресурстарды құру үшін ақпараттық іздестіруді, талдауды және бағалауды жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу, құжаттық қорлар мен анықтамалық-іздеу аппараттарын қалыптастыру, құжаттар мен құжаттық қорларды сақтау және пайдалану, кітапхана пайдаланушыларына фронтальды (жаппай), топтық және жеке қызмет көрсету формалары мен әдістерінің алуан түрлілігін оқуды жылжыту технологияларын қолданады.

  • Код ON7

    Компьютермен, соның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде, автоматтандырылған кітапханалық ақпараттық жүйелер (РАБИС, КАБИС, ИРБИС) технологиясын, кітапханалардың меншікті электрондық деректер қорын, кітапхана пайдаланушыларының ақпараттық мәдениетін жетілдіру дағдыларын қолданады.

  • Код ON5

    Балалармен және жасөспірімдермен жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін ескере отырып, кітапханалық-ақпараттық қызметтің барлық бағыттарын дамыту бағдарламалары мен кешенді инновациялық жобаларды әзірлейді.

  • Код ON8

    Кітапханалық менеджмент, кітапханалық маркетинг және фандрайзинг негіздерін жоспарлау, есепке алу, есеп беру, кітапханалардың қаржы-экономикалық қызметін қолданады.

6B03201 Кітапхана ісі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B043 Кітапхана ісі, ақпараттарды өңдеу және мұрағат ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Кітапхана ісі
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B043 Кітапхана ісі, ақпараттарды өңдеу және мұрағат ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Кітапхана ісі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B043 Кітапхана ісі, ақпараттарды өңдеу және мұрағат ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Кітапхана ісі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B043 Кітапхана ісі, ақпараттарды өңдеу және мұрағат ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03201 Кітапхана ісі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B043 Кітапхана ісі, ақпараттарды өңдеу және мұрағат ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top